نوشته شده توسط : ساحل

پیام های مربوط به پروتکل های SIP در بدنه ی خویش اطلاعاتی دارند که برخی متعلق به ها می تواند اطلاعات باره بیچارگی نفوذگران را در اختیارشان قرار دهد؛ برآیند اینکه توصیه می گردد لغایت این اطلاعات با مقادیر بی اهمیت جایگزین گردند. در حالت کلی، باید از انتشار هر گونه اطلاعاتی که ساختار و توپولوژی شبکه VoIP را نمایان می کند، بازدارندگی گردد که اصطلاحا گفته می شود باید Topology hiding چهره گیرد.

به عنوان نمونه در بدنه پیام های پروتکل SIP فیلدی به اسم ":Server"  آموزش امنیت voip وجود دارد که در سیستم های تلفنی به صورت پیش فرض در بر گیرنده برند و مدل دستگاه و یا نرم اسباب می باشد؛ و از این روش نفوذگر تشخیص می دهد که با چه سیستمی و چه نسخه و یا چه مدلی روبرو است.

در سیستم های تلفنی مبتنی بر استریسک این فیلدها را می توانید در sip.conf مقدار دهی کنید:

useragent=NotAsterisk

sdpsession=NotAsterisk


تعاریف مشخص برای شدامد های ورودی و خروجی
در سیستم های تلفنی باید به ازای تماس های ورودی و خروجی رول های مشخصی تعریف می گردد و گذرگاه ورودی و خروجی به حقیقت از هم جداسازی گردد. به طوری که ترافیک های ورودی تنها در چهره احتیاج و پس از تشخیص سیستم بتوانند به بخش خروجی دسترسی داشته باشند.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همان‌طور که می‌دانید، اپلیکیشن‌ها به سه شکل توسط توسعه‌دهندگان منتشر می‌شوند: رایگان، پولی و رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای. حتما برایتان پیش آمده است که با دیدن اپلیکیشنی به وجد بیایید و قصد داشته باشید آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی‌ بودن آن شوید. همه ما این تجربه را داریم. در این مواقع معمولا قید استفاده از آن را می‌زنیم یا به‌ دنبال نسخه کرک‌شده آن می‌گردیم. البته نسخه کرک‌شده هم داستان‌های خاص خودش را دارد و حتی می‌تواند آسیب جدی به گوشی شما وارد کند.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود، در آینده به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود، گاهی اپلیکیشن‌هایشان را به‌رایگان عرضه می‌کنند؛ بنابراین توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده را یک بار دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند. بعدا می‌توانید هر زمانی‌که تمایل داشتید، از آن‌ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان‌شده امروز را معرفی کنیم.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/software-application/360179-paid-apps-gone-free/



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همکاری مایکروسافت با سامسونگ باعث شده است Quick Share به کامپیوترهای ویندزو ۱۰ اضافه شود. به گزارش GSM‎‌Arena، سامسونگ مدت‌ها پیش اپلیکیشن Quck Share را معرفی کرده بود و حالا می‌توان از آن در ویندوز ۱۰ هم استفاده کرد. برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانید به فروشگاه ویندوز ۱۰ مراجعه کنید.

عرضه quick share سامسونگ برای ویندوز ۱۰

Quick Share روند انتقال فایل از گوشی به کامپیوتر را بسیار سریع‌ می‌کند. این اپلیکیشن با اتصال به شبکه Wi-Fi می‌تواند با سرعت بالایی فایل‌ها را از گوشی به کامپیوتر منتقل کند.

همکاری مایکروسافت و سامسونگ باعث شده است بسیاری از اپلیکیشن‌های مایکروسافت به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی‌های سامسونگ قرار بگیرند و حال مشاهده می‌کنیم که اپلیکیشن‌های سامسونگ هم نسخه ویندوزی دریافت می‌کنند. عرضه Quick Share برای ویندوز ۱۰ می‌تواند تجربه کاربری افرادی که از گوشی‌ سامسونگ استفاده می‌کنند بهتر کند.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/software-application/368008-samsungs-quick-share-app-windows-10/



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

حتما شما نیز در موعد جستجو برای طراحی سایت ارزان بها خود در وب سایت های مختلف با تعرفه ها و قیمت های متفاوتی رو به رو شده اید. اصولا در موعد طراحی سایت، قیمت گذاری می تواند بسته به سه انگیزه اصلی تغییر کرده و متفاوت باشد. این دلایل را می توان توان و سرعت سرور، نوع گرافیک یا برنامه نویسی و طراحی سایت اختصاصی در عقیده گرفت.

نوع گرافیک یا برنامه نویسی
به طور معمول سایت های ارزان بها از قبل طراحی شده می باشند، این امر بدین معنا است که طراحان سایت برنامه نویسی و طراحی های از پیش انجام شده ای را برای مشتریان در عقیده گرفته اند و همان سایت را برای مشتریان خویش کپی کرده و تاسیس می نمایند. طراحی این سایت ها به زمان زیادی دربایستن ندارد و فقط پس از برپایی ساخت سایت ارزان نمونۀ اولیه می توان با برپایی تغییرات جزئی آن ها به مشتری ارائه داد، اما مشکلی که این طریق به همراه دارد این است که وجود سایت های بیشمار و یک شکل علاوه بر اینکه تغییری در روند کسب و کار شخص برپایی نمی کند بلکه مایه بروز مشکلاتی نظیر از دست دادن مشتری و … نیز می شود.

اما نگران نباشید نیازی به پرداخت مبلغ هنگفت برای ایجاد تارنما با طراحی دلخواه خود ندارید. سایت سازی برای طراحی سایت شما موارد اخص ای را در نظر دارد.

قدرت و سرعت سرور
میزان قدرت،سرعت و حجم سرور باره بهره‌گیری بنا به گونه سایتی که هدف طراحی آن را دارید متفاوت هستش برای نمونه برخی از سایت ها نظیر سایت های فروشگاهی و خبری به دلیل داشتن حجم فوقانی از محصولات و اطلاعات دربایستن به فضایی بیش تری نسبت به سایر سایت ها نظیر شرکتی یا شخصی دارند که فقط به معرفی خدمتان و یا رزومه و موارد دیگر می پردازند. بعضی از شرکت های طراحی سایت برای تفریق خرج ها به جای برگزیدن هاست مناسب از پهنای باند زیر تر و یا هاست های اشتراکی استفاده می کنند که اینکار بر روی سرعت و ماندگاری سایت زیاد تاثیر گذار است.

ساخت سایت ارزان بها بدست سایت سازی
سایت سازی با در نظر اخذ نکات حرفه ای در مقوله طراحی سایت و در ضمن در عقیده اخذ سادگی، کاربرد پذیری، سئو، امنیت، سرعت، پیمانه پذیری و دیگر موارد پر اهمیت در وب سایت های ارزان قیمت ، توانسته است امکانات بسیار مناسبی را در گزین کردن مدیران این سایت ها پیمان دهد.

۳. طراحی سایت اختصاصی:
همانطور که قبل تر ذکر نمودیم یکی سایر از عواملی که بر قیمت گذاری و هزینه های سایت دخیل است طراحی سایت اختصاصی می باشد. بدون شک طراحی سایت اختصاصی، سایت شما را به متمایزترین سایت در سطح اینترنت تبدیل می نماید، همانطور که می دانید اکثر سایت های شناخته شده به دلیل داشتن امکانات و ویژگی های گوناگون حائز سایت اختصاصی خود می باشند و عمدتاً با آن شناخته می شوند. طراحان و کارآزمودگان ما قادرند سایت درخواستی شما را با بهترین و جدیدترین تکتیک های روز ایجاد کنند و مایه شناخته شدن شما در پهنه باره نظرتان شوند.

طراحی سایت ارزان قیمت مناسبِ کسب وکارتان را باحداقل هزینه شروع کنید.طراحی سایت حرفه ای وپربازدید درآمد شمارا افزایش میدهد؛ هزینه هاست ودامنه باماست. نگریستن قیمت

مطمئنا سایت سازی در هر موعد و شرایطی پیش از اتمام مراحل طراحی و سفارش لغایت بعد از پیاده سازی وب سایت در کنار شما می باشد و این نوید را می دهیم تا بهترین شرایط را برای جذب و جلب بازدید کننده برای شما فراهم آوریم.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رئیس جهاد دانشگاهی به اجرای پروژه های فناورانه بین المللی تاکید کرد و گفت: اقدامات خوبی در این زمینه توسط جهادگران جهاد دانشگاهی انجام گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جهاد دانشگاهی، گردهمایی روسای واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی سراسر کشور امروزبا حضور دکتر حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی، معاونان پژوهش و فناوری، فرهنگی،  آموزشی، پشتیبانی و مدیریت منابع، هماهنگی و امور مجلس، رئیس سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و مدیران کل حوزه ستادی در دفتر مرکزی این نهاد و حضور مجازی روسای واحدهای سازمانی سراسر کشور برگزار شد.

طیبی در این گردهمایی با تاکید بر اینکه برای رسیدن به پیشرفت در هر کشوری راهی جز برنامه‌ریزی نداریم و اداره جامعه باید بر اساس منطق، خرد باشد گفت: باید اقتدار اقتصادی و دفاعی دانش‌بنیان داشته باشیم که آن‌هم مبتنی بر توان داخلی باقدرت رقابت‌پذیری باشد.

وی با اشاره به اینکه با برنامه‌های چهارساله و هشت‌ساله نمی‌توانیم به اهداف بلندمدت برسیم و در این زمینه لازم است تا برنامه‌ریزی‌های طولانی‌تری انجام شود افزود: با گردش‌های سیاسی در کشور نباید برنامه‌ها تغییر کند و سیاسیون در مسائل ملی باید به یک وفاق برسند.

رئیس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه این مهم در سخنرانی روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای خانواده و ستاد بزرگداشت شهید سپهبد سلیمانی مورد تاکید قرار گرفته است عنوان کرد: همواره در جهاددانشگاهی این تأکیدها را انجام می‌دهیم و این نهاد انقلابی از ابتدای تشکیل خود دو موضوع توسعه فرهنگی و توسعه علمی و فناورانه را به‌عنوان عامل اصلی پیشرفت کشور در دستور کار خود قرار داده و موفق به الگوسازی‌های خوبی در این رابطه شده است.

وی به اهداف پیش‌بینی‌شده برای جهاددانشگاهی بر اساس سند چشم‌انداز کشور در سال ۱۴۰۴ و برنامه‌های توسعه کشور اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در سخنانی در مورد این نهاد تاکید فرمودند: جهاددانشگاهی باید حرف گزین را به میدان آورد و یا اینکه ما به جهاددانشگاهی برای آینده کشور امیدواریم. همچنین رئیس جمهوری نیز از جهاددانشگاهی به‌عنوان سازمانی نام برد که اقتدار علمی را به دنیا نشان داد.

طیبی با بیان اینکه این سخنان مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند تاکید کرد: همه واحدهای  جهاددانشگاهی باید با توجه به مزیت‌های ملی و منطقه خود دارای فعالیت‌های شاخص باشند که این فعالیت‌ها می‌تواند با توان خود واحد یا کمک از واحدهای موفق دیگر تدوین شود.

وی با بیان اینکه در این رابطه می‌توان از ظرفیت مسئولان و نخبگان استانی بهره برد ادامه داد: همچنین در شرایط فعلی خطراتی نیز ما را تهدید می‌کند که یکی از موارد موضوع آموزش است و باید امور آموزشی را به هوشمندی هدایت کنیم.

 طیبی بابیان اینکه در جهاددانشگاهی به‌ غیر از انجام کارهای الهام‌بخش در توسعه علم و فناوری، امور فرهنگی و مهارت‌آموزی، یک وظیفه بزرگ اجتماعی نیز داریم عنوان کرد: این وظیفه فرهنگ‌سازی در الزامات تحقق انقلاب اسلامی است که از جمله این الزامات می‌توان به وفاق سیاسی در کشور اشاره کرد.

وی همچنین به تشکیل دولت کارآمد و احزاب قوی در کشور تاکید کرد و افزود: ضرورت بازنشر موضوع علم و فناوری در جامعه نیز نباید فراموش شود، زیرا بسیاری از کشورهای قدرتمند جهان در کنار قدرت اقتصادی در حوزه علم و فناوری نیز حرف اول را می‌زنند که نمونه آن کشور چین است.

رئیس جهاددانشگاهی همچنین به اهمیت توجه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری و تشکیل یک دولت کاربلد و خودباور، برنامه ریزی و اجرای اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای توسط جهاددانشگاهی در جهت حضور حداکثری و آگاهانه مردم در انتخابات ضروری است.

وی توجه به اجرای پروژه‌های فناورانه بین‌المللی نیز اشاره کرد و بابیان اینکه انجام فعالیت‌های فناورانه در خارج از کشور جدی گرفته شود تاکید کرد: در این رابطه اقدامات خوبی شکل‌گرفته است اما از الزامات تحقق این هدف داشتن ابزار تبلیغی و پاسخگویی مناسب است.

طیبی بابیان اینکه باید شأن و منزلت جهاددانشگاهی در تدوین برنامه‌ حفظ شود، افزود: پول درآوردن و درآمدزایی به هر شیوه‌ای را نمی‌پذیریم و باید شأن و منزلت جهاددانشگاهی مورد توجه قرار گیرد.

وی بر ساماندهی شرکت‌ها و رعایت مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی و تشکیل هلدینگ دانش‌بنیان جهاددانشگاهی تاکید کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به دنبال استقبال گسترده کاربران از گجت‌های پوشیدنی آنر، این برند امسال از یک ساعت هیجان‌انگیز دیگر رونمایی کرد. محصولی که مانند محصولات پیشین آنر دارای شارژدهی بالا و البته جان‌سخت است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یکی از ساعت‌های هوشمند موجود در بازار، ساعت آنر مجیک واچ ۲ (HONOR Magic Watch ۲) است که انتخاب اصلی بسیاری از کاربران به شمار می‌رود. محبوبیت این ساعت باعث شد تا آنر ساعت هوشمند دیگری را با قابلیت‌های هیجان‌انگیز به بازار عرضه کند. آنر واچ جی اس پرو (HONOR Watch GS Pro) اولین مدل مقاوم آنر به حساب می‌آید و با هدف فعالیت‌های ورزشی خارج از خانه و به ویژه برای کوه‌نوردان طراحی شده است.

بدنه این ساعت از پلی کربنات تقویت‌شده ساخته شده، در حالی که حاشیه آن از جنس استیل ضدزنگ است. آنر واچ جی اس پرو همچنین ۱۴ استاندارد نظامی (MIL-STD-۸۱۰G) را با موفقیت گذرانده و به گفته این کمپانی می‌تواند در دمای منفی ۴۰ تا ۷۰ درجه سانتیگراد به خوبی دوام آورد. همچنین توانایی قرار گرفتن در معرض رطوبت تا ۲۴۰ ساعت و در معرض پاشش نمک تا ۹۶ ساعت را دارد و از مقاومن خوبی دربرابر ضربات مختلف دارد.

بند ساعت بسته به مدل جنسی سیلیکونی یا پارچه‌ای دارد و به سادگی می‌توانید با دیگر نمونه‌های استاندارد تعویض کنید. بندهای ساعت هوشمند آنر واچ جی اس پرو استاندارد هستند. خوشبختانه بند موجود در جعبه محصول، جنسی با کیفیت و بادوام دارد.

آنر واچ جی اس پرو، یک باتری بزرگ‌تر از استاندارد ساعت‌های هوشمند با ظرفیت ۷۹۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که آنر وعده داده تا با استفاده معمولی از ساعت، حدود ۲۵ روز همراه کاربر باشد. استفاده معمولی شامل هفته‌ای ۹۰ دقیقه ورزش در محیط آزاد، بازپخش موزیک یا تماس با اتصال به بلوتوث و همچنین روزانه دریافت ۵۰ نوتیفیکیشن می‌شود.

ساعت هوشمند آنر همچنین امکان ردیابی حدود ۱۸ فعالیت ورزشی حرفه‌ای و نیز ۸۵ فعالیت شخصی‌سازی شده دیگر را دارد. برخی از این فعالیت‌های ورزشی شامل شنا، انواع اسکی، دو، پیاده‌روی، کوه‌نوردی، یوگا، کراس‌فیت، تکواندو، کاراته، پارکور و والیبال ساحلی هستند. یکی از ویژگی‌های جالب ساعت، «GPS Route Back» است که زمانی به کار می‌آید که در طبیعت گم شده‌اید و می‌خواهید با کمک مسیر ثبت شده با جی‌پی‌اس ساعت، به نقطه شروع مسیر خود بروید.

آنر واچ جی اس پرو همچنین به میکروفن و اسپیکر داخلی مجهز شده تا بتوانید از آن مشابه هندزفری استفاده کنید و مکالمه دو طرفه داشته باشید. از ویژگی‌های دیگر، امکان اتصال هندزفری بلوتوث به ساعت است تا به سادگی، موزیک‌های مورد علاقه خود (تا حدود ۵۰۰ آهنگ) را روی ساعت بریزید و بی نیاز از گوشی و تنها با ساعت و یک هدفون بلوتوث به پیاده‌روی بروید.

این محصول در سه رنگ مشکی، سفید و آبی به بازار عرضه شده است. نظر شما در خصوص این گجت دوست داشتنی چیست؟

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه با ترقی تکنولوژی و فضای مجازی اینترنت ، داشتن وب سایت ضرورتی برای هر شغل یا هر فرد به حساب می آید. برای برطرف کردن این بیچارگی کمپانی های طراحی سایت زیادی مشغول به کار و جنبش هستند. از طرف دیگر بسیاری از افرادی که با طراحی سایت آشنا هستند هم اقدام به طراحی وب سایت برای شرکت ها و سازمان ها کرده اند. کارفرمایان برای گزینش بهترین شرکت طراحی سایت با مشکلاتی روبرو هستند؛ چون اکثر آنها علم زیادی برای تشخیص طراح سایت خوب یا بد ندارند. در این متن می خواهیم توضیحاتی واقعی و واضح ارائه دهیم لغایت کارفرمایان قبل از شروع به طراحی سایت گزینش مناسبی داشته باشند.
شرکت طراحی سایت یا فرد طراح سایت؟
طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,انتخاب طراح سایت,وب وان
اکثر کارفرمایان وقتی میخواهند طراحی سایت سپریدن دهند به این دو عازم میرسند و این سؤال را از خودمیپرسند: آیا یک فرد طراح سایت میتواند کل نیازها را جوابگو باشد یا یک کمپانی طراحی سایت؟
برای جواب دادن به این سؤال باید تمام انتظاراتی را که یک کارفرما از طراح سایت دارد رسیدگی کرد . مانند: خرج طراحی سایت ،سرعت اتمام کار، کیفیت طراحی سایت،خدمات پشتیبانی طراحی سایت ، بروزرسانی سایت، سفارشات جدید کارفرما و . . .

هزینه طراحی سایت
در طراحی سایت هایی که بدست فرد اتمام میشود ، هزینه ها ذیل تر است .
زیرا :
1- تمام مراحل بدست یک فرد سپریدن میشود.
2-لازم نیست که برای اتمام کار پیرامون خاصی داشته باشد و در منزل هم میتواند این کار را انجام دهد.
3- خدمات پشتیبانی و بروز رسانی اتمام نمی شود.
در طراحی سایت هایی که توسط شرکت طراحی سایت انجام میشود ، هزینه ها به نسبت فرد بالاتر است. زیرا :
1- تمام مراحل بدست کارآزموده مربوط به خود انجام میشود و یک پیشه تیمی به حساب می آید.
2- داشتن دفتر و محل کاری مناسب که کسان مشغول به کار باشند و بتوان در محل شرکت با کارفرمایان دیدار کرد، خرج بیشتری دارد.
3 - به خاطر عقد قرارداد رسمی، خدمات حمایت به چهره کامل سپریدن میشود.

جدول بها طراحی سایت
سرعت و کیفیت انجام شغل :
در طراحی سایت های حقیر تر، سرعت انجام کار بدست فرد نسبتاً بیشتر است، چون همه مراحل توسط خودش اتمام میشود، پروژه ها را به چهره تکی اتمام میدهد و لازم به اتمام دادن پروژه ها به چهره موازی نیست.
در طراحی پروژه های بزرگ، سرعت انجام پیشه در شرکت های طراحی سایت به مراتب بیشتر است، چون مراحل به چهره موازی و بدست تیم طراحی سایت توسط کارآزموده هر تقدیر انجام میشود و زمان زیادی برای رفع ایراد پروژه لازم نیست.
اما سوژه مهم تر و بنیادین تر در طراحی سایت ، کیفیت سپریدن پیشه است که با پروا به تخصصی تر شدن طراحی سایت لازم است تمام مراحل توسط کارآزمودگان مربوطه اجرا و پیاده سازی شود و هر مرحله با بازرسی و تأیید نهایی تیم فنی و کارفرما به پایان برسد. بعد برای سپریدن هر پروژه ای منطقی تر است که به کمپانی طراحی سایت مراجعه نمایید.

طراحی سایت شرکتی
پشتیبانی طراحی سایت :
بعد از سپریدن طراحی سایت مشکلات احتمالی پیش خواهد آمد که سایت بیچارگی به پشتیبانی خواهد داشت. در حالتی که یک فرد سایت را طراحی میکند به خاطر رسمی نبودن پیمان نامه یا مقاوم نبودن شرایط کاری فرد، حمایت سایت عمدتاً با مشکل روبرو میشود. حد این جستار را از خیلی ها شنیدید یا چه بسا برای خودتان قبل آمده که فرد طراح سایت به کشور دیگر کوچ کرده یا سایر پیشه طراحی سایت انجام نمی دهد یا اصلاً فرد طراح سایت در دسترس نیست و امکان پاسخگویی ندارد. نداشتن خدمات حمایت مناسب باعث میشود رفته رفته سایت طراحی شده از کارکرد بیرون شود و کاربرد لازم را نداشته باشد.
پشتیبانی طراحی سایت یک عامل مهم برای قدرتمند بودن شرکت طراحی سایت است. این مورد بسیار خطرناک را جدی بگیرید .
بروز رسانی سایت :
عمدتاً در سایت هایی که توسط فرد طراحی می شود، پس از سپریدن طراحی بروزرسانی انجام نخواهد شد و سایت به چهره پکیجی فروخته شده و خدمات جانبی سپریدن نخواهد شد.
در وب وان سعی زیاد زیادی جهت امکان همگام سازی سایت با تکنولوژی روز چهره گرفته است. بدین صورت که سایت شما همش به طور مرتب از لحاظ تکنولوژی بروزرسانی میگردد. فلذا کارفرما گواه رشد صعودی تارنما خویش خواهد بود چراکه چنانچه مجبور به طراحی مجدد سایت شوید به ناچار با افت رتبه چشمگیری حتی با رعایت کلیه نکات انتقال و ... خواهید بود.
انتخاب شرکت طراحی سایت :طراحی سایت,شرکت طراحی سایت,انتخاب طراح سایت,وب وان
با پروا به بیچارگی بسیار بازار به طراحی سایت ، شرکت های طراحی وب سایت زیادی مشغول به شغل هستند . اکثر کارفرمایان برای گزینش شرکت مناسب با مشکلاتی مواجه هستند . مواردی که لازم است پیش از گزینش کمپانی طراحی سایت به آنها توجه کنید:
نحوه انجام کار:
شرکت هایی را برگزیدن کنید که خویش اقدام به کد نویسی سایت و فرآوری آن بدون استفاده از ابزار ها میکنند. چراکه به کارگیری ابزارهای حاضر تولید وب سایت به علت عدم چیرگی قرار شغل به هسته آلت و وانگهی عدم انعطاف کافی افزار که از ویژگان اصلی دست موزه است، منجر به مشکلات و افت کیفیت خدمات و در نهایت توقف توسعه سایت میگردد.
در حال حاضر تیم وب وان از واپسین نسخه معماری mvc در c# asp.net و موتور نمایش razor که از جانب کمپانی مایکروسافت که از نیرومند ترین ها در گویه انواع علوم رایانه ای است، استفــاده میکند. با توجــه به اینـکه visual basic asp.net بدست شـرکت های زیاد اندکی استفــاده میشود و در ضمن در نسـخه .net 6 نیز حذف شده است در اینجا باره بررسی قرار نمی گیرد.
روند طراحی سایت :
یکی از بزرگترین مشکلاتی که در روند مراحل طراحی تارنما قبل می آید، عدم اطلاعات کافی کارفرما و نداشتن تعریف دقیق از پروژه است. این سخت باعث کاهش سرعت انجام پروژه و تفریق نسبی کیفیت سپریدن پیشه میشود . برای مطالعه کامل مراحل طراحی سایت اینجا کلیک کنید.
بررسی و مقایسه مثال کارها :
با پروا به بررسی و سنجش نمونه کارهای طراحی سایت از لحاظ گرافیکی و وانگهی نحوه عملکرد آن ها، سایتی که قرار است توسط کمپانی طراحی سایت برای شما پیاده سازی شود، نمی تواند خیلی قدرتمندتر یا ضعیف تر از پروژه های پیشین آن کمپانی باشد. پس با بررسی مثال کارهای پیشین میتوانید کیفیت انجام کار آن کمپانی را از لحاظ گرافیکی و برنامه نویسی بسنجید. از سوی دیگر با سنجش مثال کارهای کمپانی ها با هم به قدرت و ناتوانی هر شرکت پی میبرید . لازم به بیان است در اثناء بررسی نمونه کارها به کپی رایت کمپانی طراحی سایت که عمدتاً در تقدیر پایین سایت درج میشود دقت کنید.
در مورد خدمات پشتیبانی کمپانی طراحی سایت تحقیق کنید:
پشتیبانی سایت احد از مهم ترین عامل هایی است که باید در برگزیدن کمپانی طراحی سایت مورد پروا پیمان گیرد. اگر در فضای اینترنت گشت و گذار میکنید حتما سایت هایی را دیده اید که ساختارشان ناقص است و اطلاعات و تقدیر های سایت به صورت نا به سامان کنار هم قرار گرفته است. مشکل شمار زیادی از این تارنما ها عدم هستی حمایت مناسب است و عمدتاً بعد از تحویل سایت خدمات جانبی و حمایت از کمپانی یا فرد طراح سایت دریافت نکرده اند.
تحویل تارنما آخر شغل نیست، بلکه ابتدا تعهدات شرکت طراحی وب سایت است. شاید اصلی ترین سخت در اجرای پروژه های یک سازمان یا کمپانی نبود حمایت پسندیده چه از نظر نرم افزاری و چه از عقیده دشوار افزاری و حتی از لحاط سئو سایت باشد. این طور است که بسیاری از ایده های ناب شرکت ها در فضای وب هیچ گاه آنگونه که باید اجرایی نمی شوند.
طراحی سایت فروشگاهی
هیچ وب سایتی بدون خدمات پشتیبانی کامل نیست و مسلماً اگر تولید و طراحی سایت مهم باشد پشتیبانی متعلق به و ارائه خدمات حمایت به مشتریان موضوعی حیاتی میباشد. به راستی با سهم گیری از خدمات پشتیبانی، مشتریان به راحتی قادر خواهند بود مشکلات خود را با تیم در میان بگذارند و راهنمایی های لازم را گرفتن نمایند.
حال قبل از عقد پیمان نامه از چه عازم باید به این سوژه پی ببریم که شرکت طراحی سایت مورد نظر، خدمات پشتیبانی را به چهره دلخواه و مناسب ارائه میدهد؟
مطمئن ترین و راحت ترین راه گفتگو کردن با مشتری های قبلی شرکت طراحی سایت است. چون روندی که قرار است برای شما طی شود قبلاً برای آنها انجام شده و نتیجه پیشه را هم در مراحل طراحی سایت اختصاصی هم در گونه اتمام خدمات پشتیبانی لمس کرده اند. برای مشاهده مثال کارهای طراحی سایت وب وان به این صفحه مراجعه کنید.
همچنین برای نگریستن مثال کارهای طراحی سایت آماده به سایت sitedesign.ws مراجعه نمایید.
رعایت کردن اصول سئو

شرکت هایی که اعتبار زیادی دارند و به نکوداشتن طراحی سایت در تهران می توانند طراحی سایت را اتمام دهند، اصول سئو را به طور کامل در طراحی های خود رعایت می کنند، بر همین پای بست، شما برای اینکه بهترین شرکت طراحی سایتمعتبررا پیدا کنید باید به این مورد هم دقت بسیاری داشته باشید. زمانی که اصول و قوانین سئو در سایت شما به نکوداشتن و به واقعیت رعایت شده باشد، در جستجوی موتور گوگل به عنوان نخستین نتیه سرچ باز می شود و کاربران در نخست می توانند با آن سایت ها آشنا شوند. بر همین بنیاد اگر برای شما این فرمایش اهمیت زیاد زیادی دارد، در باره اصول و خدمات سئو با کمپانی باره نظر خود صحبت کنید تا از رعایت کردن آن اطمینان کافی را به دست آورید. برای اینکه شما با اصول سئو در سایت ها آشنا شوید باید اطلاعات خویش را در مورد سئو و سپریدن آن در گوشی ها اغلب کنید.
هزینه طراحی

بعد از اینکه کمپانی طراحی سایت معتبرخود را بر پای بست، معیارهایی که ذکر نمودیم گزینش کردید و با ویژگی های آن آشنایی کاملی به دست آوردید، باید در مورد خرج واصله آن شرکت هم اطلاعات بیشتری به دست آورید. در بعضی از موارد امکان دارد شما دو کمپانی با خاصیت های و معیارهای یکسانی را پیدا کنید که خرج خدمات آنها کمتر می باشد، در این چهره می توانید آن شرکتی را که خرج کمتری گرفتن می کند را برگزیدن کنید و سفارش های خویش را به آن کمپانی تحویل دهید.

معرفی شرکت های طراحی سایت:
شرکت طراحی سایت اطلس وب
شرکت طراحی سایت نونگار
شرکت طراحی سایت سایت کد
شرکت طراحی سایت پرتال
شرکت طراحی سایت وب کندو
شرکت طراحی سایت وب 24
شرکت طراحی سایت دارکوب
شرکت طراحی سایت وب پردازان
شرکت طراحی سایت گروه سایت سازی
شرکت طراحی سایت اینتن
شرکت طراحی سایت زفره
شرکت طراحی سایت نوتریکا



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت کاهش ۲۵ درصدی تعرفه پهنای باند اپراتورها به معنای ارزان شدن قیمت اینترنت برای کاربران نخواهد بود.

به تازگی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات مصوبه کاهش ۲۵ درصدی قیمت پهنای باند اینترنت اپراتورها را تصویب کرد؛ این تغییر قیمت به پهنای باندی مربوط می‌شود که شرکت ارتباطات زیرساخت آن را به اپراتورهای ارتباطی و شرکت‌های اینترنتی عرضه می‌کند.

حسین فلاح جوشقانی، معاون وزیر ارتباطات و دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در خصوص کاهش تعرفه پهنای باند اپراتورها عنوان کرد هنگامی که مصرف افزایش پیدا کند، قیمت نیز کاهش خواهد یافت. وی افزود بر اساس این قاعده ما حدود ۲ سال قبل نیز در مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه پهنای باند را ۲۵ درصد کاهش دادیم. طبق گفته جوشقانی اکنون هم با توجه به افزایش مصرف پهنای باند، هزینه پهنای باند اینترنت که شرکت ارتباطات زیرساخت به اپراتورها می‌فروشد را حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد با توجه به شرایط مختلف کاهش داده‌ایم.

مصوبه جدید به معنای کاهش قیمت اینترنت نیست

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به این که این مصوبه در بهمن ماه سال جاری به اجرا می‌رسد بیان کرد:

این مصوبه هزینه‌های اپراتورها را کاهش خواهد داد. البته این کاهش قیمت در حالی است که شرکت ارتباطات زیرساخت پهنای باند را به اپراتورها و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی می‌فروشد. بنابراین در حالی که این شائبه برای کاربران اینترنتی ایجاد شده بود که ارزان شدن پهنای باند‬⁩ اینترنت زیرساخت، می‌تواند تاثیری در کاهش تعرفه اینترنت داشته باشد، کاهش نرخ اینترنت به تصمیم اپراتورها بستگی دارد.

حسین فلاح جوشقانی در پایان خاطرنشان کرد در حال حاضر درباره تعرفه اینترنت کاربران نمی‌توان اظهارنظر کرد؛ زیرا این مصوبه فقط به قیمت پهنای باند اینترنت زیرساخت اشاره دارد و در آن برای تعرفه اینترنت کاربران تصمیمی اتخاذ نشده است. وی افزود اما احتمال دارد در آینده کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات طبق گزارش رگولاتوری در این خصوص نیز تصمیم‌گیری کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برخی مدهای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ – Cyberpunk 2077 روزنه‌هایی را در اختیار هکرها قرار می‌دهد که می‌توانند کنترل کامپیوتر شما را به دست بگیرند.

یکی از قابلیت‌های بازی Cyberpunk 2077 امکان پشتیبانی از مدهای مختلف است. استفاده از Mod در بازی‌ها چیز جدیدی نیست. آن‌ها قابلیت جذابی هستند که به گیمرها اجازه می‌دهند از المان‌هایی در بازی که مستقیماً توسط خود بازی‌ساز در آن پیاده‌سازی نشده لذت ببرند و این باعث محبوبیت بسیار زیاد مدها شده است.

به عنوان مثال بازی Skyrim دارای مدهایی است که بافت‌ها را در بازی به طرز قابل توجهی بهبود می‌بخشند و از آن یک بازی نسل جدید می‌سازند. اما گزارش تازه منتشر شده از Forbes نشان می‌دهد همیشه هم مدها سرگرم کننده و جذاب نیستند. آن‌ها متوجه شده‌اند که برخی از مدهای بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ بدافزارهایی در قالب یک Mod معمولی هستند که با اجرای کدهای دستوری خاص، کنترل کامپیوتر شما را به دست هکرها می‌سپارند.

بیشتر بخوانید:

فروش ۱۳ میلیون نسخه از بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ با وجود باگ‌ها و مشکلات

این گزارش ادعا می‌کند که توسعه‌دهندگان این بازی، سی دی پروجکت، به کاربران در خصوص آسیب‌پذیری‌های ممکن هشدار داده‌اند. هرچند پچ hotfix 1.1 تازه منتشر شده نمی‌تواند این مشکل را برطرف کند و کاربران باید منتظر انتشار نسخه بعدی این پچ باشند تا جلوی آسیب‌پذیری حاصل استفاده از مدها را بگیرد. اما تا آن زمان راهی برای محافظت از شما وجود دارد.

تمام گیمرها باید Cyber Engine Tweaks را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنند؛ زیرا آن می‌تواند جلوی مشکلات احتمالی را بگیرد. البته این بدان معنا نیست که CD Projekt چشمش را روی این اتفاقات بسته است.

 



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نونگار هم اکنون با بکار گيری بيش از 60 نيروی استخدامی در دو ساختمان مجزا با وثیقه پيمانکاری بيش از 3200 پروژه دولتی و خصوصی مصمم تر از قبل در حال تکاپو و خدمتگذاری است. در کلیه گروه های کاری زیر :

تمامی استانداردھای گوگل و قوانین SEO رعایت خواھد شد .
سورس کامل پروژه مقارن با تسویه حساب به خریدار تحویل خواهد شد .
در انتهای کار،مالکیت گستره و پنل بنام خریدار بروزرسانی خواهد شد .
تمدید کلیه خدمات قرارداد در سالهای پدران 20% رقم پیمان نامه خواهد بود .
مشاوره فنی و اجرائی با مدیر پروژه در هر مرحله شدنی است .
پس از شروع پروژه گرافیست، برنامه نویس و اپراتور بطور مجزا شناسایی خواهند شد .
محدودیتی در طراح گرافیکی Home Page و یا موعد کلاس آموزش کاربری سایت هستی ندارد .
جابجائی سایت بر روی سرورهای نونگار (در کشورهای مختلف) هزینه ای ندارد .
منبع محاسبات اجرای پروژه ها هر روز هفته بغیر از پنج شنبه ها و جمعه ها و روزهای تعطیل رسمی خواهد بود .
تهیه سرویس میزبانی و دامنه با تضمین نمایش 99.9% بر روی سرورهای نونگار از تعهدات نونگار بدون خرج مضاعف است .
تضمین عملکردصحیح کلیه امکانات و سایت تحویلی روی سرورهای نونگار لغایت یکسال از تارخ عقد توافقنامه از تعهدات نونگار خواهد بود.

کل قیمت طراحی سایت اعلامی بصورت خالص واصله خواهد بود که 50% ابتدا و 50% انتهای کار مطالبه خواهد شد .

بغیر از تعرفه طراحی سایت اعلامی هر گروه، سایت شما برای تاسیس کامل هیچ مخارج جانبی دیگری نخواهد داشت . موارد آمده در گروه های کاری زیر مربوط به سایتهای معمولی است و در فرآوری سایتهای خاص متن پیمان نامه تبادل شده دستک اجرا خواهد بود .


اصول تعرفه طراحی سایت
اگر به تعقیب طراحی سایت جدید هستید و می خواهید نکات اخیر ای از جدید ترین آپدیت های طراحی تارنما به دست آورید و از تعرفه طراحی سایت آگاه شوید جای راستی آمده اید. اگر برای پروژه طراحی سایت خویش به چند شرکت طراحی سایت مراجعه کنید با گستره ی گسترده ای از قیمت ها و تعرفه طراحی سایت روبرو می شوید. به همین انگیزه برگزیدن بهترین کمپانی طراحی سایت کمی دشوار است و برای آغاز پروژه به جای این که از شرکت مورد نظر بپرسید تعرفه طراحی سایت چقدر است بهتر است از خودتان بپرسید چه انتظاراتی از بودجه خویش دارید.
با توجه به بودجه تان چه خاسته هایی از طراحی تارنما دارید. اگر بخواهیم محدوده قیمت برای طراحی سایت در نظر بگیریم باید گفت تعرفه طراحی سایت از مجانی شروع می شود و تا چندین میلیون نیز می رسد و تمام این ها ارتباط به اعتبار و کیفیت کمپانی طراحی سایت و علاوه بر آن خواسته های کارفرما از تارنما وابستگی دارد. پس بهترین گذرگاه حل این است که به جای تمرکز روی قیمت طراحی سایت روی قصد و بودجه خویش متمرکز شوید. با این تفکر در ادامه نوشتار انتظاراتی که از هر وب سایت با هر قیمتی می توانید داشته باشید را ارائه می دهیم.


تعرفه طراحی سایت

نکات تاثیرگذار در تعرفه طراحی سایت
اولویت بندی کنید. برای این که تصمیم درستی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت و با خرج پسندیده داشته باشید می بایست هدف، خواسته و بودجه تان با هم هماهنگی داشته باشد. بعضی از کسان می پرسند ما که بودجه ای نداریم چکار کنیم؟ حتی این افراد نیز می توانند وب سایت شخصی خود را داشته باشند البته با کمی تفاوت. یگانه از روش های طراحی سایت مجانی استفاده از سایت ساز های رایگان است. این سایت ساز ها محدودیت هایی نیز دارند که از دسته آن ها امکان برگزیدن قالب های اندک است. علاوه بر این می تاب از سیستم وردپرس برای طراحی سایت استفاده کرد که با نصب آن روی سیستم و خرید هاست می توان طراحی وب سایت را سپریدن داد. در این طریق تمام فرآیند طراحی سایت و سئو سایت به عهده خودتان است و نیازی به گرافیست هم ندارید چرا که از قالب های حاضر کاربرد می کنید.
دلیل دیگری که بر تعرفه طراحی سایت تاثیر گذار است خدمات پشتیبانی و در ضمن خدمات سئو و بهینه سازی سایت است. برخی شرکت ها حمایت قدرتمندی ارائه نمی دهند و یا اختصار مدت هستند و پس از موعد مشخص در ازای مبالغ اکثریت پشتیبانی را پیوسته می دهند و همچنین انجام فرآیند سئو سایت نیز در تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است. سئو که در موفقیت طراحی سایت نقش مهمی دارد از پایه ها اصلی به آمار می رود پس یا باید خودتان دست به شغل شوید و یا پروژه سئو را به دست متخصصان سئو شرکت طراحی سایت باره نظر بسپارید. کمپانی طراحی سایت نونگار پردازش علاوه بر قبول خدمات سئو دوره های آموزشی نیز ارائه می دهد که با تعلیم های لازم سئو سایت را به دست بگیرید.


از طراحی سایت با قیمت های ارزان صرف نظر کنید
اگر منظور گذرگاه انداز سوداگری آنلاین را دارید توصیه ما به شما این است که اصلا به سراغ تارنما های ارزان بها و حاضر نروید زیرا هدف شما مسیر انداز کسب و کار جدید در فضای مجازی می باشد پس باید از همان ابتدای شغل جا پای خویش را محکم کنید. می توانید به یک طراحی سایت چیره دست و اختصاصی که تماما متناسب با بیچارگی و خواسته و سلیقه شما می باشد شغل خود را ابتدا نمایید .توجه داشته باشید که این کار قطعا هزینه بالایی را برای شما دربردارد ، اما خیالتان راحت است که از راه همین صرف خرج می توانید به درآمدزایی اکثریت بپردازید.
این سوژه را در عقیده داشته باشید اگر یک وب سایت حرفه ای می خواهید ، یک وب سایت آماده و ارزان بها هیچ وقت نمی تواند قابلیت ها و ویژگی های تارنما های اختصاصی را داشته باشد. از این رو طراحی سایت های اختصاصی قابلیت های بیشتری دارند و تعرفه طراحی سایت بالاتری نیز دارند که بر پایه سلیقه مشتری از همان ابتدای شغل کد نویسی می شود.
هر ارزانی بی حکمت نیست انتظار نداشته باشید که کمپانی هایی که با تعرفه طراحی سایت محدود به شما وعده وعید تارنما های اختصاصی را می دهند ، بی گمان هم وب سایت اختصاصی به شما تحویل دهند شما پس از مدتی متوجه حاضر بودن قالب سایت به ظاهر اختصاصی خویش خواهید شد و این اخیر شروع زحمت شماست.
در واپسین،انجام به این نکته توجه داشته باشید که تعرفه طراحی سایت نهایی تارنما های اختصاصی مهارشدنی می باشد شما در عین حال که می توانید بی نهایت قابلیت و خاصیت به تارنما خود اضافه کنید ، برعکس می توانید قابلیت هایی را از آن مختصر کنید و از این طریق قیمت نهایی طراحی تارنما را مهار کنید.


خدمات تاثیر گذار بر تعرفه طراحی سایت عبارتند از:
• کار و جنبش در شبکه های اجتماعی
• ریسپانسیو بودن طراحی سایت
• طراحی چیره دست سایت
• استفاده از قالب های اختصاصی و منحصر به فرد
• پلتفرم طراحی سایت
• شمار صفحات وب سایت
• سئو و بهینه سازی
• حمایت و پاسخگویی


چه طراحی سایتی برای شما مناسب است؟
تمام تارنما ها با یک قصد طراحی نمی شوند هر کدام کارایی و منظور خاصی دارند. از آن جا که هر کسب و کاری متفاوت است و برخی طراحی سایت به مراتبط پیچیده تر و چیره دست تری را می طلبند و تعرفه طراحی سایت بالاتری دارند که با توجه به کل این فاکتور ها تعرفه طراحی سایت افزایش پیدا می کند به همین انگیزه است که باید طراحی سایت مناسب برای سوداگری خویش را گزینش کنید لغایت از خرج های اضافی در امان باشید. برای نمونه اگر طراحی سایت فروشگاهی دارید و کاربران اطلاعات حساب بانکی خویش را ارائه می دهند می بایست امنیت کاربران را تامین کنید که همین فرمایش در تغییر تعرفه طراحی سایت کارایی گذار است البته امنیت طراحی سایت در هر شرایطی از اولویت های هر وب سایتی می باشد ولی بعضی سایت ها که تعرفه طراحی سایت بالاتری دارند باید از امنیت بالاتری برخوردار باشند.


مهم ترین سوالات در حوزه تعرفه طراحی سایت عبارتند از:
هزینه طراحی سایت چگونه برآورد می شود؟
از آنجایی که تمامی سایت های طراحی شده بدست شرکت نونگار پردازش به چهره کاملا حرفه ای و تخصصی بوده و از قالب های رایگان همانند وردپرس و جوملا در فرآیند طراحی سایت استفاده نمی شود بنابراین بها های دقیق و مشخص فقط در جلسات حضوری و مشاوره متناسب با بیچارگی و خواسته های مشتری تخمین می شود.

هزینه طراحی سایت های فروشگاهی چگونه برآورد می شود؟
از آنجایی که فروشگاه های آنلاین قابلیت های گسترده تری هزینه طراحی وب سایت خبری که نسبت به تارنما های آگاهی رسانی و ... دارند بنابراین خرج و تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی نیز اغلب خواهد بود اما همانطور که بالا ذکر شد از آنجایی که نونگار در فرآیند طراحی سایت از cms و قالب های رایگان بهره‌گیری نمی کند بنابراین نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن در نظر گرفت ، قیمت ها متناسب با قابلیت هایی که بر روی فروشگاه آنلاین پیاده سازی می شود تخمین می شوند.

چرا سایت های اختصاصی از سایت های وردپرسی گران تراست؟
در فرآیند طراحی سایت وردپرس از cms و قالب های حاضر استفاده می شود اینگونه وب سایت های حاضر در مدت موعد زیاد اختصار به اجرا در میایند و هزینه زیادی را دربرنمی گیرند. در روبرو وب سایت های اختصاصی هستند که از همان ابتدای پیش درآمد تکاپو تمامی پروسه به چهره کاملا اختصاصی و متناسب با نیاز و سلیقه مشتری پیاده سازی می شود به همین دلیل است که تارنما های اختصاصی گران تر هستند.

طراحی سایت های اختصاصی چقدر موعد می برند؟
همانطور که بیان شد چون صفر الی صد تارنما به چهره اختصاصی پیاده سازی می شود بنابراین مدت سررسید تقریبی که برای وب سایت های اختصاصی در نظر گرفته می شود بین 30 الی 40 روز می باشد.
چرا به تازگی نونگار قالبهای حاضر طراحی سایت نمی فروشد ؟
قالب های حاضر علاوه بر مشکلات عدیده امنیتی قابلیت بروزرسانی و از همه مهمتر بهینه سازی برای موتورهای جستجوگری چون گوگل را ندارند و همین مهم باعث استقبال زیاد ناچیز مخاطبین و در نتیجه حذف این گونه سرویس از خدمات نونگار شده است .



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وان پلاس گوشی‌های سری نورد (Nord) را سال قبل عرضه کرد ولی هنوز طرحی برای نام گذاری سری جدید این گوشی‌‎ها ندارد. افشاگر باسابقه یعنی Max J طبق گزارشی ادعا کرده است که جانشین گوشی وان پلاس نورد N10 با نام نورد N1 معرفی و عرضه خواهد شد.این حرکت شبیه روال نام‌گذاری شرکت سونی بر روی گوشی‌های موبایل و همچنین دوربین‌های عکاسی این شرکت می‌باشد. مثلا نام‌گذاری‌های سونی برای دوربین‌هایش، RX1 فول فریم، RX10 1 بدون آینه و  RX100 می‌باشد. هرچند مشخص نیست که امسال شاهد عرضه نورد N10 یا یک N100 باشیم.

و اگر قرار باشد N10 یک گوشی میان‌رده باشد، آیا N1 فروش بهتری خواهد داشت؟ خوب اغلب گوشی‌های میان‌رده با سخت‌افزار ضعیف‌تر که مشخصاتی نزدیک به یک گوشی پرچم‌دار دارند به همین شکل هستند برای مثال می‌توان به گوشی هوشمند ردمی سری K اشاره کرد.

خط تولید سال ۲۰۲۱ شرکت وان پلاس با در نظر گرفتن عرضه گوشی وان پلاس ۹E و اضافه شدن مدل‌های ۹ پایه‌ این سری و البته ۹ پرو، از قبل هم شلوغ‌تر به نظر می‌رسد. سری گوشی‌های E از وان پلاس احتمالا ضعیف‌ترین سری از مجموعه اصلی این شرکت خواهند بود که در کنار نورد N1 قرار می‌گیرند.

حال اگر شرایط برخلاف این روند طی شود چه؟ اگر گوشی نورد N1 با یک تراشه اسنپدراگون سری ۷۰۰ عرضه شود، آیا جانشینی برای گوشی نورد N100 وجود خواهد داشت؟ در حققت با مشخصاتی که داشته هم به خودی خود از گوشی‌های پایین رده محسوب می‌شود، که با برند وان پلاس در تضاد هست.

انتظار می‌رود که سری ۹ وان پلاس زودتر از موعد معمول یعنی اواسط ماه مارس روانه بازار شود. همچنین برای گوشی‌های نورد جدید، به احتمال قوی عرضه برای نیمه دوم سال برنامه‌ریزی شده باشد.

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رسانه کلیک – دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه به هیچ وجه در کشور دوقطبی فیلتر و عدم فیلتر وجود ندارد، گفت: سیاست کشور در این حوزه مشخص است. پیام رسان های خارجی هستند پیام رسان های داخلی هم هستند.

خط مشی جدیدی که شبکه‌های اجتماعی در روزهای انتخابات آمریکا به کار گرفتند، نشان از رقم خوردن فصل جدیدی از حکمرانی در فضای مجازی دارد. این موضوع چالشی را پیش روی سیاستمداران، سیاستگذاران و کارشناسان فضای مجازی قرار می‌دهد، از این حیث که در صورتی که حکمرانی آینده جهان در اختیار این تعداد معدود پلتفرم قرار گیرد، سایر کشورها چگونه باید با آن مقابله کنند.

پلتفرم تبلیغات ویدیویی طاووس

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Volume 0%
 
 

اگر حوصله دردسرهای خرید خودرو را نداری همین جا درخواست بده

 

در این میان رفتارهای سلیقه‌ای صاحبان پلتفرم‌های اجتماعی آمریکایی در برخورد با رخدادهای مختلف و تاکیدشان بر حفظ منافع خود، این نگرانی را در میان کارشناسان فضای مجازی کشورمان نیز به وجود آورده که اگر پلتفرم‌های اجتماعی از این پس، قواعد بازی را تعیین کنند، کشور ما با خلأ بازدارندگی این قدرت مواجه است و بر این فضا نمی‌تواند اعمال حکمرانی داشته باشد.

در این زمینه ابوالحسن فیروزآبادی رئیس مرکز ملی و دبیر شورای عالی فضای مجازی در خصوص قدرت نمایی پلتفرم‌های اجتماعی در انتخابات آمریکا و برنامه‌های ایران برای جلوگیری از اعمال سیاست و حکمرانی این رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی در کشور صحبت می‌کند.

وی معتقد است که ایران در زمینه سیاستگذاری حکمرانی فضای مجازی در میان سایر کشورها پیشگام بوده اما در نحوه پیاده سازی این سیاستگذاری با مشکلات و اختلالاتی مواجه شده است.

* قدرت نمایی پلتفرم‌های آمریکایی در اتفاقات اخیر ریاست جمهوری این کشور، حکمرانی در حوزه فضای مجازی را به چالش کشیده است. این درحالی است که شواهد نشان می‌دهد که کشور ما در اعمال حاکمیت سایبری با خلاهایی مواجه است و حکمرانی مورد انتظار در فضای مجازی ما، آنطور که باید اعمال نمی‌شود. با این وجود سوال این است که برای رویارویی با این قدرت نمایی در شرایط آینده کشور چه تدابیری اندیشیده شده و آیا موارد بازدارنده‌ای برای آن تدبیر شده است؟ به طور کل چه سیاستی از سوی شورای عالی فضای مجازی در رابطه با حکمرانی فضای مجازی به ویژه بعد از این قدرت نمایی اخیر مدنظر قرار گرفته است؟

همانطور که می‌دانید پلتفرم‌ها محل انباشت قدرت نرم هستند و صاحبان پلتفرم‌ها تنها کسانی هستند که می‌توانند این قدرت نرم را مدیریت کنند. به همین دلیل این نگرانی از قبل هم وجود داشته که برخی پلتفرم‌هایی که ضریب نفوذ وسیع اجتماعی دارند مانند شبکه‌ها و رسانه‌های اجتماعی، باید ملی باشند و ما در حقیقت باید به نوعی بر این موارد حکمرانی داشته باشیم.

پیش بینی‌های ما در دو سال اخیر با سرعت بالایی در حال اثبات است و نشان می‌دهد که پیش بینی‌های درستی هم بوده؛ به این معنی که ما پیش بینی کرده بودیم که شاهد مداخله بی پروای صاحبان پلتفرم‌ها در اعمال قدرت یکطرفه در شبکه‌های اجتماعی خواهیم بود.

ابتدا ما شاهد این بودیم که حساب‌های کاربری ایرانیان از روی پلتفرم اندروید پاکسازی شد و این در حالی است که اندروید نزدیک ۹۰ درصد سیستم عامل گوشی‌های موبایل کشور ما را در اختیار دارد. یا صفحات مربوط به سپاه پاسداران و یا صفحات شهید سلیمانی از پلتفرم‌های آمریکایی به خصوص پلتفرم اینستاگرام پاک شدند.

هم اکنون نیز اوج این مداخله را در خود آمریکا می‌بینیم که در سطح رئیس جمهور، اقدام هماهنگی از سوی پلتفرم‌ها صورت می‌گیرد. این پلتفرم‌ها در دوران انتخابات آمریکا، مداخله آشکاری داشتند که در زیر پست‌های رئیس جمهور رسمی این کشور، برچسبی می‌گذاشتند که این پست قابل بررسی است و یا مطالبی که در آن مطرح شده، مبین صحت نیست. علاوه بر این مداخلات، شاهد بودیم که به یکباره پس از یک آشوب نقطه‌ای، کل حساب کاربری رئیس جمهور آمریکا و هوادارانی که نسبت به بازنشر پست‌های وی اقدام می‌کردند در حجم چندصد هزار مسدود شد.

*درست است. این اتفاقات اخیر باید برای ما به منزله هشداری باشد تا برای مقابله و یا واکنش به اقدامات پلتفرمهای خارجی بیکار ننشینیم و اقدام مؤثری انجام دهیم. سوال این است که حالا که روز به روز ضرورت ساماندهی و حکمرانی سایبری بر اساس قوانین کشور بیش از قبل برای ما مشخص می‌شود، تکلیف چیست؟ ما چه برنامه مشخصی برای تصمیمات شبکه‌های اجتماعی باید داشته باشیم.

این اتفاقات در حقیقت یکبار دیگر مشخص کرد که بحث بازنگری در اصول حکمرانی به خصوص در حکمرانی‌های پلتفرمی از فوریت زمانی برخوردار است و باید در کشور با سطح بالاتری و با دقت بیشتری تصمیم گیری شود؛ البته ما تصمیم گیری هایی قبلاً داشته‌ایم. به ویژه در رابطه با پیام رسان ها؛ به این معنی که تاکیدمان این بوده که پیام رسان های خارجی اطلاعات را از کشور خارج نکنند.

ما این طرح را در شورای عالی فضای مجازی زمانی تصویب کردیم که شاید در هیچ کشوری تصویب نشده بود. اما امروز شاهد هستیم که بسیاری از کشورهای دنیا این موضوع را جزئی از قوانین خودشان قرار داده‌اند. یا اینکه گفته بودیم پیام رسان ها و پلتفرم‌های رسانه‌ای اجتماعی خارجی که بیش از یک میلیون کاربر در ایران دارند باید نمایندگی رسمی داشته باشند و قوانین جمهوری اسلامی را رعایت کنند.

لذا در حوزه سیاستگذاری حکمرانی ما پیشگام بودیم. اما در نحوه پیاده سازی بنا به ملاحظاتی از قبیل ملاحظات تحریم که کلاً ارتباط ما را با شرکت‌ها و مؤسسات و نهادهای مربوط به کشورها به خصوص کشور آمریکا با اختلال مواجه کرد، موفق نبودیم. متأسفانه در عمل تصمیماتی که در حوزه حکمرانی در شورای عالی فضای مجازی اتخاذ شده بود، پیاده سازی نشد.

* شما عدم پیاده سازی تصمیمات شورای عالی فضای مجازی در حکمرانی پلتفرمی را تحریم عنوان کردید. این در حالی است که به عملکرد یک سری دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت ارتباطات در پیاده سازی و اجرای این مصوبات، انتقاداتی می‌شود. آیا این انتقادات را وارد نمی‌دانید؟

حقیقت این است که شدت تحریم‌ها، تجزیه و تحلیل و ارزیابی کارآمدی‌ها را زیر سوال برده و ما به راحتی نمی‌توانیم این کارآمدی‌ها را ارزیابی کنیم.

*از طرف دیگر شاهد این هستیم که کشورهای زیادی این روزها به فکر تقابل و قانومند کردن شبکه‌های اجتماعی افتاده‌اند. کشورهای نظیر ترکیه که از بسیاری جهات شبیه کشور ما است. دلیل موفقیت آنها چیست؟

به هر حال ما در کشورهایی با سایز خودمان از نظر اقتصادی و جمعیتی، مانند ترکیه، پاکستان و یا مصر ملاحظه می‌کنیم که نسبت به تحویل اعمال اقدامات یکطرفه از سوی پلتفرم‌ها، چگونه برخورد می‌کنند. این کشورها راجع به شکل و محتوای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، اعمال سیاست می‌کنند و می‌بینیم که موارد متعددی از این اعمال سیاست را با گوگل، اینستاگرام و فیس بوک داشته‌اند. به این معنی که این پلتفرم‌ها قوانین و شروط این کشورها را تا حدودی که با سیاست‌های کلی شأن مغایرت نداشته باشد، رعایت کرده و از سیاستگذاری این کشورها تبعیت می‌کنند.

برای مثال یکی از دلایلی که اخیراً ترکیه توانسته است به واسطه آن، دستوراتش را به توئیتر دیکته کند این است که قابلیت پیام رسان داخلی دارد که در صورت حمایت بیشتر دولت ترکیه و اعمال اقدامات محدود سازی روی پیام رسان های خارجی، به طور جدی منافع پیام رسان های خارجی را به خطر می‌اندازد.

لذا توئیتر برای آنکه منافعش در این کشور خدشه دار نشود از خواسته‌های دولت ترکیه تبعیت کرد. بنابراین ما نیز لازم است که به این سطح از توان برسیم و ما معتقدیم که تا رسیدن به این نقطه، فاصله چندانی نداریم.

*شما می‌فرمایید که با وجود تحریم، امکان تبعیت پلتفرم‌های خارجی و بعضاً آمریکایی از سیاستگذاری‌های مدنظر کشور ما وجود ندارد، خب پس در نتیجه چه باید کرد؟ آیا باید منتظر باشیم که آنها برای ما تصمیم بگیرند؟ راه حل عملی ما در مقابل چیست؟

ما راه حل مان مشخص است. راه حل ما این است که در حوزه پلتفرم‌های اجتماعی باید پلتفرم‌های بومی و محلی داشته باشیم و حداقل ۵۰ درصد خدماتی که روی شبکه‌های اجتماعی داده می‌شود باید ایرانی باشد. با حادثه کرونا، وضعیتمان در این بخش نسبتاً بهتر شده است. برای مثال در حوزه آموزش، خرید و فروش الکترونیک، بورس و بانک شاهد این هستیم که بالانس ترافیک کشور خیلی بهتر شده است. شبکه اجتماعی آموزشی ما نزدیک به ۱۰ درصد نسبت ترافیک داخلی به خارجی را به نفع داخلی بهبود بخشیده و مابقی حوزه‌ها نیز نزدیک به ۵ درصد؛ بر این اساس نسبت به سال گذشته حدود ۱۵ درصد نسبت ترافیک داخلی به خارجی بهبود پیدا کرده و اعمال حکمرانی ما بهتر شده است.

اما متأسفانه در زمینه پیام رسان های اجتماعی آن توقعی که انتظار می‌رفت که ۵۰ درصد بهره برداری در این حوزه به پیام رسان های بومی منتقل شود، صورت نگرفته است. البته آمارهایی که در این حوزه داریم آمارهای نسبتاً خوبی است. هم اکنون ۱۵ میلیون کاربر فعال روی پیام رسان های بومی رفع نیاز می‌کنند. البته ممکن است تعداد افرادی که در این پیام رسان ها رجیستر کرده‌اند به ۲۸ میلیون نفر برسد. اما تعداد کسانی که در ماه حداقل یکبار در پیام رسان های بومی فعال می‌شوند بیش از ۱۵ میلیون نفر است. این عدد خوبی است نسبت به دو سال پیش که حدود یک میلیون بود. این رشد خوبی است.

* آیا این همان هدفی است که برای توسعه پیام رسان های بومی مدنظر بود؟ این رقم توقعات را برآورده می‌کند؟

نه خیر، ما توقع داشتیم که این عدد خیلی بزرگ‌تر باشد؛ توقع ما رسیدن پیام رسان های بومی به حداقل ۲۵ میلیون تا ۳۰ میلیون مشترک در مجموع است. تأکیدات مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع است و در سال گذشته ایشان در آذرماه ابلاغیه‌ای در این خصوص داشتند. به همین دلیل ما به طور مرتب در مرکز ملی فضای مجازی جلساتی داریم و تلاش می‌کنیم این شاخص‌ها را مطابق با مصوبات شورای عالی فضای مجازی بهبود بخشیم.

* آیا مرکز ملی فضای مجازی از عملکرد دستگاه‌های مسئول در خصوص اجرای مصوبه ساماندهی پیام رسان ها و شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از ابعاد مهم، حاکمیت فضای مجازی ارزیابی مستمر دارد؟ آیا اهتمام لازم بر اجرای مصوبات شورا انجام می‌گیرد؟ در صورتی که پاسخ مثبت است، چرا پیام رسان های بومی موفقیت مورد انتظار را نداشته‌اند؟

راه اندازی پیام رسان اجتماعی به صورت یکطرفه امکان پذیر نیست. این موضوع یک پدیده اجتماعی است و باید کل جامعه آن را همراهی کنند. همه ارکان دولت و حاکمیت و حتی رسانه‌ها باید در این خصوص پای کار بیایند و این طرح ملی را همراهی کنند. حتی به عملکرد رسانه‌ها در این زمینه نیز انتقاد وارد است. در مورد چرایی عدم موفقیت پیام رسان های بومی، سوال این است که رسانه‌ها و سایت‌های خبری چقدر از پیام رسان های بومی استقبال و حمایت کردند؟ طبق گزارشاتی که داریم سایت‌های خبری آنچه که روی پلتفرم‌های خارجی پخش می‌کنند را روی پیام رسان های داخلی پخش نمی‌کنند و با نسبت خیلی کمتر در حد یک سوم و یک چهارم به انتشار خبر می‌پردازند. یعنی توجه رسانه‌ها به توسعه پیام رسان های داخلی معطوف نیست.

یا برای مثال سایر سازمان‌ها مانند بانک‌ها، صدا و سیما و وزارت ارشاد نیز آن عنایت خاصی را که باید داشته باشند از پیام رسان ها نداشته‌اند. زمانی این طرح موفق خواهد بود که حمایت از پیام رسان های بومی به صورت یک پدیده اجتماعی متصور شود اما این موضوع تاکنون در کشور صورت نگرفته است.

در کنار آن بله، وزارت ارتباطات هم در این حوزه کوتاهی دارد که باید پیگیری شود و ما هم در حال پیگیری هستیم.

اما اینکه ما بحث را منحصر به وزارت ارتباطات کرده و بحث را سیاسی کنیم این باعث حل مساله نیست؛ احساس من این است که در این مدت اخیر این موضوع زیاد از حد سیاسی شده است و باید بدانیم که سیاسی شدن یک امر مهم آن هم در حوزه حکمرانی کمکی به حل مساله نمی‌کند. بلکه باید به سمت حل یک مشکل اجتماعی بپردازیم و حتی می‌طلبد همه نیروهای اجتماعی و حکومتی و دولتی با هم همکاری داشته باشند.

حتی جوی که در خصوص فیلترینگ در کشور ایجاد شده و از آن به دوقطبی تعبیر می‌شود نیز بسیار غلط است. به هیچ وجه در کشور دوقطبی فیلتر و عدم فیلتر وجود ندارد. بله شاید نظراتی وجود دارد که توسط برخی افراد برای محدود سازی در توسعه کاربری برخی پلتفرم‌های خارجی مطرح می‌شود اما اینها تنها بحث است. سیاست کشور در این حوزه مشخص است. پیام رسان های خارجی هستند. پیام رسان های داخلی هم هستند. ما تاکیدمان این است که باید پیام رسان های داخلی توسعه پیدا کنند و مصوبات شورای عالی نیز بر این اساس است. دو قطبی در این زمینه وجود ندارد و دامن زدن به این دو قطبی هم به ضرر منافع ملی است.

 البته به نظر می‌رسد موضوع عدم کیفیت مناسب خدمات پیام رسان های بومی باعث شد بسیاری از کاربران از جمله رسانه‌ها از این پیام رسان ها بار دیگر به سمت پیام رسان های خارجی کوچ کنند. نظر شما چیست؟

سوال این است که رسانه‌های خبری آنطور که در تلگرام کانال دارند و اخبار را پخش می‌کنند آیا در پیام رسان های بومی اخبار منتشر می‌کنند؟ بررسی‌های ما نشان می‌دهد که یک سایت خبری در روز اگر ۵۰ خبر در کانال تلگرامی خود منتشر می‌کند در پیام رسان داخلی تنها ۱۵ خبر انتشار می‌دهد.

البته ما موضع طلبکارانه نداریم و می‌دانیم که مهمترین سرمایه یک سایت خبری، تعداد بازدیدکننده است و از فداکاری سایت‌ها و رسانه‌های خبری نیز واقف هستیم که ابتدا از تلگرام خارج شده و همراهی خود را با پیام رسان های بومی داشته و این کار ملی را پذیرفتند. اما بحث مان این است که همه باید بخواهیم تا این سرویس‌های داخلی شکل بگیرند.

به هر حال پایداری لازم برای حمایت از پیام رسان های بومی صورت نگرفت. دولت هم به اندازه کافی از این طرح حمایت نکرد. به طور کل دولت و حاکمیت این موضوع را جزو مأموریت‌های خود ندانستند و ارکان حاکمیت بیشتر حلوا حلوا کردند اما به دنبال شیرین سازی این حلوا، حرکت نکردند.

* حال با توجه به اینکه پیام رسان های خارجی جدیدی نیز ممکن است معرفی شوند، سیاستگذاری مرکز ملی فضای مجازی در قبال این موضوع چگونه است؟ آیا کشور قصد ندارد یک پیام رسان واحد که بتواند با پیام رسان های خارجی قابل رقابت باشد حمایت و معرفی کند؟

من معتقد هستم که ما هیچ وقت از پیام رسان ها و شبکه‌های اجتماعی خارجی خودکفا نخواهیم شد و به هیچ وجه نیز به دنبال این نیستیم که یک ایرانی، فقط در پیام رسان ایرانی حضور داشته باشد. ما قصدمان این است که شرایطی را آماده نکنیم که پلتفرم‌های خارجی بتوانند بر ما اعمال قدرت کرده و سرنوشت سیاسی و اجتماعی و فرهنگی کشور ما را تغییر دهند. این قابلیت نباید در آنها به وجود بیاید.

به همین دلیل ما باید حداقل یک پیام رسان ملی داشته باشیم که ۵۰ درصد خدمات رسانه‌ای، شبکه ای و اطلاع رسانی کشور روی آن انجام شود. برای حرکت به این سمت به دلیل مشکلاتی که وجود دارد و عدم هماهنگی‌ها، متأسفانه بخش خصوصی حاضر به ورود نیست. بخش خصوصی ما پروژه‌های بسیار بزرگ‌تر از پیام رسان و شبکه‌های اجتماعی را در حوزه‌هایی چون اقتصاد دیجیتال و اقتصاد خدماتی پیاده سازی کرده است که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ افزایش ضریب نفوذ اجتماعی پیچیده‌تر بوده است. شاهد هستیم که بخش خصوصی بازار بزرگی را در حوزه‌هایی مانند آگهی، تبلیغات، خدمات خرید و فروش بلیط و خدمات تاکسی و حمل و نقل و فروش کالا در فضای مجازی ایجاد کرده است اما در حوزه پیام رسان حاضر به سرمایه گذاری نیست.

متأسفانه حاکمیت در رابطه با پیام رسان ها که از لحاظ امنیت ملی، اقتصادی و اجتماعی، جزو ضرورت‌ها محسوب می‌شود، فوریت لازم را مورد توجه قرار نداده است. با این وجود امیدواریم که به تدریج با سرعت بیشتری این توجه حاصل شود و ما شاهد این باشیم که اقدامی در این زمینه صورت گیرد.

از این رو ما در مرکز ملی فضای مجازی در چند ماه اخیر جلساتی را به طور مرتب با پیام رسان های بومی، اپراتورها، وزارت ارتباطات و سایر دستگاه‌هایی که در این زمینه می‌توانند کمک کنند، داشتیم. امیدواریم که بتوانیم یک یا دو پیام رسان را به عنوان پیام رسان اصلی و ملی کشور داشته باشیم که روی آن حداقل شرکت‌های شبه خصوصی مانند اپراتورها که کنسرسیومی از بخش دولتی و حاکمیت و بخش خصوصی هستند، سرمایه گذاری کنند تا اگر بشود یک یا دو پیام رسان را با قدرت و با قابلیت‌های خوب و خدمات متنوع در آینده نزدیک داشته باشیم.

* آیا در این پروژه موضوع حمایت مالی نیز از پیام رسان های بومی بار دیگر در دستور کار قرار می‌گیرد؟

خیر؛ ما دیگر به هیچ وجه از پیام رسان های بومی حمایت مالی نخواهیم داشت. البته امکانات و منابع سخت افزاری مانند فضا در مرکز داده بومهن فراهم شده و در اختیار پیام رسان ها قرار گرفته است. اما فراتر از آن نخواهیم رفت.

ما به دنبال آن هستیم که امکان ارائه حداکثر خدمات دولت الکترونیک دستگاه‌ها را روی پیام رسان های بومی فراهم کنیم. از سوی دیگر خدمات نوین بانکداری که از غیر از شبکه‌های پیام رسانی ارائه نمی‌شوند، از طریق پیام رسان های بومی ارائه شوند. در این رابطه با بانک مکاتبه کرده و از آنها خواسته‌ایم که تدابیری بیاندیشند که خدمات جدیدی روی پیام رسان های بومی عرضه شود.

مشابه همان اقداماتی که در کشورهایی مانند چین، کره جنوبی و ترکیه و بسیاری از کشورها صورت گرفته است. برای اینکه به نقطه بالای ۵۰ درصدی در زمینه فعالیت پیام رسان های بومی برسند.

 منبع:

https://click.ir/1399/11/13/%d9%81%db%8c%d8%b1%d9%88%d8%b2%d8%a2%d8%a8%d8%a7%d8%af%db%8c-%d8%af%d9%88%d9%82%d8%b7%d8%a8%db%8c-%d9%81%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b1-%d9%88-%d8%b9%d8%af%d9%85-%d9%81%db%8c%d9%84%d8%aa%d8%b1-%d9%86%d8%af/



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ناسا می‌گوید فضانوردان مأموریت به ماه در سال ۲۰۲۴ اولین گام‌های خود را در نزدیکی قطب جنوب آن برمی‌دارند.

ناسا می‌خواهد تحت برنامه «آرتمیس» فضانوردان را به ماه بفرستد. این سفر مثل بازدیدهای گذشته از ماه کوتاه مدت نیست و قرار است یک پایگاه همیشگی در آن برپا شود تا فضانوردان بتوانند هفته‌ها یا حتی ماه‌ها در آن زندگی کنند. ناسا مدت هاست مشغول انتخاب مکان مناسب برای این پایگاه است و حالا پس از بررسی گزینه‌ها قطب جنوب را برای احداث آن انتخاب کرده است.

قطب جنوب ماه انتخاب مناسبی است چرا که به عقیده محققان بسیاری از دهانه‌های برخوردی در نزدیکی آن احتمالاً دارای یخ هستند که دسترسی به آنها را از قطب جنوب آسان تر می کند. البته باید مکانی را انتخاب کرد که نور به حد کافی به آن می‌رسد تا پنل‌های خورشیدی بتوانند با جذب آنها انرژی مورد نیاز پایگاه را تأمین کنند. بنابراین برای انتخاب محل مناسب باید به توازن میان روشنایی و تاریکی توجه شود.

 

 

 

یکی از دانشمندان عضو تیم تحلیل و برنامه‌ریزی قطب جنوب ماه از ناسا می‌گوید: «ایده ما برپایی پایگاه در قسمت روشن و سفر به این دهانه‌های برخوردی است که به طور استثنایی سرد هستند.» قطب جنوب گزینه خوبی برای این کار است چون نور خورشید با زاویه کم به آن برخورد می‌کند و این یعنی برخی دهانه‌ها حتی با روشن بودن محیط در تاریکی فرو رفته‌اند.

نکته دیگری که باید برای انتخاب محل مناسب به آن توجه کرد آسان بودن فرود در آن است. فرود بر سطح ماه با وجودی که بشر با فناوری نیم قرن پیش موفق به انجام آن شده همچنان مشکل است چون بسیاری از قسمت‌های سطح ماه ناهموار بوده و فرود روی آن را خطرناک می‌کند. بنابراین در بهترین حالت باید یک سطح صاف را برای فرود انتخاب کرد؛ در واقع آنطور که ناسا می‌گوید باید «صاف‌ترین منطقه» را برای فرود انتخاب کرد چون در غیر اینصورت احتمال واژگون شدن فرودگر وجود دارد.

چالش دیگر محاسبه فاصله مناسب میان استراحتگاه پایگاه از دیگر قسمت‌های آن مثل محل فرود و پنل‌های خورشیدی است. یکی دیگر از دانشمندان ناسا در این رابطه می‌گوید: «باید از برآمدگی‌های سطح ماه مثل تپه‌ها بهره جست چون آنها مثل سپر ریسک قرارگیری در معرض تشعشعات مضر را به حداقل می‌رسانند. بنابراین ما در برنامه‌ریزی های خود به فواصل، ارتفاع و تپه‌ها توجه می‌کنیم.»

دانشمندان و مهندسان ناسا همچنان به مطالعه برای انتخاب مکان دقیق پایگاه در سطح ماه ادامه می‌دهند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ایرانسل به مناسبت دهه فجر  برای ۱۱۰۰ نفر از مشترکان خود، به قید قرعه، بستۀ هدیۀ ۴۲ گیگابایتی در نظر گرفته است.

روابط عمومی ایرانسل گزارش داده این بسته هدیه، در فاصلۀ روزهای ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۹، از طریق بخش «تکان شگفت‌انگیز» در اپلیکیشن ایرانسل من، قابل فعال‌سازی است.

نحوه دریافت آن به این صورت است که تمامی مشترکین با مراجعه به این بخش می‌توانند شانس خود را برای دریافت این جایزه داشته باشند. مشترکین هنگام تکان دادن گوشی خود یا با این هدیه مواجه می‌شوند و یا دیگر هدایای ایرانسلی را در این ایام دریافت می‌کنند.

ایرانسل تاکید کرده طی دهه فجر، در هر روز، ۱۰۰ مشترک ایرانسل می‌توانند از فرصت دریافت این بسته هدیه برخوردار شوند. در نتیجه، ۱۱۰۰ ایرانسلی این بسته را دریافت خواهند کرد. ایرانسل تاکید کرده تمام مشترکین این اپراتور اعم از مشترکین خطوط دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در این اپلیکیشن و تکان دادن گوشی خود، فرصت خود را برای دریافت این بستۀ هدیه امتحان کنند.

اعتبار این بسته، ۲۴ ساعت پس از فعال‌سازی است و هر مشترک، فقط یک بار امکان دریافت این هدیه را دارد.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام قابلیت انتشار عکس، ویدیو و ویدیو عکس را برای ما فراهم آورده است. شما می‌توانید از این گزینه‌ها برای جلب عقیده مخاطبان خویش استفاده نمایید. به کارگیری ترکیب قابلیت‌های موجود است که کاربران را وفادارتر و مشتاق‌تر به پیج نگه‌می‌دارد. اینجاست که بحث تولید محتوای جذاب برای مخاطبان مطرح می‌شود. به همین دلیل باید برای تبلیغ کسب و کارمان برنامه ریزی دقیق داشته باشیم. آیا با راهکارهای مدیریت پیج اینستاگرام آشنایی دارید؟

عکس
شما برخی مواقع باید عکس‌هایی ادیت‌شده و یا طراحی‌شده هزینه استوری اینستاگرام از محصولات و یا نحوه تعبيه و تولیدشان در پیج منتشر کنید. به همین انگیزه است که در ازای پرداخت تعرفه طراحی پست اینستاگرام می‌توانید محتوایی خاص و دیدنی برای مخاطبانتان فرآوری کنید. پروا داشته باشید شما در برگزیدن سایز عکس پست اینستاگرام محدودیت دارید.



:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شیائومی دو مدل می ۱۱ را در خارج از چین عرضه می‌کند که گفته می‌شود یک مدل با شارژر  و دیگری بدون آن خواهد بود. براساس گزارش AndroidAuthority ، احتمال دارد این اتفاق برای سری ردمی کی ۴۰ رخ بدهد.

با توجه ‌به تصویری که توسط مدیر ارشد ردمی در ویبو قرار گرفته است، گوشی‌های ردمی کی ۴۰ دو نوع بسته‌بندی خواهند داشت که یکی بزرگ و دیگری کوچک خواهد بود. احتمال می‌روددر جعبه بزرگ‌تر شارژر و یک سری لوازم جانبی دیگر قرار گرفته باشد؛ اما در جعبه کوچک‌تر فقط گوشی را مشاهده خواهید کرد.

با توجه‌ به اندازه جعبه‌ها نمی‌توان درباره حذف شارژر با قاطعیت صحبت کرد. شاید شیائومی داخل هر دو جعبه شارژر قرار داده باشد. ردمی کی ۴۰ چند وقت پیش با قیمت نزدیک ۴۶۳ دلار معرفی شد. این گوشی که از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، شاید بدون شارژر در اختیار کاربران قرار بگیرد.

چند وقت پیش سامسونگ شارژر را از جعبه سری گلکسی اس ۲۱ حذف کرد. چند ماه پیش از آن، اپل این کار را با آیفون ۱۲ کرده بود و این گوشی‌ها بدون شارژر راهی بازار شدند.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/mobile/367333-redmi-k40-charger/



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ابرخودروی پروژه PMC بای‌کولس ریسینگ از پیشرانه خورجینی هشت سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌برد که مطابق با قوانین تعادل عملکرد، حدود ۷۰۰ اسب‌ بخار قدرت خواهد داشت. جالب اینجا است که هر دو رقیب پژو و تویوتا سیستم‌ هیبریدی دارند. پروژه PMC وزنی حدود ۲۲۲۹ پوند (۱۰۳۹ کیلوگرم) دارد.

نسخه‌ی مخصوص پیست این ابرخودرو نیز مجهز به پیشرانه خورجینی هشت سیلندر تنفس طبیعی، البته با قدرت ۶۵۰ اسب‌بخار و وزن تنها ۹۵۰ کیلوگرم خواهد بود؛ درحالی‌که نسخه‌ی جاده‌ای از سیستم هیبریدی در کنار پیشرانه V8 استفاده می‌کند تا قدرت ۱۰۰۰ اسب‌ بخار تولید کند. پیشرانه‌‌ی خودرو قادر به کار با سوخت زیستی خواهد بود و تیم مسابقه‌ای وزن کلی ۲۲۲۰ پوند (۱۰۰۰ کیلوگرم) را هدف قرار داده است.

تصاویر این سه نسخه‌ از ابرخودرو پروژه PMC بای‌کولس ریسینگ نشان می‌دهد که خودرو مسابقه‌ای لمان و مدل مخصوص پیست با داشتن اسپلیتر جلوی برجسته، چراغ‌های جلوی تیز، بال سقفی بزرگ و بال کوسه‌ای برجسته که به بال عقب متصل است، تقریبا یکسان به نظر می‌رسند. مدل جاده‌ای بسیار شبیه به مدل مخصوص پیست است اما بال کوسه‌ای و بال عقب در آن حذف می‌شود.

ابرخودروی لمان و مدل مخصوص پیست هر دو دارای یک صندلی منفرد نصب‌شده در مرکز هستند؛ درحالی‌که نسخه‌ی خیابانی ممکن است یک یا حتی دو صندلی به آن اضافه کند.

کلاس ابرخودرو لمان در سال ۲۰۲۱ شاهد رقابت بای‌کولس ریسینگ PMC در برابر تویوتا GR010 هیبرید و اسکودریا کامرون گلیکن‌هاوس 007 خواهد بود. خودروی تیم پژو اولین ‌بار در فصل ۲۰۲۲ برای شرکت در این مسابقات ظاهر خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()