نوشته شده توسط : ساحل

کندانسور یخچال و فریزر یا دسته خنک کننده، از مهم‌ترین قطعات و قسمت‌های این وسایل سرمایشی است. عبور هوای محیط از لوله‌های این تقسیم و خنک شدن آن، مبنا و پای بست، عملکرد برودت‌زایی را در آن تشکیل می‌دهد.
این رادیاتور خنک کننده به بازبینی موعد و با عبور هوای حاوی ذرات آلودگی، دچار مشکلاتی شده و عملکرد بهینه خود را تاحدی از دست می‌دهد. سرویس و نظافت دوره‌ای این وسیله بر کارکرد باکیفیت یخچال تاثیر زیای داشته و به طول عمر کمپرسور و بازداری از فرسایش و حتی برآفروختن آن کمک زیادی می‌کند.
تنوع مدل‌های موجود از این وسیله و نکات فی درباره نگهداری و نظافت آن، موضوع بحث این مقاله است.
در این مطلب:

به معرفی کندانسور و عملکرد آن می‌پردازیم.
با مراحل پاکسازی رادیاتور خنک کننده برای حفظ عملکرد بهینه وسایل برقی سرمایشی می‌پردازیم.
با ما در مطالعه این نوشتار به اتفاق شوید.
کندانسور یخچال چیست و چه تاثیری در عملکرد آن دارد؟
این بخش، از اصلی‌ترین لوازم سرمایشی مانند یخچال جنرال الکتریک ، فریزر و کولر به‌شمار می‌آید. گاز سرد کننده یا مبرد که در فضای این تقسیم از یخچال و فریزر جریان دارد طی فرایندی به گازی مایع و متراکم تبدیل می‌شود. کار اصلی این قسمت، دور کردن و از بین بردن گرمای وسیله یا سیستم‌های صنعتی برودتی است. ولی سپریدن این مرحله به‌سادگی صورت نگرفته و عوامل گوناگونی در آن نقش دارند.
به‌همین انگیزه نیز کسان برای این باره تعلیم دیده و از جزئیات شغل آگاهی می‌یابند. تخصص این کسان در تعمیر و نگهداری این بخش از وسایل سرمایشی زیاد ارزشمند و کاربردی بوده و در صنایع بزرگ و کوچک به‌کار گرفته می‌شود.

در یخچال این تقسیم عملکرد اصلی خود را طی فرایند چگالش بخار به مایع نشانه می‌دهد.
در این مرحله گاز خنک کننده از کمپرسور و با دمای بالاتر وارد کندانسور شده و به بالاترین حد دمای خویش می‌رسد.
در این درجه گرما که به دمای اشباع معروف است، گاز متراکم و به مایع تبدیل می‌شود.
طی بارها و بارها تکرار این چرخه، بخشی از این بخار مختصر و حجم کلی مایع بیشتر می‌شود.
نتیجه آنکه ماده باقیماده در این تقسیم از دستگاه فقط مایع خواهد بود.
در ادامه مطلب با شما درباره طریق عملکرد این بخش مبرد اغلب تبادل نظر خواهیم کرد. اما پیش متعلق به بد نیست از عملکرد و تنوع این وسیله نیز مختصری برایتان بگوییم.
کندانسور یخچال ، از تنوع الی دشواری ها موجود!
نمونه‌هایی از این رادیاتور خنک کننده که در محفظه فن قرار دارند به کندانسور هوایی معروفند و غیر از یخچال، در کولر گازی هم باره بهره‌گیری هستند. این گونه که اغلب ما بارها آن را دیده‌ایم، مشابه شبکه‌ای توری در جهات موازی و در پشت یخچال قرار می‌گیرد و امروزه استفاده از آن به‌تدریج در حال کنار قراردادن یا است.
در نمونه‌های جدید که به گونه ها مکعبی، استوانه‌ای یا حجمی معروفند عمل کندانس یا تبدیل از فاز گازی به فاز مایع با دریافت حرارت از کمپرسور و انتقال آن به بیرون اتمام می‌شود. این نوع به‌دلیل تماس اغلب با سطح دستگاه به پاکیزگی اکثریت نیاز دارد.
تاثیر منفی لای خاک و احد و غبار بر روی این دستگاه و عملکرد آن بالا بوده و نیاز است لغایت دستگاه به‌شکل دوره‌ای شستشو داده شود. البته این شغل در پهنه تخصصی و بدست افراد تعلیم دیده و کارآزمودگان چهره می‌گیرد.

تمیز کردن کندانسور در چند گام!
اگر منظور تمیز کردن این بخش از دستگاه سرمایشی خود را دارید، آغاز باید به نوع آن و نمای ظاهری که عدل توجه و روش پاکسازی خود را بر بنیاد آن گزینش کنید.
در انواع ایستاده که با رنگ سیاه و در پشت یخچال دیده می‌شوند، تعمیر یخچال جنرال الکتریک کافی است سالی دو بار این دسته با دستمال نمور از یکی و غبار منزه شود. ولی مراحل سپریدن درست و قدم به قدم این پیشه بسیار مهم بوده و ایمنی شما و وسیله برقی را تضمین می‌کند.

مراحل تمیز کردن کندانسور یخچال فریزر
برای این شغل نخست سیم یخچال را از پریز بیرون کرده و وابستگی آن را کاملا قطع می‌کنیم.
سپس با خارج کردن پنل پشتی و دسترسی مستقیم به این بخش، پیشه نظافت را شروع می‌کنیم. در این حالت کویل‌های خنک کننده دیده شده و می‌توان آنها را با تقسیم باریک جاروبرقی به‌آسانی منزه کرد. دقت در انجام ظریف و بسیار دقیق این شغل از جهت آسیب وارد نکردن به کویل‌ها بسیار حیاتی است.
برس‌های ویژه پاکیزگی این تقسیم از یخچال در فروشگاه‌ ابزارها یدکی قابل تعبيه است. پس از گردگیری کامل با این روش، با یک دستمال نرم غبار باقیمانده را هم کاملا پاک کنید.با وجود تفاوت ظاهری در شکل این وسیله در یخچال و فریزرهای گوناگون، طریقه پاک کردن آنها نزدیک یکسان است.
پس از اطمینان از رفع کامل آلودگی و غبار، مجددا پنل را در جای خویش نصب و یخچال را به برق وصل می‌کنیم.

در صورتی که سپریدن این مراحل برای شما مشکل است، می‌توانید از کارشناسان آماده در نمایندگی‌های معتبر کمک بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگرچه چند ماه تا معرفی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ باقی مانده، اما اطلاعات زیادی از این محصولات داریم و حالا هم مشخصات دوربین گلکسی Z Fold 4 افشا شده است.

 

به گفته یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام Ice universe، گوشی گلکسی زد فولد 4 به دوربین اصلی سه‌گانه مجهز می‌شود که یک دوربین 50 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و همینطور یک دوربین تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با بزرگنمایی اپتیکال 3 برابر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گفتنی است که دوربین اصلی و فوق عریض مشابه موارد استفاده شده در مدل‌های گلکسی S22 و S22 پلاس هستند. اما دوربین سوم وضوح بالاتری نسبت به دوربین تله‌فوتو 10 مگاپیکسلی گلکسی S22 دارد.

 
 

طبق ادعای Ice universe، دوربین تله‌فوتوی گلکسی زد فولد 4 بهترین دوربین تله‌فوتو با زوم 3 برابری در میان تمام گوشی‌های سامسونگ خواهد بود. اگر اطلاعات افشا شده صحت داشته باشند، گوشی تاشوی بعدی سامسونگ با اینکه سبک‌تر و باریک‌تر خواهد بود، اما از ساختار دوربین بسیار خوبی بهره می‌برد.

 
گلکسی زد فولد 3

مشخصات احتمالی گلکسی زد فولد 4

بنابر اخبار و شایعات، نمایشگر بیرونی این گوشی تاشوی سامسونگ 6.2 اینچی و نمایشگر داخلی آن 7.6 اینچی خواهد بود و پس از باز شدن، ابعادی برابر با 158.2 در 128.1 در 6.4 میلی‌متر دارد.

لازم به ذکر است که نمایشگرهای اولد این گوشی رفرش ریت 120 هرتز خواهند داشت و به احتمال زیاد مانند نسل کنونی، زیر صفحه نمایش درونی دوربین سلفی قرار می‌گیرد. همچنین انتظار می‌رود این دستگاه قادر به پشتیبانی از قلم S Pen باشد.

از میان دیگر ویژگی‌های مورد انتظار نسل بعدی گلکسی زد فولد به مواردی مثل بدنه فلزی، حسگر اثر انگشت روی فریم، بلندگوهای استریو در بالا و پایین گوشی به همراه درگاه USB Type-C اشاره کرد.

در پایان باید اشاره کرد که احتمالا گوشی تاشو آینده سامسونگ به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 و یک باتری 4400 میلی‌آمپری مجهز می‌شود.

 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اسنپ با ارائه خدمات ویژه به تمامی بازدیدکنندگان و ناشران تلاش کرده تا سهولت تردد بازدیدکنندگان و همچنین جابه‌جایی کتاب‌ها توسط ناشران و غرفه‌دارن را در دستور کار خود قرار دهد. این انتخاب اسنپ نیز در راستای توسعه خدمات رسانی و همچنین مسئولیت اجتماعی این مجموعه است.

این اپلیکیشن با ارائه کد تخفیف ۲۰درصدی برای سفر با اسنپ‌خودرو، کد تخفیف ۳۰درصدی برای استفاده از اسنپ‌باکس و کد تخفیف ۳۰درصدی برای استفاده از اسنپ‌وانت سعی کرده تا سفر آسان و تجربه خوبی از روزهای نمایشگاه کتاب برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران فراهم کند.

 
 

تعیین نقطه دقیق نمایشگاه در نقشه اسنپ

علاوه بر این، اسنپ با مشخص کردن محل نمایشگاه کتاب تهران روی نقشه خود و امکان جست‌وجوی آن و همچنین در نظر گرفتن قابلیت انتخاب هر یک از درهای نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، دسترسی به این مکان را برای کاربران خود آسان کرده است.

کاربران می‌توانند با استفاده از کد book-fair33 برای رفت و آمد به نمایشگاه ۲۰٪ تخفیف بگیرند، همچنین ناشران می‌توانند برای درخواست کد تخفیف اسنپ‌باکس و اسنپ‌وانت اطلاعات خود را در این لینک ثبت کنند.

با بهبود شریط پاندمی کرونا و تک رقمی شدن تعداد مبتلایان و کشته‌شدگان این ویروس؛ سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم آغاز شده و تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای تهران و مجازی در سامانه ketab.ir ادامه خواهد داشت.

این نمایشگاه یکی از پربازدیدترین و البته مهم‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور است. مشکلات مربوط به ترافیک و دسترسی به نمایشگاه هم در ادوار گذشته این نمایشگاه وجود داشت. این بار اما اسنپ تلاش کرده امکان حمل و نقل بهتری را برای کاربران خود فراهم کند.

 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بنابر گفته‌های یکی از منابع دنیای فناوری، سامسونگ برنامه‌های ویژه‌ای برای نسل بعدی ساعت هوشمندش دارد. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند امسال از گلکسی واچ 5 پرو رونمایی کنند که بجای بدنه آلومینیومی مرسوم، از بدنه تیتانیومی بهره می‌برد و نمایشگرش توسط یاقوت کبود محافظت می‌شود.

 

با استناد به گفته اکانت توییتری UniverseIce، سامسونگ قصد دارد در این ساعت هوشمند بدنه تیتانیومی را جایگزین بدنه آلومینیومی گلکسی واچ 4 و بدنه فولادی گلکسی واچ 4 کلاسیک کند. امری که می‌تواند مقاومت آن را افزایش دهد، اما منجر به بالا رفتن قیمت این محصول هم می‌شود.

این منبع همچنین اضافه کرده که سامسونگ شیشه این محصول را از جنس یاقوت کبود خواهد ساخت که نسبت به Gorilla Glass DX استفاده شده در نسل پیشین از مقاومت بیشتری در برابر خش و ضربه برخوردار است.

 
 

Ice Universe همچنین در خصوص طراحی این محصول عقیده دارد که نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ حاشیه نازک‌تری نخواهد داشت و در عوض حاشیه آن حتی کمی بزرگ‌تر هم خواهد بود. البته هنوز احتمال استفاده از حاشیه دارای قابلیت چرخش گلکسی واچ 4 کلاسیک منتفی نشده است.

جزئیات تازه از گلکسی واچ 5 پرو سامسونگ
 

ویژگی‌های احتمالی گلکسی واچ 5 پرو

این اولین باری نیست که شاهد انتشار گزارشی درباره نسخه پرو نسل بعدی ساعت هوشمند سامسونگ هستیم. در گذشته هم منابع دیگر به توسعه چنین محصولی اشاره کرده بودند و به نظر می‌رسد هرچه به زمان معرفی‌اش نزدیک‌تر می‌شویم، اطلاعات بیشتری درباره آن افشا می‌شود.

طبق اسم رمزهای ثبت شده توسط سامسونگ به نظر می‌رسد سه مدل ساعت هوشمند در راه هستند، این سه اسم رمز مذکور Heart-S و Heart-L به همراه Heart-Pro را شامل می‌شوند و در حال حاضر فرض بر این است که دو مدل نخست به گلکسی واچ 5 معمولی اشاره دارند، با این تفاوت که مدل S کوچک‌تر از مدل L است.

بنابراین مدل Heart-Pro احتمالا با نام گلکسی واچ 5 پرو یا اولترا روانه بازار خواهد شد تا ساعت‌های هوشمند سامسونگ با گوشی‌های سری گلکسی S یکدست شوند.

 

 
 


:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مجازی سازی دسکتاپ (Desktop Virtualization)
امروزه بیشتر سازمان ها از پیرامون هایی استفاده می کنند که در آنها کامپیوتر های فیزیکی و PC ها مستقر هستند. در این پیرامون ها که به شکیبیدن بسیار همه ی ما با آن آشنا هستیم، PC هایی وجود دارد که هر کدام به طور مستقل قطعات ساختن دهنده ی خود را دارند (مادربرد، رم، پردازنده، پاور و…).

آسیب هایی که این قطعات با آنها درگیر هستند منجر به مصرف انرژی، خرج ی نگهداری و فرسایش بالا می شوند در حالی که فضای مدیریت مناسبی را هم ارائه نمی دهند. از طرفی در سمت کاربران تجهیزاتی هستی دارد که هر کدام از آن ها فضای فیزیکی زیادی را اشغال می کنند.

اما چه راهکاری برای غلبه بر این معضلات در پیرامون کاری شما هستی دارد؟

مجازی سازی دسکتاپ چیست؟
یکی از کارآمدترین راهکارهای مجازی سازی، مجازی سازی دسکتاپ (VDI) می باشد. در مجازی سازی دسکتاپ به هر کلاینت یک ماشین مجازی گزین کردن داده می شود که متناسب با دربایستن هر کلاینت، منابع پردازشی لازم در برگزیدن این ماشین ها قرار می گیرد و سیستم عامل بر روی آن ها نصب می شود.

کاربران با به کارگیری مجازی سازی دسکتاپ، روی میز پیشه خود از این سیستم عامل ها کاربرد می کنند، در حالی که پردازش های مربوط به آن ها روی سرور سپریدن می شود. به عبارتی مجازی سازی دسکتاپ متمایز سازی محیط‌ قرارگیری سیستم عامل از محیط کاربری و انتقال آن به دیتاسنتر است.

سرورها برای به کارگیری مجازی سازی دسکتاپ و ساخت ماشین های مجازی که قابلیت های دسکتاپ را به چهره مجازی ارائه می دهند، از Hypervisor بهره‌گیری می کنند

 



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

استارلینک ؛ هرآنچه درباره اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس باید بدانید

استارلینک ؛ هرآنچه درباره اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس باید بدانید

اسپیس ایکس قصد دارد با فرستادن هزاران ماهواره‌ی استارلینک به مدارهای پایینی زمین، امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت را در همه‌جای جهان فراهم کند.

تقریبا ۳ میلیارد نفر یا حدود ۴۰ درصد جمعیت دنیا از دسترسی به اینترنت محروم‌اند و از ۴٫۵ میلیارد نفر مشترک فعلی نیز خیلی‌ها دسترسی به اینترنت پرسرعت، ارزان و باکیفیت ندارند. برای همین است که اخبار از راه رسیدن اینترنت ماهواره‌ای استارلینک بسیاری از کاربران را امیدوار کرده است. در این مطلب قرار است با اینترنت ماهواره‌ای و مخصوصا پروژه‌ی استارلینک اسپیس ایکس بیشتر آشنا شویم. با زومیت همراه باشید.

 
 
 

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

اینترنت ماهواره‌ای

اینترنت ماهواره‌ای پدیده‌ی جدیدی نیست و همین حالا نیز شرکت‌هایی وجود دارند که خدمات اینترنت ماهواره‌ای ارائه می‌دهند. بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده‌های اینترنت ماهواره‌ای درحال‌حاضر دو شرکت ویاست (ViaSat) و هیوزنت (HughesNet) هستند. جالب است بدانید هر دو این شرکت‌ها برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۲ سرویس اینترنت ماهواره‌ای خود را ارائه دادند و هیوزنت ۱٫۳ میلیون نفر مشترک در آمریکا دارد.

اما چرا این بار داستان فرق می‌کند و همه‌ی دنیا با اشتیاق فراوان اخبار پروژه‌ی استارلینک را دنبال می‌کنند و بی‌صبرانه منتظر عرضه‌ی اینترنت ماهواره‌ای اسپیس ایکس هستند؟

جواب پرسش بالا در تفاوت سیستم منظومه‌ی ماهواره‌ای استارلینک با دیگر منظومه‌های ماهواره‌ای اینترنتی نهفته است:

  • استارلینک قرار است جهانی باشد و ازلحاظ تئوری قابلیت سرویس‌دهی آن مختص منطقه‌ی جغرافیایی خاصی نخواهد بود.
  • استارلینک باتوجه‌به تعداد بیشتر ماهواره، پهنای باند بسیار بیشتری خواهد داشت و درنتیجه به کاربران بسیار بیشتری سرویس خواهد داد.
  • ازهمه مهم‌تر، استارلینک سرعت بسیار بیشتر و تأخیر یا Latency بسیار کم‌تری نسبت به دیگر اینترنت‌های ماهواره‌ای دارد.

تأخیر پایین و سرویس جهانی

تا پیش از این یکی از مهم‌ترین معایب اینترنت‌ ماهواره‌ای، تأخیر (Latency) بسیار بالای آن و محدود بودن سرویس به یک کشور یا قاره‌ی خاص بوده است. دلیل این تأخیر زیاد و محدودیت جغرافیایی این است که شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنت ماهواره‌ای تا پیش از این ماهواره‌های خود را در مدار زمین ثابت یا GEO قرار می‌دادند. سرعت گردش ماهواره‌هایی که در این مدار قرار می‌گیرند، برابر با سرعت چرخش زمین به دور خود است و درنتیجه ماهواره عملا از دید ناظر زمینی در یک نقطه‌ی ثابت در آسمان ثابت باقی می‌ماند.

موقعیت ماهواره‌ها در مدار GEO نسبت به زمین ثابت است

همچنین ارتفاع ۳۵ هزار کیلومتری مدار این ماهواره‌ها باعث می‌شود تأخیر اینترنتی که ارائه می‌دهند در بهترین حالت به ۵۵۰ میلی‌ثانیه و درعمل تا ۶۰۰ میلی‌ثانیه برسد. چنین میزان تاخیری سرویس‌های اینترنت ماهواره‌ای سنتی را برای مصارفی مثل ارتباط صوتی-تصویری و بازی‌های ویدیویی بسیار نامناسب یا حتی عملا غیرقابل استفاده می‌کند.

ماهواره‌های استارلینک ۷۰ تا ۱۰۰ برابر از ماهواره‌های مخابراتی متداول به‌زمین نزدیک‌تر هستند

 

اما ماهواره‌های استارلینک قرار است در مدار پایینی زمین یا LEO با ارتفاع ۵۰۰ کیلومتر در فاز اول و ۳۰۰ کیلومتر در فازهای بعدی (یعنی ۷۰ تا ۱۰۰ برابر نزدیک‌تر از ماهواره‌های مدار GEO) قرار بگیرند. همین موضوع باعث می‌شود تأخیر اینترنت ماهواره‌ای استارلینک ازلحاظ تئوری حتی از فیبر نوری هم کمتر باشد.

مقایسه مدار GEO و LEO

مقایسه فاصله‌ی مدار GEO با LEO (زمان تأخیر مربوط به یک مسیر رفت یا برگشت است)

اما چطور ممکن است سیگنالی که به‌فضا می‌رود و دوباره به‌زمین باز می‌گردد، از سیگنالی که درون فیبر نوری مسیر کوتاه‌تری را طی می‌کند سریع‌تر به مقصد برسد؟ پاسخ در تفاوت سرعت حرکت نور و امواج اکترومغناطیسی در شیشه (فیبر نوری) و خلاء نهفته است: سرعت نور در فیبر نوری تنها دوسوم سرعت حرکت امواج الکترومغناطیسی در خلا است.

 باتوجه‌به نتایج تست‌های سرعتی که به‌تازگی منتشر شده، مشخص شده است که میزان تأخیر اینترنت استارلینک فعلا بین ۳۰ تا ۹۰ میلی‌ثانیه است و حتی بعضی کاربران میزان تأخیر ۲۰ و ۲۱ میلی‌ثانیه نیز گزارش داده‌اند.

تست سرعت استارلینک / starlink speedtest

نتایج تست سرعت استارلینک در فاز بتای خصوصی (برای مشاهده در ابعاد اصلی روی تصویر کلیک کنید)

ایلان ماسک نیز پیش از این گفته بود با اجرایی شدن فاز بعدی، میزان تأخیر استارلینک می‌تواند تا ۸ میلی‌ثانیه هم کاهش پیدا کند. این یعنی برای اولین‌بار می‌توان از اینترنت ماهواره‌ای برای مصارفی مانند تماس صوتی و تصویری و بازی‌های ویدیویی استفاده کرد.

سرعت و ظرفیت بالا

یکی دیگر از معایب اینترنت ماهواره‌ای تا پیش از این کم بودن تعداد ماهواره‌های موجود در مدار بود که باعث می‌شد کاربران زیادی مجبور شوند پهنای باند یک ماهواره را با یکدیگر به‌اشتراگ بگذارند که درنتیجه سرعت مشترکین اینترنت ماهواره‌ای را کاهش می‌داد. کم بودن تعداد ماهواره‌ها همچنین باعث محدود شدن تعداد کاربران بالقوه نیز می‌شود. برای مثال حتی اگر ویاست و هیوزنت پوشش جهانی داشتند، برای جلوگیری از افت شدید سرعت نمی‌توانستند به ده‌ها یا صدها میلیون نفر سرویس‌دهی کنند.

مدار استارلینک / starlink orbit

قسمت اول از فاز نخست استارلینک متشکل از ۱۵۸۴ ماهواره در ۲۴ صفحه‌ی مداری خواهد بود

اسپیس ایکس اما قصد دارد تعداد ماهواره‌های بسیار بیشتری برای ارائه‌ی اینترنت به فضا ارسال کند. اگر همه‌چیز طبق برنامه پیش برود، اسپیس ایکس با حداقل ۱۰ پرتاب دیگر در سال جاری میلادی، تعداد ماهواره‌های فعالش در مدار زمین را به بیش از هزار می‌رساند. در پایان فاز اول تعداد ماهواره‌های اسپیس ایکس بیشتر از ۴هزار عدد خواهد بود و درنهایت مجموع تعداد ماهواره‌ها به تعداد باورنکردنی ۴۰ هزار می‌رسد.

برای مقایسه، ویاست درحال‌حاضر تنها ۴ ماهواره در مدار زمین دارد. جالب است بدانید تا قبل از شروع پروژه‌ی استارلینک فقط حدود ۱۵۰۰ ماهواره‌ی فعال در مدار زمین وجود داشت. این یعنی اسپیس ایکس قرار است بیشتر از ۲۵ برابر تعداد کل ماهواره‌های فعالی که هم‌اکنون در مدار زمین وجود دارند، ماهواره به فضا ارسال کند.

استارلینک؛ تاریخچه و فناوری‌ها

اسپیس ایکس برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ دو ماهواره‌ی مخابراتی با نام‌های تَن تَن A و تن تن B را برای آزمایش کردن اینترنت ماهواره‌ای به مدار پایینی زمین فرستاد. پس از انجام آزمایش‌های مختلف، اسپیس ایکس خط تولید ماهواره‌های خودش را در ردموند واشینگتن به‌راه انداخت تا اولین محموله‌ی ۶۰ تایی از ماهواره‌های استارلینک را در اواسط سال ۲۰۱۹ با نام v0.9 (بخوانید وی پوینت ناین) یا نسخه‌ی نه دهم را به فضا پرتاب کند. این دسته‌ی ۶۰ تایی نیز آزمایشی بود و اکنون از رده خارج شده است و به مرور زمان وارد جو زمین می‌شود.

 

منبع : 

https://www.zoomit.ir/internet-network/362424-everything-about-starlink-satellite-internet/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در دهه‌ی گذشته، با افزایش نفوذ غول‌های فناوری در زندگی مردم و تصاحب بخش اعظم بازار تبلیغات، صدها روزنامه در آمریکا فعالیتشان متوقف شده است. دو جبهه‌ی جمهوری‌خواه و دموکرات در تلاش برای اصلاح روند روبه‌رشد شرکت‌های فناوری چه ازنظر تعدیل محتوای آن‌ها و چه تعدیل شرکت‌های درون‌گذارده (Corporate spin-off) با شرکت‌های بزرگی مثل گوگل و فیسبوک اتفاق‌نظر ندارند؛ اما هر دو گروه معتقدند روزنامه‌نگاری محلی به حمایت نیاز مبرم دارد.

جلسه‌ی هفته‌ی گذشته کمیته‌ی قضایی مجلس نمایندگان ایالات متحده بر چگونگی انتشار اخبار در پلتفرم‌های گوگل و فیسبوک متمرکز بود و لایحه‌ی جدید ارائه‌شده دراین‌باره با حمایت جمهوری‌خواهان مواجه شد. این لایحه را می‌توان یکی از تهدیدهای قانونی بزرگ‌ برای فناوری به‌حساب آورد که ناشی از مجادلات چندین‌ساله‌ی ضدانحصارطلبی و اوضاع مخاطره‌آمیز روزنامه‌های محلی است. سیسیلین درباره‌ی این موضوع می‌گوید: «بحران روزنامه‌نگاری در آمریکا در دموکراسی و زندگی مدنی جامعه‌ی آمریکایی وجه‌ی جدی به‌خود گرفته است.»

لایحه‌ی پیشنهادی سیسیلین با عنوان «قانون رقابت و حفاظت از روزنامه‌نگاری سال ۲۰۲۱» به خبرگزاری‌ها اجازه می‌دهد با پلتفرم‌هایی نظیر فیسبوک و گوگل بر سر توزیع محتوای آن‌ها آنلاین مذاکره کنند. سناتور ایمی کلوبشار (Amy Klobuchar)، رهبر هیئت ضدانحصارطلبی مجلس سنا، از این قانون حمایت کرد. کن باک (Ken Buck)، یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه حامی لایحه، نیز می‌افزاید: «این لایحه قدمی درست با هدف کاهش قدرت پادشاهان دیجیتالی است. هدف لایحه هموارکردن میدان بازی به‌نفع دموکراسی و آزادی‌بیان است.»

مقاله‌های مرتبط:

اجرای این قانون با وجود حمایت‌ها به این راحتی‌ها نخواهد بود و فشار روی کنگره بیش‌از‌پیش احساس می‌شود. ژانویه‌ی سال جاری (دی ۱۳۹۹) گوگل تهدید کرد موتور جست‌وجوی خود را در استرالیا از دسترس خارج می‌کند. این تهدید در پاسخ به قانون جدید استرالیا بود که این غول فناوری را به پرداخت پول به خبرگزاری‌ها به‌ازای محتوایشان مجبور می‌کرد. این قانون فوریه تأیید شد و گوگل به‌سرعت از مواضعش عقب‌نشینی کرد تا با خبرگزاری‌ها به‌توافق برسد.

زمانی‌که این اتفاقات رخ داد، مایکروسافت بیانیه‌ای در حمایت از استرالیا برای حفاظت از ناشران منتشر کرد. برد اسمیت، از مایکروسافت، در بیانیه‌ای رسمی می‌گوید: «پرواضح است وقتی سایر شرکت‌های فناوری گاهی به ‌ترک استرالیا تهدید می‌کنند، مایکروسافت هرگز چنین تهدیدی نخواهد کرد.» اسمیت به‌عنوان شاهد در جلسه‌ی کمیته قضایی مجلس نمایندگان ایالات متحده حضور یافت و حمایت خود را از لایحه‌ی سیسیلین اعلام کرد. البته چندین لحظه قبل ‌از آغاز جلسه، گوگل بیانیه‌ی تندوتیز خود علیه مایکروسافت را منتشر کرد و در آن ردموندی‌ها را به زیرپاگذاشتن قوانین دنیای آزاد اینترنت با هدف شکست رقیب متهم کرد.

افزون‌براین، بخشی از جلسه به صحبت درباره‌ی فیسبوک تعلق داشت. البته همان‌طورکه کریستیانو لیما، خبرنگار Politico، در حساب توییترش خاطرنشان کرد، سهم فیسبوک از جلسه بسیار کمتر از گوگل بود. فیسبوک ماه گذشته درگیری‌هایی با دولت استرالیا داشت که به حذف امکان اشتراک‌گذاری اخبار برای برخی کاربران و خبرگزاری‌ها در این پلتفرم منجر شد. باوجوداین، در مدت کوتاهی و در فوریه دولت استرالیا با فیسبوک به‌توافق رسید و با پذیرش برخی تغییرات دوباره امکان اشتراک‌گذاری اخبار برای کاربران فراهم شد. بررسی دقیق تغییرات اعمال‌شده در قوانین استرالیا برای فیسبوک قطعا می‌تواند برای کاربران آمریکایی نیز راه‌گشا باشد.

درنهایت، باید یادآور شویم کمیته‌ی قضایی مجلس نمایندگان هنوز باید یک جلسه‌ی دیگر قبل از معرفی قانون، برای مباحثه درباره‌ی این لایحه برگزار کند. احتمالا اجرای لوایح مرتبط بهار امسال عملی شود. همچنین کلوبشار در مصاحبه با CNN گفت قرار است جلسات مشابهی درباره‌ی تسلط و نفوذ فناوری در کمیته‌ی رقابت مجلس سنا برگزار شود که روی هزینه‌های اپ‌استور و انتشار اخبار متمرکز است.

منبع : 

https://www.zoomit.ir/tech/369063-microsoft-google-cicilline-antitrust-committee-bill-klobuchar-buck-kennedy/



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با ترقی تکنولوژی و ظهور ابزارها و امکانات جدید، سبک حیات و رفتار ملت دستخوش تغییرات زیادی شده است. مراجعه به مغازه ها و رفتن به بازارها کماکان رایج هستند ولی تقسیم عظیمی از خریدهای ملت از راه فروشگاه های اینترنتی و یا تارنما فروش آنلاین انجام می شوند. با یک نگاه ساده به فعالیت ها و محبوبیت چند سنه ماضی ی تارنما فروشگاه اینترنتی متوجه اهمیت این طور وب سایت ها و کاربردی بودنشان می شوید. بکارگیری سایت فروشگاه اینترنتی ضمن سهولت و آسانی در استفاده مایه صرفه جویی در وقت هم می شود. در ضمن تنوع و حجم بالای کالاها، عدم احتیاج به مراجعه ی حضوری، امکان مقایسه ی هوشمند کالاها و عدم پوشیدن در قیمت های ارائه شده بدست فروشندگان و بسیاری موارد سایر از جمله ویژگی ها و نکات مثبت خرید از وب سایت فروشگاه اینترنتی هستند. می توانید با استفاده از این بستر و طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی چیره دست اقدام به کسب درآمد کنید. وانگهی اگر شما یک کمپانی یا برند هستید، می توانید با طراحی سایت فروشگاه ارزان اینترنتی حرفه ای به کسب و کارتان رونق دهید و آن را بهبود ببخشید. با پروا به این نکات چنانچه شما قصد فروش محصول یا خدمات خویش را در بازار اینترنتی دارید می توانید با به کارگیری یک بستر پسندیده محصول یا خدمات خود را در شبکه ی مفصل اینترنت به تمامی متقاضیان محصولات به چهره آنلاین با کمترین بها و بیشترین تاثیر گذاری عرضه نمایید. همگی فروشگاه های فعال در کشور می توانند با در عقیده اخذ زمینه ی تکاپو خود، اقدام به راه اندازی سایت فروشگاهی کرده و از این طریق شمار مشتریان و در پیوستگی میزان درآمد و فایده ناب-سره خویش را به طور قابل توجهی افزایش دهند. با فراهم شدن بستر خرید اینترنتی و افزایش تمایل مشتریان به این سبک از سفارش، حضور پررنگ فروشندگان کالا در محیط مجازی به حقیقتی غیر قابل انکار تبدیل شده است. شما میتوانید با طراحی وبسایت فروشگاهی، یک بستر عالی را برای فروش اینترنتی محصولات خود فراهم آورید. شما صاحبان سوداگری و بنگاه های اقتصادی می توانید ضمن انجام تحقیقات اولیه، پروژه طراحی وب سایت فروشگاهی خویش را با یک کمپانی طراحی سایت معتبر (توصیه می شود با تیم طراحی سایت نورو وب اصفهان تماس بگیرید و در این گویه مشاوره تخصصی گرفتن نمایید) تعریف کنید. آنچه که در پروسه بهینه سازی و طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی از اهمیت بالایی برخوردار است لزوم شناسایی کامل محصولات فروشگاه یا بنگاه اقتصادی می باشد. بر همین اساس شرکت طراحی سایت نورو وب به مرکزیت اصفهان با برخورداری از سنه ها پیشینه ی براق در زمینه برنامه نویسی تحت وب، کدنویسی و طراحی سایت اختصاصی و همچنین نزاکت به روز سئو، بازاریابی اینترنتی، تولید محتوای بر پایه فروش و خدمات دیجیتال مارکتینگ، کاملترین امکانات را در گزین کردن شما عزیزان پیمان می دهد تا پروژه طراحی وب سایت فروشگاهی اینترنتی چیره دست که تعریف می کنید در نهایت کیفیت و بازدهی انجام و تحویل گردد. افرون بر این، تیم های تخصصی پرکار در مقوله شبکه های اجتماعی نهایت سعی خویش را بکار خواهند گرفت لغایت مقارن با پیشرفت پروژه طراحی سایت فروشگاهی پیشه ای، محصولات، مزیت های رقابتی کسب و کار شما، افتخارات و دستاوردها و به طور کلی برند اختصاصی شما را در فضای مجازی از دسته اینستاگرام شناسایی نمایند. امید است با اعتماد به کمپانی طراحی سایت نورو وب (اصفهان) بتوانید به گونه ای بازده در بستر وب سرمایه گذاری کنید و از طریق سایت فروشگاهی اختصاصی خود میزان درآمد خالص حاصل از کسب و کارتان را به طور قابل توجهی افزایش دهید. کمپانی طراحی سایت و بهینه سازی سئو نورو وب دارای سابقه ای براق در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی در اسپهان است.


طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اختصاصی
راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای روشی مدرن برای کسب درآمد ازطریق فروش محصولات به چهره آنلاین است به همین علت در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به زیبایی و متناسب بودن طراحی با محصولات توجه اخص ای داشت. زیرا گرافیک زیبا و طراحی منحصر به فرد می تواند عقیده مشتری را به خویش جلب کند و کارایی بسزایی در موفقیت شما و البته سررسید ماندگاری کاربر و افزایش آن دارد. طراحی سایت جذاب همش در کامیابی وب سایت نقش مهم و اساسی داشته است. که این امر در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای نیز راستگو است. مهم ترین نکته ای که باید مد نظر داشته باشید این است که سایت فروشگاهی شما، یک ویترین ۲۴ ساعته و بدون محدودیت مکانی و زمانی می باشد. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی چیره دست را می طاقت به طرق مختلفی اتمام داد و از سیستم های فروشگاهی مختلفی سهم برد. برخی طراحی فروشگاه اینترنتی را به چهره کاملا اختصاصی ترجیح می دهند و برخی استفاده از سیستم های فروشگاهی چون ووکامرس، اپن کارت، مجنتو، پرستاشاپ و … را ترجیح می دهند. این امر مایه سردرگمی بسیاری از کاربران شده و پاسخ های گوناگون از کسان گوناگون باعث می شود کاربران رویت درستی نسبت به هر کدام از این موارد نداشته باشند. مشاوران و متخصصان کمپانی طراحی تارنما نورو وب باتکیه بر تجربه ودانش خود شما را در این فرمایش به طور کامل راهبری می کنند تا بتوانید بهترین تصمیم را برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای خویش اتخاذ کنید.

دریافت مشاوره تخصصی از تیم با تجربه و حرفه ای نورو وب در مقوله طراحی تارنما فروشگاهی.

طراحی وب سایت فروشگاهی
طراحی سایت وب فروشگاهی ارزان
بطور کلی می طاقت گفت در بحث طراحی تارنما فروشگاهی خرج ملاک نیست؛ یعنی نمی طاقت گفت پروژه ای که برای طراحی سایت آن ۱ میلیون تومان هزینه شده است از سایتی که برای آن ۵۰۰ هزار تومان خرج شده است عملکرد بهتری خواهد داشت تنها به این علت که قیمت بالایی دارد! در طراحی وب سایت فروشگاهی صرفا بها ملاک نیست بلکه فاکتورهای مختلفی دخیل است. برخی از این عوامل که با رعایت آنها می نا در قیمت طراحی وبسایت فروشگاهی صرفه جویی کرد عبارتند از: به کارگیری سیستم های مدیریت محتوای رایگان، استفاده از قالب حاضر سایت، خرید قالب وب سایت، درج اطلاعات تارنما بدست کارفرما و موارذی از این دست. با پروا به این نکات زیاد ساده می توانید با صرف بودجه ای کمتر وب سایت فروشگاهی اینترنتی کارآمد و حرفه ای داشته باشید. کارآزمودگان برنامه نویسی، بهینه سازی و سئو شرکت طراحی وب سایت نورو وب با تکیه بر تجربه ی خویش در زمینه ی طراحی سایت بهترین راهکارها را برای طراحی تارنما فروش آنلاین به شما ارائه می کنند الی طراحی تارنما فروش شما در کمترین زمان ممکن در صفحات جستجوی گوگل نمایه شود و جایگاه مناسبی را به خود برگزیدن دهد.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان - ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای
طراحی سایت فروشگاهی رایگان
طراحی سایت فروشگاهی مجانی از آنگونه عبارت هایی است که یومیه در اینترنت از دسته گوگل جستجو می شود و کسان مایل هستند بدون صرف هزینه صاحب سایت فروشگاهی شوند .مزایای بسیاری که ساخت وب سایت فروشگاهی برای صاحبان آنها میتواند داشته باشد بسیاری را بر آن داشته است که به طراحی سایت فروشگاهی بپردازند؛ اما خوف از عدم موفقیت و ریسک موجود در این دامنه باعث می شود افراد به فکر تاسیس سایت فروشگاهی مجانی بیافتند .به همین انگیزه بسیاری از شرکت ها هم از عبارات طراحی سایت فروشگاهی رایگان ، ساخت تارنما فروشگاهی رایگان، تاسیس سایت فروشگاه اینترنتی مجانی و ... در تبلیغات خود بهره‌گیری می کنند. اما باید پروا داشت که طراحی سایت امری تخصصی و چیره دست می باشد و در این میانی از پیچیده ترین سایت ها می طاقت به سایت های فروشگاهی اشاره کرد. افراد فعال در این پهنه با سالها کوشش و جمع آوری تجربه، مطالعه و گذراندن کلاسهای آموزشی به این سطح رسیده اند. به همین سبب بعید از ذهن است که طراحی سایت فروشگاهی چیره دست به صورت مجانی سپریدن شود.


عوامل کارساز در بها طراحی تارنما فروشگاهی
از جمله عواملی که در بها طراحی سایت فروشگاهی کارساز است می طاقت به خرج دامنه، خرج هاست، هزینه طراحی سایت، تعلیم مدیریت سایت، چند زبانه بودن سایت و ... اشاره کرد. افزون بر عوامل مذکور، قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی پیوستگی به اهداف کوتاهی و بلند مدت مشتری نیز دارد و در نخست باید خود مشتری بداند که از فروشگاه اینترنتی خویش چه می خواهد. گروه طراحی تارنما نیز باید با مشتری راستگو باشد و در صورت هستی ایرادات در فروش کالا، به مشتری نکات مربوطه را متذکر شود. حتی شدنی است آینده ای برای فروشگاه وجود نداشته باشد. اهمیت تارنما فروشگاهی به میزانی است که هر فردی را نمی توان به عنوان یک کارآزموده قلمداد کرد و برای فروشگاه های بزرگ، ریسک کردن در این موارد زیاد خطرناک خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از نمایش صفحه آبی حین پرینت پس از دریافت آخرین آپدیت ویندوز خبر داده‌اند.

در ماه‌های گذشته برخی آپدیت‌های ویندوز باعث بروز مشکل در سیستم‌ شده‌اند و جدیدترین به‌روزرسانی این سیستم عامل هم صدای کاربران را درآورده است. آنطور که برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی گفته‌اند پس از نصب این اپدیت حین باز کردن کادر پرینت در نوت‌پد، برنامه‌های آفیس یا اپ‌های دیگر با صفحه آبی موسوم به صفحه مرگ مواجه شده‌اند که یکی از بدترین خطاها در ویندوز است.

مایکروسافت وجود این مشکل و نمایش صفحه مرگ حین پرینت را در صفحه پشتیبانی ویندوز تایید کرده اما هنوز راه‌حلی را برای آن ارائه نکرده. شرکت در اینباره گفته است: «ما در حال بررسی شرایط هستیم و پس از تکمیل اطلاعات آپدیتی را ارائه خواهیم کرد.»

مایکروسافت اشاره‌ای به میزان گستردگی این مشکل نکرده اما در برخی سایت‌ها به گزارشات متعددی در این باره اشاره کرده‌اند و ظاهرا کاربران بسیاری را درگیر کرده است. در سایت‌هایی مثل ردیت و «ویندوز لیتست» برخی کاربران مدعی شده‌اند این مشکل را در چندین سیستم مشاهده کرده و از مشتریان هم تماس‌های متعددی را در فاصله‌ کوتاهی از انتشار اپدیت دریافت کرده‌اند. یکی از دلایل گستردگی آن اثر گذاشتن آن روی برندهای متعددی نظیر Kyocera، Ricoh و Zebra است.

در صورتی که شما هم با این مشکل مواجه شده‌اید آسان‌ترین راه برای رفع آن حذف آپدیت است. بدین منظور در تنظیمات وارد بخش Update & Security شده و در قسمت Windows Update تاریخچه آپدیت را در View Update History باز کنید. سپس برای حذف آن روی  Uninstall Updates کلیک کنید. کاربران ردیت کارایی این روش در رفع مشکل را تایید کرده‌اند.

یکی از کاربران این سایت که خود را کارمند مایکروسافت معرفی کرده، دو راه موقتی را برای حل این مشکل پیشنهاد کرده که از سوی دیگر کاربران هم تایید شده است. بدین منظور می‌توانید پرینت مستقیم را در Command Prompt فعال کنید یا بر اساس برنامه‌ای که از آن استفاده می‌کنید از ابزار  Compatibility Administrator بهره ببرید.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شورای نگهبان بررسی لایحه بودجه سال ١۴٠٠ را به اتمام رسانده و ایرادات خود به مصوبات مجلس را به پارلمان ابلاغ کرده است. این شورا مصوبه مجلس شورای اسلامی در جریان تصویب بودجه سال ۱۴۰۰ درخصوص افزایش ۱۰ درصدی تسهیم درآمد اپراتورها را دارای ابهام و مغایر با اصول ۵۲ و ۵۳ قانون اساسی دانست.

شورای نگهبان شب گذشته در بند ۶-۳ لیست ایراداتی که به قانون بودجه ۱۴۰۰ مصوب مجلس، منتشر کرده، آورده است: « در جزء 2 بند (ی)، از این جهت که مشخص نیست در حکم این جزء در خصوص افزایش مذکور، مفاد قراردادهای معتبر منعقدشده رعایت شده است یا خیر، ابهام دارد؛ پس از رفع ابهام اظهارنظر خواهد شد. همچنین این جزء با توجه به عدم وجود ردیف و نحوه دقیق هزینهکرد منابع مازاد بر مبلغ مذکور، مغایر اصول 52 و 53 قانون اساسی شناخته شد. استفاده از واژه های غیرفارسی «پروژه» و «دیجیتال» نیز مغایر اصل 15 قانون اساسی است.»

این مصوبه همان مصوبه‌ای است که وزیر ارتباطات درباره آن چندین بار هشدار داده بود و اعلام کرده بود که تصویب آن قطعا موجب گران شدن اینترنت خواهد شد؛ هرچند از آنسو مجلسی‌ها تاکید داشتند که این اتفاق رخ نخواهد داد.

 

 

 

یادآور می‌شود در جلسه علنی نوبت صبح روز پنجم اسفند ماه در جریان بررسی ردیف‌های درآمدی لایحه بودجه، مجلس با پیشنهاد کمیسیون تلفیق موافقت کرد که براساس آن حق‌الامتیاز و حق‌السهم دولت از اپراتورهای ارائه دهنده خدمات مخابراتی ۱۰ درصد افزایش یابد. این مبلغ قرار است به حساب درآمد عمومی نزد خزانه‌داری کل واریز شود. همچنین طبق این مصوبه مبلغ دریافتی ۳ هزار میلیارد تومان برای تولید محتوا و نظارت در فضای مجازی هزینه خواهد شد که به صورت انحصاری مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر و نظارت بر آن به عهده سازمان تنظیم مقررات صورت و تصویر فراگیر (ساترا) سازمان صداوسیما است.

منابع حاصل مازاد بر ۶۹ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال در ردیف ۱۳۰۴۰۴ صرف توسعه زیرساخت اینترنت ثابت پرسرعت توسط شرکت مخابرات ایران که امکان ارائه سرویس‌های صوت و تصویری پیشرفته را داشته باشد، می‌شود. بر اساس مصوبه مجلس اعلام شده بود که اینترنت ثابت پرسرعت می‌بایست امکان رقابت و مقابله با تهدیدات اینترنت ماهواره‌ای توسط کشورهای خارجی دیگر در حریم کشور را داشته باشد. دیجیاتو این موضوع را پیش‌تر در گزارشی به طور تفصیلی واکاوی کرده بود.

آنطور که خبرگزاری‌ها اعلام کرده‌اند، کمیسیون تلفیق در جلسه روز شنبه ٢٣ اسفند ماه ایرادها و ابهام‌های شورای نگهبان را بررسی کرده و اصلاحات لازم را اعمال خواهد کرد تا نمایندگان در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس اصلاحات لازم را برای رفع ایراد شورای نگهبان اعمال کنند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت فیسبوک سرانجام یکی از برترین قابلیت ها را بر روی پیام رسان خود توسعه داد و آن را در دسترس کاربرانش گذاشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرویس پیام‌رسان واتس‌اپ که تحت نظر شرکت فیسبوک فعالیت دارد به تازگی از جدیدترین قابلیت خود با عنوان سبد خرید رونمایی کرده است. ویژگی مذکور به کاربران اجازه می‌دهد خریدهای مد نظر خود را از طریق نرم افزار واتس‌اپ خریداری کنند و نیازی به استفاده از برنامه‌های دیگر نداشته باشند.

 

قابلیت سبد خرید در واقع یک فضای فروشگاهی است که کاربر با ورود به آن می‌تواند با توجه به بروشور محصولات موارد مورد نظر خود را انتخاب کند و از طریق یک پیام ساده آن‌ها را سفارش دهد. از آن جایی که این روزها کشورهای اروپایی و آمریکایی در نزدیکی تعطیلات قرار دارند در نتیجه انتظار می‌رود کاربران برای سفارش خریدهای خود از نرم افزار واتس‌اپ استفاده کنند.

 

بازار هدف شرکت فیسبوک برای توسعه واتس‌اپ

شرکت فیسبوک سعی دارد برای قابلیت برنامه خود کاربران و فروشگاه‌های بسیاری را جذب کند. واتس‌اپ در حال حاضر بیش از ۵۰ حساب کاربری تجاری دارد. با توجه به تعداد ۱.۵ میلیاردی کاربران فعال واتس‌اپ در سراسر دنیا پیش‌بینی می‌شود تعداد بسیاری از کاربران به خریدهای سریع بخش سبد خرید مراجعه کنند. درآمد الکتریکی برای واتس‌اپ امری مهم و جدید است چرا که این نرم افزار درآمدی از طریق تبلیغات الکتریکی ندارد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/banews77977.html



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یادگیری مهارت‌های فیزیکی مانند جودو با مشاهده ویدئوهای آموزشی ساده نیست. اما یک سیستم جدید کند کننده پخش این ویدئوها آموزش از این طریق را تسهیل می‌کند. 

به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، افرادی که قصد دارند با مشاهده فایل‌های ویدئویی برخی ورزش‌ها یا مهارت‌ها را بیاموزند به علت پخش سریع تصاویر نمی‌توانند پا به پای استاد به پیش بروند. اما اگر سرعت پخش ویدئوها بر مبنای توانایی یادگیری کاربر کند شود، می‌توان امیدوار بود که بر این چالش غلبه شود.

 

سیستمی که بدین منظور طراحی شده پخش ویدئویی واکنشی نام گرفته و می‌توان از طریق آن سرعت حرکات آموزشی را بر مبنای نظر و درخواست کاربر کندتر کرد.

 

این سیستم با همکاری دانشگاه‌های لنکستر و استنفورد انگلیس ابداع شده و سخت افزار اصلی آن یک ماژول تعقیب کننده حرکات ساخت مایکروسافت موسوم به کینکت است که در کنسول‌های بازی نیز مورد استفاده است. نرم افزار سیستم مذکور با دریافت اطلاعات از این سخت افزار وضعیت آرنج، زانو، دست‌ها، بازوها، لگن و پاها کاربر را کنترل می‌کند و از این داده‌ها برای تنظیم سرعت پخش حرکات سریع ویدئو استفاده می‌شود.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11066430.html



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این سند چک لیستی ارائه شده است که می‌توان از آن درهنگام طراحی یا مقاوم سازی اتاق سرورهای کوچک تا متوسط استفاده کرده و به واسطه‌ی آن و با توجه به استانداردهای اتاق سرور از منابع مهم شبکه محافظت نمود.

در هنگام طراحی اتاق سرور از این چک لیست استفاده کنید. این کار به شما کمک می کند تا از منابع مهم شبکه، بویژه در هنگام قطع برق، آتش سوزی، سیل و دیگر شرایط اورژانسی محافظت کنید. برای مشاهده مقالات بیشتر در این خصوص نیز می توانید به وب سایت شرکت دانا پرداز مراجعه نمایید.

مشخصات عمومی محیط اتاق وضعیت فنی اتاق سرور سرور استاندارد
مشخصات اتاق
عایق بودن دیوارها، سقف و درها در برابر صدا
بدون هیچ پنجره ای به خاطر امنیت و صدا
سقف دو متر و هفتاد سانتی متر
کف پوش آنتی استاتیک ( بدون موم ) برای کف کاذب
درها با پهنای یک متر و ده تا یک متر و بیست و ارتفاع حداقل دو متر و نیم
چیدمان تجهیزات به صورت استاندارد در اتاق سرور
رک ها با فاصله کافی طبق مشخصات هر تولید کننده : حداقل یک متر و ده سانتی در اطراف هر وسیله و یک متر و بیست در راهرو بین رک ها
رک های کامپیوتر مقاوم در برابر زلزله و اتصال به زمین مناسب
حداکثر شدت میدان الکتریکی تجهیزات 300 وات در 30 سانتی متر مربع
حداقل یک تلفن
پیشگیری از آتش سوزی با توجه به استانداردهای اتاق سرور
سیستم اطفای حریق کافی : سیستم هشدار دهنده توصیه می شود.
افزایش احتمال آتش سوزی در صورتی که کابل ها یا سیستم های خنک کننده در مکانی یکسان در سقف یا در کف ترکیب شوند.
سیستم خنک کننده با توجه به استانداردهای اتاق سرور
سیستم توزیع هوا در کف اتاق پیشنهاد می شود: سیستم های داکت بندی شده مورد قبول هستند

در هر کدام از این سیستم ها، رک ها در پیکر بندی راهرو گرم /راهرو سرد قرار میگیرند.
اگر در زیر کف قرار دارد، حداقل ارتفاع 60 سانتی متر باشد و کف کاذب برای تحمل وزن رک های سرور، تجهیزات بالا برنده و متحرک طراحی شده باشد.
نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا

ابزاری ضروری برای تیم IT سازمان

نرم افزار مانیتورینگ شبکه بینا

سیستم های تهویه مطبوع اتاق سرور استاندارد
تهویه هوا(AC)
سیستم ویژه اتاق با رطوبت کنترل شده، می باشد.
مستقل بوده و به سیستم ساختمان اصلی متصل نیست.
دمای 22 درجه سانتی گراد و رطوبت forty five% RH
دستگاه حداقل a hundred and twenty سانتی متر از سیستم رک کامپیوتر فاصله دارد، به این خاطر که تقطیر یا نشتی‌های دیگر به تجهیزات کامپیوتری آسیب نزند و دسترسی برای تعمیر ونگهداری ممکن باشد.
دستگاه از سیستم آب سرد محوطه ،اگر موجود باشد، استفاده می کند. معیارهای طراحی: دمای آب ورودی 8 درجه سانتی گراد و خروجی 16 درجه سانتی گراد.
برنامه ریزی مواجهه با حوادث در اتاق سرور استاندارد
نصب افزودگی کافی
اطمینان از وجود سیستم های خنک کننده بکاپ.
تجهیزات تهویه مطبوع در قالب طرح N+1
قابلیت بسط و ارتقا کافی، آنالیزشده و طراحی شده توام با سیستم های مکانیکی و الکتریکی
قابلیت خاموش کردن خودکار سیستم ها بر اساس مانیتورینگ دمای هوا
محاسبه زمانی که هنگام صدمه دیدن سیستم خنک کننده در طی آن دمای اتاق بالا می رود.
طرح مناسب برای حذف آب ناشی از تقطیر کولرها، بوسیله نیروی گرانش یا پمپ
سیستم های الکتریکی با توجه به استانداردهای اتاق سرور
ظرفیت و کیفیت
پنل های مجزا و اختصاص یافته برای تجهیزات کامپیوتری و HVAC.
بررسی دقیق قدرت مورد نیاز تجهیزات برق اظطراری.
عدم وجود تجهیزات گرمایشی در این مکان
طراحی مناسب PDU ها برای هر رک
اطمینان از وجود سیستم ارت مناسب.
وجود ژنراتور های برق مستقل از دیگر بخش های ساختمان
آلارم ها و امنیت با توجه به استانداردهای اتاق سرور
سیستم های هشدار دهنده
مانیتورینگ 24 ساعته شرایط محیطی و آگاهی بلادرنگ از بروز شرایط محیطی نا مناسب. سیستم مانیتورینگ بینا می تواند این وظیفه را برعهده بگیرد.
مانیتورینگ پارامترهای متعدد سیستم های UPS و PDU و اطمینان از سطح عملکرد آنها با توجه به استانداردهای اتاق سرور. سیستم مانیتورینگ بینادارای امکانات و قابلیت های متعددی برای این منظور می باشد.
مانیتورینگ کلیه تردد های صورت گرفته با اتاق سرور و شناسایی ورود های غیر مجاز



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

پیام های مربوط به پروتکل های SIP در بدنه ی خویش اطلاعاتی دارند که برخی متعلق به ها می تواند اطلاعات باره بیچارگی نفوذگران را در اختیارشان قرار دهد؛ برآیند اینکه توصیه می گردد لغایت این اطلاعات با مقادیر بی اهمیت جایگزین گردند. در حالت کلی، باید از انتشار هر گونه اطلاعاتی که ساختار و توپولوژی شبکه VoIP را نمایان می کند، بازدارندگی گردد که اصطلاحا گفته می شود باید Topology hiding چهره گیرد.

به عنوان نمونه در بدنه پیام های پروتکل SIP فیلدی به اسم ":Server"  آموزش امنیت voip وجود دارد که در سیستم های تلفنی به صورت پیش فرض در بر گیرنده برند و مدل دستگاه و یا نرم اسباب می باشد؛ و از این روش نفوذگر تشخیص می دهد که با چه سیستمی و چه نسخه و یا چه مدلی روبرو است.

در سیستم های تلفنی مبتنی بر استریسک این فیلدها را می توانید در sip.conf مقدار دهی کنید:

useragent=NotAsterisk

sdpsession=NotAsterisk


تعاریف مشخص برای شدامد های ورودی و خروجی
در سیستم های تلفنی باید به ازای تماس های ورودی و خروجی رول های مشخصی تعریف می گردد و گذرگاه ورودی و خروجی به حقیقت از هم جداسازی گردد. به طوری که ترافیک های ورودی تنها در چهره احتیاج و پس از تشخیص سیستم بتوانند به بخش خروجی دسترسی داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همان‌طور که می‌دانید، اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌ بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داریم. در این مواقع معمولا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌ دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، گاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده امروز را معرفی کنیم.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/software-application/360179-paid-apps-gone-free/



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همکاری مایکروسافت با سامسونگ باعث شده است Quick Share به کامپیوترهای ویندزو ۱۰ اضافه شود. به گزارش GSM‎‌Arena، سامسونگ مدت‌ها پیش اپلیکیشن Quck Share را معرفی کرده بود و حالا می‌توان از آن در ویندوز ۱۰ هم استفاده کرد. برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید به فروشگاه ویندوز ۱۰ مراجعه کنید.

عرضه quick share سامسونگ برای ویندوز ۱۰

Quick Share روند انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر را بسیار سریع‌ می‌کند. این اپلیکیشن با اتصال به شبکه Wi-Fi می‌تواند با سرعت بالایی فایل‌ها را از گوشی به کامپیوتر منتقل کند.

همکاری مایکروسافت و سامسونگ باعث شده است بسیاری از اپلیکیشن‌های مایکروسافت به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های سامسونگ قرار بگیرند و حال مشاهده می‌کنیم که اپلیکیشن‌های سامسونگ هم نسخه ویندوزی دریافت می‌کنند. عرضه Quick Share برای ویندوز ۱۰ می‌تواند تجربه کاربری افرادی که از گوشی‌ سامسونگ استفاده می‌کنند بهتر کند.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/software-application/368008-samsungs-quick-share-app-windows-10/



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

حتما شما نیز در موعد جستجو برای طراحی سایت ارزان بها خود در وب سایت های مختلف با تعرفه ها و قیمت های متفاوتی رو به رو شده اید. اصولا در موعد طراحی سایت، قیمت گذاری می تواند بسته به سه انگیزه اصلی تغییر کرده و متفاوت باشد. این دلایل را می توان توان و سرعت سرور، نوع گرافیک یا برنامه نویسی و طراحی سایت اختصاصی در عقیده گرفت.

نوع گرافیک یا برنامه نویسی
به طور معمول سایت های ارزان بها از قبل طراحی شده می باشند، این امر بدین معنا است که طراحان سایت برنامه نویسی و طراحی های از پیش انجام شده ای را برای مشتریان در عقیده گرفته اند و همان سایت را برای مشتریان خویش کپی کرده و تاسیس می نمایند. طراحی این سایت ها به زمان زیادی دربایستن ندارد و فقط پس از برپایی ساخت سایت ارزان نمونۀ اولیه می توان با برپایی تغییرات جزئی آن ها به مشتری ارائه داد، اما مشکلی که این طریق به همراه دارد این است که وجود سایت های بیشمار و یک شکل علاوه بر اینکه تغییری در روند کسب و کار شخص برپایی نمی کند بلکه مایه بروز مشکلاتی نظیر از دست دادن مشتری و … نیز می شود.

اما نگران نباشید نیازی به پرداخت مبلغ هنگفت برای ایجاد تارنما با طراحی دلخواه خود ندارید. سایت سازی برای طراحی سایت شما موارد اخص ای را در نظر دارد.

قدرت و سرعت سرور
میزان قدرت،سرعت و حجم سرور باره بهره‌گیری بنا به گونه سایتی که هدف طراحی آن را دارید متفاوت هستش برای نمونه برخی از سایت ها نظیر سایت های فروشگاهی و خبری به دلیل داشتن حجم فوقانی از محصولات و اطلاعات دربایستن به فضایی بیش تری نسبت به سایر سایت ها نظیر شرکتی یا شخصی دارند که فقط به معرفی خدمتان و یا رزومه و موارد دیگر می پردازند. بعضی از شرکت های طراحی سایت برای تفریق خرج ها به جای برگزیدن هاست مناسب از پهنای باند زیر تر و یا هاست های اشتراکی استفاده می کنند که اینکار بر روی سرعت و ماندگاری سایت زیاد تاثیر گذار است.

ساخت سایت ارزان بها بدست سایت سازی
سایت سازی با در نظر اخذ نکات حرفه ای در مقوله طراحی سایت و در ضمن در عقیده اخذ سادگی، کاربرد پذیری، سئو، امنیت، سرعت، پیمانه پذیری و دیگر موارد پر اهمیت در وب سایت های ارزان قیمت ، توانسته است امکانات بسیار مناسبی را در گزین کردن مدیران این سایت ها پیمان دهد.

۳. طراحی سایت اختصاصی:
همانطور که قبل تر ذکر نمودیم یکی سایر از عواملی که بر قیمت گذاری و هزینه های سایت دخیل است طراحی سایت اختصاصی می باشد. بدون شک طراحی سایت اختصاصی، سایت شما را به متمایزترین سایت در سطح اینترنت تبدیل می نماید، همانطور که می دانید اکثر سایت های شناخته شده به دلیل داشتن امکانات و ویژگی های گوناگون حائز سایت اختصاصی خود می باشند و عمدتاً با آن شناخته می شوند. طراحان و کارآزمودگان ما قادرند سایت درخواستی شما را با بهترین و جدیدترین تکتیک های روز ایجاد کنند و مایه شناخته شدن شما در پهنه باره نظرتان شوند.

طراحی سایت ارزان قیمت مناسبِ کسب وکارتان را باحداقل هزینه شروع کنید.طراحی سایت حرفه ای وپربازدید درآمد شمارا افزایش میدهد؛ هزینه هاست ودامنه باماست. نگریستن قیمت

مطمئنا سایت سازی در هر موعد و شرایطی پیش از اتمام مراحل طراحی و سفارش لغایت بعد از پیاده سازی وب سایت در کنار شما می باشد و این نوید را می دهیم تا بهترین شرایط را برای جذب و جلب بازدید کننده برای شما فراهم آوریم.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رئیس جهاد دانشگاهی به اجرای پروژه های فناورانه بین المللی تاکید کرد و گفت: اقدامات خوبی در این زمینه توسط جهادگران جهاد دانشگاهی انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی، گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور امروزبا حضور دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی، معاونان پژوهش و فناوری، فرهنگی،  آموزشی، پشتیبانی و مدیریت منابع، هماهنگی و امور مجلس، رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و مدیران کل حوزه ستادی در دفتر مرکزی این نهاد و حضور مجازی روسای واحدهای سازمانی سراسر کشور برگزار شد.

طیبی در این گردهمایی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به پیشرفت در هر کشوری راهی جز برنامه‌ریزی نداریم و اداره جامعه باید بر اساس منطق، خرد باشد گفت: باید اقتدار اقتصادی و دفاعی دانش‌بنیان داشته باشیم که آن‌هم مبتنی بر توان داخلی باقدرت رقابت‌پذیری باشد.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌های چهارساله و هشت‌ساله نمی‌توانیم به اهداف بلندمدت برسیم و در این زمینه لازم است تا برنامه‌ریزی‌های طولانی‌تری انجام شود افزود: با گردش‌های سیاسی در کشور نباید برنامه‌ها تغییر کند و سیاسیون در مسائل ملی باید به یک وفاق برسند.

رئیس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه این مهم در سخنرانی روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای خانواده و ستاد بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی مورد تاکید قرار گرفته است عنوان کرد: همواره در جهاددانشگاهی این تأکیدها را انجام می‌دهیم و این نهاد انقلابی از ابتدای تشکیل خود دو موضوع توسعه فرهنگی و توسعه علمی و فناورانه را به‌عنوان عامل اصلی پیشرفت کشور در دستور کار خود قرار داده و موفق به الگوسازی‌های خوبی در این رابطه شده است.

وی به اهداف پیش‌بینی‌شده برای جهاددانشگاهی بر اساس سند چشم‌انداز کشور در سال ۱۴۰۴ و برنامه‌های توسعه کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در سخنانی در مورد این نهاد تاکید فرمودند: جهاددانشگاهی باید حرف گزین را به میدان آورد و یا اینکه ما به جهاددانشگاهی برای آینده کشور امیدواریم. همچنین رئیس جمهوری نیز از جهاددانشگاهی به‌عنوان سازمانی نام برد که اقتدار علمی را به دنیا نشان داد.

طیبی با بیان اینکه این سخنان مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند تاکید کرد: همه واحدهای  جهاددانشگاهی باید با توجه به مزیت‌های ملی و منطقه خود دارای فعالیت‌های شاخص باشند که این فعالیت‌ها می‌تواند با توان خود واحد یا کمک از واحدهای موفق دیگر تدوین شود.

وی با بیان اینکه در این رابطه می‌توان از ظرفیت مسئولان و نخبگان استانی بهره برد ادامه داد: همچنین در شرایط فعلی خطراتی نیز ما را تهدید می‌کند که یکی از موارد موضوع آموزش است و باید امور آموزشی را به هوشمندی هدایت کنیم.

 طیبی بابیان اینکه در جهاددانشگاهی به‌ غیر از انجام کارهای الهام‌بخش در توسعه علم و فناوری، امور فرهنگی و مهارت‌آموزی، یک وظیفه بزرگ اجتماعی نیز داریم عنوان کرد: این وظیفه فرهنگ‌سازی در الزامات تحقق انقلاب اسلامی است که از جمله این الزامات می‌توان به وفاق سیاسی در کشور اشاره کرد.

وی همچنین به تشکیل دولت کارآمد و احزاب قوی در کشور تاکید کرد و افزود: ضرورت بازنشر موضوع علم و فناوری در جامعه نیز نباید فراموش شود، زیرا بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان در کنار قدرت اقتصادی در حوزه علم و فناوری نیز حرف اول را می‌زنند که نمونه آن کشور چین است.

رئیس جهاددانشگاهی همچنین به اهمیت توجه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری و تشکیل یک دولت کاربلد و خودباور، برنامه ریزی و اجرای اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای توسط جهاددانشگاهی در جهت حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات ضروری است.

وی توجه به اجرای پروژه‌های فناورانه بین‌المللی نیز اشاره کرد و بابیان اینکه انجام فعالیت‌های فناورانه در خارج از کشور جدی گرفته شود تاکید کرد: در این رابطه اقدامات خوبی شکل‌گرفته است اما از الزامات تحقق این هدف داشتن ابزار تبلیغی و پاسخگویی مناسب است.

طیبی بابیان اینکه باید شأن و منزلت جهاددانشگاهی در تدوین برنامه‌ حفظ شود، افزود: پول درآوردن و درآمدزایی به هر شیوه‌ای را نمی‌پذیریم و باید شأن و منزلت جهاددانشگاهی مورد توجه قرار گیرد.

وی بر ساماندهی شرکت‌ها و رعایت مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی و تشکیل هلدینگ دانش‌بنیان جهاددانشگاهی تاکید کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به دنبال استقبال گسترده کاربران از گجت‌های پوشیدنی آنر، این برند امسال از یک ساعت هیجان‌انگیز دیگر رونمایی کرد. محصولی که مانند محصولات پیشین آنر دارای شارژدهی بالا و البته جان‌سخت است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، ساعت آنر مجیک واچ ۲ (HONOR Magic Watch ۲) است که انتخاب اصلی بسیاری از کاربران به شمار می‌رود. محبوبیت این ساعت باعث شد تا آنر ساعت هوشمند دیگری را با قابلیت‌های هیجان‌انگیز به بازار عرضه کند. آنر واچ جی اس پرو (HONOR Watch GS Pro) اولین مدل مقاوم آنر به حساب می‌آید و با هدف فعالیت‌های ورزشی خارج از خانه و به ویژه برای کوه‌نوردان طراحی شده است.

بدنه این ساعت از پلی کربنات تقویت‌شده ساخته شده، در حالی که حاشیه آن از جنس استیل ضدزنگ است. آنر واچ جی اس پرو همچنین ۱۴ استاندارد نظامی (MIL-STD-۸۱۰G) را با موفقیت گذرانده و به گفته این کمپانی می‌تواند در دمای منفی ۴۰ تا ۷۰ درجه سانتیگراد به خوبی دوام آورد. همچنین توانایی قرار گرفتن در معرض رطوبت تا ۲۴۰ ساعت و در معرض پاشش نمک تا ۹۶ ساعت را دارد و از مقاومن خوبی دربرابر ضربات مختلف دارد.

بند ساعت بسته به مدل جنسی سیلیکونی یا پارچه‌ای دارد و به سادگی می‌توانید با دیگر نمونه‌های استاندارد تعویض کنید. بندهای ساعت هوشمند آنر واچ جی اس پرو استاندارد هستند. خوشبختانه بند موجود در جعبه محصول، جنسی با کیفیت و بادوام دارد.

آنر واچ جی اس پرو، یک باتری بزرگ‌تر از استاندارد ساعت‌های هوشمند با ظرفیت ۷۹۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که آنر وعده داده تا با استفاده معمولی از ساعت، حدود ۲۵ روز همراه کاربر باشد. استفاده معمولی شامل هفته‌ای ۹۰ دقیقه ورزش در محیط آزاد، بازپخش موزیک یا تماس با اتصال به بلوتوث و همچنین روزانه دریافت ۵۰ نوتیفیکیشن می‌شود.

ساعت هوشمند آنر همچنین امکان ردیابی حدود ۱۸ فعالیت ورزشی حرفه‌ای و نیز ۸۵ فعالیت شخصی‌سازی شده دیگر را دارد. برخی از این فعالیت‌های ورزشی شامل شنا، انواع اسکی، دو، پیاده‌روی، کوه‌نوردی، یوگا، کراس‌فیت، تکواندو، کاراته، پارکور و والیبال ساحلی هستند. یکی از ویژگی‌های جالب ساعت، «GPS Route Back» است که زمانی به کار می‌آید که در طبیعت گم شده‌اید و می‌خواهید با کمک مسیر ثبت شده با جی‌پی‌اس ساعت، به نقطه شروع مسیر خود بروید.

آنر واچ جی اس پرو همچنین به میکروفن و اسپیکر داخلی مجهز شده تا بتوانید از آن مشابه هندزفری استفاده کنید و مکالمه دو طرفه داشته باشید. از ویژگی‌های دیگر، امکان اتصال هندزفری بلوتوث به ساعت است تا به سادگی، موزیک‌های مورد علاقه خود (تا حدود ۵۰۰ آهنگ) را روی ساعت بریزید و بی نیاز از گوشی و تنها با ساعت و یک هدفون بلوتوث به پیاده‌روی بروید.

این محصول در سه رنگ مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه شده است. نظر شما در خصوص این گجت دوست داشتنی چیست؟

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با ترقی تکنولوژی و فضای مجازی اینترنت ، داشتن وب سایت ضرورتی برای هر شغل یا هر فرد به حساب می آید. برای برطرف کردن این بیچارگی کمپانی های طراحی سایت زیادی مشغول به کار و جنبش هستند. از طرف دیگر بسیاری از افرادی که با طراحی سایت آشنا هستند هم اقدام به طراحی وب سایت برای شرکت ها و سازمان ها کرده اند. کارفرمایان برای گزینش بهترین شرکت طراحی سایت با مشکلاتی روبرو هستند؛ چون اکثر آنها علم زیادی برای تشخیص طراح سایت خوب یا بد ندارند. در این متن می خواهیم توضیحاتی واقعی و واضح ارائه دهیم لغایت کارفرمایان قبل از شروع به طراحی سایت گزینش مناسبی داشته باشند.
شرکت طراحی سایت یا فرد طراح سایت؟
طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,انتخاب طراح سایت,وب وان
اکثر کارفرمایان وقتی میخواهند طراحی سایت سپریدن دهند به این دو عازم میرسند و این سؤال را از خودمیپرسند: آیا یک فرد طراح سایت میتواند کل نیازها را جوابگو باشد یا یک کمپانی طراحی سایت؟
برای جواب دادن به این سؤال باید تمام انتظاراتی را که یک کارفرما از طراح سایت دارد رسیدگی کرد . مانند: خرج طراحی سایت ،سرعت اتمام کار، کیفیت طراحی سایت،خدمات پشتیبانی طراحی سایت ، بروزرسانی سایت، سفارشات جدید کارفرما و . . .

هزینه طراحی سایت
در طراحی سایت هایی که بدست فرد اتمام میشود ، هزینه ها ذیل تر است .
زیرا :
1- تمام مراحل بدست یک فرد سپریدن میشود.
2-لازم نیست که برای اتمام کار پیرامون خاصی داشته باشد و در منزل هم میتواند این کار را انجام دهد.
3- خدمات پشتیبانی و بروز رسانی اتمام نمی شود.
در طراحی سایت هایی که توسط شرکت طراحی سایت انجام میشود ، هزینه ها به نسبت فرد بالاتر است. زیرا :
1- تمام مراحل بدست کارآزموده مربوط به خود انجام میشود و یک پیشه تیمی به حساب می آید.
2- داشتن دفتر و محل کاری مناسب که کسان مشغول به کار باشند و بتوان در محل شرکت با کارفرمایان دیدار کرد، خرج بیشتری دارد.
3 - به خاطر عقد قرارداد رسمی، خدمات حمایت به چهره کامل سپریدن میشود.

جدول بها طراحی سایت
سرعت و کیفیت انجام شغل :
در طراحی سایت های حقیر تر، سرعت انجام کار بدست فرد نسبتاً بیشتر است، چون همه مراحل توسط خودش اتمام میشود، پروژه ها را به چهره تکی اتمام میدهد و لازم به اتمام دادن پروژه ها به چهره موازی نیست.
در طراحی پروژه های بزرگ، سرعت انجام پیشه در شرکت های طراحی سایت به مراتب بیشتر است، چون مراحل به چهره موازی و بدست تیم طراحی سایت توسط کارآزموده هر تقدیر انجام میشود و زمان زیادی برای رفع ایراد پروژه لازم نیست.
اما سوژه مهم تر و بنیادین تر در طراحی سایت ، کیفیت سپریدن پیشه است که با پروا به تخصصی تر شدن طراحی سایت لازم است تمام مراحل توسط کارآزمودگان مربوطه اجرا و پیاده سازی شود و هر مرحله با بازرسی و تأیید نهایی تیم فنی و کارفرما به پایان برسد. بعد برای سپریدن هر پروژه ای منطقی تر است که به کمپانی طراحی سایت مراجعه نمایید.

طراحی سایت شرکتی
پشتیبانی طراحی سایت :
بعد از سپریدن طراحی سایت مشکلات احتمالی پیش خواهد آمد که سایت بیچارگی به پشتیبانی خواهد داشت. در حالتی که یک فرد سایت را طراحی میکند به خاطر رسمی نبودن پیمان نامه یا مقاوم نبودن شرایط کاری فرد، حمایت سایت عمدتاً با مشکل روبرو میشود. حد این جستار را از خیلی ها شنیدید یا چه بسا برای خودتان قبل آمده که فرد طراح سایت به کشور دیگر کوچ کرده یا سایر پیشه طراحی سایت انجام نمی دهد یا اصلاً فرد طراح سایت در دسترس نیست و امکان پاسخگویی ندارد. نداشتن خدمات حمایت مناسب باعث میشود رفته رفته سایت طراحی شده از کارکرد بیرون شود و کاربرد لازم را نداشته باشد.
پشتیبانی طراحی سایت یک عامل مهم برای قدرتمند بودن شرکت طراحی سایت است. این مورد بسیار خطرناک را جدی بگیرید .
بروز رسانی سایت :
عمدتاً در سایت هایی که توسط فرد طراحی می شود، پس از سپریدن طراحی بروزرسانی انجام نخواهد شد و سایت به چهره پکیجی فروخته شده و خدمات جانبی سپریدن نخواهد شد.
در وب وان سعی زیاد زیادی جهت امکان همگام سازی سایت با تکنولوژی روز چهره گرفته است. بدین صورت که سایت شما همش به طور مرتب از لحاظ تکنولوژی بروزرسانی میگردد. فلذا کارفرما گواه رشد صعودی تارنما خویش خواهد بود چراکه چنانچه مجبور به طراحی مجدد سایت شوید به ناچار با افت رتبه چشمگیری حتی با رعایت کلیه نکات انتقال و ... خواهید بود.
انتخاب شرکت طراحی سایت :طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,انتخاب طراح سایت,وب وان
با پروا به بیچارگی بسیار بازار به طراحی سایت ، شرکت های طراحی وب سایت زیادی مشغول به شغل هستند . اکثر کارفرمایان برای گزینش شرکت مناسب با مشکلاتی مواجه هستند . مواردی که لازم است پیش از گزینش کمپانی طراحی سایت به آنها توجه کنید:
نحوه انجام کار:
شرکت هایی را برگزیدن کنید که خویش اقدام به کد نویسی سایت و فرآوری آن بدون استفاده از ابزار ها میکنند. چراکه به کارگیری ابزارهای حاضر تولید وب سایت به علت عدم چیرگی قرار شغل به هسته آلت و وانگهی عدم انعطاف کافی افزار که از ویژگان اصلی دست موزه است، منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات و در نهایت توقف توسعه سایت میگردد.
در حال حاضر تیم وب وان از واپسین نسخه معماری mvc در c# asp.net و موتور نمایش razor که از جانب کمپانی مایکروسافت که از نیرومند ترین ها در گویه انواع علوم رایانه ای است، استفــاده میکند. با توجــه به اینـکه visual basic asp.net بدست شـرکت های زیاد اندکی استفــاده میشود و در ضمن در نسـخه .net 6 نیز حذف شده است در اینجا باره بررسی قرار نمی گیرد.
روند طراحی سایت :
یکی از بزرگترین مشکلاتی که در روند مراحل طراحی تارنما قبل می آید، عدم اطلاعات کافی کارفرما و نداشتن تعریف دقیق از پروژه است. این سخت باعث کاهش سرعت انجام پروژه و تفریق نسبی کیفیت سپریدن پیشه میشود . برای مطالعه کامل مراحل طراحی سایت اینجا کلیک کنید.
بررسی و مقایسه مثال کارها :
با پروا به بررسی و سنجش نمونه کارهای طراحی سایت از لحاظ گرافیکی و وانگهی نحوه عملکرد آن ها، سایتی که قرار است توسط کمپانی طراحی سایت برای شما پیاده سازی شود، نمی تواند خیلی قدرتمندتر یا ضعیف تر از پروژه های پیشین آن کمپانی باشد. پس با بررسی مثال کارهای پیشین میتوانید کیفیت انجام کار آن کمپانی را از لحاظ گرافیکی و برنامه نویسی بسنجید. از سوی دیگر با سنجش مثال کارهای کمپانی ها با هم به قدرت و ناتوانی هر شرکت پی میبرید . لازم به بیان است در اثناء بررسی نمونه کارها به کپی رایت کمپانی طراحی سایت که عمدتاً در تقدیر پایین سایت درج میشود دقت کنید.
در مورد خدمات پشتیبانی کمپانی طراحی سایت تحقیق کنید:
پشتیبانی سایت احد از مهم ترین عامل هایی است که باید در برگزیدن کمپانی طراحی سایت مورد پروا پیمان گیرد. اگر در فضای اینترنت گشت و گذار میکنید حتما سایت هایی را دیده اید که ساختارشان ناقص است و اطلاعات و تقدیر های سایت به صورت نا به سامان کنار هم قرار گرفته است. مشکل شمار زیادی از این تارنما ها عدم هستی حمایت مناسب است و عمدتاً بعد از تحویل سایت خدمات جانبی و حمایت از کمپانی یا فرد طراح سایت دریافت نکرده اند.
تحویل تارنما آخر شغل نیست، بلکه ابتدا تعهدات شرکت طراحی وب سایت است. شاید اصلی ترین سخت در اجرای پروژه های یک سازمان یا کمپانی نبود حمایت پسندیده چه از نظر نرم افزاری و چه از عقیده دشوار افزاری و حتی از لحاط سئو سایت باشد. این طور است که بسیاری از ایده های ناب شرکت ها در فضای وب هیچ گاه آنگونه که باید اجرایی نمی شوند.
طراحی سایت فروشگاهی
هیچ وب سایتی بدون خدمات پشتیبانی کامل نیست و مسلماً اگر تولید و طراحی سایت مهم باشد پشتیبانی متعلق به و ارائه خدمات حمایت به مشتریان موضوعی حیاتی میباشد. به راستی با سهم گیری از خدمات پشتیبانی، مشتریان به راحتی قادر خواهند بود مشکلات خود را با تیم در میان بگذارند و راهنمایی های لازم را گرفتن نمایند.
حال قبل از عقد پیمان نامه از چه عازم باید به این سوژه پی ببریم که شرکت طراحی سایت مورد نظر، خدمات پشتیبانی را به چهره دلخواه و مناسب ارائه میدهد؟
مطمئن ترین و راحت ترین راه گفتگو کردن با مشتری های قبلی شرکت طراحی سایت است. چون روندی که قرار است برای شما طی شود قبلاً برای آنها انجام شده و نتیجه پیشه را هم در مراحل طراحی سایت اختصاصی هم در گونه اتمام خدمات پشتیبانی لمس کرده اند. برای مشاهده مثال کارهای طراحی سایت وب وان به این صفحه مراجعه کنید.
همچنین برای نگریستن مثال کارهای طراحی سایت آماده به سایت sitedesign.ws مراجعه نمایید.
رعایت کردن اصول سئو

شرکت هایی که اعتبار زیادی دارند و به نکوداشتن طراحی سایت در تهران می توانند طراحی سایت را اتمام دهند، اصول سئو را به طور کامل در طراحی های خود رعایت می کنند، بر همین پای بست، شما برای اینکه بهترین شرکت طراحی سایتمعتبررا پیدا کنید باید به این مورد هم دقت بسیاری داشته باشید. زمانی که اصول و قوانین سئو در سایت شما به نکوداشتن و به واقعیت رعایت شده باشد، در جستجوی موتور گوگل به عنوان نخستین نتیه سرچ باز می شود و کاربران در نخست می توانند با آن سایت ها آشنا شوند. بر همین بنیاد اگر برای شما این فرمایش اهمیت زیاد زیادی دارد، در باره اصول و خدمات سئو با کمپانی باره نظر خود صحبت کنید تا از رعایت کردن آن اطمینان کافی را به دست آورید. برای اینکه شما با اصول سئو در سایت ها آشنا شوید باید اطلاعات خویش را در مورد سئو و سپریدن آن در گوشی ها اغلب کنید.
هزینه طراحی

بعد از اینکه کمپانی طراحی سایت معتبرخود را بر پای بست، معیارهایی که ذکر نمودیم گزینش کردید و با ویژگی های آن آشنایی کاملی به دست آوردید، باید در مورد خرج واصله آن شرکت هم اطلاعات بیشتری به دست آورید. در بعضی از موارد امکان دارد شما دو کمپانی با خاصیت های و معیارهای یکسانی را پیدا کنید که خرج خدمات آنها کمتر می باشد، در این چهره می توانید آن شرکتی را که خرج کمتری گرفتن می کند را برگزیدن کنید و سفارش های خویش را به آن کمپانی تحویل دهید.

معرفی شرکت های طراحی سایت:
شرکت طراحی سایت اطلس وب
شرکت طراحی سایت نونگار
شرکت طراحی سایت سایت کد
شرکت طراحی سایت پرتال
شرکت طراحی سایت وب کندو
شرکت طراحی سایت وب 24
شرکت طراحی سایت دارکوب
شرکت طراحی سایت وب پردازان
شرکت طراحی سایت گروه سایت سازی
شرکت طراحی سایت اینتن
شرکت طراحی سایت زفره
شرکت طراحی سایت نوتریکا



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت کاهش ۲۵ درصدی تعرفه پهنای باند اپراتورها به معنای ارزان شدن قیمت اینترنت برای کاربران نخواهد بود.

به تازگی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوبه کاهش ۲۵ درصدی قیمت پهنای باند اینترنت اپراتورها را تصویب کرد؛ این تغییر قیمت به پهنای باندی مربوط می‌شود که شرکت ارتباطات زیرساخت آن را به اپراتورهای ارتباطی و شرکت‌های اینترنتی عرضه می‌کند.

حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص کاهش تعرفه پهنای باند اپراتورها عنوان کرد هنگامی که مصرف افزایش پیدا کند، قیمت نیز کاهش خواهد یافت. وی افزود بر اساس این قاعده ما حدود ۲ سال قبل نیز در مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه پهنای باند را ۲۵ درصد کاهش دادیم. طبق گفته جوشقانی اکنون هم با توجه به افزایش مصرف پهنای باند، هزینه پهنای باند اینترنت که شرکت ارتباطات زیرساخت به اپراتورها می‌فروشد را حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد با توجه به شرایط مختلف کاهش داده‌ایم.

مصوبه جدید به معنای کاهش قیمت اینترنت نیست

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که این مصوبه در بهمن ماه سال جاری به اجرا می‌رسد بیان کرد:

این مصوبه هزینه‌های اپراتورها را کاهش خواهد داد. البته این کاهش قیمت در حالی است که شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باند را به اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی می‌فروشد. بنابراین در حالی که این شائبه برای کاربران اینترنتی ایجاد شده بود که ارزان شدن پهنای باند‬⁩ اینترنت زیرساخت، می‌تواند تاثیری در کاهش تعرفه اینترنت داشته باشد، کاهش نرخ اینترنت به تصمیم اپراتورها بستگی دارد.

حسین فلاح جوشقانی در پایان خاطرنشان کرد در حال حاضر درباره تعرفه اینترنت کاربران نمی‌توان اظهارنظر کرد؛ زیرا این مصوبه فقط به قیمت پهنای باند اینترنت زیرساخت اشاره دارد و در آن برای تعرفه اینترنت کاربران تصمیمی اتخاذ نشده است. وی افزود اما احتمال دارد در آینده کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات طبق گزارش رگولاتوری در این خصوص نیز تصمیم‌گیری کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برخی مدهای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ – Cyberpunk 2077 روزنه‌هایی را در اختیار هکرها قرار می‌دهد که می‌توانند کنترل کامپیوتر شما را به دست بگیرند.

یکی از قابلیت‌های بازی Cyberpunk 2077 امکان پشتیبانی از مدهای مختلف است. استفاده از Mod در بازی‌ها چیز جدیدی نیست. آن‌ها قابلیت جذابی هستند که به گیمرها اجازه می‌دهند از المان‌هایی در بازی که مستقیماً توسط خود بازی‌ساز در آن پیاده‌سازی نشده لذت ببرند و این باعث محبوبیت بسیار زیاد مدها شده است.

به عنوان مثال بازی Skyrim دارای مدهایی است که بافت‌ها را در بازی به طرز قابل توجهی بهبود می‌بخشند و از آن یک بازی نسل جدید می‌سازند. اما گزارش تازه منتشر شده از Forbes نشان می‌دهد همیشه هم مدها سرگرم کننده و جذاب نیستند. آن‌ها متوجه شده‌اند که برخی از مدهای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ بدافزارهایی در قالب یک Mod معمولی هستند که با اجرای کدهای دستوری خاص، کنترل کامپیوتر شما را به دست هکرها می‌سپارند.

بیشتر بخوانید:

فروش ۱۳ میلیون نسخه از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ با وجود باگ‌ها و مشکلات

این گزارش ادعا می‌کند که توسعه‌دهندگان این بازی، سی دی پروجکت، به کاربران در خصوص آسیب‌پذیری‌های ممکن هشدار داده‌اند. هرچند پچ hotfix 1.1 تازه منتشر شده نمی‌تواند این مشکل را برطرف کند و کاربران باید منتظر انتشار نسخه بعدی این پچ باشند تا جلوی آسیب‌پذیری حاصل استفاده از مدها را بگیرد. اما تا آن زمان راهی برای محافظت از شما وجود دارد.

تمام گیمرها باید Cyber Engine Tweaks را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنند؛ زیرا آن می‌تواند جلوی مشکلات احتمالی را بگیرد. البته این بدان معنا نیست که CD Projekt چشمش را روی این اتفاقات بسته است.

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نونگار هم اکنون با بکار گيری بيش از 60 نيروی استخدامی در دو ساختمان مجزا با وثیقه پيمانکاری بيش از 3200 پروژه دولتی و خصوصی مصمم تر از قبل در حال تکاپو و خدمتگذاری است. در کلیه گروه های کاری زیر :

تمامی استانداردھای گوگل و قوانین SEO رعایت خواھد شد .
سورس کامل پروژه مقارن با تسویه حساب به خریدار تحویل خواهد شد .
در انتهای کار،مالکیت گستره و پنل بنام خریدار بروزرسانی خواهد شد .
تمدید کلیه خدمات قرارداد در سالهای پدران 20% رقم پیمان نامه خواهد بود .
مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله شدنی است .
پس از شروع پروژه گرافیست، برنامه نویس و اپراتور بطور مجزا شناسایی خواهند شد .
محدودیتی در طراح گرافیکی Home Page و یا موعد کلاس آموزش کاربری سایت هستی ندارد .
جابجائی سایت بر روی سرورهای نونگار (در کشورهای مختلف) هزینه ای ندارد .
منبع محاسبات اجرای پروژه ها هر روز هفته بغیر از پنج شنبه ها و جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی خواهد بود .
تهیه سرویس میزبانی و دامنه با تضمین نمایش 99.9% بر روی سرورهای نونگار از تعهدات نونگار بدون خرج مضاعف است .
تضمین عملکردصحیح کلیه امکانات و سایت تحویلی روی سرورهای نونگار لغایت یکسال از تارخ عقد توافقنامه از تعهدات نونگار خواهد بود.

کل قیمت طراحی سایت اعلامی بصورت خالص واصله خواهد بود که 50% ابتدا و 50% انتهای کار مطالبه خواهد شد .

بغیر از تعرفه طراحی سایت اعلامی هر گروه، سایت شما برای تاسیس کامل هیچ مخارج جانبی دیگری نخواهد داشت . موارد آمده در گروه های کاری زیر مربوط به سایتهای معمولی است و در فرآوری سایتهای خاص متن پیمان نامه تبادل شده دستک اجرا خواهد بود .


اصول تعرفه طراحی سایت
اگر به تعقیب طراحی سایت جدید هستید و می خواهید نکات اخیر ای از جدید ترین آپدیت های طراحی تارنما به دست آورید و از تعرفه طراحی سایت آگاه شوید جای راستی آمده اید. اگر برای پروژه طراحی سایت خویش به چند شرکت طراحی سایت مراجعه کنید با گستره ی گسترده ای از قیمت ها و تعرفه طراحی سایت روبرو می شوید. به همین انگیزه برگزیدن بهترین کمپانی طراحی سایت کمی دشوار است و برای آغاز پروژه به جای این که از شرکت مورد نظر بپرسید تعرفه طراحی سایت چقدر است بهتر است از خودتان بپرسید چه انتظاراتی از بودجه خویش دارید.
با توجه به بودجه تان چه خاسته هایی از طراحی تارنما دارید. اگر بخواهیم محدوده قیمت برای طراحی سایت در نظر بگیریم باید گفت تعرفه طراحی سایت از مجانی شروع می شود و تا چندین میلیون نیز می رسد و تمام این ها ارتباط به اعتبار و کیفیت کمپانی طراحی سایت و علاوه بر آن خواسته های کارفرما از تارنما وابستگی دارد. پس بهترین گذرگاه حل این است که به جای تمرکز روی قیمت طراحی سایت روی قصد و بودجه خویش متمرکز شوید. با این تفکر در ادامه نوشتار انتظاراتی که از هر وب سایت با هر قیمتی می توانید داشته باشید را ارائه می دهیم.


تعرفه طراحی سایت

نکات تاثیرگذار در تعرفه طراحی سایت
اولویت بندی کنید. برای این که تصمیم درستی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت و با خرج پسندیده داشته باشید می بایست هدف، خواسته و بودجه تان با هم هماهنگی داشته باشد. بعضی از کسان می پرسند ما که بودجه ای نداریم چکار کنیم؟ حتی این افراد نیز می توانند وب سایت شخصی خود را داشته باشند البته با کمی تفاوت. یگانه از روش های طراحی سایت مجانی استفاده از سایت ساز های رایگان است. این سایت ساز ها محدودیت هایی نیز دارند که از دسته آن ها امکان برگزیدن قالب های اندک است. علاوه بر این می تاب از سیستم وردپرس برای طراحی سایت استفاده کرد که با نصب آن روی سیستم و خرید هاست می توان طراحی وب سایت را سپریدن داد. در این طریق تمام فرآیند طراحی سایت و سئو سایت به عهده خودتان است و نیازی به گرافیست هم ندارید چرا که از قالب های حاضر کاربرد می کنید.
دلیل دیگری که بر تعرفه طراحی سایت تاثیر گذار است خدمات پشتیبانی و در ضمن خدمات سئو و بهینه سازی سایت است. برخی شرکت ها حمایت قدرتمندی ارائه نمی دهند و یا اختصار مدت هستند و پس از موعد مشخص در ازای مبالغ اکثریت پشتیبانی را پیوسته می دهند و همچنین انجام فرآیند سئو سایت نیز در تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است. سئو که در موفقیت طراحی سایت نقش مهمی دارد از پایه ها اصلی به آمار می رود پس یا باید خودتان دست به شغل شوید و یا پروژه سئو را به دست متخصصان سئو شرکت طراحی سایت باره نظر بسپارید. کمپانی طراحی سایت نونگار پردازش علاوه بر قبول خدمات سئو دوره های آموزشی نیز ارائه می دهد که با تعلیم های لازم سئو سایت را به دست بگیرید.


از طراحی سایت با قیمت های ارزان صرف نظر کنید
اگر منظور گذرگاه انداز سوداگری آنلاین را دارید توصیه ما به شما این است که اصلا به سراغ تارنما های ارزان بها و حاضر نروید زیرا هدف شما مسیر انداز کسب و کار جدید در فضای مجازی می باشد پس باید از همان ابتدای شغل جا پای خویش را محکم کنید. می توانید به یک طراحی سایت چیره دست و اختصاصی که تماما متناسب با بیچارگی و خواسته و سلیقه شما می باشد شغل خود را ابتدا نمایید .توجه داشته باشید که این کار قطعا هزینه بالایی را برای شما دربردارد ، اما خیالتان راحت است که از راه همین صرف خرج می توانید به درآمدزایی اکثریت بپردازید.
این سوژه را در عقیده داشته باشید اگر یک وب سایت حرفه ای می خواهید ، یک وب سایت آماده و ارزان بها هیچ وقت نمی تواند قابلیت ها و ویژگی های تارنما های اختصاصی را داشته باشد. از این رو طراحی سایت های اختصاصی قابلیت های بیشتری دارند و تعرفه طراحی سایت بالاتری نیز دارند که بر پایه سلیقه مشتری از همان ابتدای شغل کد نویسی می شود.
هر ارزانی بی حکمت نیست انتظار نداشته باشید که کمپانی هایی که با تعرفه طراحی سایت محدود به شما وعده وعید تارنما های اختصاصی را می دهند ، بی گمان هم وب سایت اختصاصی به شما تحویل دهند شما پس از مدتی متوجه حاضر بودن قالب سایت به ظاهر اختصاصی خویش خواهید شد و این اخیر شروع زحمت شماست.
در واپسین،انجام به این نکته توجه داشته باشید که تعرفه طراحی سایت نهایی تارنما های اختصاصی مهارشدنی می باشد شما در عین حال که می توانید بی نهایت قابلیت و خاصیت به تارنما خود اضافه کنید ، برعکس می توانید قابلیت هایی را از آن مختصر کنید و از این طریق قیمت نهایی طراحی تارنما را مهار کنید.


خدمات تاثیر گذار بر تعرفه طراحی سایت عبارتند از:
• کار و جنبش در شبکه های اجتماعی
• ریسپانسیو بودن طراحی سایت
• طراحی چیره دست سایت
• استفاده از قالب های اختصاصی و منحصر به فرد
• پلتفرم طراحی سایت
• شمار صفحات وب سایت
• سئو و بهینه سازی
• حمایت و پاسخگویی


چه طراحی سایتی برای شما مناسب است؟
تمام تارنما ها با یک قصد طراحی نمی شوند هر کدام کارایی و منظور خاصی دارند. از آن جا که هر کسب و کاری متفاوت است و برخی طراحی سایت به مراتبط پیچیده تر و چیره دست تری را می طلبند و تعرفه طراحی سایت بالاتری دارند که با توجه به کل این فاکتور ها تعرفه طراحی سایت افزایش پیدا می کند به همین انگیزه است که باید طراحی سایت مناسب برای سوداگری خویش را گزینش کنید لغایت از خرج های اضافی در امان باشید. برای نمونه اگر طراحی سایت فروشگاهی دارید و کاربران اطلاعات حساب بانکی خویش را ارائه می دهند می بایست امنیت کاربران را تامین کنید که همین فرمایش در تغییر تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است البته امنیت طراحی سایت در هر شرایطی از اولویت های هر وب سایتی می باشد ولی بعضی سایت ها که تعرفه طراحی سایت بالاتری دارند باید از امنیت بالاتری برخوردار باشند.


مهم ترین سوالات در حوزه تعرفه طراحی سایت عبارتند از:
هزینه طراحی سایت چگونه برآورد می شود؟
از آنجایی که تمامی سایت های طراحی شده بدست شرکت نونگار پردازش به چهره کاملا حرفه ای و تخصصی بوده و از قالب های رایگان همانند وردپرس و جوملا در فرآیند طراحی سایت استفاده نمی شود بنابراین بها های دقیق و مشخص فقط در جلسات حضوری و مشاوره متناسب با بیچارگی و خواسته های مشتری تخمین می شود.

هزینه طراحی سایت های فروشگاهی چگونه برآورد می شود؟
از آنجایی که فروشگاه های آنلاین قابلیت های گسترده تری هزینه طراحی وب سایت خبری که نسبت به تارنما های آگاهی رسانی و ... دارند بنابراین خرج و تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی نیز اغلب خواهد بود اما همانطور که بالا ذکر شد از آنجایی که نونگار در فرآیند طراحی سایت از cms و قالب های رایگان بهره‌گیری نمی کند بنابراین نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن در نظر گرفت ، قیمت ها متناسب با قابلیت هایی که بر روی فروشگاه آنلاین پیاده سازی می شود تخمین می شوند.

چرا سایت های اختصاصی از سایت های وردپرسی گران تراست؟
در فرآیند طراحی سایت وردپرس از cms و قالب های حاضر استفاده می شود اینگونه وب سایت های حاضر در مدت موعد زیاد اختصار به اجرا در میایند و هزینه زیادی را دربرنمی گیرند. در روبرو وب سایت های اختصاصی هستند که از همان ابتدای پیش درآمد تکاپو تمامی پروسه به چهره کاملا اختصاصی و متناسب با نیاز و سلیقه مشتری پیاده سازی می شود به همین دلیل است که تارنما های اختصاصی گران تر هستند.

طراحی سایت های اختصاصی چقدر موعد می برند؟
همانطور که بیان شد چون صفر الی صد تارنما به چهره اختصاصی پیاده سازی می شود بنابراین مدت سررسید تقریبی که برای وب سایت های اختصاصی در نظر گرفته می شود بین 30 الی 40 روز می باشد.
چرا به تازگی نونگار قالبهای حاضر طراحی سایت نمی فروشد ؟
قالب های حاضر علاوه بر مشکلات عدیده امنیتی قابلیت بروزرسانی و از همه مهمتر بهینه سازی برای موتورهای جستجوگری چون گوگل را ندارند و همین مهم باعث استقبال زیاد ناچیز مخاطبین و در نتیجه حذف این گونه سرویس از خدمات نونگار شده است .



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وان پلاس گوشی‌های سری نورد (Nord) را سال قبل عرضه کرد ولی هنوز طرحی برای نام گذاری سری جدید این گوشی‌‎ها ندارد. افشاگر باسابقه یعنی Max J طبق گزارشی ادعا کرده است که جانشین گوشی وان پلاس نورد N10 با نام نورد N1 معرفی و عرضه خواهد شد.این حرکت شبیه روال نام‌گذاری شرکت سونی بر روی گوشی‌های موبایل و همچنین دوربین‌های عکاسی این شرکت می‌باشد. مثلا نام‌گذاری‌های سونی برای دوربین‌هایش، RX1 فول فریم، RX10 1 بدون آینه و  RX100 می‌باشد. هرچند مشخص نیست که امسال شاهد عرضه نورد N10 یا یک N100 باشیم.

و اگر قرار باشد N10 یک گوشی میان‌رده باشد، آیا N1 فروش بهتری خواهد داشت؟ خوب اغلب گوشی‌های میان‌رده با سخت‌افزار ضعیف‌تر که مشخصاتی نزدیک به یک گوشی پرچم‌دار دارند به همین شکل هستند برای مثال می‌توان به گوشی هوشمند ردمی سری K اشاره کرد.

خط تولید سال ۲۰۲۱ شرکت وان پلاس با در نظر گرفتن عرضه گوشی وان پلاس ۹E و اضافه شدن مدل‌های ۹ پایه‌ این سری و البته ۹ پرو، از قبل هم شلوغ‌تر به نظر می‌رسد. سری گوشی‌های E از وان پلاس احتمالا ضعیف‌ترین سری از مجموعه اصلی این شرکت خواهند بود که در کنار نورد N1 قرار می‌گیرند.

حال اگر شرایط برخلاف این روند طی شود چه؟ اگر گوشی نورد N1 با یک تراشه اسنپدراگون سری ۷۰۰ عرضه شود، آیا جانشینی برای گوشی نورد N100 وجود خواهد داشت؟ در حققت با مشخصاتی که داشته هم به خودی خود از گوشی‌های پایین رده محسوب می‌شود، که با برند وان پلاس در تضاد هست.

انتظار می‌رود که سری ۹ وان پلاس زودتر از موعد معمول یعنی اواسط ماه مارس روانه بازار شود. همچنین برای گوشی‌های نورد جدید، به احتمال قوی عرضه برای نیمه دوم سال برنامه‌ریزی شده باشد.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رسانه کلیک – دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه به هیچ وجه در کشور دوقطبی فیلتر و عدم فیلتر وجود ندارد، گفت: سیاست کشور در این حوزه مشخص است. پیام رسان های خارجی هستند پیام رسان های داخلی هم هستند.

خط مشی جدیدی که شبکه‌های اجتماعی در روزهای انتخابات آمریکا به کار گرفتند، نشان از رقم خوردن فصل جدیدی از حکمرانی در فضای مجازی دارد. این موضوع چالشی را پیش روی سیاستمداران، سیاستگذاران و کارشناسان فضای مجازی قرار می‌دهد، از این حیث که در صورتی که حکمرانی آینده جهان در اختیار این تعداد معدود پلتفرم قرار گیرد، سایر کشورها چگونه باید با آن مقابله کنند.

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 

اگر حوصله دردسرهای خرید خودرو را نداری همین جا درخواست بده

 

در این میان رفتارهای سلیقه‌ای صاحبان پلتفرم‌های اجتماعی آمریکایی در برخورد با رخدادهای مختلف و تاکیدشان بر حفظ منافع خود، این نگرانی را در میان کارشناسان فضای مجازی کشورمان نیز به وجود آورده که اگر پلتفرم‌های اجتماعی از این پس، قواعد بازی را تعیین کنند، کشور ما با خلأ بازدارندگی این قدرت مواجه است و بر این فضا نمی‌تواند اعمال حکمرانی داشته باشد.

در این زمینه ابوالحسن فیروزآبادی رئیس مرکز ملی و دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص قدرت نمایی پلتفرم‌های اجتماعی در انتخابات آمریکا و برنامه‌های ایران برای جلوگیری از اعمال سیاست و حکمرانی این رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کشور صحبت می‌کند.

وی معتقد است که ایران در زمینه سیاستگذاری حکمرانی فضای مجازی در میان سایر کشورها پیشگام بوده اما در نحوه پیاده سازی این سیاستگذاری با مشکلات و اختلالاتی مواجه شده است.

* قدرت نمایی پلتفرم‌های آمریکایی در اتفاقات اخیر ریاست جمهوری این کشور، حکمرانی در حوزه فضای مجازی را به چالش کشیده است. این درحالی است که شواهد نشان می‌دهد که کشور ما در اعمال حاکمیت سایبری با خلاهایی مواجه است و حکمرانی مورد انتظار در فضای مجازی ما، آنطور که باید اعمال نمی‌شود. با این وجود سوال این است که برای رویارویی با این قدرت نمایی در شرایط آینده کشور چه تدابیری اندیشیده شده و آیا موارد بازدارنده‌ای برای آن تدبیر شده است؟ به طور کل چه سیاستی از سوی شورای عالی فضای مجازی در رابطه با حکمرانی فضای مجازی به ویژه بعد از این قدرت نمایی اخیر مدنظر قرار گرفته است؟

همانطور که می‌دانید پلتفرم‌ها محل انباشت قدرت نرم هستند و صاحبان پلتفرم‌ها تنها کسانی هستند که می‌توانند این قدرت نرم را مدیریت کنند. به همین دلیل این نگرانی از قبل هم وجود داشته که برخی پلتفرم‌هایی که ضریب نفوذ وسیع اجتماعی دارند مانند شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی، باید ملی باشند و ما در حقیقت باید به نوعی بر این موارد حکمرانی داشته باشیم.

پیش بینی‌های ما در دو سال اخیر با سرعت بالایی در حال اثبات است و نشان می‌دهد که پیش بینی‌های درستی هم بوده؛ به این معنی که ما پیش بینی کرده بودیم که شاهد مداخله بی پروای صاحبان پلتفرم‌ها در اعمال قدرت یکطرفه در شبکه‌های اجتماعی خواهیم بود.

ابتدا ما شاهد این بودیم که حساب‌های کاربری ایرانیان از روی پلتفرم اندروید پاکسازی شد و این در حالی است که اندروید نزدیک ۹۰ درصد سیستم عامل گوشی‌های موبایل کشور ما را در اختیار دارد. یا صفحات مربوط به سپاه پاسداران و یا صفحات شهید سلیمانی از پلتفرم‌های آمریکایی به خصوص پلتفرم اینستاگرام پاک شدند.

هم اکنون نیز اوج این مداخله را در خود آمریکا می‌بینیم که در سطح رئیس جمهور، اقدام هماهنگی از سوی پلتفرم‌ها صورت می‌گیرد. این پلتفرم‌ها در دوران انتخابات آمریکا، مداخله آشکاری داشتند که در زیر پست‌های رئیس جمهور رسمی این کشور، برچسبی می‌گذاشتند که این پست قابل بررسی است و یا مطالبی که در آن مطرح شده، مبین صحت نیست. علاوه بر این مداخلات، شاهد بودیم که به یکباره پس از یک آشوب نقطه‌ای، کل حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا و هوادارانی که نسبت به بازنشر پست‌های وی اقدام می‌کردند در حجم چندصد هزار مسدود شد.

*درست است. این اتفاقات اخیر باید برای ما به منزله هشداری باشد تا برای مقابله و یا واکنش به اقدامات پلتفرمهای خارجی بیکار ننشینیم و اقدام مؤثری انجام دهیم. سوال این است که حالا که روز به روز ضرورت ساماندهی و حکمرانی سایبری بر اساس قوانین کشور بیش از قبل برای ما مشخص می‌شود، تکلیف چیست؟ ما چه برنامه مشخصی برای تصمیمات شبکه‌های اجتماعی باید داشته باشیم.

این اتفاقات در حقیقت یکبار دیگر مشخص کرد که بحث بازنگری در اصول حکمرانی به خصوص در حکمرانی‌های پلتفرمی از فوریت زمانی برخوردار است و باید در کشور با سطح بالاتری و با دقت بیشتری تصمیم گیری شود؛ البته ما تصمیم گیری هایی قبلاً داشته‌ایم. به ویژه در رابطه با پیام رسان ها؛ به این معنی که تاکیدمان این بوده که پیام رسان های خارجی اطلاعات را از کشور خارج نکنند.

ما این طرح را در شورای عالی فضای مجازی زمانی تصویب کردیم که شاید در هیچ کشوری تصویب نشده بود. اما امروز شاهد هستیم که بسیاری از کشورهای دنیا این موضوع را جزئی از قوانین خودشان قرار داده‌اند. یا اینکه گفته بودیم پیام رسان ها و پلتفرم‌های رسانه‌ای اجتماعی خارجی که بیش از یک میلیون کاربر در ایران دارند باید نمایندگی رسمی داشته باشند و قوانین جمهوری اسلامی را رعایت کنند.

لذا در حوزه سیاستگذاری حکمرانی ما پیشگام بودیم. اما در نحوه پیاده سازی بنا به ملاحظاتی از قبیل ملاحظات تحریم که کلاً ارتباط ما را با شرکت‌ها و مؤسسات و نهادهای مربوط به کشورها به خصوص کشور آمریکا با اختلال مواجه کرد، موفق نبودیم. متأسفانه در عمل تصمیماتی که در حوزه حکمرانی در شورای عالی فضای مجازی اتخاذ شده بود، پیاده سازی نشد.

* شما عدم پیاده سازی تصمیمات شورای عالی فضای مجازی در حکمرانی پلتفرمی را تحریم عنوان کردید. این در حالی است که به عملکرد یک سری دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت ارتباطات در پیاده سازی و اجرای این مصوبات، انتقاداتی می‌شود. آیا این انتقادات را وارد نمی‌دانید؟

حقیقت این است که شدت تحریم‌ها، تجزیه و تحلیل و ارزیابی کارآمدی‌ها را زیر سوال برده و ما به راحتی نمی‌توانیم این کارآمدی‌ها را ارزیابی کنیم.

*از طرف دیگر شاهد این هستیم که کشورهای زیادی این روزها به فکر تقابل و قانومند کردن شبکه‌های اجتماعی افتاده‌اند. کشورهای نظیر ترکیه که از بسیاری جهات شبیه کشور ما است. دلیل موفقیت آنها چیست؟

به هر حال ما در کشورهایی با سایز خودمان از نظر اقتصادی و جمعیتی، مانند ترکیه، پاکستان و یا مصر ملاحظه می‌کنیم که نسبت به تحویل اعمال اقدامات یکطرفه از سوی پلتفرم‌ها، چگونه برخورد می‌کنند. این کشورها راجع به شکل و محتوای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، اعمال سیاست می‌کنند و می‌بینیم که موارد متعددی از این اعمال سیاست را با گوگل، اینستاگرام و فیس بوک داشته‌اند. به این معنی که این پلتفرم‌ها قوانین و شروط این کشورها را تا حدودی که با سیاست‌های کلی شأن مغایرت نداشته باشد، رعایت کرده و از سیاستگذاری این کشورها تبعیت می‌کنند.

برای مثال یکی از دلایلی که اخیراً ترکیه توانسته است به واسطه آن، دستوراتش را به توئیتر دیکته کند این است که قابلیت پیام رسان داخلی دارد که در صورت حمایت بیشتر دولت ترکیه و اعمال اقدامات محدود سازی روی پیام رسان های خارجی، به طور جدی منافع پیام رسان های خارجی را به خطر می‌اندازد.

لذا توئیتر برای آنکه منافعش در این کشور خدشه دار نشود از خواسته‌های دولت ترکیه تبعیت کرد. بنابراین ما نیز لازم است که به این سطح از توان برسیم و ما معتقدیم که تا رسیدن به این نقطه، فاصله چندانی نداریم.

*شما می‌فرمایید که با وجود تحریم، امکان تبعیت پلتفرم‌های خارجی و بعضاً آمریکایی از سیاستگذاری‌های مدنظر کشور ما وجود ندارد، خب پس در نتیجه چه باید کرد؟ آیا باید منتظر باشیم که آنها برای ما تصمیم بگیرند؟ راه حل عملی ما در مقابل چیست؟

ما راه حل مان مشخص است. راه حل ما این است که در حوزه پلتفرم‌های اجتماعی باید پلتفرم‌های بومی و محلی داشته باشیم و حداقل ۵۰ درصد خدماتی که روی شبکه‌های اجتماعی داده می‌شود باید ایرانی باشد. با حادثه کرونا، وضعیتمان در این بخش نسبتاً بهتر شده است. برای مثال در حوزه آموزش، خرید و فروش الکترونیک، بورس و بانک شاهد این هستیم که بالانس ترافیک کشور خیلی بهتر شده است. شبکه اجتماعی آموزشی ما نزدیک به ۱۰ درصد نسبت ترافیک داخلی به خارجی را به نفع داخلی بهبود بخشیده و مابقی حوزه‌ها نیز نزدیک به ۵ درصد؛ بر این اساس نسبت به سال گذشته حدود ۱۵ درصد نسبت ترافیک داخلی به خارجی بهبود پیدا کرده و اعمال حکمرانی ما بهتر شده است.

اما متأسفانه در زمینه پیام رسان های اجتماعی آن توقعی که انتظار می‌رفت که ۵۰ درصد بهره برداری در این حوزه به پیام رسان های بومی منتقل شود، صورت نگرفته است. البته آمارهایی که در این حوزه داریم آمارهای نسبتاً خوبی است. هم اکنون ۱۵ میلیون کاربر فعال روی پیام رسان های بومی رفع نیاز می‌کنند. البته ممکن است تعداد افرادی که در این پیام رسان ها رجیستر کرده‌اند به ۲۸ میلیون نفر برسد. اما تعداد کسانی که در ماه حداقل یکبار در پیام رسان های بومی فعال می‌شوند بیش از ۱۵ میلیون نفر است. این عدد خوبی است نسبت به دو سال پیش که حدود یک میلیون بود. این رشد خوبی است.

* آیا این همان هدفی است که برای توسعه پیام رسان های بومی مدنظر بود؟ این رقم توقعات را برآورده می‌کند؟

نه خیر، ما توقع داشتیم که این عدد خیلی بزرگ‌تر باشد؛ توقع ما رسیدن پیام رسان های بومی به حداقل ۲۵ میلیون تا ۳۰ میلیون مشترک در مجموع است. تأکیدات مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع است و در سال گذشته ایشان در آذرماه ابلاغیه‌ای در این خصوص داشتند. به همین دلیل ما به طور مرتب در مرکز ملی فضای مجازی جلساتی داریم و تلاش می‌کنیم این شاخص‌ها را مطابق با مصوبات شورای عالی فضای مجازی بهبود بخشیم.

* آیا مرکز ملی فضای مجازی از عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص اجرای مصوبه ساماندهی پیام رسان ها و شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از ابعاد مهم، حاکمیت فضای مجازی ارزیابی مستمر دارد؟ آیا اهتمام لازم بر اجرای مصوبات شورا انجام می‌گیرد؟ در صورتی که پاسخ مثبت است، چرا پیام رسان های بومی موفقیت مورد انتظار را نداشته‌اند؟

راه اندازی پیام رسان اجتماعی به صورت یکطرفه امکان پذیر نیست. این موضوع یک پدیده اجتماعی است و باید کل جامعه آن را همراهی کنند. همه ارکان دولت و حاکمیت و حتی رسانه‌ها باید در این خصوص پای کار بیایند و این طرح ملی را همراهی کنند. حتی به عملکرد رسانه‌ها در این زمینه نیز انتقاد وارد است. در مورد چرایی عدم موفقیت پیام رسان های بومی، سوال این است که رسانه‌ها و سایت‌های خبری چقدر از پیام رسان های بومی استقبال و حمایت کردند؟ طبق گزارشاتی که داریم سایت‌های خبری آنچه که روی پلتفرم‌های خارجی پخش می‌کنند را روی پیام رسان های داخلی پخش نمی‌کنند و با نسبت خیلی کمتر در حد یک سوم و یک چهارم به انتشار خبر می‌پردازند. یعنی توجه رسانه‌ها به توسعه پیام رسان های داخلی معطوف نیست.

یا برای مثال سایر سازمان‌ها مانند بانک‌ها، صدا و سیما و وزارت ارشاد نیز آن عنایت خاصی را که باید داشته باشند از پیام رسان ها نداشته‌اند. زمانی این طرح موفق خواهد بود که حمایت از پیام رسان های بومی به صورت یک پدیده اجتماعی متصور شود اما این موضوع تاکنون در کشور صورت نگرفته است.

در کنار آن بله، وزارت ارتباطات هم در این حوزه کوتاهی دارد که باید پیگیری شود و ما هم در حال پیگیری هستیم.

اما اینکه ما بحث را منحصر به وزارت ارتباطات کرده و بحث را سیاسی کنیم این باعث حل مساله نیست؛ احساس من این است که در این مدت اخیر این موضوع زیاد از حد سیاسی شده است و باید بدانیم که سیاسی شدن یک امر مهم آن هم در حوزه حکمرانی کمکی به حل مساله نمی‌کند. بلکه باید به سمت حل یک مشکل اجتماعی بپردازیم و حتی می‌طلبد همه نیروهای اجتماعی و حکومتی و دولتی با هم همکاری داشته باشند.

حتی جوی که در خصوص فیلترینگ در کشور ایجاد شده و از آن به دوقطبی تعبیر می‌شود نیز بسیار غلط است. به هیچ وجه در کشور دوقطبی فیلتر و عدم فیلتر وجود ندارد. بله شاید نظراتی وجود دارد که توسط برخی افراد برای محدود سازی در توسعه کاربری برخی پلتفرم‌های خارجی مطرح می‌شود اما اینها تنها بحث است. سیاست کشور در این حوزه مشخص است. پیام رسان های خارجی هستند. پیام رسان های داخلی هم هستند. ما تاکیدمان این است که باید پیام رسان های داخلی توسعه پیدا کنند و مصوبات شورای عالی نیز بر این اساس است. دو قطبی در این زمینه وجود ندارد و دامن زدن به این دو قطبی هم به ضرر منافع ملی است.

 البته به نظر می‌رسد موضوع عدم کیفیت مناسب خدمات پیام رسان های بومی باعث شد بسیاری از کاربران از جمله رسانه‌ها از این پیام رسان ها بار دیگر به سمت پیام رسان های خارجی کوچ کنند. نظر شما چیست؟

سوال این است که رسانه‌های خبری آنطور که در تلگرام کانال دارند و اخبار را پخش می‌کنند آیا در پیام رسان های بومی اخبار منتشر می‌کنند؟ بررسی‌های ما نشان می‌دهد که یک سایت خبری در روز اگر ۵۰ خبر در کانال تلگرامی خود منتشر می‌کند در پیام رسان داخلی تنها ۱۵ خبر انتشار می‌دهد.

البته ما موضع طلبکارانه نداریم و می‌دانیم که مهمترین سرمایه یک سایت خبری، تعداد بازدیدکننده است و از فداکاری سایت‌ها و رسانه‌های خبری نیز واقف هستیم که ابتدا از تلگرام خارج شده و همراهی خود را با پیام رسان های بومی داشته و این کار ملی را پذیرفتند. اما بحث مان این است که همه باید بخواهیم تا این سرویس‌های داخلی شکل بگیرند.

به هر حال پایداری لازم برای حمایت از پیام رسان های بومی صورت نگرفت. دولت هم به اندازه کافی از این طرح حمایت نکرد. به طور کل دولت و حاکمیت این موضوع را جزو مأموریت‌های خود ندانستند و ارکان حاکمیت بیشتر حلوا حلوا کردند اما به دنبال شیرین سازی این حلوا، حرکت نکردند.

* حال با توجه به اینکه پیام رسان های خارجی جدیدی نیز ممکن است معرفی شوند، سیاستگذاری مرکز ملی فضای مجازی در قبال این موضوع چگونه است؟ آیا کشور قصد ندارد یک پیام رسان واحد که بتواند با پیام رسان های خارجی قابل رقابت باشد حمایت و معرفی کند؟

من معتقد هستم که ما هیچ وقت از پیام رسان ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی خودکفا نخواهیم شد و به هیچ وجه نیز به دنبال این نیستیم که یک ایرانی، فقط در پیام رسان ایرانی حضور داشته باشد. ما قصدمان این است که شرایطی را آماده نکنیم که پلتفرم‌های خارجی بتوانند بر ما اعمال قدرت کرده و سرنوشت سیاسی و اجتماعی و فرهنگی کشور ما را تغییر دهند. این قابلیت نباید در آنها به وجود بیاید.

به همین دلیل ما باید حداقل یک پیام رسان ملی داشته باشیم که ۵۰ درصد خدمات رسانه‌ای، شبکه ای و اطلاع رسانی کشور روی آن انجام شود. برای حرکت به این سمت به دلیل مشکلاتی که وجود دارد و عدم هماهنگی‌ها، متأسفانه بخش خصوصی حاضر به ورود نیست. بخش خصوصی ما پروژه‌های بسیار بزرگ‌تر از پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی را در حوزه‌هایی چون اقتصاد دیجیتال و اقتصاد خدماتی پیاده سازی کرده است که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ افزایش ضریب نفوذ اجتماعی پیچیده‌تر بوده است. شاهد هستیم که بخش خصوصی بازار بزرگی را در حوزه‌هایی مانند آگهی، تبلیغات، خدمات خرید و فروش بلیط و خدمات تاکسی و حمل و نقل و فروش کالا در فضای مجازی ایجاد کرده است اما در حوزه پیام رسان حاضر به سرمایه گذاری نیست.

متأسفانه حاکمیت در رابطه با پیام رسان ها که از لحاظ امنیت ملی، اقتصادی و اجتماعی، جزو ضرورت‌ها محسوب می‌شود، فوریت لازم را مورد توجه قرار نداده است. با این وجود امیدواریم که به تدریج با سرعت بیشتری این توجه حاصل شود و ما شاهد این باشیم که اقدامی در این زمینه صورت گیرد.

از این رو ما در مرکز ملی فضای مجازی در چند ماه اخیر جلساتی را به طور مرتب با پیام رسان های بومی، اپراتورها، وزارت ارتباطات و سایر دستگاه‌هایی که در این زمینه می‌توانند کمک کنند، داشتیم. امیدواریم که بتوانیم یک یا دو پیام رسان را به عنوان پیام رسان اصلی و ملی کشور داشته باشیم که روی آن حداقل شرکت‌های شبه خصوصی مانند اپراتورها که کنسرسیومی از بخش دولتی و حاکمیت و بخش خصوصی هستند، سرمایه گذاری کنند تا اگر بشود یک یا دو پیام رسان را با قدرت و با قابلیت‌های خوب و خدمات متنوع در آینده نزدیک داشته باشیم.

* آیا در این پروژه موضوع حمایت مالی نیز از پیام رسان های بومی بار دیگر در دستور کار قرار می‌گیرد؟

خیر؛ ما دیگر به هیچ وجه از پیام رسان های بومی حمایت مالی نخواهیم داشت. البته امکانات و منابع سخت افزاری مانند فضا در مرکز داده بومهن فراهم شده و در اختیار پیام رسان ها قرار گرفته است. اما فراتر از آن نخواهیم رفت.

ما به دنبال آن هستیم که امکان ارائه حداکثر خدمات دولت الکترونیک دستگاه‌ها را روی پیام رسان های بومی فراهم کنیم. از سوی دیگر خدمات نوین بانکداری که از غیر از شبکه‌های پیام رسانی ارائه نمی‌شوند، از طریق پیام رسان های بومی ارائه شوند. در این رابطه با بانک مکاتبه کرده و از آنها خواسته‌ایم که تدابیری بیاندیشند که خدمات جدیدی روی پیام رسان های بومی عرضه شود.

مشابه همان اقداماتی که در کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و ترکیه و بسیاری از کشورها صورت گرفته است. برای اینکه به نقطه بالای ۵۰ درصدی در زمینه فعالیت پیام رسان های بومی برسند.

 منبع:

https://click.ir/1399/11/13/%d9%81%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%af%d9%88%d9%82%d8%b7%d8%a8%db%8c-%d9%81%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b1-%d9%88-%d8%b9%d8%af%d9%85-%d9%81%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b1-%d9%86%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ناسا می‌گوید فضانوردان مأموریت به ماه در سال ۲۰۲۴ اولین گام‌های خود را در نزدیکی قطب جنوب آن برمی‌دارند.

ناسا می‌خواهد تحت برنامه «آرتمیس» فضانوردان را به ماه بفرستد. این سفر مثل بازدیدهای گذشته از ماه کوتاه مدت نیست و قرار است یک پایگاه همیشگی در آن برپا شود تا فضانوردان بتوانند هفته‌ها یا حتی ماه‌ها در آن زندگی کنند. ناسا مدت هاست مشغول انتخاب مکان مناسب برای این پایگاه است و حالا پس از بررسی گزینه‌ها قطب جنوب را برای احداث آن انتخاب کرده است.

قطب جنوب ماه انتخاب مناسبی است چرا که به عقیده محققان بسیاری از دهانه‌های برخوردی در نزدیکی آن احتمالاً دارای یخ هستند که دسترسی به آنها را از قطب جنوب آسان تر می کند. البته باید مکانی را انتخاب کرد که نور به حد کافی به آن می‌رسد تا پنل‌های خورشیدی بتوانند با جذب آنها انرژی مورد نیاز پایگاه را تأمین کنند. بنابراین برای انتخاب محل مناسب باید به توازن میان روشنایی و تاریکی توجه شود.

 

 

 

یکی از دانشمندان عضو تیم تحلیل و برنامه‌ریزی قطب جنوب ماه از ناسا می‌گوید: «ایده ما برپایی پایگاه در قسمت روشن و سفر به این دهانه‌های برخوردی است که به طور استثنایی سرد هستند.» قطب جنوب گزینه خوبی برای این کار است چون نور خورشید با زاویه کم به آن برخورد می‌کند و این یعنی برخی دهانه‌ها حتی با روشن بودن محیط در تاریکی فرو رفته‌اند.

نکته دیگری که باید برای انتخاب محل مناسب به آن توجه کرد آسان بودن فرود در آن است. فرود بر سطح ماه با وجودی که بشر با فناوری نیم قرن پیش موفق به انجام آن شده همچنان مشکل است چون بسیاری از قسمت‌های سطح ماه ناهموار بوده و فرود روی آن را خطرناک می‌کند. بنابراین در بهترین حالت باید یک سطح صاف را برای فرود انتخاب کرد؛ در واقع آنطور که ناسا می‌گوید باید «صاف‌ترین منطقه» را برای فرود انتخاب کرد چون در غیر اینصورت احتمال واژگون شدن فرودگر وجود دارد.

چالش دیگر محاسبه فاصله مناسب میان استراحتگاه پایگاه از دیگر قسمت‌های آن مثل محل فرود و پنل‌های خورشیدی است. یکی دیگر از دانشمندان ناسا در این رابطه می‌گوید: «باید از برآمدگی‌های سطح ماه مثل تپه‌ها بهره جست چون آنها مثل سپر ریسک قرارگیری در معرض تشعشعات مضر را به حداقل می‌رسانند. بنابراین ما در برنامه‌ریزی های خود به فواصل، ارتفاع و تپه‌ها توجه می‌کنیم.»

دانشمندان و مهندسان ناسا همچنان به مطالعه برای انتخاب مکان دقیق پایگاه در سطح ماه ادامه می‌دهند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ایرانسل به مناسبت دهه فجر  برای ۱۱۰۰ نفر از مشترکان خود، به قید قرعه، بستۀ هدیۀ ۴۲ گیگابایتی در نظر گرفته است.

روابط عمومی ایرانسل گزارش داده این بسته هدیه، در فاصلۀ روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹، از طریق بخش «تکان شگفت‌انگیز» در اپلیکیشن ایرانسل من، قابل فعال‌سازی است.

نحوه دریافت آن به این صورت است که تمامی مشترکین با مراجعه به این بخش می‌توانند شانس خود را برای دریافت این جایزه داشته باشند. مشترکین هنگام تکان دادن گوشی خود یا با این هدیه مواجه می‌شوند و یا دیگر هدایای ایرانسلی را در این ایام دریافت می‌کنند.

ایرانسل تاکید کرده طی دهه فجر، در هر روز، ۱۰۰ مشترک ایرانسل می‌توانند از فرصت دریافت این بسته هدیه برخوردار شوند. در نتیجه، ۱۱۰۰ ایرانسلی این بسته را دریافت خواهند کرد. ایرانسل تاکید کرده تمام مشترکین این اپراتور اعم از مشترکین خطوط دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در این اپلیکیشن و تکان دادن گوشی خود، فرصت خود را برای دریافت این بستۀ هدیه امتحان کنند.

اعتبار این بسته، ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی است و هر مشترک، فقط یک بار امکان دریافت این هدیه را دارد.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام قابلیت انتشار عکس، ویدیو و ویدیو عکس را برای ما فراهم آورده است. شما می‌توانید از این گزینه‌ها برای جلب عقیده مخاطبان خویش استفاده نمایید. به کارگیری ترکیب قابلیت‌های موجود است که کاربران را وفادارتر و مشتاق‌تر به پیج نگه‌می‌دارد. اینجاست که بحث تولید محتوای جذاب برای مخاطبان مطرح می‌شود. به همین دلیل باید برای تبلیغ کسب و کارمان برنامه ریزی دقیق داشته باشیم. آیا با راهکارهای مدیریت پیج اینستاگرام آشنایی دارید؟

عکس
شما برخی مواقع باید عکس‌هایی ادیت‌شده و یا طراحی‌شده هزینه استوری اینستاگرام از محصولات و یا نحوه تعبيه و تولیدشان در پیج منتشر کنید. به همین انگیزه است که در ازای پرداخت تعرفه طراحی پست اینستاگرام می‌توانید محتوایی خاص و دیدنی برای مخاطبانتان فرآوری کنید. پروا داشته باشید شما در برگزیدن سایز عکس پست اینستاگرام محدودیت دارید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شیائومی دو مدل می ۱۱ را در خارج از چین عرضه می‌کند که گفته می‌شود یک مدل با شارژر  و دیگری بدون آن خواهد بود. براساس گزارش AndroidAuthority ، احتمال دارد این اتفاق برای سری ردمی کی ۴۰ رخ بدهد.

با توجه ‌به تصویری که توسط مدیر ارشد ردمی در ویبو قرار گرفته است، گوشی‌های ردمی کی ۴۰ دو نوع بسته‌بندی خواهند داشت که یکی بزرگ و دیگری کوچک خواهد بود. احتمال می‌روددر جعبه بزرگ‌تر شارژر و یک سری لوازم جانبی دیگر قرار گرفته باشد؛ اما در جعبه کوچک‌تر فقط گوشی را مشاهده خواهید کرد.

با توجه‌ به اندازه جعبه‌ها نمی‌توان درباره حذف شارژر با قاطعیت صحبت کرد. شاید شیائومی داخل هر دو جعبه شارژر قرار داده باشد. ردمی کی ۴۰ چند وقت پیش با قیمت نزدیک ۴۶۳ دلار معرفی شد. این گوشی که از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، شاید بدون شارژر در اختیار کاربران قرار بگیرد.

چند وقت پیش سامسونگ شارژر را از جعبه سری گلکسی اس ۲۱ حذف کرد. چند ماه پیش از آن، اپل این کار را با آیفون ۱۲ کرده بود و این گوشی‌ها بدون شارژر راهی بازار شدند.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/mobile/367333-redmi-k40-charger/



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ابرخودروی پروژه PMC بای‌کولس ریسینگ از پیشرانه خورجینی هشت سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد که مطابق با قوانین تعادل عملکرد، حدود ۷۰۰ اسب‌ بخار قدرت خواهد داشت. جالب اینجا است که هر دو رقیب پژو و تویوتا سیستم‌ هیبریدی دارند. پروژه PMC وزنی حدود ۲۲۲۹ پوند (۱۰۳۹ کیلوگرم) دارد.

نسخه‌ی مخصوص پیست این ابرخودرو نیز مجهز به پیشرانه خورجینی هشت سیلندر تنفس طبیعی، البته با قدرت ۶۵۰ اسب‌بخار و وزن تنها ۹۵۰ کیلوگرم خواهد بود؛ درحالی‌که نسخه‌ی جاده‌ای از سیستم هیبریدی در کنار پیشرانه V8 استفاده می‌کند تا قدرت ۱۰۰۰ اسب‌ بخار تولید کند. پیشرانه‌‌ی خودرو قادر به کار با سوخت زیستی خواهد بود و تیم مسابقه‌ای وزن کلی ۲۲۲۰ پوند (۱۰۰۰ کیلوگرم) را هدف قرار داده است.

تصاویر این سه نسخه‌ از ابرخودرو پروژه PMC بای‌کولس ریسینگ نشان می‌دهد که خودرو مسابقه‌ای لمان و مدل مخصوص پیست با داشتن اسپلیتر جلوی برجسته، چراغ‌های جلوی تیز، بال سقفی بزرگ و بال کوسه‌ای برجسته که به بال عقب متصل است، تقریبا یکسان به نظر می‌رسند. مدل جاده‌ای بسیار شبیه به مدل مخصوص پیست است اما بال کوسه‌ای و بال عقب در آن حذف می‌شود.

ابرخودروی لمان و مدل مخصوص پیست هر دو دارای یک صندلی منفرد نصب‌شده در مرکز هستند؛ درحالی‌که نسخه‌ی خیابانی ممکن است یک یا حتی دو صندلی به آن اضافه کند.

کلاس ابرخودرو لمان در سال ۲۰۲۱ شاهد رقابت بای‌کولس ریسینگ PMC در برابر تویوتا GR010 هیبرید و اسکودریا کامرون گلیکن‌هاوس 007 خواهد بود. خودروی تیم پژو اولین ‌بار در فصل ۲۰۲۲ برای شرکت در این مسابقات ظاهر خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نرم اسباب طراحی پست اینستاگرام
برای پیشه با نرم افزارهای گرافیکی باید مقداری ادب فنی داشته باشید. اگر تصمیم گرفتید که طراحی قالب پست اینستاگرام راخودتان برعهده بگیرید باید با مفاهیم طراحی الی حدودی آشنا باشید. آشنایی با رنگ ها و کابرد آنها نکته ی مهم دیگری است که باید بدانید.با اینهمه در پیوسته چند نرم افزار طراحی پست اینستاگرام که تو ایران کاربرد اکثریت دارند شناسایی می کنیم:
نرم انگیزه ها فتوشاپ:
در راس نرم افزارهای طراحی و ویرایش نرم افزار فتوشاپ از خانواده ی ادوبی می آید. با فتوشاپ تقریبا هر کاری در مقوله ی طراحی گرافیک قابل سپریدن است. گرچه برای نصب فتوشاپ باید خرج پرداخت کنید، برای کاربران ایرانی نسخه ی کرک شده ی نرم انگیزه ها به سادگی قابل دسترسی است. یعنی شما کافیست با جستجوی عبارت ” دانلود فتوشاپ 2020″ پسینیان نسخه ی این نرم افزار را در کامپیوترتان داشته باشید. با گذراندن یک دوره ی کوتاه برای شغل با این نرم افزار می توانید با ابزارهای آن آشنایی پیدا کنید. البته با اینکار شما به یک طراح گرافیست تبدیل نمی شوید. خبر خوب اینکه برای طراحی قالب پست اینستاگرامی نیازی به طراح گرافیست بودن ندارید.
نرم انگیزه ها ایلاستریتور:
ایلاستریتور دومین عضو خانواده ی گرافیکی ادوبی است که به لحاظ چیره دست بودن به فتوشاپ همانندی زیادی دارد. نسخه ی کرک شده ی ایلاستریتور نیز مانند فتوشاپ وجود دارد. شما به سادگی می توانید آن را دانلود کرده و یا با قیمت مناسبی تعبيه کرده و نصب کنید. از ایلاستریتور برای طراحی وکتور؛ لوگو، تایپوگرافی ها و آیکون ها استفاده می کنیم. چه بسا یادگیری ایلاستریتور نسبت به فتوشاپ موعد بیشتری احتیاج باشد ولی برای طراحی قالب های اینستاگرامی این سطح از یادگیری کافی خواهد بود. ایلاستریتور در کار با وکتورها و قالب های آماده نیز بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

نرم انگیزه ها افتر افکت:
اگر می خواهید یک نرم انگیزه ها ویرایش حرفه ای برای پست هایتان که در قالب ویدئو است داشته باشید،‌گزینه ای بهتر از افترافکت هستی ندارد. این نرم انگیزه ها نیز از خانواده ی قدرتمند ادوبی است و استعمال آن در اصل ما فوق برپایی ویدئوهای ساده برای اینستاگرام است. افتر افکت را می توانید مانند دو عضور قبلی این خانواده به چهره مجانی یا با مبلغ بسیار کمی جاسازی کرده و نصب کنید. با این حال یادگیری کار با این نرم انگیزه ها نسبت به دو باره قبلی سررسید بیشتری از شما می گیرد و دشوارتر است. اگر می خواهید برای لوگوی خود موشن گرافیک های جذاب بسازید، افتر افکت بهترین و حرفه ای ترین گزینه برای شماست.

لیست نرم افزارهای گرافیکی پسندیده برای لپ تاپ و رایانه را می توانیم همچنان پیوسته دهیم. این نرم افزارها را صرفا اسم می بریم و بررسی آنها را به نوشته ی دیگری واگذار می کنیم:

گیمپ
گراویت دیزاینر
اینک اسکیپ
بسیاری از کسان امروزه ترجیح می دهند که از اپلیکیشن های برای ویرایش عکس ها یا طراحی قالب در گوشی به اتفاق خویش استفاده کنند. بدیهی است که این اپلیکیشن ها به توان نرم افزارهایی که معرفی کردیم نخواهند بود. به هر حال در ابتدای راه در صورتیکه سیستم کامپیوتری نداشته باشید می توانید از این اپلیکیشن ها بهره‌گیری کنید. توضیحات کامل این اپلیکیشن ها را در نوشته ی بهترین برنامه ی ادیت عکس شناسایی کرده ایم. با این حال برای تکمیل موضوع در این نوشته صرفا آنها را اسم می بریم:

اپلیکیشن inshot
اپلیکیشن Snapseed
اپلیکیشن picsart
اپلیکیشن vsco
اپلیکیشن لایت روم ‌(البته نسخه ی ویندوز این نرم انگیزه ها نیز وجود دارد و بهترین نرم اسباب برای ویرایش عکس است)
نرم انگیزه ها لایت روم
استفاده از برخی از این اپلیکیشن ها نیازمند به کارگیری برنامه های تغییر آی پی برای کاربران ایرانی است. به هر حال این نرم ابزارها برای ادیت عکس و بعضا ویرایش ویدئوهایتان گزینه های مناسبی هستند که نیاز شما را برطرف خواهند کرد. قصد در این تقسیم این بود که بتوانیم برای پست های اینستاگراممان قالب هایی ویژه طراحی کنیم. در ساحل شغل با این نرم افزارها بهتر است اطلاعاتی در باره روانشناسی رنگها، رواشناسی کاربران، رنگ های پسندیده با کسب و کارمان و مواردی از این دست کسب کنیم. فراموش نکنید که طراحی بنیادین دارد که در صورت رعایت نکردن آنها نتیجه لذت بخش نخواهد بود.

اگر در ابتدای راه هستید و هنوز آشنایی چندانی با این شغل ندارید، توصیه ی ما به شما استفاده از قالب های حاضر است. دست کم برتری این شغل اخذ ایده از طرح های از پیش حاضر است لغایت بتوانید بعدها خودتان طراحی های ویژه داشته باشید. در پیوسته چند وبسایت برای دانلود قالب های حاضر ی اینستاگرام به شما شناسایی می کنیم.

سایت هایی برای دانلود قالب آماده اینستاگرام
اگر تصمیم دارید سختی کار طراحی قالب اینستاگرام را به جان نخرید، استفاده از قالب های حاضر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شغل کردن با قالب های آماده ی این سایت ها کار کاستی نیست:

به سایت هایی که معرفی کرده ایم بروید.
عبارت هایی مانند instagram template یا instagram theme را جستجو کنید.
بعد از پیدا کردن طرح مورد نظرتان آن را دانلود کنید.
این طرح ها معمولا به صورت لایه مفتوح ارائه می شوند. یعنی شما می توانید بر حسب احتیاج تغییراتی در آن برپایی کنید.
در نهایت می توانید با پیمان دادن متن مورد نظر و یا اضافه کردن آیکون و تصویر به آن قالب را به شکل مورد نظرتان در بیاورید.
گرفتن خروجی از این طرح در قالب تصویر و انتشار آن در اینستاگرام واپسین مرحله است.
اما این سایت ها کدامند؟

سایت فری پیک: freepik بهشت گرافیست هاست! از این جهت که تقریبا هر چیزی از وکتور، قالب،‌آیکون، لوگو و عکس و تصویر که بخواهید در آن پیدا می شود. در کناره اینکه بسیاری از این موارد غیررایگان هستند، تضمین می کنیم که موارد رایگان موجود در این سایت بیچارگی شما را بر طرف می کند. تازه نسبتا بد انکه این سایت طی چند هفته ی ماضی دسترسی کاربران ایرانی اش را اندک کرده است. اما روشن کردن نرم اسباب تغییر آی پی شیوه ابدیت ماست.
سایت vecteezy: فیلتر شدن فری پیک ما را با سایت هایی آشنا کرد که احتمالاً به قوت آن نباشند، اما قالب های آماده ی اینستاگرام زیادی در دل خویش دارند که دشوار ما را برطرف می کنند. Vecteezy از این دسته سایت هاست که خوشبختانه دسترسی به آن به سادگی شدنی است. می نا گفت که دسته اعظم وکتورهای موجود در این سایت غیررایگان هستند. در میان موارد رایگان آن موارد نکویی یافت می شود:
سایت vecteezy در طراحی قالب
سایت Canva: با اطمینان می توان گفت که گل سرسبد سایت های دارای وکتور آماده سایت Canva است. پیشه با این سایت کمی متفاوت است. پیش درآمد از منوی کاملی که در بالای سایت قرار دارد، قالب مورد نظرتان را برگزیدن می کنید:
سایت Canva در طراحی قالب اینستاگرام
بعد از آن می توانید با به کارگیری گزینه ی use this template به صفحه ی ادیت نرم اسباب تحت وب می روید. در آن بخش می تواند کارهای زیادی سپریدن دهید، نوشتجات را تغییر دهید یا رنگ المان ها را عوض کنید. فونت نوشته ها را تغییر دهید و آن را به سبکی که علاقه دارید در بیاورید. در خاتمه نیز می تواند قالب پست اینستاگرام خود را دانلود کرده و بهره‌گیری کنید:

جزییات سایت Canva برای لی اوت
نکته ی مهم: دقت کنید که تمامی نکات گفته شده در این نوشته،‌از قبیل نکات مربوط به رنگ ها، اصول طراحی، نرم افزارهار طراحی و ویرایش سایتهای دانلود قالب آماده که در باره آن صحبت کرده ایم برای تمامی فرمت های موجود در اینستاگرام از قبیل پست و استوری و حتی کاور ویدئوها و igtv های اینستاگرام نیز کاربرد دارد.

بیشتر بدانید: شیوه تگ کردن در پست اینستاگرام

قیمت طراحی قالب پست اینستاگرام
تعرفه های طراحی قالب پست اینستاگرام یا استوری آن، ‌از شخص به شخص یا شرکت به شرکت متفاوت است. الی به اینجا دانستید که روند کاری کمپانی ها یا اشخاصی که این کار را سپریدن می دهند نسبتاً به چه صورت است. این افراد با در نظر اخذ موارد زیادی از قبیل روانشناسی مخاطبان قصد شما، شخصیت برند شما و تمامی اصول طراحی را با نرم افزارهای موجود طراحی می کنند و در برگزیدن شما قرار می دهند. اگر می خواهید در مدت اختصار رشد کسب و کار و صفحه ی اینستاگرامی خودتان را تجربه کنید، برون سپاری طراحی قالب پست و استوری اینستاگرام پیشه معقولی به نظر می رسد. در این گویه فراموش نکنید که نمونه کارهای پیشین آن شخص یا شرکت را به نکویی رسیدگی کنید. برای آگاهی از قیمت طراحی قالب پست اینستاگرام پیش از آغاز شغل با هر طراحی از اشخاص مختلف در مورد قیمت، مدت زمان تحویل کار و تعرفه به ازای هر پست به طور شفاف گفتگو کنید.

ما در موعد نگارش این نوشتار عبارت ” تعرفه ی طراحی پست اینستاگرام” را جستجو کردیم. برای 5 سایت اولی که نمایش دیتا شد میانگین بها به شرح ذیل بود:

سایت اول: طراحی قالب اینستاگرام با یک کاربرد: 75 هزارتومان در سه روز
سایت دوم: طراحی قالب اینستاگرام اختصاصی: 50 هزارتومان در دو روز
سایت سوم: طراحی قالب اینستاگرام پست سه اسلایدی: 127 هزار در 5 روز کاری
پس می توانیم نتیجه بگیریم که اگر نمی خواهید طراحی پست های اینستاگرامتان را خودتان برعهده بگیرید، می توانید با مبلغی برابر 50 الی 70 هزارتومان به ازای هر پست، شغل را برون سپاری کنید. فریلسنرها، طراح ها و شرکت های زیادی برای انجام این کار حاضر ی خدمت رسانی به شما هستند.

بهترین سایت کسب درآمد از اینستاگرام
بیشتر بدانید: چگونه اینستا را نصب کنیم

سخن پایانی

طراحی قالب پست اینستاگرام همانطور که در این نوشته بررسی کردیم دارای نکات زیادی است که باید رعایت کنید. در این زمینه صرفا یک طراح حرفه ای بودن کافی نیست. شما باید با موضوعات زیادی از قبیل نکات دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی، روانشناسی مخاطب، الگوریتم های اینستاگرام و مواردی این چنین آشنایی داشته باشید. این نکته را نیز نباید فراموش کرد که اینستاگرام یک شبکه ی تصویر محور است و یک طراحی هر چند چیره دست شدنی است در این فضا عملا کاربردی نداشته باشد.با اینهمه اگر در ابتدای راه اندازی کسب و کارتان هستید و انگاشت می کنید طراحی پست های اینستاگرامی ساده است،‌ بهتر است مجدد موضوع را بررسی کنید. ما در نشانت همواره دغدغه ی رشد سوداگری شما را داریم. از این رو مقالات ما با جدیدترین موضوعات در دامنه ی اینستاگرام در مجله ی نشانت در اختیار شما پیمان دارد.

 

سوالات متداول:

چرا طراحی قالب پست اینستاگرام اهمیت دارد؟
از آنجایی که در اینستاگرام با یم فضای تصویر محور روبرو هستیم، نما پسندیده برای یک صفحه پیش از محتوای آن اهمیت دارد. به راستی کاربران در آغاز به تصویری که برای پستتان برگزیدن کرده اید جلب می شوند؛ پس متعلق به اگر تصویر به قدر کافی خوشنود کننده بود می توانید انتظار داشته باشید به محتوای نوشته شده روی تصویر یا نوشته های کپشن شما دقت کنند.

آیا طراحی حرفه ای قالب پست اینستاگرام تاثیری در افزایش بازدید دارد؟
قطعا استجابت مثبت است. سلیقه ی کاربران مدام در حال به روز شدن است و احتمالاً طرحی که سال قبل ترند بود امسال باب گرایش کاربران نباشد. ما برای کامیابی در اینستاگرام چاره ای نداریم جز اینکه مطابق سلیقه ی آنها قبل برویم. به کارگیری سخیف های طراحی جدید، فونت های جدید و رنگ هایی که مطابق روانشناسی مخاطب انتخاب شده اند، تاثیری سر راست بر پیوستگی اغلب کاربر با برند خواهند داشت.

آیا طراحی قالب پست اینستاگرام افزایش فروش را به همراه دارد؟
بله. نما چیره دست پیج سوداگری ما در اینستاگرام مایه می شود که مخاطبان به صفحه ی ما علاقه نشان دهند. به راستی صرف وقت و خرج برای طراحی قالب پست اینستاگرام این پیام را به کاربر می دهد که با برندی مواجه است که برای کاربرانش ارزش قائل است. این شیوه تفکر کاربران را به سمت بستگی و تعامل با برند سوق می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این ایام فناوری و گسترش اینترنت باعث به وجود آمدن مشاغل جدیدی شده است که اتفاقا بعضی این مشاغل درآمد زیاد فوقانی هم دارند. درآمد اینترنتی در ایران هنوز هم برای بسیاری از افراد موضوعی عجیب و غریب است کسب درآمد از یوتیوب با تولید محتوا ولی در نوشتار «کسب درآمد خانگی» و مقاله «پردرآمدترین شغل‌های سال ۱۳۹۹» توضیحات کاملی در باره شغل‌های اینترنتی و وضعیت کسب درآمد از آن‌ها دیتا شد. توصیه می‌شود حتما این دو مقاله را مطالعه کنید لغایت دیدن بهتری نسبت به کسب و کارهای اینترنتی پیدا کنید.

متاسفانه بسیاری از افراد فکر می‌کنند که کسب درآمد از اینترنت پیشه زیاد سخت و پیچیده‌ای است و به همین خاطر سمت این پیشه نمی‌آیند ولی شاید برای شما جالب باشد که بدانید بسیاری از افرادی که تنها ۶ ماه در این حوزه‌ کار و جنبش کرده‌اند به یک درآمد سرشار(بالای ۱۰ میلیون تومان در ماه) رسیده‌اند.

یوتیوب یکتا از جدیدترین روش‌های درآمدزایی از اینترنت است که به‌تازگی در ایران هم باب شده است و افراد زیادی در حال کسب درآمد از یوتیوب هستند. میزان درآمد از یوتیوب یک عدد تغییر ناپذیر در ماه نیست و شما بر پای بست، پارامترهای مختلفی حقوق دلاری به‌دست می‌آورید.

کسب درآمد از یوتیوب

در پیوسته این مطلب توضیحات کاملی در مورد تیترهای پایین ارائه می‌شود.

چه کسانی می‌توانند از یوتیوب کسب درآمد دلاری داشته باشند؟
درآمدزایی از یوتیوب چه مراحلی دارد؟
هزینه ساز و برگ لازم برای آغاز کسب درآمد از یوتیوب چقدر است؟
این درآمد به چه صورتی پرداخت می‌شود و به چه حسابی واریز می‌شود؟
حالا که قصد از نگارش این نوشتار را متوجه شدید بهتر است بررسی کنیم که یوتیوب اصلا چیست و چرا الی این بی گمان پرطرفدار شده است!!


یوتیوب چیست و چگونه پیشه می‌کند؟
یوتیوب در درستی یک پلت‌ فرم آنلاین برپایه ویدیو است که شما و هر شخص دیگری می‌تواند در آن یک کانال ثبت کند و ویدیوهای مورد نظر را در آن بارگذاری کند. یوتیوب در واقعیت دومین وب‌گاه پرطرفدار دانشمند بعد از گوگل است که البته این تارنما نیز ذیل مجموعه خویش شرکت گوگل است. این پلت‌فرم در سال ۲۰۰۵ میلادی بدست سه کارمند پیشین پی‌پل پایه‌گذاری شد.

مقر این کمپانی در سان برونو کالیفرنیا است و هر ساله بسیاری از کمپانی‌های کبیر مراسم‌های خویش را به‌صورت آنلاین از طریق این پلت ‌فرم برگزار می‌کنند. شاید جالب باشید که بدانید الی ماه نوامبر ۲۰۱۰ در هر یک دقیقه حدود ۱۳ ساعت فیلم در این پلت‌فرم بارگذاری می‌شود که عدد بسیار ابهت است.

یوتیوب در این سال‌ها پیشرفت‌های زیادی داشته است و توانسته به یکی از پربازدیدترین سایت‌ها تبدیل شود، در این پلت‌ فرم میلیون‌ها ساعت آموزش رایگان در حوزه‌های مختلف وجود دارد و بسیاری از کسانی که می‌خواهند باکمترین خرج آموزش ببینند به سراغ این پلت‌ فرم می‌آیند.

یوتیوب چیست و چگونه پیشه می‌کند

البته احتمالا شما هم می‌دانید که این وب سایت از سال ۲۰۰۶ در ایران فیلتر است و هنوز هم گشایشی برای رفع فیلتر این تارنما چهره نگرفته است. آپارات رقیب داخلی یوتیوب است که اتفاقا در این سال‌ها زیاد خوب عمل کرده‌ است و به جایگاه مناسبی رسیده است.

یوتیوب در سال‌های پسین مدل‌های درآمدزایی جذابی برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی درست کرده‌ است که این مدل‌ها برای کاربران ایرانی زیاد وسوسه برانگیز است چرا که این درآمد از این پلت‌ فرم به صورت دلار است و در ایران تفاوت ارزشی ریال و دلار باعث شده لغایت بسیاری از افراد به سراغ کسب درآمد از این پلت ‌فرم بروند.

در پیوسته مطلب روش‌های گوناگون درآمدزایی از یوتیوب را شرح می‌دهیم اما باید در نظر داشته باشید که بعضی مشکلات تحریم و فیلترینگ مایه می‌شود تا به کارگیری این روش‌های درآمدزایی با محدودیت‌های زیادی مواجه باشد.

درآمد پرداختی یوتیوب از چه محلی تامین می‌شود؟
در قسمت‌های بالا گفته شد که شما می‌توانید در این پلت ‌فرم درونمایه تولید کنید و در ازای این درونمایه پول گرفتن کنید اما احتمالاً برای شما هم سوال شده باشد که پول‌های پرداختی از یوتیوب از کجا تامین می‌شود و چرا درآمد‌های این پلت‌فرم لغایت این حتماً زیاد است؟ در پاسخ به این سوال باید به دو نکته زیاد مهم پروا داشت:

درآمد یوتیوب برای کاربران ایرانی جذاب است چرا که ارزش ریال نسبت به دلار بسیار پایین‌تر است
یوتیوب بابت هر محتوایی به شما پول پرداخت نمی‌کند(در پیوسته این سوژه توضیح دیتا می‌شود)
کسب درآمد از یوتیوب
کسب درآمد از یوتیوب برای چه کسانی پسندیده است؟
پس با این حساب احتمالا متوجه شده‌اید که کسب درآمد از یوتیوب بیش‌تر برای کاربران ایرانی جذاب است و این جستار هم به‌خاطر دلاری بودن این درآمد است. کسب درآمد از یوتیوب می‌تواند به کار اصلی شما تبدیل شود ولی قبل از آن باید سعی کنید تحقیقات زیادی در باره این پیشه داشته باشید لغایت ببینید که آیا این کار برای شما پسندیده است یا خیر.

در حقیقت بسیاری از افرادی که به این گستره وارد می‌شوند نمی‌توانند با سختی‌های این پیشه کناره بیایند و همین موضوع مایه می‌شود لغایت این کار برای بعضی کسان پسندیده نباشد.

یکی از راه‌هایی که می‌تواند پرتو دهد که این پیشه برای شما پسندیده است یا خیر، این است که تست‌های گوناگون شخصیتی بدهید یا اگر علاقه‌ای به این تست‌ها ندارید باید بررسی کنید که تا چه بی گمان می‌توانید تعامل با کاربران فضای مجازی داشته باشید چرا که در یوتیوب شما باید بتوانید دائما ویدیوهای باکیفیتی تولید کنید.

کسب درآمد از یوتیوب (YouTube) در ایران! 100$ در هفته از تولید محتوای ویدیویی
”]
تولید ویدیوهای باکیفیت یا ویدیو مارکتینگ می‌تواند شما را در حوزه مورد فعالیت‌تان به یک شخص اینفلوئنسر تبدیل کند اما قطعا شما نمی‌توانید به چهره یک شبه راه صد ساله را بروید. بعد باید آرام آرام فعالیت‌ خود را قبل ببرید تا به یک نتیجه مطلوب برسید.

راه های کسب درآمد از یوتیوب
یوتیوب برای چه محتوایی خرج پرداخت می‌کند؟
با شنیدن این جستار که یوتیوب برای هر درونمایه هزینه پرداخت می‌کند احتمالاً این سوال برای شما هم قبل آمده باشد که خرج پرداختی یوتیوب بابت چه گونه ویدیویی است؟! برای پاسخ به این سوال بهتر است بررسی کنیم که یوتیوب برای چه ویدیوهایی هزینه پرداخت نمی‌کند، با این پیشه می‌توانید درک بهتری پیدا کنید.

ویدیوهای کپی شده از جاهای دیگر
اگر شما ویدیوهای زیادی را از کانال‌های دیگر کپی کنید و در سایت خود پیمان دهید بعید است که به نتیجه برسید چرا که کانال‌هایی که این رویه را پیش گرفتند در اثناء تسویه به آن‌ها گفته شده است که: «محتوای شما در صدها پیج و کانال وجود دارد و هیچ دلیلی هستی ندارد که ما به شما پول پرداخت کنیم».

پس حواستان باشد که از پیج‌های دیگر هیچ محتوایی کپی نکنید چرا که یوتیوب همگی محتواها را رسیدگی می‌کند و صرفا درصورت مفید بودن به آن‌ها پول پرداخت می‌کند.

حق کپی در یوتیوب
ویدیوها و صداهای حائز حق کپی رایت
اگر شما یک ویدیو تولید کنید و روی آن یک آهنگی قرار دهید که آن اراده حائز حق کپی رایت است شایستن بسیار بدست یوتیوب جریمه می‌شوید. آگاه شدن گوگل از کپی رایت به ۲ صورت است:

در حالت اول تولیدکننده اصلی آن اراده یا صدا از شما به یوتیوب شکایت می‌کند و گوگل همه هزینه‌ای که متعلق به ویدیو باید به شما می‌داده است را به آن شخص می‌دهد.

در حالت دوم خویش یوتیوب متوجه کپی‌کاری شما می‌شود و به پیگیری تولیدکننده اصلی(فیلم یا آهنگ) می‌گردد الی پول را به او پرداخت کند.

محتواهای خشن و آزاردهنده
بسیاری از کسان سعی می‌کنند ویدیوهای خشن و نامناسب (غیراخلاقی) در این پلت‌ فرم بارگذاری کنند و از این طریق از یوتیوب کسب درآمد کنند که این روش هم جواب نمی‌دهد و یوتیوب مخالفت زیادی با این نوع ویدیو دارد.

اگر از این امکان بهره‌گیری کنید و یوتیوب متوجه شود در دفعات نخست به شما تذکر می‌دهد ولی پس از چند بار شدنی است به شکل کامل دسترسی شما به یوتیوب را برای همش مسدود کند.

به طور کلی کوشش کنید قوانین یوتیوب و شیوه فعالیت در آن را به صورت کامل مطالعه کنید تا با محدودیت‌های این شبکه آشنا شوید. در توضیحات بالا اشاره شد که چه ویدیوهایی دارای محدودیت هستند و احتمالا اکنون نگاه دقیق‌تر و پخته‌تری نسبت به این گذرگاه دارید.

اما احتمالا می‌خواهید بدانید که با وجود محدودیت‌های بالا چه ویدیوهایی می‌توانند در یوتیوب بازدید بگیرند و در عین بازدید گرفتن، باعث کسب درآمد از یوتیوب هم بشوند.

ویدیوهای آموزشی در یوتیوب
ویدیوهای آموزشی
بسیاری از افراد به یوتیوب سر می‌زنند لغایت یک نزاکت یا یک تخصص یادبگیرند، این فرهنگ و تخصص در یوتیوب به صورت ویدیوهای ضبط‌شده است و معمولا شخص استاد برای برند سازی شخصی و ساخت یک برند لوکس برخی از ویدیوهای ضبط شده‌اش را به چهره مجانی در پسندیدن علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

ویدیوهای آموزشی بارگذاری شده در یوتیوب باید استانداردهای حداقلی داشته باشند و از کیفیت ضبط و نورپردازی مناسبی برخوردار باشند تا باعث کسب درآمد از یوتیوب شوند. در قسمت‌های بعدی توضیحات کاملی در مورد ساز و برگ فیلم‌برداری ارائه می‌شود.

ویدیوهای درسی
دانش آموزان و دانش‌جویان به‌دنبال ویدیوهای آموزشی رایگان با کیفیت هستند و یوتیوب احد از بهترین پلت‌ فرم‌ها برای برگزاری این نوع کلاس‌ها است. فیلم‌های آموزشی باکیفیت در یوتیوب بازدید زیاد خوبی می‌گیرند و قاعدتا بازدید خوب به درآمد خوب منجر می‌شود.

در یوتیوب تعداد زیادی ادب آموز و دانشجو، مشتاق یادگیری مبحثی ویژه هستند برای همین بهتر است محتواهای شما به صورت مبحثی و خلاصه تدریس شود.

معمولا بیش‌تر افرادی که به یوتیوب مراجعه می‌کنند دنبال یادگرفتن سریع هستند برای همین باید دقت داشته باشید که موعد ویدیوهای‌تان از ۱۰ دقیقه بیش‌تر نباشد، به عبارت سایر کوشش کنید زمان ویدیوها را در کمینه سررسید ممکن قرار دهید ولی تعداد ویدیوهای‌تان را بیش‌تر کنید.

ویدیوهای نقد و رسیدگی در یوتیوب
ویدیوهای نقد و بررسی
محصولات زیادی در بازار هستی دارند که مشتریان از نحوه کارکرد آن‌ها اطمینان ندارند و مطمئن نیستند که این محصول کیفیت لازم را داشته باشد. یوتیوب محیط‌ مناسبی است که به کمک آن می‌توانید محصولات گوناگون را رسیدگی کنید و کاربران زیادی را به خود جذب کنید.

البته قبل از این شغل باید سعی کنید گستره مناسبی پیدا کنید و در همان پهنه تکاپو کنید. برای مثال گستره گجت‌ها و تلفن‌های به اتفاق یکتا از بهترین حوزه‌ها برای فعالیت است چرا که کاربران زیادی به تعقیب خرید بهترین لپ تاپ، تلفن همراه و… در بازه قیمتی مشخصی هستند.

معمولا افرادی که این مدل نقد و بررسی‌ها را اتمام می‌دهند می‌توانند اسپانسر جذب کنند و یک درآمد خوب هم از سمت اسپانسر داشته باشند. برای نمونه نمایندگی ایسوس در ایران جدیدترین لپ تاپ خویش را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌خواهد این فرآورده را برای کاربران رسیدگی کنید. در ازای این بررسی مبلغی بین ۲ لغایت ۲۰ میلیون به شما پرداخت می‌شود.

ویدیوهای شناسایی محصول و رویداد
هر روزه محصولات زیادی به بازار می‌آیند که بسیاری کسان آن‌ها را نمی‌شناسند. برای نمونه در سال ۲۰۱۰ پاوربانک‌ها یک گجت عجیب و غریب برای ملت شناخته می‌شد ولی کم‌کم این گجت به یگانه از پرکاربردترین وسایل روزمره انسان‌ها تبدیل شد. معرفی چنین گجت‌هایی هم می‌توانید یکتا دیگر از راه‌های درآمدزایی یوتیوب باشد. این سوژه با تقدیر بالا شباهت زیادی دارد و شما می‌توانید در هر دو پهنه تکاپو کنید.

ویدیوهای معرفی محصول و رویداد
ویدیوهای پوشش خبری
می‌توانید یک گستره خاص را انتخاب کنید و به چهره روزانه یا هفتگی در مورد رویدادها و تازه ها آن دامنه آگاهی رسانی کنید. برای مثال می‌توانید حوزه سینما را انتخاب کنید و هر جمعه همه رویدادها هفته گذشته سینما را مرور کنید.

در نظر داشته باشید که این مدل ویدیوها هم بعد از مدتی می‌توانند سرمایه گذار جذب کنند و به یک درآمد بالا برسند. تی ‌وی‌ پلاس از این همین مدل استفاده کرده است و اتفاقا کامیاب هم عمل کرده است، البته این برند در پلت ‌فرم‌های سایر همانند آپارات، اینستاگرام و … هم کار و جنبش دارد.

ویدیوهای شناسایی مکان‌های گردشگری
ایران‌ گردی و جهان‌ گردی هم می‌تواند یکی از سوژه‌های زیاد مناسب برای فرآوری ویدیو باشد، مکان‌های جذاب و ناشناخته‌ای در سراسر گیتی هستی دارد که شما می‌توانید از طریق آن کسب درآمد یوتیوب کنید.

معمولا برای مخاطبان ایرانی بهتر است مکان‌های گردشگری داخلی را معرفی کنید چرا که بسیاری از ملت ایران ترجیح می‌دهند سفرهای داخلی بروند. البته اگر در بیرون ایران زندگی می‌کنید می‌توانید از مناطق گردشگری ایران ویدیو آپلود کنید ولی برای جذب توریست‌ها از زیرنویس کاربرد کنید. بدین چهره با یک تیر دو نشان زده‌اید و می‌توانید در بین توریست‌ها هم محبوب شوید.

0 تا 100 بازاریابی درونگرا: نمونه اینباند مارکتینگ + تعریف ساده
اگر چنین اتفاقی را به احسان اتمام دهید باید چشم براه قراردادهای هتل‌ها و مراکز گردشگری باشید چرا که هتل ‌داران به دنبال اسپانسرینگ چنین مواردی هستند و پول زیاد خوبی هم بابت این موضوع پرداخت می‌کنند.

ویدیوهای فان(خنده‌دار و سرگرم‌کننده)
اگر سری به دوست داشتنی ‌ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرامی بزنید متوجه می‌شوید که بسیاری از آن‌ها در پهنه فان مشغول به فعالیت هستند. این کسان معمولا پیروان بسیار زیادی دارند و حتی در ابعاد جهانی هم فرآوری کنندگان ویدیوهای فان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

فعالیت در یوتیوب

فعالیت در یوتیوب برای ایرانیان
فعالیت در یوتیوب برای ایرانیان زیادی جواب داده، بعد می‌تواند برای شما هم نتیجه خوبی در پی داشته باشد؛ البته به شرطی که به پیشه کردن در یوتیوب و فرآوری محتوای ویدئویی علاقه داشته باشید.

برای برخی از کاربران پرکار ایرانی یوتیوب درآمد 1500 دلار در ماه به‌راحتی امکان‌پذیر شده و حتی بعضی از آن‌ها لغایت 30000 دلار در ماه هم درآمد کسب می‌کنند. یک جمله معروف هست که می‌گوید: «اگه اون تونسته، چرا من نتونم؟» پس وقتی ایرانی‌ها می‌توانند از یوتیوب پول دربیارند، من هم خواهم توانست.

فقط یک نکته صمیمی را در عقیده داشته باشید که: «اگرچه آمارگرفتن و ارقام مهم هستند، ولی کوشش نکنید فقط تحت تاثیر آمارگرفتن و نرخ درآمدها قرار بگیرید. اولین و مهم‌ترین فاکتور برای تکاپو در یوتیوب علاقه، توانایی و حوصله فرآوری محتوای ویدئویی است. اگه علاقه و حوصله‌شو داری بسم‌‌ا…. در غیر اینصورت بیخیال. راه‌های دیگه‌ای هم برای کسب درآمد هست»



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی‌های تاشو
بازار موبایل‌های هوشمند که این روزها تشنه نوآوری و تکنولوژی جدید است که به کمک آن یک بار دیگر در مسیر رونق قرار بگیرد، حالا به پدیده گوشی‌های هوشمند تاشو رسیده و ظاهرا حسابی روی موفقیت آن حساب کرده است.

با این اوصاف است که این روزها شرکت‌های تولیدکننده بزرگ و شناخته‌شده بازار جهانی موبایل، در حال طراحی و ساخت گوشی‌های هوشمند تاشوی خود بوده یا در فکر این کار هستند. این‌طور که پیش می‌رود، باید موبایل‌های هوشمند تاشو را هیجان‌انگیزترین و جالب‌ترین تکنولوژی جدید سال ۲۰۱۹ به حساب آورد؛ آنقدر جالب که سازندگان بزرگ موبایل جهان مانند سامسونگ و هوآوی در ماه گذشته اولین گوشی‌های تاشوی خودشان را معرفی و رونمایی کردند.

 

در حالی که طراحی این گوشی‌های جدید کاملا جالب و گول‌زننده است، نباید فراموش کرد که باید دست‌کم یک سال تا زمان عرضه رسمی و نهایی این گوشی‌ها به بازار و خرید آنها منتظر بمانیم.

 

ماراتن تولیدکنندگان بزرگ

این روزها همه درباره موبایل‌های هوشمند تاشو صحبت می‌کنند. اما صرف اینکه این گوشی‌های جدید و جالب قرار است در آینده‌ای نزدیک در دسترس عموم قرار بگیرند، به معنای این نیست که هر کدام از ما می‌توانیم جزو اولین افرادی باشیم که یک گوشی هوشمند تاشو خواهیم داشت. در واقع باید کمی سنجیده‌‌تر و حساب‌شده‌تر به موضوع نگاه کنیم و ببینیم که شرایط این بازار به چه سمتی می‌رود.

 

 در ماه فوریه گذشته شاهد این بودیم که شرکت‌های بزرگ تولیدکننده موبایل یکی پس از دیگری به تشریح برنامه‌های آینده‌شان برای تولید و عرضه موبایل‌های هوشمند تاشو در سال ۲۰۱۹ می‌پرداختند. شرکت سامسونگ اما اولین شرکت تولیدکننده‌ای بود که گوشی هوشمند تاشوی خودش را در میان بهت و حیرت همه معرفی کرد.

 

در حالی که بسیاری منتظر رونمایی و معرفی گوشی‌های سری Galaxy S۱۰ این شرکت بودند، سامسونگ اولین گوشی هوشمند تاشوی خودش را با نام Galaxy Fold رونمایی کرد؛ یک موبایل تاشوی جالب که قرار است با قیمت پایه ۱۹۸۰ دلار روانه بازار شود و به فروش عمومی برسد. 

 

چند روز بعد و در کنگره جهانی موبایل، شرکت هوآوی که بعد از سامسونگ دومین تولیدکننده بزرگ موبایل هوشمند در جهان است، گوشی هوشمند تاشوی خودش را با نام Mate X به بازار معرفی کرد. این گوشی هم قرار است در اواخر سال جاری میلادی با قیمت عجیب و گران ۲۶۰۰ دلار به بازار عرضه شود. بعد از این بود که در حاشیه کنگره جهانی موبایل شرکت‌های چینی مختلفی مانند TCL و Oppo، نمونه‌های اولیه گوشی‌های تاشوی خودشان را به نمایش گذاشته و سپس برنامه‌هایشان را برای عرضه مدل‌های اصلی و کامل در سال‌های آینده - البته در صورت تقاضای کافی در بازار- تشریح کردند.

 

عجله نکنید

موبایل‌های هوشمند تاشو جالب و خاص هستند. هیچ کدام از ما در یک دهه گذشته طراحی‌های جدیدی در بازار موبایل‌های هوشمند ندیده‌ایم؛ به همین خاطر انتظار می‌رود چنین ایده جدید و جالب توجهی بتواند حسابی در بازار مورد استقبال کاربران و خریداران قرار بگیرد؛ یک گوشی که می‌تواند به تبلت تبدیل شود و به این ترتیب امکان انجام کارهای بیشتر یا بازی‌های ویدئویی به‌صورت راحت‌تر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا آنها با رضایت بیشتری برای خرید و پرداخت هزینه این گوشی‌های اقدام کنند. با تمام اینها و با وجود جذابیت این نوآوری جدید، بهتر است که در سال ۲۰۱۹ گوشی تاشو نخرید؛ چون به دلایل مختلف و منطقی بهتر است که منتظر بمانید.

 

اولین و مهم‌ترین دلیل برای آنکه فعلا به فکر خرید گوشی موبایل هوشمند تاشو نیفتید، قیمت بسیار بالای آنهاست. در حال حاضر قیمت گوشی‌های تاشو تقریبا دو یا حتی سه برابر گران‌تر از چیزی است که باید برای خرید یک موبایل هوشمند رده‌بالا بپردازید. فراموش نکنید که تمام این گوشی‌های تاشو جدید یک سیستم عامل داشته و تقریبا قابلیت‌های مشابه و یکسانی با یکدیگر دارند. نکته مهم دیگر آن است که هیچ کدام از ما تصوری از فرآیند تعمیر این گوشی‌های تاشو نداریم.

 

وقتی برای خرید این گوشی هزینه زیادی صرف می‌کنید، تصور خراب شدن و به دنبال آن نداشتن گوشی تا چند هفته چندان خوشایند و قابل تحمل به نظر نمی‌رسد. در واقع به احتمال زیاد، در صورت خرابی این گوشی‌های تاشو، باید آنها را برای شرکت سازنده‌شان فرستاده و منتظر درست شدن و برگشتن آنها بمانید.

 

فرآیند سخت و زمان‌بر تعمیر این گوشی‌های تاشو می‌تواند یک وجه این موضوع باشد، فراموش نکنید که تعمیر این گوشی‌های گران قیمت طبیعتا هزینه زیادی هم خواهد داشت. هر چه باید این گوشی‌ها نسل اول گوشی‌های هوشمند تاشو هستند و از قطعات تازه‌ای بهره می‌برند که شاید تعمیرکاران آشنایی چندانی با آنها نداشته باشند. همین موضوع می‌تواند فرآیند تعمیر گوشی گران‌قیمت شما و البته هزینه این کار را تا حد زیادی بالا ببرد و شرایط سختی را پیش‌رویتان قرار بدهد.

 

در نهایت همه ما به گوشی موبایلی نیاز داریم که قابل اطمینان باشد و این موضوع در مورد نسل اول هر تکنولوژی جدیدی صادق نیست. در واقع باید بپذیریم که نسل اول هر تکنولوژی که برای اولین بار وارد بازار می‌شود، بسیار آسیب‌پذیر و غیردقیق است و مشکلات احتمالی آن تنها بعد از عرضه عمومی و تجربه‌های کاربران مختلف، کشف می‌شود.

 

به‌طور کلی موبایل‌های هوشمند دستگاه‌های نسبتا گران‌قیمتی هستند و به همین دلیل کاربران ترجیح می‌دهند ریسک کمتری برای خرید و استفاده از آنها کنند. این در حالی است که شرکت‌های سازنده معمولا نکته‌های زیاد و مهمی را از مدل‌های اولیه و تازه‌وارد محصولاتشان یاد می‌گیرند؛ مخصوصا درباره اینکه در آینده و برای تولید مدل‌های بعدی باید چه کارهایی بکنند و چه کارهایی نکنند.

 

پیش‌بینی اینکه گوشی‌های هوشمند تاشو احتمالا چه مشکلات و معایبی پیدا خواهند کرد، تقریبا کار غیرممکنی است. هر چند بسیاری از کارشناسان و متخصصان معتقدند که این گوشی‌ها احتمالا از محل لولاها و یا یکی از چند دوربینی که دارند، آسیب‌پذیر خواهند بود؛ اما طبیعتا شما نمی‌خواهید آن کاربر بدشانسی باشید که دچار این مشکلات می‌شوید؛ آن هم وقتی که چنین هزینه زیادی برای خرید گوشی هوشمند تاشوی خاص و محبوبتان پرداخته‌اید. موبایل‌های هوشمند تاشو پدیده‌های جالبی هستند؛ اما واقعا بهتر است برای خرید آنها دست نگه دارید.

 

شرکت‌های تولیدکننده و سازنده اغلب به تدریج و با گذشت زمان محصولات بهتری را نسبت به مدل‌های اولیه هر محصول تولید می‌کنند و با افزایش تقاضا قیمت آنها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. بنابراین بهتر است برای همراهی با جریان روز بازار چندان عجله نکنید؛ چون این کار احتمالا بیش از آنچه فکرش را بکنید برایتان هزینه دربر خواهد داشت.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11022073.html



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,بازی موبایلی

 

 این روزها تولید بازی‌های مختلف برای گوشی‌های هوشمند و تبلت از تعداد تولید بازی‌های رایانه‌ای هم پیشی گرفته و در همین زمینه تعداد کاربرانی که تمایل به استفاده از بازی به کمک این دستگاه‌های هوشمند همراه را دارند بیشتر هم شده است. صنعت بازی روی گوشی و تبلت به یک صنعت پولساز برای صاحبان این کسب و کارها تبدیل شده به طوری که حالا همین اپلیکیشن‌های بازی به سوژه ساخت یک فیلم یا سریال هم تبدیل می‌شوند.

 

وب سایت theverge و cnet به‌عنوان وب سایت‌های مطرح حوزه تکنولوژی هر کدام با منتشر کردن یک لیست بلند بالا، بازی‌های میلیاردی سال ۲۰۱۸ روی سیستم عامل‌های اندروید و ios معرفی کرده‌اند. اگر می‌خواهید بدانید یک اپلیکیشن بازی برای شرکت‌های سازنده آن چه میزان درآمد داشته می‌توانید در ادامه با گزارش ما همراه باشید. در این گزارش ۵ اپلیکیشن بازی که بیشترین درآمد را به جیب تولیدکنندگانشان روانه کرده‌اند،  معرفی می‌کنیم.

 

یک هیولای پولساز

برخی بازی‌های موبایلی در عین سادگی می‌توانند ارقام نجومی را روانه جیب تولید‌کنندگان خود کنند. نمونه آن بازی Monster Strike است. این بازی ژاپنی که ترکیبی از بازی پوکمون و انگری بردز است سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد و در سال اول فعالیت خود توانست برای تولیدکنندگانش ۳۸۷ میلیون دلار درآمدزایی داشته باشد. حالا اما بعد از گذشت ۵ سال از شروع به فعالیت این بازی توانسته ۷.۲ میلیارد دلار درآمد داشته باشد. این بازی اکشن-نقش‌آفرینی توسط دست‌اندرکاران شبکه اجتماعی Mixi ساخته شده است.بهره‌گیری از حالت همکاری چند-نفره (Co-Op) از ویژگی‌های اصلی این بازی است که در آن تا چهار نفر می‌توانند در کنار یکدیگر به بازی بپردازند. در توضیح این بازی آمده است که هیولاها را از تیر و کمان خود پرتاب کنید و ببینید که چطور مثل یک توپ به در و دیوار می‌خورند و دشمنان را در همین مسیر از بین می‌برند.

 

با جمع‌آوری بیش از هزار هیولای منحصر به فرد و قدرتمند می‌توانید تبدیل به ارباب هیولاها شوید و خود را به‌عنوان بهترین پرتاب‌کننده هیولاها مطرح کنید. این بازی رایگان است اما برای دسترسی به امکانات بیشتر آن باید هزینه‌هایی از داخل برنامه پرداخت شود. این بازی مخصوص کاربران سیستم عامل اندروید و ios طراحی شده است. البته ذکر این نکته هم ضروری است که نسخه‌های انگلیسی این بازی از فروشگاه اپ حذف شده و تنها کاربران در بازار ژاپن امکان نصب و استفاده از این بازی دارند.

 

 اژدها و پازل

یکی از محبوب‌ترین نوع بازی، بازی‌های پازلی و فکری است. یکی از بازی‌های محبوب در این زمینه Puzzle & Dragons نام دارد که اتفاقاً باز هم ژاپنی است. بازی با تم فکری و ماجراجویی توانسته کاربر میلیونی در تمام دنیا داشته باشد و از زمان عرضه خود یعنی سال ۲۰۱۲ تاکنون برای شرکت سازنده خود ۷ میلیارد دلار درآمد به‌دنبال داشته باشد. این بازی در سبک نقش آفرینی و جور کردن مجموعه گوهایی با رنگ‌های مختلف است.

 

در واقع در این بازی با پیدا کردن ارتباط اجسام با یکدیگر و کنار هم گذاشتن آنها باید امتیاز کسب کنید و اژدهایی را که دشمن شما به حساب می‌آید  از بین ببرید.در این بازی فکری و اکشن، بیش از ۷۰۰ هیولای متفاوت و منحصر به فرد وجود دارد که شما می‌توانید با آنها مبارزه کنید. این بازی به‌صورت رایگان با پرداخت از  درون برنامه در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

 

هیجان و دیگر هیچ

در لیست بازی‌های موبایلی پردرآمد در رده سوم و بعد از دو بازی ژاپنی، یک بازی چینی ایستاده است. این بازی با نام Arena of Valor سراسر هیجان و جذابیت است. این بازی که نسخه اصلی آن برای کنسول‌های نیتندو عرضه شد در سال ۲۰۱۵ برای گوشی‌های هوشمند نیز روانه بازار شده و تا پایان سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۶.۴ میلیارد دلار برای سازندگانش درآمد داشته است. این بازی در نوع سبک بازی‌های MOBA است. یعنی در جریان این گونه بازی‌ها دو تیم پنج نفره در محیطی سه مسیره با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

حال هر تیم یک هسته مرکزی دارد و در مسیرهای بازی تعدادی Tower تعبیه شده است که برای رسیدن به هسته مرکزی باید این برج‌های مراقبت را از بین ببرید. از طرفی با کشتن موجودات کوچک تیم حریف یا قهرمان‌ها، می‌توانید پول کسب کنید و در ادامه آیتم‌های مورد نظرتان را یکی پس از دیگری بخرید تا قدرت‌تان در طول بازی بیشتر شود و... این بازی آنلاین با چالش‌های خود می‌تواند برای ساعت‌ها و حتی ماه ها کاربران خود را به چالش بکشد. این برنامه هم رایگان با پرداخت از درون برنامه برای کاربران دو سیستم عامل اندروید و ios عرضه شده است.

 

جنگ قبایل

تا همین چند سال پیش امکان نداشت در خیابان، محل کار یا حتی میهمانی باشید و فردی را نبینید که در حال انجام بازی Clash of Clans روی گوشی خود نباشد. این بازی محبوب پیر و جوان در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و به کلی روند بازی‌سازی را تغییر داد به‌طوری که از روی این سبک بازی ده‌ها بازی مشابه دیگر هم ساخته شد هرچند که هیچ‌کدام موفقیت این بازی را نداشتند. این بازی تا پایان سال ۲۰۱۸ به نوعی 6 میلیارد دلار برای شرکت Supercell که بازی‌های موفق دیگری هم ساخته درآمد به همراه داشته است. این بازی هم در عین سادگی که داشت بسیار اعتیاد آور بود.

 

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید و با چهار عنصر اصلی طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس روبه رو هستید. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر تولید و توسط حمله غارت می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیشرفت قبیله شما دارد. برای ساخت یا ارتقای سربازها، رئیس بزرگ و برای ارتقا دادن ساختمان‌های مربوط به ارتش نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازنده اکسیر دریافت می‌کنید که به‌صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به‌نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود و در طول بازی مقدار بیشتری از آن را با حمله (Attack)به دست خواهید آورد. در ادامه با پیشرفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازنده اکسیر را پیشرفته کنید و به ‌شمار تولید آنها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیله اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارد که در کارخانه ساخته می‌شوند. از طلا نیز بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و سایر چیزها استفاده می‌شود. این بازی رایگان با پرداخت از درون برنامه در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

 

آبنبات‌های ارزشمند

در رده پنجم بازی‌های پولساز موبایلی Candy Crush Saga قرار دارد. شاید باورش سخت باشد اما این بازی ساده که در سبک بازی‌های پازلی هم قرار دارد از زمان عرضه خود یعنی سال ۲۰۱۲ تاکنون توانسته ۴.۹۶ میلیارد دلار درآمد برای صاحبان سازنده خود داشته باشد. این بازی که توسط استودیو کینگ ساخته شده، توانسته از زمان انتشارش تاکنون به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در بین دارندگان گوشی هوشمند تبدیل شود. تا همین چند سال پیش امکان نداشت در اتوبوس یا مکانی باشید و فردی سر در گوشی مشغول به جابه جا کردن آبنبات‌ها برای کسب امتیاز نباشد. این بازی گیم پلی خاص و پیچیده‌ای ندارد اما همین بازی ساده بشدت اعتیاد آور است. بازی از بخش‌های بسیار زیادی تشکیل شده که هر کدام از این بخش‌ها، شامل ۱۵ مرحله هستند که برای اتمام هر مرحله، باید به یک هدف خاصی دست پیدا کنید. آبنبات‌های مختلف و هم شکل را جابه‌جا و در یک خط قرار دهید تا امتیاز کسب کنید و مراحل را یک به یک پشت سر بگذارید. از جذابیت‌های خاص این بازی مراحل بی‌پایان آن است. این بازی بیش از ۱۲۵۰ مرحله متنوع دارد.

 

در یکی از این مراحل، باید تعدادی خانه خاص را حذف کنید یا در نوع دیگری باید در مدت زمان محدودی، امتیاز خاصی به دست آورید یا در نوع دیگری از مراحل، باید تعدادی میوه را به پایین صفحه بازی برسانید. یا در مراحلی که شما محدودیت زمانی ندارید، تعداد حرکات محدودی دارید که باید مرحله را با آن تعداد حرکت محدود به اتمام رسانید که اگر این کار را نکنید، مرحله را می‌بازید. البته هر مرحله دارای یک امتیاز حداقل هم هست که اگر به این امتیاز نرسید باز هم مرحله برای شما به اتمام نمی‌رسد و باید دوباره تلاش کنید.این بازی به‌صورت رایگان با پرداخت از درون برنامه در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11022248.html



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


طراحی سایت املاک حرفه ای : امروزه خیلی از کسان حتی آنهایی که از اینترنت سر سلسله ای ندارند برای پیدا کردن یک ملک مناسب برای خرید و یا کرایه از راه جست و جو در اینترنت اقدام میکنند که به همین دلیل است که ویژگی طراحی سایت املاک حرفه ای از تقاضا هایی می باشد که امروزه بیش از پیش احساس میشود.

طراحی سایت املاک پیشه ای
در صورتی که شما یک گردآور املاکی هستید و میخواهید تکاپو کسب و کار خویش را از یک برزن به سطح مملکت برسانید ، برگزیدن سوداگری طراحی سایت املاک چیره دست از گزینش های هوشمندانه می تواند برای شما باشد.

توجه داشته باشید که اگر شما در زدن و طراحی سایت املاک چیره دست پیروز باشید ، می توانید خیلی زود سوداگری خویش را از آنچه که هست به هوده دهی بالاتری برسانید و بتوانید با پیشه کردن در تایم کاری خیلی زیر بهترین ها را برای خود داشته باشید.

توجه داشته باشید که طراحی سایت املاک حرفه ای باید به صورت سئو شده باشد ، زیرا که مشتریان قصد شما به صورت ۹۰ درصد از طریق موتور های جست و جو گر شما را پیدا خواهند کرد و در صورتی که سایت شما دارای یک سئوی پسندیده می تواند همگی مشتریان به خود جذب نماید و در صورتی که شما بتوانید از یک سئوی پسندیده برخوردار باشید ، بدون شک خیلی زود کسب و کار شما با شکست مواجه خواهد شد.

باید این موضوع را قبول داشته باشیم که دیگر تبلیغات های سنتی پاسخگویی آنچنانی با بازدهی را نخواهد داشت و چنانچه شما می خواهید همانقدر که هزینه می کنید نتیجه میگیرید ، بهترین کار برای شما سئوی چیره دست با طراحی سایت املاک حرفه ای سئو شده می باشد.

در صورتی که شما بتوانید در طراحی سایت املاک حرفه ای و سئوی آن موفق باشید ، توانسته اید شغل خویش را دگرگون کرده و حتی شغل فیزیکی خویش را رها کنید و به سوداگری اینترنتی بپردازید که حائز هوده بیشتر و راحتی کار بالاتر برای شما می باشد.

سیستم مناسب برای طراحی سایت املاک پیشه ای
به طور کلی چنانچه هدف طراحی سایت املاک حرفه ای را دارید می توانید هم از سیستم وردپرس و جوملا بهره‌گیری کنید و هم به سراغ سی ام اس های اختصاصی بروید.

در صورتی که سایت شما به وسیله سی ام اس های اختصاصی نوشته شود ، با توجه به این جستار که یک سایت املاک دارای امکانات و ویژگی های لازم خویش می باشد و چنانچه سی ام اس اختصاصی باشد برای شغل های نوین و ویژه که به صورت استارتاپی نیز می تواند باشد دست شما بازدتر خواهد بود.

البته این سوژه بیانگر این نیست که وردپرس برای راه اندازه و طراحی سایت حرفه املاک مناسب نیست ، برای این جستار هم می توانید از سیستم وردپرس استفاده کنید و افزونه های خود را درخواست بدهید الی نوشته شود.

همچنین از ویژگی آشکار وردپرس برای شما افزونه های سئوی آن می باشد که در نوشتن محتوای سئو شده به شما کمک میکند تا به رتبه های اولیه گوگل دست پیدا کنید و بهترین نتایج را اخذ کرده باشید.

همانطور که گفته شد یک سایت زمانی کامیاب میشود که بتواند با سئوی چیره دست که دارد به درآمد برسید ، ما نیز چنانچه شما در این قضیه چیره دست نیستید به کارگیری سیستم وردپرس را برای طراحی سایت املاک حرفه ای رهنمود می کنیم.

ویژگی یک سایت املاکی چیست
اینکه شما چگونه می توانید با طراحی سایت املاک خود و از چه طریقی می خواهید به فایده دهی برسید وابستگی به تفکر استارتاپی شما خواهد داشت.

در پیوستگی طراحی سایت املاک چیره دست باید گفت ، به طور نمونه می تواند فایده دهی شما بر روی فروش تبلیغات به مالکان زمین ، ساختمان ها ، منازل و املاک می باشد که میخواهند به صورت فوری فروش خود را سپریدن دهند و شما برای این افراد در ازاری پرداخت هزینه لازم یک جایگاه گزیده تر را برای نمایش به بازدید کنندگان خواهید داد.

همچنین می توانید از راه هر فروش ، اجاره و یا رهن درصد خود را برای بسته شدن داد و ستدها مشخص کنید و نقش یک واسطه را داشته باشید.

همانطور که گفته شده پس از طراحی سایت املاک چیره دست راه های برپایی سوداگری شما گوناگون خواهد بود و تماما وابستگی به ایده و تفکر استارتاپی شما خواهد داشت لغایت کسب درآمد شما چگونه می باشد.

امکانات لازم در طراحی سایت املاکی چیره دست چیست !
در صورتی که قصد طراحی سایت املاکی را پیدا کرده اید ، از امکانات لازم می طاقت به پیدا کردن املاک در داخل نقشه ، جداسازی کردن املاک بر بنیاد فروشی بودن ، اجاره ای بودن و یا برای رهن باید برخوردار باشد.

همچنین از سایر امکانال لازم می توان به قرار دادن بخش املاک های ویژه برای کسب درامد از این قسمت ، قابلیت اضافه کردن چندین عکس از یک ملک ، پیمان داده شدن تقسیم توضیحات و شماره های تماس صاحب ملک اشاره داشت.

تیم نیرومند کارا آیتی تمامی این امکانات را در طراحی سایت های خویش برای املاک فراهم ساخته است و شما می توانید از این رو با خیال آسان سفارشات طراحی سایت پیشه املاک را به ما بسپارید.

امیدواریم از این نوشتار که برای طراحی سایت املاک چیره دست بوده است باره پسند شما واقع بگردد و بتوانید با کمک این مقاله یک کسب و کار برای فروش ، خرید ، رهن و کرایه املاک برپایی کنید و به فایده دهی فوقانی نیز دست پیدا بکنید.

توجه داشته باشید که سایت شما باید به چهره کامل ریسپانسیو بوده و نکات سئو نیز همراه با یک طراحی چیره دست رعایت شده باشد الی خیلی تند سوداگری اینترنتی شما به نتیجه واصله و این استارتاپ نیز برای شما به چهره موفق باشد.

ناگفته نماند که شما می توانید با مدیریت صحیح این سایت چندین مساوی از فروش فیزیکی درامد داشته باشید و کار خود را نیز آسانتر کرده باشید.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,شارژ بی سیم
شیائومی از سریع ترین فناوری شارژ بی سیم جهان با سرعت ۸۰ وات رونمایی کرد که باتری ۴ هزار میلی آمپری را در ۱۹ دقیقه شارژ می کند. 

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، شرکت چینی شیائومی از جدیدترین فناوری شارژ بی سیم با سرعت ۸۰ وات رونمایی کرد. درحقیقت این سریع ترین فناوری شارژ بی سیم جهان به حساب می آید.

 

این شرکت ادعا می کند فناوری مذکور قادر به شارژ یک باتری ۴ هزار میلی آمپری در ۱۹ دقیقه است. همچنین در ۸ دقیقه ۵۰ درصد باتری را شارژ می کند.

 

 پیش از این سریع ترین فناوری شارژ بی سیم  شیائومی، ۵۰ وات بود که در موبایل «می ۱۰ اولترا» در آگوست سال گذشته رونمایی شد.

 

 طبق گزارش هایی که اخیرا منتشر شده این شرکت مشغول توسعه فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی است که احتمالا سال آینده میلادی رونمایی می شود.

 

شیائومی نخستین بار  پشتیبانی از شارژ بی سیم را در موبایل «می میکس ۲ اس» ارائه کرد.  موبایل «می میکس ۳» نیز با پشتیبانی از شارژ بی سیم ۱۰ وات عرضه شد. سری موبایل های پرچمدار «می ۹» که در دسامبر ۲۰۱۹ عرضه شدند،از شارژ بی سیم ۲۰ وات پشتیبانی می کنند.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063435.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,نسخه وب واتس اپ
طبق گزارشی جدید واتس اپ به زودی قابلیت تماس صوتی و ویدئوچت را برای نسخه دسک تاپ عرضه می کند. 

به گزارش مهر به نقل از اندروید پلیس، واتس اپ به زودی از قابلیت تماس در نسخه دسک تاپ پشتیبانی می کند. طبق گزارشی که وب سایتWABetaInfo منتشر کرده این به روز رسانی به کاربران اجازه می دهد با تماس صوتی و ویدئو چت انجام دهند.

 

اسکرین شات هایی از نسخه آتی واتس اپ وب نشان می دهد یک گزینه پاپ آپ با گزینه رد یا قبول تماس افزوده می شود. هنوز مشخص نیست تماس های ویدئویی، مشابه نسخه موبایل است یا خیر. 

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,نسخه وب واتس اپ

 

احتمالا به روز رسانی ها از تماس های ویدئویی و صوتی گروهی نیز پشتیبانی می کنند اما احتمالا محدودیت برقراری تماس تا ۸ نفر در آنها وجود خواهد داشت.

 

هنوز مشخص نیست واتس اپ چه زمان این قابلیت ها را ارائه می کند اما طبق گزارش منبع ذکر شده، آنها به زودی عرضه می شوند.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063548.html



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سفارش طراحی وب سایت روشی است که کارفرما، ساختار سایت را می چنید و پیاده سازی می کند و سلیقه کارفرما در سفارش طراحی سایت بسیار با اهمیت است، از طراحی گرافیک اختصاصی الی برگزیدن ماژولها . این شیوه مناسب کارفرمایان و شرکتهایی است که می خواهند وب سایت خاص خودشان را داشته باشند .
قیمت و تعرفه در طراحی سایت سفارشی بستگی به ماژولها و امکانات طراحی سایت انتخابی در وب سایت دارد. بازه بها و خرج در سفارش تارنما میان کارفرمایان نوسان فراوانی دارد . بر آن شدیم با ریز کردن لیست امکانات وب سایت کمی از تاریکی و اغتشاش بازار بکاهیم.

راهنمای سفارش طراحی سایت، سرتان کلاه نرود!
شما حتما به اهمیت داشتن سایت در کسب و کار خود و یا حتی شخص خویش پی hwpastra دستگیر اید. پس در این نوشتار نمی خواهم حوصله شما را با ذکر گفتن مزایا و اهمیت طراحی سایت راز ببرم. در این مقاله می خواهم به شما طریق های طراحی تارنما را بگویم و راهبری کنم که بر بنیاد بیچارگی خود، کدام روش برای شما بهتر است الی کمپانی های طراحی سایت به علت عدم راهنمایی مناسب، سرمایه و وقت شما را به هدر ندهند. پس با من به اتفاق باشید الی بهترین راهبری را به شما کنم تا اثناء سفارش طراحی سایت ، سرتان کلاه نرود!

مراحل سفارش طراحی وبسایت
1- بررسی تقاضا شما اطلاعات درج شده در سفارش
2- برآورد هزینه و مدت موعد لازم برای اجرای پروژه
3- طراحی طرح اولیه و تایید طرح بدست کارفرما
4- تکمیل تغییرات درخواستی
5- آنلاین کردن پروژه و انتخاب نام حوزه و واژه ها کلیدی
6 – معرفی وب سایت به گوگل و سئو اولیه
7- آغاز پشتیبانی و گسترش سوداگری آنلاین شما

سفارش طراحی سایت

نحوه سفارش طراحی سایت به چه چهره است؟
نیازسنجی و سنجش گستره کار شما برای طراحی سایت
مهم ترین مسئله اثناء طراحی سایت مشخص کردن نیاز های شما به عنوان مشتری است. یعنی feelingpeaky شما چه انتظاراتی از نظر عملکرد در سایت دارید. ما سررسید ارائه مشاوره به مشتریان خود، یک جلسه به این مسئله می پردازیم الی احتیاج ها و امکانات سایت مد نظرشان را مشخص کنیم.
بعد از مشخص شدن احتیاج ها، کم و بیش بیش از نیمی از راه برای انتخاب طریق طراحی سایت طی شده است و تقریبا مشخص است که بهینه ترین حالت طراحی تارنما کدام است. ولی بعضی از مشتریان شدنی است از طرف سازمان ها و کمپانی های بزرگی باشند و می خواهند سرمایه گذاری بزرگی روی سایت انجام دهند و یک برنامه بلند مدت برای کسب و کار اینترنتی خویش دارند. قصد من این است که این نوع مشتریان شاید در پیش درآمد انتظارات بزرگواری از سایت نداشته باشند اما با گذشت سررسید و پیشرفت کسب و کار، بیچارگی ها و امکانات جدید تری احتیاج دارند. پس باید گستره شغل و برنامه مشتری مشخص شود.

بودجه شما برای طراحی سایت چقدر است؟
اگر شخصی کمال گرا هستید و کل چیز را به بهترین شکل شدنی بخواهید، بعد باید بودجه خوبی برای کار خود در نظر بگیرید. ولی اگر بودجه و سرمایه مالی مسئله مهمی برای شما است، مفتوح هم راهکار هایی هستی دارد که از این مسئله نیز به راحتی گذر کنید و گذرگاه حل تفریق خرج ها را در سایر تقسیم های این مقاله به شما می گویم. بعد خیالتان آسان و نگران این مسئله نیز نباشید.برای یک طراحی سایت خوب باید یک بودجه مناسب برای آن در نظر بگیرید.یک طراحی سایت با بها مناسب میتواند مسیر کاری خوب برای داشتن مشتری بیشتر و شناسایی بهتر کسب و کار شما باشد.

سفارش طراحی سایت

ثبت گستره برای سایت
قبل از هر موردی در باره تعرفه ثبت پهنه و تمدید آن و وانگهی شیوه اعلام برای تمدید پرس و جو نمایید. قیمت ثبت گستره بسته به پسوند آن متفاوت است و برای پهنه های ir در نزدیک 20 هزار تومان و برای دامنه های com در نزدیک 50 هزار تومان می باشد. همچنین از نحوه تمدید نیز مطلع شوید و اینکه چه مدتی قبل از موعد انقضاء پهنه شرکت طراح شما را از سوژه با خبر می نماید. در باره گزینش نام حوزه حتما قبل از ثبت گستره با متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت مشورت نمایید لغایت بهترین حوزه را برای کسب و کار خود ثبت نمایید. برگزیدن اسم حوزه مناسب کمک بسیاری به کامیابی تارنما می نماید پس در انتخاب نام حوزه حتما رایزنی بگیرید.


تهیه فضای هاستینگ برای آغاز طراحی سایت
تهیه فضای هاست وب سایت خویش را بهتر است به شرکت طراح وب سایت خویش واگذار نمایید زیرا مشکلاتی در آینده ممکن است برای وب سایت شما به هستی آید که در صورتی که شما طراحی سایت و فضای میزبانی وب خود را از شرکت های متفاوتی تهیه نموده باشید شدنی است کمپانی های ارائه کننده خدمات بروز مشکل را به یکدیگر نسبت دهند که در این چگونگی یافتن سخت معمولا ساده نمی باشد. بعد بنابراین بهتر است خدمات هاستینگ خویش را زیر عقیده طراح تارنما تهیه نمایید و در ضمن می بایست از میزان فضای هاستینگ اختصاص دیتا شده و پهنای باند ماهیانه و در ضمن تعرفه بالارفتن هاستینگ با تازه شوید.


طراحی قالب وب سایت
پس از پهنه و هاست مرحله بعدی مشخص نمودن قالب وب سایت می باشد که دو مسیر برای آماده سازی قالب مورد نظر وب سایت شما هستی دارد که روش اول خرید قالب از فروشگاه قالب می باشد که در این شیوه بس است با مراجعه به فروشگاه قالب باره عقیده خویش را از بین 100 هزار قالب موجود برگزیدن نموده و تقاضا پیاده سازی آن را به کمپانی طراح وب بدهید. در روش دوم قالب توسط گرافیست و با پروا به نیازهای شما پیاده سازی می گردد و قالب به چهره اختصاصی برای شما طراحی می گردد.

ایمن سازی وب سایت
موردی که کمتر به آن پروا می گردد ایمن سازی تارنما می باشد. یک وب سایت برای آنکه مبتلا دشواری ها امنیتی نگردد حتما می بایست از روش های مختلف ایمن سازی گردد لغایت بعدها مشکلی برای سایت به هستی نیاید. بهتر است از طاح تارنما خود از شیوه های ایمن سازی پرس و جو نمایید و مطلع شوید آیا در پروژه روش هایامن سازی انجام می گردد و یا خیر.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نصب و تاسیس سیستم ویپ Voip
با ترقی فناوری و آفریدن؛ نوآفریدن فناوری voip گامی کارساز در جهت آسایش و رفاه آدمی برداشته شد. جهت نصب و تاسیس سیستم voip به تجهیزات و مهارت خاصی دربایستن می باشد.

با توجه به ترقی روزافزون فناوری سازمان ها نیز همگام با آنها نیازمند دگرگونی ها هستند. امروزه دارار بودن خدمات تلفن گویا ( Voip) در سازمان ها امری ضروری محسوب می شود و از عواملی است که موجبات خوشنودی مشتریان را فراهم می کند. این تکنولوژی از اینترنت و شبکه های کامپیوتری جهت برقراری مکالمات تلفنی کمپانی ها بهره‌گیری می کند.

https://avashnet.com/setup-voip/

تجهیزات مورد احتیاج برای نصب تلفن Voip
نصب و تاسیس سیستم تلفن گویا نیازمند تجهیزات اخص ای می باشد. از آنگونه این ساز و برگ می تاب موارد زیر را برشمرد:

یک PC با پردازنده دو هسته ای ۳ گیگاهرتزی و رم ۴ گیگ و هارد ۵۰۰ گیگ

یک کارت آنالوگ برای خطوط شهری که کارت A400D سنگوما دارای اکوکنسلر سخت افزاری می باشد

نصب و تاسیس تلفن ویپ Voip
جهت نصب و راه اندازی سیستم ویپ VOIP بایستی از افراد متخصص که در این مقوله مهارت دارند کمک گرفت، که گروه فنی و مهندسی آی تک در این گویه میتواند به شما عزیزان مشاوره رایگان ارائه کند. قبل از طریق اندازی ویپ بایستی شبکه درونی راه اندازی شود. اثناء راه اندازی LAN به نکاتی همچون تعداد پورت سوئیچ ، پورت گیگ، گونه کابل ها و …. توجه داشت. مرحله بعدی پس از نصب ساز و برگ راه اندازیDHCP می باشد که وظیفه اش تخصیص آدرس های IP خودکار به ساز و برگ موجود می باشد. لازم بذکر است که جهت راه اندازی به اینترنت و کابل کشی جدید احتیاج نمی باشد. شیوه های متعددی برای تاسیس سیستم تلفنی ویپ وجود دارد:

مراکز تلفن بازرگانی و Embedded

نصب نرم انگیزه ها استریسک بر روی سرور + کارت یا گیت وی
نصب نرم افزار استریسک بر روی سرور مجازی + گیت وی

راه اندازی سیستم ویپ

امکانات و مزایای تلفن گویا
فناوری voip امکانات زیادی دارد که در زیر به چند مورد متعلق به ها اشاره می کنیم.
کیفیت بالا و کم نظیر مکالمه
ایجاد عدد های درونی بدون محدودیت
قابلیت ایجاد صف انتظار
قابلیت ضبط مکالمات ورودی و خروجی
قابلیت مدیریت اخذ و ارسال فکس
ارزان بودن و امکانات بسیار بسیار فناوری voip باعث شده تا مدیران سازمان ها و شرکت ها میل زیادی به به کارگیری آن از خویش اثر دهند.



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سامسونگ به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا اعلام کرده که با بهره‌گیری از سرویس جدید Galaxy Sanitizing، گوشی‌های گلکسی را در بسیاری از کشورهای جهان به صورت رایگان ضدعفونی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، همزمان با شیوع گسترده ویروس کرونا در بسیاری از کشورهای جهان، شرکت های تکنولوژی نیز همچون بسیاری دیگر از دست‌اندرکاران فعال در صنایع مختلف سعی دارند با بهره گیری از جدیدترین نوآوری و فناوری های خود، زنجیره انتقال و شیوع این ویروس خطرناک را قطع کرده و احتمال انتشار آن را به صفر برسانند.

 

حالا به تازگی شرکت سامسونگ به عنوان بزرگترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان اعلام کرده که با بهره گیری از سرویس جدید Galaxy Sanitizing Service گوشی های هوشمند گلکسی را در ۱۹ کشور جهان به صورت رایگان پاک و ضدعفونی خواهد کرد.

 

گفته می شود این سرویس در مراکز و نمایندگی های رسمی سامسونگ ارائه خواهد شد و انتظار می رود تا اطلاع ثانوی به صورت رایگان به کاربران سرویس دهی و خدمات رسانی کند.

 

بر اساس گزارش وب سایت SlashGear، بهره گیری از این سرویس به کاربران گوشی‌های هوشمند سامسونگ این امکان را می دهد بدون استفاده از هیچ گونه مواد شیمیایی تنها با استفاده از نور فرابنفش UV-C light گوشی های خود را تمیز و ضد عفونی کنند.

 

همچنین گفته می شود علاوه بر کاربران گوشی های سامسونگ، سایر کاربرانی که از ساعتهای هوشمند گلکسی واچ یا گوشی‌های هدفون گلکسی بادز استفاده می کنند، نیز قادر خواهند بود از این سرویس بهره مند شوند.

 

از جمله کشورهایی که سرویس رایگان سامسونگ در آن ها به کاربران خدمات رسانی می کند میتوان به آرژانتین، شیلی، کرواسی، ایالات متحده آمریکا، اوکراین، ویتنام، اسپانیا، سوئد، روسیه، پرو، پاکستان، نروژ، نیوزلند، مالزی، ژاپن، کره جنوبی، فنلاند و دانمارک اشاره کرد.

 

بر اساس گزارشی که در وب سایت رسمی سامسونگ آمده است، این شرکت کره ای قصد دارد به زودی سرویس مذکور را در سایر کشورها نیز همچون استرالیا، اتریش، کانادا، جمهوری چک، فرانسه، یونان، هنگ کنگ، مجارستان، هندوستان، ایتالیا، اندونزی، اردن، قزاقستان، لتونی، مکزیک، هلند، پاناما، فیلیپین، رومانی، سنگاپور، تایوان، تایلند، امارات و بریتانیا نیز ارائه کند.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11049195.html



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 19 صفحه بعد