نوشته شده توسط : ساحل

سئو یا SEO چیست ؟
بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو به قصد کسب رتبه بالاتر در صفحه نتایج آن ، این تعریفی جامع و البته ساده و روان از سئو میباشد.سئو SEO مخفف و اقتباس از عبارت Search Engine Optimization میباشد که برگردان ماشینی ان میشود بهینه سازی موتور جستجو اما معنی درست تر این کلمه بهینه سازی سایت برای موتور جستجو میباشد.

کلمه SEO تلفظ صحیح سئو میباشد.به نحوی میشه گفت که به هر نوع فعالیت و اقدامی که به چهره مستقیم و توسط شما یا سئوکارتون برای بالا بردن رتبه سایت در موتوری های جستجوگر مشابه گوگل، بینگ و یاهو و سایر موتورهای جستجوگر چهره می گیرد سئو و بهینه سازی گفته می شود.

سئو پروسه و کاری نیست که ما برای یکبار در سایتمون انجام بدیم و چشم براه این باشیم که سایتمون در نتایج بیاد بالا بلکه نیاز به تکاپو و دنبال مداوم داره SEO شغل ساده‌ای نیست که به راحتی پیاده‌سازی شود زیرا نیازمند دانش زیاد، علم قبل زمینه‌ای و صبر است. تقریبا اکثر موتور‌های جستجو با دگرگونی ها مداومی که در الگوریتم‌های رتبه‌بندی سپریدن میدهند غیر قابل پیش‌بینی هستند؛ بنابراین وظیفه مهندسین سئو بروز نگه داشتن اطلاعات خود در این گویه است.

بهینه سازی یک سایت از عقیده سئو مایه می شود افرادی که به تعقیب درونمایه ، فرآورده یا خدمات شما هستند از طریق موتورهای جستجو همانند گوگل ، بینگ و یاهو به سایت شما هدایت شوند. و با پروا به اینکه این شدامد و بازدیدکنندگان از راه جستجوی کلمات کلیدی پیوسته با سوداگری شما به سایت شما مراجعه کرده اند ، امکان جذب و تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری بسیار بالا است.

اگر واقعا به گسترش سوداگری خویش پروا میکنید تیم سئو و بهینه سازی وطن وبمستر با سابقه ای براق و دارای مثال کارهای متعدد در این گویه حاضر خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد جهت سفارش پروژه یا مشاوره و یا هر سوالی و پیشنهادی میتوانید از دسته تماس با ما ، نظرات خود را در وسط بگذارید. اگر به دنبال بهبود رتبه ذسایت خود هستید خدمات سئو آوش تک در این زمینه می‌تواند به شما کمک کند.

هدف سئو و بهینه سازی چیست ، آموزش سئو ، سئو چه کاربردی دارد
سئو چه کاربرد و هدفی دارد ؟
در بازار رقابتی امروز سئو مهم‌تر از دائم خودنمایی می کند.هدف اصلی سئو کمک به وب سایت‌ها در توسط آوردن محیط‌ بالاتر در نتایج جستجوی طبیعی موتورهای جستجو و افزایش ارتباط بین صفحات و واژه ها کلیدی وارد شده بدست کاربران است. میلیون‌ها کاربر از موتورهای جستجو برای حل دشواری ها و پیدا کردن پاسخ سوالات خود کاربرد می کنند. فلذا به وضوح صریح است اگر صاحب یک تارنگار ، سایت یا فروشگاه اینترنتی باشید سئو می‌تواند مایه رشد و رسیدن به اهداف کسب و کارتان شود.

به عنوان مثال شما با سئو یک سایت فروشگاهی به فروش بیشتر و برندینگ بهتر می رسید، اما با سئو سایت خبری شما فقط به بازدید کننده اغلب و برآیند اینکه رتبه السکای بهتر و در سرانجام برندینگ بهتر دست پیدا می کنید. اما این نکته را هم گوشزد کنم که برای افزایش مخاطب سئو سایت به انفرادی کافی نیست و عواملی موثری دیگری نیز هستند که در رشد و توسعه یک وب سایت نقش بسزایی دارند.

بالا آمدن در نتایج جستجوی موتورهای جستجوگر حائز مزایای زیادی هم برای کاربر و هم برای موتور جستجو است که در آن کاربر بیشترین نتایج پیوسته جستجو شده را پیدا می‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد می‌شود چرا که الگوریتم آن بیشترین صفحات پیوسته را پرتو می‌دهد.

 

برخی از کاربردهای سئو را در ادامه شناسایی میکنیم :

اکثر کاربران یگانه از پنج رهنمود بالاتر را در صفحه نتایج جستجو گزینش می‌کنند شما با بهینه سازی سایت خود میتوانید در این نتایج بالا بیایید و هرچه در این رتبه‌بندی بالاتر باشید در نتیجه بازدیدکننده و مشتری بیشتری را خواهید داشت.
سئو فقط در مورد موتورهای جستجو نیست و پیاده سازی یک استراتژی خوب در این رابطه مایه شفا تجربه کاربری و کاربردپذیری تارنما می شود.
سئو وانگهی مایه ترویج سایت در شبکه‌های اجتماعی می شود. در واقع افرادی که سایت شما را از راه موتورهای جستجو کشف می کنند به احتمال زیاد آن را در فیس بوک، توییتر، گوگل پلاس و سایر شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک می گذارند.

 

در مجموع می نا اهداف سئو را بصورت پایین چکیده کرد :
در بازدید وب سایت کارایی بسزایی دارد.
باعث ایجاد برند می شود.
باعث افزایش شدامد سایت خواهد شد.
باعث شده تارنما در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد.
باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد.
بهترین آلت برای تبلیغات است.



:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ابزار دانلود ویدئو از سایت یوتیوب دیگر در سایت گیت‌هاب دیده نمی‌شود و این ابزار محبوب از این سرویس حذف شده است.

YouTube-DL یکی از محبوب‌ترین ابزارهای گیت‌هاب به‌ حساب می‌آید که دیگر نمی‌توان به آن دسترسی داشت و حتی کپی‌های این ابزار از گیت‌هاب حذف شده‌اند. زمانی‌که به صفحه مخصوص این ابزار مراجعه می‌کنید، مشاهده خواهید کرد که YouTube-DL به دلیل قانون کپی‌رایت هزاره دیجیتال (DMCA) از گیت‌هاب حذف شده‌ است.

این اتفاق پس از آن رخ داد که مایکروسافت (مالک گیت‌هاب) از انجمن صنعت ضبط موسیقی ایالات متحده آمریکا درخواستی قانونی برای حذف این ابزار دریافت کرد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، ابزار YouTube-DL بند ۱۲۰۱ قانون کپی‌رایت آمریکا را نقض می‌کند. گفته می‌شود این ابزار برای دور زدن معیارهای امنیتی سرویس‌های استریم مانند یوتیوب مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل افراد می‌توانند بدون اجازه قانونی، از موسیقی‌ها و ویدئوهای تحت پوشش کپی‌رایت استفاده کنند.

حذف این ابزار از گیت‌هاب اعتراض کاربران را به‌همراه داشته است؛ چرا که بسیاری از کاربران از این ابزار برای دانلود غیر قانونی استفاده نمی‌کنند. بعضی از کاربران از این ابزار برای دانلود ویدئوهای خودشان استفاده می‌کنند تا بتوانند آن‌ها را در مکان‌های دیگر آرشیو کنند.

منبع: https://www.zoomit.ir/software-application/364274-github-youtube-downloaders-riaa/



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از تغییراتی که در آفیس 2013 رخ داده است تغییر نشان‌گر تایپ است. بدین صورت که نشان‌گر تایپ در محیط نرم‌افزارهایی چون Word، دیگر تنها حالت چشمک‌زن معمولی ندارد و همراه با افکتی به آرامی کم‌رنگ و پر‌رنگ می‌شود. این موضوع شاید در دید اول باعث زیبا شدن محیط نرم‌افزار شود اما در صورتی که شروع به تایپ کردن متنی طولانی کنید خواهید دید که این نشان‌گر جدید چندان هم اتفاق جالبی نیست، چرا که به هنگام تایپ سریع، از متن تایپ شده عقب می‌ماند و حالتی کند دارد. در صورتی که به این نشان‌گر جدید متحرک علاقه‌ای ندارید، در این ترفند به نحوه غیرفعال کردن آن خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا کلیدهای ترکیبی Win+R را فشار دهید تا پنجره Run باز شود.
سپس عبارت regedit را وارد نموده و Enter بزنید تا وارد محیط ویرایش‌گر رجیستری شوید.
اکنون به مسیر زیر بروید:

 دقت کنید در صورتی که کلید Graphics در زیرشاخه Common وجود ندارد بایستی خودتان این کلید را ایجاد کنید. برای این کار روی Common راست کلیک کرده و New > Key را انتخاب کنید. نام این کلید جدید را Graphics قرار دهید.
پس از ورود به Graphics، در قسمت دیگر صفحه بر روی فضای خالی راست کلیک کرده و New > DWORD (32-bit) Value را انتخاب نمایید.
نام این مقدار جدید را DisableAnimation قرار دهید.
حال بر روی DisableAnimation دوبار کلیک کرده و در قسمت Value data عدد 1 را وارد نموده و روی دکمه OK کلیک کنید.
با اجرای یکی از نرم‌افزارهای آفیس 2013 خواهید دید که این نشان‌گر جدید غیرفعال شده است.
برای فعال‌سازی مجدد آن کافی است به DisableAnimation مقدار 0 بدهید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/indicator-checking-office.html



:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()