نوشته شده توسط : ساحل

وردپرس یا جوملا یا دروپال؟
هر یک از این سیستم‌‌های مدیریت محتوا تونستند پیروان و کاربران ثابتی رو برای خودشون به دست بیاورند. در واقع وردپرس از این نظر زیاد کاربردی به حساب می‌‌آید که این امکان رو برای کل کسان قرار می‌‌دهد لغایت یک سایت رو راه‌‌اندازی کنند و یا کسب و کار سنتی خودشون رو ارتقاء دهند و آن را به دنیای اینترنتی وارد کنند. بی‌‌نیازی کسان به کدنویسی در وردپرس مهم‌‌ترین عامل ترغیب کسان به به کارگیری این سیستم می‌‌باشد.

مسلما کل افرادی که منظور راه‌‌اندازی یک سایت رو دارند برنامه‌‌نویس نیستند. به بیان دیگه می‌‌تونیم بگیم که وردپرس رویای این افراد رو به واقعیت تبدیل کرد چرا که این سیستم در چند دقیقه نصب خواهد شد و کل می‌‌تونند در این سیستم صاحب یک سایت جذاب و حرفه‌‌ای شوند.

در مقایسه با وردپرس می‌‌تونیم بگیم که جوملا برای همه کارایی ندارد و کسان برای استفاده از این سیستم بیچارگی به یک سری چیرگی دارند به راستی جوملا به نسبت وردپرس پیچیدگی‌‌های اکثریت برای کاربر دارد و به کارگیری این سیستم مدیریت محتوا برای کسان تازه کار پیشنهاد نمی‌‌شود.

به طور کلی جوملا برا سایت‌‌های حرفه‌‌ای‌‌تر که فعالیت‌‌های تجاری دارند کاربرد می‌‌شود نه برای افرادی نوآموز که به تازگی منظور این رو دارند که یک وب‌‌سایت اینترنتی راه‌‌اندازی کنند. بعد بین وردپرس یا جوملا همین ابتدای توضیحات بهتر است بگوییم وردپرس!

نقاط مشترک بین وردپرس، جوملا و دروپال
هر سه این سیستم های مدیریت محتوا تحت لایسنس gpl هستند و از قوانین gpl بهره‌گیری می کنند.

وردپرس و جوملا و دروپال هر سه اپن سورس بوده و کاملا رایگان هستند.
هر سه با زبان برنامه نویسی php نوشته شده اند.
هر سه این سیستم ها از mysql برای مدیریت دیتابیس ها بهره‌گیری می کنند.
همه از قالب ها برای طراحی سایت و افزونه ها برای اضافه کردن امکانات به سایت شما بهره‌گیری می کنند.
و به علت اپن سورس بودن این سیستم ها ، هر سه پروژه های عام المنفعه ای به حساب می آیند.
هر سه امکان ترجمه به زبان فارسی را دارند.
هر سه اینها افزونه هایی برای بالا بردن سئو سایت دارند.
راحتی بهره‌گیری و شروع شغل بدست تازه کارها
وقتی شخصی می خواهد طراحی سایت را آغاز کند. باید از سیستمی استفاده کند دروپال بهتر است یا وردپرس که به راحتی و بسهولت هر چه بیشتر قابل بهره‌گیری و راه اندازی باشد. این سیسم می بایست این امکان را داشته باشد که با کمترین سررسید برای یادگیری و اجرای وبسایت بتوان یک سایت را طراحی کرد. امروزه در همگی نقاط عالم برای کسب و کار های خویش تاسیس بهتر کارهای خود از سایت های با کیفیت و تند استفاده می کنند.

وردپرس: نصب راحت 5 دقیقه ای دارد و اکثر هاستینگ ها قابلیت نصب وردپرس با یک کلیک از پنل مدیریت هاست خویش برپایی کرده اند. گرچه پنل مدیریتی دارد که در نگاه اول گیج کننده خواهد بود، ولی کار با آن بعد از چند ساعت بسیار آسان خواهد بود.

با تمرین و مطالعه در زمان کم می طاقت به راحتی در قسمت های گوناگون چیره شد. در ضمن با تعلیم های زیدی که در سایت های گوناگون هستی دارد می توان یاد گیری و تسط را در پنل مدیریت وردپرس بالا برد. برتری دیگر وردپرس این است که به راحتی می طاقت محتوا های تارنما را راه اندازی کرد.

تولید محتوا در وردپرس به راحتی شکل می گیرد. و احتیاج به تخصص خاصی از برنامه نویسی و یا چیرگی کامل بر وردپرس ندارد. این امر در شرکت های کبیر که برای تولید محتوای خویش از قدرت های چیره دست بهره‌گیری می کنند، تاًثیر زیادی دارد. و از عقیده امنیت ودپرس امنیت بالایی دارد. افزونه های سئو وردپرس قابلیت های کاملی در بحث سئو را بازگو می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شفقنا- یان پیرسون، آینده پژوهی است که تاکنون گمانه زنی ها و قبل بینی هایش بیش از هشتاد و پنج درصد با کامیابی قرین بوده است. در مطلبی که در پیوستگی می آید، خبرنگار نشریه بیزینس اینسایدر پای گفتگو های او نشسته و از او خواسته دنیای سال ۲۰۵۰ را ترسیم کند.


هواپیماهای بدون سرنشین

به گزارش سرویس برگردان شفقنا از بیزینس اینسایدر، به باورداشت یان پیرسون سال های آینده متعلق به فناوری است و اشکال جدید تکنولوژی جنس و سخیف زندگی مردمان را تغییر خواهند داد. به گفته او مهم ترین تغییری که سال ۲۰۵۰ با امروز خواهد داشت، فراوانی هواپیماهای بدون سرنشین است. ابزاری که امروز هم هستی دارند و از دو سال سایر هم متعلق به ها در ترابری انسان و انتقال کالا بهره‌گیری خواهد شد. با این حال برای این که حضور ملموسی در زندگی داشته باشند، نیازمند گذر موعد است و احتمالا در گرداگرد-نزدیکیها سال ۲۰۵۰ دوران اوج و تکامل این افزار خواهیم بود.

این آینده پژوه می گوید که آدمی امروز هم توانایی به کارگیری هواپیماهای بی سرنشین را دارد، اما مقررات کشورها و محدودیت های موجود موجب شده استفاده از آن ها محدود شود به کاربرد های نظامی و البته انتقال دارو به بیمارستان ها- که تا دو سه سال دیگر همه گیرتر خواهد شد.

اما آیا می طاقت انتظار داشت به سیاق فیلم های تخیلی در سال ۲۰۵۰ گواه پرواز هواپیماهای پرشمار در آسمان شهرها باشیم؟ یان پیرسون این رخداد را ممکن نمی داند و می گوید آیین نامه امنیتی اجازه گسترش پرشمار این ابزارها را نخواهد داد. به باورداشت او شدنی است این هواپیماها را در انتقال دارو و حتی مجروحین به بیمارستان به کار برد، ولی این که در موارد روزمره چون ارسال پیتزا ازش کاربرد خواهد شد، استجابت منفی است.


قطارهای فوق سریع

به ایمان این آینده پژوه تا شش سال دیگر شاهد قطارهای فوق سریعی خواهیم بود که مسافران را بین شهرهای گوناگون جابجا می کنند. چشم انداز این اتفاق بعد از تست این اختراع شگفت در ماه می، امروز نزدیک تر از دائم به نظر می رسد. به شکیبیدن فراوان اولین قطار فوق سریع را که تو تونلی از خلا جنبش می کند، در شهر مسکو خواهیم دید.


ماشین های متفکر

این پژوهنده عقیده دارد که تا سنه ۲۰۲۵ شاهد ماشین هایی خواهیم بود که مثل انسان ها فکر می کنند. به نظر یان پیرسون این تاریخ بدبینانه تر از واقعیات موجود است و هیچ بعید نیست تا میانه ها سنه ۲۰۲۰ کامپیوترها کامیاب به تعقل و اتخاذ تصمیمات منطقی شوند.

پیش بینی پیرسون متکی بر تحقیقات گوگل در جهت ساخت کامپیوترهای دیپ مایند است که « می تواند همچون یک ابر انسان عمل کرده و آگاهانه تصمیم گیری کند». به گفته یان پیرسون این اتفاق «آغاز سرانجام دنیای امروز خواهد بود».


سفرهای فضایی

گفته می شود یک کمپانی توریستی برنامه ریزی کرده تا ملت را الی سنه ۲۰۳۰ به مریخ بفرستد. یان پیرسون بر اساس گفته های ایلان ماسک که در کنفرانسی در ماه ژوئن اعلام کرد که فضانوردان را لغایت سنه ۲۰۲۴ به سیاره احمر یا همان بهرام خواهد فرستاد، پیش بینی سفر انسان های عادی و توریست ها را به مریخ لغایت سال ۲۰۳۰ شدنی می داند: «این اتفاقی اجتناب ناپذیر است، چرا که فضا پهنه ای است که انسان درباره آن نادانسته های زیادی دارد و باید این دانایی از یک جایی پیش درآمد شود. فلذا این که فضانوردان به بهرام بروند و درباره آن اطلاعات به دست آورند و سپس روبات ها در آن جا امکانات اولیه برای سفر گردشگر های معمولی را ایجاد کنند، چندان هم ناممکن به عقیده نمی رسد».


اعضای مصنوعی

تا ده سنه دیگر اعضای مصنوعی و به اصطلاح پروتزها چنان مترقی خواهند شد که مردم ممکن است با اتکا به آن ها به توانایی ها و مهارت های فوق بشری برسند. این قبل بینی یان پیرسون ناظر بر این حقیقت است که «همین امروز هم می بینیم که ملت از اعضای مصنوعی فوق پیشرفته ای کاربرد می کنند. مثلا جیمز یانگ که دانشمند زیست شناس است یک دست مصنوعی ساخته که قابلیت پرواز را در دارنده اش برپایی می کند و به راستی یک هواپیمای اختصاصی دارد». یان پیرسون می گوید: «اعضای مصنوعی مترقی تر خواهند شد، الی حدی که ملت این دست موزه تکنولوژیک را مال خویش خواهند دانست. برای نمونه می توانم به هنرمندی اشاره کنم که یک دست مصنوعی با نوعی دریل دارد که مشابه افزار تاتوکاری یا خالکوبی می تواند عمل کند. در سال های آینده مردم حتی می توانند مثلا در پایشان ایمپلنت های الکترونیکی شغل بگذارند تا نیرومند ترشان کند».


لباس های تکنولوژیک

لباس های ویژه لغایت ده سنه دیگر به مردم توانایی هایی از گونه توانایی ابر انسان های کتاب های مصور خواهد داد. یان پیرسون در این گویه به لباسی اشاره می کند که کمپانی هیوندا ساخته و توانایی بلند کردن وسایل وزین را به فرد می دهد. پیرسون می گوید «این اول گذرگاه است و در سنه های آتی پوشاک هایی خواهیم داشت که راه رفتن و دویدن را ساده تر می کند یا پوشاکی از جنسی ویژه که جلوی خستگی شخص را گرفته و او را قدرتمندتر می کند».


واقعیت مجازی

به ایمان این آینده پژوه واقعیت مجازی در ده سنه آینده جای کتاب را خواهد گرفت. او می گوید «از این طریق می طاقت ادب آموزان را مثلا به فضایی در گذشته منتقل کرد و بهشان رخدادهای آن دوران از قبیل جنگ ها و منازعه ها و نوع حیات مردمان را نشانه داد. این گونه درس آموزی بی گمان بهتر از تعریف کردن رخدادها به شکل امروزین است، و به هر حال این بدیهی است که یادگیری از راه حضور در پیرامون بسیار بهتر و کاراتر از مطالعه صرف یک سری رویدادها تاریخی است».


تلفن های هوشمند

تا سال ۲۰۲۵ تلفن های هوشند منسوخ خواهند شد. یان پیرسون می گوید که «با پیشرفت های محتوم آتی تا چند سال سایر خبری از تلفن های هوشمند به شکل معاصر نخواهد بود و مردم به کسی که چنین ابزاری را در دست بگیرند، خواهند خندید. درواقع لغایت پنج شش سال دیگر دور نیست هر کسی در دستبند یا گردن بند یا هر آلت کوچک دیگری یک تلفن هوشمند داشته باشند و نیازی به حمل این ابزارهای دست و پاگیر مزاحم نداشته باشد». پیش بینی پیرسون ناظر بر اختراعاتی است که شرکت هایی مانند مجیک لیپ در سال های اخیر تعقیب کرده اند و هدفشان همگانی کردن استفاده از این ابزارهاست.


دیگر ترقی ها

یان پیرسون در پیوستگی به اختراعاتی چون ماشین های خویش راننده اشاره می کند- که تا ده سال دیگر به فرآوری متعدد خواهد قبض و رانندگی را به صرفا کنترل ایرادات احتمالی پیش آمده منحصر خواهد کرد. یا «توریسم فضایی» که البته شاید فقط برای پروتمندان باشد و «امکانات چاپ سه بعدی» که الی بیست سال سایر ساخت خانه های پر تعداد را در مدت زمانی غیرقابل انگار به رویایی تعبیر شده بدل خواهد کرد که امروز هم هستی دارد و مثلا یک کمپانی چینی ادعا می کند که از طریق چاپ سه بعدی در یک روز توانایی ساخت ده خانه را دارد. از دیگر قبل بینی های یان پیرسون می نا به «روبات های با احساس» اشاره کرد که لغایت سنه ۲۰۳۰ علاوه بر اتمام کارهای خانه هم گفتگو و مونس آدم های تنها نیز خواهند بود. این محقق «دنیای مجازی ماتریکس مانند» را نیز تا سنه ۲۰۴۵ قابل حصول می داند؛ و البته «آسمان خراش هایی را که مشابه یک شهر بوده و ملت برای اتمام کارهایشان نیازی به خروج از آن ها را ندارند» لغایت بیست و پنج سال سایر رویه غالب حیات شهرنشینی شناسایی می کند. به ایمان یان پیرسون «مهم ترین تغییر اما در این نکته خواهد بود که لغایت سال ۲۰۵۰ تمام انرژی های انواع سایر منسوخ شده و دربایستن اهالی از طریق انرژی های تجدیدشونده تامین خواهد شد».

دنیای وسوسه انگیزی است، نه؟ بعد باید کوشش نماییم لغایت سی سنه دیگر زنده بمانیم و دنیای فوق پیشرفته آن ایام را ببینیم.

منبع:  https://fa.shafaqna.com/news/695694/



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در سنه 1820 امید به زندگی هر شخص کمتر از 35 سال بود، 94 درصد از جمعیت دانشمند در فقر شدید زندگی می‌کردند و کمتر از 20 درصد مردم جهان سواد داشتند.

امروزه اما امید به حیات در وسط کسان به بیش از 70 سنه رسیده است، کمتر از 10 درصد ملت جهان در فقر شدید زندگی می‌کنند و بیش از 80 درصد جمعیت گیتی باسواد هستند.

این بهبودها به‌طور عمده به خاطر پیشرفت‌های مفصل در تکنولوژی، ابتدا عصر صنعتی و پیوسته عصر اطلاعات برپایی شده‌اند. تکنولوژی‌های جالب و جدید زیادی هستی دارند که کماکان روند تغییر عالم و درمان رفاه انسان را پیوسته می‌دهند.

در واقع به همین دلیل می‌توانیم به آینده دنیای تکنولوژی امیدوار باشیم.

خودروهای بدون راننده: خودروهای بدون راننده‌ای که این ایام هستی دارند در بسیاری از شرایط رانندگی، از خودروهایی که بدست انسان رانده می‌شوند امنیت بیشتری دارند. خودروهای بدون راننده لغایت حدود 3 لغایت 5 سنه آینده ایمن‌تر شده و به تولید انبوه می‌رسند.

سازمان سلامت جهانی تخمین زده است که هر سنه 25/ 1 میلیون نفر از جراحات ناشی از تصادفات رانندگی می‌‌میرند. نیمی از قربانیان عابران پیاده، دوچرخه سواران و موتورسواران هستند.

خودروها اکنون مهم‌ترین انگیزه مرگ افراد 15 تا 29 ساله در عالم هستند. خودروهای بدون راننده اما دنیای سده بیستم را دوباره شکل می‌دهند. خودروهای هوشمند با یکدیگر وابستگی برپا می‌کنند الی از تصادفات و شدت ترافیک‌های خیابانی و جاده‌ای بکاهند.

این خودروها به رانندگان اجازه می‌دهند که در زمان حضور در خودرو به فعالیت‌های دیگری مثل انجام امور اداری، آموزشی و اجتماعی‌شان بپردازند.

انرژی پاک: مبارزه با دگرگونی ها آب و هوایی برای تفریق میزان مصرف انرژی هنوز به جایی نرسیده است. با این حال ولی خوشبختانه دانشمندان، مهندسان و کارآفرینان سعی می‌کنند با به کارگیری پیشرفت‌های تکنولوژیک این پیشه را اتمام بدهند.

در همین راستا قیمت سلول‌ها و پنل‌های شمسی از سال 1977 لغایت حالا تفریق 5/ 99 درصدی داشته است.

انرژی شمسی به زودی به صرفه ترین سوخت جایگزین برای سوخت‌های فسیلی خواهد شد. رونق تولید خودروهای الکتریکی مانند محصولات شرکت تسلا و تفریق قیمت پایانی آنها با تولید انبوه، اقدام بزرگواری در این جهت خواهد بود. به این ترتیب به تدریج گواه شکل‌گیری جایگاه‌های شارژ الکتریکی خودروها به جای جایگاه‌های سوخت بنزین و گاز خواهیم بود.

واقعیت مجازی و افزوده: پردازنده‌های کامپیوتری این روزها آنقدر تند شده‌اند که می‌توانند به خوبی تجربه لذت‌بخشی از حقیقت مجازی و افزوده را برای ما برپایی کنند.

شرکت‌هایی همانند فیس‌بوک، گوگل، اپل و مایکروسافت میلیاردها دلار برای گسترش، راحتی کاربرد و در دسترس بودن تکنولوژی‌های راستی مجازی و راستی افزوده سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

بعضی از مردم فکر می‌کنند که این تکنولوژی‌ها فقط برای بازی‌های ویدئویی کاربرد دارند، اما این کسان با گذر زمان خواهند دیدن که این تکنولوژی‌ها برای انجام کارهای مختلف مفید خواهند بود؛ از ملاقات با دوستان و آشنایان از سراسر عالم گرفته لغایت کاربردهای پزشکی مانند بهبود ترس‌ها یا کمک به توانبخشی به کسان فلج.

پهپادها و خودروهای پرنده: GPS نخستین بار به‌عنوان یک فناوری نظامی شناسایی شد، ولی اکنون که برای تاکسی گرفتن، پیدا کردن راه و حتی انجام بازی‌هایی مشابه پوکمون هم به‌کار دستگیر می‌شود.

پهپادها هم در نخست یک فناوری نظامی بودند، ولی به سرعت برای اتمام کارهای مختلف تجاری و مصرفی مورد استفاده قرار گرفتند؛ تا جایی که اکنون که شرکت‌های بزرگی همانند آمازون و گوگل در حال ساخت پهپادهای خودشان هستند. در همین حال موج جدیدی از ساخت خودروهای پرنده توسط استارت آپ های گوناگون به راه افتاده است.

خودروهای پرنده از همان فناوری پهپادها کاربرد می‌کنند، اما آنقدر بزرگ هستند که بتوانند حتی کسان را هم جا‌به‌جا کنند. با این اوصاف چشمداشت می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور خودروهای پرنده مقرون به‌صرفه‌تر از هواپیماها هم باشند.

هوش مصنوعی: هوش مصنوعی به تعقیب الگوریتم‌های جدید و استفاده مفصل در جمع‌آوری اطلاعات و پردازش کامپیوتری، پیشرفت سریعی در یک دهه ماضی داشته است. هوش مصنوعی تقریبا در هر زمینه‌ای کاربرد دارد؛

برای مثال در عکاسی یک تکنیک هوش مصنوعی به نام «تبدیل به سخیف هنرمندانه» هست که عکاسان را به شکل یک نقاش تبدیل می‌کند. گوگل اکنون یک سیستم هوش مصنوعی ساخته است که سیستم‌های انرژی دیتاسنترها را مهار می‌کند و به این ترتیب صدها میلیون دلار در هزینه‌های انرژی صرفه‌جویی می‌کند. کاربردهای گسترده هوش مصنوعی افراد را از کارهای تکراری ذهنی رها می‌کند، صحیح همانند انقلاب صنعتی که کسان را از سپریدن کارهای تکراری فیزیکی خلاص کرد.

سوپر کامپیوترهای جیبی برای همه: 80 درصد بزرگسالان عالم لغایت سال 2020 یک موبایل هوشمند متصل به اینترنت خواهند داشت. یک آیفون 6 نزدیک دو میلیارد ترانزیستور دارد که نزدیک 625 برابر بیشتر از ترانزیستورهای به‌کار رفته در یک کامپیوتر پنتیوم اینتل سنه 1995 است.

موبایل‌های هوشمند امروزین به مثابه سوپر کامپیوترها هستند. موبایل‌های هوشمند متصل به اینترنت امکاناتی را به کسان عادی می‌دهند که لغایت چند سال قبل فقط برای گروه خاصی از مردم در دسترس بودند.

تحصیل آنلاین با کیفیت بالا: در حالی که شهریه دانشگاه‌ها به سرعت بالا می‌رود، هر شخصی که یک موبایل هوشمند دارد می‌تواند نزدیک در هر زمینه‌ای به‌صورت آنلاین تحصیل کند و به محتوای آموزشی بیشتر رایگان و با کیفیت دسترسی داشته باشد.

در حالی که خرید یک دائرة المعارف بریتانیکا 1400 دلار خرج دارد، اکنون هر کاربر موبایل هوشمند می‌تواند در برابر به‌صورت رایگان از دائرة المعارف ویکی‌پدیا کاربرد کند.

در همین حال کیفیت آموزش آنلاین هم رو به درمان است. در 15 سال ماضی دانشگاه معتبر MIT سخنرانی‌ها و مواد درسی بیش از دو هزار دوره دانشگاهی را ضبط کرده و به چهره آنلاین ارائه داده است؛ روندی که چشمداشت می‌رود در چند سنه آینده دانشگاه‌های زیاد دیگری هم با آن به اتفاق شوند.

پزشکی کامپیوتری: تا همین اواخر کامپیوترها تنها در محیط‌های پزشکی و اغلب برای اتمام کارهای تحقیقاتی و ثبت سوابق باره بهره‌گیری قرار می‌گرفتند. امروزه ولی ترکیبی از علوم کامپیوتری و پزشکی در حال شکل‌گیری است که می‌تواند تنوع و پیشرفت‌های ابهت در دانش پزشکی برپایی کند.

به عنوان نمونه الی 15 سال پیش تنظیم توالی ژنوم انسان 3 میلیارد دلار هزینه داشت، امروزه اما این خرج به نزدیک هزار دلار تفریق یافته است و انتظار می‌رود روند کاهشی آن پیوسته داشته باشد. به این ترتیب اصلاحات ژنتیکی به زودی به بخشی عادی از پزشکی تبدیل خواهد شد.

منبع :  https://www.beytoote.com/scientific/lashfiat-elmi/technologies-make1-future.html



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

شارژ کردن آی فون با عینک,شارژ آی‌فون5 با عینک,عینک شاما شید

روز عینک بزنید، عصر آی‌فون شارژ کنید
یک طراح و مبتکر یک عینک آفتابی را با مجهز کردن پنل‌های خورشیدی به دستگاهی برای شارژ آی‌فون تبدیل کرده است.
سیلی کلاسکار طراح هنری، دسته‌های عینک(Ray-Ban) را به پنل‌های خورشیدی مجهز کرد تا بتواند به قدر کافی نور خورشید را جذب کرده تا بعد از ظهر هنگامی که خورشید غروب می‌کند و آی‌فون کاربر پس از یک روز باطری خود را از دست می‌دهد، بتواند انرژی لازم را دریافت کند.

 

این عینک که با نام «شاما شید» ارائه شده تنها می‌تواند آی‌فون 5 را شارژ کند، چرا که رابط اتصال آن تنها برای نسل جدید دستگاه‌های اپل عرضه شده است.
پیش از این پنل‌های خورشیدی برای گجت‌های پوشیدنی چون کوله پشتی رالف لورن مشاهده شده که از آن برای تولید انرژی الکتریسیته استفاده شده است. اپل نیز یک درخواست ثبت اختراع برای مجهز کردن دستگاه‌های موبایل به پنل‌های خورشیدی ارائه کرده بود تا دستگاه‌ها بتوانند انرژی مورد نیاز خود را از خورشید تامین کنند.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/glasses2-charge1-iphone.html



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

دستبند هوشمند Samsung ,دستبند هوشمند Gear Fit,کاربرد دستبند هوشمند

دستبند هوشمند Samsung با صفحه نمایش خمیده
کنگره جهانی موبایل 2014 روز دوشنبه در بارسلون افتتاح شد تا سیل معرفی محصولات جدید در اسپانیا به راه بیفتد. در این رویداد علاوه‌بر خدمات ارتباطی جدید، موبایل‌ها، تبلت‌ها و دستبندهای هوشمند، محصولات جدید و داغی هستند که معرفی می‌شوند.

 شرکت Samsung هم در این رویداد از جدیدترین دستبند هوشمند خودش رونمایی کرده است. این دستبند هوشمند که با نامGear Fit معرفی شده است، در واقع با هدف کنترل وضعیت سلامتی کاربران و فعالیت‌های ورزشی آنها طراحی و تولید شده است.

 

این دستبند در واقع نمونه کوچک‌شده ساعت هوشمند این شرکت است که می‌تواند تعداد قدم‌های کاربران در زمان پیاده‌روی را محاسبه کرده و همچنین ضربان قلب آنها را هم حساب کند. این محصول دارای صفحه نمایش خمیده از نوع AMOLED بوده و قابلیت مشاهده محتوای آن از زوایای مختلف برای کاربرانش وجود دارد. در واقع این صفحه نمایش خمیده استفاده از این دستبند را روی مچ دست راحت‌تر می‌کند و ساختار مستطیلی شکل آن امکان خواندن راحت‌تر محتوای آن و همچنین لمس صفحه نمایش برای انتخاب گزینه‌های مختلف روی آن را راحت‌تر می‌کند.

 

دستبند هوشمند Gear Fit هیچ دوربین، بلندگو و میکروفونی نداشته و در مقابل می‌تواند تمام اعلان‌‌های مربوط به موبایل هوشمند کاربرانش را برای آنها به نمایش بگذارد تا به این ترتیب یکی از هوشمندترین دستبندهای بازار به حساب بیاید. به‌طور کلی اما شرکت Samsung برای طراحی و تولید این دستبند بیشتر روی وضعیت سلامتی و فعالیت‌های ورزشی کاربران تمرکز کرده است و به همین دلیل امکان برقراری ارتباط با اپلیکیشن ویژهS Health و موبایل‌های هوشمند گلکسی این شرکت را برای آن فراهم آورده است.

 

 

مسوولان Samsung اعلام کرده‌اند که این دستبند هوشمند می‌تواند تا چهار روز به صورت مداوم کار کند و مانند بعضی از محصولات جدید این شرکت از گواهی IP67 برای ساختار ضدآب و ضدگرد و غبار بودن هم بهره می‌برد، تا به این ترتیب کاربران آن هیچ نگرانی برای کار با آن در زیر آب یا با تعریق زیاد نخواهند داشت. به گفته بازدیدکنندگان، این دستبند هوشمند طراحی باریک‌تر و سبک‌تر ساعت‌های هوشمند Samsung را داشته و کاربری ساده‌تری هم دارد.

 

همچنین بد نیست بدانید که بند این دستبند قابل تعویض بوده و کاربران می‌توانند به راحتی این کار را خودشان انجام بدهند. شرکت Samsung اعلام کرده است که این دستبند هوشمندش را از روز یازدهم ماه آوریل آینده به صورت رسمی روانه بازار می‌کند. با این حال اما این شرکت اطلاعاتی درباره قیمت عرضه آن اعلام نکرده است.

منبع:https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/smart2-bracelet1-screen.html



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نکات مهم اثناء خرید ابزارها بازی

کودکان آفت پذیرترین اقشار جامعه هستند که خرید لوازم بازی و ساز و برگ مهد کودک با استاندارد بالا، برای آنان باید با دقت اتمام گردد. کیفیت وسایل بازی پارک مثل وسایل پارکی پلی اتیلن و همچنین ساز و برگ مهد کودک ضامن سلامتی روحی و جسمی کودکان شما است.

 

تجهیزات مهد کودک و خانه بازی به وسایلی تبدیل شده‌اند که احتمالاً اهمیت آن ها از وسایل موجود در منازل هم بیشتر باشد. امروزه‌ کودکان بیشترین وقت خود را در طول روز در چنین فضاهایی می گذرانند. احتمالاً بتوان گفت مهد کودک ها و منزل های بازی، خانه دوم کودکان محسوب می شوند. با پروا به این موضوع، نکته‌ای که از کل مهم تر است و رعایت آن برای مسئولان این مکان‌ها ضروری است، توجه به ایمنی و کیفیت تجهیزات مهد کودک و خانه‌های بازی تحت بازبینی آن هاست.

 

تجهیزات مهد کودک شما باید این ۴ ویژگی‌ را داشته باشد:

لوازم و ساز و برگ مهد کودک باید به راحتی قابل شستشو یا تمیزکردن باشد؛

ارتفاع ساز و برگ مهد کودک مناسب با سن کودکان باشد؛

جنس تجهیزات منزل بازی کودکان طوری باشد که بر اثر دگرگونی ها آب و هوایی خراب نشود؛

تا حتماً امکان گیره ها و قلاب ها در قسمت‌هایی پیمان داشته باشند که کودکان به آن‌ها دسترسی نداشته باشند.

 

نکاتی درباره ایمن بودن ساز و برگ مهد کودک

نداشتن لبه های تیز و برنده؛

داشتن پوشش های حفاظتی مناسبی مانند تکیه‌گاه و کمربند محافظ در توان ها؛

مناسب بودن بلندی پله ها در وسایلی مانند سرسره ها؛

کم بودن فاصله نشیمن گاه لغایت زمین در صندلی ها.

 

برقراری ایمنی در وسایل بازی و مهد کودک ها

هر کدام از ساز و برگ ایمنی و رفاهی ذکر شده باید دارای ویژگی های لازم باشند. مهم ترین خاصیت های این ساز و برگ برای افزایش ایمنی و رفاه کودکان در مهد کودک دربرگیرنده موارد زیر می باشد:

 

ارتفاع کمد و اریکه متناسب با فیزیک کودکان باشد؛

لوازم استاندارد و با کیفیت بوده و سازگار با محیط زیست باشند؛

لوازم احتیاطی دور از دسترس کودکان پیمان داشته باشند؛

هیچ کدام از امکانات سرمایشی، حرارتی و … نشتی نداشته باشند؛

لوازم برقی در دسترس کودک قرار نگیرد؛

پریز برق حائز سرپوش محافظ کودک باشد؛

کفپوش استاندارد و خوش رنگ برای پیرامون داخلی مهدکودک گزینش شود؛

تمامی ساز و برگ متناسب با ابعاد فیزیکی کودکان ساخته شده باشد؛

راحتی و رفاه کودکان در مهدکودک را فراهم بیاورند؛

دارو و کمک های اولیه منقضی نشده باشند.

 

تجهیزات مهدکودک,خرید تجهیزات مهدکودک
فراهم آوردن امکانات استاندارد بازی، کودک را از خمودی و افسردگی حفظ می کند

 

خرید ابزارها بازی استاندارد و تاثیرات مثبت آن

کودکان مهم ترین اقشار جامعه و در عین حال آفت پذیر ترین آن ها محسوب می شوند. اهمیت توجه به رفاه و سطح سلامت فکری و جسمی کودکان در جامعه به دلیل شکل گیری نوع اندیشه و سطح جسمانی آنان می باشد. هر گونه بی توجهی به این امر می تواند بعدها خسارات جبران ناپذیری برای کودک و مهم تر از آن برای جامعه به هستی بیاورد.

 

آگاهی بخشیدن به کودکان و کمک به اشاعه فکری آن ها و همچنین فراهم آوردن لوازم بازی استاندارد در مهد کودک ها می تواند از وارد شدن آفت های جسمانی همچون نقص در گوارش، رشد استخوان، تنفس، خون، قلب و مغز ممانعت کرده و بسیاری از گزند های رفتاری و خطرناک را در موعد مناسب تغییر دهد.

 

خرید لوازم بازی و ساز و برگ مهد کودک از جمله مهم ترین اقداماتی است که در ارتقا فکری و جسمانی کودک نقش دارد. فراهم آوردن امکانات استاندارد بازی، کودک را از خمودی و افسردگی حفظ می کند و بازی با گونه ها وسایل کمک آموزشی و هوش می تواند خلاقیت و نیروهای تفکر کودک را افزایش دهد. با پروا به نیاز های امروز کودکان خود می توانید از آفت های خطرناک آینده آن ها جلوگیری کنید. در این نوشتار به راهنمایی خرید لوازم بازی و ساز و برگ مهد کودک خواهیم پرداخت و اهمیت هر یک از وسایل بازی را با ذکر مشخصات لازم بیان می کنیم.

 

چرا قابل شستشو بودن تجهیزات مهد کودک اهمیت دارد؟

یکی از ویژگی هایی که از خوب‌بودن جنس و کیفیت ساز و برگ منزل بازی و لوازم مهد کودک حکایت می‌کند، قابل شستشو بودن آن هاست. در درازا روز کودکان بسیاری از تجهیزات خانه بازی کودک کاربرد می کنند. ممکن است بسیاری از آن‌ها ناقل بیماری‌هایی مثل زکام کودکان باشند. حتی ساده‌تر از آن، بارها زمین بخورند و بلند شوند و بدون اینکه دست خویش را بشورند، هر وسیله‌ای را لمس کنند. این وسایل در معرض آلوده‌شدن به بیشترین ریزاندامگان ها قرار دارند و کودکان نیز بیشترین تماس را با آن ها دارند؛‌ بعد به‌راحتی میکروب ها را به کودکان منتقل می‌کنند.

 

اگر جنس آن ها قابل شستشو باشد یا حتی به راحتی تمیز شود، مایه می شود مسئولان راحتتر و به دفعات اغلب برای تمیزکردن آن ها یکی کردن کنند؛ در نتیجه آلودگی های اقلیت روی آن ها انباشته می شود. اگر به طاقت و سرسره‌هایی مشابه نا و سرسره سنجاب، نا و سرسره خوک و … دقت کنید، متوجه می شوید بیشترین جنسی که در طراحی بدنه آن ها استفاده شده، پلاستیک فشرده است (اصطلاحا به این ها ابزارها بازی پلی اتیلن هم می گویند!). ضمن اینکه این وسایل از رنگ‌های مختلف و شاد تهیه شده اند. بهتر است ساز و برگ خانه بازی کودک رنگ های روشن داشته باشند تا هم کودکان را اغلب به سمت خویش جذب کنند، هم کثیفی خود را بیشتر پرتو دهند لغایت مسئولان این مراکز زودتر متوجه آلودگی این وسایل بشوند.

 

تکنیک های خرید و گزینش ساز و برگ مهدکودک, ابزارها بازی و تجهیزات مهدکودک
لزوم وجود تجهیزات ایمنی در مهدکودک رعایت شود

 

انواع لوازم بازی و تجهیزات مهد کودک

تجهیزات بازی در مهدکودک نمونه های بسیاری از تجهیزات رفاهی، بازی، کمک آموزشی و … را دربرگیرنده می شوند. مهم ترین این ساز و برگ به شرح ذیل می باشند:

 

اسباب بازی های فکری و آموزشی همچون پازل، بلوک بازی و حلقه

کتاب های آموزشی و داستان

پارک بازی پلی اتیلن برای بازی در حیاط

تجهیزاتی همچون استخر بادی، ترامپولین، استخر شن و توپ، قلعه بادی، تاب و سرسره

وسایل بازی برای ارتقا چیرگی ها همچون لوازم منزل بازی، خانه، کلبه، ماشین، طباخ خانه و…

لوازم بازی بادی همچون استخر، توپ، سرسره، تشک بادی یا قلعه بادی.

 

با خرید این وسایل بازی مفید لحظات شاد و شگفت انگیزی را برای کودکان ایجاد کنید، الی با لذت به کشف دنیای اطرافشان بپردازند و خوشحال و سرحال بمانند. خرید بهترین محصولات، لوازم بازی و تجهیزات مهدکودک را فقط از طریق فروشگاه های معتبر و شناخته شده انجام دهید. بهترین محصولات دارای شاخص کیفی هستند، از گارانتی برخوردارند، نرم و انعطاف پذیر هستند و به آسان قابلیت نصب دارند.

 

بهترین مهد کودک ها برای بچه ها کدامند؟

سپردن کودکان به مهدکودک های ایمن و استاندارد از دغدغه های کل ی والدین است. امروزه شرایط شغلی والده و پدر امکان نگهداری از کودک در خانه را محدود ساخته و از این رو یافتن مهد کودکی که بتواند در طول روز از کودکشان مراقبت کند و همچنین حائز استاندارد های لازم و فوقانی باشد دارای اهمیت است.

 

از جمله ویژگی ها و شناسه های لازم برای انتخاب بهترین مهدکودک را می طاقت موارد پایین عنوان نمود:

 

بهترین لوازم بازی جهت رشد فکری و خلاقیت کودک در آن وجود داشته باشد.

لوازم بازی ایمن و استاندارد باشند.

از ابزارها بازی مخدوش، گزند دیده، کهنه، بد رنگ و خراب برای کودکان استفاده نشود.

لزوم استفاده از رنگ های خوشحال در ابزارها بازی و تجهیزات مهد کودک رعایت شود.

 

لزوم وجود تجهیزات ایمنی در مهدکودک رعایت شود.

به لزوم هستی کفپوش تندرست در پیرامون بازی کودکان به قصد جلوگیری از آفت به کودکان توجه شود.

لوازم کمک آموزشی و تربیتی در مهدکودک موجود باشد.

لوازم بازی فکری و فراهم آوردن امکان بازی دسته جمعی فراهم شود.

 

ایجاد فضایی شاد و به بعید از تنش برپایی شود.

به کار گیری تجهیزات روشنایی، سرمایشی، گرمایشی و تهویه مطبوع استاندارد در مهد کودک الزامی است.

با خرید ابزارها بازی و ساز و برگ مهدکودک می توان یک پیرامون شاد و تندرست و ایمن برای کودکان فراهم نمود و در جهت ارتقای جسمی و فکری آن ها کوشید.

 

وسایل بازی مهدکودک,آشنایی با وسایل بازی و تجهیزات مهدکودک
با خرید ابزارها بازی و تجهیزات مهدکودک یک پیرامون خوشحال و تندرست برای کودکان فراهم کنید
پیشنهاد بیوتی بلاگرها برای خریدلوازم آرایش
اصلاح طرح تبسم و زیبایی دندان

 

وسایل بادی کودک

وسایل بادی کودک، گرد از پرطرفدارترین بازی های معاصر برای کودکان است. انواع این بازی ها، در قالب های مختلفی طراحی و ساخته می شوند.

طراحی پیشه ای، اعمال شیب های استاندارد و حساب شده، دیواره هایی با بلندی مناسب، ایمن سازی با توجه به ویژگی های ارگونومیکی و آناتومیک، از جمله عواملی هستند که کمک می کنند وسایل بازی بادی کودکان، آسیبی به آن وارد نکنند. همچنین، این ویژگی ها، اثر می دهند که هر محدوده ی سنی با کدام نوع از وسایل بادی کودکان سازگاری بیشتری دارد.

وسایل بادی کودک، شامل سرسره های بادی، استخر توپ بادی، تشک بادی جامپینگ، قلعه های بادی و ... می شود.

 

ویژگی های لازم برای لوازم بازی و ساز و برگ مهد کودک

شناخت ویژگی های شاخص و مهم برای خرید ساز و برگ مهدکودک اهمیت بسیاری دارد. مهم ترین ویژگی های وسایل بازی مهدکودک به شرح پایین می باشند:

 

رنگ های شاد داشته باشند و طرح های گوناگون جذاب در آن به پیشه رفته باشد؛

سبک و قابل حمل باشد؛

از مواد انعطاف پذیر ساخته شوند تا در اثر تصادف به کودک صدمه نزند؛

خیلی کوچک یا خیلی کبیر نباشد و متناسب با اندام و آناتومی بدن کودک ساخته شده باشند؛

 

نرم و راحت باشد لغایت کودک بتواند بسهولت فعالیت های خود را به اتمام رسانده و ستون فقرات، استخوان، چشم ها و کمر کودکان با به کارگیری آن ها آفت نبیند؛

قابلیت نصب راحت داشته باشند، بتوان آن ها را بسهولت متمایز ارائه کرد و در محیط‌ دیگری نصب کرد؛

 

کودکان بتوانند به راحتی با آن ها شغل کنند؛

استاندارد و با کیفیت باشند. جنس مواد سازنده در آن ها بسیار اهمیت دارد؛

متناسب با بدن کودک ساخته شده باشند؛

ایمن و راحتی و رفاه کودکان را فراهم بیاورند و او را خسته و کسل نسازند؛

 

سرگرمی کودک و تمایل او به بازی را تقویت کنند؛

بازی با آن ها ساده باشد و کودک را کلافه و بی پیمان نسازند؛

به کودک آفت روحی یا جسمی وارد نسازند، بازی خشن یا غیر اخلاقی نباشند؛

آنتی باکتریال باشند و آلرژی در تن کودک برپایی نکنند؛

تیز، شکننده و پر راز و صدا نباشند.

 

با آگاهانیدن از این ویژگی های شاخص می توانید نسبت به خرید ابزارها بازی و ساز و برگ مهد کودک اقدام نمایید و تا سال های متمادی از آن استفاده نمایید. بهترین محصولات همش عمر بالایی دارند، سازگار با پیرامون زیست می باشند و هیچ گونه صدمه ای به کودک نمی رسانند.

 

انواع تجهیزات رفاهی و ایمنی لازم در مهد کودک

علاوه بر خرید ابزارها بازی و تجهیزات مهد کودک لزوم وجود امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز دریافتن می شود.

 

مهم ترین تجهیزات ایمنی و رفاهی مهد کودک موارد ذیل می باشد:

 

کفپوش استاندارد برای بازدارندگی از وارد آمدن آسیب به دست، پا و زانوی کودکان

جا کفشی، کتابخانه، کمد کودک برای پیمان دادن لوازم کودک و افزار بازی در آن

لباس بازی و پوشاک کار برای اجرای نمایش های گروهی و بازی های مختلف

میز، صندلی، روروئک، تخت، ناز بالش، میز بازی و میز تحریر فانتزی کودک .. برای کودکان نوزاد الی 6 ساله

 

چمن مصنوعی در محوطه مفتوح برای تعلیم ورزش های مختلف و بهره مندی از هوای آزاد

آینه های فانتزی و نشکن

کپسول اثیر آیت و سنسور اطفا حریق

جعبه کمک های اولیه

 

حفاظ پنجره برای بازداری از سرنگونی یا پرت شدن کودک

تجهیزات نور و به منظور تامین روشنایی کافی

تخته آموزشی و استاندارد.

 

با خرید تجهیزات ایمنی و نصب آن ها از صدمه رسیدن به کودکان ممانعت می شود و در مواقع خطر امکان محافظت از کودکان وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دنیای فناوری به قدری مفصل شده که حال سرنوشت مسابقات ورزشی به عقیده فناوری‌های باره استفاده در این مسابقات ارتباط دارد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران، در دانشمند امروز هیچ عاملی نمی‌تواند جلوی رشد و گستردگی فناوری ایستادگی کند، دانش آدمی روز به روز در حال افزایش است و همگام با این اتفاق، فناوری‌های مدرن و مدرن، برای آسان‌تر کردن حیات انسان‌ها تولید می‌شوند. حضور تکنولوژی در هر عرصه‌ای به شکلی کاملا برجسته دانستن می‌شود و وابستگی حیات آدمی به تکنولوژی نیز، همواره در حال رشد است. در حال حاضر همگی کار‌های روزمره انسان از جهتی به فناوری وابسته است، انسان‌ها حتی برای ورزش یا خواب خویش نیز از فناوری کاربرد می‌کنند. هرچند این رویداد جنبه‌های مثبت و منفی خویش را دارد، اما نمی‌توان منکر آن شد که دنیای ما با فناوری گره خورده، گره‌ای که نمی‌توان بسهولت آن را باز کرد.

 

این رشد فناوری خرده گیران فراوانی دارد، بسیاری معتقداند که وابستگی بیش از مرز به تکنولوژی‌های جدید، یک دنیای ماشینی و بدون احساس را برای ما خواهد ساخت. به عنوان نمونه لغایت چند سال پیش، نتیجه یک پیکار ورزشی با تصمیمات داور مشخص می‌شد، این تصمیمات گاهی صحیح و برخی مواقع نادرست بود، ولی قدرت انسان در برپایی این تصمیم گیری نقش موثری داشت. ولی حال به این نوع نیست، در دنیای امروز در سال ۲۰۲۰ میلادی، نتیجه بسیاری از مسابقات ورزشی توسط سیستم‌های رایانه‌ای و فناوری‌های ورزشی مشخص می‌شود. با هستی فناوری‌های بدون خطا و دقیق، نقش قضاوت انسانی در بسیاری از مسابقات ورزشی زیاد کمرنگ شده و شدنی است بعدها حکمیت مسابقات کاملا به دست ماشین‌ها ودیعه شود. این آینده برای بسیاری ترسناک و برای بسیاری جذاب است. کمرنگ شدن نقش انسان در حوزه‌های مختلف مانند ورزش و نتایج مثبت و منفی آن خارج از جستار گزارش ما است، ولی نکته غیرقابل انکار این است که روز به روز تکنولوژی نمود بیشتری در دنیای ورزش پیدا می‌کند. سرعت این رشد آنقدر تند است که شاید به زودی گواه آن باشیم که تمامی ورزشکاران یک مسابقه ناچار به اطلاعات از دستورات یک ربات باشند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی برترین فناوری‌هایی که دنیای ورزش را دگرگون کردند

استفاده از فناوری در ۲۰ سال ماضی به نشانه دادن صحنه آهسته برخی اتفاقات در حین یک پیکار ختم می‌شد، اما حال، زیاد از تصمیمات مهم بازی بدست فناوری و سیستم‌های رایانه‌ای گرفته می‌شود. این رخداد به خصوص از سال‌های ۲۰۰۵ و ۲۰۰۶ تا به حال رشد فوقانی داشته و اخیرا نیز گواه این هستیم که فناوری کمک قاضی ویدئویی یا VAR در مسابقات فوتبال در سراسر نقاط دانشمند در حال اشاعه است. با توجه به همگی این مسائل، می‌خواهیم به برترین فناوری‌های مورد بهره‌گیری در ورزش نگاهی داشته باشیم، فناوری‌هایی که گا‌ها با نام‌های مختلف در رشته‌های ورزشی مختلف مورد کاربرد قرار می‌گیرند و نقش زیادی در مسابقات ورزشی دارند. با ما همراه باشید:

 

فناوری چشم عقاب (داوری)

چشم عقاب، چشم شاهین یا چشم هاوک، نام‌های گوناگون این تکنولوژی هستند. در این تکنولوژی با استفاده از چندین دوربین نیرومند در رأس زمین مسابقه یا مشرف به نقاط باره نظر، عبور اشیاء مثل توپ، تجزیه و تحلیل می‌شود. از این فناوری بیشتر در مسابقات ورزشی فوتبال، والیبال، تنیس، کریکت، بدمینتون، پینگ پونگ و راگبی بهره‌گیری می‌شود. محل برخورد توپ بر روی خط یا خارج خط در مسابقات و ثبت یک امتیاز یا خطا، از کاربرد‌های اصلی این تکنولوژی است. با چشم عقاب و هستی دست کم ۶ یا ۷ دوربین مجهز و شماری سنسور، حرکات توپ و فعل و انفعالات مختلف در درازا پیکار به درستی ثبت می‌شود.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی برترین فناوری‌هایی که دنیای ورزش را دگرگون کردند

با به کارگیری هوش مصنوعی و دستورات کدنویسی شده، تصمیمات مهمی توسط چشم عقاب گرفته می‌شود که نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، تشخیص صحنه‌های مشکوک و به اصطلاح میلی‌متری از مهم‌ترین وظایف چشم عقاب به شمار می‌رود. نمونه پدیدار این تصمیمات به عبور توپ از خط دروازه طی مسابقه فوتبال باز می‌گردد، موردی که در درازا تاریخ این سلسله ورزشی با اشتباهات حکمیت فراوانی همراه بوده و تقدیر تیم‌های گوناگون را تغییر داده است. در مسابقاتی مانند تنیس، والیبال و فوتبال، تشخیص چشم عقاب بر تشخیص قاضی ارجحیت دارد. در فوتبال با عبور توپ از خط دروازه حتی با اختلاف چند میلی‌متر، ساعت هوشمند دادرس شروع به لرزش می‌کند و این اتفاق توسط قاضی اعلام می‌شود.

 

برجسته‌ترین مزایای به کارگیری چشم عقاب:

تشخیص دقیق امتیاز یا خطا در صحنه‌های مشکوک، عدم بردباری اشتباه و تاثیرگذاری مثبت در حکمیت مسابقات والیبال، کریکت، راگبی، تنیس و فوتبال

 

کاهش اعتراضات به شیوه داوری، تفریق تنش بین بازیکنان و افزایش تمرکز قاضی بر روی قضاوت

امکان برگرداندن تصمیم اشتباه از سوی دادرس و اجرای مسابقه به اتفاق با عدالت

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی برترین فناوری‌هایی که دنیای ورزش را دگرگون کردند

دستگاه ایمنی HANS (ایمنی)

اغلب استفاده تکنولوژی در ورزش، به موارد ایمنی مفتوح می‌گردد. به خصوص ورزش‌های پرخطری مشابه اتومبیل‌رانی و موتور سواری که گاهی با حادثه‌های مرگباری به اتفاق است، نیاز به ایمنی اغلب برای حفظ جان رانندگان دارد. دستگاه HANS یگانه از همین موارد است که در مسابقات موتور سواری و اتومبیل‌رانی باره کاربرد قرار می‌گیرد. HANS مخفف Head and Neck Support به معنای محافظت از سر و گردن است.

 

مرگ غم‌انگیر دایل ایرنهارت، راننده مشهور مسابقات اتومبیل‌رانی ناسکار، در سنه ۲۰۰۱ در حالی روی دادن که فقط ۶ راننده در آن مسابقات از دستگاه HANS استفاده می‌کردند. این رخداد موجب شد الی رانندگان به کارگیری این دستگاه را بپذیرند و از آن به بعد اکثر رانندگان از HANS استفاده می‌کنند.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی برترین فناوری‌هایی که دنیای ورزش را دگرگون کردند

این دستگاه با فناوری شبیه‌سازی ستون فقرات و برای محافظت از تکان‌های شدید گردن به جهات گوناگون مخصوصا به عقب طراحی شده، این دستگاه با بدنه U شکل بر روی شانه‌ها قرار می‌گیرد و گردن را محافظت می‌کند. HANS مثال روشن استفاده از فناوری در ورزش است که جان بسیاری را نجات داده و خواهد داد.

 

برجسته‌ترین مزایای استفاده از دستگاه HANS:

طراحی بر پای بست، آناتومی بدن

محافظت از گردن و ستون فقرات

عدم ایجاد مزاحمت برای راننده در اثناء مسابقه

البته دستگاه‌های امنیتی همانند زیادی برای ورزش‌های گوناگون تولید شده‌اند که به حفظ سلامت ورزشکاران کمک می‌کند، این دستگاه‌ها در ورزش‌هایی که همانند راگبی، شایستن ایجاد صدمات جدی برای ورزشکار وجود دارد باره استفاده قرار می‌گیرد.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی برترین فناوری‌هایی که دنیای ورزش را دگرگون کردند

گجت‌های پوشیدنی (سلامت)

گجت‌های پوشیدنی از جمله مصداق‌های پدیدار به کارگیری تکنولوژی در مسابقات ورزشی هستند. این دستگاه‌ها در پهنه سلامت ورزشکاران باره کاربرد قرار می‌گیرد. بررسی لحظه به لحظه وضعیت ورزشکار و رسیدگی داده‌ها از عملکرد و بازدهی ورزشکاران از دسته مواردی است که با ظهور گجت‌های پوشیدنی وارد ورزش شده‌اند. بسیاری از ورزشکاران به انگیزه عدم رسیدگی شرایط بدنی مبتلا مصدومیت‌های شدید و حتی اجل شده‌اند. کوری استرینگر، بازیکن تیم فوتبال آمریکایی تیم مینسوتا وایکینگ یگانه از همین افراد بود که در حین تمرین و براثر گرمازدگی جان خود را از دست داد. شرکت‌های پژوهشی گوناگون برای بازدارندگی از چنین اتفاقاتی، دستگاه‌های هوشمند پوشیدنی را توصیه داده‌اند، گجت‌هایی که در حال آماده در بازار نیز هستی دارد و دستبند و ساعت هوشمند نیز در این تقسیم از محصولات قرار می‌گیرند.

 

البته کارکرد‌های اصلی این نوع گجت‌ها در ورزش اغلب به سررسید تمرین و برای افزایش پایداری یا بازدهی ورزشکاران است. از گجت‌های پوشیدنی در ورزش‌های فوتبال، بسکتبال، راگبی، دوچرخه سواری، بدنسازی، دو و میدانی و بیسبال باره بهره‌گیری پیمان می‌گیرد.

 

برجسته‌ترین مزایای استفاده از گجت‌هایی پوشیدنی:

کاهش آمارگرفتن مصدومیت‌ها و مرگ و میر در ورزش

شناخت ریزبین از نیرو فیزیکی، نقاط قوت و ناتوانی ورزشکار

کمک به پیشروی کردن مهارت‌ها و توان بدنی ورزشکاران

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی برترین فناوری‌هایی که دنیای ورزش را دگرگون کردند

تراشه‌های RFID و جی‌پی‌اس (ردیابی)

شاید بتوان تراشه‌های RFID و دستگاه‌های جی‌پی‌اس را در دسته گجت‌های پوشیدنی قرار داد، اما به علت کارکرد آن‌ها و قدمت بیشتر دستگاه‌های ردیابی، آن‌ها را به چهره جداگانه رسیدگی خواهیم کرد. تراشه‌های RFID معمولا در مسابقاتی که سرعت حرف نخست را میزند باره استفاده قرار می‌گیرد. این تراشه در قسمتی از لباس یا وسیله نقلیه ورزشکار قرار داده می‌شود تا با استفاده از پیوست بیسیم، سیگنال‌های موقعیت مکانی دقیق ورزشکار ارسال شود. از این دستگاه‌ها در مسابقات دو و میدانی، موتور‌سواری، اتومبیل‌رانی، دوچرخه‌سواری، قایق سواری در آب‌های خروشان، کوه نوردی، مسابقات استقامت چندگانه و اسب‌دوانی استفاده می‌شود. به خصوص کارکرد اصلی این تراشه‌ها در مسابقاتی با راه طولانی است، مسابقاتی مانند دو ماراتن، دو بیابان-دشت و دمن نوردی، دو کوهستانی، انواع مسابقات رالی جاده‌ای، تور‌های دوچرخه‌سواری گوناگون و غیره که معمولا در مسیر‌های چند کیلومتری یا بین شهری و گاهی بین کشوری و بین قاره‌ای برگزار می‌شود. با این تراشه‌ها می‌توان فضا دقیق ورزشکار را معرفی کرد، با این روش امکان تقلب ورزشکار نیز کاهش پیدا می‌کند و وانگهی چگونگی او مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. این گونه تراشه‌ها حتی برای آگهی نتایج و گزارش زنده مسابقه نیز استعمال دارند.

 

مشابه این تراشه‌ها دستگاه‌های جی‌پی‌اس است که در مسابقاتی با گستره کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد، به کارگیری جی‌پی‌اس اغلب در مسابقاتی مانند راگبی، فوتبال و بسکتبال است که با وجود آن، مقدار دوندگی و راه طی شده بدست ورزشکار در درازا مسابقه ارزیابی می‌شود.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی برترین فناوری‌هایی که دنیای ورزش را دگرگون کردند

سنسور ثبت امتیاز بیسیم (داوری)

از سایر نمونه‌های حضور تکنولوژی در پهنه ورزش که به طور کلی دو سلسله تکواندو و شمشیر بازی را متحول کرد، سنسور‌های ثبت امتیاز هستند. این سنسور‌ها در دو نوع باسیم و بی‌سیم، در لباس محافظ ورزشکار پیمان می‌گیرند و با حساسیت بسیار بالا، امتیازات را ثبت می‌کنند. این سنسورها، به طور کلی جای داوران در دو ورزش تکواندو و شمشیربازی را گرفته و در این رشته‌ها تنها چند قاضی برای مرور صحنه‌ها و رسیدگی به اعتراض بازیکنان حضور دارند.

 

در دودمان تکواندو اجرای درست حرکات کلید اصلی ثبت امتیاز است، به طور مثال در جنبش آپ‌دولیو‌چاگی، باید روی پای ورزشکار مهاجم به طور کامل با هوگو ورزشکار مدافع تصادف داشته باشد در غیر این چهره امتیازی ثبت نخواهد شد. با نظام ثبت امتیاز تکواندو، حرکات نصفه و نیمه که در گذشته مایه به اشتباه افتادن داور‌ها می‌شد و معمولا اعتراض ورزشکار و مربی ورزشکار را به همراه داشت به صفر دریافتی و با اجرای هر فن صحیح، امتیاز در کسری از ثانیه بر روی نمایشگر پرتو دیتا خواهد شد.

 

آموزش حذف کامل اکانت اینستاگرام  اخبار,اخبار تکنولوژی,معرفی برترین فناوری‌هایی که دنیای ورزش را دگرگون کردند

در ورزش شمشیربازی نیز البته از گونه دیگری از سنسور‌ها بهره‌گیری می‌شود، در این ورزش با به کارگیری محافظی از جنس Lamé که نوعی رسانا الکتریکی محسوب می‌شود، برخورد شمشیر با تن بی درنگ ثبت شده و با ارسال به دستگاه‌های شمارنده، امتیاز بر روی برد نمایان می‌شود. دقت این تکنولوژی بسیار بالا است و خطای ثبت امتیاز در آن بسیار مختصر است.

 

برجسته‌ترین مزایای استفاده از سنسور ثبت امتیاز بیسیم:

کاهش چشمگیر اشتباهات داوری

برقراری عدالت در بازی

کاهش وقفه‌های حین بازی برای مرور صحنه‌ها



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

معرفی دودمان تكنولوژي ماشينهاي كشاورزي
تسطيح و تهيه زمين، كاشت، استحصال و نگهداري محصولات زراعي و باغي و دامي نيازمند به ماشين‌آلات مختلف و متعددي است كه كاربرد آنها نيروي انساني چیره دست و كارآيي را مي‌خواهد.

 

اين نيروي انساني،‌ خلاء موجود در بين زارعين و مهندسين ماشين‌هاي كشاورزي را پر مي‌كند. فارغ‌التحصيلان اين رشته مي‌توانند در وزارت جهاد كشاورزي،‌ مراكز خدمات كشاورزي روستايي و عشايري، شركت‌هاي كشت و صنعت واحدهاي توليدي كشاورزي فعاليت نمايند.


درس‌هاي اين زنجیره در درازا تحصيل:
دروس پايه:
رسم فني، گياه‌شناسي عمومي، رياضيات، فيزيك الكتريستيه و مغناطيس


دروس اصلي:
زراعت عمومي، باغباني عمومي، خاكشناسي عمومي، روش‌هاي آبياري، مقدمات ترويج و آموزش كشاورزي، مسـّاحي و نقشه‌برداري، عمليات كشاورزي


دروس تخصصي:
تكنولوژي موتور، شناخت و كاربرد تراكتور، ماشين‌هاي تسطيح اراضي، ماشين‌هاي خاك‌ورزي، ماشين‌هاي كاشت و داشت، ماشين‌هاي برداشت، ماشين‌هاي تجهيزات مقاوم زراعي، عمليات كارگاهي،‌ سرويس و تعمير تراكتور وماشين‌هاي كشاورزي

منبع:motaleat.sanjesh.org


چند دقیقه با دانستنی ها

آشنایی با سلسله حشره شناسی
آشنایی با mba
رشته مديريت وكميسردريايي
معرفي رشته مهندسي برق
معرفی رشته اويونيك هواپيما
معرفی رشته زبان آلمانی

منبع : https://www.beytoote.com/scientific/introduction/agricultural2-machinery.html



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کارشناسان مهدکودک می‌گویند تکنولوژی خلاقیت کودکان را می‌کُشد و فرصت آفریدن و خلاقیت را از‌ آنها می‌گیرد.
به گزارش فارس به نقل از دیلی‌میل، کارشناسان مهدکودک می‌گویند تکنولوژی خلاقیت کودکان را می‌کُشد و فرصت نوکاری و خلاقیت را از‌ آنها می‌گیرد.

 

محققان ایمان دارند، همگی نسل‌ها به‌نوعی با تکنولوژی انس گرفته‌اند و تأثیر آن بر زندگی هر نسلی متفاوت است.

 

نتایج به دست امده از یک نظرسنجی به نکوداشتن نشانه می‌دهد، میزان خلاقیت در کودکان در مقایسه با 5 سال ماضی به شدت کاهش مکشوف است؛ به عنوان مثال کودکان جامعه امروز دوستان خیالی ندارند، انها نمی‌توانند از توان ذهنی خود برای داستان‌ساری بهره‌گیری کنند و منوط به وسایل هوشمند خویش هستند.

 

  این تحقیق که در انگلیس چهره گرفته تأکید می‌کند، تکنولوژی خلاقیت را از بین می‌برد و نوآوری را منهدم می‌کند؛ به گزیده تر در کودکان نوپا که هیچ حد و حصری برای بهره‌گیری آنها از گجت‌های هوشمند در نظر گرفته نشده است.

 

به گفته کارشناسان، استفاده بیش از کران از تکنولوژی علاوه بر برهم زدن الگوی خواب و بروز افسردگی، تأثیر طویل مدت در سلامت حیات کسان دارد که در این بین کودکان به میزان قابل توجهی در معرض خطر هستند.

 

منبع : https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11035175.html



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

حتما برای کل قبل آمده که به یک عکس یا ویدئوی خیلی جالب در کامپیوترمان برخورده‌ایم، اما هیچ وقت حوصله این را نداشتیم که با گوشی منتقلش کنیم و بعد روی اینستاگرام پستش کنیم! یا اصلا موبایل‌مان کلا خراب شده و نمی‌توانیم در اینستاگرام پست بگذاریم. اما نگران نباشید! دیگر این دشوار حل شده است چون حالا خیلی راحت می‌توانید با به کارگیری مرورگر کامپیوترتان و بدون دربایستن به هیچ نرم‌افزاری، پست قراردادن یا در اینستاگرام با رایانه را یاد بگیرید!

قبل از اینکه شروع به مطالعه این مطلب کنید باید عرض کنم خدمتتان که از آنجایی که اکثر کاربران از مرورگر کروم بهره‌گیری می‌کنند، ما هم در این مقاله، شیوه پست قراردادن یا با این مرورگر را تعلیم داده‌ایم. ولی نگران نباشید! اگر از فایرفاکس یا سافاری کاربرد می‌کنید، تنها کافی است در تقسیم نظرات به ما بگویید الی هرچه سریع‌تر آن ها را هم تعلیم بدهیم.
آموزش تصویری پست قراردادن یا در اینستاگرام با کامپیوتر
تا قبل از این وقتی با مرورگر وب وارد اینستاگرام میشدید فقط امکان لایک کردن، ارسال کامنت و ویرایش پروفایل را داشتید و عملا خبری از ارسال پست در اینستاگرام با کامپیوتر و به کمک مرورگر اینترنت نبود. ولی پس از آپدیتی که اینستاگرام منتشر کرد، به مرورگرهای نسخه موبایل این امکان را عدل که از راه مرورگر وب بتوان اقدام به ارسال پست در اینستاگرام کرد. پس میتوان نتیجه گرفت که برای ارسال عکس در اینستاگرام به کمک مرورگر کامپیوتر باید کاری کنیم که مرورگر ما در حالت موبایلی اینستاگرام را نمایش دهد. این کار به کمک آلت Inspect Element مرورگر فراهم است.

ابتدا به آدرس instagram.com مراجعه کرده و با آی‌دی و رمزی که در اختیار دارید وارد اکانت خود شوید. در این چهره صفحه اصلی اینستاگرام برای شما نمایش دیتا خواهد شد و آخرین پست ارسالی کسانی که فالو کرده‌اید را خواهید دید. حال باید در صفحه راست کلیک کرده و گزینه Inspect Element را برگزیدن کنید یا اینکه در مرورگر گوگل کروم از کلیدهای ترکیبی CTRL+SHIFT+I استفاده کنید. در این صورت پنجره گسترش دهنده مرورگر مثل تصویر زیر برای شما نمایش داده خواهد شد.

آموزش تصویری نحوه پست گذاشتن در اینستاگرام با کامپیوتر

حال مشابه تصویر فوق روی آیکونی که مانند موبایل و تبلت است و در ساحل تب Elements قرار دارد کلیک کنید الی به رنگ آبی در آمده و فعال شود، سپس با به کارگیری دکمه F5 یک بار صفحه را بدون بستن پنجره توسعه دهنده رفرش کنید. در این چهره صفحه اینستاگرام به شکل زیر تغییر مکشوف و در حالت موبایل به شما نمایش دیتا خواهد شد.

همانطور که میبینید در این مرحله سایت اینستاگرام مانند چیزی که در نسخه اپلیکیشن اندروید یا IOS میبینیم نمایش دیتا خواهد شد که با کلیک روی دکمه + میتوان اقدام به ارسال عکس در اینستاگرام کرد. در این مرحله کافی است روی آیکون × پنجره توسعه دهنده کلیک کنید لغایت صفحه اینستاگرام به شکل ذیل نمایش داده شود.

 

حالا همانطور که میبینید با کلیک روی گزینه + می‌توانید تصویر مد نظر خویش را برگزیدن کنید. سپس در مرحله پس سایز و چرخش تصویر را مشابه تصویر زیر برگزیدن کنید.

اموزش تصویری پست قراردادن یا در اینستاگرام با کامپیوتر

در این مرحله بعد از اینکه استایل تصویر را مشخص کردید، روی دکمه Next در بالا کلیک کنید الی به مرحله پس که مربوط به اضافه کردن کپشن، افزودن موقعیت مکانی و تگ کردن افراد است برسید. در نهایت پس از تکمیل کردن جزییات گفته شده روی Done کلیک کنید تا پست در اینستاگرام با کامپیوتر منتشر شود
چگونه با مرورگر کروم در اینستاگرام پست بگذاریم؟
در این سرنوشت طریق پست گذاشتن در اینستاگرام با رایانه را با مرورگر کروم را به چهره تصویری و قدم به قدم برای شما آماده کرده‌ایم:

قدم اول: در مرورگر روی گزینه اغلب کلیک کنید
مرورگر کروم را باز کنید و روی آیکون “بیشتر” که سمت راست بالای صفحه است کلیک کنید:

 

 

قدم دوم: developer tools را برگزیدن کنید
بعد از اینکه منوی “بیشتر” را باز کردید، نشانگر را روی گزینه “ابزار بیشتر” (more tools) نگه‌دارید الی صفحه جدیدی نشان داده شود. روی آن صفحه هم، بر روی گزینه “ابزار توسعه دهنده” (developer tools) کلیک کنید.

 

قدم سوم: وارد سایت اینستاگرام شوید
حالا خواهید دیدن که صفحه دسکتاپ شما به دو تقسیم تقسیم شده است. در قسمت راست، روی آیکون موبایل کلیک کنید و مطمئن شوید که رنگ آن آبی شده است. رنگ آبی روی این آیکون به این معنی است که این گزینه فعال شده است.

بعد از اینکه این شغل را اتمام دادید، در صفحه گوگل، آدرس اینستاگرام را instagram.com را تایپ کنید الی وارد سایت شوید.

 

قدم چهارم: وارد صفحۀ اینستاگرام شخصی خود بشوید
بعد از اینکه وارد وبسایت اینستاگرام شدید، با وارد کردن نام کاربری و رمز عبورتان، وارد صفحه خودتان بشوید.

 

قدم پنجم: در این مرحله اینستاگرام مشابه موبایل عمل می‌کند
حالا دیگر از این به پس کارتان خیلی راحت است چون فرق چندانی با موبایل ندارد. روی علامت “+” پایین صفحه کلیک کنید:

 

قدم ششم: حالا به راحتی عکس و فیلم‌های خویش را در اینستاگرام آپلود کنید
بعد از اینکه روی آیکون “+” کلیک کردید، صفحه کوچکی برای شما نشان داده می‌شود. آنجا عکس مورد نظرتان را از پوشه مربوط پیدا کرده و روی گزینه “باز کردن” (Open) کلیک کنید لغایت عکس شما روی اینستاگرام آپلود شود:


قدم هفتم: عکس را ویرایش کنید
بعد از اینکه عکس مورد علاقه‌تان را برگزیدن کردید، می‌توانید مانند موبایل، روی آن فیلتر اعمال کرده و یا آن را ویرایش کنید. پس از اینکه این کارها را انجام دادید، روی گزینه “بعدی” (next) کلیک کنید.

 

قدم آخر: پست قراردادن یا در اینستاگرام با موفقیت سپریدن شد
حالا دیگر کارتان کم و بیش تمام شده است! بعد از اینکه روی دکمه “بعدی” کلیک کردید، نوبت آن است که کپشن خودتان را بنویسید. حتی می‌توانید لوکیشن خودتان را هم به عکس اضافه کنید! و در نهایت روی دکمه “به اشتراک‌گذاری” (Share) کلیک کنید الی عکس شما منتشر شود!

 

آخرین سخن!
اول از کل امیدوارم که با مطالعه این مطلب اختصار اما مفید، یاد گرفته باشید که چگونه با به کارگیری مرورگر کروم در اینستاگرام پست بگذارید. بگذارید این مورد را بار دیگر هم تکرار کنم که اگر از مرورگر فایرفاکس یا سافاری (برای مک) استفاده می‌کنید، حتما در سرنوشت کامنت‌ها درخواست بدهید لغایت طریقه پست قراردادن یا با این مرورگر ها را هم هرچه سریع‌تر به شما تعلیم دهیم!



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

از ویژگی های این میز می توان به داشتن باکس تو پیشه برای جمع آوری وسایل اشاره کرد ، علاوه بر این میز هم تاشو است و هم قابلیت تنظیم ارتفاع را دارد که می توانید برای از سنین کودک لغایت بزرگسال استفاده نمایید، علاوه بر این سطح این میز ضدخش است . باکس این میز بسیار جادار است و پایه های سبک و محکمی دارد و سطح میز هم زیاد قشنگ است.

نقاط قوت
داشتن باکس
ضدخش
تنظیم شو
تاشوندگی

 

قیمت میز تحریر باکس دار : 175500 تومان



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

میز و صندلی تاشو کمپینگ چوبی
میز و صندلی تاشو کمپینگ چوبی یکتا از شیک ترین ابزارها مسافرتی تولید شده برای سفر های کمپینگ و طبیعت گردی بوده که دارای کیفیت بالایی نسبت به بها خویش می باشد. این میز و صندلی تاشو چوبی همانطور که از نامش پیداست ساخته شده از جنس چوب طبیعی بوده که توسط پایه های آلومینیوم ضد زنگ تاسیس و نصب می شود. بدنه ای مقام در مساوی تصادف آب که حتی سرنوشت رویه میز را نیز یک لایه شفاف پوشش دیتا الی پایداری بیشتری در برابر تصادف آب مقاومت بالایی داشته باشد. یکی از قابلیت های زیاد خوب این فرآورده تاشو بودن آن می باشد لغایت در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد لغایت برآیند اینکه توسط انواع وسیله های نقلیه صندوق دار قابل حمل باشد. امکان متمایز شدن صندلی ها از میز هستی نداشته و زمان جمع شدن صندلی ها تو میز قرار می گیرند. خویش میز هم حائز ساختار دو قطعه بوده لغایت حجم کمی در حالت جمع شده به خود بگیرد. ابعاد کلی بدنه در حالت مفتوح شده برابر 140 در 85 سانتی متر بوده که برای استفاده 4 تن بزرگسال به چهره همزمان بسیار مناسب خواهد بود. ولی در صورت جمع کردن بدنه ابعاد آن به 85 در 30 سانتی متر خواهد رسید. نصب و راه اندازی این میز و صندلی تاشو 4 نفره زیاد راحت بوده و به دلیل ساختار ساده خود در کوتاه ترین سررسید شدنی احداث می شود. مدل های دیگری با طراحی مثل این میز و صندلی تاشو مسافرتی نیز تولید شده که جنس بدنه آنها با این مدل چوبی متفاوت است ولی به انگیزه کیفیت بالای این مدل همش فروش فوقانی داشته است.
روش استفاده:
برای سر پا کردن میز و صندلی تاشو مسافرتی چوبی نخست پایه های آن را از هم باز کنید و بعد تخته را به سمت بالا برگردانید، یک میله بین هر پایه پیمان گرفته که ترازمندی فرآورده را هنگام خفقان وزن نگه می دارد، وانگهی به قصد لیز نخوردن میز پایین هر پایه کفپوش لاستیکی پیمان گرفته است، ذیل تخته یک پایه ی تکیه گاه مکمل تعبیه شده که هنگام مفتوح شدن سازه به طور خودکار تخته روی آن مقاوم می شود، بعد از پایان این شغل میز مسافرتی تاشو حاضر بهره‌گیری می باشد، برای تمیز پایدار گذاشتن سطح فرآورده می توانید روی آن یک پارچه یا ملحفه بکشید، هرگز از این محصول برای نشستن یا پیمان دادن وسیله ی سنگین بهره‌گیری نکنید.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 خرداد 1399 | نظرات ()