نوشته شده توسط : ساحل

دائما از ما پرسیده می شود که داشتن یک سایت چه مقدار هزینه دارد؟ برای آغاز تاسیس یک وبسایت چه مقدار میبایست خرج کنم؟ در این مقاله صفر تا 100 هزینه های طراحی و نگهداری سایت را با شما مرور خواهیم کرد.

بطور روشن میخواهیم در این نوشتار به شما بگوییم که داشتن یک سایت چه مقدار هزینه برای شما خواهد داشت.

در نظر داشته باشید که همش میتوانید به صورت کاملا مجانی و بدون نیاز به حتی یک ریال هم سایت تان را راه اندازی کرده و سوداگری خویش را آغاز کنید. احتمالا در اطرافیان شما افردای هستند که میتوانند در این زمینه به شما کمک بکنند.

ما در این نوشتار منظور داریم برای افردای که دوست دارند قدمی بلند تر بردارند و بدانند داشتن یک سایت حرفه ای چه خرج هایی دارد تألیف شده است. هزینه مدیریت سایت احتمالاً بتوان بدون خرج هم سایت داشت ولی کسب نتیجه موثر از آن امر دیگریست. پس با ما باشید لغایت خرج های طراحی یک سایت حرفه ای را بدانید.

اگر در باره مزایا داشتن سایت مطمئن نیستید حتما این نوشتار را بخوانید:

چرا برای خویش سایت طراحی کنیم؟

همانطور که گفتیم برای آنکه کاری را به طور بنیادین آغاز کنید بهتر است چندی سرمایه محدود برای استارت اولیه کارتان ساحل بگذارید.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گلکسی زد فولد ۲، گلکسی فولد و گلکسی Z فلیپ 5G سه دستگاه تاشدنی سامسونگ هستند که در ادامه آن‌ها را زیر ذره‌بین می‌بریم تا با شباهت‌ها و تفاوت‌هایشان آشنا شویم.

 

سامسونگ در اواسط مردادماه امسال با برگزاری مراسم گلکسی آنپکد، به‌صورت اولیه از گوشی تاشدنی گلکسی زد فولد ۲ (Samsung Galaxy Z Fold 2) پرده‌برداری کرد. بااین‌حال در آن زمان مشخصات فنی محصول اعلام نشد. پس از مدتی انتظار، سرانجام سامسونگ شب گذشته بخش دوم مراسم گلکسی آنپکد را برگزار کرد تا ضمن مشخص کردن تاریخ عرضه‌ی تبلت‌های گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 پلاس، مشخصات فنی کامل گلکسی زد فولد ۲ را اعلام کند و از مدل ویژه‌ی این گوشی که در همکاری با برند تام برون ساخته شده است پرده بردارد. گلکسی زد فولد ۲ اکنون گوشی پرچم‌دار سامسونگ برای بازار تاشدنی‌ها است که نه‌تنها طراحی ظاهری جذابی دارد بلکه از سخت‌افزار قدرتمندی نیز بهره می‌برد. 

سامسونگ به‌صورت رسمی اعلام کرده است که گلکسی زد فولد ۲ را با قیمت ۱٬۹۹۹ دلار به‌فروش می‌رساند و تاریخ عرضه‌ی دستگاه را برای ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۸ شهریور ۱۳۹۹) تعیین کرده است. گلکسی زد فولد ۲ کمتر از یک ماه پس از عرضه‌ی گوشی‌های رده‌بالای سری گلکسی نوت ۲۰، از راه رسیده است؛ آن هم در بحبوحه‌ی دنیاگیری ویروس کرونا. بدین ترتیب گلکسی زد فولد ۲ سومین گوشی تاشدنی سامسونگ لقب می‌گیرد و درکنار گلکسی فولد و گلکسی زد فلیپ فایوجی (Galaxy Z Flip 5G) حضور می‌یابد.

گلکسی زد فولد 2 / Galaxy Z Fold 2 از نمای پایین و بالا رنگ برنزی

گلکسی زد فولد ۲

برخلاف بسیاری از شرکت‌ها که هنوز وارد بازار تاشدنی‌ها نشده‌اند، سامسونگ به‌شکلی جدی در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده است و امروزه دو خانواده از گوشی‌های تاشدنی دارد. خانواده‌ی اول، گلکسی فولد است که فرم فاکتوری شبیه به کتاب دارد، اما خانواده‌ی دوم یعنی گلکسی زد فلیپ 5G از فرم فاکتور ویژه‌ای موسوم‌به پوسته‌صدفی استفاده می‌کند. تفاوت دیگر، به نمایشگرها برمی‌گردد. هر دو سری دارای دو نمایشگر هستند، اما نمایشگر خارجی گلکسی فولد قابلیت‌های بیشتری دارد و بزرگ‌تر است. سامسونگ، نسل دوم گلکسی فولد را گلکسی «زد» فولد ۲ می‌نامد تا با این کار هماهنگی خاصی در بین نام دو خانواده از دستگاه‌های تاشدنی‌اش ایجاد کند. 

گلکسی زد فولد ۲ برخی بهبودهای محسوس به‌خود دیده است تا تجربه‌ی کاربری لذت‌بخش‌تری نسبت‌به گلکسی فولد ارائه دهد. گلکسی زد فولد ۲ یکی از بزرگ‌ترین مشکلات نسل اول را رفع می‌کند: صفحه‌نمایش اصلی. صفحه‌نمایش اصلی گلکسی فولد با مشکلاتی مهم مواجه بود و ظاهرا سامسونگ توانسته است این مشکلات را در نسل جدید رفع کند.

نسل اول گلکسی فولد از صفحه‌نمایش پلاستیکی استفاده می‌کرد که دوام چندانی نداشت. بااین‌حال، سامسونگ تصمیم گرفته صفحه‌نمایش گلکسی زد فولد ۲ را همچون گلکسی زد فلیپ 5G با شیشه‌ی فوق باریک (UTG) همراه کند. شیشه‌ی فوق باریک نسبت‌به شیشه‌ی گوریلا گلس که در گوشی‌های دیگر استفاده می‌شود استقامت کمتری دارد، اما در هر صورت عملکردی بهتر نسبت‌به صفحه‌نمایش پلاستیکی از خود نشان می‌دهد. 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/9/2/362171/samsung-galaxy-z-fold-2-fold-z-flip-5g-specs-price-design-comparison/



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با نزدیک‌شدن به زمان بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید درمیانه‌ی بحران کرونا، صحبت‌های زیادی درمورد شیوه محاسبه‌ی اینترنت دانش‌آموزان مطرح شده است.

 

شیوع ویروس کرونا از اواخر زمستان سال ۹۸ باعث شد تا مدارس در کشور بسته شوند و آموزش‌ها بر بستر اینترنت یا شبکه‌های تلویزیونی ارائه شود. با آغاز سال تحصیلی جدید در روزهای آینده، اظهارنظرهای فراوانی درمورد نرخ استفاده از اینترنت به‌منظور دریافت آموزش مطرح شده است.

پیش از این، وزیر ارتباطات خبر داده بود که بسته‌های اینترنت رایگان برای دانش‌آموزان و معلمان در نظر گرفته خواهد شد. اما مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش این خبر را تکذیب و اعلام کرد که نرخ اینترنت برای استفاده از پلتفرم اختصاصی آموزش و پرورش با استفاده از سیم‌کارت یک‌سوم و با اینترنت ثابت، از آبونمان ماهانه محاسبه خواهد شد.

حال، رئیس‌جمهور در جلسه‌ی هیأت دولت اظهار کرده که استفاده از شبکه شاد باید رایگان باشد. حسن روحانی امروز طی سخنانی گفت که کلاس‌های آموزشی امسال به دو شکل مجازی و حضوری انجام می‌شود و اولویت برای ما آموزش حضوری است. روحانی گفت برای این منظور شرایط باید به‌گونه‌ای باشد که با ورود دانش‌آموز به مدرسه، شستن دست‌ها، استفاده از ماسک، به‌کارگیری حرارت‌سنج، چگونگی نشستن سر کلاس و همچنین مراودات دانش‌آموزان در ساعات تفریح کاملا رعایت شود.

رئیس‌جمهور اضافه کرد که امسال هیچ کودک ایرانی نباید از تحصیل باز بماند. وی گفت صداوسیما هم به امر آموزش کمک خواهد کرد.

به‌گفته‌ی رئیس‌جمهور، آموزش مجازی در مدارس خصوصی به شکل دیگری فراهم است؛ اما در مدارس دولتی، شبکه شاد شکل گرفته که پیش‌تر خانواده‌ها ناچار بودند برای استفاده از آن هزینه‌ی اینترنت پرداخت کنند. حال روحانی با دستور به سازمان برنامه و بودجه و وزارت ارتباطات خواسته است تا استفاده از شبکه شاد برای خانواده‌ها و دانش‌آموزان رایگان شود. رئیس‌جمهور گفت:​

همان‌طور که اکنون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدارس را به شبکه ملی اطلاعات بدون هزینه متصل کرده است (که کار بزرگی بود)، این کار نیز باید انجام گیرد و در صورت نیاز به کمک مالی، سازمان برنامه و بودجه کمک خواهد کرد.

روحانی تأکید کرد که​ خانواده‌ها به‌ویژه کسانی که وضع مالی آن‌ها به‌حدی نیست که از پس پرداخت هزینه‌ی اینترنت بربیایند، نباید متحمل پرداخت مبلغی شوند و آموزش برای دانش‌آموز باید به‌معنای واقعی کلمه، رایگان انجام شود.

امکانات نسخه جدید شبکه شاد امروز معرفی شد. ویژگی‌هایی همچون امکان اجرای فوق برنامه‌ها، ورزش، سلامت و فعالیت‌های پرورشی، کنترل تکالیف، آزمون‌های تستی و تشریحی، تعبیه کارنامه، وجود داشبوردهای مدیریتی برای مدیران، ایجاد پروفایل حرفه‌ای معلم و دانش‌آموز، امکان نظرسنجی، ایجاد شبکه اجتماعی تحت عنوان شادنیو و امکان ارائه‌ی پرزنت در شبکه شاد اضافه شده است. گفتنی است نسخه دوم شبکه شاد موسوم به شاد ۲ فردا رونمایی می‌شود.

وزیر ارتباطات همچنین امروز در یک توییت خبر داد که کار اتصال پرسرعت و رایگان ۸۶هزار یعنی همه‌ی‌ مدارس کشور به شبکه‌ ملی اطلاعات با چند ماه تأخیر، درنهایت به پایان رسید تا ⁧‫دسترسی ‌همگانی‬⁩ به آموزش مجازی محقق شود. آذری‌جهرمی از اتصال تمام دانشگاه‌ها به شبکه ملی اطلاعات نیز خبر داد. وزیر ارتباطات اعلام کرد که طراحی نقشه‌ای برای اتصال حدود هزار دانشگاه به شبکه ملی اطلاعات باید تا پایان سال جاری آماده شود.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/9/2/362180/shad-platform-internet-should-be-free/



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه خودمان طراحی وب‌سایت را آغاز کنیم؟ (آموزش کامل)
توسط: فرشاد گوهریدر: ۰۲ مهر ۱۳۹۷در: اینترنت و وب184 دیدگاه
شاید شما که در حال مطالعه‌ی این مقاله هستید از دسته افرادی باشید که به طراحی وبسایت علاقه‌مند بوده و همنشین دارید بدانید یک وبسایت چگونه برپایی می‌شود، همانطور که می‌دانید هزینه‌ی طراحی یک سایت خوب بسیار بالاست اما اگر خودتان مراحل ایجاد یک وبسایت را بدانید می‌توانید به دلخواه خویش سایت مورد نظرتان را راه‌اندازی کرده و آغاز به کسب درآمد از آن کنید.

امروزه در کشور ما نیز بازرگانی الکترونیک به صورت جدی‌تر تعقیب می‌شود و افراد زیادی علاقه‌مندند کسب‌و‌کار خود را به چهره آنلاین راه‌اندازی کنند، به جرئت می‌توان گفت اولین قدم برای شروع بازرگانی الکترونیک واقعی، داشتن یک وبسایت است.

در این آموزش از همیار آی‌تی منظور نداریم روش‌های برنامه‌نویسی را بیاموزیم طراحی سایت و وارد مباحث تخصصی یا فنی شویم، بلکه می‌خواهیم مسیر و روش طراحی یک وبسایت را از دید کلی باهم بررسی کرده و یک الگوی ذهنی از این پیشه به شما ارائه دهیم، پس از مطالعه‌ی این تعلیم می‌توانید راه خود را مکشوف و به تعقیب یادگیری تخصص‌های مورد نیاز برای راه‌اندازی یک وبسایت بروید.


قبل از اینکه به سراغ بحث اصلی‌مان برویم، بیایید در نخست کمی با تاریخچه‌ی اولین وبسایت‌ها آشنا شویم و ببینیم اجداد وبسایت‌های امروزین به چه شکلی بوده‌اند.

تاریخچه‌ی نخستین وبسایت جهان
تکنولوژی اینترنت و وبسایت‌های اینترنتی عمر چندانی ندارند، نخستین صفحه‌ی وب عالم در سال ۱۹۹۱ توسط تیم برنرز لی (Tim Berners-Lee) برپایی و در دسترس عموم پیمان گرفت، این وبسایت بسیار ساده بود و فقط از چند متن و چندین لینک ساخته شده بود، جالب است بدانید این صفحه هنوز هم در این آدرس در دسترس است!

تیم برنرز لی، خالق وب
تصویری از تیم برنرز لی خالق شبکه‌ی جهانی وب!
حال که کمی با تاریخچه‌ی وب و نحوه‌ی شکل‌گیری نخستین وبسایت‌ها آشنا شدیم وقت آن است که وارد جزئیات اصلی شده و ببینیم چگونه می‌توان یک وبسایت برپایی کرد.

مهم‌ترین پیش‌نیاز ورود به دنیای طراحی سایت و برنامه‌نویسی آشنایی نسبتا خوب با زبان انگلیسی است، چرا که بسیاری از منابع عالی به خصوص در زمینه‌ی آی‌تی و تکنولوژی به زبان انگلیسی در دسترس بوده و شما با احساس زبان انگلیسی می‌توانید قبل از هرکس دیگری از این منابع با کیفیت بهره‌مند شوید، پس در اولین قدم سعی کنید زبان انگلیسی خویش را تقویت کنید!

طراحی وبسایت را از کجا شروع کنیم؟
هرچند در گذشته با سایت‌های کاملا ساده و یکنواختی مواجه بودیم، اما امروزه به لطف تکنولوژی‌های طراحی وب (که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم) صفحات وب زیبایی خیره‌کننده‌ای داشته و کاربر می‌تواند به راحتی با آن‌ها به تعامل بپردازد.

سایت‌های امروزین از دو سرنوشت فرانت‌اند (Front end) و بک‌اند (Back end) ساختن شده‌اند، بخشی از وبسایت که بدست کاربر قابل مشاهده بوده و در مرورگر او نمایش داده می‌شود فرانت‌اند اسم داشته و بخشی که مربوط به پردازش‌های سمت سرور می‌شود را بک‌اند می‌نامند.

مرحله‌ی ۱
یادگیری HTML

قسمت ظاهری یک وبسایت یا همان فرانت‌اند، با استفاده از زبان نشانه‌گذاری HTML ایجاد می‌شود، در درستی اچ تی ام ال همانند اسکلت و چهارچوب‌های یک وبسایت عمل می‌کند، فرقی نمی‌کند برنامه‌نویسی سمت سرور را با چه زبانی انجام دهید، شما در هر چهره باید آشنایی نسبتا کاملی با زبان HTML داشته باشید، بدون هستی اچ تی ام ال هیچ وبسایتی وجود نخواهد داشت!

در خصوص یادگیری این زبان نگرانی نداشته باشید، چراکه اگر به راستی کوشش کنید چیزی در نزدیک ۱ هفته زمان می‌برد الی با اصول کلی این زبان آشنا شده و بتوانید اولین صفحه‌ی وب خود را ایجاد کنید، ما قبلا در همیار آی‌تی مبانی شروع پیشه با این زبان را آموزش داده‌ایم، می‌توانید برای شروع یادگیری این زبان به تعلیم مبانی HTML مراجعه نمایید.

مرحله‌ی ۲
یادگیری CSS

هرچند HTML زیاد مهم است اما به تنهایی نمی‌تواند ظاهر زیبایی به وبسایت بدهد و در پایان تنها امکان ایجاد سایتی مانند نخستین صفحه‌ی وب تاریخ را خواهد داشت، برای زیباسازی صفحات وب از تکنولوژی CSS بهره‌گیری می‌کنیم، اگر همنشین دارید با این زبان آشنا شوید، می‌توانید به آموزش مقدماتی زبان CSS مراجعه کنید.

زبان سی‌اس‌اس کمی پیچیده‌تر است ولی یادگیری آن‌هم نسبتا ساده خواهد بود، چرا که وقتی اولین کدهای خویش را بنویسید و ببینید چگونه می‌تواند به زیبا شدن ظاهر وبسایتتان کمک کند مطمئنا با علاقه و انگیزه‌ی بیشتری آن را تعقیب خواهید کرد،‌ یادگیری این قسمت نیز چیزی نزدیک ۱ الی ۲ هفته سررسید خواهد برد.

مرحله‌ی ۳
یادگیری JavaScript

تا به اینجای پیشه شما با تقسیم مهمی از عناصر تشکیل‌دهنده‌ی صفحات وب آشنا شده‌اید و می‌توانید با استفاده از فرهنگ خود صفحات نسبتا نکویی طراحی کنید یا صفحات وبلاگتان را به مد نظر خود ویرایش و شخصی‌سازی کنید، ولی اگر می‌خواهید امکانات بیشتری مثل انیمیشن‌‌های مختلف، تاریخ و ساعت، اسلایدر و… به سایت خویش اضافه کنید لازم است لغایت به سراغ یادگیری زبانی به نام JavaScript بروید، در صورت علاقه به این زبان می‌توانید آموزش مفاهیم جاوا اسکریپت را مطالعه نمایید.

برخلاف HTML و CSS که زبان‌های نشانه‌گذاری بودند، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه‌نویسی (اسکریپت‌نویسی) است و یادگیری آن مقداری زمان‌بر خواهد بود.

HTML , CSS, JS
هم‌اکنون شما با نحوه‌ی ایجاد ساختار ظاهری سایت (فرانت‌اند) آشنا شدید، حال می‌توانید یک طرح کلی از ایده‌ای که در سر دارید را پیاده‌سازی و اجرا کنید، ولی بیایید در پیوسته کمی بیشتر با ادوات و تکنولوژی‌های مورد بهره‌گیری در طراحی فرانت‌اند سایت آشنا شده و ببینیم طراحان حرفه‌ای چگونه نما سایت را آماده می‌کنند، پیش متعلق به لازم است با چند اصطلاح آشنا شویم.

فریم‌ورک (Framework) چیست؟
فریم‌ورک (Framework) یا “چهارچوب” در اصطلاح مجموعه‌ای آماده از کلاس‌ها، کدها و توابع برنامه‌نویسی است که در قالب یک پکیج ارائه می‌شود و در طراحی پروژه‌های نرم‌افزاری به کمک برنامه‌نویسان می‌آید.

در حقیقت هنگامی که شما از فریم‌ورک‌ها بهره‌گیری می‌کنید کدها از پیش نوشته‌شده و حاضر هستند و تنها کافیست طبق قوانین خاصی (دایکیومنت‌های آن فریم‌ورک) کدها را در کنار هم پیمان داده و از آن‌ها کاربرد کنید.

معمولا در روند طراحی پروژه‌هایی در سطح استاندارد برای افزایش سرعت و بهبود عملکرد شغل از فریم‌ورک‌ها بهره‌گیری می‌کنیم، از معروف‌ترین فریم‌ورک‌های مربوط به HTML و CSS می‌توان به بوت‌استرپ (Bootstrap) اشاره کرد.

فریم‌ورک بوت‌استرپ
با استفاه از فریم‌ورک‌های حاضر می‌توانید به سرعت کدهای خویش را گسترش دیتا و یک صفحه‌ی وب را ایجاد کنید، جالب است بدانید افراد حرفه‌ای تنها در چند ساعت نما کلی یک سایت را با به کارگیری فریم‌ورک‌های موجود طراحی و پیاده‌سازی می‌کنند!

اکیدا به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر تازه‌کار هستید به هیچ‌وجه سمت به کارگیری فریم‌ورک‌های حاضر نروید، چراکه برای به کارگیری آن‌ها نیز باید در نخست با اصول کلی پیشه آشنا باشید، استفاده از فریم‌ورک‌ها در ابتدای فرمایش نه‌تنها باعث سردرگمی اغلب شما خواهد شد بلکه راهبند از یادگیری صحیح‌تان نیز می‌شود، بعد از اینکه اصول کلی پیشه با HTML و CSS را فرا گرفتید می‌توانید به سراغ یادگیری یک فریم‌ورک رفته و در آن چیرگی پیدا کنید.

البته اگر قصد برپایی یک سایت منحصربه‌فرد را دارید به کارگیری فریم‌ورک‌ها چندان توصیه نمی‌شود، چراکه کسان زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند و همین سوژه مایه برپایی سایت‌هایی با ظاهر یکنواخت و تکراری در فضای وب شده است.

کتابخانه (Library) چیست؟
به زبان ساده مفهوم کتابخانه نیز تا حدودی همانند به فریم‌ورک است. (چندین کتابخانه در ساحل هم می‌توانند یک فریم‌ورک را برپایی کنند)

در حقیقت کتابخانه‌های برنامه‌نویسی مجموعه‌ای از کلاس‌ها و توابع آماده هستند که به چهره یکجا جمع شده و برنامه‌نویسان آن‌ها را باره استفاده پیمان می‌دهند، معروف‌ترین کتابخانه‌ی موجود برای جاوا اسکریپت jQuery اسم دارد، شما می‌توانید با به کارگیری آن به توابع متنوع و زیادی از JavaScript دسترسی داشته و آن‌ها را در وبسایت خویش استفاده کنید.

به طور کلی فریم‌ورک‌ها و کتابخانه‌های گوناگون به وجود آمدند لغایت فرایند طراحی و برنامه‌نویسی را بهبود بخشیده و سرعت شغل را افزایش دهند، هرچند همانطور که پیش‌تر گفتیم شما باید سعی کنید در نخست تا حدودی با مفاهیم کلی طراحی وب آشنا شده و سپس به به کارگیری این موارد بپردازید.

تا به اینجای شغل نزدیک با تمام اصول کلی طراحی فرانت‌اند یک وبسایت آشنا شدیم، با دانستن موارد گفته شده در بالا شما نزدیک توانا به طراحی هر گونه وبسایت استاتیکی خواهید بود، اگر دقت کرده باشید از کلمه‌ی استاتیک بهره‌گیری کردیم، دسته‌بندی دیگری که می‌توان برای یک وبسایت در نظر گرفت استاتیک و داینامیک بودن آن است.

 



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب به شما می آموزیم که چگونه از یک فایل ISO استفاده کنید بدون اینکه اولین بار آن را به دیسک بسپارید و آن را بر روی CD نصب کنید. شما می توانید ISO را در هر دو کامپیوتر ویندوز و مک نصب کنید.

 

تصاویر ایزو چیست؟

تصویر ISO یک فایل آرشیو از یک دیسک نوری می‌باشد که تمامی اطلاعات موجود بر روی دیسک را همراه با نوع فایل سیستم آن در یک فایل با پسوند ISO ذخیره مینماید.

هیچ استانداردی برای تصویر ISO وجود ندارد. اطلاعات در این نوع از تصاویر فشرده نیست و حاوی اطلاعات دیسک نوری به صورت سکتور به سکتور می‌باشد که در داخل یک فایل دودویی ذخیره گردیده است.

یک سی دی می‌تواند حاوی چندین بخش باشد که شامل اطلاعات صدا یا تصویر باشند. از آنجا که این نوع فرمت اطلاعی در مورد بخش (track)‌ های یک دیسک ندارد و صرفاً اطلاعات را به صورت دودویی ذخیره می‌کند قادر به ذخیره اطلاعات دیسک‌هایی با بخش‌های مختلف و متفاوت نمی باشد.

این بدان معناست که سی دی‌های صوتی که از چندین بخش تشکیل شده اند قابل ذخیره‌سازی با فرمت ISO نمی باشند.

 

روش 1

در ویندوز : 

 

فایل ایزو چیست, باز کردن فایل های ایزو

 

بر روی آرم ویندوز در گوشه پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید.

 

فایل ایزو چیست, باز کردن فایل های ایزو

 

روی نماد پوشه File Explorer در سمت چپ پایین پنجره شروع کلیک کنید.

 

فایل ایزو چیست, باز کردن فایل های ایزو

 

ISO را انتخاب کنید. برای انتخاب آن روی فایل ISO کلیک کنید.

 

فایل ایزو چیست, باز کردن فایل های ایزو

 

روی نماد پوشه File Explorer در سمت چپ پایین پنجره شروع کلیک کنید.

 

فایل ایزو چیست, باز کردن فایل های ایزو

 

روی Manage کلیک کنید. این گزینه را در قسمت بالای سمت چپ پنجره پیدا خواهید کرد. نوار ابزار زیر آن ظاهر می شود.

 

فایل ایزو چیست, باز کردن فایل های ایزو

 

روی Mount کلیک کنید این در بخش "Manage" نوار ابزار است. انجام این کار، فایل ISO خود را بر روی سی دی رایانه شما نصب می کند.

 

فایل ایزو چیست, باز کردن فایل های ایزو

 

روی This PC کلیک کنید. این پوشه در سمت چپ File Explorer قرار دارد، هرچند ممکن است لازم باشد که به سمت بالا یا پایین حرکت دهید تا آن را ببینید.

 

فایل ایزو چیست, باز کردن فایل های ایزو

  

ISO نصب شده را باز کنید. نام ایزو خود را در قسمت "Devices and drives" در This PC دوبار کلیک کنید. این شبیه  یک سی دی بر روی یک درایو است. مطالب ISO شما باز خواهد شد.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/mount-iso2-images.html

 



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تبلیغات محتوایی یکی از بهترین نوع تبلیغات برای جایگزینی با تبلیغات نمایشی (مانند بنری) بدون هدف و مکملی مناسب برای تبلیغات متنی (مانند تبلیغات گوگلی) می‌باشد. شاید با مراجعه به وب‌سایت‌های خبری و یا سایت های پربازدید تولید محتوا، نمونه ای از این نوع تبلیغ را که با یک عکس و یک متن در قالب جمله ای کوتاه و تیتروار به گونه ای جذاب پکیج شده است را مشاهده کرده باشید.

 

تبلیغات محتوایی چیست؟

همانطور که از اسم آن مشخص است، تبلیغ محتوا به معنای قرار دادن محتواهای در فرمت‌های مختلف در مقابل چشم مخاطبین و جلب توجه آن‌ها است. این استراتژی به مطرح شدن محتوا و برند شما کمک می‌کند و باعث موفقیت آن می‌شود. راه‌های زیادی برای تبلیغ محتوا وجود دارد.

 

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات پولی، سئو، اینفلوئنسر مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و … . هر راهی که بتواند افراد بیشتری را متوجه محتوای شما کند، توزیع و تبلیغ محتوا نامیده می‌شود. تبلیغ محتوا، بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محتوا محسوب می‌شود و باید مدت‌ها قبل از تولید و انتشار محتوا برای آن برنامه‌ریزی کنید.  

 

تبلیغات محتوا محور, تبلیغات محتوایی چیست

تبلیغات محتوایی یکی از بهترین نوع تبلیغات می‌باشد

 

جای تعجب نیست که تعریف دقیق تبلیغات محتوایی کمی دشوار است، چرا که بسیاری از افراد عبارت تبلیغات محتوایی (content advertising) را با بازاریابی محتوایی (content marketing) اشتباه می‌گیرند. برخی افراد هستند که این عبارت را با تبلیغات همسان یا نیتیو اشتباه می‌گیرند.

 

بازاریابی محتوا :

بازاریابی محتوا (Content marketing) در واقع نوعی از بازاریابی است که به فرایند تولید و به اشتراک‌گذاری محتوایی که باعث حفظ مشتریان قبلی و بدست آوردن مشتریان جدید می‌پردازد. این محتوا و اطلاعات می‌تواند به انواع مختلفی چون اخبار تحلیلی، ویدئو، کتاب الکترونیکی، اینفوگرافی، مطالعه موردی، راهنما و دستور العمل‌ها، سوالات و پاسخ، مقالات و تصاویر و… تولید و منتشر گردد.

 

تبلیغات محتوایی
  • افزایش آگاهی در مورد برند
  • افزایش فروش محصول

بازاریابی محتوا یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و سازگار با اهداف برندها متمرکز شده‌است. بازاریابی محتوا به دنبال جذب، حفظ و تعامل با مخاطبانی است که به وضوح تعریف و شناخته شده هستند. این عمل با هدف هدایت کاربران برای انجام اقداماتی سودده صورت می‌گیرد.

 

اهداف تبلیغات محتوایی

افزایش آگاهی در مورد برند

افزایش آگاهی در مورد محصولات

افزایش تعداد موقعیت‌های فروش بالقوه

ایجاد وفاداری

افزایش فروش

مشتریان مشتاق

 

تبلیغات محتوا محور, تبلیغات محتوایی چیست

بازاریابی محتوا یکی از رویکردهای استراتژیک بازاریابی است

 

تبلیغات محتوایی درست زمانی نتیجه می دهد که پیش از آن بازاریابی محتوایی بطور صحیح انجام شده باشد و مخاطبین و کاربران مورد نیاز جمع آوری شده باشند. البته اینطور نیست که تصور شود تبلیغات محتوایی تنها و فقط مشروط به این باشد که پس از بازاریابی محتوایی اجرا شود.

 

بلکه می توان تبلیغات محتوایی را در رسانه های اجتماعی که همانند ویروسی زنده، اطلاعات را به سرعت بسیار زیادی در سطح جامعه منتشر می کند ارائه داد تا مستقیما کاربر برای خرید محصول اقدام نماید. البته این کار نیازمند توان بالا در تولید محتوا و همچنین شناخت کافی از نحوه تبلیغ محتوایی در شبکه های اجتماعی بطوری که مخاطب در بین انبوهی از پیام ها، برای آن تبلیغ ارزش قائل شود و آن را مطالعه کند می باشد.

 

تبلیغات محتوا محور, تبلیغات محتوایی چیست

تفاوت تبلیغات محتوایی با تبلیغات همسان 

 

آیا تبلیغات محتوایی همان تبلیغات همسان با یک اسم دیگر است؟

این سوال نیز یکی از ابهامات موجود در زمینه دیجیتال مارکتینگ است. تبلیغات محتوایی همان   است؟ خیر، این تساوی تقریبا نادرست است.

تبلیغات همسان با ارائه گزارش همسان با ساختار پلتفورم ارائه دهنده آن موفقیت آمیز بوده است. در این نوع تبلیغات، بسیاری از کاربران به تفاوت موجود بین محتوای اصلی و محتوای تبلیغاتی پی نمی‌برند.

 

 

از طرف دیگر تبلیغات محتوایی باید در چشمان کاربر نسبت به محتوای اصلی قابل تشخیص باشد. در این زمان است که محتوای با کیفیت نقش تاثیرگذاری در تصمیم کاربر می‌گذارد. برای مثال شما به دنبال دانلود یک مقاله علمی هستید، واضح است که به روش ارائه آن توسط سایت میزبان اهمیت نمی‌دهید، تنها چیزی که دنبال آن هستید کیفیت خوب است. بنابراین شاید اصلا متوجه نشوید که بر روی یک تبلیغ کلیک کرده‌اید!

منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/content-advertising2-internet.html

 



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تصاویر دسته مهمی از درونمایه هستند که می‌تواند بر جذابیت آن بیفزایند. ممکن است شما برای امور مختلفی به عکس ها باکیفیت نیاز داشته باشید، مثلاً می‌خواهید کنفرانسی را ارائه بدهید و در پاورپوینت به تصاویر باکیفیت بیچارگی دارید و یا در یک سایت، فرآوری محتوا می‌کنید و برای انتقال بهتر مفاهیم به عکس بیچارگی دارید. جای نگرانی نیست، امروزه خدمات آنلاین بی‌شماری هستی دارد که عکس ها باکیفیت را به‌صورت مجانی در اختیار شما قرار می‌دهند و می‌توانید این تصاویر را با وضوح بالا دانلود کنید.

در مطالب پیشین نام چند موتور جست‌وجو و سایت‌های دانلود عکس را به‌صورت کوتاه در اختیار شما قرار دادیم و در مورد موتور جست‌وجوی وارونه عکس ها حرف زدیم. در این مطلب منظور داریم به‌صورت تکمیلی بهترین سایت‌های دانلود رایگان عکس‌های باکیفیت را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: بهترین موتورهای جست‌وجوی تصاویر و سایت‌های دانلود مجانی عکس‌های باکیفیت

وب‌سایت Pixabay:
Pixabay

این سایت یگانه از بزرگ‌ترین مجموعه‌های تصاویر باکیفیت و رایگان است که از راه این لینک در دسترس می‌باشد: https://pixabay.com/ البته برای بسط دادن این سایت در مملکت ایران، باید از نرم افزارهای تغییر آی پی بهره‌گیری کنید.

در این وب‌سایت کاربران جامعه مجازی عکس‌های خلاقانه با موضوعات مختلفی را تعبيه و به‌صورت مجانی در این وب‌سایت قرار می‌دهند. معرفی سایت دانلود عکس شما می‌توانید همگی تصاویر موجود در این وب‌سایت را بدون ذکر اسم و منبع آن بهره‌گیری کنید. در هنگام دانلود، وب‌سایت این قابلیت را در پسندیدن شما قرار می‌دهد لغایت میزان وضوح و رزولوشن تصویر را تعیین کنید. در این وب‌سایت بیش از چند میلیون عکس و ویدئو قرار داده شده است که بدون ثبت اسم می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اما اگر منظور دارید عکس ها ثبت شده شخصی خود را در این وب‌سایت پیمان دهید باید عضو سایت شوید.

تقریباً تمام تصاویر در Pixabay برای استفاده ایمن هستند، ولی برای بازداری از ظاهر شدن هرگونه درونمایه نامناسب در نتایج جستجو، می‌توانید پیش از جستجو، تیک SafeSearch را پرکار کنید.

 

وب‌سایت Pexels:
Pexels

وب‌سایت Pexels به کسان فرمان می‌دهد تا تصاویر موردنظرشان را آپلود کنند و سپس مسئولین سایت بهترین گزینه‌ها را جمع آوری کرده و در دسته‌های قابل جست‌وجو در گزین کردن کاربران پیمان می‌دهند. این سایت یگانه از بزرگ‌ترین مجموعه‌های عکس ها باکیفیت و رایگان است البته برای بسط دادن این سایت در مملکت ایران، باید از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید.

شما می‌توانید عکس ها مورد نظرتان را بر پای بست، موضوعاتی همانند مکان، احساس، سرگرمی و … و یا بر بنیاد یک تصویر خاص جست‌وجو کنید و در هنگام استفاده از آن‌ها نیازی به ذکر منبع ندارید. این امکان برای کاربر فراهم شده است که عکس ها را در اندازه و رزولوشن‌های باره نظرش دانلود کند. وب‌سایت Pexels در بین طراحان وب و برنامه نویسان زیاد محبوب است، زیرا این وب‌سایت دارای مجموعه‌ای بزرگ و عظیم از تصاویر پسندیده برای وب‌سایت‌ها است که بیشتر این عکس ها خلاقانه و باکیفیت بالا هستند که به‌صورت رایگان در پسندیدن شما پیمان می‌گیرند.

 

وب‌سایت Freerange:
Freerange

برای به کارگیری این وب‌سایت احتیاج به ثبت نام دارید، ولی تازه خوب این است که این وب‌سایت دانلود رایگان عکس در کشور ایران در دسترس می‌باشد. پس بس است که در سایت به نشانی بیان شده بروید و ثبت نام کنید تا بتوانید تصاویر را در اندازه‌ها و رزولوشن‌های مختلف دانلود کنید، رزولوشن‌ها و کیفیت‌های زیاد بالا نیز در دسترس شما پیمان دارد. این وب‌سایت به شما اجازه می‌دهد از این تصاویر برای پروژه‌های بازرگانی یا شخصی بهره‌گیری کنید.

 

وب‌سایت Gratisography:
Gratisography

اگر شما به عکس‌های باکیفیت بالا و اورجینال احتیاج دارید، وب‌سایت Gratisography تمام این امکانات را در برگزیدن شما قرار می‌دهد. این مجموعه توسط عکاس و طراح سرشناس و بااستعداد رایان مک گوری ساخته شده است.

شما می‌توانید تصاویر باره نظرتان را در چند بخش مختلف مثل حیوانات، طبیعت، اشیا، مردم، شهرها و عکس‌های عجیب‌وغریب جست‌وجو کنید. اگرچه پایگاه داده آن کوچک است اما کیفیت عکس‌ها در سنجش با کمیت آن، زیاد اغلب و موردتوجه پیمان می‌گیرد. اگر در این وب‌سایت عضو شده و ایمیل خود را وارد کنید به‌صورت هفتگی برای شما ایمیلی ارسال‌شده و شما در جریان عکس‌های جدید آپلود شده پیمان می‌دهد. در به کارگیری این عکس‌ها نیازی به درج منبع نیست ولی آقای رایان مک گوری خوشحال خواهد شد اگر اسمش را در پایین آثارش پیمان دهید.

 

وب‌سایت Free Images:
Free-Images

در این وب‌سایت شما می‌توانید عکس‌هایی رایگان و با منبع نگریستن کنید، درواقع برای به کارگیری برخی از این تصاویر باید منبع و اسم صاحب آن ذکر شود، ولی سایر عکس ها رایگان به‌اندازه کافی در این وب‌سایت پیمان گرفته است. تا زمانی که تبلیغات موجود در وب‌سایت شما را رنجانیدن نمی‌دهد می‌توانید بدون بیچارگی به حساب کاربری عکس‌ها را دانلود و یا آپلود کنید در غیر این صورت بهتر است در سایت عضو شوید و از شر این تبلیغات راحت شوید. عکس ها مجانی همچنین به شما یک کد HTML برای لینک سر راست به یک تصویر می‌دهند، بنابراین شما می‌توانید به‌سرعت آن را به اشتراک بگذارید.

 

وب‌سایت Unsplash:
Unsplash

در این وب‌سایت شما می‌توانید عکس ها باکیفیت بالا از عکاسان حرفه‌ای و نصف حرفه‌ای نگریستن کنید. کیفیت تصاویر در این وب‌سایت در سنجش با سایر وب‌سایت‌ها بسیار بهتر است.

وب‌سایت Unsplash دارای یک ابزار جستجو قدرتمند است، اما اگر شما چیزی در ذهن خود ندارید، و به تعقیب تصویر خاصی نیستید می‌توانید مجموعه‌ها و دسته‌ها را مرور کنید – عکس‌ها بدست کاربران مختلف و با موضوعات متفاوتی گروه‌بندی می‌شوند، در این وب‌سایت نیز مشابه دیگر وب‌سایت‌هایی که شناسایی کردیم احتیاج به بیان منبع و نام عکاس ندارید ولی برای سپاسگزاری و قدردانی از عکاس بهتر است این پیشه را سپریدن دهید.

همچنین شما با عضویت در آن، می‌توانید برای خود صفحه شخصی داشته باشید. گردآور عکس‌های خود را بارگذاری و جمع آوری کنید.

 

وب‌سایت Pikwizard:
Pikwizard

همه‌ی عکس‌هایی که روی سایت پیمان گرفته‌اند مجانی و تحت مجوز CCO هستند و نیازی به ارجاع ندارند.

چیز جالبی که در مورد Pikwizard موردتوجه است عملکرد “ویرایش تصویر” است. هنگامی که روی “ویرایش تصویر” کلیک می‌کنید، تصویر را به یک دست موزه دیگر به اسم طراحی عکس متصل می‌شود. از این راه شما می‌توانید تصویر را با ابزارهای گوناگون ویرایش کنید، همانند افزودن افکت‌ها، اضافه کردن متن حتی با افزودن لایه‌ها و آیکون‌های دیگر در بالای تصویر. درواقع شما می‌توانید تصاویر را با آلت درونی سایت به بهترین شکل ویرایش کنید.

 

وب‌سایت Morguefile:
Morguefile

در این وب‌سایت شما می‌توانید تصاویر مورد علاقه‌تان را علامت گذاری کنید الی کل این عکس ها در بخش به اسم like اندوخته شوند لغایت هر موقع که به آن‌ها نیاز داشته باشید در دسترس باشند. این وب‌سایت یک منبع قابل جست‌وجو از عکس ها باکیفیت و رایگان است که امکان پالایه کردن بر اساساً ویژگی‌های موردنظر در آن پیمان داده شده است. در چهره رغبت می‌توانید در این وب‌سایت ثبت نام کنید و عکس‌های باره نظرتان را به‌صورت مستقیم از طریق رسانه‌های اجتماعی و یا ایمیل به اشتراک بگذارید. برای لایک کردن، دانلود و به اشتراک گذاری تصاویر باید وارد سایت شوید.

 

وب‌سایت Picjumbo:
Picjumbo

Picjumbo یک وب‌سایت کمابیش حقیر اما دارای عکس‌های منحصربه‌فردی است که توسط عکاس باتجربه ویکتور هاناک ساخته شده است. در ابتدا این شخص از وب‌سایت Picjumbo فقط برای مصارف شخصی خویش بهره‌گیری می‌کرد اما به بازبینی آن را اشاعه داد. ویکتور یک طراح وب نیز هست، فلذا شما می‌توانید تصاویری از همه‌ی دسته‌ها در این وب‌سایت پیدا کنید. به‌طور کلی شما به ۱۵۰۰ عکس باکیفیت دسترسی دارید ولی در صورت رغبت به دانلود عکس‌های بیشتر، باید در این وب‌سایت عضو شده و ماهانه مبلغی را نیز پرداخت کنید.

 

وب‌سایت Life of Pix:
Life-of-Pix

Life of Pix توسط آژانس تبلیغاتی LEEROY در مونترال ساخته شده است و یک فضا مناسب برای پیدا کردن عکس درزمینه عکاسی عمومی است. علاوه بر جست‌وجو تصاویر می‌توانید در قسمت نگارخانه آن با دسته‌بندی گوناگون عکس ها آشنا شده و در هر تقسیم که رغبت دارید، به رویت عکس‌های قشنگ بپردازید. دسته‌هایی مشابه طبیعت، مردم، غذا، حیوانات، ساحل، معماری، عکس‌های سیاه‌وسفید و … در این وب‌سایت قرار داده شده است و به‌صورت مجانی در دسترس است. علاوه بر این در سرنوشت Life of Vids ویدئوها رایگانی را در کمر بستن شما پیمان می‌گیرد.

 

وب‌سایت KaboomPics:
KaboomPics

این وب‌سایت پر از عکس‌هایی باکیفیتی است که می‌توانید آن را دانلود کنید. شما در اثناء جست‌وجوی این تصاویر قادر هستید فیلترهای گوناگون همانند رنگ عکس را نیز اعمال نمایید. در صفحه اول وب‌سایت علاوه بر کادر جست‌وجو تصاویر، عکس ها برگزیده و دسته‌هایی در ذیل صفحه پیمان گرفته است که می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید و در صورت تمایل دانلود کنید.

 

وب‌سایت Burst:
Burst

این وب‌سایت دارای یک رابط کاربری زیبا است که وقتی وارد سایت آن می‌شوید از رویت این تصاویر لذت خواهید برد. در این وب‌سایت شما می‌توانید به تصاویر باکیفیت مختصر و پایین بنا بر نیازتان دسترسی داشته باشید. این سایت یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‌های عکس ها رایگان است ، البته برای بسط دادن این سایت در مملکت ایران، باید از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید. علاوه بر جست‌وجو تصاویر می‌توانید در تقدیر گالری آن با دسته‌بندی مختلف تصاویر آشنا شده و در هر تقسیم که تمایل دارید، به رویت عکس‌های زیبا بپردازید.



:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

قابلیت اینستاگرام برای گنجاندن تصویر های کاربران در سایت ها و برنامه های ثالث بزودی دستخوش تغییر می شود و این کار بی توجه به قانون کپی رایت ممکن نخواهد بود. 

به گزارش فارس به نقل از انگجت، اینستگرام اعلام کرده اجرای جدی تر قانون کپی رایت در اینستاگرام به افرادی که از قابلیت گنجاندن عکس های این شبکه اجتماعی در دیگر سایت ها و برنامه ها استفاده می کنند، لزوما اجازه نمی دهد تا بدون رعایت قانون کپی رایت این کار را در مورد هر عکسی انجام دهند.

 

بر اساس برنامه ریزی جدید اینستاگرام (Instagram)، سیاست های این شبکه اجتماعی ایجاب می کند تا طرف های ثالث برای استفاده از عکس های اینستاگرام از مالکان این عکسها اجازه بگیرند و هدف از این کار رعایت قوانین مربوطه و جلب رضایت مالکان محتوا است.

 

بر این اساس، اشخاص، صاحبان مشاغل و ناشران باید از هر شخصی در مورد امکان به اشترک گذاری عکس ارسالی او اجازه بگیرند و بی توجهی به این مسئله امکان دارد باعث پیگرد قضایی شود. قبل از این انتشار بی اجازه بعضی عکس های عکاسان مشهور اینستگرام از سوی نشریات مختلف، موجب اعتراض و پیگرد قانونی آن ها شده بود.



:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی جدید است که امکان نمایش استوری‌ها در دو ردیف را به کاربران نشان خواهد داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، قابلیت استوری به یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌های موجود در شبکه اینستاگرام تبدیل شده است و تقریباً همه‌ی کاربران این شبکه حداقل یک بار از آن استفاده کرده‌اند. به تازگی تصویری از سوی یکی از کاربران این شبکه اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد اینستاگرام در حال کار روی قابلیتی جدید برای بخش استوری‌ها است و قصد دارد بخش استوری‌ها را بزرگ‌تر کرده و استوری‌ها به صورت دو ردیف زیر هم نمایش داده شوند.

 

اخیراً نیز کاربران زیادی اعلام کردند که قابلیت نمایش دوگانه استوری‌ها را در گوشی خود مشاهده کرده‌اند و قابلیت نمایش دوگانه استوری‌ها در اینستاگرام به نوعی باید گفت اینستاگرام در حال آزمایش این قابلیت روی حساب‌های کاربران است؛ در همین راستا اینستاگرام اعلام کرده است که قصد دارد از این طریق لذت استفاده کاربران از این شبکه اجتماعی را بالا ببرد.

 

در حال حاضر مشخص نیست که اینستاگرام قصد دارد این قابلیت را در چه مناطقی آزمایش کند از طرفی هم با توجه به آزمایش این قابلیت جدید در برخی از مناطق، انتظار می‌رود اینستاگرام در صورت گرفتن پاسخ مثبت از این قابلیت آن را به طور عمومی در دسترس افراد قرار دهد.

اخبار,اخبار تکنولوژی,استوری اینستاگرام

 

به نظر می‌رسد اینستاگرام قصد دارد از این طریق مشاهده بخش استوری‌ها را برای کاربران ساده‌تر کند تا در صورتی که کاربر قصد مشاهده استوری یک شخص خاص را داشته باشد بتواند به راحتی آن را پیدا کند. علاوه بر برخی از کاربران قابلیتی را در اینستاگرام خود مشاهده کردند که باعث می‌شود کاربر سریع‌تر از هر زمانی بتواند بین استوری‌ها جا به جا شوند.

 

 

این موارد نشان می‌دهد اینستاگرام قصد در بروزرسانی بعدی خود تغییرات زیادی در بخش استوری‌ها ایجاد کند، با این حال باید منتظر بود و دید اینستاگرام چه زمانی قصد دارد این بروزرسانی را به طور عمومی در دسترس کاربران قرار دهد.



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()