نوشته شده توسط : ساحل

ثبت پهنه خوب ظرایفی دارد که بی‌توجهی به آن‌ها می‌تواند به هویت آنلاین شما ضربه بزند. اسم پهنه (Domain Name) امثال لوگو و برند یک کمپانی است که اگر درست گزینش شود ملت آن را برای شناسایی محصول ویژه خواهند شناخت و در جذب مشتری آنلاین و بازاریابی کامیاب بسیار مؤثر خواهد بود.

انتخاب نام پرمعنا برای سایت یگانه از مهمترین مراحل داشتن وب سایت می باشد. نکات مهم در انتخاب نام دامنه برگزیدن نام دامین ساده، کاربرپسند، مختصر، به یاد ماندنی زیاد مهم بوده و در ضمن در رتبه بندی نتایج جستجوی گوگل نیز کارایی گذار می باشد.

نکات زیر می‌تواند در برگزیدن بهترین اسم گستره به شما کمک کند:

 

نکاتی چند درباره گزینش اسم دامنه:

- در گزینش نام پهنه دقت نمایید که هرچه ساده تر و کوتاهتر باشد، امکان گوشزد آن توسط اشخاص و شرکت ها اغلب است.

- ترجیحا از اعداد و خط تیره در دامنه های حقوقی و بازرگانی بهره‌گیری نکنید.

- دامنه می بایست پیوسته با نام کمپانی بوده و گویای نوع تکاپو شرکت باشد. بطور نمونه از ثبت دامین هایی عمومی همانند cars.ir اجتناب کنید.

- بهتر است نام پهنه مخفف نام شرکت اما در عین حال معنادار و قابل تلفظ باشد.

- انتخاب نام پسندیده ضمن اینکه باعث می شود، کاربران الی مدت ها آن را در خاطر داشته باشند، به کارگیری معادل های انگلیسی نوع کار و جنبش کمپانی نیز باعث پیشروی کردن رتبه سایت شما در موتور های جستجو می شود. بطور نمونه استفاده از tajanhost.com بجای tajanmizbaniweb.com .

 

 

- حتما پهنه خود را در کمپانی های خدمات ثبت‌کننده‌های معتبر و به نام خودتان و یا شرکت ثبت کنید.

- پسوندهای مختلف را بخرید الی از برندتان محافظت کنید. به کارگیری چند پسوند علاوه بر اینکه سوداگری شما را مطمئن تر و قابل اعتمادتر در نظر کاربران می نماید، از سو استفاده دیگران نیز می کاهد. بسیاری از رقبا ممکن است در صدد ربودن محبوبیت کمپانی شما برآمده و لذا از پسوندهای دیگر گستره شما کاربرد کنند. بطور نمونه شما گستره tajanweb.com را دارید اما حوزه tajanweb.ir به نام شخص یا شرکت دیگری اما با دامنه کار و جنبش مثل کمپانی شما باشد.

- چنانچه وسع مالی خوبی دارید، بهتر است نسبت به ثبت پهنه های مشابه نیز اقدام نمایید. این مورد باعث می شود در صورت تایپ اشتباه دامنه بازهم سایت شما بازگردانیدن داده شود. بطور مثال ثبت مقارن tajanweb.ir و tazhanweb.com

- از پسوند پسندیده برای ثبت گستره استفاده کنید. بهتر است پسوند های مناسب گونه تکاپو شرکت برای سایت گزینش نمایید. بطور مثال برخی از پسوندها و کاربرد آنها در پیوسته آمده است:

- Co : پسندیده برای ارگان ها و شرکتها و تجارتها

- info : سایتهای خبری و آگاهی رسانی

- net : سایتهای فنی و زیرساختهای اینترنت

- org : پسندیده برای سازمانهای غیرتجاری و غیرانتفاعی

- biz : پسندیده برای سایتهای بازرگانی الکترونیکی

- me : مناسب برای وبلاگ، رزومه و یا سایتهای شخصی

 

قوانين پسوند دامين ها:

پسوند های گوناگون حوزه قوانین خاص خود را دارند. اثناء ثبت پهنه پروا به قوانین آن بسیار مهم می باشد بعضی از پسوند ها احتیاج به مدارک ویژه داشته و یا نیاز به شرایط ویژه ای دارد که در ذیل مهمترین آنها آورده شده اند:

 

قوانين دامين هاي بين الملل نظير com،org، netو... :

حداقل طول دامين 3 حرف و بیشینه 63 حرف مي باشد.
تنها استفاده از حروف و ارقام و خط تیره (-) مجاز مي باشد.
نام دامنه نمی‌تواند با یک خط ویس شروع ویا منتهی یابد.
نام دامنه‌ها به حروف بزرگ و کوچک حساسیت ندارند و عموماً با حروف کوچک نوشته می‌شوند.
هم‌چنین لزومی ندارد اسم پهنه به حروف لاتین باشد.


قوانين ثبت دامين ir:

حداقل درازا دامين 3 حرف و بیشینه 63 حرف مي باشد.
تنها استفاده از حروف و ارقام و اثر (-) مجاز مي باشد.
در چهره تمايل به ثبت اسم دامين ها با مفهوم مذهبي مجوز کتبي وزارت ارشاد باره نياز است .
ثبت دامين هايي که تداعي کننده فعاليت هاي غيرقانوني و اعمال مغاير با قوانين به کلي ممنوع مي باشد.
ثبت دامين با نام پسوند هاي عمومي همانند aero, arpa, biz, com, coop, edu, gov, info, int, mil, museum, name, net, org ,pro ممنوع مي باشد.
ثبت دامين با اسم هاي مرتبط با اينترنت بازداشته مي باشد.
ثبت دامين با نامهاي ايران، اسامي استانها، شهرستان ها و شهرها و کد آنها بازداشته مي باشد.
ثبت دامين با اسامي ملي همانند نام مشاهير، اماکن عمومي و وقايع ملي فقط با پروانه وزارت راهبری مجاز مي باشد.
ارائه آدرس دقيق پستي و کد پستي 10 رقمي جهت ثبت دامين الزامي مي باشد.


قوانين ثبت دامين .co.ir:
کليه قوانين مندرج در بخش دامين ir. صادق مي باشد اين دامين ویژه شرکتهاي تجاري ثبت شده بوده و ارائه کپي روزنامه رسمي شرکت الزامي مي باشد.


قوانين ثبت دامين .net.ir:
کليه قوانين مندرج در دسته دامين ir. راستگو مي باشد اين دامين مخصوص شرکتهاي ارائه دهنده خدمات شبکه و ISP ها بوده و ارائه کپي مجوز ISP الزامي مي باشد.


قوانين ثبت دامين .org.ir:

کليه قوانين مندرج در دسته دامين ir. راستگو مي باشد اين دامين مخصوص شرکتهاي غير انتفاعي، مجلس هاي علمي، موسسات بين المللي ثبت شده و ... بوده و ارائه کپي روزنامه رسمي موسسه الزامي مي باشد.


قوانين ثبت دامين .ac.ir:
کليه قوانين مندرج در بخش دامين ir. راستگو مي باشد اين دامين مخصوص موسسات تعلیم عالي داراي پروانه وزارت علوم، وزارت بهداشت، انجمن شوراي اسلامي، شوراي عالي انقلاب فرهنگي بوده و ارائه کپي مجوز مذکور الزامي مي باشد.


قوانين ثبت دامين .sch.ir:
کليه قوانين مندرج در بخش دامين ir. صادق مي باشد اين دامين مخصوص مدارس، موسسات آموزشي داراي پروانه وزارت آموزش و تربیت بوده و ارائه کپي مجوز مذکور و تقاضا کتبي در سربرگ بنیاد-نهاد-سازمان الزامي مي باشد.


قوانين ثبت دامين .gov.ir:
کليه قوانين مندرج در دسته دامين ir. راستگو مي باشد اين دامين ویژه تقسیم هاي اجرايي موسسات و وزارتخانه هاي جمهوري اسلامي بوده و ارائه درخواست کتبي در سربرگ موسسه الزامي مي باشد.


قوانين ثبت دامين .id.ir:
کليه قوانين مندرج در بخش دامين ir. راستگو مي باشد اين دامين ویژه اشخاص حقيقي تابع کشور ايران بوده و ارائه تصوير شناسنامه متقاضي الزامي مي باشد.



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت بی ام و آلمان به همراه برند زیر مجموعه خود یعنی مینی تمامی خودروهای پلاگین هیبریدی که در سال 2020 میلادی به فروش رفته و به دست مشتریان این شرکت رسیده است را به دلیل احتمال آتش‌سوزی فراخواند.

 

پلاگین هیبریدی
 

 

از مهم ترین خودروهای پلاگین هیبریدی که فراخوانده شده می‌توان به خودروهای برقی بنزین سوز این دو شرکت یعنی مدل‌های سری 3،5،7 و شاسی بلندهای X1،X2،X3 و X5 سری 2 اکتیو تورر و مینی کانتریمن PHEV اشاره کرد. تمامی این خودروها بین 20 ژانویه تا 18 سپتامبر سال 2020 تولید شده‌اند.

 

 

 

همچنین این فراخوان شامل بی ام و i8 تولید شده تا پایان ماه آپریل نیز می‌شود. در حدود 26 هزار و 700 دستگاه شامل این فراخوان می‌شوند که در حدود 2930 دستگاه از این تعداد در حال استفاده توسط مشتریان این شرکت بوده و باقی نیز در نمایندگی‌ها و نمایشگاه‌ها منتظر تحویل به مشتریان هستند.

علت این فراخوان آن است که مهندسین شرکت بی ام و متوجه شده‌اند امکان سرایت یک قطعه خارجی به بسته باتری‌های مهر و موم شده این خودروها وجود دارد. این باتری‌ها توسط یک شرکت سوئدی با نام Northvolt تولید می‌شوند.

 

BMW-CES-2020-79
 

 

تا این لحظه هیچ گزارشی مبنی بر آتش سوزی این دست از خودروها منتشر نشده است و در بیانه این شرکت نیز آمده که با «یک اقدام پیشگیرانه» طرف هستیم تا احتمال آتش سوزی باتری‌ها را به صفر برسانیم. بی ام و قرار است از پایان ماه جاری میلادی روند اصلاح بر روی باتری‌های این خودروها را آغاز کند.

این اولین بار نیست که بی ام و دست به فراخوان مدل‌های پلاگین هیبریدی می‌زند. در اوایل سال جاری نیز برای بی ام و i8 یک فراخوان مبنی بر احتمال وجود دانه‌های جوش بر روی بسته باتری‌ها و احتمال ایجاد آتش سوزی اعلام شده بود.

 

 

 

پیش از این شرکت فورد نیز با چنین خطایی مواجه شده بود و برای مدل کوگا PHEV خود فراخوان صادر کرد. البته فورد نتوانست این مشکل را حل کند و به جهت دلجویی به مالکین مدل کوگا PHEV برنامه خدمت و نگه داری رایگان خودرو و همینطور کارت سوخت رایگان به ارزش 500 پوند را ارائه داده تا این مشکل را مرتفع سازد.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/19/%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af-%d8%a8%db%8c-%d8%a7%d9%85-%d9%88-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%84%db%8c%d9%84-%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84-%d8%a2%d8%aa%d8%b4/



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فهرست کاملی از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌هایی تهیه کرده‌ایم که انتظار می‌رود آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت کنند یا همراه‌با اندروید ۱۱ به بازار عرضه ‌شوند.

اندروید ۱۱ (Android 11) درواقع یازدهمین سیستم‌عامل بزرگ گوگل محسوب می‌شود که برای گجت‌های قابل حمل مانند تبلت و گوشی‌های هوشمند در نظر گرفته شده است. گفته می‌شود که اندروید ۱۱ در زمانی نامعلوم در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۲۰ (پاییز ۹۹) عرضه می‌شود.

بااین‌حال، برخی شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند اعلام کرده‌اند که اندروید ۱۱ برای کدام‌یک از محصولاتشان به‌صورت به‌روزرسانی عرضه می‌شود یا کدام‌یک از گوشی‌های هوشمند یا تبلت‌های در دست ساخت همراه‌با اندروید ۱۱ به ویترین فروشگاه‌ها راه خواهند یافت.

به همین علت مقاله‌ای تهیه کرده‌ایم که طی آن به تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های برندهای محبوب اشاره خواهد شد که احتمالا اندروید ۱۱ را دریافت خواهند کرد. همچنین محصولاتی که مبتنی بر اندروید ۱۱ خواهند بود نیز  ذکر می‌شوند.

تمامی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به صفحه محصولات زومیت لینک شده‌اند که با کلیک روی نامشان می‌توانید به صفحه مربوطه برای دریافت اطلاعات ازجمله تصاویر، مشخصات سخت‌افزاری، اخبار و نقد و بررسی آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

در صورت نیاز می‌توانید به مقاله فهرست گوشی‌های هوشمند دریافت‌کننده آپدیت اندروید ۱۰ رجوع کنید تا در مورد وضعیت عرضه به‌‌روزرسانی برای محصولات قدیمی‌تر مطلع شوید.

در نظر داشته باشید که ترتیب چینش فهرست‌ها براساس حروف الفبای انگلیسی شرکت سازنده‌ی گوشی هوشمند یا تبلت است. مقاله نیز حداکثر به‌صورت ماهانه به‌روز می‌شود. برای دسترسی سریع به فهرست برند مدنظرتان، نام برند را از فهرست زیر انتخاب کنید.

فهرست گوشی های هوشمند ایسوس

فهرست محصولات ایسوس: ایسوس از شرکت‌های محبوب در زمینه تولید لوازم جانبی کامپیوتر است که برای مدتی می‌شود وارد بازار گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی شده و طرفدارانی نیز در ایران دارد. انتظار می‌رود برخی از محصولات تولیدشده در سال ۲۰۱۹ ایسوس به اندروید ۱۱ کوچ کرده و جدیدترین سیستم‌عامل گوگل را دریافت کنند.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت ایسوسنسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
Asus Zenfone 6 اندروید ۹ عرضه نسخه آزمایشی ZenUI 6
Asus 6z اندروید ۹ عرضه  نسخه آزمایشی ZenUI 6
Asus Zenfone 7 اندروید ۱۰ عرضه نسخه آزمایشی ZenUI 7
Asus Zenfone 7 Pro اندروید ۱۰ عرضه نسخه آزمایشی ZenUI 7
Asus ROG Phone 2 اندروید ۹ احتمال دارد ROG UI

فهرست گوشی های هوشمند گوگل

فهرست محصولات گوگل: اصولا محصولات گوگل که سری پیکسل محسوب می‌شوند از اولین دستگاه‌هایی هستند که نسخه‌ی جدید اندروید را دریافت می‌کنند. چنین موضوعی برای اندروید ۱۱ نیز صدق می‌کند و انتظار می‌رود محصولات اخیر سری پیکسل به اندروید ۱۱ مجهز شوند. گوگل محصولاتی نیز در نظر گرفته است که احتمالا هم‌زمان با سیستم‌عامل جدید خود به بازار معرفی می‌کند.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت گوگلنسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
Google Pixel 2 اندروید ۸ منتشر شده است اندروید خالص
Google Pixel 2 XL اندروید ۸ منتشر شده است اندروید خالص
Goole Pixel 3 اندروید ۹ منتشر شده است اندروید خالص
Google Pixel 3 XL اندروید ۹ منتشر شده است اندروید خالص
Google Pixel 3a اندروید ۹ منتشر شده است اندروید خالص
Google Pixel 3a XL اندروید ۹ منتشر شده است اندروید خالص
Google Pixel 4 اندروید ۱۰ منتشر شده است اندروید خالص
Google Pixel 4 XL اندروید ۱۰ منتشر شده است اندروید خالص
Google Pixel 4a اندروید ۱۱ عرضه شده با اندروید ۱۱ اندروید خالص
Google Pixel 5 اندروید ‍‍۱۱ عرضه شده با اندروید ۱۱ اندروید خالص

فهرست گوشی های هوشمند اچ تی سی

فهرست محصولات اچ‌تی‌سی: اچ‌تی‌سی از شرکت‌های سازنده گجت‌های قابل حمل محبوب در آسیای شرقی است. بااین‌حال، فعالیت این شرکت کمی کاهش یافته و مانند گذشته شاهد معرفی گوشی‌های هوشمند در رده‌های سخت‌افزاری مختلف از این شرکت نیستیم. در هر صورت، انتظار می‌رود شرکت HTC برنامه‌هایی برای عرضه اندروید ۱۱ برای برخی از محصولات خود داشته باشد.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت اچ‌تی‌سینسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
HTC Desire 20 Pro اندروید ۱۰  احتمال دارد -
HTC U20 5G اندروید ۱۰ تأیید شده است -
HTC Wildfire R70 اندروید ۹ احتمال دارد -

فهرست گوشی های هوشمند هواوی

فهرست محصولات هواوی: با وجود اینکه محصولات هواوی به دلیل تحریم سخت‌گیرانه دولت آمریکا اجازه دسترسی به گوگل پلی را ندارند؛ اما هواوی همچنان می‌تواند محصولاتی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید بسازد. با این حساب، احتمال عرضه به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای محصولات غول فناوری چینی همچنان پابرجا است و می‌توان انتظار داشت که تبلت و گوشی هوشمند جدیدی از برند اصلی هواوی یا برند آنر همراه‌با اندروید ۱۱ به بازار عرضه شود.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت هواوینسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
Honor 8S 2020 اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9
Honor 9A اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3.1
Honor 9C اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10.1
Honor 9S اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3
Honor 9X اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9.1
Honor 9X Pro اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9.1
Honor 9X Lite اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9.1
Honor 10 Lite اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9.1
Honor 20 اندروید ۹ احتمال دارد Magic UI 2.1
Honor 20 Pro اندروید ۹ احتمال دارد Magic UI 2.1
Honor 20i اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9.1
Honor 20S اندروید ۹ احتمال دارد Magic UI 2.1
Honor 20 Youth Edition اندروید ۹ احتمال دارد Magic UI 2.1
Honor 30 اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3
Honor 30 Pro اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3
Honor 30 Pro Plus اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3
Honor 30S اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3
Honor Magic 2 اندروید ۹ احتمال دارد Magic UI 2
Honor Play 4 اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3.1
Honor Play 4T اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3
Honor Play 4 Pro اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3.1
Honor Play 4T Pro اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 2
Honor Play 9A اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3
Honor Nova 5 Pro اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9.1
Honor V6 اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3.1
Honor V20 اندروید ۹ احتمال دارد Magic UI 2
Honor View 20 اندروید ۹ احتمال دارد Magic UI 2
Honor V30 اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3
Honor View 30 اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3
Honor V30 Pro اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3
Honor View 30 Pro اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3
Honor X10 5G اندروید ۱۰ احتمال دارد Magic UI 3.1
Huawei Enjoy 10 اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9.1
Huawei Enjoy 10 Plus اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9.1
Huawei Enjoy 10s اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9.1
Huawei Enjoy 20 Pro اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10.1
Huawei Enjoy Z 5G اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10.1
Huawei Mate 10 اندروید ۸ احتمال دارد EMUI 9.1
Huawei Mate 10 Lite اندروید ۸ احتمال دارد EMUI 9.1
Huawei Mate 10 Pro اندروید ۸ احتمال دارد EMUI 9.1
Huawei Mate 20 اندروید ۹ تأیید شده است EMUI 9.1
Huawei Mate 20X اندروید ۹ تأیید شده است EMUI 9.1
Huawei Mate 20 Pro اندروید ۹ تأیید شده است EMUI 9.1
Huawei Mate 20 RS Porsche Edition اندروید ۹ تأیید شده است EMUI 9.1
Huawei Mate 30 اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10
Huawei Mate 30 5G اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10
Huawei Mate 30 Pro اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10
Huawei Mate 30 RS Porsche Design اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10
Huawei Mate X اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9.1
Huawei Mate Xs اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10
Huawei MatePad اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10
Huawei MatePad Pro اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10
Huawei MatePad T8 اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10
Huawei MatePad Pro 5G اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10
Huawei Nova 5 Pro اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9.1
Huawei Nova 5i Pro اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9.1
Huawei Nova 5z اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9.1
Huawei Nova 6 اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10
Huawei Nova 6 5G اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10
Huawei Nova 6 SE اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10
Huawei Nova 7 5G اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10.1
Huawei Nova 7 Pro 5G اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10
Huawei Nova 7 SE اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10.1
Huawei Nova 7i اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10.1
Huawei P20 اندروید ۹ تأیید شده است EMUI 9.1
Huawei P20 Pro اندروید ۹ تأیید شده است EMUI 9.1
Huawei P20 Lite 2019 اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9.1
Huawei P30 اندروید ۹ تأیید شده است EMUI 10
Huawei P30 Lite اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 10
Huawei P30 Pro اندروید ۹ تأیید شده است EMUI 10
Huawei P30 Pro New Edition اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10.1
Huawei P40 اندروید ۱۰ تأیید شده است EMUI 10.1
Huawei P40 Pro اندروید ۱۰ تأیید شده است EMUI 10.1
Huawei P40 Pro Plus اندروید ۱۰ تأیید شده است EMUI 10.1
Huawei P40 Lite اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10
Huawei P40 Lite 5G اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10
Huawei P Smart 2020 اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9.1
Huawei P Smart S اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10.1
Huawei P Smart Z اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9
Huawei Y5p اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10.1
Huawei Y6p اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10.1
Huawei Y8p اندروید ۱۰ احتمال دارد EMUI 10.1
Huawei Y8s اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9
Huawei Y9s اندروید ۹ احتمال دارد EMUI 9
Huawei Y9 Prime 2019 اندروید ۹ احتمال دارد Magic UI 2.1

قهرست تبلت و گوشی های لنوو - آپدیت اندروید 11

فهرست محصولات لنوو: لنوو یکی از معتبرترین شرکت‌های چینی است که بیشتر به دلیل تولید لپ‌تاپ‌ها و لوازم جانبی کامپیوتر شناخته می‌شود. بااین‌حال، شرکت چینی مانند ایسوس در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند نیز فعالیت دارد. از زیرمجموعه‌های لنوو می‌توان به موتورولا اشاره کرد.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت لنوونسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
Lenovo K7 اندروید ۱۰ احتمال دارد -
Lenovo K10 Note اندروید ۹ احتمال دارد ZUI 11
Lenovo K10 Plus اندروید ۹ احتمال دارد ZUI 11
Lenovo Tab M8 اندروید ۹ احتمال دارد -
Lenovo Yoga Smart Tab اندروید ۹ احتمال دارد -
Lenovo Z6 اندروید ۹ احتمال دارد ZUI 11
Lenovo Z6 Pro اندوردی ۹ احتمال دارد ZUI 11
Lenovo Z6 Pro 5G اندروید ۹ احتمال دارد ZUI 11
Lenovo Z6 Youth اندروید ۹ احتمال دارد ZUI 11

فهرست گوشی های هوشمند ال جی

فهرست محصولات ال‌جی: ال‌جی درحال‌حاضر محصولات مختلفی را آماده عرضه به بازار کرده است که اکثر آن‌ها مجهز به اندروید ۱۰ هستند و احتمال می‌رود پس از معرفی اندروید ۱۱ شاهد عرضه انبوهی از آپدیت‌ها برای گوشی‌های هوشمند ال‌جی باشیم. بااین‌حال، هنوز فهرست دقیقی از تلفن‌های هوشمند ال‌جی که اندروید ۱۱ را دریافت خواهند کرد، عرضه نشده است.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت ال‌جینسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
LG K40 اندروید ۸.۱ احتمال دارد LG UX7
LG K50 اندروید ۹ احتمال دارد -
LG G7 ThinQ اندروید ۸ احتمال دارد -
LG G8 ThinQ اندروید ۹ احتمال دارد LG UX9
LG G8S ThinQ اندروید ۹ احتمال دارد LG UX8
LG G8X ThinQ اندروید ۹ احتمال دارد LG UX10
LG Stylo 6 اندروید ۱۰ احتمال دارد -
LG V30 ThinQ اندروید ۷.۱.۲ عرضه نمی‌شود -
LG V30s ThinQ اندروید ۸ عرضه نمی‌شود LG UX6
LG V40 ThinQ اندروید ۸.۱ احتمال دارد -
LG V50 ThinQ اندروید ۹ احتمال دارد -
LG V50S ThinQ اندروید ۹ احتمال دارد LG UX9
LG V60 ThinQ اندروید ۱۰ تأیید شده است -
LG V60 ThinQ 5G اندروید ۱۰ تأیید شده است -
LG Velvet اندروید ۱۰ احتمال دارد LG UX9
LG Q51 اندروید ۱۰ احتمال دارد -
LG Q61 اندروید ۹ احتمال دارد -

قهرست تبلت و گوشی های میزو - آپدیت اندروید 11

فهرست محصولات میزو: میزو یکی دیگر از شرکت‌های چینی فعال در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند است که قیمت ارزان و برخورداری از دوربین‌های نسبتا توانمند از ویزگی‌های گوشی‌های هوشمند میزو محسوب می‌شود. درحال‌حاضر بیشتر محصولات میزو به اندروید ۱۰ کوچ کرده‌اند و انتظار می‌رود چنین اتفاقی برای اندروید ۱۱ نیز رخ دهد.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت میزونسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
Meizu 16s اندروید ۹ احتمال دارد Flyme 8.1
Meizu 16s Pro اندروید ۹ احتمال دارد Flyme 8.1
Meizu 16T اندروید ۹ احتمال دارد Flyme 8.1
Meizu 16Xs اندروید ۹ احتمال دارد Flyme  8.1
Meizu 17 اندروید ۱۰ تأیید شده است Flyme 8.1
Meizu 17 Pro اندروید ۱۰ تأیید شده است Flyme 8.1
Meizu M10 اندروید ۹ احتمال دارد Flyme 8
Meizu Note 9 اندروید ۹ احتمال دارد Flyme 8.1

فهرست گوشی های هوشمند موتورولا

فهرست محصولات موتورولا: موتورولا از زیرمجموعه‌های شرکت لنوو محسوب می‌شود. موتورولا برای مدتی در بازار گوشی‌های هوشمند بالارده سکوت اختیار کرده بود که درنهایت این سکوت شکسته شد. متاسفانه هنوز برنامه‌های موتورولا برای عرضه آپدیت اندروید ۱۱ برای گوشی‌های هوشمند این برند محبوب مشخص نشده است؛ اما انتظار می‌رود شاهد عرضه آپدیت جدید برای برخی از محصولات موتورولا باشیم.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت موتورولانسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
Motorola Edge اندروید ۱۰ تأیید شده است -
Motorola Edge Plus اندروید ۱۰ تأیید شده است -
Motorola Moto E 2020 اندروید ۱۰ احتمال دارد -
Motorola Moto G Fast اندروید ۱۰ احتمال دارد -
Motorola Moto G Power اندروید ۱۰ احتمال دارد -
Motorola Moto G Pro اندروید ۱۰ احتمال دارد اندروید وان
Motorola Moto G Stylus اندروید ۱۰ احتمال دارد -
Motorola Moto G8 اندروید ۱۰ احتمال دارد -
Motorola Moto G8 Plus اندروید ۱۰ احتمال دارد -
Motorola Moto G8 Power اندروید ۱۰ احتمال دارد -
Motorola Moto Razr 2019 اندروید ۹ احتمال دارد -
Motorola Moto Z4 اندروید ۹ احتمال دارد -
Motorola One Action اندروید ۹ احتمال دارد اندروید وان
Motorola One Fusion Plus اندروید ۱۰ احتمال دارد -
Motorola One Hyper اندروید ۱۰ احتمال دارد -
Motorola One Vision اندروید ۹ احتمال دارد اندروید وان

فهرست گوشی های هوشمند نوکیا

فهرست محصولات نوکیا: نوکیا شاید یکی از محبوب‌ترین برندهای قدیمی گوشی موبایل باشد که درحال‌حاضر توسط اچ‌ام‌دی گلوبال خریداری شده است و به لطف عرضه محصولات جالب در حالت بازگشت به دوران پرشکوه خود است. اصولا نوکیا بعد از گوگل ازجمله شرکت‌هایی شناخته می‌شود که آپدیت جدیدترین نسخه از اندروید را برای گوشی‌های هوشمند خود عرضه می‌کند و بی‌شک چنین اتفاقی انتظار می‌رود که پس از عرضه اندروید ۱۱ نیز رخ دهد.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت نوکیانسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
Nokia 1 Plus اندروید ۹ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia 1.3 اندروید ۱۰ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia 2.2 اندروید ۹ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia 2.3 اندروید ۹ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia 3.1 A اندروید ۹ احتمال دارد اندروید خالص
Nokia 3.1 C اندروید ۹ احتمال دارد اندروید خالص
Nokia 3.2 اندروید ۹ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia 4.2 اندروید ۹ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia 5.3 اندروید ۱۰ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia 6.2 اندروید ۹ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia 7.2 اندروید ۹ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia 8.1 اندروید ۹ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia 8.3 5G اندروید ۱۰ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia 9 PureView اندروید ۹ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia C1 اندروید ۹ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia C2 اندروید ۹ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia C2 Tava اندروید ۱۰ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia C2 Tennen اندروید ۱۰ تأیید شده است اندروید خالص
Nokia C5 Endi اندروید ۱۰ تأیید شده است اندروید خالص

فهرست گوشی های هوشمند وان پلاس

فهرست محصولات وان‌پلاس: وان‌پلاس اصولا پرچم‌دارانی با سخت‌افزار توانمند و قیمتی رقابتی عرضه می‌کند؛ اما برای مدتی است که گفته شده، شرکت چینی در حال کار روی محصولات میان‌رده است. با این حساب می‌توان محصولات وان‌پلاس را در رده‌های مختلف سخت‌افزاری مشاهده کرد. وان‌پلاس ازجمله شرکت‌هایی است که پشتیبانی طولانی مدتی از محصولات خود دارد. درحالی‌که بسیاری از شرکت‌ها برای محصولات قدیمی خود نسخه‌های جدید اندروید را عرضه نمی‌کنند؛ اما مدتی پیش وان‌پلاس ۵ تی آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کرد.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت وان‌پلاسنسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
OnePlus 6 اندروید ۹ تأیید شده است OxygenOS 10.3.3
OnePlus 6T اندروید ۹ تأیید شده است OxygenOS 10.3.3
OnePlus 6T McLaren اندروید ۹ تأیید شده است OxygenOS 9.0.16
OnePlus 7 اندروید ۹ تأیید شده است OxygenOS 10.0.6
OnePlus 7 Pro اندروید ۹ تأیید شده است OxygenOS 10.0.6
OnePlus 7T اندروید ۱۰ تأیید شده است OxygenOS 10.0.11
OnePlus 7T Pro اندروید ۱۰ تأیید شده است OxygenOS 10.0.9
OnePlus 7T Pro 5G McLaren اندروید ۱۰ تأیید شده است OxygenOS 10
OnePlus 8 اندروید ۱۰ تأیید شده است OxygenOS 10.5.4
OnePlus 8 Pro اندروید ۱۰ تأیید شده است OxygenOS 10.5.6
OnePlus Nord 5G اندروید ۱۰ تأیید شده است -

 

فهرست گوشی های هوشمند اوپو

فهرست محصولات اوپو: اوپو را می‌توان از خلاق‌ترین سازندگان گوشی هوشمند چینی دانست. برخورداری از دوربین‌های سلفی و اصلی توانمند از ویژگی‌های محصولات اوپو است که تاکنون نیز چنین ویژگی در محصولات اخیر شرکت چینی مشاهده می‌شود. از نظر پشتیبانی نیز اوپو به خوبی توانسته گوشی‌های هوشمند خود را به‌روز نگه دارد و اندروید ۱۰ را برای محصولات مختلف خود عرضه کند.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت اوپونسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
Oppo A9 2019 اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 6
Oppo A9 2020 اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 6.1
Oppo A11 اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 6
Oppo A12 اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 6.1
Oppo A31 اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 6.1
Oppo A52 اندروید ۱۰ احتمال دارد ColorOS 7.1
Oppo A72 اندروید ۱۰ احتمال دارد ColorOS 7.1
Oppo A92 اندروید ۱۰ احتمال دارد ColorOS 7.1
Oppo A92s اندروید ۱۰ احتمال دارد ColorOS 7.1
Oppo A9x اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 6
Oppo Ace2 اندروید ۱۰ احتمال دارد ColorOS 7.1
Oppo F11 اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 6
Oppo F11 Pro اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 6
Oppo F15 اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 6.1
Oppo F17 Pro اندروید ۱۰ منتشر شده است ColorOS 7.2
Oppo Find X اندروید ۸.۱ تأیید شده است ColorOS 7
Oppo Find X2 اندروید ۱۰ انتشار نسخه بتا ColorOS 7.1
Oppo Find X2 Lite اندروید ۱۰ تأیید شده است ColorOS 7
Oppo Find X2 Neo اندروید ۱۰ اتایید شده است ColorOS 7
Oppo Find X2 Pro اندروید ۱۰ انتشار نسخه بتا ColorOS 7.1
Oppo K3 اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 6
Oppo K5 اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 6.1
Oppo Reno اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 7
Oppo Reno 10x Zoom اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 7
Oppo Reno Z اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 7
Oppo Reno 2 اندروید ۹ تأیید شده است ColorOS 7
Oppo Reno 2 F اندروید ۹ تأیید شده است ColorOS 6.1
Oppo Reno 2 Z اندروید ۹ تأیید شده است ColorOS 7
Oppo Reno 3 5G اندروید ۱۰ منتشر شده است ColorOS 7
Oppo Reno 3 Pro 5G اندروید ۱۰ منتشر شده است ColorOS 7
Oppo Reno 3 Youth Edition اندروید ۱۰ تأیید شده است ColorOS 7
Oppo Rene 4 5G اندروید ۱۰ تأیید شده است ColorOS 7.2
Oppo Reno 4 Pro 5G اندروید ۱۰ تأیید شده است ColorOS 7.2
Oppo Reno Ace اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 7

فهرست گوشی های هوشمند ریلمی - آپدیت اندروید 11

فهرست محصولات ریلمی: ریلمی را می‌توان یکی از فعال‌ترین شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند در زمینه پشتیبانی از محصولات دانست. تقریبا اکثر گوشی‌های هوشمند میان‌رده، میان‌رده پریمیوم و بالارده ریلمی آپدیت اندروید ۱۰ را دریافت کرده‌اند و حتی برای برخی از محصولات پایین‌رده نیز به‌روزرسانی اندروید ۱۰ عرضه شده است. احتمالا چنین روندی برای اندروید ۱۱ نیز رخ خواهد داد و شاهد عرضه اندروید ۱۱ برای تلفن‌های هوشمند ریلمی خواهیم بود.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت ریلمینسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
Realme 2 اندروید ۸.۱ احتمال دارد ColorOS 6
Realme 2 Pro اندروید ۸.۱ احتمال دارد ColorOS 6
Realme 3 اندروید ۹ احتمال دارد Realme UI 1
Realme 3 Pro اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 6
Realme 3i اندروید ۹ احتمال دارد Realme UI 1
Realme 5 اندروید ۹ احتمال دارد Realme UI 1
Realme 5i اندروید ۹ احتمال دارد Realme UI 1
Realme 5 Pro اندروید ۹ احتمال دارد Realme UI 1
Realme 5s اندروید ۹ احتمال دارد Realme UI 1
Realme 6 اندروید ۱۰ تأیید شده است Realme UI 1
Realme 6i اندروید ۱۰ تأیید شده است Realme UI 1
Realme 6 Pro اندروید ۱۰ تأیید شده است Realme UI 1
Realme 6S اندروید ۱۰ تأیید شده است Realme UI 1
Realme C2 2020 اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 6 Lite
Realme C2s اندروید ۹ احتمال دارد ColorOS 6.1
Realme C3 اندروید ۱۰ احتمال دارد Realme UI 1
Realme Narzo 10 اندروید ۱۰ احتمال دارد Realme UI 1
Realme Narzo 10A اندروید ۱۰ احتمال دارد Realme UI 1
Realme X اندروید ۹ تأیید شده است Realme UI 1
Realme X2 اندروید ۹ تأیید شده است Realme UI 1
Realme X2 Pro اندروید ۹ تأیید شده است Realme UI 1
Realme X3 اندروید ۱۰ تأیید شده است Realme UI 1
Realme X3 SuperZoom اندروید ۱۰ تأیید شده است Realme UI 1
Realme X50 5G اندروید ۱۰ تأیید شده است ColorOS 7
Realme X50m 5G اندروید ۱۰ تأیید شده است Realme UI 1
Realme X50 Pro 5G اندروید ۱۰ تأیید شده است Realme UI 1
Realme X50 Pro Player اندروید ۱۰ انتشار نسخه بتا Realme UI 1
Realme X2 اندروید ۹ احتمال دارد Realme UI 1
Realme X2 Pro اندروید ۹ حتمال دارد Realme UI 1
Realme XT اندروید ۹ احتمال دارد Realme UI 1

فهرست گوشی های هوشمند سامسونگ

فهرست محصولات سامسونگ: سامسونگ اصولا تنها برای محصولاتی به‌روزرسانی نسخه جدید اندروید را عرضه می‌کند که از زمان عرضه آن‌ها کمتر از ۲ سال گذشته باشد. پرچم‌داران و گوشی‌های پریمیوم سامسونگ به‌صورت ماهانه به‌روزرسانی‌های جدید را دریافت می‌کنند و برای محصولات میان‌رده و پایین‌رده نیز هرسه ماه یکبار آپدیت جدیدی عرضه می‌شود. در هر صورت انتظار می‌رود که پرچم‌داران ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ سامسونگ، آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت کنند.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت سامسونگنسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
Samsung Galaxy A01 اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A8s اندروید ۹ احتمال دارد One UI
Samsung Galaxy A10 اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A10s اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A10e اندروید ۹ احتمال دارد -
Samsung Galaxy A11 اندروید ۱۰ احتمال دارد -
Samsung Galaxy A20 اندروید ۹ احتمال دارد One UI
Samsung Galaxy A20e اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A20s اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A21 اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A21s اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A30 اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A30s اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A31 اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A40 اندروید ۹ احتمال دارد -
Samsung Galaxy A41 اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A50 اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A50s اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A51 اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2.1
Samsung Galaxy A51 5G اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A60 اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A70 اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A70s اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A71 اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A71 5G اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung A80 اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy A90 اندروید ۹ احتمال دارد One UI
Samsung Galaxy A90 5G اندروید ۹ احتمال دارد One UI
Samsung Galaxy A Quantum اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy Fold 5G اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2.1
Samsung Galaxy M01 اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy M10s اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy M11 اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy M20 اندروید ۸.۱ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy M21 اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy M30 اندروید 8.1 احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy M30s اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy M31 اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy M40 اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Galaxy Note 9 اندروید ۸.۱ عرضه نخواهد شد One UI 2
Samsung Galaxy Note 10 اندروید ۹ تأیید شده است One UI 2
Samsung Galaxy Note 10 Lite اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy Note 10 Plus اندروید ۹ تأیید شده است One UI 2
Samsung Galaxy Note 10 Plus 5G اندروید ۹ تأیید شده است One UI 2
Samsung Galaxy S9 اندروید ۸ عرضه نخواهد شد One UI 2.1
Samsung Galaxy S9 Plus اندروید ۸ عرضه نخواهد شد One UI 2.1
Samsung Galaxy S10 اندروید ۹ تأیید شده است One UI 2
Samsung Galaxy S10 Plus اندروید ۹ تأیید شده است One UI 2
Samsung Galaxy S10e اندروید ۹ تأیید شده است One UI 2
Samsung Galaxy S10 5G اندروید ۹ تأیید شده است One UI 2
Samsung Galaxy S10 Lite اندروید ۱۰ تأیید شده است One UI 2.1
Samsung Galaxy S20 اندروید ۱۰ نسخه آزمایشی دراختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت One UI 2
Samsung Galaxy S20 Plus اندروید ۱۰ نسخه آزمایشی دراختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت One UI 2
Samsung Galaxy S20 Ultra اندروید ۱۰ نسخه آزمایشی دراختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفت One UI 2
Samsung Galaxy Tab A8.0 2019 اندروید ۹ احتمال دارد -
Samsung Galaxy Tab A8.0 S Pen 2019 اندروید ۹ احتمال دارد One UI
Samsung Galaxy Tab A10.1 2019 اندروید ۹ احتمال دارد One UI
Samsung Galaxy Tab Active Pro 2019 اندروید ۹ احتمال دارد -
Samsung Galaxy Tab S5e اندروید ۹ احتمال دارد One UI
Samsung Galaxy Tab S6 5G اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy Tab S6 Lite اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy Xcover 4s اندروید ۹ احتمال دارد One UI 2
Samsung Xcover Field Pro اندروید ۹ احتمال دارد -
Samsung Xcover Pro اندروید ۱۰ احتمال دارد One UI 2
Samsung Galaxy Z Flip اندروید ۱۰ تأیید شده است One UI 2

فهرست گوشی های هوشمند سونی

فهرست محصولات سونی: سونی نیز به یکی از کم‌کارترین شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند تبدیل شده است. افت فروش تلفن‌های هوشمند سونی سبب شده تا محصولات کمتری معرفی شود. بااین‌حال، انتظار می‌رود پرچم‌داران جدید سونی آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت کنند.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت سونینسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
Sony Xperia 1 اندروید ۹ احتمال دارد -
Sony Xperia 1 II اندروید ۱۰ تأیید شده است -
Sony Xperia 5 اندروید ۹ احتمال دارد -
Sony Xperia 10 II اندروید ۱۰ تأیید شده است -

فهرست گوشی‌های هوشمند ویوو - آپدیت اندروید 11

فهرست محصولات ویوو: ویوو توانسته علاوه بر بازار چین به بازار کشورهای دیگر ازجمله ایران راه یابد. مانند شرکت‌های چینی دیگر، ویوو نیز محصولاتی نسبتا ارزان‌قیمت عرضه می‌کند که البته مشخصات سخت‌افزاری نسبتا قابل قبولی را نیز یدک می‌کشند. برخلاف ریلمی، ویوو کمی در عرضه آپدیت برای محصولات خود ضعیف عمل می‌کند.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت ویوونسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
Vivo iQOO اندروید ۹ احتمال دارد Funtouch 9
Vivo IQOO 3 5G اندروید ۱۰ انتشار نسخه آزمایشی IQOO UI 1
Vivo iQOO Neo اندروید ۹ احتمال دارد Funtouch 9
Vivo iQOO Neo 855 اندروید ۹ تأیید شده است Funtouch 9
Vivo iQOO Neo 855 Racing اندروید ۹ احتمال دارد Funtouch 9
Vivo iQOO Neo3 5G اندروید ۱۰ تأیید شده است IQOO UI 1
Vivo iQOO NEX Dual Display اندروید ۹ احتمال دارد Funtouch 4.5
Vivo iQOO Pro اندروید ۹ احتمال دارد Funtouch 9.1
Vivo iQOO Pro 5G اندروید ۹ احتمال دارد Funtouch 9.1
Vivo iQOO Z1 اندروید ۱۰ تأیید شده است IQOO UI 1
Vivo NEX 3 اندروید ۹ تأیید شده است Funtouch 9.1
Vivo NEX 3 5G اندروید ۹ تأیید شده است Funtouch 10
Vivo NEX 3S 5G اندروید ۱۰ انتشار نسخه آزمایشی Funtouch 10
Vivo S6 5G اندروید ۱۰ تأیید شده است Funtouch 10
Vivo V17 اندروید ۹ احتمال دارد Funtouch 9.2
vivo V17 Pro اندروید ۹ احتمال دارد Funtouch 9.1
Vivo V19 اندروید ۱۰ احتمال دارد Funtouch 10
Vivo V19 Neo اندروید ۹  احتمال دارد Funtouch 9.2
Vivo X30 اندروید ۹ احتمال دارد Funtouch 10
Vivo X30 Pro اندروید ۹ احتمال دارد Funtouch 10
Vivo X50 اندروید ۱۰ تأیید شده است Funtouch 10.5
Vivo X50 Pro اندروید ۱۰ تأیید شده است Funtouch 10.5
Vivo X50 Pro Plus اندروید ۱۰ تأیید شده است Funtouch 10.5
Vivo X50 Lite اندروید ۱۰ احتمال دارد Funtouch 10
Vivo Y30 اندروید ۱۰ احتمال دارد Funtouch 10
Vivo Y50 اندروید ۱۰ احتمال دارد Funtouch 10
Vivo Y70s اندروید ۱۰ احتمال دارد Funtouch 10
Vivo Z1x اندروید ۹ احتمال دارد Funtouch 10
Vivo Z5i اندروید ۹ احتمال دارد Funtouch 9.2
ٰVivo Z5X 2020 اندروید ۹ احتمال دارد Funtouch 10
Vivo Z6 5G اندروید ۱۰ تأیید شده است Funtouch 10

فهرست گوشی های هوشمند شیائومی

فهرست محصولات شیائومی: شیائومی اصولا برنامه منظمی برای عرضه آپدیت نسخه‌های جدید اندروید برای محصولات خود دارد. بااین‌حال، مانند شرکت‌های دیگر سازنده گوشی‌های هوشمند اندرویدی، شیائومی نیز برای محصولات اخیر خود فقط نسخه‌های جدید اندروید را عرضه می‌کند که اصولا چنین اقدامی به فروش بیشتر گوشی‌های هوشمند جدیدتر کمک می‌کند.

فهرست گوشی هوشمند و تبلت شیائومینسخه‌ی پایه‌ی اندرویدوضعیت انتشار آپدیت اندروید ۱۱آخرین نسخه رابط کاربری
Xiaomi Black Shark 2 اندروید ۹ احتمال دارد -
Xiaomi Black Shark 2 Pro اندروید ۹ احتمال دارد -
Xiaomi Black Shark 3 Pro اندروید ۱۰ تأیید شده است -
Xiaomi Black Shark 3 5G اندروید ۱۰ تأیید شده است -
Xioami Mi CC9 اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xioami Mi CC9e اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 10
Xiaomi Mi CC9 Pro اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Mi CC9 Meitu Edition اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Mi 8 اندروید ۸.۱ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Mi 8 Explorer Edition اندروید ۸.۱ احتمال دارد MIUI 10.1
Xiaomi Mi 8 Lite اندروید ۸.۱ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Mi 8 Pro اندروید ۸.۱ احتمال دارد MIUI 10
Xiaomi Mi 8 SE اندروید ۸.۱ احتمال دارد MIUI 9.5
Xiaomi Mi 9 اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Mi 9 Explorer Edition اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 10
Xiaomi Mi 9 Lite اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Mi 9 Pro 5G اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi MI 9T اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Mi 9T Pro اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 10
Xiaomi Mi 9 SE اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 10.3.3
Xiaomi Mi 10 اندروید ۱۰ انتشار نسخه بتا MIUI 12
Xiaomi Mi 10 Lite اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Mi 10 Pro اندروید ۱۰ انتشار نسخه بتا MIUI 12
Xiaomi Mi 10 Youth Edition اندروید ۱۰ تأیید شده است MIUI 11
Xiaomi MI A3 اندروید ۹ احتمال دارد اندروید وان
Xiaomi Mi Max 3 اندروید ۸.۱ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Mi Mix 2S اندروید ۸ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Mi Mix 3 اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Mi Mix 3 5G اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Mi Mix Alpha اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Mi Note 10 اندروید ۹ تأیید شده است MIUI 11
Xiaomi Mi Note 10 Lite اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Note 10 Pro اندروید ۹ تأیید شده است MIUI 11
Xiaomi Poco F1 اندروید ۸.۱ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Poco F2 Pro اندروید ۱۰ تأیید شده است MIUI 11
Xiaomi Poco X2 اندروید ۱۰ تأیید شده است MIUI 11
Xiaomi Redmi 6 اندروید ۸.۱ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi 6A اندروید ۸.۱ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi 6 Pro اندروید ۸.۱ احتمال دارد اندروید وان، MIUI 11
Xiaomi Redmi 7 اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi 7A اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 12
Xiaomi Redmi 8 اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi 8A اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi 8A Pro اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi 8A Dual اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi 9 اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi 10X 4G اندروید ۱۰ تأیید شده است MIUI 11
Xiaomi Redmi 10X 5G اندروید ۱۰ تأیید شده است MIUI 11
Xiaomi Redmi 10X Pro 5G اندروید ۱۰ تأیید شده است MIUI 11
Xiaomi Redmi K20 اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi K20 Pro اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi K20 Pro Premium اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi K30 اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi K30 5G  اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi K30i 5G اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi K30 Pro اندروید ۱۰ انتشار نسخه بتا MIUI 11
Xiaomi Redmi K30 Pro Zoom اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi K30 Racing Edition اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi Note 6 Pro اندروید ۸.۱ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi Note 7 اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi Note 7 Pro اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi Note 7S اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi Note 8 اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi Note 8 Pro اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi Note 8T اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 10
Xiaomi Redmi Note 9 اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi Note 9 Pro اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi Note 9 Pro Max اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi Note 9S اندروید ۱۰ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi S2 اندروید ۸.۱ احتمال دارد MIUI 11
Xiaomi Redmi Y3 اندروید ۹ احتمال دارد MIUI 11

آخرین به‌روزرسانی‌ها به تاریخ ۹۹/۴/۴

  • اضافه شدن قسمتی برای آخرین نسخه رابط کاربر

آخرین به‌روزرسانی به تاریخ ۹۹/۷/۲۷

  • به‌روزرسانی کامل جدول

در نظر داشته باشید که هنوز بسیاری از شرکت‌ها فهرستی از محصولاتی را که آپدیت اندروید ۱۱ دریافت می‌کنند، منتشر نکرده‌اند. بااین‌حال، با انتشار هر خبری در رابطه با عرضه آپدیت جدید برای محصولات برندهای ذکرشده، مقاله به‌روزرسانی خواهد.

 

 

پرسش‌های متداول

اندروید 11 برای چه گوشی‌هایی عرضه می‌شود؟

نسخه نهایی اندروید 11 هم‌اکنون برای گوشی‌های سری پیکسل گوگل عرضه شده است و شرکت‌هایی مانند اوپو، ریلمی، شیائومی و وان‌پلاس نسخه‌ی پیشنمایشی از اندروید 11 را برای محصولاتشان عرضه کرده‌اند.

اندروید 11 چه زمانی عرضه می‌شود؟

گوگل نسخه نهایی اندروید 11 را ۱۸ شهریور دردسترس عموم قرار داد. درحال‌حاضر شرکت‌های مختلف روی نسخه‌ی پیشنمایش اندروید 11 کار می‌کنند و انتظار می‌رود از اوایل مهر انتشار آپدیت اندورید 11 روی محصولات مختلف شروع شود.

چگونه اندروید 11 را روی گوشی نصب کنم؟

اندروید 11 به‌صورت OTA در حال عرضه روی گوشی‌های هوشمند است؛ اما امکان نصب آپدیت ازطریق روش سایدلود وجود دارد. درصورتی‌که اعلان نصب آپدیت جدید را به‌صورت خودکار دریافت نکرده‌اید نیز از قسمت تنظیمات، به‌روزرسانی نرم‌افزار می‌توانید نسبت به بررسی عرضه‌ی آپدیت برای گوشی هوشمندتان اقدام کنید.

تفاوت میان اندروید 10 و 11 چیست؟

گوگل امکانات جالبی به اندروید 11 افزوده است که مهم‌ترین آن تغییرات ویژه در بخش حریم خصوصی محسوب می‌شود. در اندروید 11 می‌توانید دسترسی دائمی از ویژگی نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری مانند دسترسی به دوربین، میکروفون یا موقعیت جغرافیایی را به اپلیکیشن‌ها بدهید تا دیگر هنگام نصب اپلیکیشن جدید از شما درخواست دسترسی به موارد ذکرشده پرسیده نشود.
منبع:
https://www.zoomit.ir/2020/6/19/359697/all-updated-android-11-smartphones/


:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

حذف دائمی اکانت اینستاگرام خود می‌دهد
که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در سایر شبکه‌های اجتماعی مشابه فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند.
کاربران هم‌چنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکس‌هایشان کاربرد کنند.
در حذف موقتی اکانت شما از اینستاگرام حذف می شود اما اطلاعات شما داخل دیتابیس کمپانی اینستاگرام باقی مانده
و شما می توانید در دفعات بعدی اکانت خود را بازیابی کنید نحوه دیلیت اکانت اینستاگرام دائمی  و دوباره با همین اکانت وارد شوید.
اما در حذف همیشگی یا دیلیت اکانت تمامی اطلاعات شما از اینستاگرام حذف شده و دیگر قابل بازگشت و بازیابی نیست.
در این تعلیم هدف داریم نحوه حذف همیشگی و بدون مراجعت اکانت اینستاگرام یا دیلیت اکانت را به شما آموزش دهیم.
و در آموزش های بعدی نیز حذف گذرا اکانت اینستاگرام را به شما عزیزان تعلیم می دهیم.
پس با ما به اتفاق باشید…

 

مراحل دیلیت اکانت
ابتدا به لینک پایین یعنی به تارنما حذف اکانت اینستاگرام بروید:

https://www.instagram.com/
سپس پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خویش Log in را زده و وارد اکانت کاربری خویش شوید:

حذف دائمیDelete Instagram Account
سپس در قسمت، Why are you deleting your account علت حذف اکانت اینستاگرام خویش را برگزیدن کنید.

می توانید Something else را در این مرحله بزنید…

حذف همیشگیDelete Instagram Account
سپس در سرنوشت To continue , please re-enter your password رمز عبور اکانت اینستاگرام خود را مجدد وارد کنید.
سپس Permanently delete my account را کلیک کنید.

حذف همیشگی اکانت اینستاگرام رسول میشود که می گوید اکانت شما منزه شده است.

حذف همیشگیDelete Instagram Account
باید بدانید که بعد از حذف اکانت، شخص دیگری نمی تواند صاحب آن اکانت (نام کاربری) شود.
به زبان ساده تر شما بعد از اینکه اکانت خویش را حذف نمودید،
شخص دیگری نمی تواند اسم کاربری حذف شده را مجدد ثبت کند.
با حذف اکانت تمامی اطلاعات شما از قبیل:
تصاویر، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها، دوستان، دنبال کنندگان و …
به صورت کامل از روی دیتابیس اینستاگرام حذف خواهد شد و قابل بازیابی نخواهد بود.
پس قبل از حذف اکانت از تصمیم خویش مطمئن شوید.



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در حالی که می توانید با باز کردن پیام مرتبط ، به پیوست های Gmail دسترسی پیدا کنید، اما خیلی راحت نیست. برای دسترسی به اسناد و تصاویر ذخیره شده به یک مکان مرکزی نیاز دارید. این راهنما به شما نحوه ذخیره پیوست های Gmail در Google Drive را نشان می دهد.

 

مثال: استفاده برای این مورد در صورتی است که با یک شرکت کار می کنید و تبادل نامه های الکترونیکی شامل برنامه ها و قراردادهای چند طبقه است. پیدا کردن یک فایل خاص در آن ایمیل ها می تواند دشوار باشد. اگر آنها در Google Drive ذخیره شوند ، برای پیدا کردن سند (های) مورد نیاز دیگر نیازی به فیلتر کردن صدها پیام ندارید.

 

Gmail در مرورگرهای دسک تاپ :

از این روش در حین دسترسی به Gmail در یک مرورگر دسک تاپ نصب شده در ویندوز ، macOS ، لینوکس یا سیستم عامل Chrome استفاده کنید.

 

ابتدا Gmail را در هر مرورگری باز کنید و ایمیل حاوی پیوست مورد نظر ذخیره شده را پیدا کنید. در مرحله بعد ، نشانگر ماوس خود را روی پیوست بکشید و روی نماد “Save to Drive” کلیک کنید. در این مثال ، ما تصاویر ایمیل شده را در Google Drive ذخیره می کنیم.

 

پیوست های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید

 

اگر ایمیل بیش از یک پیوست مورد نظر شما را در Google Drive ذخیره کرده است ، روی نماد  “Save All to Drive” واقع در سمت راست موارد کلیک کنید.

 

پیوست های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید

همه پیوستها را در Google Drive ذخیره کنید

 

اگر در حال مشاهده یک پیوست هستید و می خواهید آن را در Google Drive ذخیره کنید ، روی نماد “Add to My Drive” واقع در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

 

ذخیره پیوست جیمیل گوگل درایو, باز کردن و بارگیری پیوست‌ها در گوگل درایو

پیوست های Gmail را در Google Drive ذخیره کنید

 

برای تأیید پیوستهای که اکنون در Google Drive قرار دارند، گوگل درایو را در مرورگر خود باز کنید. پرونده های ذخیره شده شما باید در زیر دسته “Quick Access” و “Files” ظاهر شوند. 

 

ذخیره پیوست جیمیل گوگل درایو, باز کردن و بارگیری پیوست‌ها در گوگل درایو

پیوستهای ذخیره شده در Google Drive

 

برنامه Gmail Mobile Google :

 

اگر از طریق برنامه Google برای Android ، iPhone یا iPad به Gmail دسترسی دارید از این روش استفاده کنید. 

 

ابتدا برنامه Gmail را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید و ایمیل حاوی پیوست مورد نظر برای ذخیره را پیدا کنید. در مرحله بعد ،به پایین ایمیل بروید و روی نماد “Save to Drive” در زیر تصویر کوچک پیوست ضربه بزنید.

 

اگر بیش از یک مورد برای ذخیره وجود دارد ، باید این مرحله را برای هر پیوست تکرار کنید.

 

ذخیره پیوست جیمیل گوگل درایو, باز کردن و بارگیری پیوست‌ها در گوگل درایو

به My Drive Mobile اضافه کنید

 

اگر در حال مشاهده یک پیوست هستید که می خواهید در Google Drive ذخیره کنید ، روی نماد سه نقطه ای در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. اگر قابل مشاهده نیست ، روی صفحه ضربه بزنید و نماد ظاهر می شود.

 

در مرحله بعد ، گزینه  “Save to Drive” را از فهرست گشودنی انتخاب کنید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/gmail-attachments-googledrive.html



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر می‌خواهید برای کنفرانس‌ها و پروژه‌های خود مدل و نمودار تهیه کنید، می‌توانید از نرم‌افزار Google Slides استفاده نمایید.

نرم‌افزار Google Slides برای کاربران این امکان را فراهم آورده است تا در مرورگر خود مدارک و اسناد خود را ویرایش کنند. افراد حتی می‌توانند هم‌زمان در متن خود تغییراتی ایجاد کنند و بدون نیاز به نرم‌افزار دیگری آن را ذخیره نمایند.

 

نحوه افزودن موسیقی و ویدیو به Google Slides :

اگر می خواهید موسیقی را به Google Slides اضافه کنید ، باید از یک فیلم YouTube یا Google Drive استفاده کنید ، یا به جای آن به یک سرویس پخش شخص ثالث لینک دهید.

 

یک ویدیوی YouTube اضافه کنید :

شما نمی توانید فایلهای صوتی را به ارائه های Google Slide اضافه کنید ، اما می توانید ویدیوها را اضافه کنید. آسانترین راه حل برای کاربرانی که می خواهند موسیقی خود را به نمایش Google Slide اضافه کنند ، اضافه کردن یک فیلم YouTube است.

 

این یک ویدیوی YouTube را مستقیماً به نمایش Google Slide شما اضافه می کند ، پخش کننده ویدیوی YouTube را با گزینه های پخش بار می کند. هنگامی که یک ویدیو شروع به پخش کرد ، تا زمانی که به اسلاید بعدی بروید ، پخش آن ادامه خواهد یافت.

 

برای شروع ، نمایش گوگل اسلاید خود را باز کرده و روی اسلایدی که می خواهید ویدیوی YouTube خود را اضافه کنید ، کلیک کنید. در منوی بالا ، Insert > Video کلیک کنید.

 

, گوگل اسلاید, نرم‌افزار Google Slides

 آموزش تصویری Google Slide

 

می توانید فیلمهای YouTube را در برگه “Search” در کادر انتخاب “Insert Video” جستجو کنید. اگر نشانی اینترنتی YouTube خاصی ندارید ، از این ابزار جستجو برای یافتن یک فیلم مرتبط استفاده کنید.

 

پس از یافتن یک فیلم ، آن را انتخاب کرده و سپس روی دکمه "Select" در پایین کلیک کنید تا آن را به نمایش خود اضافه کنید.

 

, گوگل اسلاید, نرم‌افزار Google Slides

 گوگل اسلاید

 

اگر از قبل ویدیوی YouTube را دارید که می خواهید URL اضافه کنید و URL آن را آماده کنید ، روی زبانه “By URL” کلیک کرده و آدرس وب را در کادر ارائه شده قرار دهید.

 

پیش نمایش ویدیوی شما در زیر آن ظاهر می شود. پس از آماده شدن ، روی دکمه "Select" کلیک کنید.

 

, گوگل اسلاید, نرم‌افزار Google Slides

 نحوه افزودن موسیقی به Google Slides

 

ویدیوی شما در اسلایدهای انتخابی شما درج می شود که می توانید اندازه و موقعیت آنرا تغییر دهید.

 

, گوگل اسلاید, نرم‌افزار Google Slides

آموزش کار با گوگل اسلاید

 

یک ویدیوی Google Drive اضافه کنید :

به عنوان جایگزین برای درج فیلم های YouTube ، کاربران Google Slides می توانند ویدیوهای شخصی Google Drive خود را درج کنند. می توانید این فیلم ها را از همان کادر انتخاب “Insert Video” در بالا وارد کنید.

 

مانند فیلم های YouTube ، فیلم های درج شده در Google Drive تا زمانی که به اسلایدهای دیگر منتقل شوید ، پخش می شوند. 

برای افزودن ویدیوی Google Drive ، به اسلایدهای انتخابی خود بروید ،Insert > Video کلیک کنید ، روی زبانه "Google Drive" کلیک کنید ، و سپس ویدیوی خود را از فضای ذخیره‌سازی ابری خود پیدا کنید.

 

ابتدا باید با استفاده از برنامه رایانه شخصی یا آپلود کردن ویدیو از وب سایت Google Drive ، ابتدا فایلهای ویدئویی خود را با Google Drive همگام کنید. 

 

پس از یافتن ویدیویی در فضای ذخیره‌سازی Google Drive ، بر روی آن کلیک کرده و سپس بر روی دکمه "Select" کلیک کنید.

 

, گوگل اسلاید, نرم‌افزار Google Slides

افزودن ویدیو به Google Slides

 

ویدیوی شما روی اسلایدها درج می شود. سپس می توانید متناسب با ارائه خود آن را تغییر موقعیت و سایز دهید.

شما می توانید از این روش برای اضافه کردن فیلم ها فقط از همان حساب Google استفاده کنید تا نسخه نمایش Google Slides خود را ایجاد کنید. اگر می خواهید انواع دیگر فیلم ها را وارد کنید ، باید به جای آن از یک ویدیوی عمومی YouTube استفاده کنید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/add-music02-googleslides.html



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برای آگاهی از نحوه محاسبه خرج طراحی سایت اختصاصی نمونه طراحی سایت شرکتی برای تماشا قالب های پیش ساخته وب وان خرید سایت آماده شرکتی را کلیک کنید. طراحی سایت شرکتی ، هدف معرفی و نمایش مثال کاها و خدمات یک بنیاد-نهاد-سازمان یا کمپانی می باشد. به علت کاربرد بسیار کاربران از اینترنت، دارا بودن وب سایت اختصاصی برای شرکت ها، زیاد اهمیت داشته و در رقابت نقطه ی مثبتی محسوب می شود.
با پیمان دادن محصولات در تارنما ، امکان دسترسی به عکس، مشخصات و بها محصولات راحت شده و برای شمار کسان زیادی فراهم می شود. تارنما شرکتی مسیر ارتباطی نکوداشتن جهت برقراری ارتباط مشتریان نیز می باشد. به راستی شناسایی محصولات در سایت شرکتی ، خود نوعی بازاریابی اینترنتی است.

طراحی سایت
مزایا طراحی سایت شرکتی
وب سایت فروشگاهی به عنوان یک افزار معاصر جهت افزایش اعتبار کسب و کار مورد کاربرد قرار می گیرد. وب سایت فروشگاهی در واقع مشتری های خفته را جذب کرده و به آن ها را به سمت کمپانی شما سوق می دهد.
سایت شرکتی این امکان را فراهم می نماید که در تمام ساعات شبانه روز اطلاعات و امکانات مربوطه در دسترس مشتریان قرار گرفته و افزایش اعتبار شرکت و وانگهی افزایش اعتماد مشتریان را در پی خواهد داشت.
به صرفه بودن طراحی سایت شرکتی
در مقایسه با خرج تبلیغات دیگر مانند: تلویزیون، بیلبورد و... خرج طراحی سایت شرکتی در طویل مدت بسیار به صرفه تر خواهد بود. فلذا خرج تارنما شرکتی به عنوان ابزاری قوی جهت تبلیغ ابدیت و در دسترس همگان بودن آن، بسیار مقرون به صرفه می باشد.
طراحی سایت شرکتی و برتری نسبت به رقبا
امروزه شرکت های زیادی دارای تارنما بوده و کار و جنبش های زیاد و حضور پررنگی در این گویه دارند. عدم فعالیت کمپانی شما در این زمینه، سبب می شود که مشتریان نهفته خویش را از دست بدهید. برخی از کمپانی ها خدمات فروش و بعد از فروش خویش را در تارنما خویش ارائه می دهند. علاوه بر آن ، مراحل معرفی تا فروش محصول را بدست وب سایت خویش انجام می دهند. فلذا به تیم فروش دربایستن نخواهند داشت. طراحی وب سایت شرکتی اگر به گونه ای باشد که وابستگی صحیح بین مشتریان بالقوه و سوداگری خویش تعامل برپایی نماید.
هدف از طراحی وب سایت شرکتی
1) طراحی سایت شرکتی امکان خرید اینترنتی را به شکلی آسان و سریع فراهم می نماید.
2) می طاقت از راه تبلیغات بنری درآمدی را برای سایت برپایی کنید.
3) با به کارگیری وب سایت شرکتی به علت اینکه در مصرف کاغذ صرفه جویی می شود؛ با پیرامون زیست همگام می باشد.
با طراحی سایت شرکتی و بهینه سازی درونمایه سایت، پس از شناخته شدن سایت توسط موتور جستجو گوگل، زمانی که کاربر به پیگیری محصول یا خدمات مربوط به شرکت شما می باشد؛ تارنما شما در نتایج جستجو نمایش دیتا شده و این فرمایش برای سایت شما بازدید کننده ایجاد کرده و حتی می تواند منجر به خرید فرآورده یا خدمات شما بشود.
وب سایت پسندیده به شما کمک خواهد کرد که با هزینه اندک، شناخته شده و کسب و کار خود را درمان ببخشید. طراحی سایت پسندیده و وانگهی رعایت نمودن سئو سایت از قبل مایحتاج در این فرمایش می باشد. گروه کارآزموده طراحی سایت وب وان از پیش درآمد تا انتهای این راه همراه شما خواهد بود.
نکات مربوط به طراحی سایت شرکتی
در امتداد فعالیت بهتر و قوی تر باید پیش از طراحی تارنما شرکتی به برخی نکات توجه نمود:
به تعقیب سایت های حاضر نباشید. حتما از طراحی سایت اختصاصی کاربرد نمایید.
در طراحی گرافیکی سایت خود از طیف رنگی پسندیده کاربرد کنید. توصیه می کنم مقاله " طراحی سایت فروشگاهی الهام تقسیم و قشنگ " را مطالعه فرمایید.
رعایت اصول و قواعد استاندارد در کد نویسی
به کارگیری کد واکنش گرا (responsive)
خیلی ساده و سریع کاربر را به هدفش برسانید. مقاله " 5 نکته زیاد مهم برای طراحی سایت چیره دست " را مطالعه فرمایید.
رعایت این نکات سبب می شود سایت شما به سمت هدفی که مد نظرتان هست تند تر پیش رود.
امکانات سایت شرکتی
در هنگام طراحی سایت با توجه به گونه فعالیت تارنما باید امکاناتی را اعمال نمود. طراحی وب سایت شرکتی به چه مواردی نیازمند است؟
امکان درج نظرات درباره محصولات
صفحه مربوط به شرایط نمایندگی شرکت
صفحه توضیحات درباره گارانتی محصولات
نگارخانه تصاویر از محصولات و محیط شرکت
امکان سفارش آنلاین محصولات
به کارگیری زبان انگلیسی برای سایت
صفحه مربوط به اخبار شرکت
معرفی دستاورد ها و اهداف شرکت
سئو و بهینه سازی در طراحی سایت شرکتی
به جهت اینکه بسیاری از مشتریان پیش از خرید، در اینترنت و موتورهای جستجوگر مثل گوگل سرچ می نمایدند؛ خدمات سئو دارای اهمیت بالایی می باشد. به همین دلیل در طراحی تارنما باید به این مسئله پروا نمود که سایت بر پایه اصول سئو سایت طراحی گردد تا بعد از وارد کردن درونمایه سایت یا همان اطلاعات محصولات ، لینک سایت شما در نتایج جستجو نمایش دیتا شود.
شرکت طراحی سایت وب وان طراحی سایت را طبق اصول سئو سایت شرکتی سپریدن دیتا و پس از ورود درونمایه سایت مشکلی از عقیده SEO یا بهینه بودن سایت هستی نخواهد داشت.
با توجه به کثرت مشاغل مختلف، طراحی سایت شرکتی با تنوع بالا انجام خواهد شد. می توانید در صفحه "نمونه شغل طراحی سایت" انواع طراحی تارنما شرکتی انجام شده توسط گروه کارآزموده وب وان را تماشا فرمایید.
طراحی سایت شرکتی که توسط گروه متخصص وب وان سپریدن می شود؛ به چهره سئو شده و کاملا بهینه می باشد. شرکت طراحی سایت طهران وب وان ، سایت باره عقیده شما را با امکانات بالا و با به کارگیری آخرین فناوری برنامه نویسی و طراحی سایت و همچنین قیمت مناسب ، طراحی می کند.
رعایت کردن قواعد صحیح برنامه نویسی
کاربرانی که وارد سایت شما می شوند در آغاز اولین چیزی که نگریستن می کنند، عکس ها سایت شما می باشد، که تمامی آنها کدهای خاصی دارند که به وسیله برنامه نویسی روی این صفحه ایجاد شده اند. بر این پای بست، شما باید به طراحی سایت شرکتی و این باره توجه بسیار زیادی داشته باشید، چرا که کمپانی گوگل به این باره پروا زیادی می کند و اگر برنامه های درست و اصولی را در سایت تان رعایت کرده باشید آن را در صفحات نخست جستجو می آورد.
سرعت و استقامت
سرعت بالا آوردن سایت باید بسیار بالا باشد و زیر 3 ثانیه بیشتر موعد نبرد. هرچه که سرعت سایت شما بالا باشد، رضایت و اطمینان کاربران هم بسیار اغلب می شود و سریعتر می توانند کالا و فرآورده مورد نظر خویش را پیدا کنند، ،همچنین موجب می شود از سایر قسمت هایی که شما در سایت خویش دارید هم بازدید کنند. یکی از نکاتی که بسیار مهم است و باید به آن پروا داشته باشید این است که، برای طراحی سایت شرکتی خود بی گمان باید به پیگیری فرد یا شرکتی باشید که در این مقوله تخصص بیشتری دارد، چرا که در غیر این صورت همگی هزینه ها و موعد شما بیهوده صرف شده است و شما نمی توانید به منظور خود برسید.
طراحی کردن صفحه های اختصاصی
برایاینکه شما محصولات و یا خدمات خود را شناسایی کنید، باید صفحاتی را در طراحی سایت شرکتیخود طراحی کنید که متناسب با آن فرآورده و خدمات باشد. در واقع باید بدانید که از این طریق مشتریان زیاد زیادی را جذب می کند و می توانید روز به روز به هدف هایی که در شرکت و سایت خود دارید کم و بیش شوید. دقت داشته باشید صفحه هر فرآورده و خدمات باید به صورت جداگانه طراحی شود لغایت افراد به نکویی بتوانند فرآورده خویش را پیدا کنند.

 


:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فقط یک روز دیگر تا رونمایی رسمی از آیفون ۱۲ باقی مانده ولی همچنان اخبار و شایعات جدید پیرامون آن منتشر می‌شوند. به تازگی یکی از افشاگران دنیای تکنولوژی جزئیات جدیدی از شارژدهی و فناوری دوربین خانواده آیفون ۱۲ فاش کرده است.

«مکس واینبک» (Max Weinbach) می‌گوید شارژدهی آیفون ۱۲ پرو و مدل پرو مکس «دستکم یک ساعت بیشتر» و شارژدهی آیفون ۱۲ مینی به خاطر ابعاد کوچک‌تر «کمتر از آیفون ۱۱» خواهد بود.

فیس آیدی آیفون ۱۲ از قابلیتی به نام Dynamic Zoning Algorithm برخوردار است که عملکرد و سرعت این سیستم را ارتقا می‌دهد. در ادامه گزارش نوشته شده که عرض بریدگی نمایشگر در آیفون ۱۲ مینی کمتر اما ارتفاع آن به خاطر قرارگیری سنسورهای فیس آیدی کمی بیشتر خواهد بود.

 

 افشاگر یاد شده همچنین گزارش می‌کند که سری آیفون ۱۲ با «پیشرفت قابل توجه» در زمینه بزرگنمایی دیجیتال و اپتیکال از راه می‌رسند. چند روز قبل افشاگر دیگری با نام مستعار «Kang» گزارش کرد که آیفون ۱۲ پرو و مدل پرو مکس به ترتیب از زوم اپتیکال ۴ و ۵ برابری برخوردارند.

بزرگنمایی دیجیتال آیفون ۱۲ نیز بهبود یافته و حالا چندین فریم را در سطوح مختلف بزرگنمایی ترکیب کرده و آن‌ها را با استفاده از کراپ و زوم اپتیکال روی هم قرار می‌دهد. سپس الگوریتم مبتنی بر فناوری «دیپ فیوژن» عملیات تنظیم فریم‌ها و ارتقا کیفیت آن‌ها را انجام داده و Smart HDR 3 باقی عملیات پردازش را انجام خواهد داد.

در ادامه گزارش نوشته شده که اپل مدت هاست مشغول توسعه قابلیت فیلمبرداری پرتره برای آیفون است ولی ممکن است این قابلیت را در آیفون‌های امسال نبینیم و بعداً در قالب آپدیت به iOS 14 اضافه شود. در این گزارش آمده که آیفون ۱۲ توانایی فیلمبرداری در رزولوشن 4K با نرخ ۱۲۰ یا ۲۴۰ فریم بر ثانیه را خواهد داشت.

اپل فردا (سه شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران در مراسم Hi, Speed از سری آیفون ۱۲ رونمایی می‌کند. دیجیاتو این مراسم را پوشش خواهد داد.

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/12/%d9%81%d9%86%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%af%d9%88%d8%b1%d8%a8%db%8c%d9%86-%d8%b4%d8%a7%d8%b1%da%98%d8%af%d9%87%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-12-%d8%b4%d8%a7%db%8c%d8%b9%d9%87/



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طبق مطالعه‌ای جدید، شریان بازو انسان در اثر تغییرات در انتخاب طبیعی تکامل یافته است؛ یافته‌ای که نشان می‌دهد گونه ما هنوز به روش‌های منحصربه‌فردی در حال تکامل است.

 

پژوهشی که دکتر تگان لوکاس پژوهشگر دانشگاه فلیندرز و پروفسور هنبرگ و دکتر کوماراتیلاک، پژوهشگران دانشگاه آدلاید در مجله آناتومی منتشر کرده‌اند، نشان می‌دهد که از اواخر قرن نوزدهم وجود یک رگ در بازوی نوزادان انسان به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

«شریان یا سرخرگ میانی» (Median Artery)، رگ اصلی است که خون بازو و دست انسان را تأمین می‌کند. این سرخرگ برای اولین ‌بار در رحم مادر تشکیل می‌شود؛ اما پس از ایجاد دو سرخرگ دیگر در بزرگسالی، شریان میانی از بین می‌رود. در مشاهدات جدید مشخص شده است که درحال‌حاضر، بسیاری از افراد علاوه بر دو سرخرگ دیگر (تقریبا یک نفر از هر سه نفر)، شریان میانی را نیز در تمام دوران زندگی خود حفظ می‌كنند. این روند تکاملی - یعنی داشتن شریان میانی در ساعد و بازو کسانی که در ۸۰ سال آینده متولد می‌شوند - ادامه خواهد یافت.

سرخرگ‌های شعاعی و اولنار (زند زیرین) معمولاً در طی مراحل رشد در رحم جای سرخرگ میانی را می‌گیرند؛ بنابراین بدیهی است که بیشتر افراد بالغ شریان میانی ندارند؛ اما تعداد زیاد از بزرگسالان این شریان را حفظ می‌کنند. بنابراین فرد می‌تواند هر سه شریان را داشته باشد؛ زیرا سرخرگ میانی هیچ خطری برای سلامتی ندارد.

دکتر لوکاس، عضو این گروه پژوهشی، می‌گوید:

این مطالعه در مورد ظهور این سرخرگ در طی نسل‌های مختلف نشان می‌دهد که انسان‌های مدرن با سرعت بیشتری نسبت به هر زمان دیگری در ۲۵۰ سال گذشته در حال تکامل هستند. از قرن هجدهم، آناتومیست‌ها در حال بررسی وجود این شریان در افراد بالغ بوده‌اند و مطالعه ما نشان می‌دهد که وجود این سرخرگ به‌وضوح در حال افزایش است. میزان وجود این سرخرگ در متولدین اواسط دهه ۱۸۸۰ در حدود ۱۰ درصد گزارش شده؛ درحالی‌که این میزان در متولدین اواخر قرن بیستم به میزان ۳۰ درصد افزایش یافته است. بنابراین در یک دوره نسبتا کوتاه، روند تکاملی افزایش قابل توجهی داشته است. این افزایش می‌تواند ناشی از جهش ژن‌های درگیر در توسعه رگ‌های میانی، مشکلات سلامتی مادران در دوران بارداری یا هر دو باشد. اگر این روند ادامه یابد، اکثریت مردم تا سال ۲۱۰۰ دارای سرخرگ میانی در بازوی خود خواهند بود.

این گروه تحقیقاتی با تجزیه و تحلیل سوابق منتشرشده و تشریح اجساد به‌جامانده از افراد متولد قرن بیستم، حضور شریان میانی را در هر نسل بررسی کردند. پروفسور هنبرگ، نویسنده ارشد این مطالعه می‌گوید: «شریان میانی مزایایی دارد؛ زیرا خون رسانی کلی را افزایش می‌دهد و می‌تواند به‌عنوان رگ جایگزین در درمان‌های جراحی برای سایر مناطق بدن انسان به کار رود.» 

وجود رگ میانی در بازو تنها یکی از نشانه‌های ادامه روند تکاملی انسان است. از جمله سایر نمونه‌های تغییرات آناتومی ‌انسان که با گذشت زمان مشاهده شده‌اند، می‌توان به افزایش وجود «مهره شکاف پنهان» (Pina Bifida Occulta)، اتصالات غیر طبیعی دو یا چند استخوان در پا، افزایش فقدان دندان عقل، ناپدید شدن «شریان تیروئید ایما» (Thyroidea Ima Artery- شاخه قوس آئورت) و افزایش وجود استخوان فابلا (استخوان کوچک پشت مفصل زانو) اشاره کرد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/health-medical/363677-evolving-forearm-artery-reveals-humans-evolving/



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

موفقیت در اینستاگرام برای کسان ممکن است معنای متفاوتی داشته باشد. بعضی از اینستاگرام برای اهداف تجاری استفاده می‌کنند و برخی از کسان هم از اینستاگرام برای تفریح و به اشتراک‌گذاری لحظات و خاطرات خویش کاربرد می‌کنند.

برخی عکاس حرفه‌ای هستند و برخی بازیگر و هنرمند و بعضی هم صاحبان سوداگری و بازاریاب‌های حرفه‌ای هستند. روش موفقیت در اینستاگرام همه کسان هم کوشش می‌کنند با روش‌های مختلفی به جذب فالوور و افزایش فالوور اینستاگرام بپردازند و دائما پست‌های ویژه و جذاب منتشر کنند لغایت از افزایش لایک اینستاگرام خویش لذت ببرند.

ما در مقالات مختلفی از این گفتگو کرده‌ایم که برای موفقیت در اینستاگرام و افزایش فالوور راستین چه باید کرد. ولی این بار قرار است در این مطلب از این جستار گفتگو کنیم که برای موفقیت در اینستاگرام چه کارهایی نباید کرد!
چگونه لایک فیک بگیریم ؟
قرار دادن پروفایل به شکل خصوصی و شخصی

به جز مواردی که از اینستاگرام صرفاً برای انگیزه ها شخصی بهره‌گیری می‌کنید، نباید پروفایلتان را شخصی و خصوصی کنید. بهتر است که تنظیمات آن را در حالت عمومی قرار دهید. فالوورهای شما باید از ماهیت شما آگاه باشند.
خرید ربات اینستاگرام
در سایه نباشید

قطعا برای اغلب دیده شدن و فعالیت، وارد اینستاگرام شده‌اید. بنابراین نباید در سایه و بدون کار و جنبش باشید. به چهره ادامه درونمایه ارسال کنید، با سایر کاربران تعامل داشته باشید. لایک کنید. کامنت بگذارید.
نام‌های مشکل نداشته باشید

از نام‌های راحت کاربرد کنید. اگر از نام‌های مشکل بهره‌گیری کنید پیدا کردن شما دشوار می‌شود و کاربران نمی‌توانند به راحتی شما را تعقیب کنند.
محتوای بدون عنوان منتشر نکنید

قبل از ارسال تصاویرتان، برای آنها عنوان و کپشن مناسبی بنویسید. برای جذب فالوئر و افزایش لایک اینستاگرام بیشتر، بهتر است همش در تصاویرتان کپشن‌ها و عناوین مناسب هم داشته باشید.

بیشتر بخوانید: چگونه در پست های اینستاگرام کپشن های حرفه ای بنویسیم؟
سرقت محتوای دیگران ممنوع

اینستاگرام محیطی برای ارسال تصاویر و پست‌های کپی شده سایرین نیست! برای موفقیت در اینستاگرام باید عکس ها و مطلب ناب و بکر منتشر کنید. اگر پیمان است اقدام به اشتراک‌گذاری مجدد پست‌های دیگران کنید، حتما از صاحب نشان اسم ببرید.

در اینستاگرام پیمان است، محتواهای خودتان را به اشتراک بگذارید. فلذا بهتر است از عکس ها موتور جستجوی گوگل هم استفاده نکنید.

البته به خاطر داشته باشید که ارسال بیش از اندازه و افراطی سلفی هم به موفقیت شما ضربه می زند.
تمامی پست های خود را در فیسبوک منتشر نکنید

همیشه تأکید می‌شود که پست‌های اینستاگرام خود را در شبکه‌های دیگر همچون فیسبوک و توییتر هم منتشر کنید، ولی این جستار به این معنا نیست که همگی مطالب خویش را در سایر شبکه‌ها به اشتراک بگذارید. در این چهره چه دلیلی دارد کاربران در اینستاگرام شما را پیگیری کنند!!!
خرید فالوور فیک ممنوع

ما قبلاً در مقاله ” خرید فالوور فیک ؛ عازم که نباید رفت ” در باره این سوژه صحبت کرده‌ایم. این نوع فالوورهای فیک و جعلی دقیقاً همانند نصب پوستری در گورستان است!

اگر به پیگیری عازم تند برای افزایش فالوور هستید، بهتر است به سراغ روش‌های منطقی برای خرید فالوور ایرانی بروید. می‌توانید از ربات‌های تبلیغاتی اینستاگرام همچون فالوجت بهره‌گیری کنید الی فالوورهایی را به سمت پیج خویش جذب کنید که واقعاً پست های شما را بپسندند.

در این چهره این کاربران مرتب برای شما کامنت می‌گذارند و لایک گرفتن می‌کنید. چنین فالوورهای واقعی می‌توانند مشتریان بالقوه‌ای برای کسب و کار شما نیز به حساب آیند



:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آلبرت دروس، گالری تصاویر زیبایی را از جنگل‌های هلند در چهار فصل سال منتشر کرده است.

 

وقتی صحبت از عکاسی می‌شود بسیاری برخورداری از صبر و شکیبایی را از ویژگی‌های عکاسی حرفه‌ای می‌دانند؛ اما پرسشی به وجود می‌آید که آیا حاضر هستید برای تکمیل گالری عکس‌های خود هفته‌ها و حتی ماه‌ها صبر کنید؟ آلبرت دروس پاسخ چنین پرسشی را داده و جواب وی «آری» است.

آلبرت دروس در پستی که بخشی از تصاویر گالری اخیر وی را نیز به‌همراه دارد، توضیح می‌دهد که عکاسی به بخشی از زندگی وی تبدیل شده است و گاهی اوقات نیز به جنگل‌های واقع در کشورهای اروپایی به‌خصوص جنگل اسپولدر سفر می‌کند تا تصاویری خارق‌العاده را ثبت کند. دروس می‌گوید که هر روز با شروع سپیده دم و تابش نور خورشید به جنگل می‌رفته تا تصویری جذاب و زیبا از درختان ثبت کند.

آلبرت دروس علاقه‌ی شدیدی به جنگل اسپولدر داشت و ساعت‌ها فقط خود را در گشت‌وگذار و ثبت تصاویر مختلف در جنگل می‌کرد. جنگل اسپولدر معروف به جنگلی است که درختان آن می‌رقصند. چنین موضوعی را در تصاویر ثبت‌شده نیز می‌توان مشاهده کرد که تنه درختان به اشکال جالبی رشد کرده‌اند و شکل و ظاهر بسیار عجیبی به جنگل اسپولدر بخشیده‌اند.

دروس می‌گوید که قبل از وی عکاس دیگری به‌نام لارس ون ده‌گور در هلند شروع به ثبت تصاویر از جنگل‌ها کرد که درواقع باعث شد آلبرت دروس نیز به عکاسی از جنگل‌ها علاقه‌مند شود. آلبرت برای ثبت تصاویر در فصول مختلف به گردش در جنگل‌های هلند به‌خصوص جنگل اسپولدر کرده و تصاویری زیبا را به ثبت رسانده است.

نکته جالب در تصاویر آلبرت، ثبت از سوژه‌ای یکسان در فصول مختلف سال است؛ برای مثال از جاده‌ای در فصل‌های مختلف عکاسی شده تا تأثیر شرایط آب‌و‌هوا در محیط به بهترین شکل به تماشاچی منتقل شود.

منبع:

https://www.zoomit.ir/shutter/363524-photos-one-forest-all-seasons/

 



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک قاضی در کالیفرنیا درخواست اپیک گیمز برای اجبار اپل به قرار دادن بازی فورتنایت در اپ استور را رد کرد و این بازی تا پایان دعوای حقوقی میان این دو کمپانی در فروشگاه اپل قابل دسترس نخواهد بود.

در حالی که بازی فورتنایت در اختیار کاربران دستگاه‌های iOS قرار نمی‌گیرد، طی حکم اولیه اپیک می‌تواند به حساب توسعه‌دهنده موتور آنریل دسترسی داشته باشد. تصمیم امروز دادگاه تفاوتی با رای اولیه قبلی ندارد.

اپیک در گذشته نیز درخواست کرده بود بازی فورتنایت به صورت موقت در اپ استور منتشر شود که دادگاه از چنین کاری جلوگیری کرد، اما مانع از مسدودسازی حساب توسعه‌دهنده این کمپانی توسط اپل نیز شد.

دادگاه اعلام کرده که چنین درخواست‌هایی به ندرت پذیرفته می‌شوند و علاوه بر این، اپیک باید مدارکی مبنی بر احتمال پیروزی در دادگاه نهایی ارائه کند تا حکم اولیه امکان قرارگیری مجدد بازی فورتنایت در اپ استور را فراهم کند که البته این کمپانی نتوانسته چنین کاری را انجام دهد.

فورتنایت

اپیک گیمز در دادخواست خود ادعا کرده که دادگاه باید برای آن تخفیف درنظر بگیرد چرا که مجبور به رعایت یک قرارداد ضد رقابتی اپ استور نیست، با این حال دادگاه چنین ادعایی را رد و اعلام کرده که این سازنده بازی از عمد قرارداد خود را نقص کرده که ممنوعیت انتشار بازی در اپ استور را در پی داشته است.

اپل در بیانیه‌ای از تصمیم دادگاه تشکر و اعلام کرده که مشتریان این کمپانی به اپ استور امن و قابل اطمینان وابسته هستند و تمام توسعه‌دهندگان از قوانین یکسانی پیروی می‌کنند.

اپل و اپیک گیمز از چندین ماه پیش درگیر دادگاه‌های مختلف هستند. با قرارگیری سیستم پرداخت اپیک درون بازی فورتنایت، اپل آن را از اپ استور حذف کرد که همین اقدام شکایت سازنده آن را در پی داشت. انتظار نمی‌رود تا می ۲۰۲۱ این دو شرکت در دادگاه حضور پیدا کنند، بنابراین تا آن زمان علاقه‌مندان به فورتنایت در دستگاه‌های iOS به آن دسترسی نخواهند داشت

منبع:

https://digiato.com/article/2020/10/10/%d8%b9%d8%af%d9%85-%d9%82%d8%b1%d8%a7%d8%b1%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%81%d9%88%d8%b1%d8%aa%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%be-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1/



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در یک تعریف ساده وردپرس نرم‌افزاری است که می‌توانید برای برپایی وب‌سایت، وبلاگ و یا حتی برپایی یک برنامه متعلق به بهره‌گیری کنید. وردپرس از سنه ۲۰۰۳ منتشر شده است و به عنوان یک سیستم مدیریت درونمایه بسیار انعطاف‌پذیر شناخته شده است. امروزه بیش از ۲۷ درصد از کل وب از آنگونه برخی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌هایی که احتمالا نام آن‌ها را شنیده‌اید را دربرگیرنده می‌شود.

وردپرس شما را توانا می‌سازد وب‌سایت خویش را با به کارگیری بازبینی وب به طور کامل مدیریت کنید بدون اینکه بیچارگی به یادگیری شیوه کدگذاری و برنامه‌نویسی داشته باشید. در واقعیت اگر شما تا به حال از یک ویرایشگر متن مانند مایکروسافت ورد استفاده کرده باشید صحیح مشابه همان می‌توانید از ویرایشگر وردپرس نیز در خانه استفاده کنید.

وردپرس چگونه شغل می‌کند؟
مزایای وردپرس - کارکرد وردپرس

برای استفاده از نرم‌افزار وردپرس آغاز باید نرم‌افزار آن را دانلود و بر روی وب سرور خود نصب کنید و یا با خرید هاست وردپرس وب‌رمز مقارن با خریداری هاست، نسخه نصب شده وردپرس را دریافت کنید. بعد از پیوستگی آن به پایگاه داده، امکان آغاز به تولید محتوا مختص خودتان در وب می‌یابید. ممکن است پیچیده به عقیده برسد اما همه این فرآیند گاهی کمتر از 5  دقیقه درازا می‌کشد. بعد از نصب این نرم انگیزه ها شما توانا خواهید بود از یک ویرایشگر ساده و مبتنی بر وب برای انتشار مطالب و ساخت وب‌سایت خویش استفاده کنید. خدمات هاست وردپرس وب‌رمز اجازه می‌دهد یک وب‌سایت جدید وردپرس در کوتاهترین موعد شدنی ایجاد شود.

تاریخچه وردپرس
این نرم‌افزار توسط یک برنامه‌نویس فرانسوی به اسم میشل والدریگی در سال ۲۰۰۱ به عنوان یک پلتفرم وبلاگ‌نویسی با استفاده از php راه‌اندازی شد. ۲ سنه بعد دو نفر با نام‌های مایک لیتل و مت مالنوگ به گسترش آن پرداختند و این پلتفرم را به فرجام رساندند.

وردپرس ۰.۷ در سال ۲۰۰۳ ساخته شد. در سال‌های پس نسخه‌های به روز شده آن که دربرگیرنده سیستم‌های تم، ذخیره‌سازی همیشگی و ویدجت‌های بهتر بود به روزرسانی شد. در سنه ۲۰۱۶، وردپرس ۴.۵ پیوندهای تو خطی، میانبرهای قالب‌بندی جدید و پیش‌نمایش پاسخگو را به عملکردهای آن اضافه کرد.

وردپرس از زمانیکه برای نخستین بار منتشر شد الی کنون چندین بار ارتقا یافت که هربار نتایج بهتری توسط آمد.

چه کسانی از وردپرس استفاده می‌کنند؟
مزایای وردپرس - مخاطبین وردپرس

امروزه وردپرس توسط ۳۱.۹ درصد از تمام وب‌سایت‌ها باره بهره‌گیری پیمان می‌گیرد. این نرم‌افزار یک سیستم مدیریت محتوا با ۵۹.۴ درصد از سهم بازار را در پسندیدن دارد.

هر توسعه‌دهنده درونمایه یا بازاریابی که در این دامنه تکاپو می‌کند می‌داند که درباره طراحی وب و سیستم عامل‌های تارنگار گزینه‌های مختلفی هستی دارد. بسیاری گزینه‌های رایگان و پرداختی وجود دارد که به نظر می‌رسد انتخاب آن‌ها مشکل باشد.

طی ۱۵ سال گذشته وبلاگ‌نویسی و طراحی وب رشد مثبتی داشته است و شامل این آمار می‌شود:

– ۴۰۰ میلیون نفر از ۲۴ میلیارد صفحه تحت وب در هر ماه دیدن می‌کنند.

– ۷۰ میلیون پست جدید و ۴۷ میلیون عقیده در هر ماه برپایی می‌شود.

– وبلاگ‌های وردپرس به بیش از ۱۲۰ زبان، از جمله اسپانیایی و هلندی نوشته شده است.

– کاربران وردپرس دربرگیرنده CNN, TED, UPS, و رادیو CBS می‌شوند.

با گذشت زمان توجه بلاگرها به وردپرس اغلب شده است. ما فوق وبلاگ‌نویسی وردپرس برای ساخت شبکه‌های اجتماعی و تم‌های کسب‌وکارهای آنلاین عالی است.

با وجود چنین ابزار، پلاگین‌ها و ویژگی‌های انعطاف‌پذیر، وردپرس بی گمان بهترین پلتفرم برای طراحی وب در کسب‌وکار است.

۱۶ برتری وردپرس
در پیوسته شما را با مزایای وردپرس آشنا خواهیم کرد.

مزایای وردپرس - مزایای وردپرس

۱.سادگی و راحتی در استفاده
این خاصیت به وردپرس کمک کرده است لغایت در چشم وهمچشمی با جوملا   

در یک تعریف ساده وردپرس نرم‌افزاری است که می‌توانید برای برپایی وب‌سایت، وبلاگ و یا حتی برپایی یک برنامه متعلق به بهره‌گیری کنید. وردپرس از سنه ۲۰۰۳ منتشر شده است و به عنوان یک سیستم مدیریت درونمایه بسیار انعطاف‌پذیر شناخته شده است. امروزه بیش از ۲۷ درصد از کل وب از آنگونه برخی از محبوب‌ترین وب‌سایت‌هایی که احتمالا نام آن‌ها را شنیده‌اید را دربرگیرنده می‌شود.

وردپرس شما را توانا می‌سازد وب‌سایت خویش را با به کارگیری بازبینی وب به طور کامل مدیریت کنید بدون اینکه بیچارگی به یادگیری شیوه کدگذاری و برنامه‌نویسی داشته باشید. در واقعیت اگر شما تا به حال از یک ویرایشگر متن مانند مایکروسافت ورد استفاده کرده باشید صحیح مشابه همان می‌توانید از ویرایشگر وردپرس نیز در خانه استفاده کنید.

وردپرس چگونه شغل می‌کند؟
مزایای وردپرس - کارکرد وردپرس

برای استفاده از نرم‌افزار وردپرس آغاز باید نرم‌افزار آن را دانلود و بر روی وب سرور خود نصب کنید و یا با خرید هاست وردپرس وب‌رمز مقارن با خریداری هاست، نسخه نصب شده وردپرس را دریافت کنید. بعد از پیوستگی آن به پایگاه داده، امکان آغاز به تولید محتوا مختص خودتان در وب می‌یابید. ممکن است پیچیده به عقیده برسد اما همه این فرآیند گاهی کمتر از 5 دقیقه درازا می‌کشد. بعد از نصب این نرم انگیزه ها شما توانا خواهید بود از یک ویرایشگر ساده و مبتنی بر وب برای انتشار مطالب و ساخت وب‌سایت خویش استفاده کنید. خدمات هاست وردپرس وب‌رمز اجازه می‌دهد یک وب‌سایت جدید وردپرس در کوتاهترین موعد شدنی ایجاد شود.

تاریخچه وردپرس
این نرم‌افزار توسط یک برنامه‌نویس فرانسوی به اسم میشل والدریگی در سال ۲۰۰۱ به عنوان یک پلتفرم وبلاگ‌نویسی با استفاده از php راه‌اندازی شد. ۲ سنه بعد دو نفر با نام‌های مایک لیتل و مت مالنوگ به گسترش آن پرداختند و این پلتفرم را به فرجام رساندند.

وردپرس ۰.۷ در سال ۲۰۰۳ ساخته شد. در سال‌های پس نسخه‌های به روز شده آن که دربرگیرنده سیستم‌های تم، ذخیره‌سازی همیشگی و ویدجت‌های بهتر بود به روزرسانی شد. در سنه ۲۰۱۶، وردپرس ۴.۵ پیوندهای تو خطی، میانبرهای قالب‌بندی جدید و پیش‌نمایش پاسخگو را به عملکردهای آن اضافه کرد.

وردپرس از زمانیکه برای نخستین بار منتشر شد الی کنون چندین بار ارتقا یافت که هربار نتایج بهتری توسط آمد.

چه کسانی از وردپرس استفاده می‌کنند؟
مزایای وردپرس - مخاطبین وردپرس

امروزه وردپرس توسط ۳۱.۹ درصد از تمام وب‌سایت‌ها باره بهره‌گیری پیمان می‌گیرد. این نرم‌افزار یک سیستم مدیریت محتوا با ۵۹.۴ درصد از سهم بازار را در پسندیدن دارد.

هر توسعه‌دهنده درونمایه یا بازاریابی که در این دامنه تکاپو می‌کند می‌داند که درباره طراحی وب و سیستم عامل‌های تارنگار گزینه‌های مختلفی هستی دارد. بسیاری گزینه‌های رایگان و پرداختی وجود دارد که به نظر می‌رسد انتخاب آن‌ها مشکل باشد.

طی ۱۵ سال گذشته وبلاگ‌نویسی و طراحی وب رشد مثبتی داشته است و شامل این آمار می‌شود:

– ۴۰۰ میلیون نفر از ۲۴ میلیارد صفحه تحت وب در هر ماه دیدن می‌کنند.

– ۷۰ میلیون پست جدید و ۴۷ میلیون عقیده در هر ماه برپایی می‌شود.

– وبلاگ‌های وردپرس به بیش از ۱۲۰ زبان، از جمله اسپانیایی و هلندی نوشته شده است.

– کاربران وردپرس دربرگیرنده CNN, TED, UPS, و رادیو CBS می‌شوند.

با گذشت زمان توجه بلاگرها به وردپرس اغلب شده است. ما فوق وبلاگ‌نویسی وردپرس برای ساخت شبکه‌های اجتماعی و تم‌های کسب‌وکارهای آنلاین عالی است.

با وجود چنین ابزار، پلاگین‌ها و ویژگی‌های انعطاف‌پذیر، وردپرس بی گمان بهترین پلتفرم برای طراحی وب در کسب‌وکار است.

۱۶ برتری وردپرس
در پیوسته شما را با مزایای وردپرس آشنا خواهیم کرد.

مزایای وردپرس - مزایای وردپرس

۱.سادگی و راحتی در استفاده
این خاصیت به وردپرس کمک کرده است لغایت در چشم وهمچشمی با جوملا و دروپال پیروز باشد و آن را تبدیل به گزینش مورد علاقه طراحان وب در کل جا ساخته است. در ضمن بیچارگی به تخصص در تکنولوژی‌های پیچیده PHP, HTML و CSS را از بین برده است. حتی اگر نخواهید از هیچ کد برنامه‌نویسی در وردپرس کاربرد کنید به راحتی می‌توانید متعلق به کاربرد کنید.

شما می‌توانید قالب‌های آماده را برای وب‌سایت وردپرسی گزینش کنید و یا اگر به دنبال یک طراحی وب سفارشی و منحصر به فرد هستید یا احتیاج به ویژگی‌های خاصی در طراحی وب‌سایت خویش دارید می‌توانید از یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای وب در این زمینه کمک بگیرید. این ویژگی مایه شده الی شما ناچار نباشید موعد زیادی را صرف یادگیری طراحی وب‌سایت کنید و این زمان را می‌توانید در جنبه‌های دیگر کسب‌وکار خویش به پیشه گیرید.

۲.پایداری و خلاقانه بودن
وردپرس نیز امثال گوشی شما با واپسین تکنولوژی، روندها و نیازهای کاربر به روز می‌شود. عملکرد و قصد یک وب‌سایت در طول سررسید تغییر می‌کند و خوشبختانه وردپرس نیز با این دگرگونی ها همگام است. به روز رسانی‌های منظم وردپرس به این معنی است که دشواری ها آن برطرف می‌شود و ویژگی‌های مفید و هیجان‌انگیز جدید به طور مداوم به آن اضافه می‌شود.

۳.گزینه‌های طراحی جذاب
وردپرس دارای هزاران تم اختصاصی است که بسیاری از آن‌ها مجانی است. همچنین به شما فرمان سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی تم مورد عقیده خویش را نیز می‌دهد.

۴.انعطاف‌پذیری
مزایای وردپرس - انعطاف‌پذیری وردپرس

شما می‌توانید برای ارائه یک وب‌سایت نو و جدید و یا انطباق آن با روند همیشگی رسانه‌های اجتماعی حدود بیش از ۲۲ هزار پلاگین و هزاران تم را برگزیدن کنید.

به عنوان نمونه می‌توانید پلاگین yoast را برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بر روی آن نصب کنید. در وردپرس درواقع یک کتابخانه از افزونه‌هایی با اهداف گوناگون وجود دارد که در عرض چند دقیقه می‌توانید آن‌ها را نصب کنید.

قبل از نصب آن بر روی وب‌سایت خویش اطمینان حاصل کنید که بررسی‌ها و نکات مهم آن را خوانده‌اید و مطمئن شوید که به روز رسانی‌ها به چهره منظم انجام می‌شود.

۵.بهینه‌سازی موتورهای جستجو(SEO)
وردپرس بهینه‌سازی موتورهای جستجو را به سادگی انجام می‌دهد. مواردی مشابه تگ‌های H1,H2,H3، به کارگیری کلمات کلیدی و غیره تمامی در سرنوشت مربوط به سئو در وردپرس قابل انجام است.

۶.ساختار
یکی از ویژگی‌های بسیار مهم وردپرس ساختار آن است. وب‌سایت‌هایی با ساختار تمیز و واضح سریع‌تر بارگزاری می‌شوند و بازدیدکنندگان نیز خواستار وب‌سایت‌هایی با بارگذاری تند هستند.

وردپرس اجازه ایجاد نقشه‌های سایت XML را می‌دهد که این نقشه‌ها به ربات‌های گوگل اثر می‌دهد که صفحات وب‌سایت شما کجاست و کدام یک ارزش بالا رفتن در نتایج جستجو را دارند.

۷.مدیریت راحت محتوا
مدیریت محتوا هرگز از این ساده‌تر نخواهد شد و شما از طریق وردپرس می‌توانید حتی بهتر از نویسنده‌ها، مدیران درونمایه و غیره محتوای خود را مدیریت کنید.

درست همانطور که می‌توانید در word یک محتوا را ویرایش کنید در وب‌سایت وردپرسی خود نیز می‌توانید به همان سادگی این کار را اتمام دهید.

۸.همه‌گیر بودن
مزایای وردپرس - همه‌گیر بودن وردپرس

و دروپال پیروز باشد و آن را تبدیل به گزینش مورد علاقه طراحان وب در کل جا مزایای طراحی سایت با وردپرس ساخته است. در ضمن بیچارگی به تخصص در تکنولوژی‌های پیچیده PHP, HTML و CSS را از بین برده است. حتی اگر نخواهید از هیچ کد برنامه‌نویسی در وردپرس کاربرد کنید به راحتی می‌توانید متعلق به کاربرد کنید.

شما می‌توانید قالب‌های آماده را برای وب‌سایت وردپرسی گزینش کنید و یا اگر به دنبال یک طراحی وب سفارشی و منحصر به فرد هستید یا احتیاج به ویژگی‌های خاصی در طراحی وب‌سایت خویش دارید می‌توانید از یک توسعه‌دهنده حرفه‌ای وب در این زمینه کمک بگیرید. این ویژگی مایه شده الی شما ناچار نباشید موعد زیادی را صرف یادگیری طراحی وب‌سایت کنید و این زمان را می‌توانید در جنبه‌های دیگر کسب‌وکار خویش به پیشه گیرید.

۲.پایداری و خلاقانه بودن
وردپرس نیز امثال گوشی شما با واپسین تکنولوژی، روندها و نیازهای کاربر به روز می‌شود. عملکرد و قصد یک وب‌سایت در طول سررسید تغییر می‌کند و خوشبختانه وردپرس نیز با این دگرگونی ها همگام است. به روز رسانی‌های منظم وردپرس به این معنی است که دشواری ها آن برطرف می‌شود و ویژگی‌های مفید و هیجان‌انگیز جدید به طور مداوم به آن اضافه می‌شود.

۳.گزینه‌های طراحی جذاب
وردپرس دارای هزاران تم اختصاصی است که بسیاری از آن‌ها مجانی است. همچنین به شما فرمان سفارشی‌سازی و شخصی‌سازی تم مورد عقیده خویش را نیز می‌دهد.

۴.انعطاف‌پذیری
مزایای وردپرس - انعطاف‌پذیری وردپرس

شما می‌توانید برای ارائه یک وب‌سایت نو و جدید و یا انطباق آن با روند همیشگی رسانه‌های اجتماعی حدود بیش از ۲۲ هزار پلاگین و هزاران تم را برگزیدن کنید.

به عنوان نمونه می‌توانید پلاگین yoast را برای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بر روی آن نصب کنید. در وردپرس درواقع یک کتابخانه از افزونه‌هایی با اهداف گوناگون وجود دارد که در عرض چند دقیقه می‌توانید آن‌ها را نصب کنید.

قبل از نصب آن بر روی وب‌سایت خویش اطمینان حاصل کنید که بررسی‌ها و نکات مهم آن را خوانده‌اید و مطمئن شوید که به روز رسانی‌ها به چهره منظم انجام می‌شود.

۵.بهینه‌سازی موتورهای جستجو(SEO)
وردپرس بهینه‌سازی موتورهای جستجو را به سادگی انجام می‌دهد. مواردی مشابه تگ‌های H1,H2,H3، به کارگیری کلمات کلیدی و غیره تمامی در سرنوشت مربوط به سئو در وردپرس قابل انجام است.

۶.ساختار
یکی از ویژگی‌های بسیار مهم وردپرس ساختار آن است. وب‌سایت‌هایی با ساختار تمیز و واضح سریع‌تر بارگزاری می‌شوند و بازدیدکنندگان نیز خواستار وب‌سایت‌هایی با بارگذاری تند هستند.

وردپرس اجازه ایجاد نقشه‌های سایت XML را می‌دهد که این نقشه‌ها به ربات‌های گوگل اثر می‌دهد که صفحات وب‌سایت شما کجاست و کدام یک ارزش بالا رفتن در نتایج جستجو را دارند.

۷.مدیریت راحت محتوا
مدیریت محتوا هرگز از این ساده‌تر نخواهد شد و شما از طریق وردپرس می‌توانید حتی بهتر از نویسنده‌ها، مدیران درونمایه و غیره محتوای خود را مدیریت کنید.

درست همانطور که می‌توانید در word یک محتوا را ویرایش کنید در وب‌سایت وردپرسی خود نیز می‌توانید به همان سادگی این کار را اتمام دهید.

۸.همه‌گیر بودن
مزایای وردپرس - همه‌گیر بودن وردپرس



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

چگونه عکس های پاک شده گوشی را برگردانیم

هنگامی که عکسهای با ارزش خود را از تلفن اندرویدی خود گم می کنید ، چه حسی دارید؟ اندروید به طور مداوم محصولات خود را بهبود می بخشد و همیشه سعی می کند بهترین نرم افزار را در اختیار کاربران خود قرار دهد. اکنون زمانی است که مردم نمی توانند بدون گوشی های هوشمند خود زندگی کنند و داشتن سیستم عامل Android یکی از بهترین انتخاب های کاربران است.

دستگاه های Android چندین ویژگی را در اختیار کاربران قرار می دهند که باورنکردنی است. تلفن های همراه که دارای سیستم عامل اندرویدی هستند ، نشان می دهد که در زندگی روزمره آنها چه میزان برای کاربران مفید است. 

دستگاه های Android با پشتیبان گسترده کاربران و ویژگی های داخلی آن ، روز به روز در حال افزایش هستند. دوربین اندروید در واقع مانند یک دوربین دیجیتالچگونه عکس‌های پاک شده موبایل را برگردانیم؟عمل می کند که در آن کاربران فقط دوست دارند عکس های عالی و لحظه های به یاد ماندنی را ثبت کنند. این عکسها برای هر کاربر مهم است و آنها هرگز و به هر قیمتی نمی خواهند آنها را از دست دهند. 

 

اما وقتی لحظات گرانبهای خود را در دستگاه اندروید خود از دست می دهید چه می کنید؟ وقتی فهمیدید که تصاویر به یاد ماندنی شما از تلفن شما حذف شده اند ، چه واکنشی را نشان می دهید؟ چگونه می توان عکس های حذف شده را از دستگاه های Android بازیابی کرد؟

افظه موبایل

 

دلایل متداول که منجر به از بین رفتن عکس ها در Android می شود؟

دلایل مختلفی وجود دارد که می تواند باعث از بین رفتن تصاویر شما از تلفن اندرویدی شود. واقعیت این است که کاربران ممکن است وقتی متوجه شوند که عکس هایی که دوست دارند در دستگاه هایشان موجود نباشد ، احساس ناراحتی می کنند.

 

آنها قابل بازیابی هستند اما قبل از مراجعه به هر راه حلی ، باید دلایلی که می تواند باعث از بین رفتن عکس شما از طریق تلفن اندرویدی شود را بدانید.

• به اشتباه یا به طور تصادفی فایلها یا تصاویر را از دستگاه حذف کرده اید

• به دلیل ویروسی شدن گوشی

• فرمت کل دستگاه و از بین رفتن تصاویر 

• به دلیل تنظیم مجدد کارخانه و ....

• در اثر خراب شدن یا شکسته شدن دستگاه ، عکس ها غیرقابل دسترسی هستند

 

آیا می توانید عکس های حذف شده را از دستگاه های Android بازیابی کنید؟

شما باید بدانید که مهم نیست که اطلاعات شما در فضای داخلی یا حافظه خارجی ذخیره می شود ، اطلاعات حذف شده هنوز وجود دارند اما برای کاربران نامرئی است و امکان بازگرداندن عکسهای از دست رفته یا سایر اطلاعات از طریق تلفن اندرویدی پس از حذف آنها وجود دارد.

 

 

 

مواردی که باید برای بازیابی عکس های از دست رفته به یاد داشته باشید چیست؟

• اولین نکته این است که شما باید بلافاصله کار با گوشی خود را متوقف کنید. هیچ کاری را از طریق تلفن خود انجام ندهید در غیر اینصورت می تواند داده های جدیدی را مانند عکس یا فیلم ذخیره کند و روی داده های حذف شده رونویسی شوند.

 

• شما باید داده تلفن همراه و Wi-Fi خود را خاموش کنید زیرا این امر همچنین می تواند داده های جدیدی را در دستگاه شما ذخیره کند تا عکس های از دست رفته قابل بازیابی نشوند.

 

• تعداد کمی از کاربران یک برنامه بازیابی عکس را امتحان می کنند تا عکس های غیرقابل دسترسی از تلفن Android را بازیابی کند که نباید انجام شود.

 

• یک نرم افزار قدرتمند بازیابی را جستجو کنید که بتواند عکس های حذف شده از تلفن Android را در اسرع وقت بازیابی کند.

 

چگونه می توان عکس های حذف شده از تلفن Android را بازیابی کرد؟

مانند رایانه یا لپ تاپ یا آی فون ، اندروید هیچ گزینه " recycle bin " یا پوشه " recently deleted " وجود ندارد. به همین دلیل ، کاربران هنگام از دست دادن داده های خود ناامید می شوند.

اما این بدان معنی نیست که عکسهای حذف شده قابل بازیابی نباشد. روش هایی برای بازیابی عکس های غیرقابل دسترسی از Android با سهولت وجود دارد. 

در ادامه چند روشی را که می توان برای بازیابی عکس های حذف شده از تلفن اندرویدی استفاده کرد قرار دارد:

 

روش 1: نحوه بازیابی عکسهای حذف شده دائمی از Android (توصیه شده)

اولین روشی که قصد داریم برای بازیابی تصاویر حذف شده از اندروید به کار ببریم، استفاده از برنامه Android Photo Recovery یکی از بهترین و توصیه شده ترین نرم افزارها است که به راحتی بازیابی عکس های حذف شده از گوشی های اندرویدی را انجام می دهد.

 

امکان بازیابی عکسهای حذف شده از تلفنهای Android وجود دارد. دلیل این امر این است که این نرم افزار قدرتمند تمام دستگاه را به درستی اسکن می کند تا فایل های حذف شده را دریابد و در آخر ، بدون هیچ مشکلی آنها را با خیال راحت بازیابی کند. این ابزار شگفت انگیز برای بازیابی عکس های حذف شده از حافظه داخلی اندروید و همچنین بدون هیچ مشکلی کار می کند.

 

بنابراین اکنون زمان آن فرا رسیده است که نرم افزار Android Photo Recovery را بارگیری کنید و همه تصاویر غیرقابل دسترسی از دستگاه های اندرویدی را به راحتی بازیابی کنید.

 

برای بازیابی عکس های حذف شده دائمی از Android ، مراحل زیر را دنبال کنید

مرحله 1: تلفن اندورید خود را وصل کنید.

ابتدا نرم افزار Android Data Recovery را بارگیری کرده و سپس «Data Recovery» را انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

گوگل طرحی جدید تدوین کرده است تا شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های اندرویدی را به رفع باگ دستگاه‌هایشان مجبور کند؛ این طرح فشار بیشتری به شرکای تجاری گوگل وارد خواهد کرد.

گوگل تاکنون اقدامات بسیار زیادی برای بهبود امنیت سیستم‌عامل اندروید انجام داده است که از بین آن‌ها می‌توانیم به تسریع روند انتشار به‌روزرسانی‌های جدید و تدوین برنامه‌های شکار باگ به‌منظور ترغیب محققان برای پیدا کردن باگ‌های اندروید اشاره کنیم. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد که اهالی مانتین‌ویو قصد دارند با رویکردی خاص و متفاوت، امنیت نرم‌افزارهای متفرقه‌ای را که خودشان توسعه نداده‌اند نیز بالا ببرند. گوگل در همین راستا بیانیه‌ای جدید روی بخش امنیتی وب‌سایت رسمی خود قرار داد و گفت برنامه‌ای تحت عنوان «طرح آسیب‌پذیری شرکای اندرویدی» (Android Partner Vulnerability Initiative) روی کار آورده است.

گوگل در این طرح قصد دارد با اتکا بر دانش متخصصان تیم امنیت و حریم خصوصی خود، آسیب‌پذیری‌های امنیتی‌ای را که مربوط به دستگاه‌های اندرویدی متفرقه هستند و توسط این شرکت شناسایی شده‌اند مدیریت کند. گوگل امیدوار است ازطریق طرح آسیب‌پذیری شرکای اندرویدی، به دو هدف دست پیدا کند: انتشار سریع‌تر به‌روزرسانی‌های امنیتیِ رفع‌کننده‌ی باگ و هشدار دادن به کاربران درباره‌ی مشکلات احتمالی.

گوگل در ادامه‌ی بیانیه‌ی خود اعلام کرد طرح جدیدش از مدتی قبل آغازبه‌کار کرده و در همین بازه‌ی زمانی توانسته به رفع شماری از مشکلات اندروید کمک کند. گوگل در بیانیه‌ی رسمی خود به‌نام دقیق شرکت‌هایی که به آن‌ها برای رفع باگ کمک کرده است اشاره نکرد، بااین‌حال ا که برای رهگیری باگ‌ها استفاده می‌شود و مخصوص طرح جدید گوگل است نام چند شرکت را ارائه داد.

به‌نظر می‌رسد هواوی در سال ۲۰۱۹ با نسخه‌ی پشتیبان (بکاپ) ناامن در دستگاه‌ه‌علاوه شماری از گوشی‌هایطرح جدید گوگل با هدف به‌حداقل‌رساندن باگ‌های اندروید معرفی شداوپو و ویوو با نوعی آسیب‌پذیری مواجه بوده‌اند. سرویس پیام‌رسانی گوشی‌های هوشمند ZTE در زمانی خاص ضعف‌های امنیتی آشکار داشته؛ به‌علاوه گوشی‌های این شرکت با مشکلاتی امنیتی در قابلیت پر کردن خودکار فرم‌ها مواجه بوده‌اند. دیگر شرکت‌هایی که دستگاه‌هایشان مشکل امنیتی داشته و این مشکلات توسط گوگل شناسایی شده‌اند شامل میزو (Meizu) و مدیاتک و دیجی‌تایم (Digitime) و ترنسشن (Transsion) هستند.

گوگل پیش از عمومی‌کردن جزئیات باگ‌ها، تمامی شرکت‌ها را از آن‌ها مطلع ساخت تا برای رفع کردن‌شان اقدام کنند. اکثر این آسیب‌پذیری‌ها اکنون رفع شده‌اند. گوگل در بخشی از بیانیه‌ی خود گفت: «یک مرورگر وب محبوب که روی بسیاری از دستگاه‌ها به‌صورت پیش‌فرض نصب شده» ممکن است به‌دلیل داشتن نقص امنیتی، اطلاعات کاربرانش نظیر داده‌های رمز عبور را فاش کرده باشد. گوگل می‌گوید این مشکل را به اطلاع توسعه‌دهنده رسانده و به‌روزرسانیِ رفع‌کننده‌ی آن، منتشر شده است.

برنامه‌ی جدیدی که گوگل تدوین کرده هشدار دیگری به تمامی کاربران برای به‌روزنگه‌داشتن نرم‌افزار گوشی‌شان است. بااین‌حال همین برنامه می‌تواند به شرکای تجاری گوگل در پلتفرم اندروید فشار بیشتری وارد کند؛ گوگل عملا به شرکت‌های اندرویدی می‌گوید درصورتی‌که نقص امنیتی دستگاه‌شان را رفع نکنند، افکار عمومی را از این مشکلات امنیتی باخبر می‌سازد. اگر رویکرد جدید گوگل جواب دهد، احتمالا از این پس شاهد تلاش سرسختانه‌تر شرکت‌های اندرویدی برای رفع مشکل امنیتی گوشی‌های هوشمند خواهیم بود. خودِ گوگل تلاش زیادی برای رفع مشکل انجام می‌دهد و قصد دارد دیگر شرکت‌های اندرویدی را نیز با خود همراه کند؛‌ حتی به‌قیمت مجبور کردن آن‌ها.

این نخستین باری نیست که گوگل اقدامی این‌چنینی انجام می‌دهد. طرح جدید APVI درکنار طرح‌های دیگر این شرکت نظیر «برنامه‌ی پاداش امنیت اندروید» (Android Security Rewards Program موسوم‌به ASR) و «برنامه‌ی پاداش امنیت گوگل پلی» (Google Play Security Rewards Program) قرار می‌گیرد. گوگل بر اساس نتایجی که از این برنامه‌ها به‌دست می‌آورد، گزارش ASR را ازطریق ASB در پروژه‌ی متن‌باز اندروید (AOSP) منتشر می‌کند. در مرحله‌ی بعد شرکت‌های گوشی‌ساز جزئیات منتشرشده را بررسی می‌کنند و در راستای رفع باگ‌ها قدم برمی‌دارند. طرح APVI در نقش لایه‌ی امنیتی جدید برای روند رفع کردن باگ‌ها ظاهر می‌شود.



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

طراحی سایت با وردپرس
طراحی سایت وردپرس گرد از خدمات ما در مهندسین ساین وب هست ما اینجا قالب حاضر نداریم کل کارهای ما از قالب های اختصاصی هست که نخست توسط تیم گرافیک طراحی می شود و بعد از تایید مشتری کار کدنویسی آن سپریدن می شود،

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت درونمایه هست که امروزه به دلیل اینکه نخست مطالب علمی خوبی دارد یعنی اینکه اگر شما دچار سخت شوید می توانید به راحتی با چند جستجو ساده سخت خویش را رفع کنید وردپرس غیر از اینکه در ایران پیرو دارد در جهان هم به انگیزه اینکه برنامه نویس های زیادی دارند روی امنیت وردپرس و پلاگین های وردپرس شغل می کنند پیرو خیلی زیادی دارد

سیستم مدیریت درونمایه وردپرس بی گمان می توان گفت گرد از بهترین گزینه ها هست برای طراحی سایت چون با وردپرس هر سایتی که شما بخواهید را می نا طراحی کرد، وردپرس قابلیت خیلی زیادی دارد در برنامه نویسی شما اگر php بلد باشید می توانید خیلی آسان با وردپرس هر چیزی که در ذهن دارید را طراحی و پیاده سازی کنید

طراحی صفحه اول سایت یگانه از مهمترین نکاتی هست که باید در کار طراحی سایت وردپرس لحاظ شود، چیزی که ما در ساین وب آن را رعایت کرده ایم چون فقط شما چند ثانیه تنها دارید که مخاطب را جذب سایت خودتان کنید

چیزی که ما در طراحی سایت وردپرس خودمان رعایت می کنیم این هست که سایت باید روح داشته باشد ، رنگ سفید و رنگ های خنثی مشابه سفید ، و خاکستری اغلب برای پشت مقوله کار بهره‌گیری می شود، برای اینکه بتوانید کاربر را بیشتر جذب سایت خود کنید باید از رنگ های سرد و گرم بهره‌گیری کنید یک رنگ سازمانی را برگزیدن کنید و برای آن یک پالت رنگی درست کنید تا رنگ هایی که استفاده می کنید در کناره هم پسندیده باشند و بتوانند کاربر را جذب سایت کنند.می توانید سری به سرنوشت مثال کارهای ما بزنید .

سوالات متداول

آیا شما از قالب های آماده استفاده می کنید؟

خیر همه قالب های ما اختصاصی هست و به هیچ عنوان از قالب های آماده بهره‌گیری نمی کنیم

قیمت طراحی سایت وردپرس شما چقدر هست؟

قیمت طراحی سایت وردپرس وابستگی به امکانات مورد نظر شما دارد اما پایه بها سایت های وردپرسی ما بین یک متا سه میلیون هست

روند کاری طراحی سایت شما چگونه هست؟

مرحله اول شغل : آنالیز سایت رقبا شما

مرحله دوم: کشیدن طرح شما روی کاغذ

مرحله سوم: کشیدن طرح شما به صورت رنگی

مرحله چهارم : کدنویسی سایت شما و کدنویسی قالب شما

مرحله پنجم: آنلاین کردن سایت شما و نمایش نسخه دمو به شما

طراحی سایت وردپرس

طراحی سایت وردپرسی
ما در مهندسین ساین وب هم از این سیستم مدیریت محتوا نیرومند استفاده می کنیم اما با یک نحوه کاری جدید با به هیچ عنوان از قالب های حاضر اصلا بهره‌گیری نمی نماییم روند کاری ما به این شکل هست اول در باره کسب و کار شما سوال می نماییم که آیا کسب و کار شما چگونه هست مثلا شما تنها یک سایت اطلاعات یا طراحی سایت شرکتی دارید یا نه می خواهید یک سایت داشته باشید که محاسبات زیادی در آن انجام می شود یا پیشنهاد خودمان این هست اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی طراحی کنید به نظر ما در وردپرس برگزیدن خوبی نیست چه بسا بعضی از افراد قبول نداشته باشند بگویند از ووکامرس کاربرد می کنیم که خیلی پیشرفته هست و خیلی امکانات دارد ، بله حرف شما درست هست ولی آیا شما می توانید وردپرس را به سیستم حسابداری وصل کنید ، یا اینکه برای نقاط مختلف پیک تعریف کنید یا اینکه برای سایت فروشگاهی خویش یک برنامه اندروید یا اپلیکیشن ios طراحی کنید ، اینها کل در پیوستگی پیشه برای یک سایت فروشگاهی لازم هست ،


لینک این ویدئو در youtube

پس نظر ما این هست اگر سایت فروشگاهی می خواهید بهتر هست از طراحی سایت php یا وردپرس کاربرد کنید که می تواند امکانات فوق العاده و خیلی بهتر از ووکامرس را به شما بدهد یعنی حرف ما این هست که پیشه گسترش دادن و اضافه کردن امکانات اغلب در آینده برای طراحی سایت php بهتر هست ما خودمان در ساین وب احد از خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهیم طراحی سایت php از پایه طراحی می نماییم پس قبل از اینکه بین وردپرس و طراحی سایت php گرد را برگزیدن کنید اندیشه کنید چه امکاناتی را در آینده و اکنون می خواهید به طراحی سایت خویش اضافه کنید

ما خودمان اگر بخواهیم از وردپرس بهره‌گیری کنیم کوشش می کنیم تا جایی که بشود خودمان افزونه های وردپرس را برنامه نویسی کنیم که اینجوری حتی مدیریت وردپرس را هم خیلی آسان تر می شود برای کاربران

وردپرس چیست؟
وردپرس هم مشابه جوملا و دروپال یگانه دیگر از سیستم های مدیریت درونمایه و متن مفتوح هست که با زبان php نوشته شده است و از پایگاه داده my sql حمایت می کند که حائز امکانات و افزونه های مجانی نکوداشتن هست وردپرس در سنه 2003 در ادامه پروژه کامیاب b2 کار و جنبش کرد و هر روز به امکانات و توسعه آن افزوده می شود و اسم آن را کریستیان اِسلِک، دوست مت مولنوگ (توسعه‌دهنده اصلی وردپرس) اسم گذاری کرد .

 

آیا می دانید چه سایت های ابهت با وردپرس طراحی شده اند:
در اینجا ما می خواهیم شماری از این سایت ها را خدمت شما معرفی نماییم که وردپرس را به عنوان سیستم مدیریت محتوا خودشان استفاده کرده اند ولی بعدها حتما مقاله ای پیوسته با این موضوع را حتما برای شما کاربر عزیز می نویسیم

شرکت مرسدس بنز :
هر کسی نام شرکت مرسدس بنز به گوشش خورده است شرکتی که در آلمان هست و جزو بزرگترین کمپانی های فرآوری خودرو در جهان آمده برای دسته اخبار و شناسایی محصولات خود از طراحی سایت با وردپرس استفاده کرده است وقتی شرکت بزرگواری مشابه بنز انتخاب کرده است رتبه الکسا سایت بنز 13500 هست بعد می توان گفت وردپرس به راستی نیرو بالایی دارد که ما متعلق به بی تازه هستیم

تقسیم خبری ناسا
اسم ناسا شوخی نیست هر کسی نام ناسا را شنیده است که در زمینه هوا و محیط‌ فعالیت دارد این مجموعه بزرگ هم برای دسته خبر یا همان بلاگ سایت خودش از وردپرس کاربرد کرده است بعد وردپرس خیلی توان دارد که ناسا سیستم مدیریت محتوا خودش را وردپرس برگزیدن کرده است جالبه بدانید رتبه این سایت در الکسا 930 هست

کمپانی شاتل
شرکت شاتل یگانه از بزرگترین کمپانی های ارائه دهنده خدمات اینترنت در داخل ایران هست این شرکت هم برای سایت خودش از طراحی سایت اختصاصی وردپرس بهره‌گیری کرده چون می داند وردپرس چه قدرتی دارد

نرم افزار هلو
حتما کل شما اسم هلو به گوشتان خورده است احد از بزرگترین کمپانی های ارائه دهنده نرم افزار حسابداری هم از وردپرس به عنوان سیستم مدیریت محتوا خود استفاده کرده است بعد وردپرس را دست کم نگیریم

سایت هایی زیادی هستند که با وردپرس طراحی شده اند فقط ما چهار تا از سایت هایی که با وردپرس طراحی شده اند را برای شما نام بردیم بعد وردپرس را حداقل نگیریم

هر کسی اگر بخواهد سوداگری خود را رونق دهد و بخواهد در زمینه بازاریابی اینترنتی فعالیت کند باید حتما یک طراحی سایت وردپرس داشته باشد به نظر ما سیستم مدیریت درونمایه مزایا وردپرس یکی از بهترین گزینش ها هست شاید این جمله کمی باورش دشوار باشد ولی امروزه بیش از 29% در صد از سایت های عالم با وردپرس طراحی می شود یعنی از هر یک سایت گرد با وردپرس انجام می شود احد از انگیزه هایی که افراد وردپرس را انتخاب می کنند طراحی سایت طهران هست و این به راستی برای یک سیستم مدیریت محتوا واقعا خیلی خوب هست .

امروزه با افزایش تعداد کسانی که در فضای اینترنت تکاپو دارند و تجارت خویش را از راه فضای وب سپریدن می دهند اینکه هر کسی برای خودش یک سایت دارد و یگانه از بهترین و ارزان ترین مسیر های تبلیغات طراحی سایت هست با اشاعه این موضوع کسانی که شغل طراحی تارنما سپریدن می دهند زیاد زیاد شده اند و به سیستم های مدیریت محتوا روی آورده اند یگانه از سیستم های مدیریت درونمایه وردپرس می باشد .

چرا باید طراحی سایت وردپرس را برگزیدن نماییم ؟
وردپرس بدست چندین برنامه نویس در دانشمند در حال توسعه و بر روز رسانی هست و تعرفه های طراحی سایت با وردپرس هر روز افزونه های مختلفی چه بازرگانی و رایگان در حال انتشار است. اگر شما یک برنامه نویسی کنید از پایه توسط یک کمپانی ایرانی شاید آن کمپانی 10 نفر برنامه نویس داشته باشد برنامه نوشته می شود و در کل سایت ها از آن استفاده می شود، و از لحاظ امنیتی و بهینه سازی سایت مشکلاتی را به هستی می آورد ولی اگر وردپرس یک باگی را داشته باشد سریع بدست برنامه نویسان عالم آن دشوار بر طرف می شود و برنامه نویس وردپرس در ایران می تواند با یک جستجو ساده آن دشوار را بر طرف کند ولی یک برنامه نویس php از پایه تنها توسط آن شرکت باید رفع باگ شود



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 مرحله 1 " برای وارد شدن به صفحه حذف اکانت تلگرام ابتدا بر روی کادر مشخص شده پس از آموزش کلیک کنید تا مستقیما به این صفحه وارد شوید.

" مرحله 2 " سپس شماره ای که در تلگرام با آن فعالیت می کنید را در قسمت Your Phone Number ، بدون صفر و با گذاشتن کد 98+ وارد کنید. به این شکل "9891212345+" و بعد next را بزنید.

delet acounts

" مرحله 3 " بعد از آن برای شما کادر دیگری به نام confirmation code(تصویر شماره 1) باز می شود که باید کدی که از طرف تلگرام (تصویر شماره 2 ) برای شما ارسال شده است ؛ را در این کادر دقیق و با حروف کوچک و بزرگ طبق کد وارد کنید.

کد ارسال شده ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و اعداد می باشد که باید بدون تغییر در کادر وارد شد.

telegram

تصویر 1

 

telegram code

تصویر 2

" مرحله 4 "در یک صفحه جدید برای شما سه گزینه نمایان می شود که باید بر روی گزینه «delete account»کلیک کنید.

delete account telegram

" مرحله 5 " در مرحله بعدی کادر آبی رنگ پایین صفحه ( delete my account) را بزنید.

delet telegram mobile

در مرحله بعدی کادری که برای شما باز می شود نیاز هست که بر روی گزینه قرمز رنگ کلیک کنید.

 

اکانت تلگرام شما با موفقیت حذف شد.

Delete my account

منبع : https://namnak.com/delete-telegram-account.p74237



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر فکر میکنید طراحی سایت کار سخت و زمانبریست و به تنهایی از پس آن برنمی آیید با ما همراه باشید تا یکی از بهترین و در عین حال سریعترین روش های طراحی سایت حرفه ای را معرفی کنیم.

به طور کلی در طراحی سایت دو روش وجود دارد. اول اینکه از ابتدا شروع به کدنویسی کنید و سایت را از پایه طراحی کنید که کاری زمانبر و پرهزینه است. اما روش دوم طراحی سایت با استفاده از سیستم مدیریت محتوا و قالب وردپرس در 2 مرحله است. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که میتوانید با استفاده از آن طی چند دقیقه و بدون دانش کدنویسی یک سایت حرفه ای برای کسب و کار خود بسازید. در ادامه با این دو مرحله همراه ما باشید.

مراحل طراحی سایت

1.تهیه هاست و دامنه مناسب

به زبان ساده، هاست یا فضای میزبانی یک محل ذخیره سازیست که شرکت های هاستینگ در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید داده و محتوای خود را در بستر اینترنت قرار دهید. دقت کنید که هاست خود را از شرکت ها معتبر و با سابقه تهیه کنید.
دامنه یا domain یک شناسه یکتا است که کاربران وبسایت شما را با آن اسم پیدا میکنند. برای ثبت دامنه میتوانید از دامنه ملی یا .ir یا دامنه بین المللی .com، .net و... استفاده کنید. 

2.انتخاب و نصب قالب وردپرس 

در ابتدا اجازه دهید بگوئیم وردپرس چیست؟ و چگونه نصب میشود؟ وردپرس یک CMS رایگان است که در حال حاضر حدود 75 درصد سایتهای دنیا توسط آن ساخته و مدیریت میشوند. به همین دلیل محبوبترین سیستم مدیریت محتوای دنیا لقب گرفته است. از مهمترین عوامل محبوبیت آن میتوان به عدم وابستگی به دانش کدنویسی، در دسترس بودن، سادگی کارکردن و قابلیت توسعه سایت با استفاده از افزونه وردپرس اشاره کرد. 

بعد از خرید هاست و ثبت دامنه، یکی از قالب های چند منظوره، فروشگاهی ، شرکتی و ... را با تمام صفحات و امکانات بر روی هاست خود نصب کنید.

مارکت های ایرانی فروش قالب پوسته های وردپرس را به صورت بسته نصب آسان و کاملا راست چین شده در اختیار کاربران قرار داده است. تنها کافی است بعد از نصب این بسته، محتوای صفحات آماده و هدر و فوتر را ویرایش کنید. تقریباً همه انواع سایت های فروشگاهی، شرکتی، آموزشی، پزشکی، هاستنیگ و... را می توان با استفاده از قالب های آماده وردپرس طراحی کرد. از جمله این قالب ها می توان به آوادا، ایمپرزا و بی تم اشاره کرد.

قالب چند منظوره  آوادا

قالب آوادا که لقب پرفروش ترین قالب وردپرسی تاریخ را به خود اختصاص داده یک پوسته قدرتمند و در عین حال بسیار سبک و منعطف می باشد. با بهره گیری از قالب چند منظوره آوادا میتوانید هر نوع سایتی که مد نظر دارید را به راحتی طراحی کنید. 

قالب آوادا

یکی از قابلیت های این پوسته وردپرسی صفحه ساز گرافیکی آن است. صفحه ساز این قالب، امکان ساخت صفحات جدید را بدون دانش برنامه نویسی  و تنها با کشیدن و رها کردن فراهم می کند. بنابراین به راحتی می توانید تمام نیاز های یک طراح را برای ساخت یک سایت کامل و قدرتمند برطرف کنید.

مهمترین ویژگی قالب آوادا:

  • کدنویسی تمیز و دقیق
  • صفحه ساز اختصاصی حرفه ای 
  • بیش از 200 صفحه آماده
  • سرعت بالا برای بارگذاری
  • افزونه های حرفه ای
  • سئوی بهینه و قدرتمند
  • سازگاری با انواع مرورگر و ...

قالب بی تم

بی تم را به طور خلاصه میتوان یک پکیج کامل طراحی سایت معرفی کرد. سازگاری کامل قالب بی تم با محبوبترین افزونه های صفحه ساز وردپرس یعنی ویژوال کامپوزر و المنتور این پوسته چند منظوره را به یکی از پرفروش ترین قالب های آماده در دنیا و ایران بدل کرده است. 

مهمترین ویژگی قالب بی تم:

  • صدها صفحه آماده و از پیش ساخته شده
  • کاملاً واکنشگرا و سازگار با رتینا
  • قابلیت ساخت سایت های چندزبانه
  • امکان طراحی انجمن 
  • امکان ساخت فروشگاه آنلاین 
  • سئوی بهینه و قدرتمند و ...

قالب ایمپرزا

ایمپرزا با تعداد فروش بیش از 70 هزار نسخه در سراسر دنیا یکی از بهترین قالب های وردپرسی محسوب می شود. این قالب همانند آوادا یک افزونه صفحه ساز اختصاصی دارد که بدون کد نویسی و درعرض چند دقیقه می توانید یک وبسایت کامل طراحی کنید. 

مهمترین ویژگی قالب ایمپرزا:

  • پشتیبانی از افزونه ویژوال کامپوزر
  • طراحی و کدنویسی تمیز
  • سرعت بالا
  • صفحه های آماده
  • قابلیت ایجاد سایت چند زبانه
  • قابلیت ثبت نقشه گوگل 
  • سئوی بهینه و قدرتمند
  • قابلیت ساخت فروشگاه آنلاین 
  • امکان ساخت انجمن و...

قالب نال شده چیست و چرا نباید از قالب نال شده استفاده کنیم؟

قالب های نال شده نسخه ای از همان قالب های اصلی هستند که توسط برخی از برنامه نویسان به منظور سوء استفاده دستکاری می شوند و کدهای مخرب درون آنها قرار می گیرد.پیشنهاد ما این است که همیشه از قالب های اصلی برای طراحی سایت استفاده کنید. به زبان ساده میتوان با صرف یک هزینه جزیی و خرید یک قالب اصلی در ابتدای کار از خسارات و هزینه های احتمالی پیشگیری کرد. علاوه بر این از خدمات پشتیبانی طراح نیز استفاده کرد.

طراحی سایت کار سخت و پیچیده ای نیست و لزوماً نیاز نیست آن را به طراحان بسپارید. همانطور که در این مطلب اشاره شد طراحی سایت را میتوانید از همین امروز شروع کنید و با داشتن کمی ذوق و علاقه یک وب سایت حرفه ای بسازید و درآمد خود را افزایش دهید.تا بحال با وردپرس سایتی طراحی کرده اید؟ این تجربه را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع : https://namnak.com/Web-design.p77096



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 مهر 1399 | نظرات ()