نوشته شده توسط : ساحل

بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت و یکی از ثروتمندترین افراد جهان در جدیدترین اظهار نظر خود گفته است "کروناویروس" جدید یک عامل بیماری‌زا است که مانند آن در این ابعاد، هر یک قرن یک بار اتفاق می‌افتد و از این جهت نگران کننده است.

به گزارش ایسنا،  بیل گیتس بنیان گذار شرکت مایکروسافت گفته است کروناویروس که باعث کشته شدن ۳ هزار نفر شده و بیش از ۸۰ هزار نفر را در سطح جهان آلوده کرده است، ممکن است "یک پاتوژن(بیماری‌زا) یک بار در هر قرن باشد که ما نگران آن بوده‌ایم."

 

وی در مقاله‌ای که در مجله پزشکی "New England" منتشر شد، نوشت: من امیدوارم که این خیلی بد نباشد، اما باید بدانیم که باید فعلا با این بیماری دست و پنجه نرم کنیم.

 

گیتس و همسرش ملیندا، بنیاد بیل و ملیندا گیتس را در سال ۲۰۰۰ تأسیس کردند تا به بهبود سلامت جهان و مقابله با فقر شدید کمک کنند. این بنیاد در تاریخ ۵ فوریه اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون دلار برای کمک به یافتن روش‌های درمانی و گسترش آزمایشات روی این ویروس جدید، به ویژه برای جمعیت‌های فقیر اهدا می‌کند که واکنش و نامه تشکر رئیس جمهور چین را نیز در پی داشت.

 

گیتس در اظهارنظری عجیب گفت: بیماری ناشی از کروناویروس جدید موسوم به "کووید-۱۹"(COVID-۱۹) تهدیدی جدی برای جهان به حساب می‌آید، زیرا در مقایسه با ویروس‌های کشنده دیگر، کشنده‌تر و واگیردارتر است."

 

وی نوشت: اول اینکه این ویروس علاوه بر سالمندان دارای مشکلات سلامتی، ممکن است بزرگسالان سالم را نیز به کشتن دهد. دوم اینکه "کووید-۱۹" بسیار مسری است. یک فرد آلوده به این بیماری به طور متوسط آن را به دو یا سه نفر دیگر منتقل می‌کند و این میزان در حال افزایش است.

 

رهبران بهداشت جهانی می‌گویند که این بیماری توسط افرادی که به شکل خفیف آلوده به این ویروس هستند و حتی به هیچ وجه علائمی از خود نشان نمی‌دهند، شیوع پیدا می‌کند و از انواع دیگر ویروس‌ها مسری‌تر است.

 

بیل گیتس گفت: نرخ مرگ و میر کووید-۱۹ بسیار شدیدتر از آنفلوانزای فصلی معمولی است.

 

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده است که میزان مرگ و میر این بیماری بسته به کیفیت سیستم‌های مراقبت‌های بهداشتی از ۰/۷ تا چهار درصد متغیر است. گیتس گفت که میانگین میزان مرگ و میر فعلی تخمین زده شده در حدود یک درصد است که کشنده‌تر از بیماری‌های همه‌گیر قبلی نشان می‌دهد.

 

بر اساس اطلاعات مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها به عنوان مثال "آنفلوانزای آسیا" در سال ۱۹۵۷ با نرخ مرگ و میر ۰.۶ درصد باعث کشته شدن ۱.۱ میلیون نفر و بیماری همه‌گیر "آنفلوانزای اسپانیا" در سال ۱۹۱۸ با نرخ مرگ و میر ۲ درصد، ۵۰ میلیون نفر را در سرتاسر جهان به قتل رساند.

 

گیتس زنگ هشدار را برای رهبران جهان در تلاش برای کمک به کند کردن شیوع این ویروس به صدا درآورد و از کشورهای توسعه یافته خواست تا به کشورهایی که وسع مالی کمتری دارند، کمک کنند تا آماده مقابله با این ویروس شوند.

گیتس نوشت: بسیاری از کشورهای دارای درآمد کم و متوسط، سیستم‌های سلامت ضعیفی دارند و بیماری‌زاهایی مانند کروناویروس می‌تواند به سرعت آنها را تحت الشعاع قرار دهد.

 

مقامات سازمان بهداشت جهانی نگرانی گیتس را در مورد شیوع این ویروس و آلوده کردن کشورهای کم درآمد مهم دانستند و نسبت به شیوع این بیماری در این کشورها ابراز نگرانی کردند.

 

این اولین بار نیست که بیل گیتس هشدار می‌دهد، جهان آماده مقابله با شیوع یک بیماری عفونی نیست. وی اظهارات مشابهی درباره شیوع ابولا داشت که توسط WHO به عنوان یک وضعیت اضطراری بهداشت عمومی اعلام شد. بنیاد خیریه بیل گیتس میلیون‌ها دلار برای مبارزه با ابولا اهدا کرد.

 

"وارن بافت" یکی دیگر از ابرمیلیاردرهای دنیا، بیل گیتس را "مشاور علمی" خود خواند و اعلام کرد با وی در مورد کروناویروس صحبت کرده است.

 

"تدروس آدانوم قبریسیوس" مدیر کل سازمان بهداشت جهانی(WHO) می‌گوید تا روز جمعه ۴۳۵۱ مورد ابتلای جدید و ۶۷ مورد مرگ در حداقل ۴۸ کشور در خارج از چین رخ داده است.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/enews507344.html



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از کارهای محبوب در Photoshop ، بریدن عکس است. در این آموزش به ابزار quick Select، Refine Edge و Pen tool خواهیم پرداخت. انتخاب شما به تصویر بستگی خواهد داشت ، تفاوت را ببینید و سپس بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

 

سه روشی که در اینجا نشان می دهم Quick Select و Select و mask هستند که برای مواردی مانند مو و خز بسیار عالی است. سپس Color range را نمایش خواهم داد که برای چیزهایی مانند درختان بسیار جذاب است. سرانجام ، من روش کار با ابزار pen tool را به شما می دهیم.

 

روش 1: برش مو در فتوشاپ

برای روش اول ، (که فقط در Photoshop CC کار می کند) ما با این تصویر زن با موهای قرمز شروع خواهیم کرد .

او موهای مجعد دارد ، بنابراین کمی سخت تر از موهای صاف خواهد بود. این روش همچنین روی خز کار می کند.

 

نحوه برش عکس در فتوشاپ, دانلود برش عکس در فتوشاپ

آموزش برش عکس در فتوشاپ

 

مرحله 1. 

ابزار quick select tool را از جعبه ابزار انتخاب کنید. نحوه برش عکس در فتوشاپ, دانلود برش عکس در فتوشاپ

 

به جای انتخاب موضوع ، پس زمینه را انتخاب می کنیم زیرا ساده تر است. (اگر این یک پیش زمینه پیچیده بود ، به جای آن موضوع خود را انتخاب کنید)

 

ابزار quick select tool خود را بر روی منطقه بکشید تا آن را انتخاب کنید. اگر خیلی زیاد انتخاب کردید، Alt / Option را انتخاب کنید ، تا مناطق را از حالت انتخاب خارج کنید.

 

نحوه برش عکس در فتوشاپ, دانلود برش عکس در فتوشاپ

نحوه ی برش عکس در فتوشاپ

 

مرحله 2.

وقتی همه چیز انتخاب شد ، باید انتخاب را معکوس کنیم تا موضوع ما انتخاب شود. گزینه Select> Inverse یا Ctrl + Shift + I را انتخاب کنید.

 

نحوه برش عکس در فتوشاپ, دانلود برش عکس در فتوشاپ

 برش عکس در فتوشاپ

 

مرحله 3. 

از نوار ابزار بالا روی Select و Mask کلیک کنید ، این کار شما را به فضای کاری Select / Mask سوق می دهد.

 

نحوه برش عکس در فتوشاپ, دانلود برش عکس در فتوشاپ

نحوه ی برش عکس در فتوشاپ

 

Transparency را افزایش دهید تا زمینه نامرئی شود. 

 

نحوه برش عکس در فتوشاپ, دانلود برش عکس در فتوشاپ

نحوه برش عکس در فتوشاپ

 

view را به سیاه یا سفید تغییر دهید ، هر کدام بهترین لبه را نشان می دهد.

 

نحوه برش عکس در فتوشاپ, دانلود برش عکس در فتوشاپ

چگونگی برش عکس در فتوشاپ

 

ابزار refine brush را از سمت چپ در نوار ابزار انتخاب کنید.

قسمت هایی از موهای اضافی و پخش را رنگ کنید. اطمینان حاصل کنید که تمام انتهای مو را به دست می آورید و خیلی به داخل تصویر نمی روید ، فقط می خواهید لبه ها را بدست آورید ، اینچنین می توانید به فتوشاپ بگویید که مو کدام است و پس زمینه چیست.

 

نحوه برش عکس در فتوشاپ, دانلود برش عکس در فتوشاپ

اموزش برش عکس در فتوشاپ

 

شما هنگام تصحیح کردن متوجه خواهید شد که کل انتخاب هوشمندتر و انتخاب بهتر می شود.

 

نحوه برش عکس در فتوشاپ, دانلود برش عکس در فتوشاپ

 

در اینجا یک سلاح مخفی هنگام  Select and Mask هنگام مو به وجود می آید. Decontaminate colors را انتخاب کنید . بلافاصله ، تغییر رنگ از بین می رود.

ok را کلیک کنید.

 

نحوه برش عکس در فتوشاپ, دانلود برش عکس در فتوشاپ

 

نتیجه ، موهای بریده شده.

و اکنون ما برش خوبی داریم. در این پنل layer ، ماسک لایه ای مشاهده خواهید کرد که در صورت نیاز می توانید از آن برای اصلاح بیشتر برش استفاده کنید.

 

نحوه برش عکس در فتوشاپ, دانلود برش عکس در فتوشاپ

روشهای برش عکس در فتوشاپ

منبع: https://www.beytoote.com/computer/graph/photo-cutting1-photoshop.html



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

شرکت اوپو از تولید نمونه اولیه یک گوشی با نمایشگر لوله شدنی خبر داده است. این گوشی فعلاً اوپو ایکس ۲۰۲۱ نام گرفته است.

به گزارش فارس به نقل از نیواطلس، تا به امروز چند مدل محدود از گوشی‌های دارای نمایشگرهای لوله شدنی یا تا شدنی عرضه شده‌اند. اما تولید گوشی‌های دارای نمایشگرهای لوله شدنی پدیده‌ای تازه است.

 

شرکت چینی اوپو اولین گام برای تولید این نوع گوشی‌ها را برداشته و نمونه اولیه گوشی اوپو ایکس ۲۰۲۱ را عرضه کرده که دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی او ال ای دی است. اما بخشی از این نمایشگر در انتهای گوشی لوله می‌شود و با باز شدن ابعاد اصلی این نمایشگر ۷.۴ اینچی آشکار می‌شود.

 

بنابراین و با باز شدن کامل نمایشگر این گوشی می‌توان از آن در قالب یک تبلت کوچک استفاده کرد. اوپو می‌گوید در تلاش برای استحکام بخش‌های لوله شدنی این نمایشگر است و از جمله سعی می‌کند موتوری بادوام برای نمایشگر یادشده تولید کند.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews110652114.html



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

۱.استفاده آسان و راحت

 

وردپرس به شما کمک میکند الی بدون احتیاج به ادب برنامه نویسی و کد گزاری بتوانید وب سایت خود را طراحی کنید و همانند به کارگیری ماکروسافت ورد نوشته های خود را ویرایش کنید.

 

این خاصیت به این برنامه کمک کرده لغایت افراد زیادی مایل باشند لغایت طراحی سایت وردپرس سپریدن دهند در ضمن باره علاقه بسیاری از طراحان وب نیز پیمان گرفته و استفاده از کدهای دشوار و پیچیده همانند html،cssو php  را از بین دستگیر است.

 

شما میتوانید برای طراحی سایت وردپرس قالب های حاضر ای که در مزایای طراحی سایت با وردپرس این مقوله هستی دارند را انتخاب کنید،و اگر منظور طراحی حرفه ای را دارید میتوانید از کارشناسان ما ارشاد بخواهید الی با مناسبترین قیمت یک سایت حرفه ای داشته باشید.

 

۲.بروزرسانی مداوم و پایداری

 

وردپرس برای انسجام و به روز شدن وب سایتها با توجه به احتیاج کاربران crazyegg و به روز شدن فناوری ها همواره در حال بروزرسانی است این یگانه از مهترین قابلیت های وردپرس است و اینکه شما برای آپدیت و به روز رسانی آن نیازی نیست خرج ای پرداخت کنید،وردپرس با توجه به دربایستن طراحان و کاربران بروز رسانی را انجام میدهد.

 

هاست وردپرسی

 

۳.وجود تم های جذاب

 

یکی از ویژگی های زیاد خوب وردپرس وجود تم های زیاد زیادی است که برای آن موجود است،قالب هایی که بسیاری از آنها مجانی هستند و قابلیت سفارشی سازی را نیز دارند.

 

 

 

۴.وجود پلاگین های رایگان

 

پلاگین ها یا افزونه ها ماژول هایی هستند که بروی سایت شما نصب میشوند،و thriveagency شما با استفاده از آنها میتوانید قابلیت های مختلفی را به وب سایت خود اضافه کنید،که در وردپرس بسیاری از پلاگین های کاربردی رایگان هستند و شما به راحتی میتوانید آنها را نصب کنید.

 

۵.مناسبترین بها برای طراحی سایت

 

اگر هدف طراحی سایت دارید و قیمت طراحی سایت برای شما مهم هست،به شما رهنمود میکنیم حتما با شرکت هایی شغل طراحی سایت خویش را سپریدن دهید که با وردپرس شغل میکنند،وردپرس علاوه بر قیمت طراحی سایت مناسب،هزینه نگه داری و بروز رسانی مناسبتری به نسبت دیگر cms  ها دارد.

 

 

 

بهینه سازی و سئو وردپرس

 

۶.بهینه سازی و ساختار سئو

 

با استفاده از وردپرس شما به راحتی میتوانید ساختار نوشتجات و سایت خود را از عقیده تگ گذاری ها(h1,h2,h3,…) و با استفاده از افزونه های مربوط بهینه سازی کنید.

 

۷.سرعت بالای وردپرس

 

ساختار وردپرس به نوع ای طراحی شده که بر روی سرعت بارگزاری آن بسیار کارایی گذار بوده،ساختاری زیاد تمیز روشن که کاربران را به خاطر سرعت بالا

 

به سوی خویش میکشاند البته اگر میخواهید سرعت سایت وردپرسی خود را افزایش دهید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله ۱۰ روش جادویی در افزایش سرعت سایت وردپرس را مطالعه کنید.

 

۸.بهترین پیرامون برای مدیریت محتواها

 

مدیریت محتوا در وردپرس زیاد آسان است،محیطی کاملا شبیه به word که این پیرامون کار را برای شما ساده تر میکند،و شما بسهولت میتوانید درونمایه های خویش را مدیریت کنید.

 

۹.همه گیر بودن وردپرس

 

وردپرس با هستی جامعیت اما به دلیل کاربرد راحت و نداشتن بیچارگی به تخصص چیره دست در مقوله انواع نرم افزارهای اختصاصی و ابزاهای آنها باره استقبال تمام کسانی است که تمایل دارند برای خویش تارنما طراحی کنند.

 

۱۰.قابلیت اشتراک گزاری

 

اشتراک گزاری مطالب در وردپرس بسیار ساده است به علت اینکه خود وردپرس این ویجت ها را طراحی کرده و شما میتوانید مطالب خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

۱۱.قابلیت منبع مفتوح بودن یا (open sourceوردپرس)

 

ویژگی اوپن سورس بودن یک نرم انگیزه ها به معنی یک پروانه است و کد منبع در برگزیدن تمام کسان برای توسعه،تغییر،حق بررسی دیتا میشود.

 

این ویژگی به وردپرس کمک کرده تا با کاربرد تجربه برنامه نویسان چیره دست و کمپانی هایی بر روی توسعه وردپرس سرمایه گزاری میکنند،تحت حمایت پیمان گیرد.

 

به این ترتیب با هستی این ویژگی روزانه کسان بسیار زیادی در حال مشارکت با وردپرس هستند و آن را به یک سیستم با کیفیت تر تبدیل میکنند.

 

تم های گوناگون در طراحی سایت وردپرسی

 

۱۱.قابل دسترس بودن

 

اگر میخواهید وب سایتتان را به نحوی طراحی کنید که در هر دستگاهی قابل نمایش باشد و همیشه در دسترس باشد حتما از وردپرس استفاده کنید،  در این صورت سایر برای شما فرقی نمیکند مخاطبینتان از یک موبایل هوشمند سایت شما را میبینند یا یک تبلت و یا لب توان و رایانه شخصیشان

 

 

 

۱۲.بهبود تجربه کاربری

 

وردپرس بر خلاف بسیاری از سایتهایی که با کد html تألیف شده اند و تنها قابلیت ها عملکردهای کلی را در برمیگیرند ،با به کارگیری پلاگین ها و تم های طراحی شده سطح تجربه کاربری را شفا بخشیده است.

 

زمانی که شما یک طراحی سایت وردپرسی داشته باشید میتوانید از هر نوع تم و پلاگینی که با تارنما شما همخوانی دارد کاربرد کنید و قابلیت های تارنما خود را افزایش دهید.

 

 

 

وردپرس 

 

۱۳.رابط برنامه نویسی نرم افزاری

 

شبکه ها و رسانه های اجتماعی APIsهایی را ارائه میدهند که به کاربران اجازه میدهند با وب سایتها یکی کردن شوند. وردپرس دارای APIs های بسیار زیادی است که به شما کمک کند لغایت منابع سایر را وب سایت خودتان یکی کردن کنید.

 

به طور مثال برای داشتن خبرنامه بر روی وب سایتتان حتما باید api مربوط به آن را گرفتن کرده و از پلاگین باره عقیده کاربرد کنید.

 

۱۴.پشتیبانی همیشه وردپرس

 

مجموعه افرادی که وردپرس پیشه هستند بسیار زیاد هستند و افرادی داوطلب و تعدای تکنسین هایی هستند که به طور مجانی مشاوره میدهند،شما میتوانید به چهره آنلاین و بدون معطلی مشکل خویش را رفع کنید.

 

۱۵.کارایی بالای وردپرس

 

خوب است بدانید که وردپرس با توجه به تاثیر و قابلیت های زیادی،به شما این دستور را میدهد که در صرف مدت زیاد کوتاهی در صورت داشتن محتوای تصویری و متنی پسندیده وب سایت خود را طراحی کنید،که این قابلیت را در نرم افزارهای دیگر به معدود میبینید

۱.استفاده آسان و راحت
وردپرس به شما کمک میکند الی بدون احتیاج به ادب برنامه نویسی و کد گزاری بتوانید وب سایت خود را طراحی کنید و همانند به کارگیری ماکروسافت ورد نوشته های خود را ویرایش کنید.
این خاصیت به این برنامه کمک کرده لغایت افراد زیادی مایل باشند لغایت طراحی سایت وردپرس سپریدن دهند در ضمن باره علاقه بسیاری از طراحان وب نیز پیمان گرفته و استفاده از کدهای دشوار و پیچیده همانند html،cssو php  را از بین دستگیر است.
شما میتوانید برای طراحی سایت وردپرس قالب های حاضر ای که در این مقوله هستی دارند را انتخاب کنید،و اگر منظور طراحی حرفه ای را دارید میتوانید از کارشناسان ما ارشاد بخواهید الی با مناسبترین قیمت یک سایت حرفه ای داشته باشید.
۲.بروزرسانی مداوم و پایداری
وردپرس برای انسجام و به روز شدن وب سایتها با توجه به احتیاج کاربران و به روز شدن فناوری ها همواره در حال بروزرسانی است این یگانه از مهترین قابلیت های وردپرس است و اینکه شما برای آپدیت و به روز رسانی آن نیازی نیست خرج ای پرداخت کنید،وردپرس با توجه به دربایستن طراحان و کاربران بروز رسانی را انجام میدهد.
هاست وردپرسی
۳.وجود تم های جذاب
یکی از ویژگی های زیاد خوب وردپرس وجود تم های زیاد زیادی است که برای آن موجود است،قالب هایی که بسیاری از آنها مجانی هستند و قابلیت سفارشی سازی را نیز دارند.
 
۴.وجود پلاگین های رایگان
پلاگین ها یا افزونه ها ماژول هایی هستند که بروی سایت شما نصب میشوند،و شما با استفاده از آنها میتوانید قابلیت های مختلفی را به وب سایت خود اضافه کنید،که در وردپرس بسیاری از پلاگین های کاربردی رایگان هستند و شما به راحتی میتوانید آنها را نصب کنید.
۵.مناسبترین بها برای طراحی سایت
اگر هدف طراحی سایت دارید و قیمت طراحی سایت برای شما مهم هست،به شما رهنمود میکنیم حتما با شرکت هایی شغل طراحی سایت خویش را سپریدن دهید که با وردپرس شغل میکنند،وردپرس علاوه بر قیمت طراحی سایت مناسب،هزینه نگه داری و بروز رسانی مناسبتری به نسبت دیگر cms  ها دارد.
 
بهینه سازی و سئو وردپرس
۶.بهینه سازی و ساختار سئو
با استفاده از وردپرس شما به راحتی میتوانید ساختار نوشتجات و سایت خود را از عقیده تگ گذاری ها(h1,h2,h3,…) و با استفاده از افزونه های مربوط بهینه سازی کنید.
۷.سرعت بالای وردپرس
ساختار وردپرس به نوع ای طراحی شده که بر روی سرعت بارگزاری آن بسیار کارایی گذار بوده،ساختاری زیاد تمیز روشن که کاربران را به خاطر سرعت بالا
به سوی خویش میکشاند البته اگر میخواهید سرعت سایت وردپرسی خود را افزایش دهید به شما پیشنهاد میکنیم مقاله ۱۰ روش جادویی در افزایش سرعت سایت وردپرس را مطالعه کنید.
۸.بهترین پیرامون برای مدیریت محتواها
مدیریت محتوا در وردپرس زیاد آسان است،محیطی کاملا شبیه به word که این پیرامون کار را برای شما ساده تر میکند،و شما بسهولت میتوانید درونمایه های خویش را مدیریت کنید.
۹.همه گیر بودن وردپرس
وردپرس با هستی جامعیت اما به دلیل کاربرد راحت و نداشتن بیچارگی به تخصص چیره دست در مقوله انواع نرم افزارهای اختصاصی و ابزاهای آنها باره استقبال تمام کسانی است که تمایل دارند برای خویش تارنما طراحی کنند.
۱۰.قابلیت اشتراک گزاری
اشتراک گزاری مطالب در وردپرس بسیار ساده است به علت اینکه خود وردپرس این ویجت ها را طراحی کرده و شما میتوانید مطالب خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.
۱۱.قابلیت منبع مفتوح بودن یا (open sourceوردپرس)
ویژگی اوپن سورس بودن یک نرم انگیزه ها به معنی یک پروانه است و کد منبع در برگزیدن تمام کسان برای توسعه،تغییر،حق بررسی دیتا میشود.
این ویژگی به وردپرس کمک کرده تا با کاربرد تجربه برنامه نویسان چیره دست و کمپانی هایی بر روی توسعه وردپرس سرمایه گزاری میکنند،تحت حمایت پیمان گیرد.
به این ترتیب با هستی این ویژگی روزانه کسان بسیار زیادی در حال مشارکت با وردپرس هستند و آن را به یک سیستم با کیفیت تر تبدیل میکنند.
تم های گوناگون در طراحی سایت وردپرسی
۱۱.قابل دسترس بودن
اگر میخواهید وب سایتتان را به نحوی طراحی کنید که در هر دستگاهی قابل نمایش باشد و همیشه در دسترس باشد حتما از وردپرس استفاده کنید،  در این صورت سایر برای شما فرقی نمیکند مخاطبینتان از یک موبایل هوشمند سایت شما را میبینند یا یک تبلت و یا لب توان و رایانه شخصیشان
 
۱۲.بهبود تجربه کاربری
وردپرس بر خلاف بسیاری از سایتهایی که با کد html تألیف شده اند و تنها قابلیت ها عملکردهای کلی را در برمیگیرند ،با به کارگیری پلاگین ها و تم های طراحی شده سطح تجربه کاربری را شفا بخشیده است.
زمانی که شما یک طراحی سایت وردپرسی داشته باشید میتوانید از هر نوع تم و پلاگینی که با تارنما شما همخوانی دارد کاربرد کنید و قابلیت های تارنما خود را افزایش دهید.
 
وردپرس 
۱۳.رابط برنامه نویسی نرم افزاری
شبکه ها و رسانه های اجتماعی APIsهایی را ارائه میدهند که به کاربران اجازه میدهند با وب سایتها یکی کردن شوند. وردپرس دارای APIs های بسیار زیادی است که به شما کمک کند لغایت منابع سایر را وب سایت خودتان یکی کردن کنید.
به طور مثال برای داشتن خبرنامه بر روی وب سایتتان حتما باید api مربوط به آن را گرفتن کرده و از پلاگین باره عقیده کاربرد کنید.
۱۴.پشتیبانی همیشه وردپرس
مجموعه افرادی که وردپرس پیشه هستند بسیار زیاد هستند و افرادی داوطلب و تعدای تکنسین هایی هستند که به طور مجانی مشاوره میدهند،شما میتوانید به چهره آنلاین و بدون معطلی مشکل خویش را رفع کنید.
۱۵.کارایی بالای وردپرس
خوب است بدانید که وردپرس با توجه به تاثیر و قابلیت های زیادی،به شما این دستور را میدهد که در صرف مدت زیاد کوتاهی در صورت داشتن محتوای تصویری و متنی پسندیده وب سایت خود را طراحی کنید،که این قابلیت را در نرم افزارهای دیگر به معدود میبینید



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ای‌ام‌دی در کناره افزایش سهم خویش از بازار پردازنده‌های دسکتاپ و سرور، با به کارگیری مزایای معماری ذن ۳، بازار پردازنده‌های موبایل را منظور گرفته است.
اخیرا اطلاعات یک پردازنده هیجان‌انگیز ای‌ام‌دی رایزن موبایل قبل از شناسایی به بازار افشا شده است. مانند پردازنده‌های سری HK شرکت اینتل که برای اورکلاک آنلاک شده‌اند، پردازنده رایزن ۹ با کد 5900HX می‌تواند بخشی از خانواده چیپ‌های موبایل با معماری ذن ۳ باشد که از قابلیت اورکلاکینگ پشتیبانی می‌کنند.

در صورتی‌که سزان پسینیان ریزمعماری ذن ۳ ای‌ام‌دی را به پیشه گرفته باشد (البته این موضوع هنوز تأیید نشده است) و با توجه به بهبودهای این ریزمعماری، جهش قابل توجهی در IPC (دستورالعمل اجراشده در هر سیکل کلاک پردازنده) نسبت به معماری باستانی ذن ۲ را ارائه خواهد کرد. ‌اکنون به واسطه ارائه‌ی پردازنده رایزن ۷ مدل 5800U به بازار، تجربه اجمالی آنچه ریزمعماری ذن ۳ می‌تواند به دستگاه‌های فوق باریک ارائه دهد قابل رسیدگی است؛ پس دید این موضوع که ریزمعماری جدید در یک محیط با طاقت گرمایشی اندک چگونه عمل خواهد کرد، هیجان‌انگیز است.

مشخصات جدول فوق تأییدنشده هستند.
نکته بسیار حائز اهمیت در رابطه با پردازنده مشاور ۹ مدل 5900HX، پسوند HX در اسم این آن است؛ ای‌ام‌دی تا امروز از این نوع نام‌گذاری بهره‌گیری نکرده است. حرف H در این نام‌گذاری اشاره به چیپ‌های سری H کمپانی ای‌ام‌دی دارد که قطعات با عملکرد بالا و تاب ۴۵ وات را شامل می‌شود. اکنون سری HS نیز در مجموعه پردازنده‌های ای‌ام‌دی هستی دارد؛ در اینجا حرف S اشاره به مناسب بودن پردازنده برای دستگاه‌های باریک دارد. پردازنده‌های سری HS به طاقت گرمایشی ۳۵ وات محدود شده‌اند و با سرعت کلاک کمی پایین‌تر ارائه می‌شوند. ولی پسوند X یک علامت سؤال واقعی و فریبنده است که می‌توان به دو سناریوی احتمالی برای آن اشاره کرد. این نام‌گذاری می‌تواند اشاره به نسخه با سرعت کلاک بالاتر و محدودیت دمای کمتر از سری H داشته باشد؛ یا ای‌ام‌دی با این روش اشاره به آزادی عمل در تنظیم واحد ضرب کننده بسامد جهت اورکلاک پردازنده دارد.

سایر مشخصات پردازنده 5900HX چندان شگفت‌انگیز نیستند. سرعت کلاک پایه این پردازنده ۳٫۳ گیگاهرتز و حداکثر کلاک آن ۴٫۵۹ گیگاهرتز خواهد بود. به عقیده میرسد مشاور ۹ 5900HX دارای همان سرعت کلاک پایه نسخه 4900H باشد. بااین‌حال سری معرفی‌نشده سزان، سرعت کلاک تقویت‌شده ۲۰۰ مگاهرتز بالاتر به اتفاق ‌با حجم حافظه کش L3 دوبرابر ارائه می‌کند.

میانگین نمرات تک و چند هسته‌ای پردازنده مشاور ۹ 4900HS در گیک بنچ، ۱۰۹۲ و ۷۰۷۲ است. برای به دست آوردن تصویر دقیق‌تری از تفاوت عملکرد مدل 5900HX با مدل 4900HS نیاز به داده‌های اکثریت از مدل 5900HX خواهیم داشت. اگر داده‌های در دسترس را به‌عنوان مرجع تصمیم‌گیری در عقیده بگیریم، عملکرد تک‌هسته‌ای مشاور 5900HX به مقدار ۳۰٫۳ درصد شفا داشته است. این درمان تقریبا برابر بهبود ارائه‌شده بدست مشاور ۷ مدل 5800U نسبت به رایزن ۷ مدل 4800U است.

در باره این بنچمارک، پردازنده رایزن ۹ مدل 4900HS در آزمایش چندهسته‌ای با کشمکش ۲٫۳ درصد، عملکرد بهتری ثبت کرده است که گمان کردن اشتباه بودن تست انجام‌شده را نشانه می‌دهد. با پروا به فاصله بسیار عملکرد تک‌هسته‌ای، غیر ممکن به عقیده می‌رسد که مشاور ۹ مدل 5900HX در تست چندهسته‌ای نتیجه را به رایزن ۹ مدل 4900HS واگذار کرده باشد.

منبع: https://www.zoomit.ir/processor/365707-amd-ryzen-9-5900hx-cpu/



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر نسخه قبلی ویندوز را به ویندوز 10 به روزرسانی کرده اید ، می فهمید که اکنون بیشتر ویژگی های Control Panel به settings منتقل شده اند.

با این حال ، اگر به دلایلی مجبورید کنترل پنل را در ویندوز 10 باز کنید ، هنوز هم می توانید این کار را انجام دهید زیرا هنوز به طور کامل برداشته نشده است. در واقع چندین راه برای راه اندازی این ابزار سنتی در ویندوز 10 وجود دارد.

 

نحوه باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10 :

1. برای باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10 از منوی شروع استفاده کنید :

شما با این روش برای راه اندازی ابزارهای داخلی در سیستم عامل ویندوز آشنا هستید. برای یافتن و راه اندازی کنترل پنل می توانید از منوی Start استفاده کنید .

 

کلید Windows را بر روی صفحه کلید خود فشار دهید تا منوی Start باز شود.

به پایین بروید و پوشه Windows System را پیدا کنید . بر روی نماد پیکان کنار آن کلیک کنید.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

نحوه اوردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

روی Control Panel کلیک کنید .

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

نحوه باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

2. با استفاده از جستجوی Cortana :

Cortana به شما امکان می دهد انواع مختلفی از فایل ها را جستجو کرده و راه اندازی کنید و می توانید از آن برای باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10 نیز استفاده کنید.

 

روی کادر جستجوی Cortana کلیک کنید.

Control Panel را تایپ کنید.

برنامه در نتایج جستجو ظاهر می شود. روی آن کلیک کنید و آن را راه اندازی کنید.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

اموزش اوردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

3. با استفاده از کادر Run :

مانند Cortana ، کادر محاوره ای Run نیز به شما امکان می دهد تعدادی از ویژگی ها را از جمله برنامه Control Panel در ویندوز 10 بر روی دستگاه خود راه اندازی کنید. فقط باید نام برنامه را تایپ کنید و آن را برای شما باز می کند.

 

کلیدهای Windows + R را همزمان فشار دهید و کادر باز خواهد شد.

Control Panel را تایپ کنید و Enter را فشار دهید .

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

 وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

 

کنترل پنل باید راه اندازی شود.

 

4. با استفاده از Command Prompt :

اگر با دستورات بازی می کنید و به دسترسی سریع به کنترل پنل نیاز دارید ، می توانید از پنجره Command Prompt برای باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10 استفاده کنید. این اساساً دقیقاً مانند اجرای یک دستور در ویرایشگر خط فرمان شما است.

 

اگر از قبل روی صفحه شما باز نشده است ، از جستجوی Cortana برای جستجو و باز کردن Command Prompt استفاده کنید.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10

 

دستور زیر را تایپ کرده و Enter را بزنید .

control panel

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

طریقه باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

اکنون کنترل پنل باید روی صفحه نمایش شما باز باشد.

 

5. با استفاده از PowerShell :

روش PowerShell برای باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10 شبیه به Command Prompt است. اما این بار در اطراف ، از ابزار دیگری برای باز کردن منو استفاده خواهید کرد.

با جستجوی و کلیک بر روی  PowerShell در جستجوی Cortana ، آن را روی رایانه خود باز کنید.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

نحوه اوردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

دستور زیر را تایپ کنید و Enter را فشار دهید.

control panel

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

 وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

 

اکنون این ابزار باید روی صفحه نمایش شما باز باشد.

 

6. با استفاده از Quick Access Menu :

Quick Access Menu یک ویژگی مفید در ویندوز 10 است که به شما امکان می دهد با سهولت به برخی از ابزارهای داخلی دسترسی داشته باشید. ابزارهایی که میزبان آن است شامل Control Panel ، Task Manager ، Settings و چند مورد دیگر است.

 

در حالی که روی هر صفحه ای در رایانه هستید ، هر دو کلید Windows و X را همزمان فشار دهید . این منو را باز می کند.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

نحوه اوردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

برای راه اندازی آن بر روی گزینه Command Prompt یا (Command Prompt (Admin کلیک کنید.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

7. با استفاده از جستجوی صوتی Cortana :

جستجوی Cortana می تواند خیلی بیشتر از کمک به شما برای یافتن اطلاعات در مورد یک موضوع خاص انجام دهد. شما می توانید از آن برای باز کردن برنامه های مختلف نیز استفاده کنید و این یک راه عالی برای باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10 هنگامی که نمی خواهید از هیچ یک از روش های صفحه کلید استفاده کنید.

 

بر روی نماد Cortana در نوار وظیفه کلیک کنید و آن را راه اندازی می کند.

دستور زیر از کورتانا سوال کنید.

open control panel

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

باز کردن control panel

 

این ابزار را برای شما پیدا و راه اندازی می کند.

 

8. با استفاده از برنامه Settings :

برنامه Settings کم و بیش جایگزین کنترل پنل قدیمی است اما این جایگزینی جدید گزینه ای برای راه اندازی کنترل پنل قدیمی دارد. ممکن است این روش ایده آل و سریع نباشد مگر اینکه از قبل در برنامه Settings باشید و مایل به استفاده از فهرست سنتی Settings ویندوز هستید.

 

اگر Settings از قبل باز نشده است ، برنامه تنظیمات را باز کنید.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

 طریقه باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

 

می توانید کنترل پنل را از هر صفحه ای در برنامه راه اندازی کنید. مکان نما خود را در کادر جستجو قرار دهید ، Control Panel را جستجو کنید و روی آن کلیک کنید.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

نحوه اوردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

9. با استفاده از File Explorer :

اگر داخل یک پنجره File Explorer هستید ، می توانید Control Panel را از نوار آدرس Explorer راه اندازی کنید. فقط نیاز است Control Panel را تایپ کنید و آن را برای شما باز می کند.

 

مکان نما خود را در نوار آدرس قرار داده و عبارت Control Panel را تایپ کنید.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

باز کردن کنترل پنل

 

اینتر را فشار دهید و برنامه باز خواهد شد.

راه دیگری که می توانید استفاده کنید ، رفتن به مسیر زیر است و روی فایل تحت عنوان control.exe دوبار کلیک کنید .

C:\Windows\System32

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

 

10. با استفاده از میانبر دسکتاپ :

اگر لازم است کنترل پنل را بیش از حد مکرر باز کنید ، می توانید برای دسترسی آسان آیکون آن را به دسک تاپ خود اضافه کنید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که بر روی آیکون دوبار کلیک کنید و پانل باز خواهد شد.

 

بر روی دسک تاپ خود راست کلیک کرده و Personalize را انتخاب کنید.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

نحوه باز کردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

در صفحه زیر بر روی Themes از نوار کناری سمت چپ کلیک کنید .

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

 وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

 

بر روی Desktop icon settings در نوار کناری سمت راست کلیک کنید.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

مسیر کنترل پنل در ویندوز 10

 

گزینه Control Panel را علامت بزنید و بر روی Apply کلیک کنید و در انتها OK کنید.

 

اکنون باید میانبر را در دسک تاپ خود داشته باشید. برای باز کردن برنامه ، روی آن دوبار کلیک کنید.

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

نحوه اوردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

11. با استفاده از میانبر صفحه کلید :

در واقع هیچ راه میانبر کیبورد به طور پیش فرض برای راه اندازی کنترل پنل در ویندوز 10 وجود ندارد ، اما می توانید با استفاده از چند مرحله سریع و آسان ، یکی را برای خود ایجاد کنید.

از File Explorer استفاده کنید تا به مسیر زیر بروید.

C: \ Windows \ System32

 

بر روی فایلی به نام control.exe کلیک راست کرده ، Send to را انتخاب کرده و Desktop (create shortcut) را انتخاب کنید .

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

اموزش اوردن کنترل پنل در ویندوز 10

 

بر روی میانبر روی دسک تاپ خود راست کلیک کرده و Properties را انتخاب کنید .

 

 مسیر کنترل پنل در ویندوز 10, وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

 وارد شدن به کنترل پنل در ویندوز 10

 

بر روی زبانه Shortcut کلیک کنید ، مکان نما خود را در قسمت Shortcut key قرار دهید و یک میانبر جدید ایجاد کنید. در آخر ، روی Apply و سپس OK کلیک کنید .

منبع: https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/open-windows10-controlpanel.html



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ساخت سایت وردپرسی در مشهد و طراحی سایت در مشهد : مدیریت خرج و پیشبرد پروژه با خرج بهینه، از اهداف اصلی هر مدیری است. از این جهت ساخت سایت وردپرسی در مشهد و دیگر شهر‌های صنعتی تقاضای زیادی یافته و شرکت‌های طراحی سایت خدمات متنوعی را در این امتداد عرضه می‌کنند.ه عنوان یکی از کهن ترین فعالین گستره طراحی سایت وردپرسی با گردآوری مهندسان باتجربه شهر مشهد، توانسته پکیجی کامل از خدمات طراحی سایت و سرویس های مربوطه را ارائه دهد. خوشبختانه به پشتوانه سعی مهندسان ما تا به امروز مشارکت های خوشنودی بخشی به ثمر دریافتی و ما را در گذرگاه راهمان مصمم‌تر نموده است.

ساخت سایت وردپرسی در مشهد
ساخت سایت وردپرسی در مشهد

ساخت سایت وردپرسی در مشهد با خدمات طراحی سایت آوش تک طراحی سایت وردپرس در مشهد به واسطه قالب‌های باکیفیت و ایرانی داخل وب، بسیار راحت تر و ناچیز هزینه تر شده است. درواقع قالب‌ های وردپرسی این امکان را به شما می‌دهد که با توجه به بودجه و میزان چشم وهمچشمی دامنه کاریتان، طراحی سایت را به بهترین شکل سپریدن دهیوب برای ثمربخشی اغلب در این بازار رقابتی، قبل از طراحی قالب های وردپرسی در مشهد، تمامی گزینه‌های تاثیرگذار مثل سلیقه مخاطبان، الگوریتم‌های جدید موتورهای جستجوگر و … را کاملا رسیدگی نموده است.

ساخت سایت وردپرسی در مشهد برای شرکت‌های تجاری
پایه و بنیاد ورود به فضای مجازی، طراحی سایت و ایجاد یک پایگاه‌ داده‌ای است. طبیعتا شرکت‌های بازرگانی شهر مشهد برای پیاده سازی اهدافشان، دربایستن به طراحی سایت حرفه ای و مخاطب پسند دارند. اینکه چگونه بتوانید در مدت سررسید کوتاهی و با کمترین خرج به اهدافتان در فضای مجازی دست یابید، سوالی است که صاحبان سوداگری و مدیران به دنبال پذیرش آن هستند. برای پاسخ به این سوال به موارد زیر پروا نمایید:

بیش از ۷۰ درصد طراحی سایت امروزه تپرس و قالب های وردپرس اتمام می‌شود.
محیط کاربردی وردپرس و قالب های وردپرسی، پر طرفدارترین پلتوفرم دانشمند برای وب مسترها است.
یکی از راهکارهای رقابت در فضای مجازی با کمترین هزینه، به کارگیری قالب های وردپرسی بهینه سازی شده است.
ب در طرحی جدید، قالب های وردپرس را با پروا به مشاغل و دامنه های کاری طراحی نموده و با پروا به بازار منظور کالیبره نموده است.
ساخت سایت وردپرسی در مشهد برای کسب و کارهای اینترنتی
طراحی سایت امروزه معنی متفاوتی به خود گرفته است. درواقع طراحی سایت یعنی طراحی یک کسب و کار و نگاه به این گونه تکاپو باید نگاهی راهبردی به همراه استراتژی صحیح ساخت سایت وردپرسی در مشهد را با رویکردی منحصر به فرد قبل گرفته تا کسب و کارهای نوپا بتوانند با توان بیشتری به این بازار وارد شوند. قالب های وردپرسی طراحی شده ت وب با امکانات ذیل به کمک شما خواهد آمد.

قالب‌های وردپرسی بهینه سازی شده با پروا به جدیدترین الگوریتم گوگل.
طراحی امروزین و مترقی و تقسیم بندی حرفه‌ای
ناحیه کاربردی ساده و بی دربایستن از دانش تخصصی برای اداره سایت.
سرعت لود بالا و کاملا ریسپانسیو
پشتیبانی دائمی.
ساخت سایت وردپرسی در مشهد برای سازمان‌ها
سازمان های دولتی و نصف دولتی شهر مشهد نیز می توانند احتیاج و خواسته خود برای طراحی سایت و سرویس های مربوط به این گستره را با تیم ح کنند. توجه به محدودیت های خاص یک سازمان درخواست کننده طراحی سایت و وانگهی اهداف مدیران سازمان، اولین قدم تیم وب برای همکاری خواهد بود. ما به شما این تضمین را می‌دهیم که همکاری صورت گرفته کاملا رضایت دسته و مثمر ثمر خواهد بود.
های قالب های وردپرسی پیشرفته، پروسه اجرایی طراحی سایت را زیاد اختصار نموده است. از طرفی نصب و تاسیس این قالب ها کاملا مجانی بوده در صورت بروز هرگونه سوال، می‌توانید تیم حمایت ت آگاه سازید.



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

5 راز افزایش لایک اینستاگرام【واقعی و ایرانی】
در این مقاله به شما بهترین شیوه افزایش لایک اینستاگرام راستین و ایرانی را آموزش خواهیم داد که 100% تضمینی می باشد پس حتما آن را کامل بخوانید.

افزایش لایک اینستاگرام
افزایش لایک اینستاگرام
افزایش لایک اینستاگرام
شبکه اجتماعی اینستاگرام از سال 2012 شروع افزایش لایک اینستاگرام به کار کرد اوایل فقط شبکه اجتماعی جهت پست کردن عکس بود و سپس بدست مارک زاکربرگ (توسعه دهنده و مدیرعامل فیسبوک) خریداری شد و متعلق به موعد به یک شبکه اجتماعی وابستگی جمعی و انتشار ویدیو و عکس تبدیل شد که در دقیقه حدود هزاران عکس و ویدیو در این شبکه اجتماعی پست می‌شود و هزار ها پیام (دایرکت مسیج) بین کاربران این شبکه اجتماعی تبادل می‌شود.
شبکه اجتماعی اینستاگرام گرد از پرطرفدار ترین شبکه های اجتماعی جهان است که کاربران زیادی دارد که از این کاربران بسیار هفت و نصف میلیون صفحه (پیج) برای ایرانیان می‌باشد کاربران ایرانی اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است و سی و یک درصد کاربران ایرانی شبکه اجتماعی اینستاگرام را بانو ها و بیست و یک درصد این کاربران ایرانی را آقایان تشکیل می‌دهند.

اینستاگرام شبکه اجتماعی می‌باشد که بسیاری از افراد با عنوان بلاگر و یا اینفلوئنسر در آن مشغول به شغل و جذب تعقیب کننده (فالوور) و کسب درآمد می‌باشند و کسب درآمد آن ها وابسه به لایک هایی است که می‌گیرند و فالوور هایی است که جذب می‌کنند.

در این نوشتار سعی داریم که شماری از شیوه های کارساز افزایش لایک اینستاگرام را به شما آموزش دهیم:

.

.

 

.

.

.

1. به کارگیری هشتگ های مربوط به عکس یا ویدیو بارگذاری شده
یکی از ترفند های کاربردی برای دیده شدن عکس یا ویدیوی پست شده درون شبکه اجتماعی اینستاگرام به کارگیری هشتگ های پیوسته با عکس است.

افزایش لایک اینستاگرام
افزایش لایک اینستاگرام
توجه داشته باشید که با آبدیت جدید اینستاگرام و افزوده شدن قابلیت فالویینگ (دنبال کردن) هشتگ ها باید در به کارگیری هشتگ ها هوشیار تر عمل کرد چرا که اینستاگرام پست هایی را که وابستگی خاصی با یک هشتگ را ندارد از بین پست های داخل آن هشتگ حذف می‌کند و شما از این فرمایش خبر ندارید و پست شما در بخش بندی آن هشتگ قرار نمی‌گیرد و به بقیه کاربران نشانه دیتا نمی‌شود. بعد در به کارگیری هشتگ ها برای پست هایتان زیاد هوشمندانه عمل کنید و از هشتگ های مرتبط بهره‌گیری کنید.

 

2. پست کردن عکس ها و ویدیو ها در زمان مناسب
یکی از کارساز ترین عناصر افزایش لایک در اینستاگرام می‌توان به پست قراردادن یا در سررسید های شلوغی اینستاگرام اشاره کرد.

افزایش لایک اینستاگرام
افزایش لایک اینستاگرام
در ایران این موعد را می‌توان ساعت پنج لغایت هفت عصر و یازده شب به پس گفت همچنین در موعد مدارس، پس از تعطیلی موعد مدرسه بهترین موعد برای پست گذاری می‌باشد اگر کاربرانی با رنج سنی پایینی دارید.

 

3. عقیده بدهید تا دیده شوید
افزایش لایک اینستاگرام
افزایش لایک اینستاگرام
یکی سایر از ترفند های افزایش بازدید از صفحه اینستاگرامی (پیج) عقیده دادن در پایین پست های دیگران است این فرمایش به شما کمک می‌کند تا کاربران پرکار شما را بشناسند و با نظر دادن و لایک کردن پست های شما آمار لایک و نظر شما را بالا اسیر که این امر زیاد می‌‌تواند در شناخته شدن شما موثر باشد و در نتیجه مایه کسب درآمد شما از راه اینستاگرام شود.

 

4. صفحه (پیج) اینستاگرامی خود را زیبا کنید
افزایش لایک اینستاگرام
افزایش لایک اینستاگرام
شما می‌توانید با قشنگ کردن صفحه (پیج) اینستاگرامی خود از کاربران اینستاگرامی لایک های فراوانی اخذ کنید چرا که نما یک صفحه (پیج) اینستاگرامی برای کاربران بسیار مهم است و هرچه یک صفحه اینستاگرامی جذاب باشد کاربر اغلب جذب آن می‌شود و آن را تعقیب می‌کند و پست هایش را لایک می‌کند.

اینکار بسیار دشوار نیست و فقط کافیست عکس های بی کیفیت نگذارید و حتما در آن کپشن یا تبلیغ پیج های دیگیری هستی نداشته باشد زیرا با اینکار به آن پیج اعتبار می دهید و از اعتبار خودتان مختصر خواهید کرد و بهتر است که یک لوگوی زیبا برای پیج خویش بسازید و در تمام پست های خویش آن لوگو را پیمان بدهید.

 

5. به کارگیری فیلتر های جذاب و دیدنی
افزایش لایک اینستاگرام
افزایش لایک اینستاگرام
استفاده از پالایه های زیبا و جذاب بر روی عکس ها گرد از ترفند های زیاد مهم برای جذب شدن کاربر به پست شما و برآیند اینکه اخذ لایک از آن ها می‌باشد اگه نمی‌دانید که چه پالایه هایی برای کاربران جذاب است تنها کافیست الی یک چره در صفحه های (پیج) مهم اینستاگرامی بزنید الی بفهمید! بسیار ساده است یک فیلتر جذاب می‌تواند به راحتی برای شما لایک های بسیاری را بیارد.

اگر هم همنشین دارد درباره افزایش فالوور و ربات اینستاگرام اغلب بدانید رهنمود میکنیم نوشتار ای که در این مقوله نوشته ایم را مطالعه کنید.

در آخر
استفاده از این پنج شیوه می‌تواند به افزایش لایک و فالوور صفحه اینستاگرامی شما کمک بسیاری بکند و سرانجام شما را به کسب درآمد از صفحه اینستاگرامی خود وا دارد. این پنج شیوه جزو کاربردی ترین روش های افزایش لایک اینستاگرام می‌باشند و بی گمان جوابگوی نیاز شما خواهند بود.



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

راهنمای خرید لپ تاپ استوک
استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنی کالای ذخیره و یا موجود در انبار میباشد اما در زبان فارسی برای گونه ها کالاهای دست دوم بکار اسیر میشود.
در اروپا و آمریکا اکثر فروشگاه های سلسله ای کبیر برای جذب بیشتر مشتری، به خریداران مهلت آزمایش (چند روزه یا یکی - دوماهه) می دهند. در این مدت، اگر به هر دلیلی مشتری دستگاه را نپسندید، می تواند به فروشگاه مراجعه کرده و دستگاه را عوض کند. دستگاهی که توسط مشتری به فروشگاه بازگردانده شده است، به انبار منتقل شده و به هیچ وجه، به عنوان دستگاه نو فروخته نمی شود.

 

شرکت های کبیر مثل DELL و HP برای بازدارندگی از توقف چرخه ی فرآوری و عرضه، لپ تاپ هایی که تاریخ گارانتی شان، در حال اتمام باشد را از مشتری خریداری و آن را با لپ تاپ جدید جایگزینی می کنند، به این ترتیب، هم لپ تاپ های نو را فروخته اند، هم از فروش مجدد لپ تاپ های خریداری شده به مملکت های دیگر ، فایده نکوداشتن کسب می کنند.

 

بنابراین لپ تاپ هایی که در بازار ایران به عنوان استوک فروخته می شوند معمولا بین چند روز، تا چند سال استفاده شده اند. لپ تاپ استوک، این ایام بهترین توصیه برای افرادیست که احتیاج به خرج کمتر و کیفیت پسندیده دارند.

 

لپ تاپ استوک معمولا در چند بخش کیفیتی، تقسیم بندی می شود، این لپ تاپ ها حائز درجه بندی A , +A , ++A می باشد و بها آنها به نسبت این درجه بندی تعیین می شود.

 

لپ تاپ استوک درجه A++: لپ تاپ های این دسته وضعیت ظاهری زیاد نکوداشتن دارند و حائز کمترین خط و خش هستند. مدت سررسید کارکرد آنها برخی مواقع به کمتر از 6 ماه می رسد.

 

لپ تاپ استوک درجه A+: این لپ تاپ ها حائز خط و خش جزئی بوده و قابل چشم پوشی هستند. این گونه ها تندرست بوده و از نظر کارکرد و عملکرد هیچ تفاوتی با رده A++ نداشته و از لحاظ مشکل افزاری هیچ ایرادی ندارند.

 

لپ تاپ استوک درجه A+: نسبت به درجه A++ بها اقلیت دارد و به صرفه تر است. این نوع گرید معمولا نما احسان نسبت به گرید A++ نداشته و با خط و خش همراه است.

 

خرید لپ تاپ استوک, پخش لپ تاپ استوک
لپ تاپ استوک

 

مزایای خرید لپ تاپ های استوک
مهم ترین عامل برای برگزیدن یک دستگاه استوک دوگانگی بها بین لپ تاپ استوک و آکبند است. این تفاوت در کم ترین حالت از چند مساوی آغاز می شود و گاهی اوقات به دهها مساوی می رسد. در مملکت ما زمانی که حرف از لپ تاپ استوک به وسط می آید، ذهن کل به سمت لپ تاپ های دست دوم، معیوب و غیر قابل استفاده کشیده می شود. اما در واقع دائم اینگونه نیست! در زبان لاتین استوک به معنای کالای ذخیره شده یا موجود در انبار گفته می شود.

 

معایب خرید لپ تاپ های استوک
لپ تاپ های استوک معمولا از عقیده ظاهری دستگاه های ظریفی نیستند علت این نیز در کیفیت ساخت بسیار بالای قطعات ، مادربوردهای ۸ لایه و مقاومت بالای آن در بهره‌گیری های سنگین ،طولانی مدت و طول عمر بالاست.

 

راهنمای خرید لپ تاپ استوک
برای خرید یک لپ تاپ استوک حتما باید سلامت آن را از جهات گوناگون پیش از خرید چک کنید. سلامت بدنه لپ تاپ دست دوم و عدم هستی خط و خش بر روی بدنه، صفحه نمایش، کیبورد و موس پد، پورت ها و دی وی دی درایو، اسپیکر، باتری و شارژر آن را بررسی نمایید تا بتوانید گزینش خوب و مطمئنی داشته باشید و لپ تاپ برای مدت طولانی تری برای شما قابل کاربرد باشد.

 

در صورتی که میخواهید خرید حضوری از یک فروشگاه انجام دهید و یا یک خرید آنلاین دارید و تنها یک هفته مهلت برای آزمایش کامل لپ تاپ دارید، پیشنهاد میکنیم، موارد ذیل بررسی کنید:

 

تست هارد لپ تاپ:
وجود صدای غیر طبیعی در زمان شغل کردن هارد لپ تاپ، دیر لود شدن سیستم، نمایش اتفاقاً صفحه آبی و ری استارت شدن لپ تاپ و حذف شدن ناگهانی اطلاعات، پرتو هایی از ویران بودن هارد لپ تاپ پیشه کرده می باشد. برای آزمایش هارد، نرم انگیزه ها Hard Disk Sentinel Pro یکی از بهترین گزینه ها می باشد و گزینه هایی از آنگونه درصد سلامت هارد و آگاهی و خطاهای مربوطه را به شما نمایش می دهد.

 

تست باتری لپ تاپ:
باتری گرد از مهمترین انگیزه ها خرید لپ تاپ به خصوص برای کسانی است که نیاز به رایانه قابل حمل دارند. با کارکردن چندساعته با لپ تاپ بسهولت متوجه تندرست بودن باتری آن خواهید شد. اگر هنگام استفاده از سیستم خود ، متوجه شدید که باتری سریع شارژ خالی می کند ، به آگاهی فروشنده برسانید و از او بخواهید که یک باتری نو به شما تحویل دهد.

 

تست صفحه نمایش لپ تاپ:
تغییر رنگ مانیتور نکته ی مهمی است که در هنگام خرید باید به آن دقت داشته باشید . چرا که از گران ترین دسته های لپ تاپ مانیتور است که در چهره ویران بودن، هزینه زیادی را بر کاربر تحمیل خواهد کرد.

وجود خط و خش بر روی ال سی دی لپ تاپ، پیکسل سوخته، چشمک زدن، افتادن خط روی تصویر در اثناء باز و بسته کردن درب لپ تاپ و پرش صفحه پس از روشن کردن لپ تاپ و بی رنگ شدن تصویر از عوامل اثر دهنده سخت در صفحه نمایش لپ تاپ کارکرده باره عقیده شما است.

 

تست رم و گرافیک لپ تاپ:
برای آزمایش این دو دسته سخت افزاری، استفاده از نرم افزار PassMark BurnInTest سودمند است. این برنامه علاوه بر رم و گرافیک، سایر تقسیم های لپ تاپ را نیز به طور مقارن تست کرده و سیستم را پایین خپگی می گذارد لغایت کارایی آن را مقایسه کند.

 

تست پورت‎های لپ تاپ:
به طور قطع می تاب گفت که یکی از دوست داشتنی ترین و پراستفاده ‎ترین پورت‎ ها، USB ها هستند. برای آزمایش سلامت این پورت‎ها کافی است یک پیکان را به آن‎ها وصل کنید در صورتی که سیستم فلش را بشناسد و اطلاعات آن را بخواند، USB سالم است.

 

یکی از پورت های خروجی در لپ تاپ پورت VGA می‎باشد. برای آزمایش سلامت این پورت در لپ تاپ شما باید یک کابل VGA و یک نمایشگر در کمر بستن داشته باشید، کابل VGA را به لپ تاپ وصل کنید در صورت سلامت این پورت تصویر لپ تاپ به نمایشگر منتقل می گردد.

 

پورت HDMI یک پورت خروجی صدا و تصویر به چهره همهنگام می باشد. برای آزمایش این پورت شما باید با به کارگیری کابل HDMI لپ تاپ را به یک تلویزیون که ورودی HDMI دارد وصل کنید.


مشاوره تحصیلی و گزینش شغل
به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

برای تست پورت LAN ، به یک کابل LAN و یک مودم بیچارگی دارید. با به کارگیری کابل LAN مودم را به لپ تاپ وصل کنید و آن را آزمایش کنید.

 

خرید لپ تاپ استوک, پخش لپ تاپ استوک
راهنمای خرید لپ تاپ استوک

 

تست کیبورد لپ تاپ:
برای آزمایش کیبورد می توان از فایل تکست بهره‌گیری نمود بدین صورت که یک فایل تکست را باز کرده و عملکرد تمام دکمه های کیبورد را در فایل تکست رسیدگی نمایید.

 

تست وبکم لپ تاپ:
یکی دیگر از تقدیر ‎هایی که اثناء خرید لپ‎ تاپ باید تست کرد، وبکم لپ ‎تاپ می ‎باشد. برای تست وبکم در سرنوشت منوی استارت کلیک کنید و عبارت Camera را تایپ کنید و دوربین را پیدا کنید. دوربین را باز کرده و آزمایش کنید که آیا دوربین شغل می کند یا خیر.

 

تست بلندگو:
برای آزمایش بلندگو یک نماهنگ تصویری یا صوتی را مفتوح کنید و به صدای آن گوش دهید، صدای لپ تاپ را در حالت حد‎اکثر پیمان دهید، اگر صدای لپ تاپ واضح و بدون نویز اضافی باشد بلندگوی لپ تاپ تندرست است.

 

انواع لپ تاپ های استوک
لپ تاپ استوک گیمینگ:
لپ تاپ هایی با دشوار انگیزه ها بسیار نیرومند و بالا که با کارت گرافیک های NVIDIA و AMD مورد پروا گیمرها و حتی افرادی با نیازهای مهندسی هستند. از بزرگترین تولیدکنندگان این محصولات اچ پی، ایسوس، ریزر، MSI و حتی ایسر هستند.

 

لپ تاپ استوک اروپایی :
کشورهای پهنه خلیج فارس از دسته دبی، از مهمترین مراکز واردات لپ تاپ استوک اروپایی (مخصوصا گونه ۱) به خاورمیانه هستند.

 

لپ تاپ استوک لنوو :
شرکت لنوو لپ تاپ هایی با تنوع بالا در ویژگی و دشوار انگیزه ها فرآوری می نماید.

 

لپ تاپ استوک HP :
تولیدات این شرکت سرشناس امریکایی با محصولاتی نیرومند در پهنه لپ تاپ های صنعتی، شامل سری های: EliteBook ، ProBook، Pavilion ، Envvy … می باشد. لپ تاپ گیمینگ اچ پی، با نام Omen با دشوار افزاری قوی در بازار موجود است.

 

لپ تاپ استوک ایسوس:
یگانه از مشهورترین تولید کنندگان تجهیزات کامپیوتر ای در عالم ایسوس است. از دوست داشتنی ترین مثال های این شرکت در بین گیمرها و طرفداران بازی های ویدئویی، لپ تاپ گیمینگ ایسوس است.

 

خط واپسین،انجام :

با پروا به رشد قابل توجه معاملات کالاهای استوک به اخص لپ تاپ استوک بدبختانه شوربختانه انواع لپ تاپ های کارکرده دست دوم به اسم استوک فروخته میشود. بهتر است برای خرید حتما از فروشگاه معتبر خریداری کنید. خدمات پس از فروش را بررسی نمایید. در چهره امکان لپ تاپ را تست کنید. این موارد کمک میکند که خرید مطمئن و نکویی سپریدن دهید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/mobile/stoke-laptop02-guide.html



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هنگامی که عکسهای با ارزش خود را از تلفن اندرویدی خویش گم می کنید ، چه حسی دارید؟ اندروید به طور مداوم محصولات خویش را شفا می بخشد و همش سعی می کند بهترین نرم افزار را در اختیار کاربران خویش پیمان دهد. الان زمانی است که مردم نمی توانند بدون گوشی های هوشمند خویش حیات کنند و داشتن سیستم عامل Android احد از بهترین گزینش های کاربران است.
دستگاه های Android چندین ویژگی را در گزین کردن کاربران پیمان می دهند که باورنکردنی است. تلفن های همراه که دارای سیستم عامل اندرویدی هستند ، نشان می دهد که در حیات روزمره آنها چه میزان برای کاربران مفید است.

دستگاه های Android با حامی مفصل کاربران و ویژگی های داخلی آن ، روز به روز در حال افزایش هستند.

دوربین اندروید به راستی مانند یک دوربین دیجیتال عمل می کند که در آن کاربران تنها دوست دارند عکس های عالی و لحظه های به یاد ماندنی را ثبت کنند. این عکسها برای هر کاربر مهم است و آنها هرگز و به هر قیمتی نمی خواهند آنها را از دست دهند.

 

اما وقتی لحظات گرانبهای خویش را در دستگاه اندروید خویش از دست می دهید چه می کنید؟ وقتی فهمیدید که تصاویر به یاد ماندنی شما از تلفن شما حذف شده اند ، چه واکنشی را پرتو می دهید؟ چگونه می نا عکس های حذف شده را از دستگاه های Android بازیابی کرد؟

 

چگونه ریکاوری کنیم, چگونه گوشی خود را ریکاوری کنیم
بازیابی عکسهای منزه شده از حافظه موبایل

 

دلایل متداول که منجر به از بین رفتن تصاویر در Android می شود؟

دلایل مختلفی هستی دارد که می تواند باعث از بین رفتن تصاویر شما از تلفن اندرویدی شود. واقعیت این است که کاربران ممکن است وقتی متوجه شوند که عکس هایی که همنشین دارند در دستگاه هایشان موجود نباشد ، پرماسیدن ناراحتی می کنند.

 

آنها قابل بازیابی هستند ولی پیش از مراجعه به هر راه حلی ، باید دلایلی که می تواند مایه از بین رفتن عکس شما از طریق تلفن اندرویدی شود را بدانید.

• به اشتباه یا به طور تصادفی فایلها یا تصاویر را از دستگاه حذف کرده اید

• به انگیزه ویروسی شدن گوشی

• فرمت همه دستگاه و از بین رفتن عکس ها

• به علت تنظیم مجدد کارخانه و ....

• در نشان ویران شدن یا شکسته شدن دستگاه ، تصاویر غیرقابل دسترسی هستند

 

آیا می توانید عکس های حذف شده را از دستگاه های Android بازیابی کنید؟

شما باید بدانید که مهم نیست که اطلاعات شما در فضای داخلی یا حافظه بیگانه ذخیره می شود ، اطلاعات حذف شده هنوز وجود دارند ولی برای کاربران نامرئی است و امکان بازگرداندن عکسهای از دست رفته یا دیگر اطلاعات از طریق تلفن اندرویدی بعد از حذف آنها وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید: بهترین آلت مجانی بازیابی داده‌ برای دسکتاپ و موبایل

مواردی که باید برای بازیابی عکس های از دست رفته به یاد داشته باشید چیست؟

• نخستین نکته این است که شما باید بلافاصله کار با گوشی خویش را متوقف کنید. هیچ کاری را از طریق تلفن خود اتمام ندهید وگرنه می تواند داده های جدیدی را همانند عکس یا فیلم اندوخته کند و روی داده های حذف شده رونویسی شوند.

 

• شما باید دیتا تلفن به اتفاق و Wi-Fi خود را خاموش کنید زیرا این امر در ضمن می تواند داده های جدیدی را در دستگاه شما اندوخته کند لغایت عکس های از دست رفته قابل بازیابی نشوند.

 

• تعداد کمی از کاربران یک برنامه بازیابی عکس را امتحان می کنند تا عکس های غیرقابل دسترسی از تلفن Android را بازیابی کند که نباید سپریدن شود.

 

• یک نرم افزار نیرومند بازیابی را جستجو کنید که بتواند عکس های حذف شده از تلفن Android را هرچه زودتر بازیابی کند.

 

چگونه می نا عکس های حذف شده از تلفن Android را بازیابی کرد؟

مانند کامپیوتر یا لپ تاپ یا آی فون ، اندروید هیچ گزینه " recycle bin " یا پوشه " recently deleted " وجود ندارد. به همین علت ، کاربران اثناء از دست دادن دیتا های خویش ناامید می شوند.

اما این بدان معنی نیست که عکسهای حذف شده قابل بازیابی نباشد. شیوه هایی برای بازیابی عکس های غیرقابل دسترسی از Android با سهولت هستی دارد.

در پیوستگی چند روشی را که می طاقت برای بازیابی عکس های حذف شده از تلفن اندرویدی کاربرد کرد قرار دارد:

 

روش 1: شیوه بازیابی عکسهای حذف شده دائمی از Android (توصیه شده)

اولین روشی که منظور داریم برای بازیابی تصاویر حذف شده از اندروید به کار ببریم، به کارگیری برنامه Android Photo Recovery یکتا از بهترین و پیشنهاد شده ترین نرم افزارها است که به راحتی بازیابی عکس های حذف شده از گوشی های اندرویدی را سپریدن می دهد.

 

امکان بازیابی عکسهای حذف شده از تلفنهای Android هستی دارد. انگیزه این امر این است که این نرم انگیزه ها نیرومند تمام دستگاه را به واقعیت اسکن می کند الی فایل های حذف شده را دریابد و در واپسین،انجام ، بدون هیچ مشکلی آنها را با خیال راحت بازیابی کند. این افزار شگفت انگیز برای بازیابی عکس های حذف شده از حافظه درونی اندروید و در ضمن بدون هیچ مشکلی کار می کند.

 

بنابراین الان سررسید آن فرا واصله است که نرم اسباب Android Photo Recovery را بارگیری کنید و همه تصاویر غیرقابل دسترسی از دستگاه های اندرویدی را به راحتی بازیابی کنید.

 

برای بازیابی عکس های حذف شده دائمی از Android ، مراحل ذیل را دنبال کنید

مرحله 1: تلفن اندورید خود را وصل کنید.

ابتدا نرم انگیزه ها Android Data Recovery را بارگیری کرده و سپس «Data Recovery» را گزینش کنید.

 

چگونه ریکاوری کنیم, چگونه گوشی خویش را ریکاوری کنیم
چگونه گوشی خویش را ریکاوری کنیم

 

اکنون دستگاه اندرویدی خود را از طریق کابل USB به رایانه متصل کنید. پس از پیوست دستگاه شما ، تصویر ذیل نما می شود:

 

چگونه ریکاوری کنیم, چگونه گوشی خویش را ریکاوری کنیم
چگونه عکس های منزه شده را برگردانیم

 

مرحله 2: انواع فایل را برای اسکن انتخاب کنید

پس از پیوندیدن دستگاه شما به رایانه ، نرم افزار Android Recovery گونه ها داده هایی را که حمایت می کند نمایش می دهد. در اینجا شما باید گونه ها داده هایی را که می خواهید بازیابی کنید گزینش کنید.

 

اگر دستگاه شما روت شده است ، نرم اسباب دو گزینه به شما پرتو می دهد: اسکن کردن فایلهای حذف شده و اسکن کردن تمام فایلها. در اینجا برگزیدن اسکن برای کل فایلها مدت زمان بیشتری درازا خواهد کشید اما به طور مؤثر شغل می کند.

 

چگونه ریکاوری کنیم, چگونه گوشی خود را ریکاوری کنیم
چگونه عکس های حذف شده را برگردانیم

 

پس از آن ، برای پیوسته روند بر روی " Next " کلیک کنید. با این کار تلفن شما شناسایی می شود.

 

چگونه ریکاوری کنیم, چگونه گوشی خود را ریکاوری کنیم
چگونه عکسهای منزه شده از گوشی را برگردانیم

 

اکنون دستگاه شما را برای رهایی داده های از دست رفته اسکن می کند. این چند دقیقه سررسید خواهد برد.

 

چگونه ریکاوری کنیم, چگونه گوشی خود را ریکاوری کنیم
چگونه عکس های پاک شده گوشی را برگردانیم

 

مرحله 3: اکنون دیتا های حذف شده را قبل نمایش و بازیابی کنید

در فرجام هنگامیکه کل اسکن تمام شد ، گزینه پیش نمایش را که در گزین کردن دارید می توانید انتخاب کنید کدام دیتا را بازیابی کنید. آنها را برگزیدن کرده و روی "Recover" کلیک کنید لغایت تمام دیتا های از دست رفته در کامپیوتر شخصی شما اندوخته شود.
حراج عطر و ادکلن اورجینال در جمعه سیاه
برای خرید ادکلن ریشه-بن-بیخ باتخفیف70% کلیک کن

 

چگونه ریکاوری کنیم, چگونه گوشی خویش را ریکاوری کنیم
چگونه عکسهای پاک شده در گوشی را برگردانیم

 

روش 2: بازیابی عکس های حذف شده از Android با به کارگیری Google Photos:

برنامه های ذخیره سازی مختلفی هستی دارد که کاربران می توانند دیتا ها یا فایلهای اصلی خویش را به روشی مطمئن و ایمن اندوخته کنند. بنابراین اگر برای اندوخته عکس های خویش از Onedrive ، Google Photos و غیره بهره‌گیری کرده اید ، می توانید آنها را پس بگیرید.

 

به یاد داشته باشید که پیش از بازیابی، عکسها را با استفاده از حساب Gmail با Google Photos همگام سازی کنید.

 

توجه: هر عکس حذف شده از Google Photos به مدت 60 روز در سطل زباله باقی می ماند. می توانید در مدت 60 روز از زباله ها آنها را پس بگیرید.

 

برای بازیابی عکس از Google Photos مراحل ذیل را دنبال کنید:

ابتدا برنامه Google Photos را باز کرده و بر روی گزینه " menu " کلیک کنید

پس متعلق به ، پوشه "Trash" را گزینش کنید.

در اینجا همه فایلهای حذف شده را نشان می دهد. شما باید عکس هایی را که می خواهید بازیابی کنید گزینش کنید.

در پسین ، بر روی پیکان کوچک کلیک کنید الی تمام عکس های حذف شده را پرتو دهد.

 

چگونه ریکاوری کنیم, چگونه گوشی خویش را ریکاوری کنیم
چگونه عکسهای منزه شده موبایل را برگردانیم

 

روش 3: بازیابی تصاویر حذف شده از Android با به کارگیری Google Drive:

همه در مورد Google Drive می دانند که در آن کاربران می توانند داده های سودمند خویش را با اطمینان و ایمن الی 15 گیگابایت ذخیره کنند. عکس های گرانبها ، فیلم ها ، اسناد ، یادداشت ها ، فایل های صوتی و سایرین با خیال آسان ذخیره می شوند.

 

بنابراین اگر پیش از ، از بین رفتن تصاویر ارزشمند خود را در گوگل درایو بارگذاری کرده اید ، در ذیل مراحل زیر به شما کمک می کند الی به راحتی آنها را بازیابی کنید

 

ابتدا Google Drive را بر روی تلفن Android خود باز کنید.

اکنون روی تقسیم My Drive کلیک کنید و مواردی را که بارگذاری کرده اید تماشا خواهید کرد.

سپس عکس های مورد عقیده خود را برگزیدن کرده و بر روی آنها کلیک کرده و نگه دارید.

در مرحله پس ، روی موارد ویژه کلیک راست کرده و روی گزینه Download کلیک کنید.

 

اغلب بخوانید: تعلیم بازیابی فایل های پاک شده بدون بیچارگی به نرم افزار!

اکنون عکسهای شما در گالری تلفن شما بارگیری می شود و می توانید به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید.

 

چگونه ریکاوری کنیم, چگونه گوشی خویش را ریکاوری کنیم
چگونه عکس های حذف شده را برگردانیم

 

روش 4: بازیابی عکس های حذف شده از تلفن Android با استفاده از Dropbox

می توانید عکس ها گرانبهای خویش را در Dropbox اندوخته کنید و در ضمن دارای پوشه زباله است که 30 روز عکسهای از دست رفته را ذخیره می کند. فلذا برای برگرداندن مواردی که از Dropbox هستی دارد ، مراحل زیر را تعقیب کنید:

ابتدا وارد دسک تاپ Dropbox شوید.

اکنون به Files Deleted files بروید.

در اینجا شما باید عکس هایی را که می خواهید بازیابی کنید برگزیدن کنید.

منبع: beytoote.com/computer/mobile/recover-phone2-camera.html



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آذر 1399 | نظرات ()