نوشته شده توسط : ساحل

ویپ (voip)
ویپ VoIP ( اقتباس از Voice over internet protocol ) به معنای (انتقال مقارن مکالمات تلفنی بر روی یک شبکه دیتا) که با اسم IP تلفنی نیز از آن یاد می شود ، امکان استفاده از اینترنت برای مکالمات تلفنی را فراهم می نماید .

در روبرو استفاده از خطوط تلفن سنتی ،ویپ VoIP از فن آوری دیجیتال استفاده می نماید و نیازمند یک پیوستگی broadband همانند DSL است .

ویپ VoIP یک روش برای تبدیل سیگنال های آنالوگ صوت به دیتا های دیجیتال است که از طریق اینترنت منتقل می شوند.

یک روش مجازاً رایگان برای برقرای ارتباطات تلفنی در هر جای دنیا تبدیل کند.

فقط بس است خرج ISP را بپردازید.

هدف از این‌کار غلبه گام‌به‌گام بر چالش‌هایی است که انتقال شدامد صوتی را برروی بستر نه چندان باکیفیت شبکه‌های محلی با خطر روبه‌رو می‌سازد.

از این‌رو طی کردن این مسیر، لازمه تضمین کامیابی پروژه های ویپ VoIP سازمانی است.

تفاوت VOIP نسبت به سانترال

مکالمات تلفنی مبتنی بر IP، تفاوت‌های بنیادینی با ارتباطات دیتا دارند و کیفیت این مکالمات ارتباط تنگاتنگی با تاثیر شبکه دارد.

به‌طوری‌که هرگونه تاخیر در تبادلات سطح شبکه، افت کیفیت محسوسی را به به اتفاق خواهد داشت.

التزام مدیران شبکه به ارتقای کارایی LAN، خطوط و تجهیزات دسترسی به شبکه گسترده، و به‌کارگیری ابزارهای مدیریت و کنترل کیفیت، شرط موفقیت پروژه‌های ویپ VoIP استُ.

مقدمه:
ارتباطات یگانه از نیازهای حیاتی بشریت است و انسان همواره به پیگیری آفرینش فن آورهائی بوده است که بتواند با استفاده از آنان با دیگر همنوعان خویش پیوستگی پایدار نماید .

در ماضی ای نه چندان بعید که انسان به کارگیری اینترنت را تجربه نکرده بود ، ارتباطات محاوره ای صرفا” از طریق تلفن و به کمک خطوط PSTN ( اقتباس از Public Switched Telephone Network ) ، سپریدن می گردید .

ابداع کامپیوترهای شخصی ، فن آوری های جدید ارتباطی نظیر تلفن های سلولی و نهایتا” اینترنت نمونه هائی در این مقوله می باشند که باعث شده است انسان بتواند با استفاده از سرویس های جدیدی نظیر نامه الکترونیکی ، چت و مواردی‌ دیگر با دیگر افراد وابستگی پایدار نماید.
در حال آماده می توانیم نظاره گر یک انقلاب واقعی در پهنه ارتباطات باشیم .

هر شخص با استفاده از رایانه و اینترنت می تواند با سایر افراد مورد علاقه خویش وابستگی برپا نموده ، دیتا ای مبادله و یا از طریق امکانات نرم افزاری موجود با یکدیگر تبادل نظر نمایند .



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



ترفندهای تلگرام , آموزش پاک کردن کش تلگرام در اندروید

ترفند پاک کردن کش تلگرام

 

کش تلگرام تمامی فایل هایی را که شما از سرور تلگرام دریافت می کنید را برروی حافظه گوشی یا هارد کامپیوتر ذخیره نموده و مدیریت می نماید و این شامل تمام فایل هایی که در چت ها، گروه ها و کانال ها وجود دارد و شما ارسال یا دریافت کرده اید می باشد. اگر این فایل ها بر روی گوشی شما  ذخیره نگردد شما باید برای هر بار مشاهده آنها مجددا این  فایل ها را دوباره دانلود کنید .

 

مزیت کش تلگرام در این است که وقتی یک بار از یک کانال دیدن کردید و عکس ها، ویدیو ها و یا هر چیزی دیگری را که قبلا یک بار دانلود کردید، وقتی دفعه بعد دوباره به اون کانال، گروه یا چت سر میزنید همه فایل ها از روی گوشی لود شده و شما به راحتی می توانید آنها را باز کنید. کش نه تنها شما را از دانلود مکرر می رهاند بلکه هزینه شارژ اینترنت شما را نیز کاهش میدهد؛ چون هر فایلی فقط یک بار دریافت می شود و می توانید بارها ازآن استفاده کنید.

 

چرا باید کش تلگرام را پاک کنیم ؟

حال شاید بپرسید با این همه مزیت چرا باید حافظه تلگرام را پاک کنید. جواب اینجاست که وقتی حافظه گوشی  شما پر شود رم  و پردازنده قادر بر نظارت و مدیریت بر تمامی این فایل ها نیستند. در نتیجه گوشی  شما به کندی کار می کند.  و از طرفی دیگر چون حافظه گوشی ها و تبلت ها اندک است شما نمی توانید همه فایل هایی که از تلگرام  را دریافت می کنید را برروی گوشی خود ذخیره نگه دارید؛ بنابراین دست آخر مجبور خواهید شد این اطلاعات را پاک کنید تا حافظه گوشی خالی شده و بتوانید اطلاعات جدیدتر و ضروری تر را ذخیره نمایید .

 

یکی دیگر از دلایل پاک کردن کش تلگرام مسئله امنیت و حریم خصوصی هر شخصی است . چون با دیدن کش تلگرام هرکس می تواند از وبگردی های شما مطلع شود.

 

آموزش پاک کردن کش تلگرام در اندروید

برنامه تلگرام رو باز کنید و از قسمت بالای صفحه روی آیکن ۳ خط ضربه بزنید و بعد از فهرست باز شده گزینه Settings را انتخاب کنید.

حالا در صفحه تنظیمات به قسمت Messages رفته و بر روی روی گزینه Cache Settings ضربه بزنید.

 

ترفندهای تلگرام , آموزش پاک کردن کش تلگرام در اندروید

آموزش پاک کردن کش تلگرام در اندروید 

 

تنظیمات کش تلگرام Cache Settings

در صفحه تنظیمات کش یا همان Cache Settings با سه  قسمت وجود مواجه می شوید:

 

۱-مدت زمان نگهداری داده ها یا  Keep Data

با استفاده از این گزینه می توانید تنظیم مدت زمان نگهداری فایل های کش شده برروی حافظه دستگاه خود را تنظیم کنید. روی عبارت Keep Data ضربه بزنید ، در فهرستی که باز می شود ۳ گزینه موجود است:

 

ترفندهای تلگرام , آموزش پاک کردن کش تلگرام در اندروید

 

تنظیمات مربوط به مدت زمان نگهداری کش تلگرام – نسخه اندروید

یک هفته ۱ week

یک ماه ۱ month

برای همیشه Forever

 

به شما توصیه میکنیم این گزینه را برروی Forever تنظیم کنید. زیرا ممکن است دوست داشته باشید یک فایل را برای خودنگه دارید اما اگر گزینه ۱ week یا ۱ month را انتخاب نمایید بعد از یک هفته یا یک ماه به طور اتوماتیک همه فایل ها حذف خواهند گشت.

 

۲- پاک کردن کش تلگرام یا Clear Cache

در این قسمت می توانید تمامی فایل های مورد نظر خود را حذف کنید. روی عبارت Clear Cache ضربه بزنید.همانگونه که می بینید یک فهرست باز خواهد شد که می توانید نوع فایل های مورد نظر خود را انتخاب کنید:

عکس ها Photos

ویدیو ها Videos

اسناد Documents مانند فایل های ورد یا PDF

سایر فایل ها Others

 

هر کدام از گزینه ها را که مایلید  حذف گردد تیک زده و در آخر برروی گزینه Clear Cache ضربه بزنید تا همه فایل های انتخاب شده حذف شوند.

 

ترفندهای تلگرام , آموزش پاک کردن کش تلگرام در اندروید

 

۳- بانک اطلاعاتی ذخیره شده روی حافظه گوشی Local Database

در این قسمت متن تمام چت ها تون رو پاک کنید . در واقع این دیتابیس متن تمام چت ها را ذخیره می نماید. کافی ست که بر روی عبارت Local Database  ضربه بزنید و بعد برروی گزینه Yes ضربه بزنید تا همه چت ها با هم پاک شوند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/cache-telegram2-clean.html



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

در این خبر سعی داریم تا راه حلی جهت کاهش مصرف اینترنت هنگام کار با اینستاگرام را به شما ارائه دهیم.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو می باشد که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران همچنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکسهایشان استفاده کنند. محدودیت اشتراک گذاری ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه می‌باشد.

 

شما زمانی که در حال کار با شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید و از اینترنت تلفن همراهتان برای اتصال به این شبکه اجتماعی کار می کنید قطعا با این مشکل روبرو شده اید که حجم بسته اینترنت شما زود تمام می شود چرا که کار با این شبکه اجتماعی به دلیل تصاویری گرافیکی آن ها اینترنت بیشتری را مصرف می کند.

 

در ادامه راه حلی به شما آموزش می دهیم که تا مصرف دیتای اینترنت شما در هنگام کار با شبکه اجتماعی اینستاگرام کاهش پیدا کند.

 

مراحل انجام کار:

1- واردشدن به نرم افزار اینستاگرام .

2- وارد شدن به حساب کاربری اینستاگرام خود.

3- وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام شوید(در سیستم عامل اندروید وارد سه نقطه و در سیستم عامل آیفون نماد چرخ دنده را بفشارید.

 

کاهش مصرف اینترنت بر روی کامپیوتر , شبکه اجتماعی

کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام

 

4- گزینه Cellular Data Use  را انتخاب کنید و پس از آن گزینه ای با نام  Use Less Data را ازمیان لیست پیدا کرده و آن را فعال کنید.

 

کاهش مصرف اینترنت بر روی کامپیوتر , شبکه اجتماعی

طریقه کاهش مصرف اینترنت

 

کاهش مصرف اینترنت بر روی کامپیوتر , شبکه اجتماعی

ترفندهای اینستاگرام

 

با طی کردن مراحل بالا شما می توانید مصرف حجم اینترنت خود را پایین بیاورید.

منبع:yjc.ir

 

 


:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رمز دوم پویا یا رمز دوم یکبار مصرف در بانک دی نیز همانند سایر بانک‌های کشور فعال سازی می‌شود و استفاده از آن از اول بهمن ماه برای همه مشتریان الزامی خواهد شد. بسیاری از مشتریان نظام بانکی کشور با سازوکار فعال سازی رمز دوم پویا یا همان رمز یکبار مصرف آشنایی ندارند که موجبات نارضایتی را ایجاد کرده است. در همین راستا آی‌تی‌رسان آموزش جامعی را برای فعال سازی رمز خرید اینترنتی بانک دی که از جمله بانک‌های پرمشتری کشور است، آماده کرده و در دسترس شما قرار می‌دهد.

طبق اعلام رسمی بانک دی، این بانک هزینه‌ای برای فعال سازی رمز دوم دریافت نمی‌کند و استفاده از اپلیکیشن این بانک نیز بدون هزینه خواهد بود. اپلیکیشن اختصاصی این بانک برای فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف، اپلیکیشن ریما است که جایگزین برنامه راز می‌شود. بدیهی است در صورت دریافت هر گونه وجه، امکان شکایت به بانک مرکزی وجود داشته و برخورد جدی با این تخلف صورت خواهد گرفت.

بانک دی

بانک دی که چند سالی است از طریق ادغام بانک‌ها و موسسات مختلف کشور تشکیل شده، توانسته جایگاه مناسبی در بین مشتریان پیدا و نقدینگی بالایی را از آن خود کند. آخرین آمارهای موجود از این بانک نشان می‌دهد که چیزی در حدود 3 میلیون مشتری در این بانک حساب دارند که طبیعتا وجود این مقدار از مشتریان، تراکنش قابل توجهی را در خریدهای اینترنتی و … خواهد داشت.

از دیگر نکات قابل ذکر در مورد رمز دوم پویای بانک دی این است که اعتبار رمز دوم صادر شده به صورت پیش فرض 60 ثانیه بوده و تفاوتی با سایر بانک‌ها ندارد. بدیهی است در صورت دریافت رمز دوم و عدم استفاده از آن، بایستی برای خریدهای بعدی از رمز جدید استفاده کنید. این قابلیت که در همه بانک‌های کشور فعال شده، باعث می‌شود تا لو رفتن رمز دوم منجر به از دست رفتن حساب بانکی مشتریان نشود.

در صورتی که شماره تلفن همراه ثبت شده شما در سیستم بانکی بانک دی درست باشد، شما نیازی به مراجعه حضوری به شعب این بانک نخواهید داشت ولی در غیر این‌صورت و یا نیاز به تغییر شماره تلفن همراه، باید به شعب بانک دی مراجعه کرده و نسبت به تغییر یا ثبت شماره تلفن همراه درست اقدام نمایید.

بانک دی

طبیعتا برای فعال سازی رمز دوم نیازی به مراجعه حضوری به شعب بانکی وجود نداشته و فعال کردن رمز دوم یکبار مصرف از طریق خودپردازهای بانکی و دستگاه‌های غیرنقدی این شرکت امکان پذیر است. بانک دی از جمله نهادهای مالی است که در زمینه خدمات اینترنتی فعال بوده و بسترهای مختلفی برای بهره برداری از سرویس‌های خود فراهم کرده است.

نکات مهمی که بایستی در بحث رمز دوم یکبار مصرف (OTP) به آن توجه کنید:

1- برای فعال‌سازی رمز دوم یکبار مصرف (OTP) اجباری به استفاده از اپلیکیشن نیست. حتی اگر مشکلی با اپلیکیشن ندارید و استفاده از پیامک را می‌پسندید، امکان این انتخاب را خواهید داشت.

2- در صورتی که به شعبه بانک دی مراجعه کردید و کارمند بانک شما را مجبور به نصب اپلیکیشن کرد، امکان شکایت خواهید داشت چرا که نظام بانکی موظف به فعال‌سازی نسخه پیامکی برای همه مشتریان در صورت نیاز خواهد بود.

3- برای فعال‌سازی رمز دوم پویا به هیچ فرد حقیقی و حقوقی اعتماد نکنید. فعال‌سازی این رمز نه نیاز به واسطه دارد و نه نیاز به دانش فنی عجیبی! حتی اگر اطلاعات کافی ندارید، به شعبه بانک مراجعه کنید. کارمندان بانک موظف به راهنمایی و فعال‌سازی این رمز برای شما هستند.

4- هزینه استفاده از رمز دوم پویا روی قبض موبایل شما نیز لحاظ نخواهد شد و به شایعات موجود در این زمینه توجه نکنید.

نکته بسیار مهم در فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف بانک دی

به هیچ اپلیکیشن رمز دوم ساز و… اعتنا نکنید و به طور کلی بدانید که هیچ روشی غیر از روش‌های اعلامی برای دریافت رمز دوم وجود ندارد. در صورتی که به هر دلیلی اطلاعات بانکی‌تان لو رفت، کافی است سریعا یک رمز جدید از اپلیکیشن یا سامانه پیامکی دریافت کنید و از خالی شدن حسابتان جلوگیری نمایید.

بانک دی

نحوه فعال سازی رمز دوم در بانک دی چگونه است؟

این بانک برای مشتریان خود دو روش متفاوت پیشنهاد داده که اولین روش مراجعه به شعب این بانک است و دومین روش نیز مراجعه به اینترنت بانک است. طبیعتا برای مشتریان دارای دسترسی نت بانک، اقدام از این طریق بهترین راه خواهد بود.

نحوه فعال سازی رمز دوم پویا بدون مراجعه حضوری

اپلیکیشن اختصاصی بانک دی با نام “ارس” به کاربران این بانک ارائه شده که از طریق سایت رسمی این بانک قابل دسترسی و دانلود است.

1- ابتدا بایستی اپ ارس را از طریق سایت این بانک دانلود کنید. بدیهی است که باید اپلیکیشن مخصوص سیستم عامل گوشی خود را در این مرحله انتخاب نمایید.

2- وارد اینترنت بانک شوید.

3- وارد صفحه اول اینترنت بانک خود شوید و سپس در همان صفحه روی گزینه فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف کلیک کنید.

4- در صفحه بعد کارتی که قصد دارید رمز دوم را برایش فعال کنید، انتخاب نمایید.

5- یک کد QR به شما نمایش داده می‌شود که بایستی آن را از طریق اپلیکیشن اسکن کنید.

6- پس از نصب اپلیکیشن ارس، وارد اپلیکیشن شده و کارهای مقدماتی از جمله تعیین رمز عبور را انجام دهید.

7- پس از طی کردن مرحله ابتدایی، بایستی اسکنر را مقابل کد QR قرار دهید.

8- پس از اینکه فعال سازی اپلیکیشن با موفقیت انجام شد، رمزهای یکبار مصرف طی هر 60 ثانیه، تولید و در معرض دید شما قرار می‌گیرد. اپلیکیشن در هر بار فعال شدن، اقدام به تولید رمزهای 60 ثانیه‌ای می‌کند که در خریدهای اینترنتی شما قابل استفاده خواهد بود.

بانک دی

راهنمای مراحل نصب و استفاده از نرم افزار رمز دوم پویا (مراجعه حضوری)

در صورتی که به اینترنت بانک دی دسترسی ندارید، باید به شعب این بانک مراجعه کنید و مراحل زیر را طی کنید.

1- با در دست داشتن کارت ملی خود، به یکی از شعب بانک دی مراجعه کنید.

2- فرم درخواست فعال سازی رمز دوم پویا را پر کنید.

3- اپلیکیشن ارس را از طریق سایت این بانک دریافت کرده و سپس بر روی گوشی خود نصب کنید.

4- متصدی بانک یک برگه حاوی کد QR به شما می‌دهد که بایستی توسط اپلیکیشن اسکن کنید.

5- مراحل ابتدایی فعال سازی اپلیکیشن را انجام داده و سپس اسکنر اپ را باز کنید. کد پرینت شده را اسکن کنید و منتظر دریافت پیام تاییدیه باشید.

6- در مراحل فعال سازی اپلیکیشن، اینترنت خود را خاموش نکنید.

7- یک رمز 4 رقمی به شماره تلفن همراه ثبت شده در سیستم بانک ارسال می‌شود که باید در کادر نمایش داده شده وارد کنید.

8- یک پین کد دلخواه نیز در کادر پایین وارد نمایید و این کد را به خاطر بسپارید.

9- مراحل فعال سازی به اتمام رسیده و اپلیکیشن در هر بار فعال شدن، اقدام به تولید رمزهای 60 ثانیه‌ای می‌کند که در خریدهای اینترنتی شما قابل استفاده خواهد بود.

نحوه استفاده از رمز دوم دریافتی از اپلیکیشن ارس چگونه است؟

در صورتی که قصد خرید اینترنتی و یا قصد استفاده از خدمات USSD را داشتید، وارد اپلیکیشن ارس شده و رمز صادر شده را کپی کنید. این رمز را در خرید اینترنتی یا خرید از طریق کد USSD استفاده کرده و به دلیل یکبار مصرف بودن یا اعتبار اندکش، به هر کسی که دوست داشتید، اعلام کنید چرا که دیگر کار نخواهد کرد.

بانک دی

به نکات زیر توجه کنید:

  • قابل ذکر است تنها در این مرحله نیاز به فعال بودن اینترنت تلفن همراه شما است و پس از آن جهت استفاده از رمزهای تولید شده در نرم افزار، نیاز به فعال بودن اینترنت تلفن همراه شما وجود ندارد.
  • دقت داشته باشید که حتماً تنظیمات زمان و تاریخ گوشی خود را روی حالت خودکار تنظیم نمایید.
  • اگر تنظیمات زمان و تاریخ دستگاه شما روی حالت خودکار نباشد، این برنامه به درستی کار نخواهد کرد و رمزهای تولید شده برای کارت‌های بانکی شما نامعتبر خواهد بود.
  • جهت حفظ محرمانگی رمزهای تولید شده بانکی ابتدا می‌بایست نوع ورود به نرم افزار ارس (با استفاده از رمز یا الگو) خود را برای یکبار تعیین نموده و زین پس در هر بار، باز نمودن نرم افزار، نیاز به وارد نمودن رمز یا الگوی تعیین شده خواهید داشت.
  • ورود با استفاده از الگو: کافی است حداقل 4 نقطه را به هم متصل نمایید سپس همان الگو را جهت تأیید، برای بار دوم وارد کنید تا الگو پذیرفته شود از این پس می‌توانید با استفاده از این الگو وارد برنامه ارس شوید.
  • ورود با استفاده از رمز: جهت انتخاب رمز دقت کنید که رمز شما باید حداقل 8 کاراکتر و شامل حداقل یک حرف بزرگ انگلیسی، حداقل یک عدد، و همچنین یکی از کاراکترهای )?*_=+%$#@( باشد. در صورتی که در رمز شما همه این موارد رعایت شده باشد، فیلد متنی دوم برای شما فعال خواهد شد که رمز خود را در آن تکرار کنید. پس از این مرحله رمز/الگوی شما جهت ورود به برنامه ارس ثبت شده است و در هر بار ورود به برنامه نیاز به استفاده از آن خواهید داشت.

افزودن بانک دی به اپلیکیشن:

1- پس از ورود به نرم افزار ارس از لیست بانک‌های موجود، بانک مورد نظر خود را انتخاب نمایید (بانک دی) و code QR دریافتی از شعبه را پس از لمس دکمه “اسکن کن”، اسکن نمایید.

2- در این مرحله می‌توانید بنا به نیاز ، یکی از گزینه‌های رمز اول/ رمز دوم و یا هر دو گزینه را انتخاب نموده و سپس می‌بایست رمزفعال سازی دریافت شده از طریق پیامک را در محل مربوطه وارد نمایید.

3- سپس یک عدد حداقل شش رقمی را به دلخواه به عنوان پین کد در محل مربوطه وارد نموده و دکمه تائید را لمس نمایید.

4- پس از این مرحله همانند تصویر زیر در بازه زمانی 60 ثانیه، رمز یکبار مصرف تولید و قابل مشاهده خواهد بود که این رمز برای تمامی کارت‌هایی که به شعبه اعلام نموده‌اید و همچنین در تمامی درگاه‌های بانکی قابل استفاده است.

بازه زمانی قفل صفحه: جهت افزایش امنیت در برنامه ارس، در صورتی که برنامه به مدت چند ثانیه روی تلفن همراه شما بدون استفاده باز باشد، برنامه به صورت خودکار قفل خواهد شود و کاربر می‌بایست با استفاده از رمز عبور و یا الگویی که در ابتدای ورود به برنامه تعریف نموده است، مجددا وارد شود. کاربر می‌تواند این بازه زمانی را از بین گزینه‌های موجود در تنظیمات اپلیکیشن انتخاب نماید.

بانک دی

نکات بسیار مهم در فعال سازی اپلیکیشن ارس:

  • برای استفاده از اپلیکیشن ارس، باید ساعت و تاریخ تلفن همراه خود را روی حالت خودکار (time and date Automatic) تنظیم نمایید. برای این منظور از بخش تنظیمات به Date & Time رفته و تیک Automatically Set را فعال نمایید.
  • برای استفاده از اپلیکیشن ارس در سیستم عامل شرکت اپل، نسخه مورد استفاده از آی‌او‌اس بالاتر از 11 باشد و در صورت پایین بودن نسخه سیستم عامل، عملا امکان بهره گیری از ارس وجود نخواهد داشت.
  • نسخه اندروید مناسب جهت استفاده از نرم افزار ارس می‌بایست 5 و بالاتر از آن بوده و نسخه‌های قدیمی‌تر اندروید قادر به پشتیبانی از برنامه ارس نیستند.
  • تلفن همراه کاربر نباید Root شده باشد (برای سیستم عامل اندروید)
  • تلفن همراه کاربر نباید jailbreak شده باشد (برای سیستم عامل IOS)
  • چنان‌چه بخواهید بیش از یک کارت بانکی را جهت دریافت رمز یکبار مصرف (اول/دوم( در نرم افزار ارس فعال نمایید می‌بایست هنگام مراجعه به شعبه بانک این موضوع را اعلام نمائید.
  • باتوجه به اینکه کد QR یک کد امنیتی است لذا خواهشمند است به جهت جلوگیری از سوء استفاده و عدم افشاء در حفظ و نگهداری از آن کوشا باشید.

 

سوالات متدوالی که احتمالا در مورد رمز دوم یکبار مصرف یا رمز دوم پویا و اپلیکیشن ارس خواهید داشت:

 

1- در صورتی که نرم افزار به هر دلیلی از روی گوشی موبایل حذف شود چه کاری باید انجام دهیم؟

در این‌صورت می‌بایست به شعبه مراجعه نموده و مراحل فعال سازی نرم افزار مجدداً انجام گردد.

 

2- زمان مشاهده خطای عدم برقراری ارتباط با سرور چه کاری باید انجام دهیم؟

این موضوع به چند دلیل رخ می‌دهد:
1 .فعال نبودن اینترنت تلفن همراه
2 .منقضی شدن رمز پیامک شده به تلفن همراه (بیش از 15 دقیقه)

چنان‌چه رمز ارسال شده منقضی گردد می‌بایست مجدداً به شعبه مراجعه فرمایید.

 

3- زمانی که الگوی ورود به اپ ارس را فراموش کرده‌ایم چه کاری باید انجام دهیم؟

در این‌صورت نرم افزار را پاک نموده و مراحل نصب و فعال سازی را از ابتدا انجام دهید.

بانک دی

4- در زمان سرقت یا مفقودی تلفن همراه خود چه کاری باید انجام دهیم؟

می‌بایست سریعاً به یکی از شعب بانک دی مراجعه نموده و رمز دوم پویا خود را غیر فعال نمائید.

 

5- در صورتی که بخواهیم رمز اول یکبار مصرف خود را نیز فعال نمائیم چه کاری باید انجام دهیم؟

در حال حاضر فعال سازی رمز اول یکبار مصرف اختیاری بوده و در صورت تمایل می‌توانید به یکی از شعب بانک دی مراجعه نموده، درخواست فعال سازی رمز اول را اعلام و مراحل فعال سازی نرم افزار را مجدداً انجام دهید.

 

6- آیا فعال سازی رمز اول یکبار مصرف اجباری است؟

دریافت رمز اول یکبار مصرف به انتخاب مشتری و اختیاری است و در حال حاضر بنا به دستور بانک مرکزی تنها فعال سازی رمز دوم یکبار مصرف الزامیست.

 

7- مدت زمان اعتبار رمزهای تولید شده در اپلیکیشن ارس چند ثانیه است؟

مدت زمان اعتبار هر رمز 60 ثانیه است.

 

8- آیا بازه زمانی قفل صفحه با مدت زمان اعتبار رمز یکبار مصرف تولید شده توسط نرم افزار ارتباطی دارد؟

خیر. از طریق منوی تنظیمات می‌توان قفل خودکار ورود به اپ ارس را تنظیم نمود . قابل ذکر است مدت زمان اعتبار رمزهای تولید شده بصورت ثابت و کماکان 60 یانیه است.

 

9- رمز یکبار مصرف برای کدام کارت قابل استفاده است؟

رمز تولید شده توسط نرم افزار تنها برای کارت یا کارت‌هایی قابل استفاده است که زمان مراجعه به شعبه اعلام نموده‌اید. چنانچه بیش از یک کارت در اختیار دارید می‌بایست ابتدای امر به کارمند شعبه اعلام فرمایید.

بانک دی

10- در صورتی که چندین بار رمز ورود اپلیکیشن ارس را به اشتباه وارد نمائیم نرم افزار قفل می‌شود برای رفع این مشکل چه کاری باید انجام دهیم؟

در این‌صورت می‌بایست به نزدیک‌ترین شعبه مراجعه و مراحل فعال سازی نرم افزار را مجدداً انجام انجام دهید.

 

فعال سازی رمز دوم پیامکی بانک دی

در حال حاضر اطلاعاتی از این روش فعال سازی وجود نداشته ولی به نظر می‌رسد که تا پایان بهمن ماه، این روش استفاده نیز فعال شده و در دسترس مشتریان این بانک قرار خواهد گرفت.

منبع:

http://itresan.com/286189/%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%DA%AF%D8%A7%D9%85-%D8%B1%D9%85%D8%B2-%D8%AF%D9%88%D9%85-%D9%BE%D9%88%DB%8C%D8%A7-%DB%8C%D8%A7-%DB%8C%DA%A9%D8%A8/



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گزارش اخیر وب‌سایت IHS Markit نشان می‌دهد که تغییر بزرگی در بازار چیپست موبایلی در حال اتفاق افتادن است. با وجود سازندگانی مانند سامسونگ و هواوی که استفاده از تراشه‌های خانگی خود را افزایش داده‌اند، سهم کوالکام از بازار چیپست‌های موبایلی کاهش یافته است. سامسونگ و هواوی عرضه چیپ‌های خودشان را در طول سه ماهه سوم 2019 تا ۳۰ درصد افزایش داده‌اند.

گزارش مذکور می‌گوید که ۸۰.۴ درصد از هندست‌های میان‌رده سامسونگ در طول این بازه زمانی مجهز به تراشه اگزینوس شرکت بوده‌اند. در سه ماهه سوم 2018، ۶۴.۲ درصد از میان‌رده‌های سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده می‌کردند. همچنین تعداد هندست‌های هواوی که مجهز به تراشه کایرین واحد های‌سیلیکون این شرکت بوده‌اند از ۶۸.۷ درصد سه ماهه سوم 2018 به ۷۴.۶ درصد سه ماهه سوم 2019 رسیده است. هواوی همیشه چیپست‌های کایرین خود را در داخل مدل‌های پرچمدارش به کار می‌برد، اما ظاهرا شرکت استفاده از این تراشه‌ها را گسترده‌تر کرده است. ضمنا باید یادآور شویم که سامسونگ چیپست اگزینوس را خودش تولید می‌کند، اما تراشه‌های کایرین هواوی توسط TSMC ساخته می‌شوند.

ممنوعیت دسترسی به زنجیره تامین آمریکا هواوی را مجبور به استفاده از چیپ‌های کایرین خودش کرده است

همزمان با افزایش استفاده هواوی و سامسونگ از تراشه‌های خانگی‌شان، کوالکام بیشترین تاثیر منفی را از این اتفاق متحمل شده است. برای مثال، در طول سه ماهه سوم 2019، درصد چیپ‌های به‌کار رفته کوالکام بر روی گوشی‌های هواوی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۲۴ درصد به ۸.۶ درصد کاهش یافته است. هواوی میزان استفاده از پردازنده‌های مدیاتک را هم از ۷.۳ درصد به ۱۶.۷ درصد افزایش داده است.

در واقع باید بگوییم که هواوی به‌خاطر ممنوعیت دسترسی به زنجیره تامین آمریکا بوده که به استفاده بیشتر از چیپست‌های کایرین و تراشه‌های مدیاتک بر روی گوشی‌های خود روی آورده است. این شرکت چینی در اواسط ماه مه سال گذشته به دلایل امنیتی در لیست تحریم وزارت بازرگانی آمریکا قرار گرفت. در نتیجه این اقدام، شرکت قادر به خرید چیپست از کمپانی کوالکام که دفتر مرکزی‌اش در سان دیگو کالیفرنیا قرار داشت، نبود. Micron Technology، شرکتی که چیپ‌های حافظه هواوی را تامین می‌کند، گفته است که مجوزی را برای سال 2020 دریافت کرده که به او اجازه بارگیری چیپ‌های DRAM را به هواوی (بزرگترین مشتری Micron) خواهد داد.

سامسونگ هم به‌نوبه خود در حال رقم زدن نوع دیگری از تغییر در بازار چیست‌های موبایلی است که با گوشی‌های پرچمدار امسال شرکت یعنی سری گلکسی S20 اتفاق خواهد افتاد. سامسونگ به‌طور سنتی، قدرتمندترین چیپست اگزینوس خود را، در اکثر بازارها به‌جز آمریکا، ژاپن، چین و آمریکای لاتین، بر روی سری گلکسی S استفاده می‌کرد. دستگاه‌هایی که در این کشورها عرضه می‌شدند معمولا مجهز به جدیدترین تراشه اسنپ‌دراگون کوالکام بودند. اما امسال، همه مدل‌های S20 دارای اسنپ‌دراگون 865 خواهند بود؛ به‌جز دستگاه‌های عرضه شده در اروپا که اگزینوس 990 را در داخل خود خواهند داشت.

کوالکام با در اختیار داشتن یک سهم ۳۱ درصدی از بازار چیپست موبایل همچنان پیشتاز است. مدیاتک با ۲۱ درصد سهم، در جایگاه دوم قرار دارد. اگزینوس سامسونگ و کایرین هواوی هم با داشتن سهم ۱۶ و ۱۴ درصدی از بازار چیپست دنیا در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

درباره کوالکام باید بگوییم که این شرکت در ابتدا قرار بود چیپست پرچمدار جدید خود یعنی اسنپ‌دراگون 865 را با استفاده از پروسه ۷ نانومتری EUV برای سامسونگ بسازد. اما ظاهرا TSMC این چیپ را با استفاده از فناوری ۷ نانومتری N7P خواهد ساخت. این همان فناوری‌ است که توسط TSMC در ساخت چیپست A13 بایونیک اپل استفاده شده بود. از اواسط امسال، TSMC شروع به عرضه چیپ‌های ۵ نانومتری خواهد کرد. تراشه‌های ۵ نانومتری دارای ترانزیستورهای بیشتری بر روی خود بوده و در نتیجه قدرتمندتر و کارآمدتر از چیپ‌های فعلی هستند. دو تا از تراشه‌های مهمی که با استفاده از پروسه ۵ نانومتری ساخته خواهند شد، یکی A14 بایونیک اپل و دیگری کایرین 1020 هواوی هستند. ما این پردازنده‌ها را به‌ترتیب در داخل مدل‌های آیفون 2020 و سری هواوی میت 40 خواهیم دید.

منبع:

https://itresan.com/287108/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%88-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%86%db%8c%d9%be%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گزارش اخیر وب‌سایت IHS Markit نشان می‌دهد که تغییر بزرگی در بازار چیپست موبایلی در حال اتفاق افتادن است. با وجود سازندگانی مانند سامسونگ و هواوی که استفاده از تراشه‌های خانگی خود را افزایش داده‌اند، سهم کوالکام از بازار چیپست‌های موبایلی کاهش یافته است. سامسونگ و هواوی عرضه چیپ‌های خودشان را در طول سه ماهه سوم 2019 تا ۳۰ درصد افزایش داده‌اند.

گزارش مذکور می‌گوید که ۸۰.۴ درصد از هندست‌های میان‌رده سامسونگ در طول این بازه زمانی مجهز به تراشه اگزینوس شرکت بوده‌اند. در سه ماهه سوم 2018، ۶۴.۲ درصد از میان‌رده‌های سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده می‌کردند. همچنین تعداد هندست‌های هواوی که مجهز به تراشه کایرین واحد های‌سیلیکون این شرکت بوده‌اند از ۶۸.۷ درصد سه ماهه سوم 2018 به ۷۴.۶ درصد سه ماهه سوم 2019 رسیده است. هواوی همیشه چیپست‌های کایرین خود را در داخل مدل‌های پرچمدارش به کار می‌برد، اما ظاهرا شرکت استفاده از این تراشه‌ها را گسترده‌تر کرده است. ضمنا باید یادآور شویم که سامسونگ چیپست اگزینوس را خودش تولید می‌کند، اما تراشه‌های کایرین هواوی توسط TSMC ساخته می‌شوند.

ممنوعیت دسترسی به زنجیره تامین آمریکا هواوی را مجبور به استفاده از چیپ‌های کایرین خودش کرده است

همزمان با افزایش استفاده هواوی و سامسونگ از تراشه‌های خانگی‌شان، کوالکام بیشترین تاثیر منفی را از این اتفاق متحمل شده است. برای مثال، در طول سه ماهه سوم 2019، درصد چیپ‌های به‌کار رفته کوالکام بر روی گوشی‌های هواوی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۲۴ درصد به ۸.۶ درصد کاهش یافته است. هواوی میزان استفاده از پردازنده‌های مدیاتک را هم از ۷.۳ درصد به ۱۶.۷ درصد افزایش داده است.

در واقع باید بگوییم که هواوی به‌خاطر ممنوعیت دسترسی به زنجیره تامین آمریکا بوده که به استفاده بیشتر از چیپست‌های کایرین و تراشه‌های مدیاتک بر روی گوشی‌های خود روی آورده است. این شرکت چینی در اواسط ماه مه سال گذشته به دلایل امنیتی در لیست تحریم وزارت بازرگانی آمریکا قرار گرفت. در نتیجه این اقدام، شرکت قادر به خرید چیپست از کمپانی کوالکام که دفتر مرکزی‌اش در سان دیگو کالیفرنیا قرار داشت، نبود. Micron Technology، شرکتی که چیپ‌های حافظه هواوی را تامین می‌کند، گفته است که مجوزی را برای سال 2020 دریافت کرده که به او اجازه بارگیری چیپ‌های DRAM را به هواوی (بزرگترین مشتری Micron) خواهد داد.

سامسونگ هم به‌نوبه خود در حال رقم زدن نوع دیگری از تغییر در بازار چیست‌های موبایلی است که با گوشی‌های پرچمدار امسال شرکت یعنی سری گلکسی S20 اتفاق خواهد افتاد. سامسونگ به‌طور سنتی، قدرتمندترین چیپست اگزینوس خود را، در اکثر بازارها به‌جز آمریکا، ژاپن، چین و آمریکای لاتین، بر روی سری گلکسی S استفاده می‌کرد. دستگاه‌هایی که در این کشورها عرضه می‌شدند معمولا مجهز به جدیدترین تراشه اسنپ‌دراگون کوالکام بودند. اما امسال، همه مدل‌های S20 دارای اسنپ‌دراگون 865 خواهند بود؛ به‌جز دستگاه‌های عرضه شده در اروپا که اگزینوس 990 را در داخل خود خواهند داشت.

کوالکام با در اختیار داشتن یک سهم ۳۱ درصدی از بازار چیپست موبایل همچنان پیشتاز است. مدیاتک با ۲۱ درصد سهم، در جایگاه دوم قرار دارد. اگزینوس سامسونگ و کایرین هواوی هم با داشتن سهم ۱۶ و ۱۴ درصدی از بازار چیپست دنیا در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

درباره کوالکام باید بگوییم که این شرکت در ابتدا قرار بود چیپست پرچمدار جدید خود یعنی اسنپ‌دراگون 865 را با استفاده از پروسه ۷ نانومتری EUV برای سامسونگ بسازد. اما ظاهرا TSMC این چیپ را با استفاده از فناوری ۷ نانومتری N7P خواهد ساخت. این همان فناوری‌ است که توسط TSMC در ساخت چیپست A13 بایونیک اپل استفاده شده بود. از اواسط امسال، TSMC شروع به عرضه چیپ‌های ۵ نانومتری خواهد کرد. تراشه‌های ۵ نانومتری دارای ترانزیستورهای بیشتری بر روی خود بوده و در نتیجه قدرتمندتر و کارآمدتر از چیپ‌های فعلی هستند. دو تا از تراشه‌های مهمی که با استفاده از پروسه ۵ نانومتری ساخته خواهند شد، یکی A14 بایونیک اپل و دیگری کایرین 1020 هواوی هستند. ما این پردازنده‌ها را به‌ترتیب در داخل مدل‌های آیفون 2020 و سری هواوی میت 40 خواهیم دید.

منبع:

https://itresan.com/287108/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%88-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%86%db%8c%d9%be%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گزارش اخیر وب‌سایت IHS Markit نشان می‌دهد که تغییر بزرگی در بازار چیپست موبایلی در حال اتفاق افتادن است. با وجود سازندگانی مانند سامسونگ و هواوی که استفاده از تراشه‌های خانگی خود را افزایش داده‌اند، سهم کوالکام از بازار چیپست‌های موبایلی کاهش یافته است. سامسونگ و هواوی عرضه چیپ‌های خودشان را در طول سه ماهه سوم 2019 تا ۳۰ درصد افزایش داده‌اند.

گزارش مذکور می‌گوید که ۸۰.۴ درصد از هندست‌های میان‌رده سامسونگ در طول این بازه زمانی مجهز به تراشه اگزینوس شرکت بوده‌اند. در سه ماهه سوم 2018، ۶۴.۲ درصد از میان‌رده‌های سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده می‌کردند. همچنین تعداد هندست‌های هواوی که مجهز به تراشه کایرین واحد های‌سیلیکون این شرکت بوده‌اند از ۶۸.۷ درصد سه ماهه سوم 2018 به ۷۴.۶ درصد سه ماهه سوم 2019 رسیده است. هواوی همیشه چیپست‌های کایرین خود را در داخل مدل‌های پرچمدارش به کار می‌برد، اما ظاهرا شرکت استفاده از این تراشه‌ها را گسترده‌تر کرده است. ضمنا باید یادآور شویم که سامسونگ چیپست اگزینوس را خودش تولید می‌کند، اما تراشه‌های کایرین هواوی توسط TSMC ساخته می‌شوند.

ممنوعیت دسترسی به زنجیره تامین آمریکا هواوی را مجبور به استفاده از چیپ‌های کایرین خودش کرده است

همزمان با افزایش استفاده هواوی و سامسونگ از تراشه‌های خانگی‌شان، کوالکام بیشترین تاثیر منفی را از این اتفاق متحمل شده است. برای مثال، در طول سه ماهه سوم 2019، درصد چیپ‌های به‌کار رفته کوالکام بر روی گوشی‌های هواوی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۲۴ درصد به ۸.۶ درصد کاهش یافته است. هواوی میزان استفاده از پردازنده‌های مدیاتک را هم از ۷.۳ درصد به ۱۶.۷ درصد افزایش داده است.

در واقع باید بگوییم که هواوی به‌خاطر ممنوعیت دسترسی به زنجیره تامین آمریکا بوده که به استفاده بیشتر از چیپست‌های کایرین و تراشه‌های مدیاتک بر روی گوشی‌های خود روی آورده است. این شرکت چینی در اواسط ماه مه سال گذشته به دلایل امنیتی در لیست تحریم وزارت بازرگانی آمریکا قرار گرفت. در نتیجه این اقدام، شرکت قادر به خرید چیپست از کمپانی کوالکام که دفتر مرکزی‌اش در سان دیگو کالیفرنیا قرار داشت، نبود. Micron Technology، شرکتی که چیپ‌های حافظه هواوی را تامین می‌کند، گفته است که مجوزی را برای سال 2020 دریافت کرده که به او اجازه بارگیری چیپ‌های DRAM را به هواوی (بزرگترین مشتری Micron) خواهد داد.

سامسونگ هم به‌نوبه خود در حال رقم زدن نوع دیگری از تغییر در بازار چیست‌های موبایلی است که با گوشی‌های پرچمدار امسال شرکت یعنی سری گلکسی S20 اتفاق خواهد افتاد. سامسونگ به‌طور سنتی، قدرتمندترین چیپست اگزینوس خود را، در اکثر بازارها به‌جز آمریکا، ژاپن، چین و آمریکای لاتین، بر روی سری گلکسی S استفاده می‌کرد. دستگاه‌هایی که در این کشورها عرضه می‌شدند معمولا مجهز به جدیدترین تراشه اسنپ‌دراگون کوالکام بودند. اما امسال، همه مدل‌های S20 دارای اسنپ‌دراگون 865 خواهند بود؛ به‌جز دستگاه‌های عرضه شده در اروپا که اگزینوس 990 را در داخل خود خواهند داشت.

کوالکام با در اختیار داشتن یک سهم ۳۱ درصدی از بازار چیپست موبایل همچنان پیشتاز است. مدیاتک با ۲۱ درصد سهم، در جایگاه دوم قرار دارد. اگزینوس سامسونگ و کایرین هواوی هم با داشتن سهم ۱۶ و ۱۴ درصدی از بازار چیپست دنیا در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

درباره کوالکام باید بگوییم که این شرکت در ابتدا قرار بود چیپست پرچمدار جدید خود یعنی اسنپ‌دراگون 865 را با استفاده از پروسه ۷ نانومتری EUV برای سامسونگ بسازد. اما ظاهرا TSMC این چیپ را با استفاده از فناوری ۷ نانومتری N7P خواهد ساخت. این همان فناوری‌ است که توسط TSMC در ساخت چیپست A13 بایونیک اپل استفاده شده بود. از اواسط امسال، TSMC شروع به عرضه چیپ‌های ۵ نانومتری خواهد کرد. تراشه‌های ۵ نانومتری دارای ترانزیستورهای بیشتری بر روی خود بوده و در نتیجه قدرتمندتر و کارآمدتر از چیپ‌های فعلی هستند. دو تا از تراشه‌های مهمی که با استفاده از پروسه ۵ نانومتری ساخته خواهند شد، یکی A14 بایونیک اپل و دیگری کایرین 1020 هواوی هستند. ما این پردازنده‌ها را به‌ترتیب در داخل مدل‌های آیفون 2020 و سری هواوی میت 40 خواهیم دید.

منبع:

https://itresan.com/287108/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%88-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%86%db%8c%d9%be%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

گزارش اخیر وب‌سایت IHS Markit نشان می‌دهد که تغییر بزرگی در بازار چیپست موبایلی در حال اتفاق افتادن است. با وجود سازندگانی مانند سامسونگ و هواوی که استفاده از تراشه‌های خانگی خود را افزایش داده‌اند، سهم کوالکام از بازار چیپست‌های موبایلی کاهش یافته است. سامسونگ و هواوی عرضه چیپ‌های خودشان را در طول سه ماهه سوم 2019 تا ۳۰ درصد افزایش داده‌اند.

گزارش مذکور می‌گوید که ۸۰.۴ درصد از هندست‌های میان‌رده سامسونگ در طول این بازه زمانی مجهز به تراشه اگزینوس شرکت بوده‌اند. در سه ماهه سوم 2018، ۶۴.۲ درصد از میان‌رده‌های سامسونگ از چیپست اگزینوس استفاده می‌کردند. همچنین تعداد هندست‌های هواوی که مجهز به تراشه کایرین واحد های‌سیلیکون این شرکت بوده‌اند از ۶۸.۷ درصد سه ماهه سوم 2018 به ۷۴.۶ درصد سه ماهه سوم 2019 رسیده است. هواوی همیشه چیپست‌های کایرین خود را در داخل مدل‌های پرچمدارش به کار می‌برد، اما ظاهرا شرکت استفاده از این تراشه‌ها را گسترده‌تر کرده است. ضمنا باید یادآور شویم که سامسونگ چیپست اگزینوس را خودش تولید می‌کند، اما تراشه‌های کایرین هواوی توسط TSMC ساخته می‌شوند.

ممنوعیت دسترسی به زنجیره تامین آمریکا هواوی را مجبور به استفاده از چیپ‌های کایرین خودش کرده است

همزمان با افزایش استفاده هواوی و سامسونگ از تراشه‌های خانگی‌شان، کوالکام بیشترین تاثیر منفی را از این اتفاق متحمل شده است. برای مثال، در طول سه ماهه سوم 2019، درصد چیپ‌های به‌کار رفته کوالکام بر روی گوشی‌های هواوی نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۲۴ درصد به ۸.۶ درصد کاهش یافته است. هواوی میزان استفاده از پردازنده‌های مدیاتک را هم از ۷.۳ درصد به ۱۶.۷ درصد افزایش داده است.

در واقع باید بگوییم که هواوی به‌خاطر ممنوعیت دسترسی به زنجیره تامین آمریکا بوده که به استفاده بیشتر از چیپست‌های کایرین و تراشه‌های مدیاتک بر روی گوشی‌های خود روی آورده است. این شرکت چینی در اواسط ماه مه سال گذشته به دلایل امنیتی در لیست تحریم وزارت بازرگانی آمریکا قرار گرفت. در نتیجه این اقدام، شرکت قادر به خرید چیپست از کمپانی کوالکام که دفتر مرکزی‌اش در سان دیگو کالیفرنیا قرار داشت، نبود. Micron Technology، شرکتی که چیپ‌های حافظه هواوی را تامین می‌کند، گفته است که مجوزی را برای سال 2020 دریافت کرده که به او اجازه بارگیری چیپ‌های DRAM را به هواوی (بزرگترین مشتری Micron) خواهد داد.

سامسونگ هم به‌نوبه خود در حال رقم زدن نوع دیگری از تغییر در بازار چیست‌های موبایلی است که با گوشی‌های پرچمدار امسال شرکت یعنی سری گلکسی S20 اتفاق خواهد افتاد. سامسونگ به‌طور سنتی، قدرتمندترین چیپست اگزینوس خود را، در اکثر بازارها به‌جز آمریکا، ژاپن، چین و آمریکای لاتین، بر روی سری گلکسی S استفاده می‌کرد. دستگاه‌هایی که در این کشورها عرضه می‌شدند معمولا مجهز به جدیدترین تراشه اسنپ‌دراگون کوالکام بودند. اما امسال، همه مدل‌های S20 دارای اسنپ‌دراگون 865 خواهند بود؛ به‌جز دستگاه‌های عرضه شده در اروپا که اگزینوس 990 را در داخل خود خواهند داشت.

کوالکام با در اختیار داشتن یک سهم ۳۱ درصدی از بازار چیپست موبایل همچنان پیشتاز است. مدیاتک با ۲۱ درصد سهم، در جایگاه دوم قرار دارد. اگزینوس سامسونگ و کایرین هواوی هم با داشتن سهم ۱۶ و ۱۴ درصدی از بازار چیپست دنیا در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

درباره کوالکام باید بگوییم که این شرکت در ابتدا قرار بود چیپست پرچمدار جدید خود یعنی اسنپ‌دراگون 865 را با استفاده از پروسه ۷ نانومتری EUV برای سامسونگ بسازد. اما ظاهرا TSMC این چیپ را با استفاده از فناوری ۷ نانومتری N7P خواهد ساخت. این همان فناوری‌ است که توسط TSMC در ساخت چیپست A13 بایونیک اپل استفاده شده بود. از اواسط امسال، TSMC شروع به عرضه چیپ‌های ۵ نانومتری خواهد کرد. تراشه‌های ۵ نانومتری دارای ترانزیستورهای بیشتری بر روی خود بوده و در نتیجه قدرتمندتر و کارآمدتر از چیپ‌های فعلی هستند. دو تا از تراشه‌های مهمی که با استفاده از پروسه ۵ نانومتری ساخته خواهند شد، یکی A14 بایونیک اپل و دیگری کایرین 1020 هواوی هستند. ما این پردازنده‌ها را به‌ترتیب در داخل مدل‌های آیفون 2020 و سری هواوی میت 40 خواهیم دید.

منبع:

https://itresan.com/287108/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-%d9%88-%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%da%86%db%8c%d9%be%d8%b3%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7/



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با افزایش حجم خسارات و آسیب‌دیدگی مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان، اپراتورهای تلفن همراه وارد عمل شدند و کلیه مکالمات داخلی خود را برای اهالی این منطقه رایگان کردند.

به گزارش آی‌تی‌رسان، اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کلیه ارتباطات داخلی مشترکین همراه اول و تلفن ثابت به مقصد داخلی در کنارک، نیک شهر، فنوج، قصرقند، چابهار، سرباز، میرجاوه و دلگان و روستاهای این مناطق تا جمعه 27 دی رایگان خواهد بود.

همچنین شرکت ایرانسل نیز در اطلاعیه‌ای اعلام نمود که کلیه مکالمات داخلی مشترکین این اپراتور تا روز جمعه 27 دی ماه 98 برای اهالی میرجاوه، فنوج، کنارک، نیکشهر، قصرقند، دلگان، چابهار و سایر مناطق سیل‌زده و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان خواهد بود.

گفتنی است که متخصصین فنی این شرکت‌ها با حضور در مناطق سیل‌زده در حال بررسی خسارات وارده به شبکه‌های ارتباطی هستند و تمام تلاش خود را برای حفظ پایداری شبکه و بهبود اوضاع انجام خواهند داد.

منبع:

https://itresan.com/287213/%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%84%da%a9%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%a7%d8%ae%d9%84%db%8c-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d9%88%d9%84-%d9%88-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%86/



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی دو عبارتی هستند که این روزها بیش از پیش بهم گره خورده‌اند و خیلی‌ها با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی به دنیای کسب‌وکارهای اینترنتی ورود کرده‌اند.

در این مطلب از دو جهت به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم.

از یک سو به این جستار می‌پردازیم که پیش از ساخت فروشگاه چه مواردی را باید در نظر داشت و چه اقدماتی باید انجام داد.

و از جانب دیگر به روش‌های ساخت فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم و می‌آموزیم که چطور یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم. در پیوستگی نیز به نکاتی اشاره می‌کنم که پروا و تفکر به آن‌ها خالی از فایده نیست و به شما در راه‌اندازی فروشگاه آنلاین و پیشبرد آن کمک می‌کنند.

پیش از طریق اندازی فروشگاه بد نیست در مورد درآمد فروشگاه اینترنتی رسیدگی هایی داشته باشید، مطالعه مطالب زیر را به شما رهنمود می کنم.

حتما بخوانید: درآمد فروشگاه اینترنتی چقدر است؟ چطور درآمد فروشگاه را تخمین بزنیم؟

حتما بخوانید: تاسیس فروشگاه اینترنتی چطور شدنی است وقتی به کار تمام وقت مشغولیم؟

حتما بخوانید: اشتباهات من در تاسیس کسب و کار اینترنتی، شما این اشتباهات را مرتکب نشوید.

 

قدم اول: برگزیدن محصول برای فروش

پیش از هرچیز باید به این اندیشه کنید که هدف فروش چه محصولاتی را دارید. گزینش محصول نخستین و مهمترین قدم در آغاز یک فروشگاه اینترنتی است.

گاه گزینش محصول از همان نخست می‌تواند ریسک شکست شما را افزایش یا تفریق دهد، بعد به اندازه کافی برای این انتخاب مهم وقت بگذارید.

چرا انتخاب فرآورده برای فروش آنلاین الی این حتماً مهم است؟
تصور کنید محصولی را برای فروش انتخاب کرده‌اید، فروشگاه را راه‌اندازی کرده‌اید، تولید محتوا و تبلیغ کرده‌اید و کل چیز به خوبی پیش‌ می‌رود.

پس از مدتی متوجه می‌شوید که فروشتان زیر است با کمی بررسی اغلب متوجه می‌شوید که این آمارگرفتن فروش برای شما پذیرفتنی است زیرا محصول انتخابی شما برای فروش بازار کوچکی دارد و از طرفی حاشیه سود این محصول خیلی بالا نیست، چه اتفاقی افتاده است؟

شما محصولی را انتخاب کرده‌اید که بازار کوچکی دارد و از طرفی حاشیه سود آن نیز در حتماً متوسط است ولی شما تصور می‌کردید که درآمدتان خیلی اغلب از این مقدار خواهد بود برآیند اینکه دلسرد می‌شوید.

حتما بخوانید: ۲۸ فروشگاه اینترنتی ایرانی که باید آنها را بشناسید

پس یگانه از مواردی که در انتخاب فرآورده باید در نظر داشته باشید، بررسی بازار محصول و حاشیه سود آن است لغایت بعد از مدتی کار و جنبش دچار سردی و توان امیدی نشوید.

مثال دیگری برای شما می‌زنم، فرض کنید محصولی را انتخاب کرده‌اید، فروشگاه راه‌اندازی کرده‌اید و به فروش هم رسیده‌اید.

پس از مدتی متوجه می‌شوید کسی محصول شما را خریداری نمی‌کند زیرا فرآورده شما هنوز به اندازه کافی در اینترنت جستجو نمی‌شود و بازار خرید آنلاین آن هنوز خیلی پسندیده نیست. در حالی که قبل از برگزیدن فرآورده می‌توانستید بازار آن را به چهره نسبی بررسی کنید.

مثال‌های دیگری هستی دارند که اثر می‌دهد گزینش فرآورده الی چه حد مهم است، توصیه می‌کنم برای گزینش محصول مطلب پایین را مطالعه کنید.

قدم دوم: فرآورده مورد نظر را آزمایش کنید

اگر مرحله گزینش فرآورده را طی کردید اما همچنان مطمئن نیستید که محصول واقعیت را گزینش کرده‌اید یا خیر، می‌توانید محصول خود به شکل‌های دیگر در فضای مجازی عرضه کنید و بازار را بسنجید.

دیوار، اینستاگرام، سایت‌های فروش واسطه‌ای و . . . روش‌های مناسبی برای بررسی میزان متقاضیان در فضای آنلاین هستند.

قدم سوم: ساخت فروشگاه اینترنتی

برای ساخت فروشگاه اینترنتی شما سه گزینه قبل رو دارید.

گزینه اول: ساخت فروشگاه با برنامه نویسی

با استفاده از زبان‌های برنامه نویسی تحت وب یک فروشگاه اینترنتی اختصاصی برای خود می‌سازید. که اگر خودتان برنامه نویسی نیستید و یا مایل به صرف وقت نیستید، می‌توانید ساخت آن رابه یک شخص یا کمپانی معتبر بسپارید.

 

گزینه دوم: ساخت فروشگاه با سیستم‌های مدیریت محتوا

با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای سایت(CMS) که وردپرس مشهورترین آن‌هاست، برای خود یک سایت بسازید. این روش به مراتب سریعتر از شیوه اول است، ولی برای فروشگاه‌های خیلی کبیر پیشنهاد نمی‌شود.

در این طریق هم یا باید خودتان وردپرس یاد بگیرید که یادگیری آن سریعتر از روش اول است و یا سپریدن آن را به شرکت یا شخص بسپارید که هزینه به مراتب کمتری از حالت اول خواهد داشت.

 

گزینه سوم: ساخت فروشگاه با فروشگاه‌سازهای تحت وب

فروشگاه‌‌سازهای تحت وب، سایت‌هایی هستند که در آن‌ها ثبت اسم کرده و یک فروشگاه آماده با پنل مدیریت اخذ می‌کنید.

برای فهم چگونگی آن، انگاشت کنید که در فیسبوک ثبت اسم می‌کنید و یک صفحه برای خویش می‌سازید. در این فروشگاه سازها به جای صفحه یک فروشگاه در کمر بستن شما قرار می‌گیرد. این شیوه از سریع‌ترین روش‌هاست ولی در ایران همه فروشگاه سازها ظاهر مناسب و دلچسبی را به شما ارایه نمی دهند، اگر قصد به کارگیری فروشگاه سازها را دارید، من فروشگاه ساز پرتال را به شما توصیه می کنم.

فروشگاه ساز پرتال امکان ۷ روز آزمایش مجانی را فراهم کرده است.

ورود به فروشگاه ساز پرتال

 

قدم چهارم: جذب ترافیک به وب‌سایت را بیاموزید

در این مرحله باید فروشگاه شما به اندازه کافی فرآورده داشته باشد و با روش‌های مختلف سعی کنید که مخاطبان به فروشگاه شما وارد شوند.

اگر در مقوله دیجیتال مارکتینگ تجربه‌ای ندارید حتما حتما از یک شخص کارآزموده در این مقوله کمک بگیرید و در ساحل آن سعی کنید مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ خویش را با مطالعه و دوره‌های آموزشی مختلف تقویت کنید.

در پیوستگی به چند نکته در راه‌اندازی و مدیریت فروشگاه اینترنتی توجه کنید.

۱- در راه‌ اندازی فروشگاه شتاب نکنید
یکی از اشتباهاتی که فروشگاه‌های ناموفق اتمام می‌دهند عجله در راه‌ اندازی و تبلیغ فروشگاه است. اینکه وب‌سایت فروشگاهی شما در ابتدای کار خیلی کامل نباشد طبیعی است، ولی اگر بیش از بی گمان ناقص باشد نباید برای تبلیغات و پروموت کردن آن هزینه کنید.

وقتی هنوز خیلی از محصولات در سایت شما هستی ندارند، پروسه خرید با مشکلاتی مواجه است و مشکلات جدی دیگری دارید، هزینه کردن روی تبلیغات به معنی هدر دادن پول است.

بهتر است فروشگاه اینترنتی شما حداقل‌های لازم را داشته باشد و سپس روی تبلیغات هزینه کنید.

 


هنر درست آغاز کردن

کتاب راهنمای ورود موفق به دنیای فروش آنلاین

برای همه کسانی که قصد ورود به دنیای فروش آنلاین را دارند.
مشاهده کتاب

۲- روی کاربران تمرکز کنید
بدون شک یگانه از چالش‌های اصلی در فروش اینترنتی و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، عدم امکان لمس فرآورده بدست کاربر است. خیلی از افراد هنوز به دلیل عدم امکان لمس فرآورده خرید خویش را به صورت اینترنتی اتمام نمی‌دهند و بعضی دیگر با کمی نگرانی خرید می‌کنند.

این مشکل در حال آماده قابل حل نیست، ولی می‌توان با تکنیک‌هایی همچون توضیحات کامل در مورد محصول، عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت از محصول تا حدی این سخت را رفع کرد و به کاربر کمک کرد تا جای شدنی با فرآورده واقعی وابستگی پایدار کند.

علاوه بر این تکنیک‌ها، بهتر است با آسوده کردن پروسه خرید، پیشنهادات خرید و امکان ارسال رایگان کاری کنید که کاربران مشکل عدم امکان لمس فرآورده را نادیده بگیرند و برای خرید اینترنتی از شما دلیل کافی را به دست آورند.

×مطلب پیشنهادی: راه اندازی فروشگاه اینترنتی چطور ممکن است؟ وقتی به شغل تمام وقت مشغولیم
۳- از شبکه‌های اجتماعی نهایت استفاده را ببرید
شبکه‌های اجتماعی قلب تپنده فروشگاه اینترنتی شما هستند. به عنوان نمونه مدتی قبل یک فروشگاه اینترنتی را بررسی می‌کردم و متوجه شدم که بیش از ۵۰درصد شدامد این فروشگاه از راه شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام است.

پس از بررسی حساب اینستاگرام این فروشگاه متوجه شدم که این فروشگاه به احسان در اینستاگرام فعالیت می‌کند و مخاطبانی به شدت هدفمند دارد.

برخی به شما توصیه می‌کنند که مدیریت شبکه‌های اجتماعی فروشگاهتان را به شخصی خارج از مجموعه خود برون سپاری کنید، ولی مطمئن باشید که این شغل اشتباه است.

حساب شما در اینستاگرام یا هر شبکه‌ اجتماعی دیگری نماینده‌ای از کسب‌وکارتان است، بهتر است این نماینده را به دست هر کسی مخصوصا افراد خارج گردآور که آشنایی کافی با برند شما و سبک کاری شما ندارند نسپارید.

۴- از سوشال پروف بهره‌گیری کنید
سوشال پروف یا تایید اجتماعی، یعنی نشانه دهید که کسب‌وکار شما و فروشگاه اینترنتی شما باره تایید است.

به عنوان نمونه نظرات مثبت افراد در شبکه‌ اجتماعی شما و اعلام رضایت آنها نوعی تایید اجتماعی است و به شدت در میزان اعتماد کسان به شما کارساز است.

۵- راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی با تمرکز روی سئو
از سئو غافل نشوید، مخصوصا وقتی بودجه تبلیغاتی شما خیلی بالا نیست.

شما از تکنیک‌های مختلفی برای جذب شدامد به سایت می‌توانید کاربرد کنید که بعضی خرج کمتر و بعضی خرج اکثریت دارند.

اولین توصیه من این است که با اتمام تست‌های ناچیز هزینه و همینطور بررسی‌های گوناگون بهترین طریق یا شیوه‌های جذب ترافیک را پیدا کنید.

مسلما بهترین شیوه آن است که بهترین بازخورد را برای شما داشته باشد و در این وسط بی گمان گرد از بهترین شیوه‌ها، جذب ترافیک مجانی از گوگل است.

که برای به دست آوردن شدامد مجانی از گوگل باید روی سئو به اندازه کافی تمرکز کنید.

۶- از جمع آوری لید غافل نشوید
لید یا همان سرنخ‌ها، همان افرادی هستند که هنوز از شما خرید نکرده‌اند اما به کسب‌وکار شما علاقه نشان داده‌اند و به عبارتی یک قدم به خرید از شما نزدیک‌تر شده‌اند.

مثلا کسانی که در خبرنامه سایت عضو شده اند و ایمیل یا شماره تماسشان را در اختیار شما پیمان داده‌اند، یا آنهایی که در ازای اخذ یک درونمایه یا دریافت یک کد تخفیف ایمیل خودشان در اختیار شما پیمان داده‌اند.

به این کسان لید و به عمل جذب این افراد لید جنریشن یا لیدسازی گفته می‌شود. به کارگیری لید از این جهت دارای اهمیت است که بعد از مدتی شما یک دیتابیس کبیر از مشتریان و افراد علاقه‌مند به کسب‌وکارتان دارید و می‌توانید از آنها برای فروش بیشتر یا اطلاع رسانی‌ها کاربرد کنید.

۷- از اهمیت توضیحات فرآورده در فروشگاه اینترنتی غافل نشوید
در راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی، یکی از مواردی که می‌تواند به موفقیت فروشگاه شما کمک کند توجه به درونمایه است.

اینکه چه محتوایی در فروشگاه قرار می‌دهید به شدت مهم است ولی توضیحات نوشته شده برای محصولات چندین برابر مهم هستند.

توضیحات فرآورده می‌تواند منجر به خرید یا عدم خرید یک کاربر شود، به راستی با نوشتن توضیحات فرآورده خوب می‌توان نرخ تبدیل یک فروشگاه را بالا برد.

نکات مهمی در توضیحات محصول هستی دارند که مهمترین آنها، پروا به سوالات ذهنی کاربر است، باید با شناخت بهتر مخاطبان و همینگونه محصول باره نظر، متوجه شوید که چه سوالاتی در ذهن کاربران در باره این محصول وجود دارد، و کوشش کنید که در توضیحات فرآورده به این سوالات پذیرش دهید.

راه اندازی فروشگاه آنلاین

۸- وب‌سایت فروشگاهی شما باید ریسپانسیو یا واکنش‌گرا باشد
امروز درصد قابل توجهی از شدامد وب‌سایت‌ها از راه موبایل است. با این اوصاف اگر وب‌سایت شما روی موبایل نمایش درستی نداشته باشد و کاربر برای خرید از وب‌سایت در حالت موبایل سخت داشته باشد، در این صورت درصد قابل توجهی از مشتریان را از دست داده‌اید.

در گذشته برخی ترافیک مختصر موبایل را نادیده‌ می‌گرفتند ولی امروز نادیده دریافت ترافیک موبایل برابر با شکست یک فروشگاه اینترنتی است.

حتی بعضی با وجود ریسپانسیو بودن سایت در حالت موبایل، دست به ساخت اپلیکیشن برای استفاده راحت‌تر کاربران می‌زنند.

 

 

۹- امکان عقیده دهی مشتریان در فروشگاه اینترنتی فراهم باشد
در بررسی یک فروشگاه اینترنتی ایرانی متوجه شدم که این شرکت راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی خود را به یک مجموعه دیگر ودیعه است و در عین ناباوری از آنها خواسته بود که امکان نظردهی مشتریان بسته باشد.

این فروشگاه نمی‌دانست که هستی نظرات دیگر مشتریان درباره محصول چقدر می‌تواند به افزایش فروش سایت کمک کند، و جدای از این سوژه خیلی از کاربران فقط در چهره نظرات مثبت دیگر افراد در باره یک فرآورده آن را خریداری می‌کنند.

در راه‌ اندازی فروشگاه اینترنتی نکات بسیاری هستی دارند از جمله وضعیت گزینش محصول، وضعیت راه‌ اندازی وب‌سایت فروشگاهی، وضعیت سئوی وب‌سایت و نکات دیگری که حائز اهمیت هستند.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ظاهرا سامسونگ هفته گذشته در یک جلسه خصوصی در نمایشگاه CES 2020 تایید کرده بود که نام دومین گوشی تاشو شرکت، گلکسی بلوم (Bloom) خواهد بود. اما امروز صبح، Ice Universe، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی، توییتی را منتشر کرده که این موضوع را رد می‌کند.

او در توییت خود گفته است که دستگاه تاشو بعدی سامسونگ، گلکسی زد فلیپ (Z Flip) نام خواهد داشت و در تاریخ یازدهم فوریه در رویداد آنپک شرکت به‌همراه سری گلکسی S20 معرفی خواهد شد. در ابتدا به نظر می‌رسید که سامسونگ شاید از انتخاب نام گلکسی بلوم منظوری داشته است؛ با توجه به اینکه قبلا گفته بود دستگاه تاشو بعدی شرکت، زنانی را که در دهه بیست زندگی‌شان هستند، هدف قرار خواهد داد. اما حالا به نظر می‌رسد که نام جدید آن گلکسی زد فلیپ، منطقی‌تر از گلکسی بلوم باشد.

گلکسی زد فلیپ مجهز به اسنپ‌دراگون 855 و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود

گلکسی زد فلیپ قرار است حول محور افقی خم شود و موقع باز شدن تبدیل به یک نمایشگر ۶.۷ اینچی گردد. همچنین گفته می‌شود که دستگاه مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 855 و یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی خواهد بود. شما ممکن است از خودتان بپرسید که چه اتفاقی برای مشخصات پرچمداری که در ابتدا به این هندست نسبت داده می‌شد، افتاده است؟ باید بگوییم که آن مشخصات مربوط به گلکسی فولد 2 می‌شدند. در واقع، دنباله واقعی گلکسی فولد اصلی، گلکسی فولد 2 خواهد بود و نه گلکسی زد فلیپ. انتظار می‌رود که گلکسی فولد 2 مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 865 و یک نمایشگر شیشه‌ای فوق‌نازک باشد.

البته استفاده از مشخصات کمی پایین‌تر برای گلکسی زد فلیپ، یک نتیجه خوب برای آن خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود که قیمت دستگاه بین ۸۰۰ تا ۹۰۰ دلار باشد که در مقایسه با برچسب قیمت ۱۵۰۰ دلاری موتورولا ریزر جدید بسیار پایین است. سامسونگ در واقع تصمیم دارد که برای مدل بعدی گلکسی فولد، از همان فرم فکتور بزرگتر گوشی به تبلت استفاده کند. دی جی کُه، مدیر اجرایی سامسونگ، اخیرا گفته بود که شرکت بین ۴۰۰ هزار تا ۵۰۰ هزار دستگاه گلکسی فولد از زمان عرضه آن در اواخر ماه سپتامبر به فروش رسانده است. سامسونگ با فروش این دستگاه با قیمتی نزدیک به ۲۰۰۰ دلار توانسته است درآمدی حدود ۱ میلیارد دلار کسب کند. بنابراین منطقی به نظر نمی‌رسد که شرکت، فرم فکتور گلکسی فولد را که این همه درآمد برایش در پی داشته است، به این‌زودی‌ها کنار بگذارد.

حتی گوشی تاشو هواوی میت X که فروش‌های محدودی در داخل چین دارد، طبق گفته شرکت چینی هر ماه ۱۰۰ هزار دستگاه می‌فروشد. هواوی از فروش این دستگاه در طول دو ماه، نزدیک به نیم میلیارد دلار درآمده داشته است. ضمن اینکه شرکت احتمالا ماه آینده نسخه به‌روز شده آن یعنی میت Xs را نیز رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که نسخه‌به‌روزشده مجهز به چیپست کایرین 5G 990 و سرویس‌های موبایلی جدید هواوی خواهد بود. همانطور که احتمالا می‌دانید هواوی به‌خاطر ممنوعیت دسترسی به زنجیره تامین آمریکا، نمی‌تواند از سرویس‌های موبایلی گوگل بر روی گوشی‌های خود استفاده کند. البته نبود اپلیکیشن‌های اصلی گوگل مانند جیمیل، سرچ، پلی استور، مپس و… مشکلی در داخل خود چین که اکثر این اپلیکیشن‌ها ممنوع هستند، ایجاد نمی‌کند، اما مسلما فروش‌های بین‌المللی دستگاه‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد. هواوی می‌خواهد با به‌کارگیری سرویس‌های موبایلی خودش بر روی میت Xs، گوشی تاشوی خود را در سطح جهانی به فروش برساند.

بنابراین به‌طور خلاصه باید بگوییم که دستگاه تاشویی که ماه آینده توسط سامسونگ معرفی خواهد شد نه گلکسی فولد 2 بلکه گلکسی زد فلیپ خواهد بود. سامسونگ شاید گلکسی فولد 2 را اواخر امسال رونمایی کند. هواوی هم گوشی تاشو بازنگری‌شده میت Xs را ماه آینده در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد کرد. در مورد موتورولا ریزر جدید هم ما همچنان منتظر تاریخ عرضه جدید آن هستیم.

منبع:

http://itresan.com/287180/%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%D8%B4%D9%88-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%B2%D8%AF-%D9%81/



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در اولین فروشگاه بدون فروشنده و کاملا رباتیک هواوی در چین، تمام کارها از دریافت سفارش تا تحویل کالا به مشتری، توسط ربات‌های هوشمند انجام می‌شود.

هواوی در تعداد زیادی از کشورهای دنیا فروشگاه فیزیکی و رسمی محصولات خود را راه‌اندازی کرده؛  این‌بار اولین فروشگاه بدون متصدی (بدون حضور انسان) و کاملا رباتیک خود را در چین افتتاح کرده است.

این فروشگاه هوشمند جدید شبیه یک کپسول طراحی شده و نمای جلویی آن از شیشه ضدگلوله ساخته شده است. در این فروشگاه دو بازوی رباتیک، شامل یک بازوی بزرگ و یک بازوی کوچک وجود دارد که قادر به چرخش 360 درجه هستند.

این فروشگاه بدون حضور انسان و در واقع بدون متصدی بوده و 24 ساعته باز است و خریداران می‌توانند از طریق صفحه نمایش بزرگی که در بخش مشتری قرار گرفته، کالای دلخواه خود را خریداری کنند. پس از انجام خرید، ربات بزرگ کالا را از قفسه برداشته و در بخش تحویل می‌گذارد تا ربات کوچک‌تر آن را به خریدار تحویل دهد.

هوآوی با راه اندازی این فروشگاه در شهر ووهان چین، به دنبال راه‌های جدید برای اطمینان خاطر جهت دسترسی علاقه‌مندان به محصولات خود در هفت روز هفته و به صورت شبانه‌روزی است. به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد راه‌‌اندازی تعداد بیشتری فروشگاه کاملاً رباتیک از سوی هوآوی در شهرهای مختلف چین باشیم.

در ایران نیز شاهد افتتاح  فروشگاه‌هایی هستیم که به طور انحصاری محصولات هوآوی را ارائه می‌کنند به ‌نحوی که در حال حاضر ۱۵ فروشگاه منتخب هوآوی در سراسر ایران در حال فعالیت هستند.

منبع:

https://itresan.com/287214/%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%88-%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%aa%db%8c%da%a9-%d9%87%d9%88/



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

کار دشوار و پیچیده ای نیست، امروزه حتی به صورت مجانی نیز می توانید یک فروشگاه اینترنتی تاسیس نمایید! ولی طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و بنیادی که موفقیت را به دنبال داشته باشد پیشه سهولت نیست...

اما نگران نباشید ما در این نوشتار صفر تا صد نکات و اصول تاسیس فروشگاه اینترنتی را مطرح و رسیدگی می کنیم. اگر شما هم هدف تاسیس یک سوداگری اینترنتی را دارید پیشنهاد می کنم این نوشتار را تا خاتمه مطالعه فرمایید.

احتمالا اولین سوالی که برای شما قبل خواهد آمد این است که برای تاسیس یک سایت فروشگاهی چه باید کرد؟ از کجا باید آغاز کرد؟

هدفتان را از طراحی فروشگاه اینترنتی مشخص کنید
با مشخص شدن هدفتان می توانید تصمیمات راستی بگیرید و در جهت رسیدن به همان قصد قدم بردارید. شما در کدام یک از جمله بندی های ذیل قرار دارید؟

فروشگاه فیزیکی دارید و می خواهید سوداگری اینترنتی تان را نیز تاسیس نمایید.
ایده هایی نو برای ایجاد یک کسب و کار اینترنتی و ارائه خدماتی جدیدتر، در سر دارید.
تولید کننده محصولات هستید و می خواهید خودتان یکراست فروش داشته باشید و نقش واسطه ها را حذف نمایید.
صرفا برای افزایش درآمد و بدون هیچ گویه ای اقدام به ایجاد کسب و کار اینترنتی کرده اید!
مشخص شدن این موارد به شما کمک می کنید لغایت ارزش های کاری خود را بهتر بشناسید و بر بنیاد معیارها و نیازمندی هایتان یک فروشگاه اینترنتی تاسیس نمایید.

نکته: در همین مرحله کوشش کنید بودجه ای را که برای این کار در عقیده گرفته اید را نیز مشخص نمایید تا کل مراحل بر بنیاد برنامه ریزی پیش برود.

بازار و رقبایتان را بشناسید
در این مرحله باید تمام جوانب شغل را رسیدگی کنید.

رقبای خویش را معرفی کنید، نقاط قوت و ضعف آن ها و بازار کنونی را ارزیابی نمایید. (هم رقبای فیزیکی و هم اینترنتی)
کلمات کلیدی که توسط مشتریان در اینترنت برای خرید محصولات شما جستجو می شوند را پیدا کنید. (این باره برای افزایش ترافیک وب سایت بسیار مهم است.)
مشتریان و ویژگی های عمومی آن ها را لغایت حتماً امکان بشناسید الی در تارنما خویش بر روی آن ها تمرکز نمایید. (چه کسانی با چه ویژگی هایی محصولات شما را می خرند؟)
فروشگاه ساز یا سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی را برگزیدن کنید
بزرگترین اشتباه مشتریان برای تاسیس فروشگاه اینترنتی، گزینش فروشگاه ساز اشتباه است. فروشگاه سازها بنا بر نوع خدمات، محصول، گونه طراحی، زبان برنامه نویسی و ... متفاوت می باشند. اگر تصمیم قطعی برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی گرفتید، در این مرحله می بایست یک سیستم مدیریت محتوای فروشگاهی انتخاب کنید. سیستم مدیریت محتوا فروشگاهی یا همان فروشگاه ساز امکانات لازم برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی را در کمر بستن شما پیمان می‌دهد. حال باید بدانید:

بهترین فروشگاه ساز اینترنتی کدام است؟
چگونه بهترین فروشگاه ساز اینترنتی را انتخاب کنید؟
برای گزینش بهترین فروشگاه ساز اینترنتی به چه فاکتورهایی باید پروا کرد؟
برای رسیدن به استجابت این سوالات مقاله ای را که در رابطه با گزینش بهترین فروشگاه ساز اینترنتی تألیف شده است را حتما مطالعه نمایید.

در این مرحله باید به یک شرکت طراحی سایت چیره دست مراجعه کنید. خواسته‌های خود را به شفاف‌ترین شکل ممکن به کمپانی طراحی سایت انتقال دهید. در بسیاری از موارد مشتری یا نمی‌داند چه می‌خواهد یا اینکه به درستی خواسته خود را منتقل نمی‌کند و این موجب ناخشنودی از نتیجه کار می شود.

فروشگاه ساز پرسینا:
فروشگاه ساز پرسینا یک نرم افزار یکپارچه با بیش از 150 ماژول نرم افزاری است که با Asp.Net C# MVC نوشته شده است. در موعد نگارش این متن نسخه 10.14 آن منتشر شده و فروشگاه های زیادی از این نرم افزار کاربرد می کنند. فروشگاه ساز پرسینا توسط صاحبان سوداگری باره امتحان پیمان گرفته و یک نرم انگیزه ها پخته و به بلوغ واصله است. این نرم افزار به صورت همیشگی در حال اشاعه امکانات است و از پشتیبانی تخصصی شرکت پرسینا برخوردار است.

از مهم ترین برتری های فروشگاه ساز پرسینا، کیفیت بی نظیر آن است. کل امکانات فروشگاه ساز پرسینا به بهترین نحو و با واپسین متدهای تولید نرم افزار پیاده سازی شده است. مزیت های مهم سایر فروشگاه ساز پرسینا، سرعت بالای آن و قابلیت حمایت از میلیون ها محصول است. بر اساس تست هایی که از فروشگاه ساز پرسینا گرفته شده است به راحتی لغایت 20 میلیون فرآورده را پشتیبانی کرده است و از سرعت آن کاسته نشده.

با فروشگاه ساز پرسینا آشنا شوید

یک نرم اسباب قدرتمند برای مدیریت و حفاظت فروشگاه اینترنتی


برای تصمیم گیری قطعی در باره انتخاب شرکت طراحی سایت، رهنمود می کنم بخش های گوناگون تارنما پرسینا را باره رسیدگی پیمان دهید الی نسبت به سابقه، مثال کارها، امکانات و مزایای پرسینا بیشتر آگاهی پیدا کنید.

با جرات می گوییم نرم انگیزه ها فروشگاه ساز پرسینا گرد از بهترین فروشگاه ساز های ایرانی است که تمام امکانات مورد دربایستن شما را به چهره کاملا حرفه ای و تخصصی برای شما فراهم می کند.

امکانات موردنظر، طرح و رنگبندی تارنما خویش را مشخص نمایید
بعد از رسیدگی در باره تمام فروشگاه سازها و انتخاب آن، حال که میبایست بر اساس فاکتورها و پلن بندی های کمپانی باره نظر، امکانات باره نیاز خود را مشخص نمایید. بر پای بست، قصد و بودجه ای که تعیین کرده اید امکانات فروشگاه اینترنتی خویش را گزینش نمایید. امکاناتی مانند:

نوع محصولات
شیوه حمل محصولات
شیوه های پرداخت
همزمان سازی انبارها
ارتباط با حسابداری
و ....
همچنین با بررسی تارنما های همانند و مدرن، می توانید بخش های مختلف سایت، تقسیم بندی محصولات، چارت و طرح وب سایت و رنگ بندی موردنظر را بر روی کاغذ یا از راه فتوشاپ برای طراح فروشگاه اینترنتی خود مشخص نمایید تا تارنما شما بر پایه آنچه که می خواهید تاسیس شود.

ثبت هاست و دامنه
برای طراحی سایت یا فروشگاه اینترنتی ثبت هاست و پهنه بایسته است. پرسینا برای مشتریانی که طراحی فروشگاه اینترنتی آنها را اتمام می دهد هاست و حوزه را به عنوان هدیه ثبت می کند.

هاست چیست؟
سرویسی است که میزبانی سایت ها و صفحات وب را بر دوش دارد و دربرگیرنده فضایی در یک کامپیوتر مرکزی است که همش به اینترنت متصل می باشد (سرور) و خدمات پیوسته با آن می شود. در زبان فارسی اصطلاحات "هاست"، "هاستینگ"، "میزبانی وب"، "Host" و "Hosting" نیز بجای "Web Hosting" بکار دستگیر می شوند.
دامنه چیست؟
دامین یا پهنه (Domain) در واقع نامی است که وب سایت از طریق آن قابل دستیابی خواهد بود. به طور کلی حوزه از دو دسته نام و پسوند ساختن شده است. نام حوزه بخشی است که گویای نام برند یا فعالیت شما بوده و آن را به مد نظر خود برگزیدن می نمایید. برگزیدن نام پرمعنا برای سایت یکتا از مهمترین مراحل داشتن وب سایت می باشد.
چگونه یک اسم پسندیده برای پهنه برگزیدن کنیم؟
نام دامنه‌ی شما می بایست متناسب با سوژه وب سایتتان باشد الی بینندگان بدانند كه موضوع وب سایتی كه وارد آن می شوند چیست. به طور مثال صاحبان مشاغل از اسم شركتشان بعنوان نام دامنه‌شان کاربرد می كنند. این كار اسم دامنه‌ی آن ها را راحت و به یاد ماندنی می كند. برخی مواقع اوقات اسم محصول یا علامت بازرگانی شما مهم تر از اسم شركت شما می باشد؛ در اینصورت از اسم آنها بعنوان اسم دامنه‌تان بهره‌گیری كنید. همچنین شما می توانید كلیه‌ی این اسامی (نام شرکت، نام محصول و اسم های مرتبط و ....) را ثبت كنید و آن‌ها را به عنوان دامنه خلیفه (Domain Aliasing) به تارنما خویش متصل نمایید.
چه کاراکترهایی در نام گستره مجاز می باشد؟
چه پسوندهایی برای اسم دامنه پسندیده می باشد؟
در گزینش هاست چه معیارهایی را باید در نظر گرفت؟
برای مطالعه راهنمای گزینش نام گستره اینجا کلیک کنید

پرسینا با 10 سنه سابقه، ارائه دهنده خدمات میزبانی وب، سرور اختصاصی، طراحی، برنامه نویسی و سرویس های گوناگون تحت وب است. پرسینا تا کنون سربلندی میزبانی بیش از 1600 مشترک را دارد. برای آشنایی با خدمات ثبت هاست و دامنه اینجا کلیک نمایید.

دریافت مظهر اعتماد یا enamad
تمامی فروشگاه های اینترنتی که حائز درگاه پرداخت آنلاین می باشند، موظف به گرفتن سمبول(لاتین) الکترونیک هستند. سمبول(لاتین) اعتماد این پیام را به مشتریانتان می دهد که فروشگاه اینترنتی شما از طرف نهاد های دولتی اعتبار سنجی شده است و مایه افزایش اعتماد آن ها به فروشگاه اینترنتی شما می باشد.

دریافت نماد اعتماد اصلا پیشه سختی نیست، این مرحله را می بایست پس از ثبت دامنه و تاسیس فروشگاه اینترنتی خود، از راه تارنما اینماد سپریدن دهید.

دریافت گواهی نامه SSL
گواهی SSL چیست؟
جلب اطمینان مشتری مهمترین چیز در هر کسب و کاری به خصوص در کسب وکارهای مجازی و اینترنتی است. هر شرکتی فقط زمان مشخصی، معمولا چند ثانیه، در برگزیدن دارد لغایت اعتماد مشتریان آنلاین خویش را جلب کند، بنابراین حداکثر استفاده از این سررسید زیاد بسیار مهم است.
از طرفی امنیت دیتا های وب سایت و اطلاعات مشتریان برای مدیران تارنما ها زیاد مهم است، اما احتمالاً آن ها ندانند چه راهکارهایی برای امنیت وب سایت هایشان وجود دارد.

راهکارهای متنوعی برای امنیت وب سایت هستی دارد، یگانه از این گذرگاه ها، گرفتن تصدیق (رانندگی) SSL است که به انگیزه شناخته شدن در فضای اینترنت نقش مهمی را در موفقیت وب سایت ها ایفا می کند. گواهی SSL تأییدیه ای است بر اینکه تبادل اطلاعات میانی وب سایت یا سرور شما و مرورگر کاربران و بازدیدکنندگان وب سایتتان به وسیله استشهاد SSL (لایه سوکت های امن) امن و رمزگذاری شده است.
با اخذ تصدیق (رانندگی) SSL جهانی به مشتریان سایتتان تضمین می دهید که اطلاعاتی که در سایت شما وارد می کنند قابل شنود و دسترس غیرمجاز نیست. گواهی SSL فضای کسب و کار یا تبادل اطلاعات آنلاین شما را نگهداری می کند و سبب می شود کاربران از امنیت سایت شما اطمینان خاطر داشته باشند.

مزایای گواهینامه های SSL چیست؟
جلوگیری از بلک لیست شدن بدست گوگل
بالاترین سطح امنیت برای اطلاعات و تراکنش های وب سایت
افزایش اعتماد بازدیدکنندگان وب سایت
رمزنگاری محرمانه و دلنازک بازدیدکنندگان سایت/کاربران
پذیرش مطمئن و با آسایش گمان اطلاعات کاربران
افزایش قابل توجه امتیاز بازدید سایت در موتور جستجوی گوگل Google Ranking
مشاهده تضمین امنیت بر روی آدرس سایت
برای آشنایی بیشتر با گواهینامه SSL و استعمال آن، اینجا کلیک کنید

نکته: در مرحله بعدی، بعد از طریق اندازی فروشگاه اینترنتی خود، می بایست اقداماتی را در جهت به موفقیت رساندن آن اتمام دهید. تمام رازهای به موفقیت رساندن یک فروشگاه اینترنتی را در این نوشتار بخوانید.

با این اصطلاحات فنی آشنا شوید:
زمانی که برای مشاوره با یک شرکت طراحی سایت تماس می گیرید، کارشناسان یک سری اصطلاحاتی را به پیشه می برند که بهتر است با آن ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید ارزیابی و تصمیم گیری واقعیت داشته باشید.

طراحی ریسپانسیو: برای نمایش صحیح وب سایت ها بر روی موبایل، لپ تاپ و... از طراحی ریسپانسیو کاربرد می شود.
وب سرویس: روشی که در آن بتوان به راحتی اپلیکیشن موبایل را هم به سایت افزود.

امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت فروشگاهی


سئو: همگی مواردی که موجب می شود تارنما ها در صفحه نخست گوگل نمایش داده شود.
UI: رابط کاربری (User Interface) یعنی طراحی سایت باید ساده و آسان باشد الی مشتری گیج نشود.
UX: تجربه کاربری (User Experience) یعنی سایت به نوع ای طراحی شود که مشتری در به کارگیری آن آسان باشد.
طراحی ماژولار: سایت به نوع ای طراحی شود که در هر زمان امکان اضافه کردن هر امکانی با کمترین خرج شدنی باشد.
بک اند (back end): یعنی آن تقدیر از سایت که بر روی سرور اجرا می‌شود. همگی داده‌ها و کَرویز عملکرد سایت در بک اند هستند.
فرانت اند (front end): تمام آنچه که کاربر می‌بیند. UI و UX جزئی از فرانت اند هستند.
روانشناسی رنگ و فونت: این مورد، یعنی شما بدانید چه طیف رنگی برای چه صنف و قشری پسندیده هست و چه تاثیری بر مشتری می گذارد.
آشنایی با این واژگان فنی موجب می شود الی شما خواسته های خویش را بهتر منتقل کرده و مشاوره حقیقت از شرکت های طراحی سایت داشته باشید.

خبر خوش اینکه شما در وب سایت یک شرکت طراحی سایت پیمان دارید. رهنمود می کنم دسته های مختلف وب سایت پرسینا را بررسی کرده، صفحه قیمت، صفحه در ارتباط با ما و در ضمن نمونه کارهای ما را نگریستن نمایید و یا برای مشاوره رایگان در ارتباط با تاسیس فروشگاه اینترنتی خویش با ما تماس بگیرید.

کیفیت بالا و پشتیبانی ریزبین و هزینه مناسب، سه فاکتور اساسی تیم طراحی سایت شرکت پرسینا است، پرسینا با بیش از 10 سال پیشینه در مقوله طراحی اختصاصی توانایی تاسیس فروشگاه های اینترنتی با کامل ترین امکانات فروش و در عین حال زیبا و خلاقانه را دارد. هزینه تاسیس فروشگاه اینترنتی پرسینا به چهره پلن بندی شده در اختیار شما پیمان گرفته است، شما می توانید با مراجعه به صفحه قیمت، پلن مورد نظر خودتان را طبق بودجه خویش انتخاب نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک تحقیق جدید توسط تیمی از دانشمندان دانشگاه استنفورد نشان می‌دهد که دمای میانگین بدن انسان در طول یک قرن اخیر کاهش یافته است. محققان در مطالعه خود به این نتیجه رسیده‌اند که دمای میانگین بدن زنان و مردان در قرن 21 میلادی نسبت به قرن 19 میلادی به‌ترتیب ۰.۰۳ و ۰.۶ درجه سانتی‌گراد کاهش یافته است.

این ایده که دمای میانگین بدن انسان حدود ۳۷ درجه سانتی‌گراد است، اولین بار توسط یک پزشک آلمانی به نام August Wunderlich در سال 1851 ارایه شد. از آن زمان تا به حال، این دما به‌عنوان معیاری برای سنجش سلامتی افراد پذیرفته شده است.

با این‌حال، مطالعات اخیر نشان می‌دادند که این واقعیت تثبیت‌شده، چندان هم درست نیست و دمای بدن انسان در طول سال‌ها سردتر شده است. برای بررسی دقیق‌تر این موضوع ، تیمی از دانشگاه استنفورد به سرپرستی پروفسور Julie Parsonnet تصمیم گرفت تا اندازه‌گیری‌های مدرن دمای بدن انسان را با سوابق تاریخی آن مقایسه کند.

آن‌ها برای این منظور به بررسی سه بانک‌داده مجزا از سه دوره تاریخی مختلف پرداختند. یکی از آن‌ها، سوابق پزشکی کهنه‌سربازان آمریکایی در فاصله بین سال‌های 1862 تا 1930 بود. دومی مربوط به داده‌های جمع‌آوری‌شده در پیمایش سلامت و تغذیه ملی آمریکا بین سال‌هال 1971 تا 1975 می‌شد و سومی هم مربوط به اطلاعات بیماران بزرگسالی می‌شد که در فاصله بین سال‌های 2007 تا 2017 به مرکز سلامتی استفورد مراجعه کرده بودند. تیم تحقیق، در مجموع، دمای بدن ۶۷۷۴۲۳ نفر را مورد بررسی قرار دادند و از درست بودن اعداد ثبت‌شده اطمینان حاصل کردند.

آن‌ها درنهایت متوجه شدند که دمای میانگین بدن مردانی که در قرن 21 میلادی به دنیا آمده‌اند، ۰.۶ درجه سانتی‌گراد کمتر از دمای میانگین مردانی است که در قرن 19 متولد شده‌اند. همچنین دمای میانگین بدن زنان قرن جدید، یک کاهش ۰.۰۳ درجه‌ای نسبت به دمای بدن زنان متولدشده در دهه 1890 میلادی داشته است. این بدین معناست که دمای بدن انسان‌ها در طول یک قرن به‌طور متوسط ۰.۰۳ درجه سانتی‌گراد کاهش یافته است. با این‌حال، از آنجاییکه فاکتورهای زیادی وجود دارند که دمای بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهند، تیم تحقیق می‌گوید که این موضوع الزاما به معنای بازنگری تعریف ما از دمای میانگین بدن انسان نیست.

اما اینکه چرا این کاهش اتفاق افتاده است، محققین می‌گویند که محتمل‌ترین علت آن، کاهش نرخ متابولیسم بدن انسان به‌خاطر عوامل محیطی بوده است. به گفته آن‌ها، پیشرفت‌های صورت‌گرفته در سلامت عمومی در طول ۲۰۰ سال گذشته، باعث کاهش نرخ متابولیسم بدن انسان‌ها شده است. ضمن اینکه، زندگی انسان‌‌های مدرن در محیط‌های راحت‌تر و پایدارتر باعث شده تا بدن آن‌ها برای گرم ماندن مجبور به انجام کارهای سخت نباشد و همین امر دمای میانگین بدن ما را کاهش داده است.

Parsonnet می‌گوید: ما از نظر فیزیولوژیکی متفاوت از انسان‌های گذشته هستیم. محیطی که ما در آن زندگی می‌کنیم از جمله دمای خانه‌هایمان، تماس ما با میکروارگانیسم‌ها و غذاهایی که به آن‌ها دسترسی داریم تغییر کرده است. همه این‌ها بدین معنی است که ما به هیچ‌وجه مثل انسان‌های گذشته نیستیم و از نظر فیزیولوژیکی کاملا تغییر کرده‌ایم.

این مطالعه در مجله eLife چاپ شده است.

منبع:

https://itresan.com/287188/%d8%af%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%af%d9%86-%d8%a7%d9%86%d8%b3%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b7%d9%88%d9%84-%db%8c%da%a9-%d9%82%d8%b1%d9%86-%da%af%d8%b0%d8%b4%d8%aa%d9%87-%da%a9%d8%a7%d9%87%d8%b4/



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

مسدود شدن بیش از 14 هزار سیم کارت تبلیغاتی صرفا در نیمه اول دی ماه سال جاری یکی از اخبار جالبی است که توسط رگولاتوری منتشر شده و آمار کلی را به بیش از 218 هزار سیم کارت رسانده است. اما نکته جالب‌تر اینجاست که ایرانسل در بین اپراتورهای تلفن همراه بیشترین سهم از سیم کارت‌های مزاحم را دارد!

به گزارش آی‌تی‌رسان، روز گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد بیش از 218 هزار سیم کارت تلفن همراه از بهمن ماه سال گذشته تا به حال مسدود شده‌اند که همگی به علت مزاحمت‌های تبلیغاتی بوده است.

سازمان تنظیم مقررات که متولی برخورد با مزاحمین تبلیغاتی است و عملکرد خوبی را در یکسال اخیر نشان داده، حالا آمارهای جالبی از مسدودیت‌ها داده که از جمله این آمارها، سهم اپراتورهای مختلف از مزاحمین پیامکی است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

اینترنت همراه رومینگ ملی تداخلات اپراتورهای اینترنتی اپراتورهای ترابرد سیم کارت شاخص‌های ارتباطی

پیمان قره‌داغی، مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری در مصاحبه‌ای پیرامون سیم کارت‌های مسدود شده به دلیل ارسال پیامک‌های تبلیغاتی گفت: در نیمه اول دی ماه 14 هزار و 289 سیم کارت به دلیل مزاحمت‌های تبلیغات پیامکی مسدود شده است. سهم اپراتورهای مختلف در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی متفاوت است ولی ارسال پیامک برای کلیه اپراتورها مسدود شده است.

وی در ادامه افزود: بیشترین تعداد سیم کارت‌های مسدود شده متعلق به ایرانسل بوده و 9295 سیم کارت از این اپراتور طی نیمه اول دی ماه سال جاری مسدود شده است. این آمار نشان می‌دهد که به طور میانگین روزانه 715 سیم کارت از این اپراتور مسدود شده و رگولاتوری اقدامات قانونی را بر روی آن‌ها انجام داده است. سهم اپراتور همراه اول در این آمار 1702 سیم کارت بوده و امکان ارسال پیامک برای آنها قطع شده است. این اپراتور نیز سهم میانگین روزانه 131 سیم کارت را در مسدودی ثبت کرده است.

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری در ادامه به وضعیت رایتل اشاره کرد و گفت: متاسفانه این اپراتور تلفن همراه در نیمه اول دی ماه سال جاری وضعیت خوبی در ارسال پیامک‌های تبلیغاتی نداشته و آمار 3126 سیم کار مسدود شده را ثبت کرده است. این اپراتور نیز به صورت میانگین با مسدودیت روزانه 240 سیم کارت مواجه بوده که امکان ارسال پیامک برایشان لغو شده است.

ایرانسل

پیمان قره‌داغی در ادامه گفت: برای مشخص کرد سهم هر اپراتور از پیامک‌های تبلیغاتی مزاحم باید سهم هر کدام را در بازار بسنجیم. ایرانسل با 50 میلیون مشترک دارای 43 درصد از سهم بازار بوده و همراه اول با 62 میلیون مشترک صاحب 53 درصد از سهم بازار سیم کارت کشور است. رایتل نیز با دارا بودن 4 میلیون و 500 هزار مشترک توانسته سهم 4 درصدی را از آن خود کند.

وی در ادامه به راهکارهای پیشنهادی برای مقابله با این نوع از اقدامات سو اشاره کرد و گفت: در قدم اول بایستی اپراتورها در نحوه فروش خود دقت بیشتری داشته باشند و عملیات احراز هویت را به دقت انجام دهند. آمارها نشان می‌دهد که اپراتورها در این زمینه خوب عمل نکرده و دقت کافی را نداشته‌اند. در گام دوم نیز اپراتورها بایستی سازوکاری را برای شناسایی اقدامات این چنین راه اندازی و تعبیه کنند تا فعالیت سیم کارت‌های متخلف متوقف شود.

مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری در پایان گفت: اولویت رگولاتوری این است که از ارسال پیامک تبلیغاتی در کلیه اپراتورها جلوگیری شود. به همین منظور کلیه مشترکین تلفن همراه می‌توانند با استفاده از سامانه ستاره هشتصد مربع اقدام به قطع دریافت پیامک‌های تبلیغاتی کنند. در صورتی که بعد از این اقدام بازهم شاهد ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بودند، شماره فرد ارسال کننده را به سر شماره 195 ارسال کنند تا اقدامات مقتضی در راستای برخورد با آنها صورت بگیرد.

منبع:

https://itresan.com/287221/%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%be%d8%b1%d8%a7%d8%aa%d9%88%d8%b1-%d9%85%d8%ad%d8%a8%d9%88%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%d8%b2%d8%a7%d8%ad%d9%85%db%8c%d9%86/



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همیشه برای شروع یک کار اینترنتی همین لحظه بهترین سررسید شروع است، یعنی هر زمان آغاز کنید دیر نیست طراحی سایت فروشگاهی گامی به سوی پیوستن به جامعه ی بزرگ سوداگری های اینترنتی است، زیرا هر فردی بدون داشتن چیرگی خاصی توانا به شروع یک بیزینس نیرومند با هزاران مشتری آماده در اینترنت خواهد بود. اما برای آغاز کار شما دربایستن به یک سایت فروشگاهی استاندارد دارید، این ایام در اینترنت با فروشگاه های زیادی مواجه می شوید که به عرضه ی محصولات گوناگون خود پرداخته اند ولی باید بدانید که سایتهای فروشگاهی هم از اصولی پیروی می کنند که نقش بسزایی در موفقیت و شکست یه کسب و کار خواهند داشت. شرکت اینتن می تواند ادعا کند که بهترین طراحان را در مقوله ی ساخت و طراحی سایت فروشگاهی دارد.

طراحی سایت-اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

مهمترین موارد برای طراحی سایت فروشگاهی
اولین و بنیادی ترین نکته برای آغاز طراحی سایت فروشگاهی ایده و اسم گستره است، نام دامنه ی شما اسم فروشگاه اینترنتی شما خواهد بود، پس در گزینش آن دقت لازم را به پیشه ببرید. دامنه و هاست خود را از کمپانی میزبانی معتبری خریداری کنید تا مشکلی برای بارگذاری سایت نداشته باشید و یا به انگیزه کمبود منابع شرکت میزبان، سایت دچار کندی بارگذاری نشود. این دو اصل در آغاز کار مهم و بنیادی است. دائم آغاز سوداگری و بازرگانی الکترونیک شغل سختی است و از بسیاری جهات نیازمند اتخاذ تصمیمات و اقدامات منسجم و حساب شده است، مرحله ی بعد تاسیس پلتفرم فروشگاه آنلاین است که شما می توانید آن را به تیم حرفه ای اینتن واگذار نمایید الی با استفاده از اصول استاندارد و کارآزمودگان ، فروشگاهی نیرومند با خاصیت های منحصر به فرد مطابق با سلیقه ی خودتان به شما تحویل دهند.

 

طراحی سایت-اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

چالش های طراحی سایت فروشگاهی
فروش آنلاین یک تجربه ی ارزشمند است که به شما روحیه ی ایجاد اشتغال خواهد داد و رهسپار جدید برای ایجاد شغل و رشد فردی یا دسته جمعی است. در آغاز و پیوستگی ی مسیر با بحران هایی روبرو خواهید شد شما باید اصول تجارت الکترونیک را بیاموزید. احد از نکاتی که در شروع پیشه جهت طراحی سایت فروشگاهی با آن مواجه هستید مشخص نمودن محصول یا محصولاتی است که می خواهید به فروش برسانید، این تقسیم با عنوان چالش برانگیز ترین تقدیر آغاز یک سوداگری آنلاین در تمام جهان مطرح است. دوم، نام تجاری مشخصی برای خویش تعیین کنید. اسم بازرگانی و یا برند در راستی تقسیم مهمی از پیوستگی و ادامه ارتباط شما با مشتریان است. ایجاد اعتماد زمانی صورت می پذیرد که شما از ابتدا در طراحی سایت فروشگاهی تان راههای ارتباطی مشخصی قرار دهید. دقت نمایید که مشتریان اگه گذرگاه ارتباطی مشخص و مناسبی با شما نیابند به سوی رقبایتان خواهند رفت و این فرمایش در طولانی مدت منجر به آغاز شکست کسب و کار شما خواهد شد. اگر می خواهید سایت فروشگاهی نوین و کارا با خاصیت های منحصر به فرد و قدرتمندی داشته باشید و هیچ اطلاعی از روش ی پیشه ندارید توصیه می کنم با تیم طراحی سایت فروشگاهی اینتن تماس بگیرید. این تیم با تجربه ای نزدیک به ده سنه در گویه ی طراحی سایت فروشگاهی نیازهای صنعت های گوناگون را فهم نموده و با پروا به ارزش کاربران در ادامه پیشه سایت از آخرین و کارا ترین متد های طراحی سایت سهم می برند.

 

طراحی سایت-اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

طراحی سایت فروشگاهی تخصصی توسط تیم اینتن
ساخت تارنما فروشگاهی با بها مناسب توسط کمپانی اینتن این امکان را برای شما فراهم می آورد که خیلی زود وارد دنیای وسیع اینترنت شوید و به راحتی سوداگری خود را شروع نمایید. وانگهی این امکان برایتان فراهم می شود که به سرعت نرخ بازدید سایت خویش را بالا ببرید و این شمار بازدید کننده را به کاربر همیشگی و مشتری تبدیل کنید. بیشتر افراد خدمات را (برای دسترسی راحت و آسان )در اینترنت جستجو می کنند اغلب این کسان به پیگیری رفع نیاز هایشان به اینترنت پناه می برند و این بستر مناسب ترین بستر برای آگاهی رسانی و مستحضر سازی ملت با سرویس یا محصولات و خدمات شما است. در طراحی تارنما فروشگاهی توسط تیم اینتن همواره راهکارهایی برای گسترش ی وب و افزایش بازدید از سایت لحاظ می شود.

 

طراحی سایت-اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 برای مشاوره رایگان با دیجیتال مارکتینگ آوش تک در ارتباط باشید.

اصول طراحی سایت فروشگاهی
سایت های فروشگاهی پیکربندی سنگینی دارد پس طراحی این مثال سایت بدست یک تیم کارشناس و چیره دست از ضروریات است بسته به زبانی که برای برنامه نویسی و ساخت فروشگاه خویش انتخاب کرده اید می توانید قابلیت های مختلفی برای فروشگاه خود در نظر بگیرید، گرد از اصول ساخت و طراحی تارنما فروشگاهی برپایی گروه ها و صفحات فرآورده گوناگون است. در تمام صفحات لازم است اسم تجاری و طراحی پسندیده قید شود این دو باره از عناصر مهم برای کامیابی سایت است که نباید از قلم بیفتد. نکته ی مهم دیگر که حتما باید در سایت های فروشگاهی صریح شود روش ی پرداخت وجه و موعد رسیدن فرآورده به دست مشتری است، بنابراین می توانید از دو امکان پرداخت در محل و یا درگاه پرداخت اینترنتی استفاده کنید به هر چهره این دو مورد حتما باید در سایت شما شفاف سازی شود. زمانی که یک فروشگاه اینترنتی آماده می شود لازم است از قابلیت های نیرومند و کاربردی برای ورود به دنیای بزرگ اینترنت برخوردار باشد برای این پیشه لازم است با بازاریابی مشتریان را به فروشگاه خویش هدایت کنید برای این فرمایش می توانید از سئو و sem کاربرد کنید. این دو از ابزارهایی است که برای افزایش بازدید به سایت کمک می کند.

 

طراحی سایت-اصول طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

 

نرخ طراحی سایت فروشگاهی بدست تیم اینتن
در بحث هزینه ی ساخت کل ی سایتها، امکانات موضوعی تاثیر گذار است. با پروا به این که سایت شما با چه زبانی تألیف شده است و یا چه خاصیت هایی دارد قیمت آن متفاوت است. شما برای آگاهی از نرخ طراحی سایت فروشگاهی فرم سفارش طراحی سایت را پر کنید تا کارشناسان فنی پس از رسیدگی امکاناتی که برای سایت مشخص کرده اید ،هزینه ی ساخت سایت را برایتان محاسبه کنند. تیم نیرومند اینتن با آدرس اینترنتی inten.asia متشکل از کارشناسان فنی و طراحان تارنما همواره جهت مشاوره و راهبری در خدمت هموطنان عزیز هستند لغایت با استفاده از تجربیات و فرهنگ خود این امر را بعد از محاسبه ی دقیق به آگاهی شما برسانند. تعرفه ی ساخت تارنما آماده با پروا به همین امکانات محاسبه می شود امکاناتی همانند سئو مناسب و یا حمایت آنلاین و ویژگی های سایت و..که شما در هنگام سفارش سایت خویش مشخص می نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از کارخانجات ریخته‌گری اپل در شهر آستین ایالت تگزاس از کارگری استفاده می‌کند که در خصوص ساعات کاری و دستمزد خود هرگز اعتراض نمی‌کند. این کارگر خستگی‌ناپذیر هیچ زمانی را جهت استراحت یا حتی خوردن ناهار صرف نخواهد کرد. بعلاوه وی در خصوص هیچ موضوعی بحث نکرده و حرفی برای گفتن ندارد. چنان‌چه هنوز به هویت این کارگر پی نبرده‌اید؛ در این‌صورت بایستی بدانید که وی یک روبات است که مسئولیت تخریب مدل‌های قدیمی آی‌فون و استخراج 14 ماده معدنی از آن‌ها جهت به‌کارگیری در آی‌فون‌های آینده را بر عهده دارد. به گفته نشریه رویترز، این روبات Daisy نام دارد و بخشی از برنامه اپل برای تبدیل شدن به یک تولیدکننده “مداربسته” به‌شمار می‌رود.

Daisy در 4 مرحله و با استفاده از انفجار هوای سرد منجمد در دمای منفی 176 درجه فارنهایت قادر به جداسازی باتری از یک گوشی آی‌فون خواهد بود. همچنین این روبات پیچ‌ها و ماژول‌هایی از جمله موتور لرزشی (که وظیفه تولید حالت ویبره در آی‌فون را بر عهده دارد) را از گوشی جدا می‌کند. Daisy در هر ساعت قادر به کالبدشکافی حداکثر 200 دستگاه آی‌فون است و قطعات جداسازی شده جهت بازیافت به کمپانی‌های استخراج‌کننده مواد معدنی ارسال می‌شوند.

به عقیده برخی کارشناسان، ایده اپل برای تکیه کامل بر مواد معدنی بازیافت شده، عملی نخواهد بود

هدف اپل، تکیه بر بازیافت مواد معدنی جهت تامین نیازمندی‌های تولیدی این شرکت است. بدین‌ترتیب غول کوپرتینویی ملزم به خریداری مواد موردنیاز خود از شرکت‌های عرضه‌کننده مواد معدنی نخواهد بود. این پدیده اگرچه از نظر کارشناسان حوزه محیط‌زیست احتمالا شگفت‌انگیز به‌نظر می‌رسد؛ اما تحلیل‌گران معتقدند که دستیابی به چنین هدفی غیرممکن است. به‌عنوان مثال کایل وینز؛ بنیان‌گذار یک شرکت تعمیرات دستگاه موسوم به iFixit می‌گوید: “این نظریه بر این باور است که اپل قادر به بازگردانی کلیه مواد معدنی پیش‌تر استفاده شده خواهد بود؛ در حالی‌که چنین سناریویی امکان‌پذیر نیست.” آقای وینز ترجیح می‌دهد که اپل به‌جای تلاش برای بازیافت مدل‌های قدیمی آی‌فون بر مقوله تعمیر آن‌ها تمرکز نماید.

اپل به‌دنبال تبدیل شدن به یک تولیدکننده مداربسته است؛ بدین‌ترتیب کمپانی ملزم به خریداری مواد اولیه از صنایع تولید مواد معدنی نخواهد بود.

اما سال گذشته اپل اعلام کرد که روبات Daisy برای مدل‌هایی از آی‌فون که تعمیر آن‌ها بسیار پرهزینه است؛ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. بر اساس آخرین اطلاعات موجود، در سال 2018 اپل تعداد 9 میلیون گوشی آی‌فون را از مشتریان خود بازپس گرفته است. 7.8 میلیون دستگاه از این هندست‌ها توسط اپل تعمیر شدند و 1.2 میلیون عدد از آ‌ن‌ها نیز توسط روبات Daisy تخریب شدند.

باتری‌ها به منظور استخراج کبالت درون آن‌ها جداسازی می‌شوند؛ ماده‌ای که برای تولید باتری‌های جدید مجددا مورد استفاده قرار می‌گیرد. روبات Daisy علاوه بر جدا کردن باتری قادر به جداسازی نمایشگر گوشی، سنسورها، پیچ‌ها، بردهای منطقی و سیم‌پیچ مربوط به فناوری شارژ بی‌سیم است. در نتیجه نهایتا یک قاب آلومینیومی باقی خواهد ماند.

اپل برای تولید دستگاه‌های جدید مجددا از آلومینیوم استفاده می‌کند. همچنین لحیم به‌کارگیری شده جهت قرار دادن قطعات روی برد منطقی آی‌فون نیز از قلع 100 درصد قابل بازیافت تهیه شده است. اپل ترجیح می‌دهد تا آی‌فون‌های قدیمی خود را تعمیر یا بازیافت نماید. غول آمریکایی مایل نیست که برخی مشتریان، گوشی‌های آی‌فون قدیمی را در کشوی میز کار خود به‌صورت بلا استفاده رها کنند.

همان‌طور که کمپانی سال گذشته اعلام کرد؛ “کاربران می‌توانند با دستگاه خود هر کاری انجام دهند؛ اما احتمالا کماکان می‌توانند از امتیازات بیش‌تری بهره‌مند شوند. چنان‌چه گجت شما از ظاهر مناسبی برخوردار است؛ در این‌صورت جهت خریداری یک مدل جدیدتر به شما کمک خواهیم کرد. در غیر این‌صورت دستگاه شما به واحدهای بازیافت ارسال می‌شود. بدین‌ترتیب در مصرف مواد اولیه گران‌بها به میزان بیش‌تری صرفه‌جویی خواهد شد و مواد اولیه زمینی به مقدار کمتری مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت. چنان‌چه گجت شما یک گوشی آی‌فون باشد؛ در این‌صورت هندست مذکور در اختیار روبات کالبدشکافی ما موسوم به Daisy قرار می‌گیرد. این روبات می‌تواند منابع موجود درون آی‌فون را به شیوه‌ای موثر بازیافت نماید.”

مدیران شرکت‌های معدنی که ظاهرا از بازیافت مواد اولیه فروخته شده توسط خود خوشنود نیستند؛ خاطرنشان می‌کنند که برنامه اپل موجب بروز اختلال در این صنعت نخواهد شد؛ چرا که محصولات بیش‌تری نظیر خودروهای برقی به مواد معدنی استخراج شده احتیاج خواهند داشت. اپل اعلام می‌کند که اکنون صنعت معدن می‌تواند آسوده‌خاطر باشد؛ چرا که کمپانی به‌دنبال رقابت با شرکت‌های فروشنده مواد معدنی نیست. لیزا جسکون؛ مدیر واحد محیط‌زیست و سیاست‌های اجتماعی اپل می‌گوید: “ما لزوما با شرکت‌های استخراج‌کننده مواد معدنی رقابت نمی‌کنیم. با وجود این پیشرفت هیچ دلیلی برای نگرانی کمپانی‌های استخراج‌کننده مواد معدنی وجود ندارد.”

سال گذشته خانم جکسون اعلام کرد که دوام آی‌فون‌های تولیدی اپل به گونه‌ای است که پیش از فرا رسیدن زمان بازیافت گوشی، 2 تا 3 کاربر قادر به استفاده از آن خواهند بود.  خانم جکسون با اشاره مجدد به هدف اپل خاطرنشان کرد که “یک گوشی آی‌فون دارای بیش از 100 المان است و ما به‌دنبال یافتن روشی جهت جابه‌جایی معکوس آن‌ها طی یک زنجیره هستیم.” اما برخی تولیدکنندگان حتی قادر به تجسم چنین سناریویی نیستند. تام باتلر؛ رئیس انجمن تجارت بین‌المللی صنعت معدن و فلزات خاطرنشان کرد که “اپل در موقعیتی حسادت‌برانگیز قرار دارد؛ چرا که می‌تواند چنین تفکری داشته باشد. هیچ فرد یا شرکت دیگری قادر به‌دنبال کردن چنین رویکردی نخواهد بود.” با این‌حال اپل به‌دنبال اشتراک‌گذاری فناوری Daisy با سایر کمپانی‌ها از جمله تولیدکنندگان خودروهای برقی است.

اپل پیش‌تر و در سال 2018 از روبات Daisy رونمایی کرد. به گفته اپل در ساخت این روبات از قطعات مورد استفاده در روبات پیشین کمپانی با نام لیام (Liam) بهره برداری شده است.

منبع:

https://itresan.com/287184/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%82%d8%b5%d8%af-%d8%af%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%aa%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a2%db%8c%e2%80%8c%d9%81%d9%88%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%86%d8%af%d9%87-%d8%ae%d9%88/



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

انتظار می‌رود که تا سال 2030، واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) سهمی 4.1 میلیارد دلاری را در اقتصاد امارات متحده عربی به خود اختصاص دهند. این میزان به معنای یک درصد رشد در تولید ناخالص داخلی بوده و همچنین تأثیر شگرفی را نیز بر روی سطح اشتغال این کشور خواهد گذاشت.

بر اساس گزارش‌های شرکت PwC Middle East، از این رقم هنگفت، 2.8 میلیارد دلار مربوط به واقعیت افزوده و 1.3 میلیارد دلار نیز مربوط به واقعیت مجازی خواهد بود. علاوه بر این، این فناوری برای تمامی صنایع، به‌ویژه مراقبت‌های بهداشتی و بخش‌های خرده‌فروشی امارات متحده مفید خواهد بود. این فناوری بیش از 40000 شغل را در این کشور ایجاد خواهد کرد. 

سال گذشته، وزارت سلامت و پیشگیری امارات متحده برنامه‌هایی را اعلام کرد که طی آن‌ها از واقعیت مجازی در رابطه با فیزیوتراپی بیماران سکته مغزی، بیماران مبتلا به اختلالات تعادل، کودکان مبتلا به اختلالات پیشرفته، بیماران فلج مغزی و سندرم پارکینسون استفاده می‌شود.

شرکت آب و برق دبی (Dewa) و همچنین گمرک این شهر، این فناوری‌ها را ادغام کرده تا تجربیات مشتریان و کارمندان خویش را با هم ادغام کنند. مهندسان و تکنسین‌های شرکت آب و برق دبی از کلاه‌ها و عینک‌های ایمنی هوشمند استفاده می‌کنند تا با یکدیگر ارتباط سریعی داشته و تعمیرات را هدایت کنند.

علی الحسینی؛ رئیس بخش دیجیتال شرکت PwC Middle East گفت که فرصتی تکرار نشدنی در مقابل خاورمیانه قرار گرفته و این منطقه می‌تواند دگرگون شود. به‌کارگیری فناوری‌های نوظهور، تأثیر بزرگی را بر کلیت کسب‌و‌کار، جامعه و اقتصاد این منطقه خواهد گذاشت.

وی گفت: “هیچ منطقه‌ای نتوانسته که بهتر از امارات متحده به سمت این نوآوری‌ها و تغییرات حرکت کند. ازآنجایی‌که واقعیت مجازی و افزوده سرانجام به بلوغ می‌رسند، ما از هردوی این فناوری‌ها انتظار داریم که اقتصاد امارات متحده را به‌طرز چشمگیری بهبود بخشند. این فناوری‌ها نحوه فعالیت سازمان‌ها در این کشور را بهبود می‌بخشند، باعث می‌شوند تا انتقالات یکپارچه شده و فرآیندها نیز مؤثرتر باشند، و مهم‌تر از همه اینکه مردم آموزش بهتری داشته و از تجربه کاربری فوق‌العاده‌ای بهره‌مند شوند.”

بخش مراقبت‌های بهداشتی، بزرگترین مشارکت‌کننده خواهد بود

انتظار می‌رود که واقعیت مجازی و افزوده سهمی 1.5 تریلیون دلاری را در اقتصاد جهانی تا سال 2030 به خود اختصاص دهند. همچنین انتظار می‌رود که این دو فناوری افزایش قابل‌توجهی را در سهم فعلی 46.4 میلیارد دلاری خود از تولید ناخالص داخلی جهانی، ایجاد کنند.

با در نظر گرفتن یک تریلیون دلار از 1.5 تریلیون دلار کلی، از این دو فناوری همچنان واقعیت افزوده بیشترین سهم را در تولید ناخالص داخلی جهانی منتهی به 2030، به خود اختصاص می‌دهد.

پیش‌بینی می‌شود که فنلاند با 7 میلیارد دلار، آلمان با 1.3 میلیارد دلار و بریتانیا با 69.3 میلیارد دلار و به ترتیب با 2.64 درصد، 2.46 درصد و 2.44 درصد، بیشترین افزایش را در تولید ناخالص داخلی منتهی به سال 2030، تجربه کنند.

بخش مراقبت‌های بهداشتی، افزایشی 350.9 میلیارد دلاری را در تولید ناخالص داخلی جهانی فراهم خواهد کرد، درحالی‌که واقعیت مجازی و افزوده در بخش خرده‌فروشی و مشتریان نهایی، افزایشی 204 میلیارد دلاری و توسعه محصولات و سرویس‌ها نیز افزایشی 359.4 میلیارد دلاری را در تولید ناخالص داخلی جهانی تا سال 2030، فراهم می‌‎آورند.

ریچارد باکسشال (Richard Boxshall)؛ اقتصاددان ارشد در مؤسسه PwC Middle East می‌گوید: “واقعیت مجازی و افزوده در حال تغییر جهان بوده و ما تنها بخشی از پتانسیل‌های آن‌ها را تجربه کرده‌ایم. این فناوری‌ها تجربه‌ای متفاوت‌تر از سایر تکنولوژی‌ها را ارایه داده و در صورت استفاده درست، باعث شکوفایی کسب‌و‌کارها می‌شوند.”

منبع:

https://itresan.com/287194/%d9%88%d8%a7%d9%82%d8%b9%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%ac%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%88-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d9%88%d8%af%d9%87-%d8%aa%d8%a7-%d8%b3%d8%a7%d9%84-2030-%d8%a8%d8%a7%d8%b9%d8%ab-%d8%b4%da%a9%d9%88%d9%81/



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

خرید لپ‌تاپ استوک برای بسیاری از کسان یک عمل نسنجیده و خطرناک محسوب می‌شود و این افراد معمولاً به دلیل هستی یک پیش زمینه‌ی ذهنی بد در با رابطه با لپ‌تاپ استوک مایل به خرید این وسیله‌ی الکتریکی نیستند. در این نوشتار منظور داریم الی ذهنیت شما درباره لپ‌تاپ استوک را تغییر دهیم و اطلاعاتی را درباره نحوه‌ی تشخیص ایرادات این لپ‌تاپ‌ها به شما ارائه نماییم.

خرید لپ‌تاپ استوک می‌تواند یک برگزیدن درست و عاقلانه برای افرادی محسوب شود که به انگیزه ها مالی توانایی خرید لپ‌تاپ‌های نو را ندارند. خرید لپ‌تاپ دست دوم به دلیل قیمت پایین‌تر آن می‌تواند یک راهکار هوشمندانه برای افرادی در عقیده گرفته شود که منظور خرید یک کامپیوتر ارزان و در همان سان کارآمد را دارند. این وسیله‌ی الکتریکی از حساسیت بالایی برخوردار است و حتی هستی ایرادات جزئی در آن می‌تواند شما را در بلند مدت با مشکلات کثرت مواجه نماید. در این نوشتار منظور داریم لغایت مزایای خرید لپ‌تاپ دست دوم را به شما عزیزان معرفی نماییم.

خرید لپ تاپ استوک می‌تواند یک تصمیم عاقلانه محسوب شود
خرید لپ‌تاپ استوک می‌تواند یک تصمیم عاقلانه محسوب شود
مزایای خرید لپ‌تاپ استوک
خرید لپ‌تاپ استوک و یا کیس استوک در صورت داشتن دانش کافی در این گویه می‌تواند مزایای مالی کثرت را برای شما به همراه داشته باشد. از دسته مهم‌ترین مزایای خرید یک لپ‌تاپ دست دوم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت کم‌تر لپ‌تاپ استوک
لپ‌تاپ استوک معمولاً با قیمت کم‌تری نسبت به لپ‌تاپ‌های آکبند به بازار عرضه می‌شود و به همین انگیزه است که بسیاری از افراد تمایل دارند تا این لپ‌تاپ‌ها را خریداری نمایند. تقدیر عمده‌ای از لپ تاپ‌های دست دوم موجود در بازار جزو لپ‌تاپ‌های استوک اروپایی می‌باشند و در بیشتر مواقع از کیفیت مناسبی برخوردار هستند. جالب است بدانید که در کشورهای اروپایی و آمریکا خریداران می‌توانند تا مدت ۳۰ روز بدون هیچ‌ دلیل خاصی وسایل خریداری شده را مرجوع نمایند و بخش عمده‌ای از لپ‌تاپ‌های موجود در بازار ایران از این گونه لپ‌تاپ‌ها هستند و به همین انگیزه است که یک لپ‌تاپ استوک با قیمت مناسب‌تری در گزین کردن خریداران قرار می‌گیرد. این مسئله در رابطه با کیس استوک و مانیتور استوک نیز راستگو است و بسیاری از این ابزارها الکتریکی و دیجیتال جزو محصولات استوک اروپایی و آمریکایی می‌باشند.

فروش کیس دست دوم

در پسندیدن داشتن فرهنگ کافی یگانه از پیش شرط‌های ضروری برای خرید لپ‌تاپ استوک می‌باشد
در برگزیدن داشتن نزاکت کافی یکی از قبل شرط‌های ضروری برای خرید لپ‌تاپ استوک می‌باشد
کیفیّت بهتر لپ‌تاپ استوک
بد نیست بدانید که لپ‌تاپ‌های دست دومی که در بازار ایران موجود می‌باشد از عقیده کیفیت قطعات با لپتاپ‌های آکبند فروخته شده در بازار متفاوت می‌باشند و به همین انگیزه است که این وسایل معمولاً از عمر سودمند بیشتری برخوردار هستند و خریداران می‌توانند با خرید یک لپ‌تاپ استوک از کیفیت بالای قطعات آن در کنار سایر مزایای خرید یک لپ‌تاپ دست دوم بهره‌مند شوند. همچنین، خرید مانیتور استوک و کیس استوک نیز می‌تواند مزایای بیان شده را برای خریداران به به اتفاق داشته باشد و شما می‌توانید با خرید آن‌ها از مزایای ذکر شده بهره‌مند شوید.

قبل از خرید لپ‌تاپ استوک همواره از نظر افراد متخصّص در این مقوله مستحضر شوید
قبل از خرید لپ‌تاپ استوک همواره از نظر کسان متخصّص در این زمینه مستحضر شوید
ضمانت فروشنده به خریداران در رابطه با کیفیت لپ‌تاپ استوک
فروشندگان لپ‌تاپ استوک معمولاً تمامی لپ‌تاپ‌های خریداری شده را با دقت بررسی می‌نمایند لغایت از هستی ایرادات احتمالی در این وسایل آگاه شوند و به همین علت است که شکیبیدن خراب شدن یک لپ‌تاپ و کیس استوک به شدت کاهش می‌یابد. فروشندگان این نوع لپ‌تاپ‌ها همگی ایرادات این وسایل را اصلاح می‌نمایند و آن‌ها را با بها پایین‌تر و کیفیت بهتری به خریداران ارائه می‌کنند و این مسئله مایه شده است الی خریداران و فروشندگان بتوانند تا یک معامله‌ی منصفانه را پیش ببرند. فروشگاه اینترنتی شاهین استوک یگانه از معتبر‌ترین فروشگاه‌های عرضه کننده‌ی لپ‌تاپ استوک و مانیتور استوک محسوب می‌شود و شما عزیزان می‌توانید محصولات مورد نظر خویش را از این فروشگاه اینترنتی با ضریب اطمینان بالایی خریداری نمایید و لذّت استفاده از یک لپ‌تاپ دست دوم باکیفیت و کارآمد را تجربه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 برنامه ای برای تبدیل پی دی اف به عکس, دانلود رایگان تبدیل پی دی اف به عکس

نرم افزار تبدیل پی دی اف به عکس

 

فرمت PDF یکی از بهترین و همچنین پرکاربردترین فرمت‌هاست که به طور متداول مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما علیرغم اینکه این فرمت یکی از مفید‌ترین‌ فرمت‌ها لقب گرفته، همچنان با محدودیت‌هایی رو به روست.

به عنوان مثال با اینکه می‌توان تعداد بسیار بالایی از صفحات یک پرونده را در آن جا داد، اما وقتی تنها یک صفحه از آن را نیاز داشته باشید کمی دچار مشکل خواهید شد. اما جالب است بدانید که تبدیل PDF به JPG به سادگی امکان پذیر است.

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که بخواهید صفحه یا صفحات یک فایل PDF را به عکس JPEG تبدیل کنید. برای انجام این کار در کامپیوترها می‌توانید از روش ها و نرم افزار های مختلفی استفاده نمایید : 

 

به وبسایت Zamzar بروید: 

وبسایت‌های بسیار زیادی برای انجام این کار وجود دارند اما یکی از مورد اطمینان ترین وبسایت‌ها Zamzar نام دارد. بزرگترین مزیت این وبسایت این است که رایگان و آنلاین است و به راحتی می‌توانید از آن چه در کامپیوتر و موبایل دارید استفاده کنید.

 

تنها مشکل آن البته محدودیت در مقدار داده‌هاییست که می‌توانید به صورت یکجا در اختیار این وبسایت قرار دهید تا تبدیلات را انجام دهد. این موضوع کار با فایل‌های PDF با حجم بالا را کمی دچار مشکل می‌کند.

- وارد وب سایت Zamzar شوید.

- فایل PDF خود را انتخاب کنید. 

- در این بخش، گزینه‌ی Choose Files را انتخاب کنید و از پنجره‌ی کوچک باز شده فایل PDF خود را برگزینید. البته به یاد داشته باشید که به جای طی کردن این مسیر می‌توانید به راحتی فایل را از سیستم خود به داخل وبسایت بکشید.

- فرمت خروجی را مشخص کنید.

- گزینه‌ی Convert Files to را طبق شکل انتخاب کنید. بعد از این کار شاهد یک لیست خواهید بود که در آن انواع فرمت‌های پشتیبانی شده برای خروجی را به شما نمایش می‌دهد. ما به دنبال JPG هستیم. پس این گزینه را انتخاب می‌کنیم.

- البته به یاد داشته باشید که همه‌ی این فرمت‌های خروجی برای همه‌ی فایل‌های PDF‌ به خوبی کار نمی‌کنند. اما فرمت JPG عموما می‌تواند خروجی مطلوبی برای اکثر فایل‌های PDF باشد.

- محل ذخیره سازی فایل JPG را مشخص کنید.

وبسایت Zamzar از شما می‌خواهد که محل ذخیره‌سازی فایل خروجی را مشخص کنید. این وبسایت به طور مستقیم فایل خروجی را در سیستم شما ذخیره نمی‌کند، بلکه از شما در بخش Step 3 یک ایمیل می‌خواهد.

- شما باید ایمیل خود را در این بخش درج کنید تا فایل خروجی برای شما ارسال شود. دقت کنید که در تایپ کردن ایمیل اشتباهی انجام ندهید، چرا که این وبسایت درستی تایپ شدن ایمیل‌ها را بررسی نمی‌کند.

- برای شروع فرآیند کافیست گزینه‌ی Convert را بزنید. چند ثانیه طول می‌کشد تا فایل آپلود شود و ممکن است چند دقیقه‌ای انجام فرآیند تبدیل به JPEG به طول بیانجامد. اما وقتی این کار به پایان رسید، یک لینک به ایمیلی که وارد کردید ارسال خواهد شد که حاوی فایل تبدیل شده است.

اگر تا چند دقیقه فایل را دریافت نکردید، صفحه‌ی سوال‌های متداول Zamzar را چک کنید تا مطمئن شوید ایمیل‌های مربوط به این وبسایت را نبسته باشید.

 

 برنامه ای برای تبدیل پی دی اف به عکس, دانلود رایگان تبدیل پی دی اف به عکس

تبدیل پی دی اف به عکس با کیفیت

 

دانلود Icecream PDF Converter : 

Icecream PDF Converter ابزار ایده آل و قدرتمند جهت تبدیل فرمت PDF به فرمت های رایج عکس می باشد. این فرآیند با انتخاب اسناد PDF از داخل محیط نرم افزار و یا با کشیدن فایل های PDF به محیط نرم افزار انجام می شود.

 

توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود اسناد پی دی اف خود را به فرمت های عکس نظیر PG, PNG, BMP, TIFF, GIF, EPS یا WMF به آسانی تبدیل نمایید. حتی شما قادر می باشید اسناد آفیس مانند DOC/ DOCX, XLS/XLSX, ODT, ODS را به فرمت های رایج عکس با این ابزار تبدیل کنید.

 

قابلیت ادغام تصاویر ایجاد شده و ویرایش حین تبدیل از قابلیت های این ابزار می باشد ، نرم افزار قابلیت نصب روی تمامی ویندوزها را داراست و دارای رابط کاربری بسیار آسانی می باشد.

 

قابلیت های نرم افزار Icecream PDF Converter

 - تبدیل پی دی اف به فرمت های رایج عکس

- تبدیل تمام فایل یا یک صفحه خاص از فایل پی دی اف به عکس

- تبدیل دسته ای اسناد PDF به عکس

- پشتیبانی از خاصیت کشیدن و رها کردن فایل در محیط نرم افزار

- رابط کاربری اسان نرم افزار

 

 برنامه ای برای تبدیل پی دی اف به عکس, دانلود رایگان تبدیل پی دی اف به عکس

برنامه ای برای تبدیل پی دی اف به عکس

 

نرم افزار PDF To JPEG Pro :

نرم افزار PDF To JPEG Pro یکی از محبوب ترین و بهترین ابزار هایی است که با استفاده از آن می‌توانید فایل های PDF را به عکس تبدیل کنید. فرمت های متعددی از عکس توسط این برنامه قابل پشتیبانی هستند که برخی از آن ها شامل فرمت BMP، PNG، JPG، TIF و غیره می‌شود. این نرم افزار از نظر حجم فایل های PDF ورودی هیچ محدودیتی ندارد و حتی امکان تبدیل صفحات فایل های PDF رمزگذاری شده به عکس را هم فراهم می‌کند. سرعت عمل بالا و رابط کاربری ساده هم از دیگر ویژگی های خوب برنامه PDF To JPEG Pro محسوب می‌شود.

 

تبدیل پی دی اف به عکس بوسیله مایکروسافت ورد (Microsoft Word) : 

این روش برای تبدیل PDF به عکس بدون نرم افزار نصبی جدید است. زیرا برای انجام فرآیند تبدیل میتوانید از نرم افزار مایکروسافت ورد نصب شده روی سیستم خود بهره ببرید. برای شروع کافی است؛ یک فایل جدید باز کنید. روی آیکون W شکل نرم افزار کلیک کرده و از منوی File گزینه New Blank را انتخاب کنید.

از قسمت نوار منو Insert را انتخاب نمایید.

روی Photo و سپس Picture From File کلیک کنید.

فایل PDF مد نظر خود را انتخاب کرده و آن را به صورت تصویر ذخیره کنید.

روی Insert کلیک کنید.

 

روی تصویر راست کلیک نمایید. (در مک دکمه Control را فشرده و سپس کلیک کنید.)

گزینه Save as Picture را از ابتدای زیر منوی باز شده انتخاب کنید.

از قسمت Save as یک نام برای ذخیره تصویر انتخاب کنید.

محل ذخیره سازی تصویر را در پنجره باز شده مشخص کنید.

منوی کشویی قسمت Save as Type را باز کنید.

 

از این بخش میتوانید یکی از انواع فرمت های تصویری مد نظر را برگزینید. فرمت های مورد پشتیبانی شامل PNG ، JPEG ، Tif ، GIF ، BMP میشوند.

روی Save کلیک کنید. حال تبدیل پی دی اف به عکس با کیفیت به پایان رسیده و تصویر مد نظر در محل تعیین شده ذخیره گردیده است.

 

 برنامه ای برای تبدیل پی دی اف به عکس, دانلود رایگان تبدیل پی دی اف به عکس

 تبدیل PDF به JPG

 

تبدیل PDF به JPG با استفاده از PDF Review (مک):

تبدیل فرمت PDF به JPG در سیستم عامل مک به راحتی امکان پذیر است. در واقع با استفاده از این سیستم عامل شما به هیچ عنوان نیازی به دانلود نرم افزار اضافه‌ای ندارید و تنها کافیست مراحل زیر را طی کنید:

فایل PDF‌ خود را در Preview باز کنید. در بیشتر موارد فایل‌های PDF به طور خودکار با Preview اجرا می‌شوند مگر اینکه شما برنامه‌ی پیش فرض آن را تغییر داده باشید. برای اجرای فایل PDF در Preview کافیست روی فایل خود کلیک راست کنید و سپس گزینه‌ی Preview را انتخاب کنید.

حال از بخش File گزینه‌ی Open را انتخاب کنید.

اسم و تگ را تغییر دهید و محل مورد نظر برای ذخیره سازی فایل را انتخاب کنید. همچنین از همه مهم‌تر، فرمت مورد نظر خود را روی JPEG قرار دهید. حالا گزینه‌ی Save را بزنید. کار تمام است!

 

اگر تنها می‌خواهید یک صفحه‌ی خاص از فایل PDF را تبدیل به JPEG‌ کنید، به View بروید و مطمئن شوید گزینه‌ی Thumbnails فعال است. این موضوع به شما اجازه می‌دهد تا از طریق عکس‌های کوچک ظاهر شده، تنها صفحه‌ی مورد نظر را تبدیل به JPEG‌ نمایید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/convert-pdftophoto-method.html



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

سیمهای کلید پاور کیس, موارد مهم در انتخاب پاور کیس

یکی از اولین فاکتورها در خرید پاور توجه به توان آن است

 

یکی از قطعات اصلی در ساخت یک کامپیوتر خانگی پاور یا همان منبع تغذیه است. انتخاب یک منبع تغذیه خوب البته کار چندان آسانی نیست و فاکتورهای مختلفی مثل توان کلی، ماژولار بودن، درجه‌بندی 80 PLUS و تک‌ریل یا چندریل بودن می‌تواند خرید این قطعه حیاتی را کمی گیج‌کننده و دشوار جلوه دهد. 

 

حداقل 30 درصد اشکالات و عیوب قطعات سخت افزاری، به نوعی مربوط به انتخاب و نصب پاورهای غیر استاندارد و یا عدم تناسب پاور با سخت افزار مربوطه می باشد. جالب است که اکثر افراد حاضرند با پرداخت هزینه های گزاف، نسبت به خرید و یا ارتقای پردازنده و کارت گرافیک خود اقدام نمایند.

 

درحالی که عدم توجه به تناسب پاور با سخت افزار مربوطه که عموما هزینه آن 30 درصد قیمت یک پردازنده روز و یا یک کارت گرافیک جدید در بازار می باشد، می تواند در بهترین شرایط ، کارآیی و سرعت عمل سیستم ایشان را با اختلال مواجه سازد و در شرایط حاد تر، موجب آسیب این قطعات گردد.

 

دانستن چند نکته‌ی ساده در هنگام خرید منبع تغذیه می‌تواند حسابی کمکتان کند تا هم فروشندگان سرتان کلاه نگذارند و هم بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

هر زمان هنگام کار با کامپیوتر خود یکی از علائم فوق را دیدید به احتمال زیاد پاور شما دچار مشکل شده است:

1. سیستم روشن نمی شود.

2. سیستم ریست می شود.

3. سیستم هنگ میکند.

4.کارایی سیستم کم می شود.

5. سیستم خود به خود روشن و خاموش می شود.

 

منبع تغذیه یا پاور ها دارای ابعاد و شکل های مختلفی می باشند، که باید با کیس و مادربرد نصب شده در داخل جعبه رایانه همخوانی و سازگاری کامل داشته باشد.

 

سیمهای کلید پاور کیس, موارد مهم در انتخاب پاور کیس

تمام قطعات درون کامپیوتر برای فعالیت به برق نیاز دارند

 

نکاتی که باید در خرید پاور به آن توجه کرد : 

توان پاور: 

یکی از اولین فاکتورها در خرید پاور توجه به توان آن است که در تامین انرژی مورد نیاز سیستم، اهمیت به سزایی دارد. توان خروجی پاور به دو صورت روی آن ثبت می شود: توان واقعی یا نامی(نرمال) و توان حداکثر.

توان واقعی به توانی اطلاق می شود که منبع تغذیه کامپیوتر بدون تحمل فشار در شرایط عادی قادر به تامین آن است، در صورتی که منبع تغذیه با توان حداکثر می تواند در حدود 1 دقیقه کار کند و بعد از آن از کار می افتد.

 

به طور متوسط در کل حدود 150 وات بین توان واقعی و توان حداکثر اختلاف وجود دارد. مثلا منبع تغذیه باتوان 580 وات دارای توان حداکثر 730 وات است و توانایی تحمل بیش از این ندارد. پس همیشه در خرید پاور به میزان توان واقعی آن توجه کنید که ملاک توان اصلی و واقعی پاور کامپیوتر شناخته می شود.

 

در صورتی که روی یک پاور، میزان توان واقعی ثبت نشده باشد باید به میزان توان خروجی هر شاخه توجه کرد. به این صورت که باید دید پاور مورد نظر روی خروجی 12 و یا 5 ولت توانایی پشتیبانی از چند آمپر را دارد که این عامل نشان دهنده توان واقعی هر ولتاژ خروجی است.

 

همیشه در خرید منبع تغذیه به این نکته توجه کنید که حداکثر توان واقعی پاور شما در حدود 20 درصد بیشتر از توان مصرفی سیستم شما باشد زیرا این عامل باعث افزایش کارایی و همچنین ماندگاری سیستم و پاور در شرایط سخت کاری می شود.

 

اما در صورتی که توان مصرفی سیستم شما بیشتر از توان واقعی باشد در شرایطی که سیستم به برق بیشتری برای پردازش های پیچیده نیاز داشته باشد، منبع تغذیه برای تامین برق مصرفی تحت فشار قرار گرفته و در این صورت با افت ولتاژ، سیستم با ولتاژ های نامناسبی تغذیه شده که خود باعث بروز مشکلات زیاد در سیستم خواهد شد.

 

سیمهای کلید پاور کیس, موارد مهم در انتخاب پاور کیس

یکی از قطعات اصلی در ساخت یک کامپیوتر خانگی پاور یا همان منبع تغذیه است

 

کانکتورهای مورد نیازتان را بشناسید

تمام قطعات درون کامپیوتر برای فعالیت به برق نیاز دارند. حالا این برق را یا به صورت مستقیم دریافت می‌کنند یا به صورت واسطه‌ای از برق قطعات دیگر بهره‌مند می‌شوند. منظور ما در حال حاضر آن قطعاتی هستند که برق را بی‌واسطه دریافت می‌کنند و کابل مستقیمی از پاور به آن‌ها وصل می‌شود. این اتصال که به وسیله‌ی سوکت‌ها انجام می‌شود با تمام سادگی‌اش می‌تواند برایتان دردسر ایجاد کند؛ چرا که برخی سوکت‌ها جدید هستند و در پاورهای قدیمی وجود ندارند، یا اینکه پاور مدنظر شما از یک نوع سوکت خاص، به تعداد کمتری از مقدار مورد نیازتان ارائه می‌دهد. 

 

به عنوان مثال در حال حاضر مادربرد های موجود در بازار از کانکتور ۲۴ پین برای تامین توان خود بهره می برند، پردازنده ها به طور معمول از دو کانکتور ۴ پین یا یک عدد ۸ پین استفاده می کنند. این موضوع در خصوص کارت گرافیک اندکی متفاوت است و تنوع قابل توجهی در نوع و تعداد کانکتور های مورد نیاز برای کارت گرافیک وجود دارد.

 

هم اکنون با اطمینان می توانید با در اختیار داشتن دو کانکتور ۸ پین، بسیاری از کارت های گرافیک قدرتمند بازار را روی سیستم خود راه اندازی کنید. وجود دو کانکتور ۶ پین نیز خیال شما را بابت راه اندازی کارت های گرافیک میان رده راحت می کند. هر چند بسیاری از منبع تغذیه های میان رده نسخه ای اختصاصی با عنوان Low Profile دارند که توان مورد نیاز خود را از اسلات PCI تامین می کنند و توانی معادل ۷۵ وات توسط رابط نسل سوم PCI قابل انتقال به کارت گرافیک است و به این صورت نیازی به درگیر شدن با نوع و تعداد کانکتور PCI در پاور وجود ندارد.

 

نکات امنیتی در پاور:

پاورهای امروزی هر روز قوی تر می شوند و این قوی تر شدن نیاز به توجه بیشتری برای امنیت سیستم دارد زیرا کوچکترین خطا در تنظیم ولتاژ و عدم قطع در شرایط نادرست می تواند باعث بروز مشکلات اساسی در قطعات سخت افزاری شودتکنولوژی های جدیدی در ساختار منابع تغذیه قرار می دهند تا باعث افزیش امنیت آنها شوند.

 

یکی از این نکات که بدون نیاز به هیچ تخصص خاصی قابل درک است توجه به تفکیک سازی کابل های برق پاور است به طوری که با کمی توجه به پاور های قدرتمند خواهید دید که روی کابل های خروجی آنها یک لایه جدا کننده کشیده شده است.

 

این عامل باعث افزایش امنیت منبع تغذیه می شود زیرا توان خروجی روی هر خروجی در منبع تغذیه های امروزی بالاست و در صورت عدم وجود این امکانات، امکان بروز مشکلات در پاور وجود دارد همچنین توجه به طراحی مناسب کانکتور های پاور هم در امنیت آن نقش دارد. زیرا نصب اشتباهی این کانکتورها روی قطعات، می تواند باعث بروز ایراداتی در قطعات و حتی مشکل تامین انرژی مورد نیاز سیستم شود.

 

PFC: امروزه دیگر روی اکثر پاور های موجود در بازار گزینه ی PFC نوشته شده است. در واقع PFC یا Power Factor Correction بخشی در پاور است که با تصحیح و هماهنگی ولتاژ ورودی، باعث استفاده بهینه از توان ورودی و کاهش توان مصرفی توسط پاور می شود. این عامل امروزه در تمام پاور های حرفه ای به عنوان یکی از فاکتور های استاندارد برای پاور شناخته می شود و با وجود این فاکتور مصرف برق توسط پاور های کامپیوتر به مقدار چشمگیری کاهش می یابد.

 

سیمهای کلید پاور کیس, موارد مهم در انتخاب پاور کیس

کولینگ صحیح و متناسب با راندمان می تواند موجب تثبیت عمر مفید پاور گردد

 

مدیریت کابل کشی و ضخامت کابل ها: 

سیستم کابل کشی در پاورها نیز شامل سه حالت مختلف Non-Modular، Semi/Half-Modular و Full-Modular می شود. منبع تغذیه های ارزان قیمت به طور معمول Non-Modular هستند و این به معنی نصب بودن تمامی کابل ها به صورت پیش فرض روی منبع تغذیه هستند. حتی اگر نیازی به یک کابل یا کانکتور احساس نشود، باید آن کابل را در بخشی از کیس جاسازی کنید و هیچ راهکاری برای حذف آن وجود ندارد.

 

در پاور های میان رده نیز استاندارد نیمه ماژولار (Semi یا Half) مورد استفاده برند های تولید کننده قرار می گیرد که در این حالت، کابل های اصلی و پر مصرف مانند ۲۴ پین مادربرد، ۴ یا ۸ پین پردازنده، تعدادی کابل ساتا، مولکس و یک کابل PCI به صورت از پیش نصب شده روی منبع تغذیه وجود دارد و سایر کابل های مورد نیاز، توسط کاربر قابل نصب هستند.

 

اما نوبت می رسد به پاور های حرفه ای که از استاندارد کابل کشی فول ماژولار بهره می برند. در این حالت هیچ کابلی توسط کمپانی روی منبع تغذیه نصب نشده و تمامی کابل ها توسط کاربر قابل نصب یا جداسازی خواهند بود. به این صورت از شلوغی درون کیس جلوگیری می شود و علاوه بر زیبایی در اسمبل، به خنک سازی بهتر فضای داخلی و قطعات موجود در کیس کمک می کند.

 

نکته دیگری که در خصوص کابل ها اهمیت دارد، ضخامت کابل های منبع تغذیه است که با استاندارد AWG و یک عدد دو رقمی مورد سنجش قرار می گیرند. به عنوان مثال یک منبع تغذیه با استاندارد ضخامت AWG18 نسبت به یک منبع تغذیه با استاندارد AWG24 از ضخامت بیشتری برخوردار است که به طبع آن، کابل های پاور AWG 18 قادر به انتقال جریان بیشتری هستند. اگر به نوشته های روی کابل های منبع تغذیه دقت کنید، مواردی مانند استاندارد ضخامت و حداکثر دمای قابل تحمل کابل ها مشاهده می شود.

 

شرکت های تولید کننده به طور کلی علاقه ای به بیان ضخامت کابل ها ندارند و به دست آوردن اطلاعات در این خصوص کمی دشوار است. ضخامت و سطح مقطع بیشتر در کابل های یک پاور برای کاربرانی که سیستم گیمینگ حرفه ای با استفاده از دو یا سه کارت گرافیک خریداری می کنند یا ماینر ها اهمیت فراوانی دارد و باید به این نکته توجه کنند.

 

سیمهای کلید پاور کیس, موارد مهم در انتخاب پاور کیس

طراحی پاور یکی از عوامل مهم در افزایش کارایی پاور است

 

نوع فن به کاربرده شده :

مبحث کولینگ پاور، یکی از مهمترین مباحث در انتخاب پاور می باشد. کولینگ صحیح و متناسب با راندمان ، می تواند موجب تثبیت عمر مفید پاور و افزایش کارآیی آن می گردد. تولید کنندگان پاور در این زمینه راه کارهای مختلفی را اجرایی نموده اند. به صورت کلی پیشنهاد می شود اگر خواهان یک پاور کم صدا هستید، از پاورهایی که یک فن 12 یا 14 سانتی متری برروی خود دارند ، استفاده فرمایید.

 

(در این روش به دو دلیل صدای کمتری شنیده می شود. اول اینکه فن 12 یا 14 سانتی متری ، دوران کمتری نسبت به فن 8 سانتی متری دارد و بالطبع میزان صدای آن کمتر است و دوم اینکه این پاورها در هنگام نصب برروی سیستم، موقعیت فنشان در قسمت داخلی سیستم قرار می گیرد و از محیط بیرونی کیس ، فاصله بیشتری خواهند داشت که طبیعتا صدایی شنیده شده از آن کمتر می شود).

 

ولی بهترین و مناسب ترین روش ، جهت تخلیه هوای گرم داخل پاور، استفاده از یک فن 8 سانتی یا دوفن 8 سانتی متری ، که یکی در جلوی پاور و دیگری در پشت پاور قراردارند، می باشد. بدیهی است در این روش، گرمای کلیه سطوح داخلی پاور بهتر تخلیه و موجب تثبیت عمر پاور می گردد.

 

ولی نقطه ضعف آن، ایجاد صدایی بیشتر از یک فن 12 یا 14 سانتی متری می باشد. البته استفاده از روش STNC در طراحی کولینگ پاور، کمک بسیاری در کاهش صدای فن پاورها در کلیه سایز های متداول نموده است. در این روش، میزان دوران فن و بالطبع صدای آن ، متناسب با حرارت داخلی پاور و میزان اعمال بار برروی آن ، تنظیم می شود و پیوسته فن در کمترین حالت دوران متناسب با حرارت داخلی پاور، کار می کند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/shopping-power2-supply.html



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با پروا به بالا رفتن بها ها خرید یک رایانه دست دوم یا کیس دست دوم یک گذرگاه حل مناسب برای بازداری از هزینه های اضافی است.

اما همیشه بزرگترین دغدغه ی خرید یک سیستم دست دوم سلامت قطعات ، گارانتی و خدمات پس از فروش آن است. این نگرانی که طبیعی و بخردانه به نظر میرسد کاربر را در موقع خرید یک کیس یا رایانه دست دوم در شرایطی استرس زا پیمان میدهد.

راه حل آی آر تعمیر : بعد از بررسی نگرانی و مشکلات کاربران آی آر تعمیر برای حل این دشوار شش ماه گارانتی و خدمات پس از فروش برای همگی قطعات رایانه های فروخته شده توسط این گردآور را در عقیده گرفت.

فروش کیس دست دوم

شما میتوانید با تماس با گردآور آی آر تعمیر مشاوره مجانی برای خرید سیستم را نیز گرفتن کنید.

همچنین از دسته فروشگاه میتوانید کیس های آماده را انتخاب کنید و یا با خرید قطعات سیستم خود را گزینش کنید.

موجودی سیستم ها و قطعات از کامپیوتر های Celeron ، Pentium ، Core i3 ، Core i5 ، Core i7 هستند و تقریبا تمامی کامپیوتر ها را از سیستم های معمولی برای کاربرد خانگی یا حسابداری با بها مناسب لغایت رایانه های قدرتمند ویژه بازی و نرم افزار های مهندسی و… را میتوانید با شش ماه گارانتی به چهره دست دوم از گردآور آی آر تعمیر خرید کنید.

قطعات موجود در سیستم های حاضر شامل :

مادربرد

سی پی یو

فن سی پی یو

رم

هارد دیسک (که به دو صورت HDD و SSD با پروا به نوع سیستم متفاوت است)

کارت گرافیک

پاور

دی وی دی رایتر (دیسک نوری)

کیس (برای حس بهتر کاربران از خرید یک سیستم با بها پسندیده همگی جعبه کیس ها نو و آکبند بهره‌گیری میشود )

و با توجه به پکیج انتخابی شما قیمت ها و کانفیگ متفاوتی دارند.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,گجت‌‌های پوشیدنی
براساس اعلام آخرین آمار‌ها، فروش گجت‌های پوشیدنی تا سال 2025 از مرز 300 میلیون دستگاه عبور خواهد کرد. 

به گزارش ایلنا، این درحالی است که آمار‌ها درسال گذشته از افت شدید فروش این محصولات‌ در جهان حکایت داشت؛ اما حالا پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد که طی چند سال آینده با رشد فروش انواع گجت‌های پوشیدنی مواجه خواهیم شد و در این میان دستبند‌های‌هوشمند بیش از سایر این محصولات مورد توجه کاربران قرار خواهند گرفت.

 

براساس آخرین نظرسنجی‌ها ،در حال حاضر گجت‌های پوشیدنی مرتبط با ورزش و سلامت ، بیش‌از سایر دستگاه‌ها مورد توجه کاربران قرار دارند و این روند در سال‌های آینده نیز ادامه پیدا می‌کند.

 

به نظر می‌رسد تمایل و ترغیب بیماران به استفاده از دستبند‌های هوشمند برای کنترل انواع بیماری‌ها ، بزرگترین عامل برای افزایش فروش این گجت‌های پوشیدنی باشد.

 

در حال حاضر شرکت‌های اپل،سامسونگ و فیت‌بیت سهم  زیادی از بازار گجت‌های پوشیدنی را در اختیار دارند که احتمالا تا چند سال آینده شرکت‌های دیگری نیز به عنوان بازیگران اصلی وارد این بازار خواهند شد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11011843.html



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,
محققان استرالیایی دستگاهی کوچک ساخته‌اند که سرعت اینترنت را ۱۰۰ برابر می‌کند. 

به گزارش ایسنا و به نقل از گیزمودو، امروزه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که اینترنت بخش بسیار مهمی از فعالیت‌های روزانه ما را در برمی‌گیرد و بسیاری از کارهای ما به وجود اینترنت وابسته است.

 

حال محققان برای اولین بار در جهان، دستگاهی ابداع کرده‌اند که سرعت اینترنت را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

 

این دستگاه، یک دستگاه "نانوفوتونیک"(Nanophotonic) است که از حالت ویژه‌ای از نورهای پیچ‌خورده استفاده می‌کند تا داده‌های بیشتری را رمزگذاری کند و این داده‌ها را سریع‌تر از همیشه پردازش کند.

 

محققان "مؤسسه سلطنتی فناوری ملبورن"( RMIT) استرالیا این دستگاه را ساخته‌اند.

 

امروزه روش متداول انتقال داده‌ها "مخابرات نوری" است. "مخابرات نوری" عبارت است از هر فرم انتقال اطلاعات که در آن نور واسط انتقال داده باشد. کانال چنین ارتباطی می‌تواند فضای آزاد، هوا یا فیبر نوری باشد. این فناوری با پیدایش و اختراع لیزر و فیبر نوری ایجاد شد.

 

محققان این پروژه اظهار کردند با گسترش استفاده از "کلان‌ داده‌ها"، مخابرات نوری با شکست مواجه خواهد شد.

 

"هوران رن"  مدیر این گروه تحقیقاتی گفت: ما در این پروژه قصد داشتیم اطلاعات را از طریق نور و در بالاترین ظرفیت خود انتقال دهیم به نحوی‌ که بتوانیم پهنای باند را به میزان زیادی افزایش دهیم.

 

دستگاه "نانوفوتونیک" ساخت محققان "RMIT" ظرفیتی دارد که می‌تواند نورهای پیچ‌خورده را با استفاده از نوسان‌های امواج نور بخواند تا آنها را رمزگذاری کند.

 

این به این معنا است که این دستگاه می‌تواند ظرفیت انتقال داده‌های نوری را بیشتر از ظرفیت پهنای باند فعلی قابل دسترس کند.

 

این دستگاه نانوالکترونیک مانند "چشم" است که اطلاعات را می‌بیند و سپس کدگذاری می‌کند.

 

محققان این پروژه معتقدند، این دستگاه عملکرد بالایی داشته و ارزان قیمت است.

 

اندازه دستگاه نیز کوچک بوده که آن را قادر می‌سازد برای نسل بعدی ارتباطات نوری پهنای باند بسیار مفید باشد.

 

گفتنی است، این دستگاه سرعت اینترنت را ۱۰۰ برابر بیشتر می‌کند.

 

نتایج این پژوهش در مجله "Nature Communications" انتشار یافت.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11011902.html



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تلفن تحت شبکه یا voip ، یگانه از پیشرفت های کاربردی تکنولوژی است که خرج های شرکت ها را به میزان قابل توجهی تفریق می دهد. ویپ مخفف عبارت Voice over IP است و به نوعی سیستم تلفن اطلاق می شود که به جای سیستم های تلفن قدیمی باره کاربرد پیمان می گیرد. برقراری وابستگی با تلفن های تحت شبکه یا ویپ، تفاوت چشمگیری با دیگر انواع تلفن دارد. توصیه می دهیم اگر تا کنون از این سیستم کاربرد نکرده اید، در اسرع وقت برای راه اندازی تلفن تحت شبکه در کسب و کار خود دست به کار شوید.

البته باید بدانید که تاسیس ویپ پیش نیازهایی دارد که یگانه از آنها، تاسیس بستر شبکه داخلی یا همان LAN می باشد. همچنین شما باید نکاتی از قبیل شمار پورت سوئیچ ها، PoE بودن، پورت گیگ، نوع کابل ها، ارتباطات وایرلس و … را نیز به دقت رعایت کنید. به این ترتیب خواهید توانست از سیستم ویپ بیشترین بهره را ببرید. در ادامه مطلب، اطلاعات جامع تری را درباره تاسیس تلفن تحت شبکه و جزئیات این فرایند به شما ارائه خواهیم کرد. شما عزیزان می توانید برای سپریدن این فرایند به شکل حرفه ای و بی نقص، از تیم کارشناسی تلفن های تحت شبکه سنائو در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید.

5.0
01
راه اندازی تلفن تحت شبکه
برای تاسیس تلفن تحت شبکه به چه تجهیزاتی نیاز دارید؟
برای راه اندازی تلفن تحت شبکه سنائو یا هر برند دیگری، احتیاج به تجهیزات شبکه و افزار ویژه ای می باشد. انتخاب صحیح و اصولی این تجهیزات، کیفیت کار سیستم را به میزان چشمگیری افزایش دیتا و مایه بهبود عملکرد تلفن خواهد شد. از دسته مهم ترین تجهیزاتی که برای تاسیس سیستم تلفنی تحت شبکه نیاز دارید، گیتوی voip (اکسترنال یا به چهره کارت تلفنی) و داخلی ها (تلفنip، تلفن نرم افزاری و یا مبدل voip) هستند.

مرکزتلفن تحت شبکه به نوعی هسته سیستم است که با عنوان ip هم شناخته می شود و دارای دو تقسیم نرم افزاری و مشکل افزاری است. گیتوی نیز احد از تجهیزات تاسیس تلفن تحت شبکه voip است که برای ارتباط با خطوط شهری یا درونی های آنالوگ باره استفاده قرار می گیرد. اگر هریک از این موارد فراهم نباشند، نصب، راه اندازی و به کارگیری تلفن ویپ عملا غیر شدنی خواهد بود.

استفاده از سیستم تلفنی voip در شبکه محلی local

آشنایی با نرم انگیزه ها تلفن تحت شبکه
یکی از مواردی که در فرایند تاسیس تلفن تحت شبکه باره پروا قرار می گیرد، نرم افزار تلفن تحت شبکه است. این نرم اسباب به کاربران کمک می کند که تماس های سیستم را به رایانه یا گوشی هوشمند منتقل کنند.

برای این منظور، باید از تلفن نرم افزاری سنائو استفاده کرده و یکتا از برنامه های موجود را متناسب با سیستم عامل، دانلود و نصب نمود. قابل ذکر است انواع نرم افزار برای انتقال تماس های ویپ طراحی شده که می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. به عنوان نمونه برنامه هایی مثل: 3cx یکی از این برنامه ها است. نکته ای که درباره تاسیس تلفن تحت شبکه voip سنائو با این نرم ادوات هستی دارد، تنظیمات آنها است. قبل از نصب، حتما درباره تنظیمات این برنامه ها اطلاعات کافی کسب کنید.

نحوه تاسیس سیستم voip
به عقیده شما روش راه اندازی تلفن تحت شبکه چگونه است؟ پیش از هر چیز باید بدانید که سیستم ویپ بر پایه شبکه است و به همین علت علاوه بر انتقال صوت ، تصویر و داده را نیز انتقال می دهد. در واقع با راه اندازی سیستم voip به امکانات جذاب و بسیار کاربردی دست خواهید یافت که سیستم های کهن تر از دسته تلفن سانترال فاقد آنها هستند. استفاده از ویپ و یکپارچه سازی آن با نرم اسباب crm انجام می شود.

این روش، هم بازدهی ارتباطات با مشتریان را به میزان چشمگیری ارتقا خواهد داد و هم مایه افزایش ورود به مجموعه های تجاری خواهد شد. برای راه اندازی یک سیستم voip باید نخست پایین ساخت های آن را فراهم کنید. پس از اجرای خطوط باره دربایستن و تامین سخت افزاری مانند تلفن و …، کارشناسان ما در نمایندگی سنائو مرکز دشوار انگیزه ها ایران، به محل باره عقیده شما گسیل شده و اقدامات تکمیلی را در جهت راه اندازی سیستم اتمام خواهند داد.



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

همان طور که می دانید ویژگی تایم لاین فیس بوک این امکان را به کاربران داده است که بتوانند پروفایل هایی با عکس های خودشان را ایجاد کنند. با روی کار آمدن ویژگی تایم لاین در فیس بوک ابزارهای زیادی نیز به منظور سفارشی سازی آن عرضه شده اند که در این مطلب شما را با یکی از بهترین ابزارهای آنلاین ایجاد کاوری زیبا از عکس هایتان آشنا خواهیم ساخت.

CoverCanvas نام ابزاری است که با استفاده از آن می توانید آلبوم های دلخواه تان را ایجاد کنید به عبارتی با در اختیار قرار دادن آلبوم عکس تان به این ابزار کار ساخت کاوری زیبا برای تایم لاین را به آن واگذار کرده اید. شما همچنین می توانید نوع قلم و استایل های متفاوت ارائه شده در برنامه را برای ساخت آلبوم عکس تان نیز انتخاب کنید.

 ابزار آنلاین, تایم لاین در فیس بوک

اگر شما نمی خواهید از آلبوم عکس پیش فرض تان به منظور ساخت تایم لاین استفاده شود، نگران نباشید زیرا می توانید از لیست پیش فرض CoverCanvas که شامل دسته هایی نظیر هنر، ماشین، موسیقی، فیلم، ورزش و… می باشد، بهره گیرید.

 ابزار آنلاین, تایم لاین در فیس بوک

بعد از تعیین نوع ایجاد آلبوم تان تنها کاری که لازم است انجام دهید انتخاب دکمه Make My Cover به منظور ایجاد تایم لاین مربوطه تان می باشد. شما می توانید با کمی حوصله کاوری زیبا و بی نظیر از تلفیق تصاویر و نوشته برای پروفایل تان ایجاد کنید.

منبع:hinetwork.ir

 

 


:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 

پروفایل کاربری فایرفاکس, دانلود مرورگر فایرفاکس

در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به نسخه 21 مرورگر فایرفاکس داشته باشیم و تغییرات و بهبودهای آن را مورد بررسی قرار دهیم .

بهبود قابلیت Do Not Track و اضافه شدن یک قابلیت جدید
شاید بدانید که این روزها اکثر وبسایت های بزرگ و کوچک قصد دارند تا فعالیت های آنلاین شما را رصد کنند تا از این طریق بتوانند پی به علایق شما برده و تبلیغات هدفمند را برای شما به نمایش در آورند . در این صورت احتمال استفاده از سرویس های و محصولات نمایش داده شده در تبلیغات هم از سوی شما بیشتر خواهد شد . مثلا اگر بیشتر مطالب ورزشی را بخوانید و به سایت هایی از این دست سر بزنید ، با تبلیغات لوازم ورزشی روبرو خواهید شد .

اما اگر نخواهید وبسایت ها فعالیت های آنلاین شما را رصد کنند ، چه کاری باید انجام دهید . در حال حاضر تنها روش آسان و بی دردسر ، استفاده از قابلیت Do Not Track می باشد . این قابلیت به وبسایت ها اطلاع می دهد که شما دوست ندارید توسط آن ردیابی شوید . البته در آن طرف ماجرا هم باید گوش شنوایی وجود داشته باشد و به این درخواست شما جواب مثبت بدهد .

تا قبل از این تنها دو گزینه در قسمت تنظیمات Do Not Track وجود داشت :
Tell sites that I do not want to be tracked : این گزینه به وبسایت ها اطلاع می دهد که شما دوست ندارید توسط آنها ردیابی شوید .

Do not tell sites anything about my tracking preference : با انتخاب این گزینه نیز به فایرفاکس دستور می دهید که در مورد تنظیمات ردیابی شما ، اطلاعاتی به وبسایت ها ندهد .

اما تبلیغات هدفمند هم گاهی اوقات بسیار خوب هستند . مخصوصا اگر در کشورهایی زندگی کنید که امکان خریدهای بین المللی وجود داشته باشد . اکنون اگر بخواهید به وبسایت ها بگویید که شما را ردیابی کنند چه ؟

قابلیت جدیدی که در این نسخه به فایرفاکس اضافه شده است و با عنوان Tell site that I want to be tracked شناخته می شود ، به شما این امکان را خواهد داد . برای فعال سازی این قابلیت می توانید از طریق منوی اصلی Firefox به قسمت Options رفته و به سربرگ Privacy مراجعه نمایید . در بخش Tracking گزینه مربوطه را مشاهده خواهید کرد .

پروفایل کاربری فایرفاکس, دانلود مرورگر فایرفاکس

پس اگر در کشورهای نرمال دنیا زندگی می کنید ، حتما تبلیغات هدفمند برای تان مفید خواهند بود

قابلیت Health Report
در واقع قابلیت ” گزارش سلامت ” به جمع آوری اطلاعات مجاز از کامپیوتر شما می پردازد . البته نیازی نیست که نگران باشید . چون هیچ یک از اطلاعات شخصی و حساس شما در اختیار موزیلا قرار نمی گیرد . تنها اطلاعات فنی گردآوری خواهند شد که در بهبود نسخه های بعدی فایرفاکس کارایی داشته باشند . این اطلاعات شامل سیستم عامل ، تعداد پردازنده های سیستم ، نسخه ای از فایرفاکس که در حال استفاده از آن هستید ، تعداد و نوع افزونه های نصب شده روی فایرفاکس و اطلاعاتی در مورد سشن ها ( Session ) و عمر پروفایل کاربری شما در فایرفاکس می شود .

به منظور شفاف سازی ، موزیلا به این نکته اشاره می کند که آدرس آی پی کاربران توسط این قابلیت ذخیره نخواهد شد . همچنین اطلاعات جمع آورش شده نیز به مدت ۱۸۰ روز در سرورهای این شرکت ذخیره شده و پس از آن حذف خواهند شد .

آی پی کاربران توسط این قابلیت ذخیره نخواهد شد . همچنین اطلاعات جمع آورش شده نیز به مدت ۱۸۰ روز در سرورهای این شرکت ذخیره شده و پس از آن حذف خواهند شد .

اکنون شاید این سوال برای تان مطرح شود که این دو قابلیت ( Health Report و Telemetry ) چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟ در واقع Telemetry به صورت عمیق تر و فنی تری مرورگر و سیستم را مورد بررسی قرار می دهد و اطلاعات جمع آوری شده را برای موزیلا ارسال می کند . این در حالیست که قابلیت Health Report اطلاعات اصلی مرورگر و سیستم را جمع آوری کرده و در حالی که آنها را برای موزیلا ارسال می کند ، به کاربر نیز نشان می دهد .

پروفایل کاربری فایرفاکس, دانلود مرورگر فایرفاکس

در صورتی که می خواهید از فعال یا غیر فعال بودن این قابلیت با خبر شوید ، کافیست به منوی اصلی فایرفاکس رفته و گزینه Options را انتخاب کنید . اکنون در سربرگ Advanced و بخش Data Choice می توانید وضعیت قابلیت گزارش سلامت را مشاهده کنید .

همچنین از طریق صفحه about:healthreport نیز می توانید به تمام اطلاعات جمع آوری شده دسترسی حاصل کنید . البته اگر به دنبال مسیر ساده تری هستید ، کافیست از منوی اصلی فایرفاکس گزینه Help را انتخاب کرده و سپس روی آیتم Firefox Health Report کلیک کنید .

 

 منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/firefox-browser21-version.html



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تعرفه سئو سایت به چه عواملی بسته دارد؟ چه کسی تعرفه سئو سایت را تعیین می کند؟
تعرفه سئو یا تعرفه بهینه سازی سایت به عوامل زیادی وابستگی دارد. در پیاده سازی سئو از یکسری تکنیک کاربرد می شود. به کار بردن این تکنیک ها هر کدام نیازمند تعلیم و وقت زیادی است و بی گمان نمی تواند بدست یک تن انجام گردد. سایت های کبیر برای بهینه سازی رتبه خویش در گوگل، حائز یک تیم کارآزموده در این گویه هستند.

اگر بخواهیم تعریف مختصری از سئو بیان کنیم، میتوان گفت که سئو شامل تکنیک هایی برای افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو. سئو به دو دسته سئو داخلی و بیگانه دسته بندی می گردد.

سئو درونی بیشتر به ساختار و لینک باطنی سایت می پردازد ولی سئو خارجی بیشتر به ارتباطات خارجی سایت با سایر عوامل می پردازد. هرکدام بسته به کاربردشان می توانند باعث افزایش رتبه سایت گردند اما سوالی که همش برای صاحبان سوداگری و حتی خود کمپانی ها مطرح می شود این است که تعرفه سئو سایت چگونه تعیین می شود.

تعرفه سئو سایت بدست چه کسی تعیین می شود؟

تعرفه بهینه سازی و سئو


تعرفه سئو سایت دارای پیمان نامه ثبت شده ای در هیچ سازمانی نیست و هر شرکتی بسته به خدماتی که می دهد تعرفه سئو را تعیین می کند.

از آنجا که رقابت در دنیای اینترنت شدید می باشد، کل شرکت ها کوشش می کنند که تعرفه سئو خویش را کمی پایین تر از بی گمان معمول ارائه دهند تا بتوانند با دیگران رقابت کنند.

تعرفه سئو سایت به چه عواملی وابستگی دارد؟
همانطور که گفت نمی تاب به تعرفه سئو را کاملا ریزبین ذکر کرد و قیمت آن به چهره بسته ای ذکر می شود که در هر بسته خدمات خاصی ارائه می شود.اما به در حالت کلی تعرفه سئو به عوامل ذیل ارتباط دارد.

تعداد واژه ها کلیدی که پیمان است در صفحه نخست گوگل قرار بگیرد.
بهینه سازی کدهای داخلی ( متاتگ ها، ساختاربندی، تگ های عنوان و غیره)
معرفی به موتورهای جستجو و ثبت سایت در دایرکتوری ها
ایجاد بلاگ
فعالیت در شبکه های اجتماعی
دریافت تصدیق (رانندگی) های مربوطه
انجام فعالیت هایی مثل نقشه سایت، فشرده سازی فایل ها، تفریق سرعت بارگذاری و غیره که مایه افزایش رتبه سایت می شوند
انجام تبلیغات اینترنتی در سایت پربازدید
دریافت بک لینک
این ها خدمات کلی در تعیین تعرفه سئو هستند.

آیا تعرفه سئو تضمین صددرصدی شفا رتبه سایت است؟
هم می نا گفت بله هم می طاقت گفت خیر. باید گفت که هزینه برای تبلیغات به معنای تلف کردن سرمایه و پول نیست، بلکه یک گونه سرمایه گذاری است که مایه می شود مشتریان زیادی به سمت کسب وکار شما بیایند و از این جهت میزان فروش شما بیشتر می گردد.

تعرفه سئو هم به همین معنا می باشد، شما ممکن است در نخست کار پول زیادی را صرف این مساله کنید اما مطمئن باشید که اگر به صورت اصولی تکاپو کنید، نتیجه ای که برای شما خواهد داشت خیلی بیشتر از چیزی است که قبلا در آن باره فکر می کردید.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



ایجاد پروفایل‌ در فایرفاکس, ترفندهای مرورگر فایرفاکس

پروفایل‌ها در فایرفاکس

 

مرورگر فایرفاکس همچون مرورگر کروم از قابلیت ایجاد چند پروفایل، برای استفاده از مرورگر برای کارهای مختلف با داشتن تنظیمات متفاوت، لیست بوکمارک‌های مختلف و... پشتیبانی می‌کند، اما این قابلیت در فایرفاکس برخلاف کروم پنهان است و کاربران نمی‌توانند به‌راحتی پروفایل‌های کاربری دلخواهشان را ایجاد و بین آنها سوئیچ کنند.

 

اگر به انجام این کار اصرار دارید و می‌خواهید یک‌بار برای همیشه پروفایل‌های کاربری در فایرفاکس را ایجاد کرده و از پروفایل‌های مختلف در این مرورگر استفاده کنید، می‌توانید از این ترفند کمک بگیرید:

 

ایجاد پروفایل‌ها

در نوار آدرس مرورگر عبارت about:profiles را تایپ کرده و کلید اینتر را فشار دهید.

در صفحه مدیریت پروفایل‌ها روی گزینه Create a New Profile کلیک کنید.

 

ایجاد پروفایل‌ در فایرفاکس, ترفندهای مرورگر فایرفاکس

ایجاد پروفایل در فایرفاکس

 

در صفحه راهنمای ایجاد پروفایل جدید، یک نام دلخواه برای پروفایلتان وارد کنید. به‌عنوان مثال عبارت Work Profile را برای ایجاد پروفایل مرتبط با امور کاری خود وارد کنید.

 

ایجاد پروفایل‌ در فایرفاکس, ترفندهای مرورگر فایرفاکس

ایجاد چند پروفایل در مرورگر فایرفاکس

 

پس از ایجاد پروفایل، روی گزینه Set as default profile کلیک کنید تا این پروفایل به پروفایل پیش‌فرض مرورگر تبدیل شود.

حالا کافیست مرورگر را ببندید و دوباره آن را اجرا کنید تا پروفایل جدیدی که انتخاب کرده‌اید برای شما اجرا شود.

 

نکته: در این روش برای تعویض پروفایل ‌باید دوباره عبارت about:profiles را در نوار آدرس وارد کرده، پروفایل موردنظر را به پروفایل پیش‌فرض تغییر دهید و با بستن و باز کردن مجدد مرورگر، بین پروفایل‌ها جابه‌جا شوید.

 

نکته: برای حذف هریک از پروفایل‌ها می‌توانید در همین بخش از گزینه Remove استفاده کنید، اما توجه داشته باشید با حذف یک پروفایل، همه بوکمارک‌ها، رمزهای عبور و دیگر اطلاعات مرتبط با آن پروفایل نیز حذف می‌شود.

 

استفاده همزمان چند پروفایل

در صفحه مدیریت پروفایل‌ها گزینه‌ Launch profile in new browser وجود دارد، اما با کلیک روی این گزینه در حالت پیش‌فرض پروفایل موردنظر شما در پنجره جدید اجرا نمی‌شود، چراکه فایرفاکس نمی‌تواند در یک لحظه دو پروفایل مختلف را اجرا کند. برای اجرای همزمان چند پروفایل در مرورگر کافی‌است روی آیکون میانبر مرورگر از دسکتاپ، نوار وظیفه یا هر بخش دیگری که با کلیک روی آن مرورگر را اجرا می‌کنید کلیک راست ماوس را فشار دهید.

 

از منوی به‌نمایش درآمده گزینه Properties را انتخاب کرده و پس از باز شدن پنجره مشخصات میانبر، به تب Shortcut بروید.

در انتهای متن وارد شده در کادر Target یک فاصله مجازی (Space) ایجاد کرده و عبارت زیر را به آن اضافه کنید:

no-remote-

با کلیک روی OK تغییرات را ذخیره کرده و مرورگر را اجرا کنید.

اکنون با تایپ عبارت about:profiles در نوار آدرس و ورود به بخش مدیریت پروفایل‌ها می‌توانید روی گزینه Launch profile in new browser مربوط به هر پروفایل کلیک کنید تا مرورگر در پنجره جدید با پروفایل موردنظر شما فراخوانی شود.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/profiles-firefox2-trick.html



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

افزایش سرعت اینترنت اندروید, روش افزایش سرعت اینترنت

ترکیب وای‌فای و اینترنت موبایل

 

اگر به دنبال آن هستید تا سرعت اینترنت خود را افزایش دهید، این شانس را دارید تا اینترنت موبایلی و وای‌فای را با یکدیگر ترکیب کرده و مورد استفاده قرار دهید. ما در این مقاله به شما راهکار ساده‌ای را نشان می‌دهیم تا از طریق آن بتوانید بسته‌های داده‌ای را به راحتی از اینترنت دریافت کنید.

 

در حالت عادی ما تنها می‌توانیم یکی از دو گزینه وای‌فای یا اینترنت موبایلی را برای دسترسی به اینترنت مورد استفاده قرار دهیم، اما نرم‌افزار Super Download Lite به شما در به‌کارگیری همزمان وای‌فای و اینترنت موبایلی کمک می‌کند.

 

امکان به‌کارگیری هر دو گزینه همزمان با یکدیگر وجود دارد؟

در این مقاله با یک برنامه اندرویدی جالب آشنا خواهید شد که اجازه می‌دهد وای‌فای و اینترنت موبایلی را با یکدیگر ترکیب کرده و مورد استفاده قرار دهید. در حالت عادی به محض این‌که وای‌فای خود را روشن کنید اینترنت موبایلی به‌طور خودکار قطع می‌شود. به همین دلیل ما به سراغ نرم‌افزار Super Download Lite رفته‌ایم که به شما کمک می‌کند اینترنت موبایلی و وای‌فای همراه با یکدیگر مورد استفاده قرار دهید. به نظر می‌رسد راهکار فوق قادر است سرعت اینترنت شما را به خوبی افزایش دهد!

 

نیازمندی‌ها

توجه داشته باشید که این تکنیک تنها روی دستگاه‌های اندرویدی روت شده و نگارش 2.2 به بالا جواب می‌دهد.

 

وای‌فای و اینترنت موبایلی باید همزمان در دسترس باشند.

 

باید برنامه super Download را دانلود کرده و روی دستگاه خود نصب کنید.

 

به‌کارگیری همزمان وای‌فای و اینترنت موبایلی برای افزایش سرعت

برای آن‌که بتوانید از این نرم‌افزار استفاده کنید ابتدا باید دستگاه خود را روت کنید.

 

افزایش سرعت اینترنت اندروید, روش افزایش سرعت اینترنت

 ترفند افزایش سرعت اینترنت

 

پس از نصب برنامه را اجرا کنید. در این حالت صفحه اصلی برنامه را مشاهده می‌کنید که پیغام No active files را نشان می‌دهد.

 

افزایش سرعت اینترنت اندروید, روش افزایش سرعت اینترنت

ترکیب وای‌فای و اینترنت موبایل

 

اکنون باید روی تنظیمات (settings) برنامه کلیک کرده و گزینه Dual networks که به دسترسی سطح ریشه نیاز دارد را فعال کنید.

 

افزایش سرعت اینترنت اندروید, روش افزایش سرعت اینترنت

 روش افزایش سرعت اینترنت

 

اکنون با کلیک کردن روی سمبل + می‌توانید لینک دانلود را در برنامه وارد کنید.

 

افزایش سرعت اینترنت اندروید, روش افزایش سرعت اینترنت

نرم افزار ترکیب وای‌فای و اینترنت موبایل

 

تمام شد. اکنون می‌توانید فایل‌های خود را از بستر اینترنت با استفاده از وای‌فای و اینترنت موبایل دانلود کنید.

 

نکاتی که باید به آن‌ها دقت کنید

برای استفاده همزمان از هر دو شبکه‌ به دسترسی سطح ریشه در دستگاه اندرویدی نیاز دارید.

 

برای آن‌که نرم‌افزار بتواند از حداکثر توان خود استفاده کند، باید بین وای‌فای و اینترنت موبایلی تناسبی وجود داشته باشد و همچنین هیچ‌گونه قطعی ارتباط وجود نداشته باشد.

 

اگر از وای‌فای پر سرعت استفاده می‌کنید، بهتر است از شبکه‌های نسل سوم یا چهارم برای دسترسی به یک سرعت ایده‌آل استفاده کنید.

 

تعدادی از دستگاه‌های اندرویدی این قابلیت را ندارند تا همزمان از هر دو ارتباط پشتیبانی کنند.

 

بعضی از وب‌سرورها ممکن است سرعت دانلود فراتر از حد انتظار را زمانی که وای‌فای و اینترنت موبایلی را همزمان استفاده می‌کنید ارائه نکنند.

 

در حال حاضر این برنامه تنها روی پروتکل‌های HTTP و HTTPS کار می‌کند.

 

نسخه Lite یا همان رایگان این برنامه فایل‌های حداکثر 50 مگابایت را دانلود می‌کند.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/wifi-speeding2-internet.html



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نمایش باکس نویسنده در وردپرس این امکان را برای سایت شما فراهم میکنه تا باکس مؤلف را در انتهای هر نوشته نمایش داده و بیوگرافی، نام مؤلف و آیکون شبکه‌های اجتماعی را برای نویسنده‌ها در وردپرس نمایش دهید. به این ترتیب هر کاربری که به صفحه نوشته نویسنده‌ها مراجعه بکنه میتونه بر بنیاد اطلاعاتی که برای پروفایل مؤلف هستی داره باهاش آشنا شده و از راه شبکه‌های اجتماعی هم بتونه با نویسنده مطالب در پیوستگی باشه.

در این تعلیم از پایگاه ادب میزبان‌فا منظور معرفی افزونه برای نمایش باکس نویسنده در وردپرس را دارم که امکان نمایش پروفایل مؤلف را در انتهای هر نوشته فراهم میکنه و بیوگرافی که هر مؤلف وارد کرده قابل نمایش خواهد بود. پس اگر به دنبال افزونه مناسب باری نشانه دادن باکس نویسنده وردپرس هستید با ما لغایت انتهای این مقاله همراه باشید.

آموزش نمایش باکس نویسنده در وردپرس
افزونه‌ای که برای ساخت باکس مؤلف وردپرس هدف معرفی اونو دارم با نام Simple Author Box در انبار- انباشتگاه وردپرس به ثبت رسیده و تاکنون موفق شده بیش از 20.000 نصب پرکار و کسب امتیاز 4.4 را ازآن خودش بکنه که با استفاده از این افزونه توانا به نمایش اطلاعات نویسنده در باکس نویسنده مطالب وردپرس خواهید بود. برای استفاده از این افزونه ابتدا روی دکمه پایین کلیک کنید الی به صفحه افزونه در مخزن وردپرس هدایت شوید و سپس با استفاده از آموزش روش نصب و کار کردن با افزونه ها در وردپرس اقدام به نصب و پرکار کردن افزونه در سایت وردپرسی خودتون بکنید.

افزونه Simple author box

دانلود افزونه Simple Author Box
بعد از نصب و پرکار سازی افزونه مانند تصویر پایین منویی با اسم Simple Author در پیشخوان وردپرس اضافه خواهد شد. روی این منو کلیک کنید لغایت به صفحه تنظیمات افزونه هدایت شوید.

نحوه نمایش باکس نویسنده در وردپرس

Manually insert the Simple Author Box: با انتخاب این گزینه شورت کد و تابع نمایش باکس مؤلف وردپرس نمایش داده خواهد شد. این گزینه را تنها در صورتی فعال کنید که در قالب شما به چهره اتوماتیک باکس مؤلف نمایش دیتا نشود. چنانچه مشکلی در نمایش باکس داشتید باید از تابع یا شورت کد افزونه در قالب کاربرد کنید.

Hide the author box if author description is empty: با فعال کردن این گزینه کاربرانی که پروفایل آنها خالی است و هنوز در باکس درباره‌ی من چیزی وارد نکرده باشند باکس مؤلف نمایش دیتا نمی‌شود.

Show author email: با فعال کردن این گزینه ایمیل مؤلف وردپرس نمایش دیتا می‌شود.

Open social icon links in a new tab: با فعال کردن این گزینه هنگام کلیک روی آیکون شبکه‌های اجتماعی لینک در پنجره جدید باز خواهد شد.

Hide the social icons on author box: با فعال کردن این گزینه آیکون شبکه اجتماعی نویسنده در باکس مؤلف نمایش داده نخواهد شد



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



بهترین سایت برای آپلود عکس, شروع به کار با Google Photos

گرفتن پشتبان از عکس ها در Google Photos

 

اگر می خواهید از عکس ها و فیلم های خود بک آپ بگیرید و ذخیره کنید، یکی از بهترین گزینه های شما آپلود آنها در Google Photos ، گزینه ذخیره سازی ابری است. می توانید این کار را در تلفن های Android ، iPhone ، تبلت ، Mac یا رایانه های شخصی Windows انجام دهید ، زیرا برنامه ها یا گزینه های مختلفی برای همه سیستم عامل ها وجود دارد.

 

می توانید در عکس ها را با کیفیت عالی در Google Photos بارگذاری کنید که فضای نامحدودی به شما می دهد ، اما اگر بالای 16 مگاپیکسل هستند به طور خودکار فشرده می شوند. در عوض می توانید آنها را به عنوان  'Original' ذخیره کنید که آنها را فشرده نمی کند ، اما به شما 15 گیگابایت می دهد ، اگرچه می توانید در صورت تمایل فضای بیشتری خریداری کنید.

 

بعضی اوقات ممکن است دانستن چگونگی بارگذاری در Google Photos لازم باشد ، زیرا این برنامه از شما انتظار دارد که پشتیبان گیری خودکار یا همگام سازی را فعال کنید ، بنابراین اگر می خواهید تصاویر دیگری را اضافه کنید (یا اگر برنامه به هر دلیلی وجود ندارد). از همه عکسهای خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

 

بنابراین اگر در آن شرایط قرار دارید و می خواهید از عکس های خود در Google Photos پشتیبان بگیرید ، این روش برای انجام آن است.

 

با گوشی و تلبت از Google Photos نسخه پشتیبان تهیه کنید :

 

بهترین سایت برای آپلود عکس, شروع به کار با Google Photos

گرفتن بکاپ از عکس های خود در Google Photos 

 

برنامه Google Photos را برای iOS یا Android بارگیری کنید.

برنامه را باز کنید و روی دکمه منو (سه نوار افقی) ضربه بزنید.

‘Settings’ را انتخاب کرده ، روی ‘Backup and sync’ ضربه بزنید.

پشتیبان گیری را با استفاده از سوئیچ در بالا روشن کنید.

 

با رایانه شخصی یا Mac از Google Photos نسخه پشتیبان تهیه کنید: 

 

بهترین سایت برای آپلود عکس, شروع به کار با Google Photos

آموزش کار با Google Photos

 

Google Backup و Sync را بارگیری و نصب کنید. از طرف دیگر می توانید به صفحه مرورگر به Photos.google.com بروید.

با حساب Google خود وارد سیستم شوید.

پوشه تصاویر خود را انتخاب کنید.

بارگذاری عکس با کیفیت بالا یا اصلی را انتخاب کنید.

'Upload photos and videos to Google Photos' را بررسی کنید.

همگام سازی پرونده ها از Google Drive را انتخاب کنید.

برای شروع تهیه نسخه پشتیبان ، روی 'OK'  کلیک کنید. 

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/upload-photos02-googlephotos.html



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

پاک کردن کش مرورگر

 

بعد از دیدن تعداد بسیار زیاد از اطلاعات ، تقریباً همه فکر نمی کنند که حافظه پنهان پر است و تنها دلیل کم کردن سرعت رایانه آنها است.

اگر مشغول کار با اطلاعات حساسی هستید که می خواهید آنها را پاک کنید ،امکان آن وجود دارد. پاک کردن آن همچنین می تواند به عنوان تلاشی برای رفع مشکلات عملکرد مزاحم با اسکریپت هایی که آنلاین تجربه می کنید ، استفاده شود. و در آخر اینکه ، اگر واقعاً عاشق رایانه جدید هستید ، پاک کردن حافظه نهان حداقل آرامش خاطر را به شما می دهد که رایانه شما بدون درهم و برهم است.

 

در اینجا چند روش مختلف برای پاک کردن حافظه نهان سیستم وجود دارد.

 

نحوه پاک کردن حافظه نهان خود در Google Chrome

پاک کردن حافظه نهان ایجاد شده در Google Chrome یک فرایند ساده و سریع است که اساساً در رایانه های شخصی PC و Mac یکسان است.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 1: به منوی Settings بروید.

شما آن را در فهرست منوی Chrome پیدا خواهید کرد که در کنار نوار آدرس در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

پس از کلیک بر روی Settings ، یک برگه جدید در مرورگر باز خواهد شد ، و نمایی از همه گزینه هایی که می توانید تغییردهید ارائه می دهد. نترسید، ما فقط برای چند مورد به ویژه در اینجا هستیم.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 2: به پایین بروید و روی  Show advanced settings کلیک کنید .

هنگامی که اینجا را کلیک کنید ، یک سری از گزینه های جدید در انتهای این برگه باز می شود. شما باید کلمه"Privacy " را ببینید که نشانگر مکان مناسب شماست. از اینجا گزینه های کمی دارید.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 3: برای باز کردن یک پنجره جدید ، روی Content Settings کلیک کنید. این به شما انعطاف پذیری می دهد که چگونه می توانید حافظه نهان مرورگر Chrome را حذف کنید.

 

می توانید داده های ذخیره شده را انتخاب کنید تا اینکه به صورت دستی تصمیم به حذف آن بعداً انتخاب کنید ، یا می توانید Chrome را ببندید.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 4: از Content Settings خارج شوید و گزینه کنار آن را پیدا کنید ، Clear browsing data. را انتخاب کنید .

این روش دیگری برای پاک کردن داده های ذخیره شده در مرورگر و با افزودن هارد دیسک به شما می دهد. کاملاً برای شما بستگی دارد که چه چیزی را در اختیار شما بگذارد و چه چیزی در حافظه پنهان شما باقی بماند. حتی می توانید انتخاب کنید که می خواهید موارد حافظه پستی را از بین ببرید.

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 5: اگر انتخاب خاصی دارید به صورت دستی انتخاب کنید.

 

نحوه پاک کردن حافظه نهان در Firefox

فایرفاکس هم مانند کروم پاک کردن حافظه پنهان از دستگاه شما را به اندازه کافی آسان می کند.

مرحله 1: به منوی Preferences بروید ، روی دکمه منو که در کنار نوار آدرس وب قرار دارد کلیک کنید .

 

پاک کردن کش مرورگر, پاک کردن کش مرورگر فایرفاکس

 

مرحله 2: هنگامی که منوی Preferences ظاهر شد ، روی  burlesque mask کلیک کنید.

burlesque mask  نمایانگر  Privacy است. با کلیک روی آن ، آن دسته باز می شود.

 

مرحله 3: در اینجا ، می خواهید تاریخچه را تغییر دهید تا از تنظیمات سفارشی برای تاریخ استفاده کنید.

به این ترتیب ، می توانید تنظیمات مختلف مربوط به حافظه پنهان را تنظیم کنید. چندین گزینه جدید باز می شوند و به شما امکان کنترل بهتر در حافظه نهان ذخیره شده در سیستم شما را می دهند.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/tarfand-i/firefox-chrome2-cache.html



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 بهمن 1398 | نظرات ()