نوشته شده توسط : ساحل

PXE چیست؟ رسیدگی مفهوم Preboot Execution Environment کارت شبکه
3 2 1220

pxe boot چیست؟



سلام خدمت دوستان و کاربران عزیز تارنما توسینسو . امروز میخواهیم در باره قابلیتی به نام PXE در BIOS سیستم که مخفف Preboot Execution Environment است صحبت کنیم. PXE بصورت " پیکسی " تلفظ می شود. و به رایانه این امکان را می دهد که از راه شبکه بصورت Remote بوت شود و این در حالیست که سیستم کلاینت هارد دیسکی ندارد و از طریق یک سرور مجزا در شبکه بوت می شود و سیستم عامل روی آن نصب می شود و آماده به شغل می شود. PXE برای نخستین بار به عنوان یک فریمورک Wired for Management یا WfM توسط کمپانی Intel در سنه 1999 معرفی شد. WfM کمپانی اینتل امروز توسط Active Management Technology جایگزین شده است ولی PXE کماکان ابزاری ارزشمند در نزد متخصصان شبکه در سرتاسر جهان است.

بوت کردن سیستم از راه شبکه معمولا در محیط هایی انجام می شود که سیستم های کلاینت فاقد هارد دیسک هستند و این پروسه بوت از طریق روتر ها و سرور های مرکزی سپریدن می شود و سیستم های کلاینت که در اینجا به آنها Thin Client میگوییم بصورت مرکزی مدیریت می شوند. در محیط هایی با پردازش ها و محاسبات متمرکز هزینه های حفاظت کاهش می یابد و امکان افزایش امنیت شبکه و مهار متمرکز روی سیستم های کلاینت را به ما می دهد. PXE code که بدست سیستم های کلاینت ارائه می شود سیستم های کلاینت را قادر می سازد الی بصورت ریموت Boot شوند و پیکربندی های لازم برای نصب شدن سیستم عامل روی آن اتمام شود. لازم به ذکر است که PXE code در تراشه ROM ذخیره می شود. این پروسه مقوله استفاده از پروتکل های شبکه نظیر UDP ، TFTP ، IP و DHCP را فراهم می کند. مزایای کلیدی استفاده از قابلیت PXE شامل موارد پایین هستند :

سیستم کلاینت یا همان Workstation نیازی به هارد دیسک یا دیگر دستگاه های اندوخته سازی برای بوت شدنش ندارد.
PXE به Vendor خاصی وابسته نیست. به این معنی که میتوانید براحتی شبکه خود را اشاعه دهید و همچنان از PXE بهره‌گیری کنید.
نگهداری از سیستم های کلاینت را آسان می کند زیرا بسیاری از کار ها بصورت Remote اتمام می شود.
ذخیره سازی متمرکز اطلاعات امنیت اطلاعات را برای شبکه فراهم می کند.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

فروشندگان وب سایت «ای بی» مشتریان را فریب می دهند

یک سازمان حمایت از مشتریان ادعا می کند شکافی در سیستم ثبت نقد وب سایت «ای بی» به فروشندگان کالاهای بی کیفیت اجازه می دهد نقدهای مثبت را به کالاهایشان بچسبانند و مشتریان را فریب دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیلی میل، افراد سودجو با سواستفاده از شکافی در سیستم ثبت نقد درباره یک کالا در وب سایت « ای بی» مشتریان را فریب داده اند.

گروه حمایت از مصرف کننده ادعا می کند فروشندگان  کالاها در این وب سایت می توانند با استفاده از سیستم ثبت نقد درباره کالاها ، یک نقد خوب را به محصولی با کیفیت پایین بچسبانند.

هنگامیکه کالاها برای فروش در وب سایت ای بی عرضه می شوند، ID کالا اطلاعات مرتبط با آن را از مخزن اصلی اطلاعات دریافت می کند تا فرایند فهرست بندی و همچنین نقد و اظهار نظر درباره آن تسهیل شود.

در نتیجه نقدهای مربوط به تمام فهرست بندی های کالاهای مشابه بدون در نظر گرفتن فروشنده یا شرایط محصول، به اشتراک گذاشته می شود.

این بدان معنا است که فروشنده یک کالای نامرغوب می تواند نقدهای مثبت از کالاهای محبوب شرکت هایی مانند اپل و سامسونگ را به محصولات تقلبی خود بچسباند. به این ترتیب مشتریان گمراه می شوند.

این سازمان اکنون از مقامات دولتی خواسته تا وب سایت هایی مانند ای بی را مجبور کنند برای جلوگیری از این روند اقداماتی انجام دهند.

منبع:

https://www.mehrnews.com/news/4878801/%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%DB%8C-%D9%85%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%A8-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر مدیریت یک کسب‌وکار آنلاین را برعهده دارید، بی گمان سایتی برای شناسایی محصولات یا خدماتی خود دارید. به راستی شما برای فروش محصول یا خدمات در فضای آنلاین برای کاربران را به پروسه خرید محصول دعوت کنید و این فرآیند در فضای اینترنت از راه اینترنت چهره می‌گیرد. البته قصد ما این نیست که فقط می‌توانید از طریق سایت فرآورده خود را بفروشید اما با استفاده از سایت می‌توانید فرآیند خرید را برای کاربران راحت‌تر کنید. در پایان فروش خویش را الی بی گمان زیادی افزایش دهید و از کسب‌وکار آنلاین خود لذت ببرید. از طرفی افزایش بازدیدکنندگان یک سایت از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران به شمار می‌رود! اگر از اینستاگرام کاربرد می‌کنید، باید بدانید در حال فعالیت در احد از مهم‌ترین شبکه بازاریابی اینترنتی در ایران هستید. بسیاری از کسب‌وکارهای آنلاین برای معرفی محصولات یا خدمات خویش از اینستاگرام بهره‌گیری می‌کنند؛ علت آن هم بهره‌گیری تعداد زیادی از کاربران در اینستاگرام است و به راحتی می‌توانید به مخاطبان کسب‌وکار خویش در ایران یا حتی خارج از ایران دسترسی داشته باشید.

استفاده از قابلیت قراردادن یا لینک در استوری اینستاگرام

اینستاگرام قابلیت‌های بسیار نکویی برای افزایش ترافیک سایت در کمر بستن شما قرار می‌دهد و به راحتی می‌توانید مخاطبان (که فالوورهای شما هستند!) را به سایت خویش منتقل کنید. یکتا از این قابلیت‌ها، قابلیت استفاده از لینک در استوری اینستاگرام است که با استفاده از آن می‌توانید کاربران به چهره مستقیم از استوری خویش به سایت منتقل کنید. اگر شما هم برای بررسی قراردادن یا لینک در استوری اینستاگرام هیجان‌زده هستید، در ادامه با ما به اتفاق باشید.

استفاده از قابلیت قراردادن یا لینک در استوری اینستاگرام
قرار دادن لینک در استوری‌های اینستاگرام به کسب‌وکارها کمک می‌کند لغایت بتوانند کاربران را مستقیماً به صفحه خاصی از سایت خود منتقل کنند. مثلاً فرض کنید در یک استوری جدید‌ترین محصول یا خدمات کسب‌وکار خود را معرفی می‌کنید و می‌خواهید کاربران آن را خریداری کنند! به کمک پیمان دادن لینک صفحه خرید آن محصول یا خدمات می‌توانید کاربران را به صفحه همان محصول منتقل کنید و کاربر خود را مستقیم به مشتری تبدیل کنید. اینستاگرام به برخی از حساب‌های کاربری خویش دستور گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام را می‌دهد. این حساب‌های ویژگی‌های خاصی دارند که عبارتند از:

معایب خرید فالوور فیک اینستاگرام

صفحه شما باید بازرگانی باشد. (اگر با صفحه بازرگانی اینستاگرام آشنا نیستید، مقاله راهنمای کامل به کارگیری بیزینس پروفایل اینستاگرام را بخوانید!)
صفحه شما باید بیش از ۱۰,۰۰۰ دنبال‌کننده (فالوور) داشته باشد.
اگر صفحه اینستاگرام شما بازرگانی است و بیش از ۱۰,۰۰۰ دنبال‌کننده دارید، این قابلیت برای شما پرکار است. اگر تعداد دنبال‌کنندگان شما کمتر است، با روش‌های مختلف می‌توانید تعداد آن‌ها را به ۱۰,۰۰۰ تن برسانید و سپس از این قابلیت استفاده کنید. البته رهنمود می‌کنم کران از روش‌های درست برای جذب دنبال‌کننده واقعی استفاده کنید الی بتوانید مخاطبان قصد خویش را به مشتریان کسب‌وکارتان تبدیل کنید؛ امکان خرید کاربرانی که بیننده منظور کسب‌وکارتان نیستنند، تقریباً صفر است! پس تنها از روش‌هایی که منجر به افزایش فالوورهای واقعی و هدفمند می‌شود بهره‌گیری کنید. توصیه می‌کنم نوشتار افزایش فالوور راستین در اینستاگرام را بخوانید و از روش‌های آن برای جذب فالوور راستین بهره‌گیری کنید.

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام چگونه سپریدن می‌شود؟
برای افزودن لینک اینستاگرام فقط بس است شرایط بالا را داشته باشید و سه مرحله بسیار ساده را طی کنید. این ۳ مرحله عبارتند از:

مرحله اول) استوری خود را برپایی کنید!
در مرحله نخست باید وارد استوری اینستاگرام شوید و استوری خود را برپایی کنید؛ یعنی یک عکس بگیرید یا به کمک بالا کشیدن صفحه از عکس‌ها یا ویدئوهای گالری موبایل خویش استفاده کنید. بعد از برگزیدن عکس یا فیلم موردنظر وارد تقسیم بعدی خواهید شد که می‌توانید لینک خویش را اضافه کنید.

مرحله دوم) لینک خود را به استوری اینستاگرام اضافه کنید!
در این دسته آیکنی وجود دارد که با کلیک بر روی آن می‌توانید لینک موردنظر خویش را درج کنید. با کلیک بر روی این آیکن وارد صفحه دیگری خواهید شد:

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

در دسته URL می‌توانید لینک صفحه موردنظر خود را وارد کنید؛ پروا داشته باشید که این صفحه پیوسته با استوری شما باشد! مثلاً اگر تصویر یک کوله پشتی را در استوری خود پیمان داده‌اید که در فروشگاه خود آن را موجود دارید، باید لینک خرید آن را در اختیار کاربران قرار دهید لغایت بتوانند خریداری کنند.

 

همچنین استوری شما می‌تواند یک آموزش منتشرشده در سایت باشد که می‌توانید لینک صفحه آن را با کاربران به اشتراک بگذارید. بعد از پیمان دادن لینک سایت خود در این دسته بس است بر روی تیک سمت راست کلیک کنید تا لینک شما بر روی استوری پیمان بگیرد.

 

آموزش قرار دادن لینک در استوری

یک نکته مهم! اگر آنالیز لینک برای شما مهم است و می‌خواهید نرخ تبدیل را اندازه‌گیری کنید، باید از لینکی کاربرد کنید که بتوانید آن را تحلیل کنید. مثلاً می‌توانید از لینک‌های سرویس گوگل آنالیز یا سایت Bit.ly کاربرد کنید الی بتوانید شمار کلیک کاربر بر روی لینک استوری اینستاگرام را ببینید.

هنگامی که شما لینک را به حقیقت پیمان دیتا باشید، بک‌گراند آیکن لینک به رنگ سفید تغییر می‌کند و این نشان‌دهنده داشتن لینک در استوری شما است. وانگهی باید توجه داشته باشید که در هر استوری فقط یک لینک می‌توانید پیمان دهید و برای قرار دادن چندین لینک، باید چندین استوری منتشر کنید.

مرحله سوم) جزئیات استوری خود را قرار دهید!
در مرحله بعد می‌توانید جزئیات دیگری همانند متن یا استیکر را به استوری خویش اضافه کنید. اگر لینک شما مهم است و می‌خواهید نرخ تبدیل بالایی داشته باشید. پیشنهاد می‌کنم در استوری خود به کاربران بگویید که چرا باید بر روی لینک در استوری اینستاگرام کلیک کنند؟ مثلاً می‌توانید به آن‌ها بگویید برای اطلاعات بیشتر بر روی لینک کلیک کنند یا با کلیک بر روی See more وارد سایت شما شوند. به تصویر پایین دقت کنید:

استفاده از قابلیت گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

در این تصویر از قابلیت قراردادن یا لینک در استوری اینستاگرام بهره‌گیری شده است اما شدنی است بسیاری از کاربران آن را نبینند! به خصوص اگر رنگ بک‌گراند تصویر شما رنگ صریح (مثلاً سفید) باشد، گزینه See more که برای کلیک کاربران بر روی لینک استوری است دیده نمی‌شود. به کارگیری دکمه CTA همانند “برای اطلاعات اغلب کلیک کنید” به کاربران کمک می‌کند لغایت بدانند در این استوری لینکی وجود دارد و نرخ کلیک لینک استوری را لغایت بی گمان زیادی افزایش می‌دهد.



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در این مطلب لیست قیمت گوشی‌های سونی در بازار ایران را شاهد هستید. این لیست به صورت روزانه آپدیت شده و شامل محصولاتی همچون اکسپریا XZ، اکسپریا Z5، اکسپریا X، اکسپریا XA و… می‌شود. شما می‌توانید با کلیک بر روی نام هر مدل، به فروشگاه‌های آنلاین وارد شده و محصول مورد نظر را بخرید.

لیست قیمت گوشی‌های سونی

لیست قیمت گوشی‌های سونیقیمت به توماننوسانات هفتگینمودار قیمت
گوشی سونی اکسپریا Z3 Plus | ظرفیت ۳۲ گیگابایت ۱۲,۲۸۸,۸۰۰ % ۱.۶۱  
گوشی سونی اکسپریا XA | ظرفیت ۱۶ گیگابایت ۱,۹۳۱,۶۰۰ % ۲.۲۴  
گوشی سونی اکسپریا ایکس آ 1 اولترا | ظرفیت ۳۲ گیگابایت ۳,۴۹۰,۰۰۰ % ۰.۰۰  
گوشی سونی اکسپریا L1 | ظرفیت ۱۶ گیگابایت ۲,۲۱۴,۷۰۰ % ۲.۲۳  
گوشی سونی اکسپریا XZs | ظرفیت 32 گیگابایت ۳,۹۷۶,۱۰۰ % ۰.۰۰  

شما می‌توانید در قسمت نظرات، هرگونه سوالی درباره گوشی‌های سونی دارید، از کارشناسان ما پرسیده و پاسخ صحیح را دریافت کنید.

منبع: 

https://itresan.com/151025/%d9%84%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت HMD Global به عنوان مالک برند نوکیا اعلام کرد که با جدیدترین فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند با عنوان “زمانی برای مردن نیست” (No Time To Die) همکاری کرده است. هم‌چنین، HMD این مورد را هم تایید کرد که تلفن هوشمند مورد استفاده توسط نقش مامور این فیلم، یکی از تلفن‌های 5G نوکیا است.

باتوجه به این که HMD قصد دارد در یک رویداد اختصاصی در تاریخ 19 مارس (29 اسفند) از اولین تلفن 5G خود رونمایی کند، تیزر معرفی این رویداد نیز جالب به نظر می‌رسد. دعوت HMD از رسانه‌ها به این رویداد نیز به سبک فیلم‌ جدید جیمز باند بوده و این شرکت با درج عنوان “زمانی برای صبر کردن نیست”، افراد و اصحاب رسانه را به رویداد اختصاصی خود در شهر لندن دعوت می‌کند.

سه دستگاه از تلفن‌های نوکیا با نام‌های نوکیا 7.2، نوکیا 3310 و یک تلفن هوشمند 5G در فیلم No Time To Die حضور دارند. علاوه‌بر این، HMD تایید کرده است که لاشانا لینچ در نقش مامور نومی از اسمارتفون 5G این شرکت استفاده می‌کند.

شرکت فنلاندی HMD به همین موضوع بسنده نکرده و یک تیزر تبلیغاتی با حضور لاشانا لینچ برای تلفن 5G خود ساخته است. این تیزر در تاریخ 8 مارس (18 اسفند) منتشر خواهد شد که می‌توان اطلاعات بیشتری درباره اولین اسمارتفون 5G نوکیا به دست آورد.

لاشانا لینچ، بازیگر فیلم سینمایی No Time To Die درباره ارتباط خود با این شرکت گفت: “اولین تلفن من در ده سالگی، نوکیا 3210 بود. این گوشی، یک تلفن هوشمند در دهه 90 برای من به حساب می‌آمد. بازی Snake را در آن انجام می‌دادم. با توجه به این که من همراه با تلفن‌های نوکیا بزرگ شده‌ام، استفاده شخصیت نومی از این تلفن‌ها، برای من هیجان‌انگیز است.”

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، اسمارتفون 5G نوکیا در کمپین فیلم جیمز باند، به عنوان “تنها گجتی خواهد بود که شما نیاز دارید” معرفی شده است.

در ابتدا قرار بود که فیلم سینمایی No Time To Die در تاریخ 2 آوریل (14 فروردین) اکران شود، اما تهیه‌کنندگان این فیلم تصمیم گرفتند تاریخ اکران را به دلیل شیوع ویروس کرونا به 2 نوامبر (12 آبان) موکول کنند.

منبع: 

https://itresan.com/293321/%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%db%8c%d9%84%d9%85-%d8%ac%db%8c%d9%85%d8%b2-%d8%a8%d8%a7%d9%86/



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

خیلی از فروشنده‌ها تلفن را مشابه لنگری سنگین می‌بینند که هنگام تماس با یک مشتری نهفته باید شدیدا آن را بالا بکشند. تلفن برخی از آنها آنقدر بی‌استفاده باقیمانده که تار عنکبوت بسته است و برخی سایر هم اندیشه می‌کنند اگر به گوشی دست بزنند، دچار برق‌گرفتگی می‌شوند. همه‌ی آنها از این می‌ترسند که مشتری تلفن را به رویشان قطع کند. در همین امتداد و در این نوشتار می‌خواهیم شما را با ۸ نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی آشنا کنیم.به نظر می‌رسد افراد خیلی کمی آنقدر شیردل باشند که خود را در این شرایط پیمان دهند. این افراد به خاطر کسب چنین تجربیات دردناک اما زودگذری توانسته‌اند منافع پایداری را کسب نمایند.

پرفروش‌ترین کفش‌های ورزشی مردانه
با داشتن نگرش مثبت و توجه کافی به اتفاقات، هر تلفنی که به روی شما قطع می‌شود با تجربه‌ای آموزنده همراه خواهد بود. می‌آموزید که چه بگویید و کِی زنگ بزنید. شما با هر پاسخ منفی باید تحلیلی سریع از چگونگی داشته باشید لغایت از این تجربه هوده ببرید. به جای اینکه بگذارید نگرشتان گزند ببیند، باید با خویش بگویید «خب، این شیوه پاسخ نداد، شیوه بهتر برای برقراری وابستگی چیست؟»

شما همگام با برپایی تغییرات رفتاری صحیح خیلی زود تماس‌های تلفنی خوبی برقرار خواهید کرد و کمتر تلفن را به روی‌تان قطع می‌کنند. برای اینکه موعد اقلیت صرف یادگیری کنید، در اینجا به ۸ نکته که باید هنگام برقراری تماس کاری در عقیده داشته باشید، اشاره می‌کنیم.

۱. مانند یک حرفه‌ای درود و احوال‌پرسی کنید
احوال پرسی در بازاریابی تلفنی

یکی از راه‌های یک بازاریابی تلفنی موفق اینست که گرم سلام کنید. با یک درود خشک و خالی، یک نفس بدون اینکه به طرف روبرو اجازه‌ی گفتگو بدهید، وارد بحث ارائه‌ی تلفنی خویش نشوید. نحوه‌ی سلام کردن شما بر رسمیت بخشیدن به کارتان تاثیر می‌گذارد. به‌جای اینکه همانند بقیه تنها به گفتن سلام اکتفا کنید، در ابتدای مکالمه، با اشاره به اسم فرد مقابل، خود را متفاوت و حرفه‌ای نشانه بدهید. برای نمونه بگویید «صبح بخیر، آقای اسمیت» یا «عصر بخیر، خانوم جونز».

۲. خویش و شرکت‌تان را معرفی کنید
«من سالی اسمیت از شرکت اِی‌بی‌سی هستم. ما یک کمپانی محلی هستیم که تخصص‌مان این است به کسب‌وکارهایی همانند شما کمک نماییم پول اقلیت هزینه کنید.» خیلی به جزئیات نپردازید و به فرآورده خود اشاره نکنید. چون با این پیشه به طرف مقابل پروانه می‌دهید که بگوید «ما از چیزی که داریم راضی هستیم، به هر حال ممنون.» و تلفن را قطع کند. شما با ارائه‌ی یک معرفی کلی و اشاره به یگانه از منافع استفاده از محصول‌تان، حس کنجکاوی مشتری را تحریک می‌کنید و او را بیشتر روی خط نگه می‌دارید.

حتما بخوانید: روشهای متقاعد کردن دیگران؛ چگونه فردی با نفوذ باشیم؟
۳. قدردانی خود را اثر دهید
یکی از راه‌های یک بازاریابی تلفنی کامیاب اینست که از مشتری قدردانی کنید. دائم از مشتری بالقوه‌ی خویش به خاطر زمانی که از یک روز کاری پرمشغله به شما برگزیدن دیتا است تشکر کنید، به شکلی به او بفهمانید که با این گفتگوی تلفنی وقتش تلف نخواهد شد. بگویید «می‌خواهم از اینکه پاسخگوی تماس من بودید سپاسگزاری کنم. این تماس بسیار کوتاه خواهد بود و بعد می‌توانید به برنامه‌های خود برسید.» نگویید که فقط یک لحظه از وقت‌شان را خواهید گرفت چون این احساس به شنونده تلقین می‌شود که شما کاملا وقت‌شان را خواهید گرفت و دلشان می‌خواد شما را از راز مفتوح کنند.

۴. منظور تماس خود را ذکر کنید
بیان قصد در بازاریابی تلفنی

بهترین پیشه برای یک بازاریابی تلفنی موفق این است که هدف‌تان را با طرح یک پرسش ذکر کنید: «اگر ما بتوانیم روشی برای بهبود کیفیت محصول شما با هزینه‌ای پایین‌تر نشان دهیم، آیا مایل هستید راجع به آن بیشتر بدانید؟» به شایستن فراوان پاسخ پرسش شما بله است. در اینجا، این فرصت به شما دست خواهد داد لغایت با مشتری پیمان ملاقات بگذارید یا از او فرمان بگیرید که اطلاعات اکثریت را پشت تلفن در اختیارش قرار دهید. در این مرحله شما هنوز در فرایند بازاریابی محصول خویش پیمان نگرفته‌اید بلکه در حال عرضه‌ی چیزی هستید که فرآورده شما سپریدن می‌دهد.

۵. قرار یک ملاقات را بگذارید
از مشتری تاییدیه‌ی یک ملاقات رو‌ در رو یا ویدئوکنفرانس را بگیرید الی فرآورده خود را به طور کامل ارائه نمایید. اگر او علاقمند به این ملاقات هرچه زودتر بود، به سرعت شرایط را فراهم آورید.

۶. اگر ملاقات رو در رو مناسب‌ترین گذرگاه در قدم بعدی بود، از استراتژی توصیه گزینه‌ی جایگزین بهره بگیرید
ملاقات رو در رو در بازاریابی تلفنی

یکی از راه‌های داشتن یک بازاریابی تلفنی کامیاب این است که به مشتری دو وقت را توصیه دهید؛ «آقای جانسون، من می‌توانم ساعت دو و ربع امروز در دفتر شما باشم یا اگر با برنامه‌های شما تداخلی ندارد نظرتان با فردا ساعت نه و چهل و پنج چطور است؟» هرگز نگویید «کی می‌توانیم با هم ملاقات داشته باشیم؟» وقتی از استراتژی گزینه‌ی جایگزین کاربرد می‌کنید، بر موعد پیمان ملاقات کنترل پیدا خواهید کرد. و به این نکته توجه کنید که تقاضا ملاقات در خارج از ساعات کاری توجهات را به شما جلب خواهد کرد. با این پیشه شما خود را فروشنده‌ای وقت‌شناس نشان خواهید داد که برای وقت خود بزرگداشت قائل است. بس است امتحان کنید.

حتما بخوانید: ۱۵ سر افرادی که متقاعد کردن دیگران را خوب بلدند
۷. به خاطر گفتگوی تلفنی و قرار ملاقات از آنها سپاسگزاری کنید
مجددا تاییدیه‌ی تاریخ، سررسید و محل ملاقات را بگیرید. در صورت لزوم آدرس محل ملاقات را درخواست کنید. به آگاهی مشتری برسانید که برای استفاده‌ی هر چه بهتر از زمانی که با هم 

چگونه بازاریابی و فروش تلفنی انجام دهیم؟

۸. بهترین راه برای داشتن یک بازاریابی تلفنی موفق این است که پیگیر باشید
اگر پیمان ملاقات در چند روز آینده خواهد بود، به سرعت یک نامه‌ی تاییدیه‌ی ملاقات بفرستید. اگر پیمان ملاقات فردا بود، یک ایمیل تاییدیه‌ی اختصار و با لحنی بانشاط بفرستید.

 



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اکوسیستم iOS اصول و روش خاص خود دارد و برای انتقال فایل هم باید همین روش‌ها را دنبال کنید. در این مطلب نحوه انتقال فایل به آیفون را آموزش داده‌ایم.

 

برای انتقال فایل از یک گوشی iOS یا آیپد به یک رایانه یا برعکس می‌توانید از نرم افزار آی تیونز و قسمت فایل شرینگ استفاده کنید. در این نوشتار به شرح نحوه انتقال فایل به آیفون پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

قبل از شروع باید بدانید که اگر از نسخه کاتالینا سیستم عامل مک استفاده می‌کنید، برای انتقال فایل از کامپیوترتان به یک آیفون یا آیپد باید از نرم افزار فایندر استفاده کنید.

نحوه انتقال فایل به آیفون

چگونه فایل‌ها را به گوشی آیفون‌مان منتقل کنیم؟

مطالب پیشنهادی

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه
 
مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه

مرکز تخصصی آموزش تعمیر موبایل با هدف کار از سطح پایه
 

به جای استفاده از قسمت فایل شرینگ، از آی کلود درایو، هند آف یا ایردراپ برای بروزرسانی اسنادتان بین همه دستگاه‌های خود استفاده کنید. آی کلود درایو این امکان را برای شما فراهم می‌کند که از یک آیفون، آیپد، آیپاد تاچ، مک یا رایانه شخصی به همه اسنادتان دسترسی امنی داشته باشید. در هنگام بودن این سرویس دیگر مهم نیست که از چه دستگاهی استفاده می‌کنید، زیرا در هر جایی می‌توانید به جدیدترین نسخه از اسنادتان دسترسی داشته باشید.

با کمک هند آف می‌توانید یک سند، ایمیل یا پیام را روی یک دستگاه باز کنید و از طریق یک دستگاه دیگر سایر تغییرات مورد نظرتان را روی آن انجام دهید. هند آف بعضی از نرم افزارهای اپل مانند میل، سافاری، مپس، مسیجز، ریمایندرز، کلندر، کانتکتس، پیجز، نامبرز و کی نوت را پشتیبانی می‌کند و توانایی کار کردن با تعدادی از برنامه‌های ساخته شده توسط شرکت‌های واسط را هم دارد.

آموزش انتقال عکس از آیفون و آیپد به ویندوز 10 با آیتونز، فایل اکسپلورر و آیکلود

ایر دراپ هم شما را در به اشتراک گذاری عکس، فیلم، مکان، وبسایت و سایر فایل‌ها با دستگاه‌های اپل موجود در نزدیکیتان یاری می‌کند.

استفاده از قسمت فایل شرینگ

برای استفاده از این ابزار به موارد زیر نیاز دارید:

  • جدیدترین نسخه نرم افزار آی تیونز
  • جدیدترین نسخه سیستم عامل مک یا نسخه بروزرسانی شده ویندوز 7 یا ویندوزهای بعدی مایکروسافت
  • یک آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ با جدیدترین سیستم عامل موجود
  • یک نرم افزار iOS یا iPadOS با قابلیت پشتیبانی برنامه فایل شرینگ

بررسی نرم افزارهای iOS یا iPadOS دارای توانایی اشتراک گذاری فایل با یک رایانه

  1. نرم افزار آی تیونز را روی رایانه شخصی یا مک خود باز کنید.
  2. آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ خود را با کابل USB آن به کامپیوتر متصل کنید.
  3. در نرم افزار آی تیونز روی دستگاه خود کلیک کنید.

بررسی نرم افزارهای iOS یا iPadOS دارای توانایی اشتراک گذاری فایل با یک رایانه

4. در نوار سمت چپ روی قسمت فایل شرینگ کلیک کنید.

بررسی نرم افزارهای iOS یا iPadOS دارای توانایی اشتراک گذاری فایل با یک رایانه

5. یک اپلیکیشن را انتخاب کنید تا ببینید چه فایل‌هایی در آن اپلیکیشن برای به اشتراک گذاری وجود دارند. اگر قسمت فایل شرینگ را نمی‌بینید، به این علت است که دستگاه شما برنامه‌ای برای به اشتراک گذاری فایل ندارد.

بررسی نرم افزارهای iOS یا iPadOS دارای توانایی اشتراک گذاری فایل با یک رایانهنحوه انتقال فایل به آیفون

کپی کردن فایل از یک رایانه به یک نرم افزار iOS یا iPadOS

  1. در برنامه آی تیونز اپلیکیشن مورد نظرتان را از لیست قسمت فایل شرینگ انتخاب کنید.
  2. فایل‌های مورد نظرتان را از یک پوشه یا ویندوز برای کپی کردن در دستگاهتان به لیست Documents درگ و دراپ کنید. همچنین می‌توانید در لیست Documents برنامه آی تیونز روی گزینه Add کلیک کنید، فایل یا فایل‌های مورد نظرتان را برای کپی کردن در کامپیوترتان انتخاب نمایید، و سپس روی گزینه Add کلیک کنید. با دنبال کردن این روند برنامه آی تیونز فایل‌های انتخابیتان را به اپلیکیشن موجود در دستگاهتان منتقل می‌کند. فقط فایل‌هایی را انتخاب کنید که برنامه مورد نظرتان را پشتیبانی می‌کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید راهنمای استفاده از نرم افزار مورد نظرتان را چک کنید.

کپی کردن فایل از یک رایانه به یک نرم افزار iOS یا iPadOSنحوه انتقال فایل به آیفون

کپی کردن فایل از یک اپلیکیشن iOS یا iPadOS به رایانه

  1. از لیست قسمت فایل شرینگ برنامه آی تیونز اپلیکیشن مورد نظرتان را انتخاب کنید.
  2. فایل‌ها را از لیست Documents به یک پوشه یا پنجره در کامپیوترتان درگ و دراپ کنید تا فایل‌ها کپی شوند.
  3. همچنین می‌توانید فایل یا فایل‌های مورد نظرتان برای کپی کردن در کامپیوتر را از لیست Documents انتخاب کنید، روی گزینه Save کلیک کنید، پوشه مقصدتان را در رایانه خود انتخاب کنید و روی گزینه Save کلیک نمایید.

کپی کردن فایل از یک اپلیکیشن iOS یا iPadOS به رایانهنحوه انتقال فایل به آیفون

باز کردن فایل های منتقل شده

شما می‌توانید روی دستگاه iOS خود فایل‌هایی را که از کامپیوترتان گرفته‌اید با نرم افزار انتخاب شده از قسمت فایل شرینگ باز کنید.

از مکان‌ها یا نرم افزارهای دیگر دستگاهتان نمی‌توانید به این فایل‌ها دسترسی داشته باشید. وقتی که دستگاه به کامپیوترتان متصل است، می‌توانید از قسمت فایل شرینگ نرم افزار آی تیونز لیست فایل‌های خود را ببینید.

گرفتن نسخه پشتیبانی از فایل‌های انتقال داده شده

وقتی که سرویس آی کلود یا نرم افزار آی تیونز از دستگاهتان بکاپ می‌گیرد، از فایل‌های به اشتراک گذاشته شده هم نسخه پشتیبانی تهیه می‌کند.

این ترفندها را از دست ندهید:

 

  • اگر اپلیکیشنی را با فایل‌های به اشتراک گذاشته شده از دستگاه iOS خود پاک کنید، فایل‌های به اشتراک گذاشته شده از دستگاه و فایل‌های به اشتراک گذاشته شده در بکاپ آی کلود یا آی تیونز شما هم پاک می‌شوند. برای جلوگیری از از دست دادن فایل‌های به اشتراک گذاشته شده قبل از پاک کردن اپلیکیشن از دستگاه iOS خود فایل‌ها را روی کامپیوترتان کپی کنید.

پاک کردن یک فایل به اشتراک گذاشته شده از روی دستگاه iOS

برای پاک کردن فایلی که با استفاده از قسمت فایل شرینگ به یک اپلیکیشن iPadOS یا iOS کپی کرده‌اید، باید مراحل زیر را دنبال کنید:

    1. نرم افزار آی تیونز را روی رایانه شخصی یا مک خود باز کنید.
    2. آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ خود را با استفاده از کابل USB آن به کامپیوترتان متصل کنید.
    3. دستگاهتان را در نرم افزار آی تیونز انتخاب کنید.
    4. اپلیکیشن مورد نظرتان را از لیست موجود در قسمت فایل شرینگ انتخاب کنید.
    5. فایل مورد نظرتان برای پاک کردن را از لیست Documents انتخاب کنید و سپس کلید Delete کیبورد را فشار دهید.
    6. وقتی که آی تیونز از شما تاییدیه خواست، روی گزینه Delete کلیک کنید.

 

 منبع: 

https://techrato.com/2020/02/25/how-to-transfer-files-with-iphones/



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تایرهای زمستانی یا لاستیک های برفی گونه از تایرها بوده که برای استفاده از شرایط خاص طراحی شده اند. سری Wintertech P642 نیز مدل های لاستیک زمستانی بارز بوده که برای خودروهای خانواده پراید و پژو و سمند تولید می گردد. در این نوشته ضمن آشنایی به مرور مشخصات و قیمت این مدل ها خواهیم پرداخت.

 

گروه صنعتی بارز یکی از جدیدترین شرکت‌های تولید تایر در ایران است. این شرکت که فعالیت خود را از سال 1376 آغاز نموده؛ در حال حاضر با تولید انواع تایرهای سواری، باری و صنعتی، در کارخانه‌های کرمان و کردستان ، بزرگ ترین تولید کننده تایر ایران نیز به حساب می‌آید. این شرکت که از تکنولوژی شرکت کنتیننتال آلمان در برخی محصولات خود استفاده می‌کند، به عقیده بسیاری تولید کننده بهترین لاستیک ایرانی برای انواع خودروهای سواری بوده و با مدل های مختلف تایر، از تایر 560/13 مخصوص خودروی پیکان دهه 50 شمسی تا 23.3/25 مخصوص لودر، وسیع‌ترین دامنه محصولات را در بین تایرهای ایرانی دارد.

این شرکت که تنها تولید کننده تایرهای رادیال سیمی سنگین مخصوص کامیون و اتوبوس بوده، سال گذشته تایرهای مخصوص خودروهای SUV را نیز به مجموعه محصولات خود اضافه نموده که در نوشته محصولات جدید شرکت بارز برای خودروهای شاسی بلند به معرفی آنها پرداختیم. علاوه بر این ، بارز درنظر دارد که اولین نسل تایرهای بدون باد یا ایرلس را نیز روانه بازار نماید.

انواع تایرهای زمستانی بارز

شرکت بارز تایرهای زمستانی سری Winertech P642 خود را در 4 سایز مختلف و برای 4 گروه از پراستفاده ترین خودروهای موجود در بازار ایران تولید می کند:

  1. تایرهای سایز 165/65R13 برای پراید و مدل های مختلف و متنوع آن
  2. تایرهای سایز 175/70R13 برای پیکان، روآ، کیا ریو و دوو سی‌یلو
  3. تایرهای سایز 185/65R14 برای خانواده پژو (206، 207، 405، SD)
  4. تایرهای سایز 185/65/15 برای خانواده سمند

مطالب پیشنهادی

خرید صندلی رستورانی تاشو مدل C750P راحتیران با قیمت استثنائی ۳۴۰,۰۰۰
 
خرید صندلی رستورانی تاشو مدل C750P راحتیران با قیمت استثنائی ۳۴۰,۰۰۰

خرید صندلی رستورانی تاشو مدل C750P راحتیران با قیمت استثنائی ۳۴۰,۰۰۰

خرید صندلی رستورانی تاشو مدل C750P راحتیران با قیمت استثنائی ۳۴۰,۰۰۰
 

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای شاسی بلند مخصوص زمستان

مشخصات لاستیک زمستانی بارز ؛ تایرهای برفی سری Wintertech P642

این شرکت بنابر نیاز بازار انواع مختلفی از تایر را در خط تولید خود داشته که تایرهای برفی یا زمستانی (Winter Tires) یکی از مدل های آن هستند. این سری از تایرهای زمستانی تحت نام وینترتک P642 تولید شده و برای اکثر خودروهای تولید داخل ایران قابل استفاده هستند. از قابلیت های اصلی لاستیک های زمستانی و برفی بارز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ترمزگیری و چنگ زنی مناسب در جاده های برفی و یخ زده به دلیل طراحی ویژه شیارهای عرضی متعدد رویه تایر
  • قابلیت خروج برف و یخ از رویه تایر به دلیل طراحی خاص
  • طرح رویه جهت دار مناسب برای زمین چسبی در جاده های خیس
  • موثر در کاهش مصرف سوخت خودرو به دلیل مقاومت غلتشی بهینه تایر
  • عملکرد عالی تایر در دماهای زیر صفر به دلیل طراحی آمیزه ویژه

بیشتر بخوانید:

تایرهای زمستانی یا برفی ؛ مزایا، معایب و نحوه استفاده

لاستیک زمستانی بارز ؛ آشنایی با مشخصات و قیمت تایرهای برفی سری Wintertech P642 شرکت بارز

لاستیک زمستانی بارز برای پراید ؛ 165/65R13 Wintertech P642

خانواده پراید یکی از بدترین و نا امن ترین و غیر استانداردترین نمونه های موجود در بازار ایران است؛ اما با توجه به قیمت پایین متاسفانه بیشترین استفاده را در بین عامه مردم با درآمد پایین دارد. تایر 165/65/13 Wintertech P642 نیز تایر برفی شرکت بارز برای انواع پراید، دوو ماتیز و ام وی ام 110 است. این تایر رادیال از انواع بدون تیوب (تیوب‌لس یا Tubeless) بوده و برای تمامی محورها (عقب و جلو) قابل استفاده است.

مشخصات تایر 165/65R13 Wintertech P642 بارز

قطر رینگ (اینچ) عرض رینگ (اینچ) قطر خارجی (میلیمتر) پهنا (میلیمتر) شاخص سرعت میزان باد مجاز (psi)*
13 5 544 170 T 30 تا 36
  • میزان فشار باد بسته به وزن کلی خودرو تعیین می گردد؛ به عنوان مثال در حالت تک سرنشین میزان فشار مجاز و مناسب برای تایر زمستانی 165/65R13 Wintertech P642 بارز 30 psi و در صورت استفاده با ظرفیت کامل 36 psi است.

قیمت لاستیک زمستانی بارز برای پراید

بنابر فهرست اعلام شده در لیست قیمت لاستیک بارز در اسفند 98، قیمت مصوب تایرهای برفی بارز برای پراید اندکی بالاتر از قیمت تایر استاندارد و در حدود 373.000 تومان برای هر جفت است. البته این لاستیک در بازار آزاد با قیمتی به مراتب بالاتر به فروش می رسد.

 

منبع:

https://techrato.com/2020/02/26/barez-wintertech-snow-tires/



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گارش و تولید محتوای با کیفیت ، از دسته های کلیدی در استراتژی آنلاین است.

هم در بحث وبسایت و هم در شبکه های اجتماعی این مسأله اهمیت دارد. چه بسا دیده باشید که در بعضی از کانال ها یا تارنگار ها حتی صفحات مجازی، به راستی هیچ اطلاعات آموزنده ای یا سرگرم کننده ای برای مخاطب هاشون ندارند!

کیفیت در محتوا خیلی مهم است.

به طوری که اگر درونمایه با کیفیت، شیوا و روان نباشد و قادر به انتقال پیام شما نباشد خیلی راحتتر میتواند باعث شود که بازدید کننده از صفحه شما خارج شود و دیگر به صفحه شما سرنزند.

محتوا باید به نوع ای باشد تا مخاطب را در صفحه نگه دارد.

شاید با خودتان بگویید چگونه اینکار را سپریدن دهیم ما که حرفه ای نیستیم؟

قرار نیست که در بی گمان یک نویسنده ای حرفه ای در صفحه تان مطلب بگذارید ولی با رعایت یکسری از اصول مثل: روان بودن متن، خلاقیت در برپایی متن و... میتوانید باعث درک مطلب شما بدست بازدیدکننده شوید. این دقیقا همان دلیلی است که شما برایش پست یا مطلب منتشر میکنید.

بعد از این شایستن برونرفت کاربر از صفحه تان کمتر میشود. اگر سایت دارید اینکار باعث افزایش سئو سایتتان خواهد شد.چون گوگل متوجه خواهد شد که بازدیدکننده های سایت شما زمان زیادی را در سایت شما میمانند و به صفات مختلفی در سایت سر میزنند.

چرا باید برای شبکه های اجتماعی خود محتوا با کیفیت تولید کنیم؟

وقتی شما یک مطلب حرفه ای و بدون غلط املایی و وانگهی از نظر محتوایی، قابل خواستن ارائه میکنید؛ باعث میشود که خویش شما هم کاملا حرفه ای به عقیده بیاین و بازدیدکننده خیلی اغلب و بهتر به شما اعتماد میکند.

اینکار باعث این میشود که بازدیدکننده های همیشگی، وفادار به شما باشند.

ودر نهایت اینکه این موارد باعث میشود که در شبکه های اجتماعی با استقبال خیلی بیشتری روبه رو شوید و پست های شما به دفعات اکثریت به اشتراک گذاشته شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این وب‌کم عجیب و غریب قادر است تصاویر Full HD را (1920×1080 پیکسل) با فرمت H.264 و سرعت 22 فریم در ثانیه نمایش دهد. بنا بر اظهارات مقامات شرکت سازنده، این دوربین بالاترین نرخ فریم را در میان دوربین‌های ویژه برقراری ارتباط تصویری با قابلیت HD داراست که تصاویر آن نیز بسیار روان و فاقد هرگونه لرزش است. همچنین امکان نمایش تصاویر با فرمت Mpeg و سرعت 30 فریم در ثانیه هم فراهم است.
دکمه جداگانه‌ای برای گرفتن عکس‌های 12 مگاپیکسلی بر روی بدنه این محصول تعبیه شده است که بسیار مفید واقع می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این ابزار می‌توان به لنز عالی آن با قابلیت فوکوس خودکار و چهار میکروفون ویژه با تکنولوژی حذف نویز اشاره نمود.

منبع: 

https://itresan.com/152/creative-live-inperson-hd/



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هنگامی که بیل‌گیتس سرانجام تصمیم به بازنشستگی و دل کندن از Microsoft و رفتن به سراغ امور خیریه گرفت، خیلی‌ها تصور کردند شکوه امپراتوری مایکروسافت نیز پس از رفتن پدر معنوی، مغز متفکر، موسس و خلاصه همه کاره این غول نرم‌افزاری رو به زوال خواهد گذاشت و البته این تصمیم بیشتر از همه رقبای سرسخت این کمپانی را شادمان کرد – که مرحوم استیو جابز در صدرشان بود!
ولی وقتی در یکی از روزهای برفی دلگیر ژانویه سال 2000 اعضای ناامید هیئت مدیره سرشان را برگرداندند، با مشاهده مردی که هیکلش تمام چارچوب در را پر کرده بود، این امید را بازیافتند که این مرد قوی بنیه، از کیان و حشمت ابرسالار دنیای نرم‌افزارهای رایانه‌ای، تمام قد حراست و دفاع خواهد کرد. چند سال بعد در راهروهای مایکروسافت دیگر کمتر کسی پیدا می‌شد که بگوید: اگر بیل بود…
شروع
استیون آنتونی (استیو) بالمر بیست و چهارم مارس 1956 در دیترویت میشیگان از پدری ‌سوئیسی – آمریکایی و مادری یهودی به دنیا آمد.
بالمر جوان پس از تحصیل در کالجی در بورلی‌هیلز وارد دانشگاه استانفورد شد. خودش می‌گوید بعدها فهمیده دو اتاق پایین‌تر از اتاقش در کالج، یک دانشجوی سال دومی دست و پا چلفتی تحصیل می‌کرده که به خوبی نام او را به خاطر می‌آورد: اسم او بیل گیتس بود!
تحصیلات بالمر در استانفورد خوش فرجام نبود و ناچار به ترک تحصیل در میانه راه شد. اما خیلی زود توانست پذیرش دانشگاه معتبرتری یعنی هاروارد را بگیرد و در سال 1977 با درجه عالی در رشته ریاضیات و اقتصاد با مدرک فوق لیسانس از این دانشگاه فارغ‌التحصیل شد.
بالمر نخستین کار جدی‌اش را در شرکت پراکتر اند گمبل به عنوان دستیار مدیر تولید تجربه کرد. هم اتاقی وی در آنجا هم جفری آر ایملت بود؛ همان کسی که بعدها مدیرعامل و همه کاره مجموعه جنرال الکتریک شد.
مایکروسافت
اوایل دهه 80 مصادف بود با ورود استیو جویای نام به یکی از فعال‌ترین موسساتی که پذیرای استعدادهای جوان بود؛ یعنی مایکروسافت. بالمر به همراه 30 نفر کارمند جوانی که بیل‌گیتس با قرارداد کوتاه مدت به خدمت گرفته بود، وارد این شرکت شد. اما طولی نکشید که همین کارمند تازه وارد به سمت نخستین مدیر کسب و کار شرکت منصوب شد. حقوق بالمر آن موقع 50 هزار دلار سالانه به اضافه 8 درصد از سهام شرکت در سال 1981 بود. در فاصله 20 سال بعد از آن، بالمر هدایت و ریاست بخش‌های متعددی چون عملیات‌ها، توسعه سیستم عامل‌ها، فروش و پشتیبانی را عهده دار شد و به مرور توانست لیاقت و قدرت ریاست خود را به رخ هم‌ردیفان و البته گیتس برساند.
و سرانجام در ژانویه سال 2000 و با کنار رفتن بیل‌گیتس، زمامداری کل مجموعه مایکروسافت به عنوان مدیرعامل به استیو بالمر رسید. در وهله نخست این جانشینی اندکی نامطبوع به نظر می‌رسید چرا که تا آن هنگام بارها مشاهده شده بود که استیو بالمر و بیل‌گیتس در جلسات هیئت مدیره و خارج از آن دچار اختلاف نظر شده باشند و کارشان حتی به مشاجره و فریاد زدن بر سر همدیگر مقابل چشم کارمندان هم رسیده بود.
پس از انتصاب استیو بالمر به سمت جدید، قرار شد او اوضاع مالی شرکت را رفع و رجوع کند و گیتس همچنان بر بخش «نگرش فناورانه» نظارت داشته باشد.
اولین دستاورد بزرگ بالمر پس از ورودش فریم ورک دات‌نت بود که بعدتر به پلتفرمی جامع برای ساخت و توسعه توسط اغلب برنامه نویسان آماتور و حرفه‌ای در جهان تبدیل شد و نسخه‌های متعددی ازآن منتشر و به روزرسانی شدند.
در سال 2003 بالمر تصمیم گرفت 8 درصد از سهام دوازده درصدی‌اش از مایکروسافت را بین کارکنانش تقسیم کند و برنامه سهامدار شدن تمام کارکنان شرکت را که مدت‌ها بود به فراموشی سپرده شده بود، با جدیت، از سر گرفت.
سرانجام در سال 2009 بیل گیتس تصمیم به ترک کامل مایکروسافت و سپردن کامل عنان این غول نرم افزاری به استیو بالمر را گرفت.
از همان هنگام او سعی کرد شعار معروف خود را «قدرت بخشیدن به مردم با نرم‌افزارهای عالی و درجه یک، هر زمان، هرکجا و روی هر دستگاهی» در مایکروسافت و میان کارکنانش نهادینه کند.
شخصیت
بارزترین خصوصیات بالمر که در این مدت بین کارمندان مایکروسافت شناخته شده است؛ روحیه فوق‌العاده پرانرژی و پشتکار حیرت‌انگیز اوست. وی همواره ادعا کرده کارمندان مایکروسافت را به چشم همکاران و شرکای کاری خود می‌نگرد و نه زیردستانش. چهره جدی و در عین حال بشاش و اندام درشت او، به وی کمک کرده تا توانایی‌های خاص خود را در ارائه و سخنرانی به رخ هم‌ردیفانش بکشد و بسیاری سخنرانی‌های پرشور و حرارت او را در افتتاحیه کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و مراسم مختلف، همپای استیو جابز عنوان کرده‌اند.
آی‌تی‌من پولدار
طبق آخرین آمارها که مربوط به اواخر سال 2011 می‌شود، استیو بالمر هم‌اکنون با حقوق سالیانه 660833 دلار به اضافه 600 هزار دلار پاداش، پولدارترین مدیر ایالات متحده محسوب می‌شود؛ البته نه به واسطه حقوقش! به گواهی مجله معتبر فوربس ثروت مدیر مایکروسافت هم‌اکنون بالغ بر 5/14 میلیارد دلار است. در واقع آقای بالمر چهل و ششمین فرد ثروتمند دنیا در سال 2011 شناخته شد.
بالمر و دنیای سرگرمی
جالب است بدانید استیو بالمر یکی از طرفداران تیفوسی تیم بسکتبال سیاتل سوپرسونیکز هم هست- یعنی بود! چون سال گذشته وقتی متوجه مشکلات مالی این باشگاه شد، حاضر به پرداخت 150 میلیون دلار برای باقی ماندن این تیم در سیاتل، شهر زادگاه خود و تیمش شد. اما به هر حال این دست و دلبازی آقای بالمر هم موثر واقع نشد و تیم سونیکز به شهر اوکلاهما منتقل گشت و اکنون به نام «اوکلاهما سیتی تاندر» شناخته می‌شود.
باز هم بد نیست بدانید درباره استیو بالمر دو فیلم هم ساخته شده است: یکی فیلم«بالمر، پسر بد: مردی که همه کاره مایکرو سافت است» بود که سال 2002 توسط فردریک آلن ماکسول ساخته شد و البته چندان سروصدایی هم نکرد. اما قبل از آن در سال 1999 فیلمی سینمایی با نام «درامی درباره دزدان دریایی دره سیلیکون» ساخته شد که در آن جان دی‌مگیو، بازیگر مشهور هالیوودی در نقش استیو بالمر به عنوان مردی مقتدر و باشخصیت، ایفای نقش ‌کرد.
پالمر و رقبا
سابقه مشاجرات غیر رو در روی بالمر و جابز و میزان تنفری که هریک از این دو از سیاست گذاری‌های کمپانی متبوع رقیبشان داشتند، بر هیچ کس پوشیده نبود. سال 2001، بالمر طی سخنرانی تندی در نیویورک به سیاست‌های قیمت‌گذاری اپل تاخت و گفت:« به نظرم امروزه دیگر خیلی چیزها عوض شده و ورق (به زیان اپل) برگشته است. اقتصاد قوانین خودش را دارد. دیگر اینکه از یک کاربر عادی انتظار داشته باشیم صرفا به خاطر یک لوگو (اشاره به لوگوی اپل) برای یک کامپیوتر با سخت‌افزاری عادی 500 دلار بیشتر پول بپردازد، ناخردمندانه و ظالمانه است.»
بالمر عداوت سختی هم با نرم‌افزارهای منبع باز – که نماینده برجسته‌اش لینوکس باشد- دارد (که البته علتش برهمه ما آشکار است!). معروف است او همیشه وقتی اسم کرنل رایگان لینوکس به میان می‌آید، از آن تحت عنوان «سرطانی که هرجا لمحه‌ای از مالکیت خصوصی وجود داشته باشد، خود را بدان می‌چسباند و به گندش می‌کشد» تعبیر می‌کند. و گنو (GNU) را ویروسی می‌داند که همه جا در حال پخش شدن است!
اما اگر از خود استیو بپرسیم، احتمالا بزرگ‌ترین دشمن خود را نه اپل، نه جامعه برنامه نویسان مبنع باز و نه سان و نوول، بلکه شرکت معظم گوگل می‌داند که در این خصوص چندان هم ناحق نمی‌گوید. آخرین صدمه گوگل به مایکروسافت، جدا کردن مارک لوکوفسکی، یکی از مدیران ارشد مایکروسافت و بردن آن به شرکتش بود. انتقالی که وقتی بالمر خبرش را شنید، چیزی نمانده بود با پرت کردن صندلی به سوی لوکوفسکی، آن را نیمه‌تمام بگذارد! خود اریک اشمیت، مدیرعامل کنونی گوگل، می‌گوید یک بار بالمر در برابرش سوگند یاد کرده که روزی گوگل را از بین خواهد برد.
یکی از شدید اللحن‌ترین سخنرانی‌های بالمر علیه گوگل در جریان کنفرانس وب 0/2 در سال 2011 در سان‌فرانسیسکو و در گرماگرم نبرد سیستم عامل‌های موبایل گوگل و مایکروسافت ایراد شد که طی آن بالمر بیان داشت:« شما نیازی نیست یک متخصص علوم رایانه باشید تا بتوانید با ویندوز فون کار کنید؛ اما برای کار با یک گوشی اندرویدی… اوه! البته باید باشید! واقعا این موضوع برای من قابل درک نیست که یک گوشی اندرویدی چه چیز هیجان انگیزی دارد.»
گرچه، طولی نکشید که آمارها حکایت دیگری کردند و در مقابل رشد نمایی اندروید در عرض چند ماه، هنوز که هنوز است ویندوز فون 7 تلاش می‌کند جایگاهی شایسته در میانه بازار شلوغ اسمارت فون‌ها برای خود دست و پا کند.

منبع: 

https://itresan.com/138/%d9%88-%d8%a2%d9%86-%d9%85%d8%b1%d8%af-%d8%a2%d9%85%d8%af-%d9%86%da%af%d8%a7%d9%87%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%b2%d9%86%d8%af%da%af%db%8c-%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%8a%d9%88-%d8%a8/



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل
ارتباط با مشتری چیست؟


CRM  چیست؟ CRM مخفف مدیریت پیوستگی با مشتری می باشد و هدفش این است که بستگی با مشتریانمان و روش پذیرش به نیازها و در آهنگ های آنها را به بهترین شکل مدیریت کنیم. که این فرمایش باعث موفقیت روز افزون کسب و کارمان خواهد شد.
CRM استراتژی روش تعامل و مشارکت پرکار با مشتریان است. سی آر ام موفق، سوداگری را از حیث مشتری می بیند و در برنامه ریزی خود تجربه مشتری را در عقیده می گیرد. نگاه از دید مشتری به شما کمک می کند لغایت شکاف ها و فرصت های موجود در کسب و کارتان را نگریستن و استراتژی و فرآیند های موثرتری برای سازمان در نظر بگیرید.
باید این را در نطر گرفت که CRM تنها یک نرم افزار نیست. امروزه این مبحث را به یک ابزار خلاصه میکنندکه به سازمان ها پروانه می دهد تا اغلب بر روی فعالیت ها و روابط مرتبط با مشتریان، خریداران، تامین کننده گان و همکاران خویش تمرکز کنند اما به راستی مفهوم مدیریت وابستگی با مشتری از لایه راهبرد ابتدا شده و در نهایت این نرم ادوات ابزاری هستند برای تسهیل در اجرای استراتژی های سازمان.
در سازمان ها از چهار گونه CRM کاربرد می شود:
CRM استراتژیک: راهبرد کسب و کار شما در گویه مشتری محوری را شکل می دهد و به شما کمک می کند لغایت مشتریان جدید جذب نموده و مشتریان کنونی خود را خوشنود و هوده آور نگهدارید. این استراتژی نقش زیاد پر رنگی در سازمانتان بازی می کند چرا که موجب می شود فرایندها و نزاکت سازمانی درست مشتری محوری در سوداگری شما شکل بگیرد.
CRM عملیاتی: عملیات و اتوماسیون فرایندهای ارائه خدمت به مشتریان مانند فرایندهای بازاریابی، فروش و ارائه خدمات بعد از فروش را مدیریت می کند. فرایندهایی در سازمان هستی دارند که شما با استفاده از آنها نیازهای مشتریانتان را در مواقع مختلفی که با شما پیوستگی دارند استجابت می دهید، برای مثال زمانی که مشتری درخواست اخذ خدمات بعد از فروش خویش را ارائه می دهد سازمان چگونه به وی استجابت دیتا و خدمات باره انتظارش را به او ارائه می کند. در این راه از نرم افزار CRM هم کمک خواهید گرفت که بتوانید حجم بسیار اطلاعات مشتریان، فایل های پیوسته با آنها و غیره را به نحو بهتری مدیریت نمایید.
CRM تحلیلی: فرایندی است که با استفاده از آن داده های عملیاتی که از بازاریابی و وابستگی با مشتری جمع آوری شده است را به اطلاعاتی تبدیل می کنید که در تصمیم گیری های فرایندی و راهبردی به سازمان شما کمک می کند. برای نمونه نتایج برآمده از فروش محصولات گوناگون به شما کمک می کند در یابید که روی چه محصولاتی و چه ویژگی های محصولی باید اغلب تمرکز کنید و یا نتایج حاصل از جذب مشتریان پس از یک کمپین بازاریابی به شما دید می دهد که کمپین بعدی خود را کارساز تر برگزار نمایید.
CRM تعاملی: رابط وسط شما و محیط خارج (مشتریان و نمایندگان) می باشد که به شما کمک می کند ارزش بیشتری برای مشتریان خود خلق نمایید. در واقع سیستم ها به شما کمک خواهند کرد که بتوانید بازخوردهای مشتریانتان را چه مثبت و چه منفی اخذ نمایید، تقاضا های آنها را راحت شنیده و در سازمان به جریان بیندازید. برخی از کانالهای ارتباطی عبارتند از سیستم تلفنی، ایمیل، پیامک، chat و غیره. این نرم افزار علاوه بر مشتریان می توانند با نمایندگان، پخش کننده گان و تامین کنندگان شما نیز در ارتباط باشند.
Harvard Business Review بیان کرده که شرکت های کامیاب در پیاده سازی مدیریت پیوستگی با مشتری پیش از تصمیم به پیاده سازی چهار سوال را از خویش پرسیده اند:
– آیا از منظر راهبردی در حال آماده پیاده سازی CRM برای من اهمیت دارد؟
– دردهای سازمان من کجا هستند؟
– الان سازمان به مدیریت ریزبین اطلاعاتش نیاز دارد؟
– بعد از پیاده سازی چه می خواهیم بکنیم؟

همچنین HBR بیان نموده که بعدها CRM از دیتا ها برای پیشبینی بهره‌گیری کرده و تبدیل به یک آلت پرواکتیو می شود. و فروشندگانی رشد خواهند کرد که بتوانند از این معاون رباتیک خود بهره‌گیری کنند.

نرم افزار CRM ابزار بستگی موثر با مشتریان

شماره همراه خویش را وارد کنید
شروع 30 روز کاربرد رایگان
از طراحی استراتژی CRM لغایت پیاده سازی نرم انگیزه ها CRM
برای اینکه سازمان شما بیشترین بهره‌گیری را از CRM ببرد، باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید که شامل: ایجاد رویداد نظر میانی واحدهای کسب و کار، ایجاد تیم، مدیریت تغییر، استراتژی همکاری مشتری و مشارکت کاربران باشد.

در پیوسته 8 گامی که به توصیه SugarCRM می تواند راهنمای شما در این راه باشد را با هم بازبینی می کنیم.

1 - ایجاد هم راستایی با اهداف کسب و کار
crm چیست
مطمئن شوید که راهبرد CRM خود را طبق نخستینگی های سازمانتان تعیین کرده اید به زبان سایر اهدافی که برای سازمان شما مهم هستند با استراتژی های این اهداف پژوهشگر خواهند شد. برای رسیدن به این نقطه شناسایی فرآیندهای سوداگری و نقاط سستی سازمان در ارتباط با مشریان نقشی زیاد مهم دارد.

حال برای تعیین اولویت ها از خودتان بپرسید: “ما چه کاری می خواهیم اتمام دهیم؟”، “اولویت های سازمان ما در اختصار مدت و بلند مدت و وابستگی آنها با سی آر ام چیست؟ و “راهکارها و برنامه اجرای آن و پیوستگی آن با سی آر ام چیست؟” دقت کنید که برنامه ریزی اجرا شامل، قبل بینی مالی و مدت موعد لازم برای تحلیل و پیاده سازی تدبیر می باشد.

2 - همکاری و تعامل در تیم
مشارکت مدیران بزرگتر گرد از مهمترین عامل ها در رسیدن به موفقیت خواهد بود. همکاری مدیران چگونه جلب می شود؟ زمانی که مدیر بزرگتر در طراحی راهبرد CRM همکاری داشته باشد و به این باور برسد که برنامه هایی که اجرا خواهد شد مایه بهبود فرآيندهای کسب و کار، جذب و حفاظت مشتری و رویهمرفته مواردی شفا شاخص های مالی سازمان خواهد شد. در این چهره شما پشتیبانی مدیر ارشد را خواهید داشت و گمان کردن کامیابی شما به شیوه چشمگیری افزایش خواهد یافت.

پس از تعیین چارچوب های کلی مهم است که تمامی ذینفعان در فرایند طراحی مشارکت داده شوند. اما توصیه می شود که از متخصصین CRM هم بهره‌گیری نمایید چراکه یک فرد با تجربه در این پهنه به شما کمک خواهد کرد لغایت تاثیرات راهکارهای مدنظرتان در کل کسب و کار ببینید و راهکارهای موثرتری را برگزینید.

3 - مشارکت مشتری
در طراحی استراتژی CRM یا مدیریت وابستگی با مشتری باید مشتری را در نظر بگیرید زیرا در پایان باید تعاملی اثربخش میانی شما و مشتریانتان شکل گیرد. پس مدیریت پیوستگی با مشتری موفق کسب و کار را از حیث مشتری نیز می بیند و هدفش اینست که مشتری را به ارزش های لازم برساند. نقطه نظر مشتری به شما کمک می کند تا شکاف ها و فرصت های موجود را ببینید و استراتژی و پروسه های جدید و مناسبی را برای سازمان خویش اتخاذ کنید.

تیم پروژه با درنظر گرفتن نقطه نظر و نظرات مشتری نیازهای آنان را فهم کرده و با در نظر اخذ فرایندهای موجود گستره هایی که نیاز به بهبود دارند را شناسایی می کند.

4 - فرآیندهای سوداگری خویش را بهتر بشناسید
حال که راهکارهای خویش برای بهبود را مشخص کرده اید می خواهید از سیستمی نرم افزاری نیز کمک بگیرید. برای سهم مندی از کارایی مناسب نرم اسباب CRM باید نرم انگیزه ها و فرآیندهای شما با هم همخوانی داشته باشند پس فرایندهای خود را شفاف کنید و آنها را با راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتری که ارزیابی می کنید مقایسه کنید. (امیدوارم که در زمان تعیین درمان ها بهترین تجربیات را در فرایندهای خویش در عقیده گرفته باشید و به آنها کم و بیش باشید!)

گردش کارهایی که لازم دارید، برنامه های کاربردی که لازم است CRM با آنها یکپارچه شود و… را در نظر بگیرید. این موارد موجب می شود که بتوانید بهتر گزینه های دلخواه را ارزیابی کرده و وانگهی تخمین بهتری از خرج و زمان پیاده سازی سیستم خویش داشته باشید.

5 - اولویت بندی فرصت ها
تاثیر راهکارها بر میزان درآمد و بهره وری سازمان را بسنجید و در مورد آن با مدیران ارشد گفتگو کنید. سپس پتانسیل های بازگشت سرمایه پیاده سازی هر راهکاری که پیاده سازی می کنید را مطالعه کنید و آنها را با یکدیگر سنجش کنید. در عقیده گرفتن جمیع این موارد به شما کمک خواهد کرد تا برنامه پیاده سازی راهکارهای خویش را اولویت بندی کنید.
به عنوان مثال، اگر دسته حسابداری بتواند با دسترسی به دیتا های فروش، سریع تر وصول مطالبات از مشتریان را سپریدن دهد و این کارایی زیادی در نقدینگی کمپانی خواهد داشت، می توانید پیاده سازی راهکار برای آنها را در اولویت پیمان دهید.

6 - تجربه و نظرات کاربرانتان را در عقیده بگیرید
اگر کارکنان از مفهوم CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریان بهره‌گیری نکنند، تمام سعی های راهبردی بی سود است، بنابراین نظرات و تجربه های کارکنان را در هر مرحله از مسیر بگیرید الی بتوانید با عمل به موارد لازم، به کامیابی های بیشتری دست پیدا کنید.

همچنین امکاناتی جدید که کابران نیاز دارند را وارد لیست نیازمندی های خود کنید. البته که کل آنها نخستینگی فوقانی نخواهند داشت بعضی از آنها پیاده سازی خواهند شد و برخی سایر احتمالاً هیچوقت پیاده سازی نشوند.

7 - یکپارچگی های مورد نیاز در سط نرم ادوات را تعیین کنید
این باره را در نظر بگیرید که یک نفر در سازمان شما نباید با چندین نرم انگیزه ها مختلف پیشه کند. فلذا کدام نرم ادوات و برنامه های کاربردی که در مجموعه شما استفاده می شود را می خواهید یکی کردن نمایید و لازم است میانی چه سیستم های یکپارچه سازی شود. پس از این که برنامه های مورد بیچارگی خویش را بررسی نمودید استراتژی جهت یکپارچه سازی داده ها تعیین نمایید چرا که به مدیریت اطلاعات کمک زیادی میکند.

8 - نظارت، پیگیری، تجزیه و تحلیل، بهینه سازی، ارزیابی
پس تعیین استراتژی مدیریت پیوستگی با مشتری پیاده سازی راهکارها را نخست کنید، مرتبا به خروجی ها نگاه کنید. جنبه های گوناگون تاثیرات مثبت CRM (مدیریت وابستگی با مشتری) را در کسب و کار خود نگاه کنید سعی کنید مواردی که باید اصلاح شوند را نیز پیدا کرده و مرتبا تجدید نظر و اصلاح کنید. در بازه های زمانی مختلف با تقسیم های گوناگون سازمان مرتبط شوید از آنها بازخورد گرفته و آنها را بررسی کنید.

در بازه های زمانی گوناگون با بخش های مختلف سازمان پیوسته شوید از آنها بازخورد گرفته و آنها را رسیدگی کنید. به آنچه در گذشته انجام دیتا اید نگاه کنید، آن را موشکافی کنید و تصمیم بگیرید که چگونه می توانید آن را برای آینده درمان دهید.

هدف CRM چیست
CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) به شما کمک می کند رابطه با مشتریان کنونی را اشاعه دهید، مشتریان جدید جذب کرده و در پایان از مشتریانتان به نکوداشتن مراقبت کنید.

مشتریان بیشتر انتظاراتی را مطرح می کنند که معقول است و باید استجابت داده شود، ولی پذیرش گویی به این انتظارات زمانی امکان پذیر خواهد بود که درک درستی از نیاز و دریافتن مشتری داشته باشیم؛ CRM دقیقا اینجا به کمک شرکت ها می آید. این نرم افزار به کمپانی ها کمک می کند لغایت تعداد بالایی از مشتریان را در سیستم های خود ثبت نموده، پیگیری های مرتبط با آنها را اتمام دهند، تمامی تاریخچه ارتباطی مشتری و کار و جنبش های آن ها در شبکه های اجتماعی را رصد نمایند و در نتیجه پیوستگی با مشتریان را به نحو بهتری مدیریت نمایند. شما می توانید دیتا هایی را که در طول استفاده از برنامه جمع می کنید، موشکافی نموده و تجربه های اختصاصی ارائه دهید که سطح اکثریت از انتظارات مشتری را برآورده می کند و روابط ماندگاری با مشتریان ایجاد می نماید.

بر بنیاد آمارها و گزارش های ارائه شده از سوی SAP سه معیار مهم در مورد اهمیت CRM برای سوداگری مشتریان وجود دارد:

80٪ از مدیران عامل معتقدند نرم انگیزه ها CRM مایه می شود تجربه مشتری بهتری ارائه شود.
آنان که در گویه ارائه تجربه مشتری پیشرو هستند، عملکرد بهتری در بازار دارند.
افزایش نرخ نگهداشت مشتری به میزان 5٪، می تواند هوده را الی 95٪ افزایش دهد.
گارتنر قبل بینی کرده است که لغایت سال 2021، Customer Relationship Management بزرگترین گستره درآمدی در صنعت نرم افزارهای سازمانی خواهد بود. اگر کسب و کار شما رو به ترقی است، قطعا بیچارگی به یک استراتژی برای آینده دارید. شما باید اهداف فروش و منابع سودآوری خود را مشخص نمایید؛ اما به روز بودن اطلاعات و قابل اتکا بودن آنها می تواند بحران برانگیز باشد. شما جریان ورود داده های برآمده از فروش، خدمات پس از فروش، بازاریابی و نظارت بر رسانه های اجتماعی و تبدیل آن ها را به اطلاعات مفیدی در کسب و کار خود را چگونه تفسیر می کنید؟

یک نرم انگیزه ها CRM می تواند نمای کاملی از مشتریانتان به شما اثر دهد. می توانید همه آنچه را که احتیاج دارید، در یک قاب مشاهده کنید. یک داشبورد ساده و قابل تنظیم که می تواند تاریخچه ارتباطات پیشین با مشتری، چگونگی سفارشات آنها، خدمات ارائه شده به مشتری و سایر موارد را به شما بگوید.

CRM و تجربه موفقیت اقتصادی
بنا به گزارش های اوراکل، کمپانی هایی که منظور رهبری بازار سوداگری خویش را دارند، باید به سرعت پاسخگوی خواسته ها و نیازهای مشتریانشان باشند. تجربه مشتری در حال حاضر اصلی ترین برتری رقابتی است. با یک استراتژی CRM برنامه ریزی شده، کمپانی شما می تواند بهترین تجربه های مشتری را برپایی کند که وفاداری مشتری را افزایش دهد، مشتریان جدیدی را جذب کند و شرکت شما را در فضای رقابتی پیش ببرد.

ارتباط با مشتری پایه و بنیاد کامیابی هر نوع کسب و کاری است. چگونگی مدیریت این رابطه برای ایجاد تجربه مشتری چیره دست روش تاسیس در هر مرحله از وابستگی با مشتری به شدت وابستگی به چگونگی CRM شما دارد. کسب و کارها باید به دانشی عمیق از مشتریان خود دسترسی داشته باشند و در درازا مسیر متعلق به فرهنگ کاربرد نمایند. این افزار به شما امکان انجام این کار را می دهد بدین ترتیب که شما را توانا می سازد اطلاعات مربوط به هر یک از مشتریان خویش را در نرم اسباب یگانه آوری و مدیریت نمایید و قدم به قدم مراحل بستگی با مشتری را به یک فرآیند یکپارچه تبدیل کنید.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

افزایش اعضای کانال تلگرام ، مهمترین دغدغه صاحبان کانال در این شبکه اجتماعی موبایلی است. در این مطلب موثرترین روش های افزایش اعضای کانال تلگرام را به شما آموزش خواهیم داد.با ما همراه باشید.

 

در ابتدا ذکر این نکته لازم به نظر می رسد که افزایش اعضای کانال تلگرام ( Telegram ) با روش های غیر معمول نظیر ربات ها و نرم افزارهایی که در این روزها در اینترنت فراوان یافت می شود ، نه تنها موثر نخواهد بود بلکه در بیشتر موارد باعث هدر رفتن زمان و پول شما خواهد شد. روش هایی که در این مطلب برای افزایش اعضای کانال تلگرام معرفی شده است ، همه کاملا استاندارد، موثر و کاربردی‌ست.پس بهتر است به جای فکر کردن به راه های میانبر و روش های غیر معمول ، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

 

مالک و سازنده کانال به عنوان مدیر اصلی می تواند در بدو ساخت کانال تا ۲۰۰ نفر از مخاطبین دوجانبه (Mutual Contacts یعنی مخاطبینی که شما شماره آنها را دارید و آنها نیز شماره شما را دارند) خود را به کانال اضافه کند. این عمل برای استارت کار و شروع فعالیت کانال به عنوان یک محرک مناسب از طرف تلگرام به سازنده کانال داده شده است تا کار رشد کانال سرعت بیشتری پیدا بکند. اما مشکل بزرگ این روش این است که عضویت افراد بدون اطلاع و جلب رضایت آنها صورت می گیرد و ممکن است باعث ناراحتی و به طبع ترک کانال توسط آنها شود.

 

خیلی از دوستان در این مدت از من سوال می کنند که مثلاً چطور یک لیست شماره (مثل فایل اکسل، متنی و …) را وارد اعضاء کانال کنیم؟ یا مثلاً چطور بیشتر از ۲۰۰ نفر را به کانال اضافه کنیم؟ و سوالاتی از این دست. باید به اطلاع همه دوستانی که این سوال ها را دارند برسانم که می توان فقط و فقط ۲۰۰ نفر از مخاطبین Mutual را به کانال اضافه کرد. اضافه کردن لیست شماره و یا مخاطب بیشتر توسط مدیر فعلاً امکان پذیر نیست و شاید در نسخه های بعدی تلگرام چنین قابلیت هایی به آن اضافه شود که بنظر خودم دور از انتظار است.

 

۱- ارائه و تولید محتوای مناسب و ارزشمند
باید اعتراف کنم که بهترین راه جذب مخاطب برای کانال تولید محتوای ارزشمند است طوری که مخاطبین فعلی کانال مجاب به بازنشر آن در گروه های دیگری که در آنها عضو هستند شوند و افراد عضو در آن گروه ها با دیدن مطالب بازنشر شده از کانال شما و پسندیدن آن به عضویت در کانال شما تشویق شوند. برای این منظور توجه به توصیه های زیر می تواند مفید باشد:

تصویر لوگو و توضیحات (Description) مناسبی برای کانال خود انتخاب کنید.
در انتهای هر پستی (متن یا تصویر) که در کانال منتشر می کنید شناسه (ID, Username) کانال یا URL (لینک) آن را قراردهید تا اگر پست های کانال در جایی دیگر توسط اعضاء فوروارد میشوند لینک کانال هم فرستاده شود.

 

اگر در گروههایی عضو هستید مطالب کانال خود را با لینک زیر آن در گروهها منتشر (Forward) کنید تا توسط اعضاء گروه ها دست به دست شود. این عمل یکی از موثرترین راه ها می باشد. البته بیاد داشته باشید در تبلیغ کانال حتما از عکس و تصویر و لینک دعوت استفاده کنید.

 

۲- انتخاب موضوع و هدف مناسب
ابتدا هدف خود از ساخت کانال مشخص کنید و به هیچ عنوان بعد از مدتی لینک و موضوع کانال و تغییر ندهید، سعی کنید مطالب مرتبط با نام و پیشینه کانال منتشر کنید تا از ریزش اعضاء جلوگیری شود. مثلاً اگر در کانالی که از اسم و توضیحات آن برمی آید که یک کانال علمی باشد مطلب طنز یا سیاسی ارسال شود ممکن است برخی از اعضاء از این موضوع خوششان نیاید و کانال را ترک کنند.
همچنین موضوع کانال خود نقش کلیدی در آینده آن دارد. به طور مثال کانال های سرگرمی و حاوی مطالب طنز بهتر از کانالهای تجاری، علمی و … در جذب اعضا موفق هستند.

 

۳- انجام تبادل لینک با دیگر کانال ها بخصوص کانال های پربازدید
راه دیگری که می تواند خیلی سریع به رشد اعضاء کانال تان کمک کند انجام تبلیغ در کانال های پر مخاطب در خود تلگرام میباشد که اینکار خود به دو روش تبلیغ متقابل و تبلیغ پولی انجام می گیرد.

 

در روش تبلیغ متقابل (که به مبادله لینک هم معروف است) شما می توانید با مدیر کانال دیگری بر سر این موضوع که شما تبلیغ کانال وی را در کانال خود قرار دهید و در عوض وی نیز کانال شما را در کانال خود تبلیغ کند توافق کنید. کاری که این روزها در بسیاری از کانال ها مشاهده می کنید. البته کانال ها معمولا با تعداد اعضاء برابر تبادل لینک را انجام می دهند.

 

نکته مهم دیگر اینکه تبادل لینک در یک دوره ابتدائی جذابیت دارد ولی استفاده بیش از اندازه از آن باعث افت کیفیت کانال و خود دلیلی برای ترک کانال توسط اعضاء می شود. سعی کنید در روز یک یا نهایتاً دوبار اینکار را انجام دهید.
در روش دوم که مختص کانال های با اعضاء بالای ۱۰۰ هزار نفر است مدیران کانال با دریافت مبالغی اقدام به تبلیغ کانال شما در کانال خود خواهند کرد.

 

افزایش اعضای کانال تلگرام رایگان, ربات افزایش ممبر تلگرام

 

۴- تبلیغ کردن کانال در رسانه های دیگر
یکی از راه های موثر دیگر در افزایش اعضای کانال تلگرام انتشار اطلاعات و نشانی URL کانال در وب سایت های اینترنتی است. برای اینکار می توانید با جستجو در گوگل و پیدا کردن وب سایت هایی که لیست کانال های تلگرام را به اشتراک می گذارند در آن وب سایت ها اقدام به به اشتراک گذاری اطلاعات کانال خود کنید مثلاً بصورت ارسال نظر (Comment) و …
همچنین استفاده از دیگر شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک، گوگل پلاس، لاین و … نیز می تواند مفید باشد.

 

۵- نگه داشتن عضو مهمتر از جذب عضو جدید
یکی از مهمترین روش های افزایش اعضای کانال تلگرام حفظ آنها در کانال است. یعنی شما باید بتوانید درکانال جاذبه ای ایجاد کنید که اگر عضو جدیدی به کانال وارد شد به ماندن در کانال تشویق شود. در همه کانال ها همواره جذب عضو وجود دارد اما در بسیاری از آنها ریزش اعضاء بقدری است که نتنها رشدی در تعداد اعضاء دیده نمی شود بلکه کاهش در تعداد اعضاء قابل لمس می شود.

 

۶- کار تیمی مستمر
کانال تلگرام این قابلیت را دارد که چند مدیر (Admin) انتخاب کنید، اگر افراد مورد اعتمادی میشناسید آنها را ادمین کنید تا به شما در انتشار مطالب کانالتان کمک کنند. با تولید مطالب با کیفیت بیشتر بطبع احتمال انتشار آنها در دیگر گروهها و جذب عضو بالاتر خواهد رفت. البته سعی کنید ادمین های کانال زیاد نباشند چون ممکن است از آن طرف بام بیوفتید و با تولید محتوای زیاد عده ای از اعضاء بدلیل عدم وقت برای چک کردن همه آنها کانال را ترک کنند.

 

دیگر اینکه اگر کانال دارای چند مدیر است حتما طبق یک برنامه جاری همیشه یک مدیر آنلاین داشته باشید. همچنین با مدیران خود همفکر شده و مشورت کنید تا بتوانید مطالب بهتر و ارزشمندتری منتشر کنید.

 

و چند نکته مهم دیگر
سعی کنید حتماً نوع کانال عمومی باشد، هر کاربر می تواند ۴ کانال عمومی (Public) داشته باشد. زیرا کانال های عمومی در نتایج جستجو کاربران نمایش داده می شوند و این خود می تواند یکی از راه های جذب عضو باشد.

 

تا جای ممکن سعی کنید لینک کانال را کوتاه و با معنی انتخاب کنید تا کاربران بتوانند آن را براحتی بخاطر سپرده و در تایپ آن مشکلی نداشته باشند. هرچند که الان انتخاب شناسه مناسب بدلیل کثرت کانال ها کار سختی شده است.

 

تکرار مطالب باعث افت جذابیت کانال می شود. بنابراین از ارسال مطالب تکراری خودداری کنید.

 

مطالب را براساس یک زمانبندی مشخص شده انتشار بدهید. جوری نباشد که در یک ساعت ۱۰۰ مطلب منتشر کنید و در بقیه روز هیچ مطلبی منتشر نکنید.همچنین سعی کنید از ساعت ۱۲ شب تا حدود ۹ صبح مطلبی در کانال تلگرام خود منتشر نکنید. در صورت رعایت این موضوع امکان خارج شدن کاربران از کانال بسیار بالا خواهد رفت.

 

جمع بندی
تمام مواردی که در بالا گفته شد ، روش های درست و مناسب برای افزایش اعضای کانال تلگرام است با این حال، بهترین راه افزایش اعضای کانال تلگرام تولید محتوای ارزشمند است و داشتن کمی صبر و مداومت در تولید محتوا خود باعث رشد بمرور که روز بروز سریع تر خواهد شد می شود.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/increase-cable2-channel.html



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برای به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش در اسکایپ ساده است. 

آیا شما یک کاربر macOS یا ویندوز 10 هستید ، روند به اشتراک گذاری صفحه نمایش در اسکایپ تقریبا یکسان است. در اینجا چگونگی انجام این کار را خواهید آموخت.

 

از آنجا که رابط برنامه اسکایپ برای هر دو MacOS و ویندوز یکسان است، روند برای به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش در اسکایپ در هر دو محیط نیز یکسان است.

 

مرحله 1: هنگامی که شما آماده هستید که صفحه نمایش را در اسکایپ به اشتراک بگذارید، به پنجره تماس Skype خود بروید و روی دکمه Share screen کلیک کنید.

 

اگر شما آخرین نسخه اسکایپ را داشته باشید، باید دکمه اشتراک گذاری صفحه را در سمت راست پایین پنجره تماس کنار آیکون قلب (یا دکمه Show reactions button) پیدا کنید. این دکمه است که به نظر می رسد مانند دو صفحه نمایش روی هم است.

 

مرحله 2: اسکایپ از شما می خواهد که اشتراک گذاری صفحه را تایید کند. روی دکمه Start sharing کلیک کنید.

 

پس از تأیید، اسکایپ باید به طور خودکار شروع به اشتراک گذاری صفحه خود با فرد یا افرادی که در تماس هستید داشته باشد. بسته به دسترسی به اینترنت شما، این بلافاصله اتفاق می افتد یا می تواند چند ثانیه طول بکشد، به خصوص اگر اتصال شما آهسته باشد.

 

چگونه پنجره برنامه خود را در اسکایپ به اشتراک بگذارید:

اگر شما می خواهید تمام صفحه کامپیوتر خود را به اشتراک بگذارید و یا شما فقط می خواهید یک پنجره نرم افزار را  به اشتراک بگذارید، شما می توانیدمراحل زیر را انجام دهد.

 

مرحله 1: در پنجره تماس Skype، روی دکمه Share screen کلیک کنید.

 

مرحله 2: اسکایپ از شما می خواهد که به اشتراک گذاری صفحه را تایید کند. در بالای صفحه، روی منوی کشویی کلیک کنید و Share application window را انتخاب کنید.

 

مرحله 3: اسکایپ به شما اجازه می دهد که برنامه مورد نظر خود را برای صفحه نمایش انتخاب کنید. نرم افزار را با کلیک بر روی آن انتخاب کنید.

 

مرحله 4: بر روی دکمه Start sharing کلیک کنید.

 

چگونه صفحه نمایش خود را در اسکایپ برای کسب و کار به اشتراک بگذارید

برای به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش در اسکایپ برای کسب و کار ممکن است فرایند طولانی تر باشد، اما این نیز به همان اندازه آسان است:

 

مرحله 1: در پایین پنجره تماس خود، روی نماد مانیتور کلیک کنید .

گزینه های زیر در دسترس هستند:

Present Desktop, Present Programs or Present PowerPoint Files

داشتن این گزینه ها اساسا به شما کمک می کند که کار خود را راحتتر انجام دهید.

 

Present Desktop به شما امکان می دهد به راحتی همه چیز را روی دسکتاپ خود نشان دهید و به شما انعطاف پذیری برای نشان دادن هر برنامه، پوشه و فایل که می خواهید برای به اشتراک گذاشتن، نشان دهید.

Present Programs محدود کردن شما تنها به اشتراک گذاری یک برنامه یا برنامه خاص است.

Present PowerPoint Files شما را قادر می سازد تا ارائه پاورپوینت خود را به اسکایپ آپلود کنید و آن را باز کنید.

 

گام 2: گزینه ای را که برای اشتراک گذاری روی صفحه شما مناسب است، انتخاب کنید تا شروع به اشتراک گذاری شود.

اگر شما Present PowerPoint Files را انتخاب کنید ، مطمئن شوید که فایل ارائه خود در دسترس دارید.

 

شایان ذکر است که هنگامی که صفحه نمایش به اشتراک گذاری در اسکایپ برای کسب و کار فعال (به عبارت دیگر شما در حال ارائه در تماس)، اسکایپ به طور خودکار وضعیت شما را به ارائه وضعیت تغییر می کند. این به این معنی است که شما هیچ پیام یا تماسی دریافت نمی کنید تا زمانی که روی دکمه متوقف کردن اشتراک کلیک کنید.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/share-screen02-skype.html



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 اسفند 1398 | نظرات ()