نوشته شده توسط : ساحل

نرم اسباب طراحی پست اینستاگرام
برای پیشه با نرم افزارهای گرافیکی باید مقداری ادب فنی داشته باشید. اگر تصمیم گرفتید که طراحی قالب پست اینستاگرام راخودتان برعهده بگیرید باید با مفاهیم طراحی الی حدودی آشنا باشید. آشنایی با رنگ ها و کابرد آنها نکته ی مهم دیگری است که باید بدانید.با اینهمه در پیوسته چند نرم افزار طراحی پست اینستاگرام که تو ایران کاربرد اکثریت دارند شناسایی می کنیم:
نرم انگیزه ها فتوشاپ:
در راس نرم افزارهای طراحی و ویرایش نرم افزار فتوشاپ از خانواده ی ادوبی می آید. با فتوشاپ تقریبا هر کاری در مقوله ی طراحی گرافیک قابل سپریدن است. گرچه برای نصب فتوشاپ باید خرج پرداخت کنید، برای کاربران ایرانی نسخه ی کرک شده ی نرم انگیزه ها به سادگی قابل دسترسی است. یعنی شما کافیست با جستجوی عبارت ” دانلود فتوشاپ 2020″ پسینیان نسخه ی این نرم افزار را در کامپیوترتان داشته باشید. با گذراندن یک دوره ی کوتاه برای شغل با این نرم افزار می توانید با ابزارهای آن آشنایی پیدا کنید. البته با اینکار شما به یک طراح گرافیست تبدیل نمی شوید. خبر خوب اینکه برای طراحی قالب پست اینستاگرامی نیازی به طراح گرافیست بودن ندارید.
نرم انگیزه ها ایلاستریتور:
ایلاستریتور دومین عضو خانواده ی گرافیکی ادوبی است که به لحاظ چیره دست بودن به فتوشاپ همانندی زیادی دارد. نسخه ی کرک شده ی ایلاستریتور نیز مانند فتوشاپ وجود دارد. شما به سادگی می توانید آن را دانلود کرده و یا با قیمت مناسبی تعبيه کرده و نصب کنید. از ایلاستریتور برای طراحی وکتور؛ لوگو، تایپوگرافی ها و آیکون ها استفاده می کنیم. چه بسا یادگیری ایلاستریتور نسبت به فتوشاپ موعد بیشتری احتیاج باشد ولی برای طراحی قالب های اینستاگرامی این سطح از یادگیری کافی خواهد بود. ایلاستریتور در کار با وکتورها و قالب های آماده نیز بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

نرم انگیزه ها افتر افکت:
اگر می خواهید یک نرم انگیزه ها ویرایش حرفه ای برای پست هایتان که در قالب ویدئو است داشته باشید،‌گزینه ای بهتر از افترافکت هستی ندارد. این نرم انگیزه ها نیز از خانواده ی قدرتمند ادوبی است و استعمال آن در اصل ما فوق برپایی ویدئوهای ساده برای اینستاگرام است. افتر افکت را می توانید مانند دو عضور قبلی این خانواده به چهره مجانی یا با مبلغ بسیار کمی جاسازی کرده و نصب کنید. با این حال یادگیری کار با این نرم انگیزه ها نسبت به دو باره قبلی سررسید بیشتری از شما می گیرد و دشوارتر است. اگر می خواهید برای لوگوی خود موشن گرافیک های جذاب بسازید، افتر افکت بهترین و حرفه ای ترین گزینه برای شماست.

لیست نرم افزارهای گرافیکی پسندیده برای لپ تاپ و رایانه را می توانیم همچنان پیوسته دهیم. این نرم افزارها را صرفا اسم می بریم و بررسی آنها را به نوشته ی دیگری واگذار می کنیم:

گیمپ
گراویت دیزاینر
اینک اسکیپ
بسیاری از کسان امروزه ترجیح می دهند که از اپلیکیشن های برای ویرایش عکس ها یا طراحی قالب در گوشی به اتفاق خویش استفاده کنند. بدیهی است که این اپلیکیشن ها به توان نرم افزارهایی که معرفی کردیم نخواهند بود. به هر حال در ابتدای راه در صورتیکه سیستم کامپیوتری نداشته باشید می توانید از این اپلیکیشن ها بهره‌گیری کنید. توضیحات کامل این اپلیکیشن ها را در نوشته ی بهترین برنامه ی ادیت عکس شناسایی کرده ایم. با این حال برای تکمیل موضوع در این نوشته صرفا آنها را اسم می بریم:

اپلیکیشن inshot
اپلیکیشن Snapseed
اپلیکیشن picsart
اپلیکیشن vsco
اپلیکیشن لایت روم ‌(البته نسخه ی ویندوز این نرم انگیزه ها نیز وجود دارد و بهترین نرم اسباب برای ویرایش عکس است)
نرم انگیزه ها لایت روم
استفاده از برخی از این اپلیکیشن ها نیازمند به کارگیری برنامه های تغییر آی پی برای کاربران ایرانی است. به هر حال این نرم ابزارها برای ادیت عکس و بعضا ویرایش ویدئوهایتان گزینه های مناسبی هستند که نیاز شما را برطرف خواهند کرد. قصد در این تقسیم این بود که بتوانیم برای پست های اینستاگراممان قالب هایی ویژه طراحی کنیم. در ساحل شغل با این نرم افزارها بهتر است اطلاعاتی در باره روانشناسی رنگها، رواشناسی کاربران، رنگ های پسندیده با کسب و کارمان و مواردی از این دست کسب کنیم. فراموش نکنید که طراحی بنیادین دارد که در صورت رعایت نکردن آنها نتیجه لذت بخش نخواهد بود.

اگر در ابتدای راه هستید و هنوز آشنایی چندانی با این شغل ندارید، توصیه ی ما به شما استفاده از قالب های حاضر است. دست کم برتری این شغل اخذ ایده از طرح های از پیش حاضر است لغایت بتوانید بعدها خودتان طراحی های ویژه داشته باشید. در پیوسته چند وبسایت برای دانلود قالب های حاضر ی اینستاگرام به شما شناسایی می کنیم.

سایت هایی برای دانلود قالب آماده اینستاگرام
اگر تصمیم دارید سختی کار طراحی قالب اینستاگرام را به جان نخرید، استفاده از قالب های حاضر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شغل کردن با قالب های آماده ی این سایت ها کار کاستی نیست:

به سایت هایی که معرفی کرده ایم بروید.
عبارت هایی مانند instagram template یا instagram theme را جستجو کنید.
بعد از پیدا کردن طرح مورد نظرتان آن را دانلود کنید.
این طرح ها معمولا به صورت لایه مفتوح ارائه می شوند. یعنی شما می توانید بر حسب احتیاج تغییراتی در آن برپایی کنید.
در نهایت می توانید با پیمان دادن متن مورد نظر و یا اضافه کردن آیکون و تصویر به آن قالب را به شکل مورد نظرتان در بیاورید.
گرفتن خروجی از این طرح در قالب تصویر و انتشار آن در اینستاگرام واپسین مرحله است.
اما این سایت ها کدامند؟

سایت فری پیک: freepik بهشت گرافیست هاست! از این جهت که تقریبا هر چیزی از وکتور، قالب،‌آیکون، لوگو و عکس و تصویر که بخواهید در آن پیدا می شود. در کناره اینکه بسیاری از این موارد غیررایگان هستند، تضمین می کنیم که موارد رایگان موجود در این سایت بیچارگی شما را بر طرف می کند. تازه نسبتا بد انکه این سایت طی چند هفته ی ماضی دسترسی کاربران ایرانی اش را اندک کرده است. اما روشن کردن نرم اسباب تغییر آی پی شیوه ابدیت ماست.
سایت vecteezy: فیلتر شدن فری پیک ما را با سایت هایی آشنا کرد که احتمالاً به قوت آن نباشند، اما قالب های آماده ی اینستاگرام زیادی در دل خویش دارند که دشوار ما را برطرف می کنند. Vecteezy از این دسته سایت هاست که خوشبختانه دسترسی به آن به سادگی شدنی است. می نا گفت که دسته اعظم وکتورهای موجود در این سایت غیررایگان هستند. در میان موارد رایگان آن موارد نکویی یافت می شود:
سایت vecteezy در طراحی قالب
سایت Canva: با اطمینان می توان گفت که گل سرسبد سایت های دارای وکتور آماده سایت Canva است. پیشه با این سایت کمی متفاوت است. پیش درآمد از منوی کاملی که در بالای سایت قرار دارد، قالب مورد نظرتان را برگزیدن می کنید:
سایت Canva در طراحی قالب اینستاگرام
بعد از آن می توانید با به کارگیری گزینه ی use this template به صفحه ی ادیت نرم اسباب تحت وب می روید. در آن بخش می تواند کارهای زیادی سپریدن دهید، نوشتجات را تغییر دهید یا رنگ المان ها را عوض کنید. فونت نوشته ها را تغییر دهید و آن را به سبکی که علاقه دارید در بیاورید. در خاتمه نیز می تواند قالب پست اینستاگرام خود را دانلود کرده و بهره‌گیری کنید:

جزییات سایت Canva برای لی اوت
نکته ی مهم: دقت کنید که تمامی نکات گفته شده در این نوشته،‌از قبیل نکات مربوط به رنگ ها، اصول طراحی، نرم افزارهار طراحی و ویرایش سایتهای دانلود قالب آماده که در باره آن صحبت کرده ایم برای تمامی فرمت های موجود در اینستاگرام از قبیل پست و استوری و حتی کاور ویدئوها و igtv های اینستاگرام نیز کاربرد دارد.

بیشتر بدانید: شیوه تگ کردن در پست اینستاگرام

قیمت طراحی قالب پست اینستاگرام
تعرفه های طراحی قالب پست اینستاگرام یا استوری آن، ‌از شخص به شخص یا شرکت به شرکت متفاوت است. الی به اینجا دانستید که روند کاری کمپانی ها یا اشخاصی که این کار را سپریدن می دهند نسبتاً به چه صورت است. این افراد با در نظر اخذ موارد زیادی از قبیل روانشناسی مخاطبان قصد شما، شخصیت برند شما و تمامی اصول طراحی را با نرم افزارهای موجود طراحی می کنند و در برگزیدن شما قرار می دهند. اگر می خواهید در مدت اختصار رشد کسب و کار و صفحه ی اینستاگرامی خودتان را تجربه کنید، برون سپاری طراحی قالب پست و استوری اینستاگرام پیشه معقولی به نظر می رسد. در این گویه فراموش نکنید که نمونه کارهای پیشین آن شخص یا شرکت را به نکویی رسیدگی کنید. برای آگاهی از قیمت طراحی قالب پست اینستاگرام پیش از آغاز شغل با هر طراحی از اشخاص مختلف در مورد قیمت، مدت زمان تحویل کار و تعرفه به ازای هر پست به طور شفاف گفتگو کنید.

ما در موعد نگارش این نوشتار عبارت ” تعرفه ی طراحی پست اینستاگرام” را جستجو کردیم. برای 5 سایت اولی که نمایش دیتا شد میانگین بها به شرح ذیل بود:

سایت اول: طراحی قالب اینستاگرام با یک کاربرد: 75 هزارتومان در سه روز
سایت دوم: طراحی قالب اینستاگرام اختصاصی: 50 هزارتومان در دو روز
سایت سوم: طراحی قالب اینستاگرام پست سه اسلایدی: 127 هزار در 5 روز کاری
پس می توانیم نتیجه بگیریم که اگر نمی خواهید طراحی پست های اینستاگرامتان را خودتان برعهده بگیرید، می توانید با مبلغی برابر 50 الی 70 هزارتومان به ازای هر پست، شغل را برون سپاری کنید. فریلسنرها، طراح ها و شرکت های زیادی برای انجام این کار حاضر ی خدمت رسانی به شما هستند.

بهترین سایت کسب درآمد از اینستاگرام
بیشتر بدانید: چگونه اینستا را نصب کنیم

سخن پایانی

طراحی قالب پست اینستاگرام همانطور که در این نوشته بررسی کردیم دارای نکات زیادی است که باید رعایت کنید. در این زمینه صرفا یک طراح حرفه ای بودن کافی نیست. شما باید با موضوعات زیادی از قبیل نکات دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی، روانشناسی مخاطب، الگوریتم های اینستاگرام و مواردی این چنین آشنایی داشته باشید. این نکته را نیز نباید فراموش کرد که اینستاگرام یک شبکه ی تصویر محور است و یک طراحی هر چند چیره دست شدنی است در این فضا عملا کاربردی نداشته باشد.با اینهمه اگر در ابتدای راه اندازی کسب و کارتان هستید و انگاشت می کنید طراحی پست های اینستاگرامی ساده است،‌ بهتر است مجدد موضوع را بررسی کنید. ما در نشانت همواره دغدغه ی رشد سوداگری شما را داریم. از این رو مقالات ما با جدیدترین موضوعات در دامنه ی اینستاگرام در مجله ی نشانت در اختیار شما پیمان دارد.

 

سوالات متداول:

چرا طراحی قالب پست اینستاگرام اهمیت دارد؟
از آنجایی که در اینستاگرام با یم فضای تصویر محور روبرو هستیم، نما پسندیده برای یک صفحه پیش از محتوای آن اهمیت دارد. به راستی کاربران در آغاز به تصویری که برای پستتان برگزیدن کرده اید جلب می شوند؛ پس متعلق به اگر تصویر به قدر کافی خوشنود کننده بود می توانید انتظار داشته باشید به محتوای نوشته شده روی تصویر یا نوشته های کپشن شما دقت کنند.

آیا طراحی حرفه ای قالب پست اینستاگرام تاثیری در افزایش بازدید دارد؟
قطعا استجابت مثبت است. سلیقه ی کاربران مدام در حال به روز شدن است و احتمالاً طرحی که سال قبل ترند بود امسال باب گرایش کاربران نباشد. ما برای کامیابی در اینستاگرام چاره ای نداریم جز اینکه مطابق سلیقه ی آنها قبل برویم. به کارگیری سخیف های طراحی جدید، فونت های جدید و رنگ هایی که مطابق روانشناسی مخاطب انتخاب شده اند، تاثیری سر راست بر پیوستگی اغلب کاربر با برند خواهند داشت.

آیا طراحی قالب پست اینستاگرام افزایش فروش را به همراه دارد؟
بله. نما چیره دست پیج سوداگری ما در اینستاگرام مایه می شود که مخاطبان به صفحه ی ما علاقه نشان دهند. به راستی صرف وقت و خرج برای طراحی قالب پست اینستاگرام این پیام را به کاربر می دهد که با برندی مواجه است که برای کاربرانش ارزش قائل است. این شیوه تفکر کاربران را به سمت بستگی و تعامل با برند سوق می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این ایام فناوری و گسترش اینترنت باعث به وجود آمدن مشاغل جدیدی شده است که اتفاقا بعضی این مشاغل درآمد زیاد فوقانی هم دارند. درآمد اینترنتی در ایران هنوز هم برای بسیاری از افراد موضوعی عجیب و غریب است کسب درآمد از یوتیوب با تولید محتوا ولی در نوشتار «کسب درآمد خانگی» و مقاله «پردرآمدترین شغل‌های سال ۱۳۹۹» توضیحات کاملی در باره شغل‌های اینترنتی و وضعیت کسب درآمد از آن‌ها دیتا شد. توصیه می‌شود حتما این دو مقاله را مطالعه کنید لغایت دیدن بهتری نسبت به کسب و کارهای اینترنتی پیدا کنید.

متاسفانه بسیاری از افراد فکر می‌کنند که کسب درآمد از اینترنت پیشه زیاد سخت و پیچیده‌ای است و به همین خاطر سمت این پیشه نمی‌آیند ولی شاید برای شما جالب باشد که بدانید بسیاری از افرادی که تنها ۶ ماه در این حوزه‌ کار و جنبش کرده‌اند به یک درآمد سرشار(بالای ۱۰ میلیون تومان در ماه) رسیده‌اند.

یوتیوب یکتا از جدیدترین روش‌های درآمدزایی از اینترنت است که به‌تازگی در ایران هم باب شده است و افراد زیادی در حال کسب درآمد از یوتیوب هستند. میزان درآمد از یوتیوب یک عدد تغییر ناپذیر در ماه نیست و شما بر پای بست، پارامترهای مختلفی حقوق دلاری به‌دست می‌آورید.

کسب درآمد از یوتیوب

در پیوسته این مطلب توضیحات کاملی در مورد تیترهای پایین ارائه می‌شود.

چه کسانی می‌توانند از یوتیوب کسب درآمد دلاری داشته باشند؟
درآمدزایی از یوتیوب چه مراحلی دارد؟
هزینه ساز و برگ لازم برای آغاز کسب درآمد از یوتیوب چقدر است؟
این درآمد به چه صورتی پرداخت می‌شود و به چه حسابی واریز می‌شود؟
حالا که قصد از نگارش این نوشتار را متوجه شدید بهتر است بررسی کنیم که یوتیوب اصلا چیست و چرا الی این بی گمان پرطرفدار شده است!!


یوتیوب چیست و چگونه پیشه می‌کند؟
یوتیوب در درستی یک پلت‌ فرم آنلاین برپایه ویدیو است که شما و هر شخص دیگری می‌تواند در آن یک کانال ثبت کند و ویدیوهای مورد نظر را در آن بارگذاری کند. یوتیوب در واقعیت دومین وب‌گاه پرطرفدار دانشمند بعد از گوگل است که البته این تارنما نیز ذیل مجموعه خویش شرکت گوگل است. این پلت‌فرم در سال ۲۰۰۵ میلادی بدست سه کارمند پیشین پی‌پل پایه‌گذاری شد.

مقر این کمپانی در سان برونو کالیفرنیا است و هر ساله بسیاری از کمپانی‌های کبیر مراسم‌های خویش را به‌صورت آنلاین از طریق این پلت ‌فرم برگزار می‌کنند. شاید جالب باشید که بدانید الی ماه نوامبر ۲۰۱۰ در هر یک دقیقه حدود ۱۳ ساعت فیلم در این پلت‌فرم بارگذاری می‌شود که عدد بسیار ابهت است.

یوتیوب در این سال‌ها پیشرفت‌های زیادی داشته است و توانسته به یکی از پربازدیدترین سایت‌ها تبدیل شود، در این پلت‌ فرم میلیون‌ها ساعت آموزش رایگان در حوزه‌های مختلف وجود دارد و بسیاری از کسانی که می‌خواهند باکمترین خرج آموزش ببینند به سراغ این پلت‌ فرم می‌آیند.

یوتیوب چیست و چگونه پیشه می‌کند

البته احتمالا شما هم می‌دانید که این وب سایت از سال ۲۰۰۶ در ایران فیلتر است و هنوز هم گشایشی برای رفع فیلتر این تارنما چهره نگرفته است. آپارات رقیب داخلی یوتیوب است که اتفاقا در این سال‌ها زیاد خوب عمل کرده‌ است و به جایگاه مناسبی رسیده است.

یوتیوب در سال‌های پسین مدل‌های درآمدزایی جذابی برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی درست کرده‌ است که این مدل‌ها برای کاربران ایرانی زیاد وسوسه برانگیز است چرا که این درآمد از این پلت‌ فرم به صورت دلار است و در ایران تفاوت ارزشی ریال و دلار باعث شده لغایت بسیاری از افراد به سراغ کسب درآمد از این پلت ‌فرم بروند.

در پیوسته مطلب روش‌های گوناگون درآمدزایی از یوتیوب را شرح می‌دهیم اما باید در نظر داشته باشید که بعضی مشکلات تحریم و فیلترینگ مایه می‌شود تا به کارگیری این روش‌های درآمدزایی با محدودیت‌های زیادی مواجه باشد.

درآمد پرداختی یوتیوب از چه محلی تامین می‌شود؟
در قسمت‌های بالا گفته شد که شما می‌توانید در این پلت ‌فرم درونمایه تولید کنید و در ازای این درونمایه پول گرفتن کنید اما احتمالاً برای شما هم سوال شده باشد که پول‌های پرداختی از یوتیوب از کجا تامین می‌شود و چرا درآمد‌های این پلت‌فرم لغایت این حتماً زیاد است؟ در پاسخ به این سوال باید به دو نکته زیاد مهم پروا داشت:

درآمد یوتیوب برای کاربران ایرانی جذاب است چرا که ارزش ریال نسبت به دلار بسیار پایین‌تر است
یوتیوب بابت هر محتوایی به شما پول پرداخت نمی‌کند(در پیوسته این سوژه توضیح دیتا می‌شود)
کسب درآمد از یوتیوب
کسب درآمد از یوتیوب برای چه کسانی پسندیده است؟
پس با این حساب احتمالا متوجه شده‌اید که کسب درآمد از یوتیوب بیش‌تر برای کاربران ایرانی جذاب است و این جستار هم به‌خاطر دلاری بودن این درآمد است. کسب درآمد از یوتیوب می‌تواند به کار اصلی شما تبدیل شود ولی قبل از آن باید سعی کنید تحقیقات زیادی در باره این پیشه داشته باشید لغایت ببینید که آیا این کار برای شما پسندیده است یا خیر.

در حقیقت بسیاری از افرادی که به این گستره وارد می‌شوند نمی‌توانند با سختی‌های این پیشه کناره بیایند و همین موضوع مایه می‌شود لغایت این کار برای بعضی کسان پسندیده نباشد.

یکی از راه‌هایی که می‌تواند پرتو دهد که این پیشه برای شما پسندیده است یا خیر، این است که تست‌های گوناگون شخصیتی بدهید یا اگر علاقه‌ای به این تست‌ها ندارید باید بررسی کنید که تا چه بی گمان می‌توانید تعامل با کاربران فضای مجازی داشته باشید چرا که در یوتیوب شما باید بتوانید دائما ویدیوهای باکیفیتی تولید کنید.

کسب درآمد از یوتیوب (YouTube) در ایران! 100$ در هفته از تولید محتوای ویدیویی
”]
تولید ویدیوهای باکیفیت یا ویدیو مارکتینگ می‌تواند شما را در حوزه مورد فعالیت‌تان به یک شخص اینفلوئنسر تبدیل کند اما قطعا شما نمی‌توانید به چهره یک شبه راه صد ساله را بروید. بعد باید آرام آرام فعالیت‌ خود را قبل ببرید تا به یک نتیجه مطلوب برسید.

راه های کسب درآمد از یوتیوب
یوتیوب برای چه محتوایی خرج پرداخت می‌کند؟
با شنیدن این جستار که یوتیوب برای هر درونمایه هزینه پرداخت می‌کند احتمالاً این سوال برای شما هم قبل آمده باشد که خرج پرداختی یوتیوب بابت چه گونه ویدیویی است؟! برای پاسخ به این سوال بهتر است بررسی کنیم که یوتیوب برای چه ویدیوهایی هزینه پرداخت نمی‌کند، با این پیشه می‌توانید درک بهتری پیدا کنید.

ویدیوهای کپی شده از جاهای دیگر
اگر شما ویدیوهای زیادی را از کانال‌های دیگر کپی کنید و در سایت خود پیمان دهید بعید است که به نتیجه برسید چرا که کانال‌هایی که این رویه را پیش گرفتند در اثناء تسویه به آن‌ها گفته شده است که: «محتوای شما در صدها پیج و کانال وجود دارد و هیچ دلیلی هستی ندارد که ما به شما پول پرداخت کنیم».

پس حواستان باشد که از پیج‌های دیگر هیچ محتوایی کپی نکنید چرا که یوتیوب همگی محتواها را رسیدگی می‌کند و صرفا درصورت مفید بودن به آن‌ها پول پرداخت می‌کند.

حق کپی در یوتیوب
ویدیوها و صداهای حائز حق کپی رایت
اگر شما یک ویدیو تولید کنید و روی آن یک آهنگی قرار دهید که آن اراده حائز حق کپی رایت است شایستن بسیار بدست یوتیوب جریمه می‌شوید. آگاه شدن گوگل از کپی رایت به ۲ صورت است:

در حالت اول تولیدکننده اصلی آن اراده یا صدا از شما به یوتیوب شکایت می‌کند و گوگل همه هزینه‌ای که متعلق به ویدیو باید به شما می‌داده است را به آن شخص می‌دهد.

در حالت دوم خویش یوتیوب متوجه کپی‌کاری شما می‌شود و به پیگیری تولیدکننده اصلی(فیلم یا آهنگ) می‌گردد الی پول را به او پرداخت کند.

محتواهای خشن و آزاردهنده
بسیاری از کسان سعی می‌کنند ویدیوهای خشن و نامناسب (غیراخلاقی) در این پلت‌ فرم بارگذاری کنند و از این طریق از یوتیوب کسب درآمد کنند که این روش هم جواب نمی‌دهد و یوتیوب مخالفت زیادی با این نوع ویدیو دارد.

اگر از این امکان بهره‌گیری کنید و یوتیوب متوجه شود در دفعات نخست به شما تذکر می‌دهد ولی پس از چند بار شدنی است به شکل کامل دسترسی شما به یوتیوب را برای همش مسدود کند.

به طور کلی کوشش کنید قوانین یوتیوب و شیوه فعالیت در آن را به صورت کامل مطالعه کنید تا با محدودیت‌های این شبکه آشنا شوید. در توضیحات بالا اشاره شد که چه ویدیوهایی دارای محدودیت هستند و احتمالا اکنون نگاه دقیق‌تر و پخته‌تری نسبت به این گذرگاه دارید.

اما احتمالا می‌خواهید بدانید که با وجود محدودیت‌های بالا چه ویدیوهایی می‌توانند در یوتیوب بازدید بگیرند و در عین بازدید گرفتن، باعث کسب درآمد از یوتیوب هم بشوند.

ویدیوهای آموزشی در یوتیوب
ویدیوهای آموزشی
بسیاری از افراد به یوتیوب سر می‌زنند لغایت یک نزاکت یا یک تخصص یادبگیرند، این فرهنگ و تخصص در یوتیوب به صورت ویدیوهای ضبط‌شده است و معمولا شخص استاد برای برند سازی شخصی و ساخت یک برند لوکس برخی از ویدیوهای ضبط شده‌اش را به چهره مجانی در پسندیدن علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

ویدیوهای آموزشی بارگذاری شده در یوتیوب باید استانداردهای حداقلی داشته باشند و از کیفیت ضبط و نورپردازی مناسبی برخوردار باشند تا باعث کسب درآمد از یوتیوب شوند. در قسمت‌های بعدی توضیحات کاملی در مورد ساز و برگ فیلم‌برداری ارائه می‌شود.

ویدیوهای درسی
دانش آموزان و دانش‌جویان به‌دنبال ویدیوهای آموزشی رایگان با کیفیت هستند و یوتیوب احد از بهترین پلت‌ فرم‌ها برای برگزاری این نوع کلاس‌ها است. فیلم‌های آموزشی باکیفیت در یوتیوب بازدید زیاد خوبی می‌گیرند و قاعدتا بازدید خوب به درآمد خوب منجر می‌شود.

در یوتیوب تعداد زیادی ادب آموز و دانشجو، مشتاق یادگیری مبحثی ویژه هستند برای همین بهتر است محتواهای شما به صورت مبحثی و خلاصه تدریس شود.

معمولا بیش‌تر افرادی که به یوتیوب مراجعه می‌کنند دنبال یادگرفتن سریع هستند برای همین باید دقت داشته باشید که موعد ویدیوهای‌تان از ۱۰ دقیقه بیش‌تر نباشد، به عبارت سایر کوشش کنید زمان ویدیوها را در کمینه سررسید ممکن قرار دهید ولی تعداد ویدیوهای‌تان را بیش‌تر کنید.

ویدیوهای نقد و رسیدگی در یوتیوب
ویدیوهای نقد و بررسی
محصولات زیادی در بازار هستی دارند که مشتریان از نحوه کارکرد آن‌ها اطمینان ندارند و مطمئن نیستند که این محصول کیفیت لازم را داشته باشد. یوتیوب محیط‌ مناسبی است که به کمک آن می‌توانید محصولات گوناگون را رسیدگی کنید و کاربران زیادی را به خود جذب کنید.

البته قبل از این شغل باید سعی کنید گستره مناسبی پیدا کنید و در همان پهنه تکاپو کنید. برای مثال گستره گجت‌ها و تلفن‌های به اتفاق یکتا از بهترین حوزه‌ها برای فعالیت است چرا که کاربران زیادی به تعقیب خرید بهترین لپ تاپ، تلفن همراه و… در بازه قیمتی مشخصی هستند.

معمولا افرادی که این مدل نقد و بررسی‌ها را اتمام می‌دهند می‌توانند اسپانسر جذب کنند و یک درآمد خوب هم از سمت اسپانسر داشته باشند. برای نمونه نمایندگی ایسوس در ایران جدیدترین لپ تاپ خویش را در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌خواهد این فرآورده را برای کاربران رسیدگی کنید. در ازای این بررسی مبلغی بین ۲ لغایت ۲۰ میلیون به شما پرداخت می‌شود.

ویدیوهای شناسایی محصول و رویداد
هر روزه محصولات زیادی به بازار می‌آیند که بسیاری کسان آن‌ها را نمی‌شناسند. برای نمونه در سال ۲۰۱۰ پاوربانک‌ها یک گجت عجیب و غریب برای ملت شناخته می‌شد ولی کم‌کم این گجت به یگانه از پرکاربردترین وسایل روزمره انسان‌ها تبدیل شد. معرفی چنین گجت‌هایی هم می‌توانید یکتا دیگر از راه‌های درآمدزایی یوتیوب باشد. این سوژه با تقدیر بالا شباهت زیادی دارد و شما می‌توانید در هر دو پهنه تکاپو کنید.

ویدیوهای معرفی محصول و رویداد
ویدیوهای پوشش خبری
می‌توانید یک گستره خاص را انتخاب کنید و به چهره روزانه یا هفتگی در مورد رویدادها و تازه ها آن دامنه آگاهی رسانی کنید. برای مثال می‌توانید حوزه سینما را انتخاب کنید و هر جمعه همه رویدادها هفته گذشته سینما را مرور کنید.

در نظر داشته باشید که این مدل ویدیوها هم بعد از مدتی می‌توانند سرمایه گذار جذب کنند و به یک درآمد بالا برسند. تی ‌وی‌ پلاس از این همین مدل استفاده کرده است و اتفاقا کامیاب هم عمل کرده است، البته این برند در پلت ‌فرم‌های سایر همانند آپارات، اینستاگرام و … هم کار و جنبش دارد.

ویدیوهای شناسایی مکان‌های گردشگری
ایران‌ گردی و جهان‌ گردی هم می‌تواند یکی از سوژه‌های زیاد مناسب برای فرآوری ویدیو باشد، مکان‌های جذاب و ناشناخته‌ای در سراسر گیتی هستی دارد که شما می‌توانید از طریق آن کسب درآمد یوتیوب کنید.

معمولا برای مخاطبان ایرانی بهتر است مکان‌های گردشگری داخلی را معرفی کنید چرا که بسیاری از ملت ایران ترجیح می‌دهند سفرهای داخلی بروند. البته اگر در بیرون ایران زندگی می‌کنید می‌توانید از مناطق گردشگری ایران ویدیو آپلود کنید ولی برای جذب توریست‌ها از زیرنویس کاربرد کنید. بدین چهره با یک تیر دو نشان زده‌اید و می‌توانید در بین توریست‌ها هم محبوب شوید.

0 تا 100 بازاریابی درونگرا: نمونه اینباند مارکتینگ + تعریف ساده
اگر چنین اتفاقی را به احسان اتمام دهید باید چشم براه قراردادهای هتل‌ها و مراکز گردشگری باشید چرا که هتل ‌داران به دنبال اسپانسرینگ چنین مواردی هستند و پول زیاد خوبی هم بابت این موضوع پرداخت می‌کنند.

ویدیوهای فان(خنده‌دار و سرگرم‌کننده)
اگر سری به دوست داشتنی ‌ترین اینفلوئنسرهای اینستاگرامی بزنید متوجه می‌شوید که بسیاری از آن‌ها در پهنه فان مشغول به فعالیت هستند. این کسان معمولا پیروان بسیار زیادی دارند و حتی در ابعاد جهانی هم فرآوری کنندگان ویدیوهای فان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

فعالیت در یوتیوب

فعالیت در یوتیوب برای ایرانیان
فعالیت در یوتیوب برای ایرانیان زیادی جواب داده، بعد می‌تواند برای شما هم نتیجه خوبی در پی داشته باشد؛ البته به شرطی که به پیشه کردن در یوتیوب و فرآوری محتوای ویدئویی علاقه داشته باشید.

برای برخی از کاربران پرکار ایرانی یوتیوب درآمد 1500 دلار در ماه به‌راحتی امکان‌پذیر شده و حتی بعضی از آن‌ها لغایت 30000 دلار در ماه هم درآمد کسب می‌کنند. یک جمله معروف هست که می‌گوید: «اگه اون تونسته، چرا من نتونم؟» پس وقتی ایرانی‌ها می‌توانند از یوتیوب پول دربیارند، من هم خواهم توانست.

فقط یک نکته صمیمی را در عقیده داشته باشید که: «اگرچه آمارگرفتن و ارقام مهم هستند، ولی کوشش نکنید فقط تحت تاثیر آمارگرفتن و نرخ درآمدها قرار بگیرید. اولین و مهم‌ترین فاکتور برای تکاپو در یوتیوب علاقه، توانایی و حوصله فرآوری محتوای ویدئویی است. اگه علاقه و حوصله‌شو داری بسم‌‌ا…. در غیر اینصورت بیخیال. راه‌های دیگه‌ای هم برای کسب درآمد هست»



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گوشی‌های تاشو
بازار موبایل‌های هوشمند که این روزها تشنه نوآوری و تکنولوژی جدید است که به کمک آن یک بار دیگر در مسیر رونق قرار بگیرد، حالا به پدیده گوشی‌های هوشمند تاشو رسیده و ظاهرا حسابی روی موفقیت آن حساب کرده است.

با این اوصاف است که این روزها شرکت‌های تولیدکننده بزرگ و شناخته‌شده بازار جهانی موبایل، در حال طراحی و ساخت گوشی‌های هوشمند تاشوی خود بوده یا در فکر این کار هستند. این‌طور که پیش می‌رود، باید موبایل‌های هوشمند تاشو را هیجان‌انگیزترین و جالب‌ترین تکنولوژی جدید سال ۲۰۱۹ به حساب آورد؛ آنقدر جالب که سازندگان بزرگ موبایل جهان مانند سامسونگ و هوآوی در ماه گذشته اولین گوشی‌های تاشوی خودشان را معرفی و رونمایی کردند.

 

در حالی که طراحی این گوشی‌های جدید کاملا جالب و گول‌زننده است، نباید فراموش کرد که باید دست‌کم یک سال تا زمان عرضه رسمی و نهایی این گوشی‌ها به بازار و خرید آنها منتظر بمانیم.

 

ماراتن تولیدکنندگان بزرگ

این روزها همه درباره موبایل‌های هوشمند تاشو صحبت می‌کنند. اما صرف اینکه این گوشی‌های جدید و جالب قرار است در آینده‌ای نزدیک در دسترس عموم قرار بگیرند، به معنای این نیست که هر کدام از ما می‌توانیم جزو اولین افرادی باشیم که یک گوشی هوشمند تاشو خواهیم داشت. در واقع باید کمی سنجیده‌‌تر و حساب‌شده‌تر به موضوع نگاه کنیم و ببینیم که شرایط این بازار به چه سمتی می‌رود.

 

 در ماه فوریه گذشته شاهد این بودیم که شرکت‌های بزرگ تولیدکننده موبایل یکی پس از دیگری به تشریح برنامه‌های آینده‌شان برای تولید و عرضه موبایل‌های هوشمند تاشو در سال ۲۰۱۹ می‌پرداختند. شرکت سامسونگ اما اولین شرکت تولیدکننده‌ای بود که گوشی هوشمند تاشوی خودش را در میان بهت و حیرت همه معرفی کرد.

 

در حالی که بسیاری منتظر رونمایی و معرفی گوشی‌های سری Galaxy S۱۰ این شرکت بودند، سامسونگ اولین گوشی هوشمند تاشوی خودش را با نام Galaxy Fold رونمایی کرد؛ یک موبایل تاشوی جالب که قرار است با قیمت پایه ۱۹۸۰ دلار روانه بازار شود و به فروش عمومی برسد. 

 

چند روز بعد و در کنگره جهانی موبایل، شرکت هوآوی که بعد از سامسونگ دومین تولیدکننده بزرگ موبایل هوشمند در جهان است، گوشی هوشمند تاشوی خودش را با نام Mate X به بازار معرفی کرد. این گوشی هم قرار است در اواخر سال جاری میلادی با قیمت عجیب و گران ۲۶۰۰ دلار به بازار عرضه شود. بعد از این بود که در حاشیه کنگره جهانی موبایل شرکت‌های چینی مختلفی مانند TCL و Oppo، نمونه‌های اولیه گوشی‌های تاشوی خودشان را به نمایش گذاشته و سپس برنامه‌هایشان را برای عرضه مدل‌های اصلی و کامل در سال‌های آینده - البته در صورت تقاضای کافی در بازار- تشریح کردند.

 

عجله نکنید

موبایل‌های هوشمند تاشو جالب و خاص هستند. هیچ کدام از ما در یک دهه گذشته طراحی‌های جدیدی در بازار موبایل‌های هوشمند ندیده‌ایم؛ به همین خاطر انتظار می‌رود چنین ایده جدید و جالب توجهی بتواند حسابی در بازار مورد استقبال کاربران و خریداران قرار بگیرد؛ یک گوشی که می‌تواند به تبلت تبدیل شود و به این ترتیب امکان انجام کارهای بیشتر یا بازی‌های ویدئویی به‌صورت راحت‌تر را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد تا آنها با رضایت بیشتری برای خرید و پرداخت هزینه این گوشی‌های اقدام کنند. با تمام اینها و با وجود جذابیت این نوآوری جدید، بهتر است که در سال ۲۰۱۹ گوشی تاشو نخرید؛ چون به دلایل مختلف و منطقی بهتر است که منتظر بمانید.

 

اولین و مهم‌ترین دلیل برای آنکه فعلا به فکر خرید گوشی موبایل هوشمند تاشو نیفتید، قیمت بسیار بالای آنهاست. در حال حاضر قیمت گوشی‌های تاشو تقریبا دو یا حتی سه برابر گران‌تر از چیزی است که باید برای خرید یک موبایل هوشمند رده‌بالا بپردازید. فراموش نکنید که تمام این گوشی‌های تاشو جدید یک سیستم عامل داشته و تقریبا قابلیت‌های مشابه و یکسانی با یکدیگر دارند. نکته مهم دیگر آن است که هیچ کدام از ما تصوری از فرآیند تعمیر این گوشی‌های تاشو نداریم.

 

وقتی برای خرید این گوشی هزینه زیادی صرف می‌کنید، تصور خراب شدن و به دنبال آن نداشتن گوشی تا چند هفته چندان خوشایند و قابل تحمل به نظر نمی‌رسد. در واقع به احتمال زیاد، در صورت خرابی این گوشی‌های تاشو، باید آنها را برای شرکت سازنده‌شان فرستاده و منتظر درست شدن و برگشتن آنها بمانید.

 

فرآیند سخت و زمان‌بر تعمیر این گوشی‌های تاشو می‌تواند یک وجه این موضوع باشد، فراموش نکنید که تعمیر این گوشی‌های گران قیمت طبیعتا هزینه زیادی هم خواهد داشت. هر چه باید این گوشی‌ها نسل اول گوشی‌های هوشمند تاشو هستند و از قطعات تازه‌ای بهره می‌برند که شاید تعمیرکاران آشنایی چندانی با آنها نداشته باشند. همین موضوع می‌تواند فرآیند تعمیر گوشی گران‌قیمت شما و البته هزینه این کار را تا حد زیادی بالا ببرد و شرایط سختی را پیش‌رویتان قرار بدهد.

 

در نهایت همه ما به گوشی موبایلی نیاز داریم که قابل اطمینان باشد و این موضوع در مورد نسل اول هر تکنولوژی جدیدی صادق نیست. در واقع باید بپذیریم که نسل اول هر تکنولوژی که برای اولین بار وارد بازار می‌شود، بسیار آسیب‌پذیر و غیردقیق است و مشکلات احتمالی آن تنها بعد از عرضه عمومی و تجربه‌های کاربران مختلف، کشف می‌شود.

 

به‌طور کلی موبایل‌های هوشمند دستگاه‌های نسبتا گران‌قیمتی هستند و به همین دلیل کاربران ترجیح می‌دهند ریسک کمتری برای خرید و استفاده از آنها کنند. این در حالی است که شرکت‌های سازنده معمولا نکته‌های زیاد و مهمی را از مدل‌های اولیه و تازه‌وارد محصولاتشان یاد می‌گیرند؛ مخصوصا درباره اینکه در آینده و برای تولید مدل‌های بعدی باید چه کارهایی بکنند و چه کارهایی نکنند.

 

پیش‌بینی اینکه گوشی‌های هوشمند تاشو احتمالا چه مشکلات و معایبی پیدا خواهند کرد، تقریبا کار غیرممکنی است. هر چند بسیاری از کارشناسان و متخصصان معتقدند که این گوشی‌ها احتمالا از محل لولاها و یا یکی از چند دوربینی که دارند، آسیب‌پذیر خواهند بود؛ اما طبیعتا شما نمی‌خواهید آن کاربر بدشانسی باشید که دچار این مشکلات می‌شوید؛ آن هم وقتی که چنین هزینه زیادی برای خرید گوشی هوشمند تاشوی خاص و محبوبتان پرداخته‌اید. موبایل‌های هوشمند تاشو پدیده‌های جالبی هستند؛ اما واقعا بهتر است برای خرید آنها دست نگه دارید.

 

شرکت‌های تولیدکننده و سازنده اغلب به تدریج و با گذشت زمان محصولات بهتری را نسبت به مدل‌های اولیه هر محصول تولید می‌کنند و با افزایش تقاضا قیمت آنها تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. بنابراین بهتر است برای همراهی با جریان روز بازار چندان عجله نکنید؛ چون این کار احتمالا بیش از آنچه فکرش را بکنید برایتان هزینه دربر خواهد داشت.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11022073.html



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,بازی موبایلی

 

 این روزها تولید بازی‌های مختلف برای گوشی‌های هوشمند و تبلت از تعداد تولید بازی‌های رایانه‌ای هم پیشی گرفته و در همین زمینه تعداد کاربرانی که تمایل به استفاده از بازی به کمک این دستگاه‌های هوشمند همراه را دارند بیشتر هم شده است. صنعت بازی روی گوشی و تبلت به یک صنعت پولساز برای صاحبان این کسب و کارها تبدیل شده به طوری که حالا همین اپلیکیشن‌های بازی به سوژه ساخت یک فیلم یا سریال هم تبدیل می‌شوند.

 

وب سایت theverge و cnet به‌عنوان وب سایت‌های مطرح حوزه تکنولوژی هر کدام با منتشر کردن یک لیست بلند بالا، بازی‌های میلیاردی سال ۲۰۱۸ روی سیستم عامل‌های اندروید و ios معرفی کرده‌اند. اگر می‌خواهید بدانید یک اپلیکیشن بازی برای شرکت‌های سازنده آن چه میزان درآمد داشته می‌توانید در ادامه با گزارش ما همراه باشید. در این گزارش ۵ اپلیکیشن بازی که بیشترین درآمد را به جیب تولیدکنندگانشان روانه کرده‌اند،  معرفی می‌کنیم.

 

یک هیولای پولساز

برخی بازی‌های موبایلی در عین سادگی می‌توانند ارقام نجومی را روانه جیب تولید‌کنندگان خود کنند. نمونه آن بازی Monster Strike است. این بازی ژاپنی که ترکیبی از بازی پوکمون و انگری بردز است سال ۲۰۱۳ روانه بازار شد و در سال اول فعالیت خود توانست برای تولیدکنندگانش ۳۸۷ میلیون دلار درآمدزایی داشته باشد. حالا اما بعد از گذشت ۵ سال از شروع به فعالیت این بازی توانسته ۷.۲ میلیارد دلار درآمد داشته باشد. این بازی اکشن-نقش‌آفرینی توسط دست‌اندرکاران شبکه اجتماعی Mixi ساخته شده است.بهره‌گیری از حالت همکاری چند-نفره (Co-Op) از ویژگی‌های اصلی این بازی است که در آن تا چهار نفر می‌توانند در کنار یکدیگر به بازی بپردازند. در توضیح این بازی آمده است که هیولاها را از تیر و کمان خود پرتاب کنید و ببینید که چطور مثل یک توپ به در و دیوار می‌خورند و دشمنان را در همین مسیر از بین می‌برند.

 

با جمع‌آوری بیش از هزار هیولای منحصر به فرد و قدرتمند می‌توانید تبدیل به ارباب هیولاها شوید و خود را به‌عنوان بهترین پرتاب‌کننده هیولاها مطرح کنید. این بازی رایگان است اما برای دسترسی به امکانات بیشتر آن باید هزینه‌هایی از داخل برنامه پرداخت شود. این بازی مخصوص کاربران سیستم عامل اندروید و ios طراحی شده است. البته ذکر این نکته هم ضروری است که نسخه‌های انگلیسی این بازی از فروشگاه اپ حذف شده و تنها کاربران در بازار ژاپن امکان نصب و استفاده از این بازی دارند.

 

 اژدها و پازل

یکی از محبوب‌ترین نوع بازی، بازی‌های پازلی و فکری است. یکی از بازی‌های محبوب در این زمینه Puzzle & Dragons نام دارد که اتفاقاً باز هم ژاپنی است. بازی با تم فکری و ماجراجویی توانسته کاربر میلیونی در تمام دنیا داشته باشد و از زمان عرضه خود یعنی سال ۲۰۱۲ تاکنون برای شرکت سازنده خود ۷ میلیارد دلار درآمد به‌دنبال داشته باشد. این بازی در سبک نقش آفرینی و جور کردن مجموعه گوهایی با رنگ‌های مختلف است.

 

در واقع در این بازی با پیدا کردن ارتباط اجسام با یکدیگر و کنار هم گذاشتن آنها باید امتیاز کسب کنید و اژدهایی را که دشمن شما به حساب می‌آید  از بین ببرید.در این بازی فکری و اکشن، بیش از ۷۰۰ هیولای متفاوت و منحصر به فرد وجود دارد که شما می‌توانید با آنها مبارزه کنید. این بازی به‌صورت رایگان با پرداخت از  درون برنامه در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

 

هیجان و دیگر هیچ

در لیست بازی‌های موبایلی پردرآمد در رده سوم و بعد از دو بازی ژاپنی، یک بازی چینی ایستاده است. این بازی با نام Arena of Valor سراسر هیجان و جذابیت است. این بازی که نسخه اصلی آن برای کنسول‌های نیتندو عرضه شد در سال ۲۰۱۵ برای گوشی‌های هوشمند نیز روانه بازار شده و تا پایان سال ۲۰۱۸ نزدیک به ۶.۴ میلیارد دلار برای سازندگانش درآمد داشته است. این بازی در نوع سبک بازی‌های MOBA است. یعنی در جریان این گونه بازی‌ها دو تیم پنج نفره در محیطی سه مسیره با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

حال هر تیم یک هسته مرکزی دارد و در مسیرهای بازی تعدادی Tower تعبیه شده است که برای رسیدن به هسته مرکزی باید این برج‌های مراقبت را از بین ببرید. از طرفی با کشتن موجودات کوچک تیم حریف یا قهرمان‌ها، می‌توانید پول کسب کنید و در ادامه آیتم‌های مورد نظرتان را یکی پس از دیگری بخرید تا قدرت‌تان در طول بازی بیشتر شود و... این بازی آنلاین با چالش‌های خود می‌تواند برای ساعت‌ها و حتی ماه ها کاربران خود را به چالش بکشد. این برنامه هم رایگان با پرداخت از درون برنامه برای کاربران دو سیستم عامل اندروید و ios عرضه شده است.

 

جنگ قبایل

تا همین چند سال پیش امکان نداشت در خیابان، محل کار یا حتی میهمانی باشید و فردی را نبینید که در حال انجام بازی Clash of Clans روی گوشی خود نباشد. این بازی محبوب پیر و جوان در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و به کلی روند بازی‌سازی را تغییر داد به‌طوری که از روی این سبک بازی ده‌ها بازی مشابه دیگر هم ساخته شد هرچند که هیچ‌کدام موفقیت این بازی را نداشتند. این بازی تا پایان سال ۲۰۱۸ به نوعی 6 میلیارد دلار برای شرکت Supercell که بازی‌های موفق دیگری هم ساخته درآمد به همراه داشته است. این بازی هم در عین سادگی که داشت بسیار اعتیاد آور بود.

 

در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید و با چهار عنصر اصلی طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس روبه رو هستید. اکسیر ماده‌ای به رنگ بنفش (صورتی) است که توسط دستگاه‌های سازنده اکسیر تولید و توسط حمله غارت می‌شود و نقش بسیار مهمی در پیشرفت قبیله شما دارد. برای ساخت یا ارتقای سربازها، رئیس بزرگ و برای ارتقا دادن ساختمان‌های مربوط به ارتش نیاز به مقادیر گوناگونی از اکسیر خواهید داشت. در آغاز بازی شما دو دستگاه سازنده اکسیر دریافت می‌کنید که به‌صورت خودکار برای شما اکسیر تولید می‌کنند و این اکسیر در بخشی به‌نام مخزن اکسیر نگه‌داری می‌شود و در طول بازی مقدار بیشتری از آن را با حمله (Attack)به دست خواهید آورد. در ادامه با پیشرفت دهکده می‌توانید دستگاه‌های سازنده اکسیر را پیشرفته کنید و به ‌شمار تولید آنها اضافه کنید. سربازان شما در سربازخانه و به‌وسیله اکسیر ساخته می‌شوند. در بازی طلسم‌هایی نیز وجود دارد که در کارخانه ساخته می‌شوند. از طلا نیز بیشتر برای ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و سایر چیزها استفاده می‌شود. این بازی رایگان با پرداخت از درون برنامه در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

 

آبنبات‌های ارزشمند

در رده پنجم بازی‌های پولساز موبایلی Candy Crush Saga قرار دارد. شاید باورش سخت باشد اما این بازی ساده که در سبک بازی‌های پازلی هم قرار دارد از زمان عرضه خود یعنی سال ۲۰۱۲ تاکنون توانسته ۴.۹۶ میلیارد دلار درآمد برای صاحبان سازنده خود داشته باشد. این بازی که توسط استودیو کینگ ساخته شده، توانسته از زمان انتشارش تاکنون به یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در بین دارندگان گوشی هوشمند تبدیل شود. تا همین چند سال پیش امکان نداشت در اتوبوس یا مکانی باشید و فردی سر در گوشی مشغول به جابه جا کردن آبنبات‌ها برای کسب امتیاز نباشد. این بازی گیم پلی خاص و پیچیده‌ای ندارد اما همین بازی ساده بشدت اعتیاد آور است. بازی از بخش‌های بسیار زیادی تشکیل شده که هر کدام از این بخش‌ها، شامل ۱۵ مرحله هستند که برای اتمام هر مرحله، باید به یک هدف خاصی دست پیدا کنید. آبنبات‌های مختلف و هم شکل را جابه‌جا و در یک خط قرار دهید تا امتیاز کسب کنید و مراحل را یک به یک پشت سر بگذارید. از جذابیت‌های خاص این بازی مراحل بی‌پایان آن است. این بازی بیش از ۱۲۵۰ مرحله متنوع دارد.

 

در یکی از این مراحل، باید تعدادی خانه خاص را حذف کنید یا در نوع دیگری باید در مدت زمان محدودی، امتیاز خاصی به دست آورید یا در نوع دیگری از مراحل، باید تعدادی میوه را به پایین صفحه بازی برسانید. یا در مراحلی که شما محدودیت زمانی ندارید، تعداد حرکات محدودی دارید که باید مرحله را با آن تعداد حرکت محدود به اتمام رسانید که اگر این کار را نکنید، مرحله را می‌بازید. البته هر مرحله دارای یک امتیاز حداقل هم هست که اگر به این امتیاز نرسید باز هم مرحله برای شما به اتمام نمی‌رسد و باید دوباره تلاش کنید.این بازی به‌صورت رایگان با پرداخت از درون برنامه در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11022248.html



:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


طراحی سایت املاک حرفه ای : امروزه خیلی از کسان حتی آنهایی که از اینترنت سر سلسله ای ندارند برای پیدا کردن یک ملک مناسب برای خرید و یا کرایه از راه جست و جو در اینترنت اقدام میکنند که به همین دلیل است که ویژگی طراحی سایت املاک حرفه ای از تقاضا هایی می باشد که امروزه بیش از پیش احساس میشود.

طراحی سایت املاک پیشه ای
در صورتی که شما یک گردآور املاکی هستید و میخواهید تکاپو کسب و کار خویش را از یک برزن به سطح مملکت برسانید ، برگزیدن سوداگری طراحی سایت املاک چیره دست از گزینش های هوشمندانه می تواند برای شما باشد.

توجه داشته باشید که اگر شما در زدن و طراحی سایت املاک چیره دست پیروز باشید ، می توانید خیلی زود سوداگری خویش را از آنچه که هست به هوده دهی بالاتری برسانید و بتوانید با پیشه کردن در تایم کاری خیلی زیر بهترین ها را برای خود داشته باشید.

توجه داشته باشید که طراحی سایت املاک حرفه ای باید به صورت سئو شده باشد ، زیرا که مشتریان قصد شما به صورت ۹۰ درصد از طریق موتور های جست و جو گر شما را پیدا خواهند کرد و در صورتی که سایت شما دارای یک سئوی پسندیده می تواند همگی مشتریان به خود جذب نماید و در صورتی که شما بتوانید از یک سئوی پسندیده برخوردار باشید ، بدون شک خیلی زود کسب و کار شما با شکست مواجه خواهد شد.

باید این موضوع را قبول داشته باشیم که دیگر تبلیغات های سنتی پاسخگویی آنچنانی با بازدهی را نخواهد داشت و چنانچه شما می خواهید همانقدر که هزینه می کنید نتیجه میگیرید ، بهترین کار برای شما سئوی چیره دست با طراحی سایت املاک حرفه ای سئو شده می باشد.

در صورتی که شما بتوانید در طراحی سایت املاک حرفه ای و سئوی آن موفق باشید ، توانسته اید شغل خویش را دگرگون کرده و حتی شغل فیزیکی خویش را رها کنید و به سوداگری اینترنتی بپردازید که حائز هوده بیشتر و راحتی کار بالاتر برای شما می باشد.

سیستم مناسب برای طراحی سایت املاک پیشه ای
به طور کلی چنانچه هدف طراحی سایت املاک حرفه ای را دارید می توانید هم از سیستم وردپرس و جوملا بهره‌گیری کنید و هم به سراغ سی ام اس های اختصاصی بروید.

در صورتی که سایت شما به وسیله سی ام اس های اختصاصی نوشته شود ، با توجه به این جستار که یک سایت املاک دارای امکانات و ویژگی های لازم خویش می باشد و چنانچه سی ام اس اختصاصی باشد برای شغل های نوین و ویژه که به صورت استارتاپی نیز می تواند باشد دست شما بازدتر خواهد بود.

البته این سوژه بیانگر این نیست که وردپرس برای راه اندازه و طراحی سایت حرفه املاک مناسب نیست ، برای این جستار هم می توانید از سیستم وردپرس استفاده کنید و افزونه های خود را درخواست بدهید الی نوشته شود.

همچنین از ویژگی آشکار وردپرس برای شما افزونه های سئوی آن می باشد که در نوشتن محتوای سئو شده به شما کمک میکند تا به رتبه های اولیه گوگل دست پیدا کنید و بهترین نتایج را اخذ کرده باشید.

همانطور که گفته شد یک سایت زمانی کامیاب میشود که بتواند با سئوی چیره دست که دارد به درآمد برسید ، ما نیز چنانچه شما در این قضیه چیره دست نیستید به کارگیری سیستم وردپرس را برای طراحی سایت املاک حرفه ای رهنمود می کنیم.

ویژگی یک سایت املاکی چیست
اینکه شما چگونه می توانید با طراحی سایت املاک خود و از چه طریقی می خواهید به فایده دهی برسید وابستگی به تفکر استارتاپی شما خواهد داشت.

در پیوستگی طراحی سایت املاک چیره دست باید گفت ، به طور نمونه می تواند فایده دهی شما بر روی فروش تبلیغات به مالکان زمین ، ساختمان ها ، منازل و املاک می باشد که میخواهند به صورت فوری فروش خود را سپریدن دهند و شما برای این افراد در ازاری پرداخت هزینه لازم یک جایگاه گزیده تر را برای نمایش به بازدید کنندگان خواهید داد.

همچنین می توانید از راه هر فروش ، اجاره و یا رهن درصد خود را برای بسته شدن داد و ستدها مشخص کنید و نقش یک واسطه را داشته باشید.

همانطور که گفته شده پس از طراحی سایت املاک چیره دست راه های برپایی سوداگری شما گوناگون خواهد بود و تماما وابستگی به ایده و تفکر استارتاپی شما خواهد داشت لغایت کسب درآمد شما چگونه می باشد.

امکانات لازم در طراحی سایت املاکی چیره دست چیست !
در صورتی که قصد طراحی سایت املاکی را پیدا کرده اید ، از امکانات لازم می طاقت به پیدا کردن املاک در داخل نقشه ، جداسازی کردن املاک بر بنیاد فروشی بودن ، اجاره ای بودن و یا برای رهن باید برخوردار باشد.

همچنین از سایر امکانال لازم می توان به قرار دادن بخش املاک های ویژه برای کسب درامد از این قسمت ، قابلیت اضافه کردن چندین عکس از یک ملک ، پیمان داده شدن تقسیم توضیحات و شماره های تماس صاحب ملک اشاره داشت.

تیم نیرومند کارا آیتی تمامی این امکانات را در طراحی سایت های خویش برای املاک فراهم ساخته است و شما می توانید از این رو با خیال آسان سفارشات طراحی سایت پیشه املاک را به ما بسپارید.

امیدواریم از این نوشتار که برای طراحی سایت املاک چیره دست بوده است باره پسند شما واقع بگردد و بتوانید با کمک این مقاله یک کسب و کار برای فروش ، خرید ، رهن و کرایه املاک برپایی کنید و به فایده دهی فوقانی نیز دست پیدا بکنید.

توجه داشته باشید که سایت شما باید به چهره کامل ریسپانسیو بوده و نکات سئو نیز همراه با یک طراحی چیره دست رعایت شده باشد الی خیلی تند سوداگری اینترنتی شما به نتیجه واصله و این استارتاپ نیز برای شما به چهره موفق باشد.

ناگفته نماند که شما می توانید با مدیریت صحیح این سایت چندین مساوی از فروش فیزیکی درامد داشته باشید و کار خود را نیز آسانتر کرده باشید.



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,شارژ بی سیم
شیائومی از سریع ترین فناوری شارژ بی سیم جهان با سرعت ۸۰ وات رونمایی کرد که باتری ۴ هزار میلی آمپری را در ۱۹ دقیقه شارژ می کند. 

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، شرکت چینی شیائومی از جدیدترین فناوری شارژ بی سیم با سرعت ۸۰ وات رونمایی کرد. درحقیقت این سریع ترین فناوری شارژ بی سیم جهان به حساب می آید.

 

این شرکت ادعا می کند فناوری مذکور قادر به شارژ یک باتری ۴ هزار میلی آمپری در ۱۹ دقیقه است. همچنین در ۸ دقیقه ۵۰ درصد باتری را شارژ می کند.

 

 پیش از این سریع ترین فناوری شارژ بی سیم  شیائومی، ۵۰ وات بود که در موبایل «می ۱۰ اولترا» در آگوست سال گذشته رونمایی شد.

 

 طبق گزارش هایی که اخیرا منتشر شده این شرکت مشغول توسعه فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی است که احتمالا سال آینده میلادی رونمایی می شود.

 

شیائومی نخستین بار  پشتیبانی از شارژ بی سیم را در موبایل «می میکس ۲ اس» ارائه کرد.  موبایل «می میکس ۳» نیز با پشتیبانی از شارژ بی سیم ۱۰ وات عرضه شد. سری موبایل های پرچمدار «می ۹» که در دسامبر ۲۰۱۹ عرضه شدند،از شارژ بی سیم ۲۰ وات پشتیبانی می کنند.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063435.html



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,نسخه وب واتس اپ
طبق گزارشی جدید واتس اپ به زودی قابلیت تماس صوتی و ویدئوچت را برای نسخه دسک تاپ عرضه می کند. 

به گزارش مهر به نقل از اندروید پلیس، واتس اپ به زودی از قابلیت تماس در نسخه دسک تاپ پشتیبانی می کند. طبق گزارشی که وب سایتWABetaInfo منتشر کرده این به روز رسانی به کاربران اجازه می دهد با تماس صوتی و ویدئو چت انجام دهند.

 

اسکرین شات هایی از نسخه آتی واتس اپ وب نشان می دهد یک گزینه پاپ آپ با گزینه رد یا قبول تماس افزوده می شود. هنوز مشخص نیست تماس های ویدئویی، مشابه نسخه موبایل است یا خیر. 

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,نسخه وب واتس اپ

 

احتمالا به روز رسانی ها از تماس های ویدئویی و صوتی گروهی نیز پشتیبانی می کنند اما احتمالا محدودیت برقراری تماس تا ۸ نفر در آنها وجود خواهد داشت.

 

هنوز مشخص نیست واتس اپ چه زمان این قابلیت ها را ارائه می کند اما طبق گزارش منبع ذکر شده، آنها به زودی عرضه می شوند.

 https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11063548.html



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سفارش طراحی وب سایت روشی است که کارفرما، ساختار سایت را می چنید و پیاده سازی می کند و سلیقه کارفرما در سفارش طراحی سایت بسیار با اهمیت است، از طراحی گرافیک اختصاصی الی برگزیدن ماژولها . این شیوه مناسب کارفرمایان و شرکتهایی است که می خواهند وب سایت خاص خودشان را داشته باشند .
قیمت و تعرفه در طراحی سایت سفارشی بستگی به ماژولها و امکانات طراحی سایت انتخابی در وب سایت دارد. بازه بها و خرج در سفارش تارنما میان کارفرمایان نوسان فراوانی دارد . بر آن شدیم با ریز کردن لیست امکانات وب سایت کمی از تاریکی و اغتشاش بازار بکاهیم.

راهنمای سفارش طراحی سایت، سرتان کلاه نرود!
شما حتما به اهمیت داشتن سایت در کسب و کار خود و یا حتی شخص خویش پی hwpastra دستگیر اید. پس در این نوشتار نمی خواهم حوصله شما را با ذکر گفتن مزایا و اهمیت طراحی سایت راز ببرم. در این مقاله می خواهم به شما طریق های طراحی تارنما را بگویم و راهبری کنم که بر بنیاد بیچارگی خود، کدام روش برای شما بهتر است الی کمپانی های طراحی سایت به علت عدم راهنمایی مناسب، سرمایه و وقت شما را به هدر ندهند. پس با من به اتفاق باشید الی بهترین راهبری را به شما کنم تا اثناء سفارش طراحی سایت ، سرتان کلاه نرود!

مراحل سفارش طراحی وبسایت
1- بررسی تقاضا شما اطلاعات درج شده در سفارش
2- برآورد هزینه و مدت موعد لازم برای اجرای پروژه
3- طراحی طرح اولیه و تایید طرح بدست کارفرما
4- تکمیل تغییرات درخواستی
5- آنلاین کردن پروژه و انتخاب نام حوزه و واژه ها کلیدی
6 – معرفی وب سایت به گوگل و سئو اولیه
7- آغاز پشتیبانی و گسترش سوداگری آنلاین شما

سفارش طراحی سایت

نحوه سفارش طراحی سایت به چه چهره است؟
نیازسنجی و سنجش گستره کار شما برای طراحی سایت
مهم ترین مسئله اثناء طراحی سایت مشخص کردن نیاز های شما به عنوان مشتری است. یعنی feelingpeaky شما چه انتظاراتی از نظر عملکرد در سایت دارید. ما سررسید ارائه مشاوره به مشتریان خود، یک جلسه به این مسئله می پردازیم الی احتیاج ها و امکانات سایت مد نظرشان را مشخص کنیم.
بعد از مشخص شدن احتیاج ها، کم و بیش بیش از نیمی از راه برای انتخاب طریق طراحی سایت طی شده است و تقریبا مشخص است که بهینه ترین حالت طراحی تارنما کدام است. ولی بعضی از مشتریان شدنی است از طرف سازمان ها و کمپانی های بزرگی باشند و می خواهند سرمایه گذاری بزرگی روی سایت انجام دهند و یک برنامه بلند مدت برای کسب و کار اینترنتی خویش دارند. قصد من این است که این نوع مشتریان شاید در پیش درآمد انتظارات بزرگواری از سایت نداشته باشند اما با گذشت سررسید و پیشرفت کسب و کار، بیچارگی ها و امکانات جدید تری احتیاج دارند. پس باید گستره شغل و برنامه مشتری مشخص شود.

بودجه شما برای طراحی سایت چقدر است؟
اگر شخصی کمال گرا هستید و کل چیز را به بهترین شکل شدنی بخواهید، بعد باید بودجه خوبی برای کار خود در نظر بگیرید. ولی اگر بودجه و سرمایه مالی مسئله مهمی برای شما است، مفتوح هم راهکار هایی هستی دارد که از این مسئله نیز به راحتی گذر کنید و گذرگاه حل تفریق خرج ها را در سایر تقسیم های این مقاله به شما می گویم. بعد خیالتان آسان و نگران این مسئله نیز نباشید.برای یک طراحی سایت خوب باید یک بودجه مناسب برای آن در نظر بگیرید.یک طراحی سایت با بها مناسب میتواند مسیر کاری خوب برای داشتن مشتری بیشتر و شناسایی بهتر کسب و کار شما باشد.

سفارش طراحی سایت

ثبت گستره برای سایت
قبل از هر موردی در باره تعرفه ثبت پهنه و تمدید آن و وانگهی شیوه اعلام برای تمدید پرس و جو نمایید. قیمت ثبت گستره بسته به پسوند آن متفاوت است و برای پهنه های ir در نزدیک 20 هزار تومان و برای دامنه های com در نزدیک 50 هزار تومان می باشد. همچنین از نحوه تمدید نیز مطلع شوید و اینکه چه مدتی قبل از موعد انقضاء پهنه شرکت طراح شما را از سوژه با خبر می نماید. در باره گزینش نام حوزه حتما قبل از ثبت گستره با متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت مشورت نمایید لغایت بهترین حوزه را برای کسب و کار خود ثبت نمایید. برگزیدن اسم حوزه مناسب کمک بسیاری به کامیابی تارنما می نماید پس در انتخاب نام حوزه حتما رایزنی بگیرید.


تهیه فضای هاستینگ برای آغاز طراحی سایت
تهیه فضای هاست وب سایت خویش را بهتر است به شرکت طراح وب سایت خویش واگذار نمایید زیرا مشکلاتی در آینده ممکن است برای وب سایت شما به هستی آید که در صورتی که شما طراحی سایت و فضای میزبانی وب خود را از شرکت های متفاوتی تهیه نموده باشید شدنی است کمپانی های ارائه کننده خدمات بروز مشکل را به یکدیگر نسبت دهند که در این چگونگی یافتن سخت معمولا ساده نمی باشد. بعد بنابراین بهتر است خدمات هاستینگ خویش را زیر عقیده طراح تارنما تهیه نمایید و در ضمن می بایست از میزان فضای هاستینگ اختصاص دیتا شده و پهنای باند ماهیانه و در ضمن تعرفه بالارفتن هاستینگ با تازه شوید.


طراحی قالب وب سایت
پس از پهنه و هاست مرحله بعدی مشخص نمودن قالب وب سایت می باشد که دو مسیر برای آماده سازی قالب مورد نظر وب سایت شما هستی دارد که روش اول خرید قالب از فروشگاه قالب می باشد که در این شیوه بس است با مراجعه به فروشگاه قالب باره عقیده خویش را از بین 100 هزار قالب موجود برگزیدن نموده و تقاضا پیاده سازی آن را به کمپانی طراح وب بدهید. در روش دوم قالب توسط گرافیست و با پروا به نیازهای شما پیاده سازی می گردد و قالب به چهره اختصاصی برای شما طراحی می گردد.

ایمن سازی وب سایت
موردی که کمتر به آن پروا می گردد ایمن سازی تارنما می باشد. یک وب سایت برای آنکه مبتلا دشواری ها امنیتی نگردد حتما می بایست از روش های مختلف ایمن سازی گردد لغایت بعدها مشکلی برای سایت به هستی نیاید. بهتر است از طاح تارنما خود از شیوه های ایمن سازی پرس و جو نمایید و مطلع شوید آیا در پروژه روش هایامن سازی انجام می گردد و یا خیر.



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()